Ga jij naar Ella kijken

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 20-10-2010 12:41

Ponkie, My Time, Ik ben helemaal met jullie mee. Als het niet was dat je weet dat er intriges en "echt" verhaal op komst zijn, ik weet nog eens niet of ik zou kijken.
Soms komen dromen uit!

Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Bericht door Toby » 20-10-2010 13:18

klopt het kapsalon is soms te overdreven (zoals vele dingen waren in LL); ik zie liever het normale verhaal zoals bij Sara en David het geval was.
maar ik kijk zeker verder hoor.

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 20-10-2010 16:53

Toby schreef:klopt het kapsalon is soms te overdreven (zoals vele dingen waren in LL); ik zie liever het normale verhaal zoals bij Sara en David het geval was.
maar ik kijk zeker verder hoor.
sommige hebben dat graag :D ik vind dat overdreven echt super, anders wordt het saaai.
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Mimieke
Super Ere Lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 12-06-2010 20:20

Bericht door Mimieke » 20-10-2010 17:42

Lotteke schreef:
Toby schreef:klopt het kapsalon is soms te overdreven (zoals vele dingen waren in LL); ik zie liever het normale verhaal zoals bij Sara en David het geval was.
maar ik kijk zeker verder hoor.
sommige hebben dat graag :D ik vind dat overdreven echt super, anders wordt het saaai.
Ja dat vind ik juist zo super!!!
Daarom dat ik David vorig jaar niet tof vond en saai!
Terwijl bij Ella is het zo overdreven en vrolijk en dat maakt het juist hilarisch!Is dat niet juist het concept van een telenovelle?

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 20-10-2010 17:52

ik ben het met Toby eens.
Er mag al eens gelachen worden, ik vind Cindy en Anthony ook best grappig, maar niet een hele aflevering lang. Ik vind het een herademing als er even naar de Wingerd wordt overgeschakeld voor een andere verhaallijn.
Een telenovelle mag er best wat over zijn, maar dat kan op vele manieren. Zo was Sara een overdreven seut, Simon een overdreven vrouwenzot, Clio is een overdreven bitch, dat mag voor mij allemaal. Maar alleen maar overdreven zot zonder echt iets bij te dragen, dat hoeft niet voor mij.

Maar ik blijf ook kijken, tegen beter weten in (lees: in de hoop dat het gauw betert :lol: )
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 20-10-2010 18:32

Ponkie schreef:ik ben het met Toby eens.
Er mag al eens gelachen worden, ik vind Cindy en Anthony ook best grappig, maar niet een hele aflevering lang. Ik vind het een herademing als er even naar de Wingerd wordt overgeschakeld voor een andere verhaallijn.
Een telenovelle mag er best wat over zijn, maar dat kan op vele manieren. Zo was Sara een overdreven seut, Simon een overdreven vrouwenzot, Clio is een overdreven bitch, dat mag voor mij allemaal. Maar alleen maar overdreven zot zonder echt iets bij te dragen, dat hoeft niet voor mij.

Maar ik blijf ook kijken, tegen beter weten in (lees: in de hoop dat het gauw betert :lol: )
van mij hoeft het niet minder zot hoor, maar ik ben dan zelf ook gewoon een zotte :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Bericht door Toby » 20-10-2010 21:05

Lotteke schreef:van mij hoeft het niet minder zot hoor,
Familie volg je toch ook en daar is het niet zo zot, meer normale verhaallijn zoals bij Sara en David het geval was.

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 20-10-2010 21:41

Toby schreef:
Lotteke schreef:van mij hoeft het niet minder zot hoor,
Familie volg je toch ook en daar is het niet zo zot, meer normale verhaallijn zoals bij Sara en David het geval was.
ja ik volg familie, maar de laatste tijd vind ik het maar niks meer zenne. Geef mij maar iets als Hallo K3 dan :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 20-10-2010 21:43

Lotteke schreef:
Toby schreef:
Lotteke schreef:van mij hoeft het niet minder zot hoor,
Familie volg je toch ook en daar is het niet zo zot, meer normale verhaallijn zoals bij Sara en David het geval was.
ja ik volg familie, maar de laatste tijd vind ik het maar niks meer zenne. Geef mij maar iets als Hallo K3 dan :D
hihi heb het te zondag gezien hallo k3 echt leuk!! :D

stephanie01
Fan Lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 26-06-2010 18:02

Bericht door stephanie01 » 06-01-2011 15:08

ik ben fan! :D

Plaats reactie