Artikels over Ella

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 21-05-2011 09:56

Ik weet niet of ik het hier juist plaats, maar op de Showbizzsite staat een brief die de cast van Ella geschreven heeft nav het artikel in Dag Allemaal over Gene Bervoets...

Cast van Ella maakt vuist naar Dag Allemaal 21/05/2011

(vtm)Cast van Ella verbolgen over artikel in Dag Allemaal en verspreiden een open brief naar de grote media.

De acteurs en de crew van ‘Ella’ vierden donderdagavond met een bijzonder gezellige party in een spiegeltent bij Studio-A de laatste draaiweek van deze populaire vtm-serie. Woensdag werd in Maastricht de allerlaatste aflevering en de eindclimax van de reeks opgenomen. Hoe die climax precies zal verlopen, zie je binnenkort op vtm.

Met het afscheidsfeest wordt ook meteen ontkracht dat bij de ploeg die de telenovelle maakt de sfeer onder het vriespunt zou zitten. De acteurs en medewerkers van Ella zijn verbolgen over een artikel dat deze week in Dag Allemaal verscheen en waarin de serie werd afgekraakt. Volgens ‘anonieme bronnen’ in het artikel was de sfeer op de set van Ella barslecht. Volgens diezelfde bronnen kwam dat door het onbeschoft gedrag van acteur Gène Bervoets, die in Ella de rol van ziekenhuisdirecteur Norbert speelt.

In een open brief aan de media vragen cast en crew zich af waarom acteur Gène Bervoets door de redactie van Dag Allemaal ongenadig door de mangel wordt gehaald. Zij kennen Gène Bervoets immers als een innemend en vriendelijk man, wat helemaal in overeenstemming is met het imago van levensgenieter dat Gène Bervoets heeft bij het grote publiek. Volgens de acteurs, figuranten en de crew zijn de aantijgingen dan ook volledig onterecht. Met de brief en een petitielijst willen ze Gène Bervoets steunen.

Beste journalisten,
Als acteurs, figuranten en crew van Ella betreuren we dat Dag Allemaal deze week een artikel publiceerde dat ons in een slecht daglicht stelt. Ella wordt vergeleken met vtm’s eerste telenovelle Sara en volgens de betrokken journalist kan Ella ‘bezwaarlijk een successerie worden genoemd.’

De journalist vindt het ook nodig om acteur Gène Bervoets op de korrel te nemen, want volgens ‘anonieme bronnen’ verpest hij de sfeer op de set. Wij vragen ons af wat Gène Bervoets de redactie van Dag Allemaal heeft misdaan, dat hij op deze manier wordt aangevallen.

‘Bekende Vlaming’ zijn brengt met zich mee dat je onder het vergrootglas van de pers leeft, maar dit mag niet betekenen dat roddels en geruchten als waarheid de wereld worden ingestuurd. Dag Allemaal bewijst de eigen lezers hier ook geen dienst mee, door zaken uit de context te halen en op te blazen.

De hele opnameploeg, van medewerkers en technici tot de productieleiding, schaart zich samen met acteurs én figuranten achter de reacties van Roel Vanderstukken en Ini Massez dat Gène Bervoets een aangename en professionele collega is, die als het nodig is de stemming op de set opkrikt met humor en pit.

We vinden het onterecht dat de professionaliteit van Gène Bervoets in twijfel wordt getrokken. Integendeel, zijn acteerervaring en creatieve inbreng worden zeer gewaardeerd op de set. Hij ondersteunt zijn collega’s en zorgt voor continuïteit. Zijn inbreng is volgens velen juist een belangrijke meerwaarde voor de productie. Dat Gène Bervoets volgens het artikel een souffleur nodig had, is een totaal absurde en kwetsende bewering.

Ook de vaste figuranten van Ella zijn verontwaardigd en gaan niet akkoord met het artikel in Dag Allemaal.
 Gène Bervoets is volgens hen juist één van de acteurs die rekening houdt met de figuranten en hen betrekt bij het acteerspel. In één scène bijvoorbeeld, maakte hij de actie interessanter voor de figurante en zorgde hij ervoor dat ze beter in beeld kwam.

