Spoilers algemeen

Plaats reactie
Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 22-06-2011 21:47

Kaatje schreef:
Nele_ schreef:
Ponkie schreef:dat wil ik niet, want dan is het weer gedaan :cry: :cry:
Inderdaad! Het gaat echt afkicken worden, zeker omdat we weten dat er voorlopig geen nieuwe telenovelle komt.
Ja is waar, anders konden we uitkijken naar de volgende ... hopelijk worden er herhalingen uitgezonden van Sara of LouisLouise of David :D In ieder geval herhalingen van een telenovelle :D
Ze zullen dat binnen enkele jaren wel nog eens opnieuw uitzenden zeker. 'k Vind het wel spijtig dat enkel Sara op DVD verschenen is en de 3 andere niet.

trieneke
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 31-10-2010 00:25

Bericht door trieneke » 22-06-2011 21:49

Ponkie schreef:dat wil ik niet, want dan is het weer gedaan :cry: :cry:
ik ook niet, vreselijk jammer vind ik het dat het zal gedaan zijn :cry: ik zal het missen :( :(

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 22-06-2011 21:49

Nele_ schreef:
Kaatje schreef:
Nele_ schreef: Inderdaad! Het gaat echt afkicken worden, zeker omdat we weten dat er voorlopig geen nieuwe telenovelle komt.
Ja is waar, anders konden we uitkijken naar de volgende ... hopelijk worden er herhalingen uitgezonden van Sara of LouisLouise of David :D In ieder geval herhalingen van een telenovelle :D
Ze zullen dat binnen enkele jaren wel nog eens opnieuw uitzenden zeker. 'k Vind het wel spijtig dat enkel Sara op DVD verschenen is en de 3 andere niet.
Ja ik ook wel :) Ik heb nog schandalig veel geld gegeven aan mijn dvd-box van Sara maar ik heb tenminste alle afleveringen. Ik zou niet geneigd zijn LouisLouise of David te kopen maar Ella dan misschien weer wel :)
Ze zouden gewoon alles moeten uitbrengen op dvd :D

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 22-06-2011 22:08

ze zullen er waarschijnlijk niet genoeg aan verdiend hebben bij Sara, als je ziet hoe de prijzen gedaald zijn. Daarom zullen ze dat met de andere niet gedaan hebben.
Het stomme is dat ik alle afleveringen van David had en nu ook die van Ella, maar ik kan die niet overzetten van mijn digibox, dus is David helemaal gewist en Ella ook al voor een groot deel :cry:
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 22-06-2011 22:14

Ponkie schreef:ze zullen er waarschijnlijk niet genoeg aan verdiend hebben bij Sara, als je ziet hoe de prijzen gedaald zijn. Daarom zullen ze dat met de andere niet gedaan hebben.
Het stomme is dat ik alle afleveringen van David had en nu ook die van Ella, maar ik kan die niet overzetten van mijn digibox, dus is David helemaal gewist en Ella ook al voor een groot deel :cry:
Ooh nee dat is echt wel vervelend! Bij ons wist de digibox dat automatisch dus ik heb geen enkele aflevering van Ella!

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 22-06-2011 22:35

David heb ik zelf gewist om plaats te maken voor Ella en bij Ella wist de digicorder telkens de oudste, maar je kunt dat zelf instellen zoals je wilt...alleen is vol vol helaas
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 22-06-2011 22:42

Ponkie schreef:David heb ik zelf gewist om plaats te maken voor Ella en bij Ella wist de digicorder telkens de oudste, maar je kunt dat zelf instellen zoals je wilt...alleen is vol vol helaas
Bij ons is dat ingesteld als serieopname en blijkbaar wist die dat dan om de 2 dagen. Mja er zijn maar bepaalde afleveringen die ik echt zou willen herbekijken :D

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 22-06-2011 23:31

Digiboxen die automatisch wissen en van die toestanden... Knap allemaal die nieuwe technieken! :roll: Ik heb dat (nog) niet in huis en ik zou zeggen 'al goed'. Want ik heb heel Ella opgenomen vanaf de eerste seconde op gewone DVD's. Niets is mij ontsnapt. Ben nu dus de trotse eigenaar van een zelf gemaakte Ella-Box. :D Er mankeert alleen een flashy cover. :( :roll:
Soms komen dromen uit!

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Bericht door Fleur'tje » 23-06-2011 08:10

Je kan het wel omzetten hoor van de digibox naar DVD maar het is een heel werk. Zeker als je de reclame wil wissen.

Oh Chrissie das wel goed en die flashy cover die kan je wel zelf maken ze ... nog leuk om te doen ook ...

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 23-06-2011 10:24

Fleur'tje schreef:Je kan het wel omzetten hoor van de digibox naar DVD maar het is een heel werk. Zeker als je de reclame wil wissen.

inderdaad, heb een deel op dvd recorder opgenomen en 2 afleveringen op digibox. is gemakkelijk over te zetten naar dvd maar er kruipt bij beide enorm veel tijd in om de reclameblokken ertussen uit te halen. en ik heb me dan alleen maar gehouden bij de week van.... . spijtig genoeg ben ik wel wat laat begonnen. maar ja ik heb nog 3 maand ella , das toch al iets. :)

Plaats reactie