Zoekertjes

Hier mag je het over vanalles en nog wat hebben.

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 15-04-2013 12:50

haha zalig :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 17-06-2013 17:15

'k ga hier nog eens iets plaatsen want ik ben echt hopeloos en die van mijn klas willen mij blijkbaar niet helpen want die antwoorden niet.

Kan iemand mij uitleggen van vochtbalans.. Het verschil tussen in INPUT en een OUTPUT?

Bv: Input: drinken voedsel ..
output: urine, stoelgang ..
ωαяє νяιєη∂ѕcнαρ кєηт єєη вєgιη, мααя gєєη єιη∂є!

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 17-06-2013 22:06

evelineee schreef:'k ga hier nog eens iets plaatsen want ik ben echt hopeloos en die van mijn klas willen mij blijkbaar niet helpen want die antwoorden niet.

Kan iemand mij uitleggen van vochtbalans.. Het verschil tussen in INPUT en een OUTPUT?

Bv: Input: drinken voedsel ..
output: urine, stoelgang ..
Ik ken totaal niets van verzorging ofz maar volgens mij is input gewoon vocht dat je opneemt uit voedsel dus oraal zoals water, soep en toestanden en output is dan al het vocht dat je kan verliezen. Ik denk gewoon dat je het letterlijk kan nemen in gaat aan het mondje in ;-)

Ma zoals ik al eerder zei, ik ken er niets van :)

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 01-09-2013 16:06

Oké het klinkt waarschijnlijk enorm idioot, maar dat kan geen kwaad.
Ik ben aan het werken aan het Kikkernieuws - de Wc-editie en ben dus op zoek naar:

- Anti-Wc-verveeltips --> Wat kan je doen als je lang op het toilet zit.
- Andere tips voor op de Wc (tegen stank,...)

Hebben jullie er leuke? Laat maar weten :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie