Spoilers algemeen

Plaats reactie
Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 10-06-2011 09:53

Fleur'tje schreef:Ik krijg dus ook goesting om al vooraf te kijken ... ben echt nieuwsgierig ....
Ik ook. Het wordt nu wel echt spannend. En sinds het er naar uitziet dat het toch goed komt tussen Nicolas en Ella - al is het langs kronkelwegen- kijk ik opnieuw graag. :D
Natuurlijk staan de allerlaatste afleveringen niet in de spoilers en ze kunnen heel veel verhaal samenpersen in weinig tijd :roll: maar iets zit mij dwars: er wordt geen woord meer gerept over Dr. Wolfs en zijn onderzoek naar oogtransplanatie. Die had uiteindelijk toch véél bereikt. Zou toch fantastisch zijn : in de Wingerd een therapie ontdekt die blinden weer laat zien! :D De Wingerd wereldberoemd! En Dr. Wolfs, na een (milde) straf voor zijn nep-voorschriften, directeur van de Wingerd (?). :wink:
En Cliootje, die hangt voor het aanzetten tot moord (Ella)en voor wat ze geflikt heeft (moord?) met die verpleger waar niemand meer over spreekt en die niemand schijnt te missen. (Ik heb altijd gevonden dat er héél lichtjes werd overgegaan, het ontvoeren van Ella en het 'stelen' van haar ogen). :evil: :evil:
Soms komen dromen uit!

Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Bericht door Toby » 10-06-2011 11:21

naar het schijnt gaat Clio nog een pistool uithalen naar Nicolas en Ella helemaal op het einde :shock:

wiedje
Fan Lid
Berichten: 295
Lid geworden op: 23-10-2010 16:55

Bericht door wiedje » 10-06-2011 13:39

Toby schreef:naar het schijnt gaat Clio nog een pistool uithalen naar Nicolas en Ella helemaal op het einde :shock:
Oei oei dat is niet zo'n goed nieuws. :cry: :cry:
Never stop believing in DREAMS!!!!!!!!

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 10-06-2011 16:10

Toby schreef:naar het schijnt gaat Clio nog een pistool uithalen naar Nicolas en Ella helemaal op het einde :shock:
Olala. En zeggen dat ik mij ( na lang, lang aarzelen) heb laten vangen aan de 'nieuwe' Clio. :oops: ( En deze week ziet ze er nog o zo schulbewust en braaf uit...) :? Komt goed :D
Soms komen dromen uit!

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 10-06-2011 18:20

Ik heb me nooit laten vangen, ik vond dat ze op onbewaakte momenten weer haar oude Clio gezicht toonde en zie, ik krijg gelijk :lol:
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 14-06-2011 10:00

'Ik voel niks voor Clio'. Dat zinnetje van Nicolas klonk mij als muziek in de oren in de aflevering van gisteren. :D
Soms komen dromen uit!

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 14-06-2011 10:41

Ponkie schreef:Ik heb me nooit laten vangen, ik vond dat ze op onbewaakte momenten weer haar oude Clio gezicht toonde en zie, ik krijg gelijk :lol:
Ik heb me dus wel laten vangen :P Maar ik vind nog altijd dat ze er zo oprecht lief uitziet, behalve toen ze gisteren aan het bellen was over die brief, leek ze weer op de oude Clio. Maar ik vind dat Amaryllis de rol van achterbakse Clio echt zo goed neerzet!

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 14-06-2011 13:40

Nele_ schreef:
Ponkie schreef:Ik heb me nooit laten vangen, ik vond dat ze op onbewaakte momenten weer haar oude Clio gezicht toonde en zie, ik krijg gelijk :lol:
Ik heb me dus wel laten vangen :P Maar ik vind nog altijd dat ze er zo oprecht lief uitziet, behalve toen ze gisteren aan het bellen was over die brief, leek ze weer op de oude Clio. Maar ik vind dat Amaryllis de rol van achterbakse Clio echt zo goed neerzet!
Zo voel ik het ook. Heb in TV-blad inhoud afleveringen van volgende week gezien. Pffffff zo op het eerste gezicht niet bepaald bemoedigend. Geduld....Geduld.... :roll:
Soms komen dromen uit!

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Bericht door Fleur'tje » 15-06-2011 09:17

Ik heb me ook even laten vangen maar idd die brief ... en nog altijd bekent ze niet alles .... die verpleger ... en ja waar is Dokter Wolfs? Heeft ze die ook ... ? Veel vragen ...

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 15-06-2011 23:51

Fleur'tje schreef:Ik heb me ook even laten vangen maar idd die brief ... en nog altijd bekent ze niet alles .... die verpleger ... en ja waar is Dokter Wolfs? Heeft ze die ook ... ? Veel vragen ...
Er nog nog maar weinig tijd om heel veel op te lossen. :) :?
Soms komen dromen uit!

Plaats reactie