Gène Bervoets is begaan met het welzijn van de figuranten en wil zeker niet dat ze zich minderwaardig voelen tegenover de crew en cast. Op locatie bijvoorbeeld was het bijzonder koud en Gène Bervoets was oprecht bezorgd over het comfort van de figuranten. Hij maakte altijd tijd voor een babbeltje en een foto. Als het even niet paste voor een foto, kwam hij nadien speciaal vragen wie er op de foto wilde. Hij zorgde ook voor de ambiance op de set. Niemand van de vaste figuranten kan zich de in het artikel aangehaalde ‘woede-uitbarstingen’ herinneren. Als er iemand aan het zingen was op de set, dan was het Gène Bervoets!
 De figuranten zien het artikel dan ook als een persoonlijke afrekening met Gène Bervoets, en niet als een uitdrukking van hun eigen ervaringen met de acteur.


Tot slot verwijzen wij als cast en crew hier ook naar het commentaar van algemeen directeur Guy Goedgezelschap van Studio-A, de producent van Ella, die zegt dat er door de hele ploeg hard is gewerkt en dat iedereen trots is op de telenovelle.


Namens de cast, de figuranten en de crew van Ella,
Darya Gantura, Roel Vanderstukken, Ini Massez, Monika Dumon, Rik Verheyen, Johan Gevers, Kim Van Oeteren, Wim Feyaerts, Céline Pourveur, 
Ulrike Maris, 
Ellen Bocklandt, 
Xandra van Welden, 
Ria Smets
, Katleen Poppe, 
Willy Kerkhofs, 
Viviane Claes, 
Kevin Thijs, 
Roos Rasschaert, 
Tina Peeters, 
Brigitte D., 
Kim Raus
, Jean-Paul Camerlinckx, 
Jelle Ribus, 
Lisa Luyckx
, Kevin Aerts, 
Jimmy Aerts
, Chris Pettens
, en nog vele anderen.

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 21-05-2011 12:59

bedankt om het hier te plaatsen, ik ben wel blij met die reactie :D
Gert niet mee ondertekend :roll:
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 21-05-2011 13:37

Ponkie schreef:bedankt om het hier te plaatsen, ik ben wel blij met die reactie :D
Gert niet mee ondertekend :roll:
ja viel mij ook op da gert er nie bijstond

Floroze
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 07-02-2011 02:34

Bericht door Floroze » 21-05-2011 20:46

Ponkie schreef:bedankt om het hier te plaatsen, ik ben wel blij met die reactie :D
Gert niet mee ondertekend :roll:
Hij zal wel bij die "en vele anderen" horen :wink: Amaryllis staat er bijvoorbeeld ook niet bij, terwijl zij toch veel scènes samen met hem heeft opgenomen.

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 23-05-2011 19:12

Misschien ook om niet deel te nemen aan de mediastorm daarrond

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 23-05-2011 19:49

Floroze schreef:
Ponkie schreef:bedankt om het hier te plaatsen, ik ben wel blij met die reactie :D
Gert niet mee ondertekend :roll:
Hij zal wel bij die "en vele anderen" horen :wink: Amaryllis staat er bijvoorbeeld ook niet bij, terwijl zij toch veel scènes samen met hem heeft opgenomen.
Ook Carmen, Yasmine en Frederico, Dr. Arens, Jens staan er niet bij... het zijn blijkbaar vooral figuranten. En wie op het moment van de 'ondertekening' aanwezig was zeker. :?
Soms komen dromen uit!

angelique
Super Lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 13-06-2010 14:30

Bericht door angelique » 24-05-2011 13:46

Het was een wrap-party waar figuranten op uitgenodigd waren vorige week donderdag.
Misschien dat bepaalde acteurs andere verplichtingen hadden. Gert was er in ieder geval want heb een foto gezien van een figurant met hem.

Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Bericht door Toby » 16-06-2011 18:46

blijkbaar een artikel in Tv Familie over Darya en Ella

Ella is boos!!!

´ELLA´ IS BOOS! Darya Gantura bijt van zich af!
"Ik verdien geen kritiek"

Afbeelding

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 16-06-2011 18:47

wauw, mocht iemand het artikel hebben? dat wil ik wel lezen :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

trieneke
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 31-10-2010 00:25

Bericht door trieneke » 16-06-2011 18:55

Lotteke schreef:wauw, mocht iemand het artikel hebben? dat wil ik wel lezen :D
Ik heb het niet maar heb het vlug gelezen in de winkel...

het is vooral een reactie van Darya op de minder goede kijkcijfers en de kritieken die verschenen zijn in de pers(Gene Bervoets).
Darya verdedigt zich: iedereen heeft hard gewerkt aan deze telenovelle en veel mensen zijn zeer positief over Ella. Ze schuimt wel eens het internet af en merkt daar veel positieve reacties.
Ze vindt dat ze goed werk heeft geleverd.

Plaats reactie