Feesten :)

Hier mag je het over vanalles en nog wat hebben.

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 28-12-2012 16:16

Kaatje schreef:En, iedereen blij met de cadeautjes?
Ik heb eigenlijk niets gehad, maar met nieuwjaar krijg ik wel geld.. Das ook iets he :-)
ωαяє νяιєη∂ѕcнαρ кєηт єєη вєgιη, мααя gєєη єιη∂є!

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 28-12-2012 16:19

evelineee schreef:
Kaatje schreef:En, iedereen blij met de cadeautjes?
Ik heb eigenlijk niets gehad, maar met nieuwjaar krijg ik wel geld.. Das ook iets he :-)
Blijkbaar krijgen meerdere iets met nieuwjaar dan met kerstmis, bij mij is de kerstman toch langsgekomen :)

kellyvds
Super Lid
Berichten: 772
Lid geworden op: 08-08-2010 16:39

Bericht door kellyvds » 28-12-2012 16:27

Kaatje schreef:
evelineee schreef:
Kaatje schreef:En, iedereen blij met de cadeautjes?
Ik heb eigenlijk niets gehad, maar met nieuwjaar krijg ik wel geld.. Das ook iets he :-)
Blijkbaar krijgen meerdere iets met nieuwjaar dan met kerstmis, bij mij is de kerstman toch langsgekomen :)
ik krijg met alle 2 :P met nieuwjaar krijg ik geld van mijn grootouders en zo, het enige dat ik leuk vind aan die feestdag

met kerstmis ben ik verwend geweest :P
een zakje voor mijn gsm, een fles parfum, live cd+dvd van coldplay, een handtas en kleren (wat hoognodig was :lol: )
en heb mij zelf ook iets cadeau gedaan :P heb mij een ipad gekocht :D

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 28-12-2012 16:40

kellyvds schreef:
Kaatje schreef:
evelineee schreef: Ik heb eigenlijk niets gehad, maar met nieuwjaar krijg ik wel geld.. Das ook iets he :-)
Blijkbaar krijgen meerdere iets met nieuwjaar dan met kerstmis, bij mij is de kerstman toch langsgekomen :)
ik krijg met alle 2 :P met nieuwjaar krijg ik geld van mijn grootouders en zo, het enige dat ik leuk vind aan die feestdag

met kerstmis ben ik verwend geweest :P
een zakje voor mijn gsm, een fles parfum, live cd+dvd van coldplay, een handtas en kleren (wat hoognodig was :lol: )
en heb mij zelf ook iets cadeau gedaan :P heb mij een ipad gekocht :D
Vroeger kreeg ik wel iets met Kerst omdat ze toen mijn verjaardag vieren ook. En normaal gezien was ik een Kerstkind maar ben 2 weken té vroeg geboren. Toeme toch.. :p
ωαяє νяιєη∂ѕcнαρ кєηт єєη вєgιη, мααя gєєη єιη∂є!

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 29-12-2012 12:00

kellyvds schreef:
Kaatje schreef:
evelineee schreef: Ik heb eigenlijk niets gehad, maar met nieuwjaar krijg ik wel geld.. Das ook iets he :-)
Blijkbaar krijgen meerdere iets met nieuwjaar dan met kerstmis, bij mij is de kerstman toch langsgekomen :)
ik krijg met alle 2 :P met nieuwjaar krijg ik geld van mijn grootouders en zo, het enige dat ik leuk vind aan die feestdag

met kerstmis ben ik verwend geweest :P
een zakje voor mijn gsm, een fles parfum, live cd+dvd van coldplay, een handtas en kleren (wat hoognodig was :lol: )
en heb mij zelf ook iets cadeau gedaan :P heb mij een ipad gekocht :D
Wel ik ben ook wel verwend geweest met kerst: een oranje handtas van mijn zus, een gps van mijn ouders, een 4-dubbele cd voor in de auto van dieter, geld van mijn oma, een squachraket, handdoekjes en drinkbus van de ouders van Dieter en met nieuwjaar krijg ik vast nog wel wat centjes toegestopt :)

Mimieke
Super Ere Lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 12-06-2010 20:20

Bericht door Mimieke » 29-12-2012 18:38

Ik kreeg vroeger enkel met Kerstmis cadeautjes en dan met nieuwjaar geld maar nu krijg ik de helft met kerstmis en de helft met nieuwjaar! ;)
Ik heb 2 dvd's gekregen, een boek en parfum!

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 31-12-2012 10:10

Fijne afsluiter van het jaar 2012 gewenst!

En niet te zat hé vanavond! :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 01-01-2013 00:21

Gelukkige Nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat al jullie wensen mogen uitkomen :D

Hier is het alvast heel spannend gestart, veeeeel vuurwerk maar ook bommekes die heeeeel veel rook veroorzaakten - ik had even schrik dat ze de glasbakken en de struiken in brand hadden gestoken
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

kellyvds
Super Lid
Berichten: 772
Lid geworden op: 08-08-2010 16:39

Bericht door kellyvds » 01-01-2013 00:23

Afbeelding


Gelukkig Nieuwjaar !!!!

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 01-01-2013 00:24

ook die glaasjes zijn leuk :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie