Spoilers algemeen

Plaats reactie
Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 16-06-2011 09:45

Ik heb een tijdje geleden (in maart ofzo of nog vroeger) een interview ergens gelezen met Karel Deruwe. Hij had het onder andere over zijn rol in Ella en dat die rol maar tijdelijk zou zijn, ik denk dus niet dat we dokter Wolfs nog gaan terugzien..

stephanie01
Fan Lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 26-06-2010 18:02

Bericht door stephanie01 » 17-06-2011 11:53

ella en nicolas gaan terug samen :p! ella vind haar boek terug van michiel in het bos of hoe noemt het ze leest zijn tekstje die er in staat ze noemt jens zelf nicolas :D :D :D en en ze zegt tegen cindy kan dat ik met mijn bezorgheid niet denk dat ik verliefd ben op jens? i love it! ella en nicolas dat zal het einde zijn!!!

lala123
Fan Lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 27-11-2010 15:47

Bericht door lala123 » 17-06-2011 11:59

stephanie01 schreef:ella en nicolas gaan terug samen :p! ella vind haar boek terug van michiel in het bos of hoe noemt het ze leest zijn tekstje die er in staat ze noemt jens zelf nicolas :D :D :D en en ze zegt tegen cindy kan dat ik met mijn bezorgheid niet denk dat ik verliefd ben op jens? i love it! ella en nicolas dat zal het einde zijn!!!
Welke aflevering???? :D
Afbeelding

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

e

Bericht door novellefanaat » 20-06-2011 22:15

de kus waar iedereen het in week 40 over heeft was gewoon een kus op de wang er kon mss meer komen maar dan ging ella haar telefoon af.

En wanneer ze op feestje van jens zit droomt ze dat er een kus kwam tussen haar en nicolas.

spoiler van devolgende week is het laatste beeld een wenende nicolas die tegen Linda zegt dat hij te laat is. de het te laat is.

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Re: e

Bericht door Kaatje » 20-06-2011 22:16

novellefanaat schreef:de kus waar iedereen het in week 40 over heeft was gewoon een kus op de wang er kon mss meer komen maar dan ging ella haar telefoon af.

En wanneer ze op feestje van jens zit droomt ze dat er een kus kwam tussen haar en nicolas.

spoiler van devolgende week is het laatste beeld een wenende nicolas die tegen Linda zegt dat hij te laat is. de het te laat is.
How spannend!

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 21-06-2011 12:05

in aflevering van volgende maandag ontdekt norbert de brief achter het schilderij, waarop staat dat nicolas zijn vaderschapstest negatief is. Vind alleen raar dat er een vaderschapstest bestaat volgens mijn weten gingen ze die toch past afleggen na de geboorte.

Als norbert Nicolas wil bellen slaagt Clio hem neer.

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 21-06-2011 13:08

novellefanaat schreef:in aflevering van volgende maandag ontdekt norbert de brief achter het schilderij, waarop staat dat nicolas zijn vaderschapstest negatief is. Vind alleen raar dat er een vaderschapstest bestaat volgens mijn weten gingen ze die toch past afleggen na de geboorte.

Als norbert Nicolas wil bellen slaagt Clio hem neer.
Wow, dat gaat daar nog wat worden! Ik wist ook niet dat ze uiteindelijk dan toch die test gedaan hebben. Ze wouden dat toch niet doen tot na de geboorte omdat er te veel gevaar was voor de baby?

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 21-06-2011 13:15

Nele_ schreef:
novellefanaat schreef:in aflevering van volgende maandag ontdekt norbert de brief achter het schilderij, waarop staat dat nicolas zijn vaderschapstest negatief is. Vind alleen raar dat er een vaderschapstest bestaat volgens mijn weten gingen ze die toch past afleggen na de geboorte.

Als norbert Nicolas wil bellen slaagt Clio hem neer.
Wow, dat gaat daar nog wat worden! Ik wist ook niet dat ze uiteindelijk dan toch die test gedaan hebben. Ze wouden dat toch niet doen tot na de geboorte omdat er te veel gevaar was voor de baby?
Clio zal het met haar slecht geweten ( en curiositeit) niet hebben uitgehouden zeker. Ze wéét toch met wie ze het allemaal gedaan heeft in korte tijd. Zij is een tijdje geleden toch naar de gynaecoloog geweest. ( En alles was goed, zei ze). Toen is die test gebeurd zeker? Nicolas moest daar zelf niet bij zijn. Een haar uit een borstel bv is genoeg.
Soms komen dromen uit!

stephanie01
Fan Lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 26-06-2010 18:02

Bericht door stephanie01 » 21-06-2011 15:21

clio houd norbert en die inspicteur gevangen die inspecteur is de papa van het kind van clio :D

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 21-06-2011 16:05

stephanie01 schreef:clio houd norbert en die inspicteur gevangen die inspecteur is de papa van het kind van clio :D
Echt waar? Zoals de meesten dus dachten :)

Plaats reactie