Babbelbox

Hier mag je het over vanalles en nog wat hebben.

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 03-03-2014 11:24

Lotteke schreef:
Kaatje schreef:
Lotteke schreef: Ik ook :wink: Maar het is moeilijk om op niets te reageren :lol:
Is wel waar! :D
Ik ben blij dat we dezelfde mening hebben :wink: .
Maar misschien kunnen we straks posten dat 'the broken circle breakdown' een oscar gewonnen heeft en dan krijgen we misschien wel wat respons :)
Zoals ik wel gedacht had, hebben ze die niet gewonnen. Wel jammer!

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 03-03-2014 12:29

Kaatje schreef:
Lotteke schreef:
Kaatje schreef: Is wel waar! :D
Ik ben blij dat we dezelfde mening hebben :wink: .
Maar misschien kunnen we straks posten dat 'the broken circle breakdown' een oscar gewonnen heeft en dan krijgen we misschien wel wat respons :)
Zoals ik wel gedacht had, hebben ze die niet gewonnen. Wel jammer!
Inderdaad, ze zouden het echt verdiend hebben!
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 03-03-2014 20:18

Lotteke schreef:
Kaatje schreef:
Lotteke schreef: Ik ben blij dat we dezelfde mening hebben :wink: .
Maar misschien kunnen we straks posten dat 'the broken circle breakdown' een oscar gewonnen heeft en dan krijgen we misschien wel wat respons :)
Zoals ik wel gedacht had, hebben ze die niet gewonnen. Wel jammer!
Inderdaad, ze zouden het echt verdiend hebben!
Weet niet, heb de film nog niet gezien. Volgens mij een verhaal waar ik heel de tijd door moet wenen, dus blijf het maar uitstellen :D

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 03-03-2014 23:14

Ja Kaatje, jij bent net zo'n gevoelige als ik hé :wink:
Ik heb hem ondertussen gezien, maar ik heb inderdaad ook geweend. Maar écht zo heb ik nog nooit geweend bij een film :wink: Maar wél ontzettend mooi!
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 04-03-2014 21:28

Lotteke schreef:Ja Kaatje, jij bent net zo'n gevoelige als ik hé :wink:
Ik heb hem ondertussen gezien, maar ik heb inderdaad ook geweend. Maar écht zo heb ik nog nooit geweend bij een film :wink: Maar wél ontzettend mooi!
Mijn bazin haar dochtertje van 9 heeft net de diagnose kanker gekregen. Kind heeft een gezwel in haar keel en uitzaaiingen naar haar longen en botten (dus ook long en botkanker). Ik denk niet dat ik met deze film kan kijken, met deze situatie in het achterhoofd.
Kindje is nu een maand opgenomen in Leuven en schreeuwt het naar het schijnt uit van de pijn... Krijg er al kippenvel van met er aan te denken...
Toch hard als zoiets voorvalt in u eigen kennissengroep ...

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 04-03-2014 21:33

Kaatje schreef:
Lotteke schreef:Ja Kaatje, jij bent net zo'n gevoelige als ik hé :wink:
Ik heb hem ondertussen gezien, maar ik heb inderdaad ook geweend. Maar écht zo heb ik nog nooit geweend bij een film :wink: Maar wél ontzettend mooi!
Mijn bazin haar dochtertje van 9 heeft net de diagnose kanker gekregen. Kind heeft een gezwel in haar keel en uitzaaiingen naar haar longen en botten (dus ook long en botkanker). Ik denk niet dat ik met deze film kan kijken, met deze situatie in het achterhoofd.
Kindje is nu een maand opgenomen in Leuven en schreeuwt het naar het schijnt uit van de pijn... Krijg er al kippenvel van met er aan te denken...
Toch hard als zoiets voorvalt in u eigen kennissengroep ...
Ooh, ik krijg de kriebels al je het beschrijft...
Hopelijk komt het goed!
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 06-03-2014 21:18

Lotteke schreef:
Kaatje schreef:
Lotteke schreef:Ja Kaatje, jij bent net zo'n gevoelige als ik hé :wink:
Ik heb hem ondertussen gezien, maar ik heb inderdaad ook geweend. Maar écht zo heb ik nog nooit geweend bij een film :wink: Maar wél ontzettend mooi!
Mijn bazin haar dochtertje van 9 heeft net de diagnose kanker gekregen. Kind heeft een gezwel in haar keel en uitzaaiingen naar haar longen en botten (dus ook long en botkanker). Ik denk niet dat ik met deze film kan kijken, met deze situatie in het achterhoofd.
Kindje is nu een maand opgenomen in Leuven en schreeuwt het naar het schijnt uit van de pijn... Krijg er al kippenvel van met er aan te denken...
Toch hard als zoiets voorvalt in u eigen kennissengroep ...
Ooh, ik krijg de kriebels al je het beschrijft...
Hopelijk komt het goed!
Ik hoop het ook maar ik vrees van niet ...

Mimieke
Super Ere Lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 12-06-2010 20:20

Bericht door Mimieke » 10-03-2014 20:08

Lotteke schreef:Ja Kaatje, jij bent net zo'n gevoelige als ik hé :wink:
Ik heb hem ondertussen gezien, maar ik heb inderdaad ook geweend. Maar écht zo heb ik nog nooit geweend bij een film :wink: Maar wél ontzettend mooi!
Ik vond het ook echt superspijtig dat ze niet gewonnen hadden! Als het iemand verdiend had dan waren zij het wel!!
Ik heb hem al 2 keer gezien en ik heb ook zooo hard geweend! ;)
Kvind het echt een prachtige film en ge ziet gewoon dat heel die ploeg zich echt volledig heeft gegeven voor die film!!

Mimieke
Super Ere Lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 12-06-2010 20:20

Bericht door Mimieke » 10-03-2014 20:10

Lotteke schreef:
Mimieke schreef:Vrijdag naar theatervoorstelling van Clara Cleymans en Bert Verbeke gaan kijken! 2 superacteurs en echt grappig! :D
Oh leuk! Waarover ging de voorstelling?
Over een koppel dat op vakantie is aan de Costa blanca, maar de man moet binnenblijven omdat hij een zonne-allergie heeft. En hij zit dan iedereen te bekijken vanuit het appartement en ook wat zijn vrouw aan het doen is enzo! Zoals ik het vertel klinkt het niet echt boeiend! ;) Maar twas echt hilarisch! :P

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 10-03-2014 21:55

Mimieke schreef:
Lotteke schreef:
Mimieke schreef:Vrijdag naar theatervoorstelling van Clara Cleymans en Bert Verbeke gaan kijken! 2 superacteurs en echt grappig! :D
Oh leuk! Waarover ging de voorstelling?
Over een koppel dat op vakantie is aan de Costa blanca, maar de man moet binnenblijven omdat hij een zonne-allergie heeft. En hij zit dan iedereen te bekijken vanuit het appartement en ook wat zijn vrouw aan het doen is enzo! Zoals ik het vertel klinkt het niet echt boeiend! ;) Maar twas echt hilarisch! :P
Klinkt inderdaad hilarisch :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie