Zoekertjes

Hier mag je het over vanalles en nog wat hebben.

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 09-01-2013 17:53

Lotteke schreef:
evelineee schreef:
Lotteke schreef:van welk beest moet dat zijn?? :)
Tis van de mens..
ik heb er eentje denk ik uit moderne dierkunde, maar ik zal er zelf even de benamingen moeten bijzetten. Is het een echte microscopische foto die je nodig hebt?
http://www.huidinfo.nl/huid.html
zoals deze, maar deze is niet zo duidelijk
ωαяє νяιєη∂ѕcнαρ кєηт єєη вєgιη, мααя gєєη єιη∂є!

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 09-01-2013 17:55

dan zal deze helpen denk ik :)


Afbeelding
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 09-01-2013 17:58

Die uit het boek zijn dan niet zo goed, want daar heb je telkens maar een del van de huid ingezoomd, maar ik hoop dat je met de bovenstaande geholpen bent.
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 09-01-2013 17:59

Lotteke schreef:Die uit het boek zijn dan niet zo goed, want daar heb je telkens maar een del van de huid ingezoomd, maar ik hoop dat je met de bovenstaande geholpen bent.
Ja, dankjewel! :D
ωαяє νяιєη∂ѕcнαρ кєηт єєη вєgιη, мααя gєєη єιη∂є!

xElienn
Super Lid
Berichten: 566
Lid geworden op: 31-01-2012 21:07

Bericht door xElienn » 09-01-2013 18:13

Lotteke schreef:Ik weet niet hoeveel cursussen uit het middelbaar jullie nog in jullie archief hebben steken, maar ik hoop veel :)
Zijn er onder jullie die toevallig nog cursussen bio van 1ste of 2de jaar hebben. Specifiek ben ik op zoek naar de ademhalingsproeven bij planten. Indien ja, zouden jullie die willen inscannen en doormailen naar mij. Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn, want ik heb ze nodig voor mijn afstudeeronderzoek.

Tip: bij mij stond het in het 2de jaar en mensen die nu in het 3de middelbaar of lager zitten, moeten niet kijken want dat stukje is 3 jaar geleden uit het leerplan geschrapt :P
Ik heb ook nog mijn cursussen thuis, wel niet meer mijn handboek, maar wel het invulboek :) Ik zal eens kijken want dat ligt bij mijn oma op zolder :) Ik heb wel geen scanner... :S Maar het is nog van biologie, want toen was er nog geen natuurwetenschappen ;)

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 09-01-2013 20:42

xElienn schreef:
Lotteke schreef:Ik weet niet hoeveel cursussen uit het middelbaar jullie nog in jullie archief hebben steken, maar ik hoop veel :)
Zijn er onder jullie die toevallig nog cursussen bio van 1ste of 2de jaar hebben. Specifiek ben ik op zoek naar de ademhalingsproeven bij planten. Indien ja, zouden jullie die willen inscannen en doormailen naar mij. Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn, want ik heb ze nodig voor mijn afstudeeronderzoek.

Tip: bij mij stond het in het 2de jaar en mensen die nu in het 3de middelbaar of lager zitten, moeten niet kijken want dat stukje is 3 jaar geleden uit het leerplan geschrapt :P
Ik heb ook nog mijn cursussen thuis, wel niet meer mijn handboek, maar wel het invulboek :) Ik zal eens kijken want dat ligt bij mijn oma op zolder :) Ik heb wel geen scanner... :S Maar het is nog van biologie, want toen was er nog geen natuurwetenschappen ;)
Dat is prima :) En een fototje ervan nemen is ook goed hoor :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 09-01-2013 20:53

Lotteke, ik weet dat ik dat ooit gehad heb maar ik vrees dat ik nooit zo ordelijk was om die juist te sorteren. En mama wil niet meer dat we zomaar dozen van de zolder halen sinds we 2 jaar geleden daardoor muizen op de kamer hadden :D

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 09-01-2013 22:53

Kaatje schreef:Lotteke, ik weet dat ik dat ooit gehad heb maar ik vrees dat ik nooit zo ordelijk was om die juist te sorteren. En mama wil niet meer dat we zomaar dozen van de zolder halen sinds we 2 jaar geleden daardoor muizen op de kamer hadden :D
hehe muizen :)
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Lartjeuh-xd
Super Ere Lid
Berichten: 1930
Lid geworden op: 19-05-2011 20:17

Bericht door Lartjeuh-xd » 10-01-2013 16:32

Ik kan ook niet helpen,
Mijn cusussen liggen binnen handbereik maar ik had al natuurwetenschappen ;)
I'm a crazy LL freak, I'm gonna be one forever and I'm proud of it! &#9829;
LL

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 29-01-2013 19:05

Er waren er hier een aantal die spraken over het bezitten van cursussen biologie uit het 2de jaar. Mag ik nog eens oproepen om ze eventueel in te scannen/fotograferen voor mij (het stukje over ademhaling bij planten), want met enkel mijn cursus van toe, ga ik er niet raken vrees ik voor mijn afstudeer onderzoek :(
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie