Foutjes in de serie

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 24-04-2011 12:59

ik weet eigenlijk niet zeker of het wel een foutje is maar
in de eerste aflevering van Ella zien we Nicolas toch die ( zo lijkt toch )
al volwassen is terwijl ella toen nog maar een klein meisje was ...
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 24-04-2011 17:14

birteke schreef:ik weet eigenlijk niet zeker of het wel een foutje is maar
in de eerste aflevering van Ella zien we Nicolas toch die ( zo lijkt toch )
al volwassen is terwijl ella toen nog maar een klein meisje was ...
Ja daar heb ik ook al aan zitten denken.. Ella zou nu 18 jaar moeten zijn en Nicolas is er 33 als ik mij niet vergis.
Hoe oud was Ella toen als klein meisje? 8 jaar ofzo? Nicolas was toen dan begin de 20 waarschijnlijk dus het zou wel kunnen kloppen hé :)

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 24-04-2011 19:18

Nele_ schreef:
birteke schreef:ik weet eigenlijk niet zeker of het wel een foutje is maar
in de eerste aflevering van Ella zien we Nicolas toch die ( zo lijkt toch )
al volwassen is terwijl ella toen nog maar een klein meisje was ...
Ja daar heb ik ook al aan zitten denken.. Ella zou nu 18 jaar moeten zijn en Nicolas is er 33 als ik mij niet vergis.
Hoe oud was Ella toen als klein meisje? 8 jaar ofzo? Nicolas was toen dan begin de 20 waarschijnlijk dus het zou wel kunnen kloppen hé :)
ammaaii wa en leeftijds verschil xp
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 27-04-2011 18:59

'bio voor jou' bestaat niet meer :D het is 'NW voor jou' nu. Zo de leerkracht bio in spé heeft gesproken :P
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 27-04-2011 19:07

Lotteke schreef:'bio voor jou' bestaat niet meer :D het is 'NW voor jou' nu. Zo de leerkracht bio in spé heeft gesproken :P
wij hebben op school wel' bio voor jou ' hoor !!!!!
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 27-04-2011 20:00

birteke schreef:
Lotteke schreef:'bio voor jou' bestaat niet meer :D het is 'NW voor jou' nu. Zo de leerkracht bio in spé heeft gesproken :P
wij hebben op school wel' bio voor jou ' hoor !!!!!
Ja in de tweede graad nog wel, daar is het vak niet veranderd in natuurwetenschappen. Maar mij lijkt het dat ze toch zou moeten beginnen met de leerstof 1ste jaar nee? en in het 1ste is het NW
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 27-04-2011 20:07

Lotteke schreef:'bio voor jou' bestaat niet meer :D het is 'NW voor jou' nu. Zo de leerkracht bio in spé heeft gesproken :P
ik moest even nadenken, maar NW staat voor natuurwetenschappen zeker? Altijd die geheimtaal :roll: :lol:
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 27-04-2011 20:18

Ponkie schreef:
Lotteke schreef:'bio voor jou' bestaat niet meer :D het is 'NW voor jou' nu. Zo de leerkracht bio in spé heeft gesproken :P
ik moest even nadenken, maar NW staat voor natuurwetenschappen zeker? Altijd die geheimtaal :roll: :lol:
Inderdaad NW staat voor natuurwetenschappen, maar met de verandering van het leerplan, is de naam veranderd. Biologie in de 1ste graad bestaat niet meer (in het 2de jaar nog wel, maar volgend jaar ook niet meer) en is dus natuurwetenschappen geworden
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 27-04-2011 20:55

Lotteke schreef:
birteke schreef:
Lotteke schreef:'bio voor jou' bestaat niet meer :D het is 'NW voor jou' nu. Zo de leerkracht bio in spé heeft gesproken :P
wij hebben op school wel' bio voor jou ' hoor !!!!!
Ja in de tweede graad nog wel, daar is het vak niet veranderd in natuurwetenschappen. Maar mij lijkt het dat ze toch zou moeten beginnen met de leerstof 1ste jaar nee? en in het 1ste is het NW
inderdaad we zitten in een overgansjaar de 1ste jaartjes hebben da inderdaad nie meer nee !
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 27-04-2011 21:17

Bestaat Biologie voor geen enkele richting meer? Dus ook niet in 3de en 4de jaar?

Spijtig, ik vond dat altijd een interessant vak!

Plaats reactie