Ella-quotes

Plaats reactie
Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 03-06-2011 22:49

"je kan het niet uitklappen als je ni klapt me mekaar"
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 10-06-2011 23:35

"Koude voeten zijn slecht voor je stem" :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 02-09-2012 01:10

Dat is grappig om die quotes te herlezen, ik kan die absoluut al niet meer plaatsen :lol:

Eén quote kan ik absoluut wel nog plaatsen: geluk maak je zelf :) Heb daarmee op het speelplein afgelopen zomer ook een heel mooi moment beleefd. Een medemoni en ik hadden een activiteit over Klein Mannetje (gespeeld door haar, ik was meneer konijn :lol: ). Hij ging op zoek naar geluk, dus wij wilden ons spel 's morgens al introduceren. Wij kindjes zoeken op zoek naar geluk én gezocht over het ganse speelplein. Op een bepaald moment zei iemand tegen ons dat we het moesten zoeken in de kleine hoekjes. Dus alle kleine hoekjes van het plein uitgekamd, maar niets te vinden. Tot iemand van de monitoren zei: Maar Geluk maar je Zelf! Dus dat hebben we gedaan, we hebben klavertjes 4 geknutseld :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie