novellefanaat: ella

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

novellefanaat: ella

Bericht door novellefanaat » 31-03-2011 09:05

klein stukje verhaal dat ik in mijn hoofd had van de telenovelle Ella.
Weet niet of ik ooit het verhaal verder ga uitbreiden of steeds met stukjes verhaal werk, ik en jullie zullen het wel zien.

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 31-03-2011 10:40

dik stukje verhaal gaat over het flesje met vergif dat Clio aan Willem geeft met de opdracht om Nicolas uit te schakelen.

Clio en Willem zaten op een afgelegen plekje in het park. Clio vertelde Willem dat ze een nieuwe opdracht had voor hem. Willem was benieuwd en tegelijk ook een beetje angstig. Hij vroeg zich af wat Clio nu weer voor hem in petto zou hebben tegen de mensen die hij toch beetje bij beetje meer symphatiek vond. Clio haalde een flesje uit haar tas. Wat moet dat voorstellen? "Wel gij zit nu toch binnen in de loft bij het verliefde koppeltje ( die woorden sprak ze uit met veel venijn en haat in haar stem) dan kunne we overgaan tot devolgende stap in mijn plan. Het elimineren van meneer de prins" EUch , gij moest toch meneer de prins voor u alleen hebben en nu wilt ge hem ineens dood?! "Het ziet er ni echt naar uit dat dat koppeltje uit elkaar zou gaan, dus zoek ik andere middelen. ALs ik Nicolas ni voor mij kan krijgen mag niemand hem hebben. EN dan heb ik ineens 2 vliegen in een klap want als Nicolas sterft zal Ella doodongelukkig zijn en dat heb ik graag": zei ze met een grote glimlach op haar gezicht. Willem verschoot zoch hoe hard Clio kon zijn. Zij stopte het flesje in zijn handen en fluisterede nog snel" je krijgt hiervoor 3 dagen" en weg was ze.
Willem stak snel het flesje in zijn zak en bleef nog even bekomen op de bank. Kon hij dit wel? Hoeveel moest hij eiegelijk geven? HIj nam het flesje terug uit zijn zak maar zijn vuile handen hadden een deel van het etiket besmeurd. Zo las hij 8 druppels ipv 18 druppels. "Komaan Willem zo moeilijk kan dat toch ni zijn! Maar wanneer moest hij dit doen. Die juf. LInda zorgde steeds voor den drank en niemand liet echt ziojn drinken onbewaakt. In de loft was er altijd wel iemand. Hij zou wel zien, hij had drie dagen gekregen van Clio. Op hoop van zege. En hij stond op en liep terug naar de Wingerd. Ella en Nicolas liepen steeds al dolverliefde pubers door de loft. JUf Linda genoot daar wel van, ze had NIcolas nog nooit zo gelukkig gezien en door Ella bloeide hij helemaal open. Willem vond het eigenlijk wel een mooi koppeltje. Maar dan dacht hij steeds aan de opdracht die Clio hem gegeven had. HIj mocht geen gevoelns krijgen voor dit koppeltje anders zou hij die opdracht moeilijk kunne uitvoeren. OP de ochtend van de derde dag bleven Ella en Nicolas in hun kamer en hadden ze aan LInda gevraagd om hun ontbijt op bed te geven. Hier zag Willem zijn kans. Hij vroeg aan juf LInda of hij de schotel naar het koppeltje mocht brengen en Ze stemde naar zijn verbazing toe. Ze overhandigde hem de plateau en begon dan de keuken terug op te ruimen. Dit is mijn kans: dacht Willem. Juf. Linda in de keuken dat gaf hem de kans om zijn opdracht uit te voeren. Hij zette de plateau snel neer voor de deur van de kamer, nam het flesje en deed 8 druppels in het fruitsap. Hij zette dit glas wat aan de kant zodat hij sebiet niet vergat welk glas hij aan Nicolas moest geven. Hij nam terug heel voorzichtig de plateau op en klopte op de deur. Nicolas riep "BInnen" en Willem ging d ekamer binnen, toch wat zenuwachtig. Goeiemorgen iedereen, kan ik jullie blij maken met een heerlijk ontbijtje?hij zette de plateau neer en wilde de glazen met fruitsap elk aan de juiste persoon geven. Maar dat was buiten Nicolas gerekent. "Laat maar Willem ik doe dat wel. Ga maar." Willem bleef nog even staan, nee dat kon niet, mocht niet, dit zou fout aflopen. Jamaar laat mij toe om jullie even te bedienen als bedanking voor mijn opvang hier in de loft." Dat is normaal , gij zijt de vader van Ella, en voor Familie staat de deur van de loft steeds open. Ga maar, ik zou graag Ella verwennen, als ge daar niets op tegen hebt entoverde een plagerig lachje op zijn gezicht. Nee, natuurlijk ni, ale dan geniet ervan, ( hij kreeg weer zijn tick en zei dus nog; GOE BEZIG) Nicolas en Ella moetsen lachen en kustte elkaar lang en innig. Kom schat Juf. LInda heeft hier weer veel werk ingestolken het zou jammer zijn als we niet van dit ontbijt zouden geniet. Nicolas gaf Ella haar fruitsap en stopte nog snel een druif in haar mond met daaropvolgend een kus. Dan nam ella en druif en deed bij hem hetzelfde. zo gingen ze nog wel een tijdje verder. Hun ontbijt duurde zo geen 20 min. maar een uur. Toen ze eindelijk ontbeten hadden gingen ze douchen en kleden hun aan. Ella begon een beetje te duizelen maar het was maar even ze liep hand in hand met Nicolas de woonkamer binnen tot ze plots serieus begon te duizelen en Nicolas haar nog net kon opvangen voor ze op de grond viel.
De grond zakte wag onder de voeten van Willem. ZIjn grootste angst was uitgekomen. Niet Nicolas maar Ella had van het glas met verghiftigd fruitsap gedronken.
Nicolas zat met Ella in zij armen op de grond. Hij geraakte helemaal over zijn toeren en riep, kreste bijna op Juf. Linda. Die kwam vanuit de keuken naar hem gelopen. En zag direct waarom Nicolas zo overstuur was. Ella, Ella: riep Nicolas maar, en tranen liepn over zijn wangen. Juf. LInda nam haar gsm en belde NOrbert. Die stond binnen de 2 min. boven. Hij vond Ella in de armen van Nicolas. Nicolas totaal overstuur , hij bleef maar 'Ella' roepen en Ella die hierop geen enkele reactie vertoonde. Wat is er hier gebeurt? " Ella is gewoon in elkaar gezakt, zomaar en nu reageert ze ni meer, Norbert help haar!" Is er voor die val iets gebeurt, is ze geschrokken, voelde ze zich duizelig,.... " Ja, ja, toen we in de badkamer waren moest ze even op het toilet gaan zitten want ze voelde zich duizelig zei ze. Maar het was snel terug beter." Norbert wat is er." Ik weet het niet NIcolas. We brengen haar naar beneden. Hij wilde Ellla opnemen, maar Nicolas hield hem tegen. "Ik wil dat doen" Norbert keek nar LInda en deze knikte gemoedelijk. OK, dan bel ik Lukas dat we eraan komen. Nicolas nam ella op en nam haar mee naar beneden. Daar week ook geen seconde van haar zijde, Norbert en Lukas voerde verschillende onderzoeken uit. Maar vonden niets speciaal. Har hart en longen waren in orde. Ze zouden nog even de bloedresultaten afwachten. Nicolas werd nerveuzer en nerveuzer. juf linda zag dat dit niet goe kon komen. en vroeg Norbert om Nicalos iets kalmerend te geven. Nicolas sputterde tegen maar wanneer Norbert beloofde dat hij bij Ella kon blijven liet hij het toch toe. Na een uurtje kwamen de eerste resultaten terug van het bloedonderzoek. Daarin was te zien dat ze een lichaamsvreemde stof in het bloed zat van Ella maar ze konden niet achterhalen wat het was. Deze stof zou dan die duizelingen kunne veroorzaken. Maar welk product het was wisten ze echt niet. Daarop gaven ze Ella een geneesmiddel dat die duizelingen moest tegengaan. En ze moesten dan maar wachten tot Ella wakker werd om te zien of er al verbetering was. Over een half uurtje zouden ze de rest van de bloedresultaten hebben en dan konden ze zien of ze nog eventueel foto's of echo's moesten nemen. Voor Nicolas duurde dat half uurtje verschrikkelijk lang. Dan kwam Lukas met de resltaten binnen. Juf LInda ging achter Nicoals staan en probberde hem gerust te stellen door haar handen te laten rusten op zijn schouders. In het bloed geen ziekte of zo aan het licht gekomen maar ze zouden nog wel een echo moeten nemen. Nicolas verstond het niet. Norbert stond naast Lukas en bekeek snel de resultaten en er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht. "Norbert wat......":Nicolas werdt nu echt bloednerveus. Norbert wat staat u daar nu te lachen?: zei Linda wat geïrriteerd. Wel Linda ik denk niet echt dat jullie dit nieuws gaan verwachten, maar Ella is zwanger, nog maar erg pril volgens de bloedresultaten. En met de echo willen we zien hoever ze al is en of alles ok is met het vruchtje.: vulde Lukas Norbert aan. Nicolas was verbaasd. "Ella zwanger?" en kuste haar hand. JAja, zei Norbert. Er groeit en klein De Prinsje in Ella's buik. Nicolas glimlachtte zenuwachtig. en legde zijn hand op haar onderbuik. Zullen we kijken of alles ok is?: vroeg Lukas aan Nicolas. Deze knikte haastig. "Tuurlijk". Juf linda mag ik vragen of u even naar buiten kan gaan. Juf LInda had van de hele tijd nog niets gezegt en bij het horen van haar naam werd ze precies terug met beide voeten op de grond gezet. NIcolas wordt papa, dit had ze nooit gedacht vroeger. Norbert nam Linda mee naar buiten, daar vielen ze elkaar in de armen. Ik ben zo blij voor NIcolas: zei ze.
In de kamer was Lukas ondertussen begonnen met het onderzoek. Nicolas keek met vol spanning naar het scherm Want Lukas had hem ondertussen al vertelt dat hij daarop zijn kindje zou kunnen zien. Na wat zoeken had Lukas het vruchtje gevonden en wees het aan op het scherm. Daar is het meneer de prins. Nicolas keek verward naar het scherm was dat zijn kindje, het zag er toch helemaal niet uit als een kindje. Lukas zag het bedenkelijk gezicht van Nicolas en lachtte even. Dit is nu nog een vruchtje dat nu 9 maanden de tijd krijgt om uit te groeien tot een kindje. Over 8 weken dan je op de echo al zien armpjes en beentjes zien. GE moet u nergens ongerust over maken. Nicolas nikte geruststellend. We zullen de diameter van het eitje is meten dan zien we hoever ze al ongeveer is. NIcolas hield Lukas in het oog, en dan zei deze plots, volgens de berekeningen is ze nu 6 weken ver. We kunnen juist het hartje nog ni horen kloppen dat zal iets voor volgende week zijn.: lachtte hij. "Dus alles is in orde?" Ja hoor met het vruchtje is alles ok. Lukas printte en fototje van de echo af en gaf deze aan Nicolas."En met Ella? Wanneer wordt ze wakker?" Dat kan ik nog ni goe zeggen dat is afhankelijk welk product die lichaamsvreemde stof is maar ik schat dat ze ten laatste morgen zal wakker zijn. "Morgen pas, dan kan ik ze morgen pas vertellen dat we een kindje verwachten." Ja zei Lukas lachend , daar zal u nog even geduld moeten voor uitoefenen. Ik kom straks nog wel is kijken hoe het gaat, tot straks meneer de prins. " Bedankt en zeg maar Nicolas hoor" ok , Nicolas en vertrok. Juf LInda kwam terug te kamer binnen en vertelde hem dat ze cindy al had gebeld maar dat ze het vertellen van het geweldig nieuws aan hem overliet. Nicolas knikte dankbaar. Kom hier, proficiat he, papa in spe! Wie had dat ooit gedacht! en ze pakte Nicolas stevig vast. Na hun knuffel vroeg ze. Wanneer wordt Ella nu wakker, heeft dokter Lukas daar nog iets van gezegd? " ja, hij verwacht ten laatste morgen" oei morgen pas, das nog lang: zei ze al glimlachend.
Cindy kwam de kamer binnengelopen. Ella, Ella. SSSST rustig juf. Cindy.: kalmeerde juf Linda haar. Oei sorry. Maar wat is er toch met ons Ella'tje gebeurt? "Ze is duizelig geworden en in mijn armen gevallen en sindsdien is ze niet meer wakker geworden." "Maar dokter Lukas en Norbert hadden wel nog geweldig nieuws. " het was net of Cindy dat laatste zinnetje nog niet tot haar had laten doordringen en vroeg? Hoe komt het dan dat ze is flauwgevallen? Dat weten ze niet echt goe, maar ze hebben in haar bloed een lichaamsvreemde stof gevonden, dus dat kan het zijn.: zei juf Linda. Een lichaamsvreemde stof? hoe komt dat in haar bloed? "Dat weet ik ni, de dokters proberen te achterhalen wat het product was , maar het is niet gemakkeijk." KOmt alles terug goe met ons ella'tje dan? "Jaja, het wordt meer dan goe, dokter Lukas schat dat ze ten laatste morgen wakker wordt en dan kan ik haar het heugelijke nieuws vertellen!" Heugelijk nieuws?: zei CIndy. " Ja vertelt Nicolas vol trots " ze hebben nog iets te weten gekomen uit Ella's bloed. Ze is zwanger'" Zwanger, ons ella'tje zwanger? " Ja Dokter Lukas heeft juist een echo of zoiets genomen en 'het vruchtje' is in perfecte gezondheid en ze zou al 6 weken ver zijn en volgend week zouden we het hartje moeten horen kloppen" Nicolas vertelde alles met zoveel trots, hij was blij dat hij het aan iemand kon vertellen, het was nog niet aan zijn ella maar toch. Cindy kreeg tranen in haar ogen. Dan hoorde ze plots een ligt gekreun. Ella werd wakker. Wat is er gebeurt? Cindy wat doe jij hier? Wat is er, waarom weent ge? en dan keek ze de andere kant op en zag Nicolas, ook hij had nu tranen in de ogen. " Schateke, mijn lief schateke. " Wat is er NIcolas? Wat is er gebeurt? " Ge zijt flauwgevallen in de loft. Ik heb u samen met Norbert naar beneden gebracht. Maar alles is ok, meer als ok zelfs. Deze zin was voor juf Linda het teken om het jonge koppeltje even alleen te laten, ze liep naar CIndy en maande haar zachtjes om met haar mee te gaan. Ja, ok. tot sebiet he , ik ga even met juf linda een koffietje halen he!! : zei ze. Ella knikte alleen maar. Ze snapte hier niets van. Nicolas kwam op het bed zitten en nam haar 2 handen vast. "Schateke, dokter Lukas en Norbert hebben iets ontdekt in uw bloed! Maar niets erg, juist iets heel goed " Ik snap er niets van Nicolas, ge praat in raadsels , komaan zeg het gewoon. " Ahwel, wij worden mama en papa.......... ella keek hem vol ongeloof aan............ Schateke ge zijt zwanger............. ella kon het nieuws nog steeds niet goed vatten........... Ge zijt 6 weken ver." En nu kuste hij haar. Nicolas echt? : vroeg ze hem toen hij haar eindelijk losliet. Dit kan toch niet. "Jawel, ik heb het met mijn eigen ogen zien. en dan nam hij het fotootje van de echo en leit haar het zien. Ella kon het nog steeds niet geloven. Maar hoe? hoe kon dat toch?" Ja Ella ik denk niet dat wij echt veilig vreeën he". Ella lachtte verlegen. keek nog eens naar het fototje en nam dan Nicolas nog eens stevig vast. en eindigde met een innige zoen.

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 16-04-2011 17:31

weer stukje verhaal, geen vervolg op het vorige eerder : hoe het ook nog kan verlopen.

Ella was kwaad en ook wel wat teleurgesteld op Nicolas. ze vond het mooi van hem dat hij zijn verantwoordelijkheid wilde nemen tegenover de baby van Clio, maar Clio terug in de loft laten wonen ging voor haar te ver. ze was vannacht terug thuis komen slapen, tot groot ongenoegen van Cindy. zij vond dat ik me niet zo mocht laten doen, ik mocht me niet weer door Clio laten opzij schuiven. Ze was nu zo gelukkig met Nicolas. Een goede nacht werd het in indergeval niet voor Ella die tegen morgend eindelijk al huilend in slaap viel.
Ook Nicolas voelde zich niet goed bij deze situatie, hij voelde zich terug ongemakkelijk in zijn eigen huis en dat gevoel had hij met Ella totaal niet. Hij was weer bang dat Clio weer avances op hem zou maken en daar zat hij nu echt niet op te wachten. Zijn toekomst wilde hij delen met Ella. hij moest een oplossing zoeken. Hij vroeg aan juf. Linda of ze even met hem een luchtje wilde gaan scheppen, hij moest even weg thuis. Linda ging er met veel genoegen op in want met Clio in huis voelde ook zij zich allesbehalve op haar gemak. Tijdens de wandeling vertelde Nicolas haar hoe hard hij Ella wel miste en hij oncomfortabel hij zich voelde met Clio in zijn loft. Juf. Linda begreep hem volkomen en ze suggereerde hem ook dat er ook nog steeds een kans bestond dat niet hij de vader was van clio's baby. Linda vond dat hij een vaderschapstest moest eisen. En dan zouden ze wel zien. Was hij negatief waren ze terug verlost van die Clio, was hij positief moest er een oplossing gezocht worden want in de loft blijven wonen was geen optie; zeker als hij verder wilde met Ella.
Dan kreeg juf.LInda plots telefoon van Cindy. Ella was de hele dag al serieus ziek geweest en dus afgezwakt en nu stond Clio ineens nog bij hen op de stoep. Of Nicolas bij haar in de buurt was zodat ze hem kon vragen of hij even tegenover Clio de puntjes op de I kon zetten. Want ze was Ella weer verwijten aan het maken dat het ni schoon was en haar elk contact met Nicolas aan het verbieden. Want deze moest zich zonder haar bemoeienissen kunnen voorbereiden op het vaderschap van haar kindje. Juf. Linda kookte van woede. Zo kwaad had Nicolas haar nog nooit gezien. Maar toen deze haar de oorzaak van haar woede vertelde was hij ni meer te houden. Hij moest zijn ella gaan beschermen tegen dat serpent. Hun wandeling had hen al halverwegen gebracht dus het duurde niet lang voor ze aan het kapsalon van Cindy aankwamen. daar hoorde het gebrul van Clio en Cindy tot buiten. Nicolas haastte zich naar binnen en vond daar een ruziënde Cindy en Clio en een huilende Ella. Hij had zoveel compassie met haar. Hij wilde haar troosten maar ze draaide van hem weg en viel in Juf. Linda haar armen toen deze zich naast haar had gezet in de zetel. Juf. LInda deed teken aan Nicolas dat hij zich maar eerst met Clio moest bezighouden. Hij knikte wilde zich omdraaien en zag nog net hoe Ella voor de zoveelste keer de emmer die naast haar stond volkotste. Hij was zo bezorgd, hij moest iets doen voor Ella. En dat was Clio het zwijgen opleggen. Hij liep op Cindy en Clio af, trok beide uit elkaar en ging ertussen staan, keek recht in de ogen van Clio. Hij vuurde kogels af met zijn ogen, Clio schrok hiervan . zo kwaad had ze Nicolas nog nooit gezien. " Wat zijt gij van plan misschien!!!! Het is ni omdat gij MISSCHIEN mijn kind draagt dat gij ook ineens moet gaan beslissen wie er nog wel en wie niet er met mij mag omgaan. Ik wil mijn eventuele verantwoordelijkheid dragen tegenover het kind maar aan u ben ik geen enkele verantwoording schuldig. Ik zie ELLA graag. Ik hoop met haar nog een toekomst op te bouwen. en daar kunt gij niets aan veranderen. Trouwnes, ik eis een vaderschapstest en als die negatief is vliegt ge onmiddelijk uit de loft en zal ik ervoor zorgen dat ge geen voet meer binnenzet in de wingerd of in de buurt van mij of Ella komt.!!!! " Ja ma Nicolas, dat zal niet gaan want gij en alleen gij zijt de vader van ons kindje: zei Clio kalm; ze kwam terug dichter staan bij Nicolas en wilde zijn hand nemen om op haar buik te leggen. Maar deze trok snel weg. "ALS ik de vader moest zijn he Clio, en dan zeg ik duidelijk ALS dan krijgt ge van mij een appartementje ver van hier en betaal ik proper mijn allumentatie maar in de loft wil ik je nooit meer zien. Ella begon harder te snikken en gaf weer over. dan viel ze flauw. Juf. Linda riep: Nicolas!! Nicolas draaide zich om en zijn ogen vol haat verdwenen snel, bij het zien hoe het met Ella gesteld was,in ogen waar je liefde en bezorgdheid in zag. Hij liep naar Ella toe nam haar van juf. Linda over. deze stond recht liep naar Cindy die precies in schok was van alles dat er zich het laatste kwartier afspeelde. Cindy!: riep Juf. Linda. Bel Lukas op zeg dat hij onmiddelijk naar hier moet komen. UEh ja, ja; Linda klapte in haar handen en dit bracht Cindy weer helemaal terug. Cindy, bellen naar Lukas nu. ja, ja en ze liep snel naar haar gsm druktte het nr van Lukas en deze vertrok in zeven haasten naar Cindy's kapsalon. Clio die nu wit was van woede liep naar Nicolas. Gij zult uw verantwoordelijkheden opnemen en gij zult met mij trouwen en alleen maar met mij. Ik draag wel uw kind he!!!! " Behalve geld ben ik u niets schuldig. Ik zal nooit van u houden zoals ik van Ella doe!!!" Wat niet is kan nog komen he Nicolas, probeerde Clio nu poeslief. "Clio, ik wil tegen de tijd dat ik thuis kom dat ge met al uw spullen uit de loft zijt verdwenen; Boek een hotelkamer of zo op mijn kosten, kan me ni schelen maar ge moet daar weg. Ik wil u niet meer zien!" Juf; Linda wilde Clio wegtrekken van Nicolas, maar deze liet zich niet doen. Nicolas gij hoort bij mij en uw kindje! Ni bij ella die behoord niet eens tot uw klasse. Ik zal uw bij al uw conecties nooit in verlegenheid brengen, terwijl Ella daarintegen..... "Clio zwijg, verdwijn..... Nu Kwam cindy juf. Linda ter hulp en samen trokken ze Clio naar buiten, daar liepen ze op ANthony en Lukas die juist aankwamen. Anthony nam het van Cindy over . Terwijl deze Cindy volgde naar de living waar Ella in de zetel lag. JUf; Linda en Anthony duwde Clio met al hun macht buiten en deden de deur op slot. Clio klopte nog even op de deur maar gaf het dan op. Ze liep naar de overkant van het straat en ging daar tegen de muur staan wachten. Juf. LInda belde Norbert op legde hem snel de situatie uit en beval hem om zijn dochter te komen halen. Hij sputterde toch nog even tegen want datgene dat Juf. Linda vertelde kon Clio toch niet allemaal gezegd hebben. Maar uiteindelijk gaf hij toe en beloofde haar om zijn dochter te komen ophalen. Een beetje opgelucht snelde Cindy en Linda naar de living waar Lukas ella aan het onderzoeken was. Ik denk dat ze volledig uitgeput is en toch al uitdrogingsverschijnselen vertoont. We moeten haar zo snel mogelijk naar het ziekenhuis brengen. Ik ben met de auto, dus zullen zal ik Ella meenemen;" en ik ga mee!" Zei Nicolas snel. Lukas knikte. Ja ga maar: zei Cindy moederlijk. e heeft u nu meer nodig dan ooit. Wij komen wel achterna. Nicolas tilde zachtjes Ella uit de zetel terwijl Lukas al zijn instrumenten snel terug in zijn dokterstas stopte; Samen haaste ze zich naar de auto en rden snel naar de Wingerd. Daar werd Ella snel maar vakkundig aan een hele reeks testen onderworpen. Kreeg vocht toegedient via een infuus en zo zag Nicolas dat er al wa meer kleur kwam op haar wangen. Wanneer ella en Nicoals alleen waren op de kamer wachtend op al de resultaten werd ze langzaam wakker. Ze keek rond en zag Nicolas naast haar bed zitten. Deze lachtte naar haar. hey, mijn lieve pluis, je heb ons wel evne doen schrikken. Ella wilde even haar hand wegtrekken maar Nicolas belette dat. Ni doen schatteke, ik heb Clio uit de loft gezet, ik wil een leven met jou , niet met een zotte,opdringerige Clio. Op Ella's gezicht verscheen er een kleine glimlach. Wat is er eigenlijk gebeurt, Waar lig ik eigenlijk? Je bent in de Wingerd, Clio was naar Cindy's kapsalon gekomen om rusie te maken met jou en Cindy. Cindy heeft Juf. Linda gebeld en we zijn zo snel mogelijk naar ginder gekomen. Daar heb ik Clio is goe mijn gedacht gezegd en toe viel jij plots flauw; Cindy heeft toen naar Lukas gebeld en na onderzoek hebben we jou snel naar de Wingerd gebracht; daar zijn verschillende onderzoeken gebeurt en op afwachting van de resultaten hebben ze je op de ze kamer gelegd. Nog voor Ella kon reageren werd er op de deur geklopt. Lukas kwam de kamer binnen. de eerste resulaten waren binnen. Ella had geen infectie opgelopen, dus daar kon het overgeven al niet van zijn. Waarschijnlijk van de emoties van de laatste dagen die op je maag zijn geslagen. er is sowieso niets ernstig aan de hand zijn want dan hadden ze dat al gezien. Nu is het nog wachten op de laatste resulaten en die zou hij over een uurtje hebben. Nicolas was zo opgelucht dat er niets ernsig aan de hand was met zijn Ella. Wanneer Lukas de kamer verliet kwamen Anthony, Cindy en Juf. Linda de kamer binnen en deze waren al heel opgelucht dat Ella al terug wakker was. Cindy liep moederlijk op haar vriendin af en nam haar gezicht in haar handen en gaf haar een dikke kus. Schatteke , nu heb ge ons toch even doen verschieten hoor!!! en hoe voelt ge u nu? "Goe alleen nog wa slap." Seg Juf. Linda kwam op een idee toen we naar hier reden. en ze wenkte naar Juf. Linda om dichterbij te komen. wel ja, ik dacht aan de woorden van Nicolas. Ella keek juf. LInda vragend aan? Nicolas verduidelijkte aan juf. Linda: dat Ella zich van de hele ruzie met Clio niets meer kon herinneren. Linda knikte en zei tegen Ella: Wel , Nicolas heeft Clio gezegd dat hij ervoor zou zorgen dat zij niet meer in jou of zijn buurt zou worden toegelaten. Ella draaide haar hoofd naar Nicolas en lachte. Ahwel ja en daarom dacht ik. Is het dan al geen goed begin dat we een klacht neerleggen tegen Clio. Door haar lig je nu wel in het ziekenhuis he! Da vond ik nu is een super idee se: kwam Cindy ertussen. Ella keek terug naar Nicolas en deze knikte. " das misschien inderdaad ni slecht he, dat zou ons kunnen helpen in onze eis voor contactverbod.
Ok, als jullie da een goed idee vinden, doe maar. Laat ons maar doen: zei Cindy wij zullen de politie op de hoogte brengen, bekomen jullie maar even met jullie 2. Toen De bende de kamer wilde verlaten kwam dokter Lukas binnen. Ha ballou, nieuws?: vroeg Anthony zijn schatje. Ja, het is geen slacht nieuws, ale dat denk ik. Nicolas en de rest van de bende snapte er niets van.
Wel volgens de bloedresultaten is Ella 7 weken zwanger!!
Iedereen had een blik vol verbazing en zo keken ze Nicolas ne Ella aan; het koppel keek elkaar vol verbazing en ongeloof aan. Weet u dat zeker, Balou? ja Anthony, bloedresultaten liegen niet he! Dus ik denk dat een proficiat aan de toekomstige ouders op zijn plaats is ni? en hij kuste Ella op de wang en gaf de verbaasde Nicolas een hand. dan was het de buurt aan een over enthousaiste Cindy die Ella bijna platkneep terwijl ze haar proficiat wenste. Juf. Linda liep naar Nicolas en viel hem in de armen, in haar ogen kon je een kleine traan bespeuren. Toen iedereen het koppel proficiat had gewenst zijn Juf. Linda: koml we laten het koppel zelf even bekomen van het nieuws, ondertussen gaan wij de politie een bezoekje brengen. ze namen snel afscheid van de toekomstige ouders en verlieten de kamer.
op de gang liepen ze Norbert tegen het lijf die direct vroeg hoe het met Ella was. "Goe, antwoorde Cindy giftig; Maar dat is niet dankzij Clio. Ik hoop dat ge ergens hebt opgesloten zodat we haar nooit meer tegen het lijf moeten lopen." Ik heb Clio in de loft afgezet waar ze nu al haar spullen bij elkaar is aan het zoeken en dan komt ze een tijdje bij mij wonen. Dus alles is in orde met Ella dan? Nu was het Juf; Linda die antwoordde: Nicolas en Ella zijn nu supergelukkig, want ze hebben juist gehoord dat ze papa en mama worden! Norbert verschoot; Ella zwanger: amaai nicolas heeft ni stilgezeten, 2 kinderen bij 2 vrouwen. Linda gaf hem een slag in zijn gezicht. Hoe durft ge zoiets te zeggen. Bij Clio werd hij gedwongen. Met Ella is het helemaal anders; zij zien elkaar graag; En ik zou graag hebben dat jij en je dochter jullie nu is voor eens en altijd bij neerleggen of anders..... Of anders wa?: vroeg Norbert nu wa uitdachend. Nu was het weer Cindy die het woord nam: wij zijn nu op weg naar de politie en gaan klacht neerleggen tegen Clio. en Nicolas gaat een procedure in gang zetten op het contactverbod van Clio tegenover hem en Ella. Norbert viel van de ene verstomming in de andere; dat kan Nicolas toch ni menen! En of hij het meent! zei Linda streng!! Wat Clio gedaan heeft is onvergeefelijk en daar moet ze nu voor boeten! Maar LInda ik zal nog wel is met Clio praten. Dat helpt niet Norbert, toch zeker ni bij Clio. Kom!!! zei Linda nog tegen de rest. We hebben een job te doen.

Nicolas en Ella hadden geen weet van wat er zich op de gang allemaal aan het afspelen was. ze genoten van elkaar dachten vooruit naar een leven als getrouwd koppel en als ouders.

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 13-05-2011 18:29

omdat het volgens de spoilers nu helemaal fout is aan het gaan tussen ella en nicolas wil ik wat tegengewicht brengen. :)

nicolas huilde, al de hele middag liepen er tranen over zijn wangen, overal waar hij kwam in de loft zag hij ella met daarna een beeld van ella die jens kustte. Een kus had hij nooit gezien, maar ella twijfelde en dat zei al genoeg. Hij wilde ella voor hem alleen, hij wilde haar niet delen met Jens. En de laatste tijd eiste deze haar steeds meer open zij liet dat toe. Hij werd stik maar ook stik jaloers. Zijn hart deed zo'n pijn toen hij ella de deur wees en grote tranen liepen over zijn wangen. Hij wilde haar vastnemen en nooit meer loslaten maar Jens stond nu tussen hen.
Dan ging de telefoon over; Het was Cindy. Hij wilde eigenlijk niemand horen of zien, maar mss was het ni slecht om op te nemen en te horen wat Cindy te vertellen had. Zij had compassie met hem. Ze had Ella is goed haar gedacht gezegd. het is niet omdat ze haar vriendin was dat ze met alles wat Ella deed akkoord moest gaan. Maar ze zei wel dat ella hem nog steeds erg graag zag. Ze was nog niet gestopt met huilen sinds ze bij haar was binnengekomen. ze heeft zo'n spijt. Nicolas vertelde haar dat hij haar nog ook verschrikkelijk graag zag maar hij kon er niet meer tegen dat Jens steeds maar tussen hen kwam staan. Hij wilde de enige zijn voor haar. En hij had het gevoel dat dat niet meer was en dat maakte hem jaloers, kwaad en angstig. Hij wilde ella helemaal niet verliezen, maar de gedachte dat Ella twijfelde tussen hem en Jens kon hij niet langer verdragen.
Wat Nicoals niet wist was dat Cindy haar gsm op speaker had staan en ella, Clio en Anthony ieder woord konden meehoren. Tranen liepn ook over hun wangen. Cindy: zei Nicolas; Zou je het erg vinden om even tot hier te komen, over je gevoelens praten over telefoon vind ik niet zo evident. Als je niet wil omwille van Ella dan versta ik het. Maar ik wil is een andere versie horen dan de versie die Juf. Linda me steeds vertelt. Mss kan jij me meer vertellen, mss kan jij me helpen om het verlies van Ella te verwerken, want op dit moment zo ik ni liever willen om zoals Willem te springen; Ik heb zoveel pijn. Nicolas ni springen!!!: riep Cindy, ik kom af , das geen enkel probleem. Binnen 5 min sta ik bij u. Ella wilde Nicolas iets toeroepen maar Anthony hield zijn hand voor haar mond terwijl Cindy snel afdrukte.

Ziet ge nu hoe stom dat ge zijt om zone crème van ne jongen, die alles voor u overhebt te laten staan. Jama Cindy , ik ben ni weggegaan he, hij heeft mij buitengezet. Ella , hem het gevoel geven dat ge twijfelt is al even erg. Ik snap u ni ze meiske. Cindy stond recht. Ik ga nus nel naar Nicolas voor deze stomme dingen doet. Cindy, ik wil meegaan: zei Clio. Ik wil er mee voor zorgen dat Nicolas de moed ni opgeeft, ella ni opgeeft. Nee, ze Cindy. dat wil ik liever alleen doen; Probeert gij maar om da juffrouwke daar op ander gedachte te brengen. dat ze moet stoppen om me Jens in hare kop te zitten. en voor iemand nog maar kon antwoorden was ze weg.

Voor cIndy bij Nicolas was gearriveerd had hij nog bezoek gehad van Norbert. Hij moet wat handtekeningen hebben en daarna begon hij over het feit dat hij nu terug alleen was en of er nu iets zou veranderen tussen mij en Clio en ons kind. Hij had Norbert nog net geen blauw oog bezorgt. Hoe durfde hij nog maar zoiets insinueren, hij hield nog steeds van Ella en er was nu geen plaats in zijn hart of hoofd voor Clio of de baby. en had hem wijselijk aangeraden om onmiddelijk de loft te verlaten.
Hij was dus nog steeds wat opgedraaid toen Cindy bij hem arriveerde en dus bestond haar eerste taak bij Nicolas erin hem te kalmeren.

Clio en Anthony waren ondertussen het luisterende oor van Ella. zij vertelde dat ook zij Nicolas nog verschrikkelijk graag zag, maar dat Jens haar in de war bracht. Clio en Anthony probeerde met ella een onderscheid te maken in haar gevoelens voor Nicolas en haar gevoelens vootr Jens. Wat was nu echte liefde, bij wie voelde zich nu echt thuis, beschermd. Eerst wist Ella het echt ni, ze schatte hen allebei gelijk, maar hoe meer ze met Clio doorpraate hoe duidelijker het voor haar werd. Haar echte enige liefde was Nicolas.

wordt vervolgd

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 14-05-2011 21:00

Cindy had Nicolas gekalmeerd gekregen , maar gemakkelijk was het niet. Nicolas kon eigelijk elk moment instorten na al de emoties die hij had doorgemaakt die dag. Hij at als een zeer fragiel, gekwetst hoopje mens voor haar. Ze had er echt compassie mee. Wat kon ze nu zeggen tegen hem, wat kon hem al een beetje beter voelen. Voor het eerst sinds lang moest Cindy echt zoeken naar haar woorden. Daarom vroeg ze dan maar aan hem: Waarom wilde je met mij praten , wat verwacht je van mij, Nicolas? Ik weet het eigenlijk ni zo goe, vertel me mss gewoon waar je denkt dat ik sta, heb ik de juiste beslissing genomen? Linda vind dat ik fout ben geweest, zij kan maar ni verstaan dat ik niet met de gedachte kon leven dat ik mij Ella moest delen met Jens. Nicolas sloeg zijn hoofd in zijn handen. Cindy kwam wat dichter bij hem zitten en nam hem vast. Nicolas het enige wat ik de afgelopen weken en maanden gezien heb is dat jullie een fantastisch koppel waren, jullie paste perfect bij elkaar. Maar ik denk wel dat ik je gelijk moet geven als je zegt dat je niet verder kan leven met die onzekerheid. Of ze nu wel definitief voor jou heeft gekozen. Ik denk dat Ella het zelf ook niet weet. Of dat ze ontkent dat ze twijfelt. Ik heb haar dan ook gezegd dat ze voor zichzelf maar is goe moest uitmaken wat ze zelf wil en niet met andermans/ jouw gevoelens spelen. Dus jij denkt ook dat ze twijfelt, ik zie toch geen spoken?! Ja, ik denk dat je daar wel eens gelijk in kunt hebben. Maar dat wil niet zeggen Nicolas dat je ze nu kwijt bent he. Ik weet bijna zeker dat ze nu al spijt heeft van haar twijfels. ze ziet u echt graag! Jamaar , ze ziet jens ook graag. Dat weet ik nog ni zo, mss ziet ze hem graag als een soort broer maar ik kan niet geloven dat de 'liefde' voor jens hetzelfde is dan deze voor jouw. Ohhhh, Cindy , ik weet het allemaal ni meer. Ik wil haar echt ni kwijt, maar ze maakt het me echt ni gemakkelijk. Ik wil op dit moment niets liever dat ze nu door die deur komt gelopen en dat ze me zegt dat ze mij kiets boven Jens en dat ze de bezoekjes aan jens flink zal terugschroeven en dat ze ons nog een kans wil geven. Maar ik denk dat dat 'wishfull thinking' is. Ik ga mij er moeten bij neerleggen dat ik Ella voorgoed kwijt ben aan Jens. En Nicolas barstte in de zoveelste huilbui van de dag. Cindy probeerde hem te troosten. PLots hoorde ze gestommel op de gang en dan zwaaide de deur open. In de deuropening stond Ella met open een afstand van haar, Anthony en Clio. Zij staken hun duimen in de lucht en Cindy had niet meer nodig om te weten wat dat betekende. Nicolas die door zijn huilen niet had gehoord dat de deur was opengegaan , lag nog steeds in de armen van Cindy en prevelde Ella's naam. Deze kwam langzaam binnen en bij de zetel aangekomen legde ze haar hand op zijn schouder en zei stil Liefje? Nicolas geloofde zijn oren niet, hij dacht dat hij droomde, maar draaide zich dan maar zachtjes om. Daar stond zijn grote en voor hem enige liefde. Hij verstond het niet, wat kwam ze nu doen? Ella: zei hij dan ook op een vragende toon. Cindy stond op en verliet samen met de rest de kamer.
Mijn liefje toch, wat heb ik je allemaal aangedaan?! Ik zie je zoo graag, ik weet niet wat er mij bezielde om aan jou en mijn liefde voor jouw te twijfelen. Ik heb gewoon dezelfde fout gemaakt die ik vroeger al eens gemaakt had, denken dat wat ik voor jens voel dat dat liefde is. Maar na een goeie babbel met ANthony en ja ....... Clio ben ik tot het besef gekomen dat alles wat ik voor jens voel herinneringen zijn aan onze tijd op de camping, maar dat dit niets te maken heeft met het heden. Mijn gevoel voor jens leefde in het verleden. Maar mijn gevoelns voor jou zijn het heden en de toekomst. Wat ik voor jou voel, daar kunnen de zogenaamde gevoelens voor Jens niet eens aan tippen. Sorry dat ik je eerst zo moest kwetsen om daar achter te komen. Ella zweeg nu even . Ze had Nicolas duidelijk overdonderd en ze wilde hem de tijd geven om haar woorden tot hem te laten doordringen. Nicolas keek haar beweegloos aan. Ella kreeg bang, ze hoopte dat Nicolas nu wel iets zei, ook al was hij kwaad, wat zijn goed recht was. Maar hij zei niets. Dan plots na een lange stilte kwam hij dichter bij Ella zitten, wreef met een hand over haar wangen. Meent ge da wat ge zegt, ga ik u nooit meer verliezen , niet aan jens of aan iemand anders? Want zo'n 2de keer dat kan ik niet meer aan. Ja, zei Ella haastig. Nooit meer. Gaat ge tegen jens zeggen dat ge nu definitief voor mij gekozen hebt ne dat ge niet meer zo frequent meer gaat langskomen. Want dat ge nu meer tijd wil doorbrengen met u verloofde?! Nicolas zei dat alles nog steeds met geen enkel emotie te tonen op zijn gezicht, dus Ella wist nog steeds niet wat ze kon verwachten. Dus ze antwoorde gewoon, eerlijk op zijn vragen. Meer wilde en kon ze ook nu niet doen. Ja, dat zal ik zeker doen,echt waar. En toen kreeg Ella haar antwoord op haar vraag of Nicolas haar ooit zou kunnen vergeven. Nicolas nam haar gezicht in zijn handen en kustte haar hartstochtelijk. en Ella beantwoorde die kus met volle overtuiging. Dit werd hun langste kus ooit. en wanneer deze uiteindelijk werd beëindigd nam Elaa nicolas zo hard vast, ze wilde hem nooit meer loslaten en het enige dat ze hem nog in zijn oor fluisterde was, sorry, sorry, sorry. Nicolas nam ella op en nam haar mee naar zijn slaapkamer waar ze de meest hartstochtelijk vrijpartij ooit beleefde. Wat waren ze beide zooo gelukkig met elkaar.

