Artikels uit de krant

Hier mag je het over vanalles en nog wat hebben.

Plaats reactie
Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 09-08-2013 12:11

Kaatje schreef:Ik hoop stiekem nog steeds dat iemand dit postte op facebook om aandacht te trekke maar vrees er voor. Ik ken de kliniek equitom goed en daarom dat ik denk dat het waarheid is ...

Arm paard, dat ze die paardenbeulen nu eindelijk eens betrappen! Iedere veearts zou zijn castratie tang met veel genoegen willen lenen!


Afbeelding
Inderdaad! Ik werd er niet goed van toen ik dit in de krant las. Dat er zo'n monsters rondlopen. Wat bezielt zo iemand?
Soms komen dromen uit!

Mimieke
Super Ere Lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 12-06-2010 20:20

Bericht door Mimieke » 09-08-2013 18:03

Chrissie schreef:
Kaatje schreef:Ik hoop stiekem nog steeds dat iemand dit postte op facebook om aandacht te trekke maar vrees er voor. Ik ken de kliniek equitom goed en daarom dat ik denk dat het waarheid is ...

Arm paard, dat ze die paardenbeulen nu eindelijk eens betrappen! Iedere veearts zou zijn castratie tang met veel genoegen willen lenen!


Afbeelding
Inderdaad! Ik werd er niet goed van toen ik dit in de krant las. Dat er zo'n monsters rondlopen. Wat bezielt zo iemand?
Ik vind dat echt verschrikkelijk!! :o Hoe kan iemand nu zoiets doen! Die beesten hebben toch niks misdaan!!

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 17-09-2013 18:28

In Zottegem is zondagmiddag een ongeluk gebeurt met paardenkoets en auto . Het was een 2 span.. 1 paard hebben ze ter plaatste moeten laten inslapen omdat die zwaargewond was.
Been was af en de borstkas lag helemaal open.
Op facebook staat er foto van paard toen het nog niet afgedekt was, maar die ga ik er hier niet opzetten omdat ik weet dat er hier toch wel paardenliefhebbers zijn en die foto is niet voor gevoelige mensen.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 5_00742917
ωαяє νяιєη∂ѕcнαρ кєηт єєη вєgιη, мααя gєєη єιη∂є!

chalinka
Super Lid
Berichten: 932
Lid geworden op: 12-06-2010 19:54

Bericht door chalinka » 18-09-2013 12:17

ik had het ook al gelezen
verkeer en paarden is nooit veilig, het zijn en blijven levende dieren die elke seconde van de dag kunnen schrikken en wegrennen (vluchtdieren voor iets)
ik ga zelf vaak de baan over met paarden, in rustige straatjes valt het nog mee, maar als er echt veel verkeer is is het ook altijd bang afwachten dat ze niet zouden schrikken en bv de baan op rennen (en onder het zadel heb je er even veel over te zeggen als voor de koets als ze op hol slagen geloof mij)

Mimieke
Super Ere Lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 12-06-2010 20:20

Bericht door Mimieke » 21-09-2013 13:54

evelineee schreef:In Zottegem is zondagmiddag een ongeluk gebeurt met paardenkoets en auto . Het was een 2 span.. 1 paard hebben ze ter plaatste moeten laten inslapen omdat die zwaargewond was.
Been was af en de borstkas lag helemaal open.
Op facebook staat er foto van paard toen het nog niet afgedekt was, maar die ga ik er hier niet opzetten omdat ik weet dat er hier toch wel paardenliefhebbers zijn en die foto is niet voor gevoelige mensen.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 5_00742917
Oh nee das supererg!! :o Kmag er niet aan denken!! Enja das idd gevaarlijk!

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 04-03-2014 13:00

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 1_01005056

De feiten deden zich voor aan de school waar ik lesgeef. Wel beangstigend als je dit via smartschool van de directie verneemt.
Ik vroeg mij al af waar al die meisjes van 2B ineens vandaan hielden dat ze sterren en fotomodellen waren :?
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 04-03-2014 21:29

Lotteke schreef:http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 1_01005056

De feiten deden zich voor aan de school waar ik lesgeef. Wel beangstigend als je dit via smartschool van de directie verneemt.
Ik vroeg mij al af waar al die meisjes van 2B ineens vandaan hielden dat ze sterren en fotomodellen waren :?

Brrrr ...

Plaats reactie