Wij Willen Een Vijfde Telenovelle Op Vtm

Geef hier de volgorde van jullie favoriete telenovelles.
Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 27-05-2012 01:50

Een goede telenovelle zou anders de niet schitterende kijkcijfers flink kunnen opkrikken! :D :D :D
Soms komen dromen uit!

Carinaake
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 29-06-2010 23:28

Bericht door Carinaake » 31-05-2012 17:52

Ik ben zeker te winnen voor een vijfde telenovelle!! Maar ook ik twijfel eraan dat er nog eentje komt... zeker de eerste jaren toch niet... al zou ik zo graag ongelijk krijgen ;) :lol: :lol: :lol:

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 31-05-2012 18:02

Als het een goed verhaal is, mag het wel. Maar dan op een deftig uur :lol:
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Bericht door Toby » 20-10-2014 18:56

Carinaake schreef:Ik ben zeker te winnen voor een vijfde telenovelle!! Maar ook ik twijfel eraan dat er nog eentje komt... zeker de eerste jaren toch niet... al zou ik zo graag ongelijk krijgen ;) :lol: :lol: :lol:
2 jaar later en helaas nog geen nieuwe telenovelle op komst.
blijkbaar waren ze wel geliefd bij het publiek maar werden ze te veel opgenomen in plaats van om 18u25 live bekeken te worden.

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 23-10-2014 14:31

Toby schreef:
Carinaake schreef:Ik ben zeker te winnen voor een vijfde telenovelle!! Maar ook ik twijfel eraan dat er nog eentje komt... zeker de eerste jaren toch niet... al zou ik zo graag ongelijk krijgen ;) :lol: :lol: :lol:
2 jaar later en helaas nog geen nieuwe telenovelle op komst.
blijkbaar waren ze wel geliefd bij het publiek maar werden ze te veel opgenomen in plaats van om 18u25 live bekeken te worden.
Ligt aan het uur denk ik, wij zijn dan vaak aan het eten... Maar voor de buurtpolitie eten we nu ook wel voor de tv, dus daarvoor zou dat dan ook wel kunnen :wink:
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 25-11-2014 21:32

Lotteke schreef:
Toby schreef:
Carinaake schreef:Ik ben zeker te winnen voor een vijfde telenovelle!! Maar ook ik twijfel eraan dat er nog eentje komt... zeker de eerste jaren toch niet... al zou ik zo graag ongelijk krijgen ;) :lol: :lol: :lol:
2 jaar later en helaas nog geen nieuwe telenovelle op komst.
blijkbaar waren ze wel geliefd bij het publiek maar werden ze te veel opgenomen in plaats van om 18u25 live bekeken te worden.
Ligt aan het uur denk ik, wij zijn dan vaak aan het eten... Maar voor de buurtpolitie eten we nu ook wel voor de tv, dus daarvoor zou dat dan ook wel kunnen :wink:[/quote

Heel veel mensen zijn dan net thuis van werk of aant koken of met de kinderen bezig of weet ik veel wat ... Gewoon een rot uur :-)

Plaats reactie