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 27-06-2011 23:47

nieuwe verhaallijn

ella kreeg de kans van haar leven, en deze kans werd haar aangeboden door Clio. Uitgerekend Clio. Nu was ze er helemaal van overtuigd, Clio was veranderd. Zij was zo blij , ze kon het wel van de daken schreeuwen. Maar op weg naar huis kwam ze even terug met de voetjes op de grond toen ze een bericht kreeg van Nicolas: Kijk uit naar het etentje vanavond!
dit was een een 'reality-chek' voor Ella want deze kans betekende nu ook wel dat ze voor 3 jaar weg moest van haar vrienden, van Nicolas. Kon ze dat wel? Met Cindy en Anthony zou ze wel kunnen skypen, maar met Nicolas. Haar kontact met hem voelde steeds helemaal anders aan, iets dat ge via internet niet zou kunnen ervaren/voelen. Waren dit terug gevoelens van liefde die ze voor Nicolas voelde? Ze kon het niet echt thuisbrengen, ze kon het zelfs ni verwoorden wat ze voelde als Nicolas in de buurt was. Maar hij had Clio toch ten huwelijk gevraagd, waarom stuurde hij haar dan zo'n berichtje? Ze mocht niets hopen of insinueren; Ze mocht deze kans gewoon niet laten liggen. Nicolas zou over een maand vader worden en een leven opbouwen met Clio en de baby, voor haar was er dan in zijn leven geen plaats meer. Ze probeerde zichzelf hiervan te overtuigen. ONdertussen was ze aangekomen bij het kapsalon van Ciny, ze nam nog eens diep adem en stapte naar binnen. Ze vertelde het geweldige nieuws aan Cindy en Antony en deze waren door het dolle heen, tot Ella hen vertelde dat ze over 2 dagen dan al zou moeten vertrekken. Cindy en Antony kregen tranen in deogen. Ella probeerde zich sterk te houden en hen terug op te monteren door te zeggen dat er nog steeds internet en een telefoon bestond, dat ze zeker nog kontact gingen houden en als ze vakantie had ging ze zeker proberen af te komen. Wanneer Cindy en Antony wat gekalmeerd waren vertelde ze dat ze was uitgenodigd voor een etentje op de loft. En ze vertelde over Nicolas zijn berichtje. CIndy's ogen begonnen te glinsteren; " Ella, ik wil nu niets zeggen maar ik denk dat Nicolas nog iets voor je voelt, dat telegram en nu dat etentje. " Jamaar, Cindy. Nicolas heeft me niet uitegnodigd he!! Juf. Linda heeft dat gedaan. En Clio zal er ook wel zijn zeker.

Maar wat Ella niet wist was dat Linda haar charmes had gebruikt om Norbert te overtuigen om Clio mee te nemen op restaurant zodat zij en Nicolas nog eens een keer samen konden eten een soort laatste avondmaal alvorens hij overmorgen zou trouwen. Voor Linda was dit de laatste kans om Nicolas en Ella terug bij elkaar te brengen en Clio uit haar leven en dat van Nicolas te verdrijven.

het was 18u. hoog tijd voor Nicolas en Ella om zich klaar te maken voor het etentje, dat volgens Linda hun levens weer helemaal door elkaar zou kunnen gooien. Ale dat hoopte ze in iedergeval.

