Duel: Sara en LouisLouise

The Battle Of The Best over onze telenovelles.
Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 17-02-2011 20:46

Toby schreef:
stephanie01 schreef:geen ruzie maken eh girls maar idd moesten hier meer leden van ll forum zijn zou het wel denk ik makkelijk gelijk stand zijn hoor :p
tja het is jammer dat ze zich hebben afgezonderd. :?

Dit Telenovelles forum is een soort spin off van mijn vroegere LouisLouise fans dat liep toen LL op tv te zien was en Telenovelles bestond al sinds 12 juni 2010 dus vond ik het dom om terug een LouisLouise forum te maken terwijl het programma al 1 jaar uitgezonden was. (dus maakt er maar iemand een achter de rug :( )

Hier op Telenovelles hebben we de vier telenovelles bij elkaar en als er een vijfde komt zal dat ook hier zijn plek krijgen.
Niet allemaal he! Sam, Marie en ik zitten daar ook op, maar wij vinden het hier veel leuker
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 17-02-2011 22:22

kellyvds schreef:die van het saraforum konden de verhalen van ponkie niet missen :wink:
daarmee dat die allemaal naar hier gekomen zijn :P
maar dat vind ik nu lief kelly :D :D
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

chalinka
Super Lid
Berichten: 932
Lid geworden op: 12-06-2010 19:54

Bericht door chalinka » 17-02-2011 22:34

echt kiezen??? louislouise dan toch

noom
Super Lid
Berichten: 893
Lid geworden op: 13-06-2010 15:06

Bericht door noom » 18-02-2011 14:31

Lotteke schreef:
Toby schreef:
stephanie01 schreef:geen ruzie maken eh girls maar idd moesten hier meer leden van ll forum zijn zou het wel denk ik makkelijk gelijk stand zijn hoor :p
tja het is jammer dat ze zich hebben afgezonderd. :?

Dit Telenovelles forum is een soort spin off van mijn vroegere LouisLouise fans dat liep toen LL op tv te zien was en Telenovelles bestond al sinds 12 juni 2010 dus vond ik het dom om terug een LouisLouise forum te maken terwijl het programma al 1 jaar uitgezonden was. (dus maakt er maar iemand een achter de rug :( )

Hier op Telenovelles hebben we de vier telenovelles bij elkaar en als er een vijfde komt zal dat ook hier zijn plek krijgen.
Niet allemaal he! Sam, Marie en ik zitten daar ook op, maar wij vinden het hier veel leuker
ik ook kzit ni echt veel op ll forum alleen om zo is te kijken.
Veerle Baetens Fan
Hilde de baerdemaeker fan

ze zijn gewoon de BESTE !! :)

bauweske
Super Ere Lid
Berichten: 1627
Lid geworden op: 13-06-2010 18:05

Bericht door bauweske » 18-02-2011 17:27

noom schreef:
Lotteke schreef:
Toby schreef: tja het is jammer dat ze zich hebben afgezonderd. :?

Dit Telenovelles forum is een soort spin off van mijn vroegere LouisLouise fans dat liep toen LL op tv te zien was en Telenovelles bestond al sinds 12 juni 2010 dus vond ik het dom om terug een LouisLouise forum te maken terwijl het programma al 1 jaar uitgezonden was. (dus maakt er maar iemand een achter de rug :( )

Hier op Telenovelles hebben we de vier telenovelles bij elkaar en als er een vijfde komt zal dat ook hier zijn plek krijgen.
Niet allemaal he! Sam, Marie en ik zitten daar ook op, maar wij vinden het hier veel leuker
ik ook kzit ni echt veel op ll forum alleen om zo is te kijken.
heej hallo ik was ook een vaste ll forum fan zenne!!!!! :o
ma ge moet u niks aantrekken van die bende ik verschiet daar niet meer van ..
The past will be forgotten and the future is lying right in front of us..

Don't worry about tomorrow, just feel free on the beat of today! (l)

Jolien!! <3

Carinaake
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 29-06-2010 23:28

Bericht door Carinaake » 18-02-2011 20:34

Het Sara forum op VTM was ooo zo populair! Wij bleven dat forum trouw ... maar voor wat....grrr.... ineens schippen ze alles.... merci VTM!!! :(

kellyvds
Super Lid
Berichten: 772
Lid geworden op: 08-08-2010 16:39

Bericht door kellyvds » 20-02-2011 13:06

Carinaake schreef:Het Sara forum op VTM was ooo zo populair! Wij bleven dat forum trouw ... maar voor wat....grrr.... ineens schippen ze alles.... merci VTM!!! :(
Gelukkig kunnen we nog contact houden op andere manieren :wink:

stephanie01
Fan Lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 26-06-2010 18:02

Bericht door stephanie01 » 24-02-2011 02:11

bauweske schreef:
noom schreef:
Lotteke schreef: Niet allemaal he! Sam, Marie en ik zitten daar ook op, maar wij vinden het hier veel leuker
ik ook kzit ni echt veel op ll forum alleen om zo is te kijken.
heej hallo ik was ook een vaste ll forum fan zenne!!!!! :o
ma ge moet u niks aantrekken van die bende ik verschiet daar niet meer van ..

ah ik ga nog op de twee forums ;-) maar vind wel spijtig dat ons oud ll forum niet meer bestaat! Ikga eerlijk juist nog de ledenverhalen lezen want die zijn en blijven prachtig! maar net als karen was ik ook een vaste ll forum madam maar kom hier ook vaak nu! Maar idd op het ll forum zijn er verschillende kliekjes gevormd maar dat kan je natuurlijk niemand kwaad nemen dat was met de ll dag ook zo ipv allemaal samen te zijn waren er groepjes maar ja :-)

Fieke
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 17-04-2011 22:46

Bericht door Fieke » 21-04-2011 23:24

zonder twijfel LL!!
i never forget you...
you are my special thing that makes me happy!

Lartjeuh-xd
Super Ere Lid
Berichten: 1930
Lid geworden op: 19-05-2011 20:17

Bericht door Lartjeuh-xd » 25-05-2011 18:20

Fieke schreef:zonder twijfel LL!!
ik volg je voorbeeld :D
LOUISLOUISEEUH!!!
I'm a crazy LL freak, I'm gonna be one forever and I'm proud of it! &#9829;
LL

Plaats reactie