Artikels over Ella

Plaats reactie
Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Artikels over Ella

Bericht door Toby » 30-06-2010 18:49

Staat er ergens een artikel over Ella in een krant of tijdschrift laat het hier weten.

Mimieke
Super Ere Lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 12-06-2010 20:20

Bericht door Mimieke » 30-06-2010 19:11

Jep in de meeste boekjes!
In tv familie,story,...

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 22-07-2010 14:37

Dit is een artikel van uit de joepie.


ROMANTISCHE JONGENS BESTAAN NOG!
Vanaf september fleurt Steven Boen (25) dagelijks jouw bestaan op. Hij zal namelijk de rol van Jens vertolken in de nieuwe vtm - telenovelle 'Ella'.
Om het wachten wat draaglijker te maken, kan jij nu in joepie al even wegkwijnen bij deze Vlaamse en uitermate romantische hottie.


Wie of wat is 'Ella'?
'Ella is de nieuwe telenovelle (jep, dat rijmt bijna) die vanaf september op vtm te zien zal zijn.
Over het verhaal van de opvolger van 'David' is nog niet veel bekend.
We eten alleen dat het een moderne versie zal zijn van het sprookje Assepoester!

Steven Boen: 'Ik kocht een roos voor een wildvreemd meisje'

Jij speelt Jens in de nieuwe telenovelle 'Ella'. Wat voor iemand is hij?
'Ik kan en mag eigenlijk nog niet veel verklappen. Behalve dit. Jens is een student Germaanse Talen en is veel met literatuur en poëzie bezig.
Maar is geen nerd die enkel leest. Hij wil alle kanten van het leven zien. Daarom werkt hij ook in een nachtwinkel in Lier om wat bij te verdienen. Op een dag wandelt Ella zijn nachtwinkel binnen. Als hij in haar ogen kijkt, doet hem dat toch iets. Hij is een beetje een romantische jongen.'
Ben jij romantisch?
'Ik denk het wel. Liefdesbrieven vind ik bijvoorbeeld geweldig, zeker als ze met de hand geschreven zijn. Ik vind dat persoonlijker. Soms schrijf ik een hele nacht brieven naar meisjes die veel voor mij betekenen . Al vergeet ik ze wel vaak op de post te doen. Twee maanden later vind ik die dan terug. Dan ben ik teleurgesteld dat mijn liefdesbrief niet bij haar is terechtgekomen. Ik heb een map vol met zo'n onverstuurde brieven. Soms stuur ik ze jaren na datum toch nog op. Ik vind dat leuk.'
Liefdesbrieven schrijven vraagt tijd, maar doe je soms ook onvoorbereid iets romantisch? Durf je een wildvreemd meisje verrassen met iets speciaals?
'Zeker. Dat vind ik zelfs fijn. Ik was ooit aan het filmen in Nederland. Terwijl ik op mijn trein wachtte op weg naar huis werd ik opeens helemaal overdonderd door een meisje dat daar zat. Ze had tranen in haar ogen en ze was helemaal alleen! Mijn trein bleef toch nog lang weg, dus besloot ik een bloemenwinkel te gaan zoeken. Ik kocht er een roos en gaf die aan haar. 'Je verdient het niet om te huilen, je hebt alles om gelukkig te zijn', troostte ik haar met één zinnetje. En dan ben ik weggegaan. Zoiets vind ik leuk. Iemand tegenkomen en een klein intens moment beleven, is mij heel veel waard. Ik geniet op romantisch vlak meer van zo'n kleine aanrakingen dan van een relatie. Momenteel ben ik trouwens single.'
Wat moet een meisje hebben om jou iets te doen?
'Oh, ik ben gehandicapt op het vlak van relaties en verliefdheid. Als er van verliefdheid een relatie komt, dan voel ik dat er allerlei dingen verwacht worden of normaal zouden moeten zijn, maar ik heb dan totaal geen idee wát dat is. Ik ben daar echt verschrikkelijk in. Het beste is zo fout mogelijk zijn. Ik word altijd verliefd op meisjes die bewust single zijn en van het vrijgezellenbestaan genieten'.
Hoe komt dat?
'Misschien spreekt net dat losbandige mij aan. Ik geniet zelf ook graag van het leven. Ik houd niet graag aan het sociale stramien dat is vooropgesteld. Ik wil zelf ontdekken wat ik leuk vind en hoe ik gelukkig kan zijn. Maar hoe een meisje moet zijn om mij gelukkig te maken, dat heb ik nog niet ontdekt. Uiterlijk speelt geen rol. Al mag ze wel geen hond hebben. Ik houd van dieren, maar ik vermoed dat mijn ouders mij gebrainwasht hebben opdat ik honden niet leuk zou vinden. Dolfijnen vind ik wel leuk. Dus als er meisjes zijn met een dolfijn...'
Word je vaak verliefd?
'Tot een jaar of twee geleden werd ik dagelijks drie of vier keer verliefd. En echt op de meest uiteenlopende types. Dan had ik liefdesverdriet als een meisje van de bus stapte. Daar was ik een halve dag niet goed van totdat het volgende meisje mij betoverde. Dan was ik weer vertrokken...'
Mmm, laten we hopen dat we jou dan nog eens tegen het lijf lopen.
ωαяє νяιєη∂ѕcнαρ кєηт єєη вєgιη, мααя gєєη єιη∂є!

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 22-07-2010 15:25

Leuk om te lezen! merci!

Mimieke
Super Ere Lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 12-06-2010 20:20

Bericht door Mimieke » 22-07-2010 19:13

Haha zalig artikel!!

Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Bericht door Toby » 27-08-2010 21:00

Afbeelding

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 27-08-2010 21:05

Leuke foto!!! :)

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 28-08-2010 00:04

Mooie foto !
ωαяє νяιєη∂ѕcнαρ кєηт єєη вєgιη, мααя gєєη єιη∂є!

duifkex
Super Ere Lid
Berichten: 1072
Lid geworden op: 23-06-2010 22:30

Bericht door duifkex » 28-08-2010 10:23

mooie foto

noom
Super Lid
Berichten: 893
Lid geworden op: 13-06-2010 15:06

Bericht door noom » 28-08-2010 19:26

mooi !!
Veerle Baetens Fan
Hilde de baerdemaeker fan

ze zijn gewoon de BESTE !! :)

Plaats reactie