wordt vervolgd

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 28-06-2011 12:28

Ella was oogverblindend; Nicolas moet een keer slikken toen hij ella voor zich zag staan. Zo mooi, zo puur. Ella keek hem in de ogen aan. Wat dacht hij nu? Dat was voor haar een groot vraagteken. Omdat beide versteend naar elkaar bleven kijken, was het juf. Linda die het initiatief nam en Ella binnenliet en haar jas aan nam, dan stelde ze hen voor om naar de serre te gaan en dan zou zij komen met het aperitief. Nicolas werd precies terug wakker en zei: Euh ja, ja, komt ge?! Ella knikte en volgde Nicolas naar de serre. Ella ging voorbij Nicolas en ging naar het terras, Nicolas wist niet wat hij moets doen, maar volgde haar dan maar. Hier hebben wij al veel meegemaakt he, gelukkige en verschrikkelijke momenten. Hier is Wiilem gesprongen, en hier heb jij mij .............. . en Nicolas vervolledigde haar zin........ hier heb ik je gevraagd om mijn vrouw te worden; Wel stom he op dat moment, het was ons eerste afspraakje. en er verscheen op beide een kleine glimlach. Ella schudde dan met haar hoofd. Niet emotioneel worden Ella : dacht ze. Ja en nu is het helemaal anders; Jij gaat trouwen met CLio en over een maand wordt jij papa en leven jullie nog lang en gelukkig. Ella liep terwijl ze dit vertelde terug naar binnen en wilde niet zien welke gezichtsuitdrukking Nicolas nu had. Want dan zou ze mss weer kunnen gaan twijfelen/hopen; en dat mocht niet; Ze mocht het gezinnetje niet uit elkaar halen; Nicoals had gekozen. en zij moest zich erbij neerleggen. ze wist even niet meer waarom ze nu op de uitnodiging van juf. LInda was ingegaan. Ze moest toch op voorhand al geweten hebben dat dit pijn ging doen.
Terwijl ella naar binnen liep veegde Nicolas snel een traan van zijn wang. Ella had het zo fout, Hij hield niet van Clio, hij wilde enkel dat zijn zoon een goed leven zou krijgen. Meer niet. Zijn hart lag nog steeds bij ella. Hij kon niet meer terug. Hij had zich met zijn aanzoek aan Clio volledig vastgezet. Hij kon en mocht nu geen toenadering meer zoeken tot Ella. Alhoewel dit zeer moeilijk was, want telkens Ella langs hem kwam lopen, wilde hij haar vastnemen en kussen.
Juf. Linda ging het voorgerecht serveren en nodigde hen uit om aan tafel te gaan. er ontstond een ongemakkelijke stilte tussen die 2. Juf. Linda wilde het gesprek terug op gang trekken door haar te laten vertellen over Zuid-Afrika.en over haar plannen, wat ze er juist ging doen. En hoe meer Ella vertelde , hoe gepassioneerder ze werd. Nicolas bestefte nu maar al te goed wat hij verkeerd had gedaan bij Ella. Hij had haar haar droom willen afnemen, zij moest iemand worden die enkel hem volgde en niets uit zichzelf meer mocht doen; Hij maakte dezelfde fout als zijn vader. En dat is juist datgene hij ten allentijde wilde vermijden. Hij begreep ook dat er geen toekomst kon zijn tussen hem en Ella, toch zeker niet devolgende 3 jaar; Want hij kon nu weer niet haar haar droom ontnemen.

Ella zag, dat Nicolas met de minuut afweziger leek te worden. Ze werd kwaad, het interesseerde hem precies allemaal niet! en ze zei dan ook teleurgesteld: Als ik je verveel zeg het dan ineens en dan stap ik op. "Nee, nee, neeen zei mevr. LInda snel en gaf Nicolas en stomp. Nicolas schrok en verontschuldigde zich. hij vroeg juf; LInda om hen even alleen te laten; Toen deze de keukendeur achter zich had gesloten begon Nicolas: Sorry Ella dat ik zo ongeïnteresseerd leek maar plots wist ik het waarom het tussen ons mis is gegaan, wat je me toen een hele tijd probeerde te vertellen. ik voel me zoo schuldig. Ik ben zo kwaad op mezelf ! Ik luisterde niet echt naar wat je zei. Maar nu nu weet ik het, ik heb mijn interesse en dromen aan jouw opgedrongen, je kon/mocht jezelf niet meer zijn. Ik heb dezelfde fout begaan dat mijn vader jarenlang met mijn moeder heeft gemaakt. Sorry Ella, Sorry.
Ella kon het niet droog houden en liet haar tranen de vrije loop.


wordt vervolgd

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 28-06-2011 14:30

ze kon hier niet langer blijven; ze moest vluchten, nu. ze ging naar Zuid afrika, ze ging haar droom waarmaken.

Sorry, Nicolas, ik moet weg. het was een vergissing, ik had nooit mogen komen. Dit heeft het afscheid voor ons alleen nog maar moeilijker gemaakt. Het ga je goed, ik weet dat jij een goede papa zult zijn. en voor Nicolas goed en wel kon reageren was ze weg. Nicolas bleef alleen achter, emotioneel helemaal kapot. Hij huilde en huilde. toen juf. Linda de eetkamer terug binnenkwam vond ze een ontredderde Nicolas en ella was verdwenen.
Waar is Ella?: vroeg ze voorzichtig. Weg! en Nicolas smeet het servies op de grond. juf. Linda verschoot. : Nicolas , toch. en ze sloeg beschermend haar armen over hem. Maar dit kon hij nu niet verdragen, hij sloeg haar van zich af en verdween in de slaapkamer. Daar hoorde juf. Linda hem huilen. Toen ze na een uurtje terug aan de deur kwam luisteren was hij al wat gekalmeerd maar hij prevelde nog steeds haar naam. Juf; Linda ging voorzichtig binnen en ging naast hem op het bed zitten en wachtte. Na lange tijd begon Nicolas eindelijk te praten. Ik heb het allemaal zo verknoeid. Ik heb de liefde van mijn leven van mij weggejaagd. En ben dan zo stom geweest om clio ten huwelijk te vragen. "Daar kan ik je geen ongelijk in geven": zei juf. Linda. "maar waarom is ze nu weggelopen? ik denk dat ze niet wilde dat ze het 'gezinsgeluk' zou verstoren; En eigenlijk wil ik haar droom ook niet afpakken, niet nog een keer, ze krijgt nu de kans om verpleegster te worden, ik mag dat niet afpakken.en weer begon nicolas te huilen, maar liet nu wel toe dat juf; Linda hem troostte.

devolgende dag was het afscheid voor Ella aangebroken.

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 30-06-2011 15:22

laatste stukje van mijn verhaal voor het werkelijke einde van Ella vanavond

met vele tranen nam Ella afscheid van haar beste vrienden, zij die haar een jaar geleden hadden opgevangen en gemotiveerd om te staan waar ze nu stond. Ze had aan deze mensen zoveel te danken, wat zou ze hen missen.
de taxichauffeur kwam Ella aanmanen om te vertrekken en met een laatste handkusje nam ze afscheid, ze stapte de taxi in en deze reed haar richting zaventem.

Ella was nog geen 5 min vertrokken of Cindy hoorde een paardekoets door de straat rijden; Ze gingen kijken aan het raam en zagen dat de koets stopte voor hun deur en Nicolas kwam uit die koets gesprongen. "Waar is Ella?": vroeg hij van zodra hij de deur had geopend. Er rolde terug tranen over Cindy's wangen. Maar dit keer niet van verdriet maar van ontroering. ge zijt te laat Nicolas, ze is al vertrokken. "Hoe , zit ze dan al op het vliegtuig?" Nee,nee: zei Anthony nu. Haar taxi is juist een kleine 10 min. geleden weggereden. "Komaan Cindy dan zijn we nog niet te laat he! Wil je me naar Zavemtem brengen?": zei Nicolas gehaast. Euh, ja, ja,zeker! Antonyke gij zorgt wel even voor 't salon he!! ja, ja Geen probleem, alee ge moest al weg zijn. Cindy rende snel haar living in om de autosleutels te halen en Nicolas rende terug naar de koets, daar haalde hij 2 koffers uit. Toen Cindy buiten kwam keek ze verbaasd naar de koffers. "Ik zal u dat onderweg wel uitleggen, komaan we mogen geen tijd verliezen." Ze rende snel naar haar auto laade de koffers in en reden in sneltempo naar de luchthaven. onderweg vertelde Nicolas wat hij van plan was met die koffers. Aan de luchthaven aangekomen stopte Cindy aan de ingang en maande Nicolas aan om uit te stappen: Ik ga de auto wegzetten en breng je koffers wel; Komaan, ga haar zoeken!!!!! Nicolas gaf Cindy nog snel een kus en bedankte haar en liep daarna snel het luchthavengebouw in. Daar zocht hij op het grote bord waar ze moesten inchecken en liep erheen. Daar zag hij ze staan, wat verloren haar beurt af te wachten. Nicolas stapte op haar af en bedekte van achter haar ogen: verrassing!! Ge denkt toch niet dat ge zonder mij naar zuid- afrika moogt vertrekken. Ella schork en keek Nicolas vragen aan: Nicolas!!! wa? "Wel pluis ik heb alles nog eens op een rijtje gezet en ik hoef niet met Clio te trouwen om mijn zoon een goed leven te geven, maar ik wil ook niet voor een 2de keer jouw dromen dwarsbomen, maar ik wil wel met jou verder; Ik kan niet zonder jouw, jij geeft mij de kracht en de moed om de buitenwereld te ontdekken. Ik zie je doodgraag, daarom heb ik besloten om, als jij dat wil natuurlijk, met jou voor 3 jaar naar zuid - afrika te gaan. Ik kan daar de fauna en flora bestuderen terwijl jij je verpleegstersdiploma haalt en na die drie jaar zien we dan wel weer. "
Ella geloofde haar oren niet. Wat was Nicolas toch allemaal van plan?
Dan hoorde ze hem vragen: " Zo.............. Ella, mag ik samen met jouw naar Zuid- Afrika gaan? Proberen we het daar samen helemaal opnieuw, zonder dat Clio stokken in de wielen kan komen steken. Gewoon van elkaar genieten, van de omgeving genieten, en natuurlijk je diploma behalen.
Ella kon zich niet langer houden, sprong in zijn armen en kuste hem; Toen ze elkaar eindelijk loslieten vroeg Ella hem nog: ge zijt toch zeker he, ge wilt iedereen hier achterlaten? ook Juf. LInda? Ja gij zijt nu het belangrijkste in mijn leven en juf. Linda wil op de loft passen en mss wordt het wel terug iets tussen haar en Norbert.
Ge ziet, ik heb aan alles gedacht, en hij kuste haar opnieuw, ondertussen had Cindy het herenigde koppeltje gevonden en kuchte lichtjes; om haar aanwezigheid aan te kondigen. Ella en Nicolas lieten elkaar los en werden nu door Cindy bestormd. Over de speaker werd aangekondigd dat de check-in naar zuid afrika bijna was afgelopen. Dus Nicolas en ella namen snel hun koffers checkten in en namen dan afscheid van Cindy en bedankte haar nog eens voor alles. En daar ging het verliefde koppeltje een nieuwe toekomst tegemoed.


