Artikels over Ella

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

gazet van antwerpen

Bericht door Ponkie » 18-02-2011 17:58

"Ik doe niets anders dan telefoons beantwoorden"
De ambitieuze bloemenketen The Flowershop is niet meer. De Rechtbank van Koophandel in Antwerpen veklaarde General Flowers, de bvba achter de

21 winkels, failliet. Zakenman Stefan Malfliet uit Waasmunster had als doel om eind dit jaar honderd filialen te openen en daarna het buitenland te veroveren. Maar dat draaide

anders uit. De winkels zijn bijna

allemaal gesloten.

Het filiaal in Heist-op-den-Berg draait nog wél volop. "Wij hebben net als een handvol anderen een franchiseovereenkomst en maken niet rechtstreeks deel uit van de

keten. In het contract staat dat alle overeenkomsten vervallen bij een faillissement. We staan dus vanaf nu gewoon op eigen benen", vertelt zaakvoerder Yannick Bellekens.

Sinds de bvba failliet is verklaard, rinkelt de telefoon onophoudelijk. "De mensen komen bij mij terecht omdat ze bijvoorbeeld bij een andere winkel een boeket betaald hebben, maar dat door het faillissement nooit geleverd hebben gekregen. Of ze hebben een bloemenabonnement lopen en zijn hun geld kwijt. Ik doe niets anders meer dan telefoons beantwoorden, want in de gesloten

zaken nemen ze natuurlijk niet meer op. Eigenlijk zou ik een telefoniste moeten inhuren. Ik kan die mensen spijtig genoeg niet helpen. We vragen ze om hun problemen met de bvba op mail te zetten en bezorgen de gegevens aan de curator. Meer kunnen we niet doen", klinkt het.


Ella-orchidee

Vtm had met de keten ook een overeenkomst lopen om de Ella-

orchidee, naar het gelijknamige programma, te verkopen. Op televisie werd er reclame voor gemaakt. "Ook daar krijgen we veel vragen over, maar de bloem is niet meer te krijgen. Wie via internet al betaald heeft aan The Flowershop, is zijn geld kwijt", zegt Bellekens.

De Heistse zaakvoerder wil nu zo snel mogelijk van de besmeurde naam af. "Ik wil niet meer met The Flowershop geassocieerd worden. We noemen onze zaak zo snel mogelijk Floral. In tussentijd proberen we de mensen zo goed mogelijk te helpen. Gelukkig is er meestal begrip als ik uitleg dat wij een aparte franchisezaak zijn", besluit de zaakvoerder.
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Re: gazet van antwerpen

Bericht door sam » 18-02-2011 18:12

Merci ponkie ;)

stephanie01
Fan Lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 26-06-2010 18:02

Bericht door stephanie01 » 24-02-2011 02:28

vinden jullie niet dat er weinig artikkels over nicolas zijn???

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 24-02-2011 12:25

ja ik heb gezocht en de laatste maand niets over Gert gevonden
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

stephanie01
Fan Lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 26-06-2010 18:02

Bericht door stephanie01 » 25-02-2011 12:29

raar eh :D

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 20-03-2011 18:33

Café Liliput speelt bijrol in vtm-serie Ella

WETTEREN - Een overdonderend succes is Ella, dat momenteel op vtm loopt niet, maar de trouwe kijkers zullen misschien wel al gemerkt hebben dat Wetteren een leuke 'onzichtbare' bijrol speelt in de telenovelle. Kapster Cindy, een rol van Ini Massez (bekend van 'Team Spirit' en andere series), heeft het geregeld over 'Freek van de Liliput' en 'Jaak van de Pink'. En jawel, het gaat dan wel degelijk over het café op de Markt van Wetteren dat sinds enkele maanden wordt uitgebaat door Freek De Roo. En Jaak, dat is uiteraard Freeks vader, kunstenaar en bekend door boetiek 'Pink Club' in W-city. Maar hoe komt een rasactrice als Ini Massez erbij om Wetterse namedropping te doen in een vtm-serie die in Lier is gesitueerd? 'Ik ben Ini's nonkel, zij is dus het nichtje van Freek', zegt Jaak. 'De bloedband is er, maar waarom wij precies vernoemd worden in 'Ella' is voor ons ook een grote verrassing. Freek en Ini zijn twee handen op één buik, ook al zien ze elkaar niet vaak. De reclame is mooi meegenomen! En binnenkort moet Ini hier maar eens een pint komen drinken, natuurlijk.'

Afbeelding
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Gazet van Antwerpen

Bericht door Ponkie » 03-04-2011 14:39

Kempense fans van de vtm-telenovelle Ella zullen binnenkort enkele herkenbare plaatsen op het scherm zien. De crew vatte post op de jachthaven aan het Zilvermeer in Mol. De boten en de prachtige kanaalplas vormen het decor van een romantische wending in het verhaal, die voorlopig nog geheim blijft. Hoofdrolspelers Darya Gantura en Gert Winkelmans mochten op een groot jacht enkele scènes inblikken. De technische crew stond ondertussen te wiebelen op de steiger.

"We zijn blij dat er geen wind staat", weten de regieassistenten. "Het zonnetje blijft weg, maar dat is op zich geen probleem. Het filmen op locatie brengt natuurlijk meer praktische beslommeringen met zich dan ons werk in de studio, maar veel tijd om te piekeren hebben we niet, we moeten doorwerken." Darya Anturyan, die de rol van Ella speelt, heeft tussendoor toch tijd om even van de omgeving te genieten. "Het is hier prachtig", meent ze.

"Toen we vanochtend aankwamen, hing er een mysterieuze nevel over het water. Dat bracht ons meteen in de juiste sfeer." Hoewel de actrice last heeft van zeeziekte, valt het op de Molse Meren prima mee. "Ik ben blijkbaar niet meerziek", lacht ze. "Nu, het water ligt er rimpelloos bij, dus dat zal wel helpen. Ik blijf niet aan wal! De scènes op de boot zijn best wel speciaal, al vermoed ik dat de cameramannen en de andere technici het een pak moeilijker hebben vanwege de beperkte bewegingsruimte. Maar daar zal op het scherm niets van te merken zijn."

De Molse opnames zullen in mei op televisie verschijnen.
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

trieneke
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 31-10-2010 00:25

Bericht door trieneke » 03-04-2011 14:50

Dank je wel voor de info !!

hmmmmm,
klinkt veelbelovend en romantisch ,hopelijk zijn er geen kapers op de kust ;-)

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 03-04-2011 15:08

ik ben ook benieuwd naar de romantische wending, maar het feit dat Ella en Nicolas in mei samen op een jacht zitten, doet toch het beste hopen :D
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 03-04-2011 21:30

ooh ben benieuwd!! :)

Plaats reactie