3 JAAR ZUID-AFRIKA

Nicolas had in zuid afrika de tijd van zijn leven, hij was in contact gekomen met enkele wetenschappers die de planten ginder bestudeerde en ontleden en hij mocht van hen geduurde de periode dat ze in zuid - afrika verbleven vergezellen. Terwijl deed Ella haar vrijwilligerswerk en studeerde ze voor exames. De liefde tussen hen was in de loop van die jaren alleen nog maar gegroeid voor zover dat nog mogelijk was. En in hun laatste jaar daar begonnen ze plannen te maken over wat ze nu na haar eindexamen gingen doen. Op een avond terwijl ze naar de zonsondergang keken zei Ella plots: Nicolas, ik denk dat ik er klaar voor ben om ook jou droom te verwezelijken. Nicolas kon niet zo goed volgen. Wel een gezin stichten. Nicolas zijn gezicht straalde enorme blijdschap uit en hij kuste Ella innig.
De laatste maanden vlogen voorbij;hierin hadden ze besloten om na Ella's eindexamen even terug te keren naar België, maar ze zouden daarna zeker nog terugkomen, maar dan wel met z'n drietjes. Want Ella was zwanger.

HUN TERUGKEER

Ze hadden niemand verwittigd dus Cindy en Antony waren stomverbaasd toen Ella en Nicolas ineens in het kapsalon stonden. ze vlogen hen rond de nek; Maar Cindy voelde dat er iets in de weg zat, ze kon Ella niet zo'n dikke knuffel geven dat dat ze normaal deed. ze liet Ella wat los en keek naar beneden. Daar zag ze het 5 maanden zwangere buikje van Ella. Ze sloeg haar handen voor haar mond en liet een kreet. Antony schrok keek naar Cindy, keek dan in de dezelfde richting dan Cindy en toen hij ook Ella's zwangere buikje ontdekte liet hij ook een kreetje. Ge zijt zwanger!!!: riepen ze dan tesamen en vlogen haar rond de nek. OLa voorzichtig: zei een geamuzeerde Nicolas; Ons kindje niet platduwen he!!
Dan lieten ze beiden Ella los; Cindy kustte nicolas en gaf hem een dikke knuffel. Terwijl nu Ella geamuzeerd toe keek. Ik wil er alles over weten he!!!alles!!!!: zei Cindy geëmotioneerd. Ook hoe en waar we het gemaakt hebben: zei een nog steeds vrolijke Nicolas. Nee, dat detail hou je maar voor jezelf, maar voor de rest wil ik ALLES weten. en ze liepen samen naar Cindy's privé.

einde
(mss maak ik nog wel een vervolg met ella's zwangerschap, we zien wel)

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 10-07-2011 15:27

eindelijk thuis: Ella en Nicolas ploffen in de zetel van de loft. Ella nestelt zich in de armen van Nicolas terwijl deze zijn hand op Ella's buik legde in de hoop dat hun kindje hierop reageerde en dat hij het zo nog eens kon voelen. Ella kijkt rond. Eigenlijk is hier veel veranderd maar ook ni he?! Nicolas begreep Ella niet zo goed, Wel Linda en Norbert hebben de muren een proper likje verf gegeven en de serre is een mooie veranda geworden; Maar toch voel ik me hier nog thuis. Nicolas nam Ella nog steviger vast. ben blij dat mijn thuis jou thuis kon worden. en hij kustte Ella. de kus werd steeds intenser en passioneler, hun ademhalind werd zwaarder. Nicolas wilde juist met Ella naar de slaapkamer verhuizen als Linda en Norbert binnen kwamen en Linda bij het zien van hun aanwezigheid hun richting kwam uit gelopen. Ze kregen een welgemeende knuffel van Linda en ook Norbert was blij hen terug te zien. Waarom heb je niets laten weten, dan had ik iets speciaals in huis gehaald. Maar dat hoeft ni: zei Nicolas, wij hunkeren naar gewone Belgische kost. Zowel Linda als Norbert hadden nog niet gezien in welke gezegende toestand Ella was tot Nicolas Ella recht hielp uit de zetel en door het mooi neervallen van haar jurkje haar buikje zichtbaar werd. Linda sloeg haar handen voor haar mond en kreeg tranen in haar ogen. Norbert begon zowaar te stotteren. Nicolas wreef over Ella's buikje en bevestigde wat Linda en Norbert zagen. Wij verwachten over 4 maandan ons eerste kindje. Weer werden ze overstelpt door knuffels van Linda en Nobert moest deze keer niet onder doen. Waarom heb je dit al niet eerder vertelt. We vonden dat we zo'n nieuws niet over de telefoon konden vertellen en vermits we toch van plan waren om terug naar België te komen hebben we er even ons geheimpje van gemaakt. Norbert en Linda waren verschrikkelijk blij. Hier drinken we een glas op, en Linda verdween in de keuken. Norbert werd plots bezorgt. Ella, maar heb je in zuif Afrika wel de goede prenatla zorg gekregen, heb jij al vitaminen geslikt is er al een echo gemaakt om te kijken of alles in orde is lat het kindje, of je genoeg vruchtwater hebt en zo. Ella schoot in de lag. Norbert we zijn naar zuid Afrika geweest he, daar hebben ze ook wel goeide klinieken en specialisten hoor. Alles is ok! Moet je de echo is zien? Graag: glunderde Norbert nu weer. En nicolas haalde uit hun handbagage de eerste echo's van hun kindje. Linda was erbij komen staan en beide bekeken ze erg ontroerd de echo's. Ella werd plots overvallen met een gevoel van vermoeidheid. Nicolas zag het aan haar gezicht en werd bezorgt. Zou jij niet even gaan rusten, je bent moe he! Ja, sorry he: bevestigde ze Nicolas vaststelling. Das toch niets , eigenlijk vrij normaal na zo'n reis.: zei Norbert. Ga jij maar wat op bed liggen en ondertussen begin ik aan het eten.: zei Linda. Nicolas nam Ella op en beide verdwenen ze in de slaapkamer. Nicolas legde Ella zachtjes neer in bed en kwam dan naast haar liggen, kroop dicht tegen haar aan en niet veel later lagen ze allebei te slapen.

Plaats reactie