Spoilers algemeen

Plaats reactie
Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 25-05-2011 09:43

Ik ben ook zeker dat het Nicolas' droombeeld was.
Je zou voor minder onrustig en jaloers worden. :roll:
Soms komen dromen uit!

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Bericht door Fleur'tje » 25-05-2011 10:36

Ik sluit me bij jullie aan. Ik vind Jens te zelfzeker, brrrr ... niets voor Ella.
En ja, het droombeeld was van Nicolas. Ocharme, zo jaloers, maar ja mss wel terecht ...
Ik ga er toch vanuit dat alles goed komt en gezien dat Clio zo dikwijls bij jens zit ... wie weet ... :twisted:

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 25-05-2011 23:23

Fleur'tje schreef:Ik sluit me bij jullie aan. Ik vind Jens te zelfzeker, brrrr ... niets voor Ella.
En ja, het droombeeld was van Nicolas. Ocharme, zo jaloers, maar ja mss wel terecht ...
Ik ga er toch vanuit dat alles goed komt en gezien dat Clio zo dikwijls bij jens zit ... wie weet ... :twisted:
Hmmm. Wie weet? :) :roll:
Soms komen dromen uit!

stephanie01
Fan Lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 26-06-2010 18:02

Bericht door stephanie01 » 05-06-2011 03:12

Mensen kan niet wachten om het jullie te vertellen! Clio is ons weer om het tuintje aant leiden ze heeft de test van de dokter en ze krijgt een brief met de resultaten! Ze zegt dat kan niet dat kan niet en ze verstopt de brief en daarna belt ze met haar dokter om te zeggen dat die beroepsgeheid heeft! Dus het kind in haar buik is niet van nicolas ze weet het maar toch gaat ze door! En ik denk dat jens met zijn jeugdliefde gaat gaan en ella terug met nicolas ;)

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 05-06-2011 10:49

laat het ons hopen :D ik heb trouwens nooit echt in Clio's goede bedoelingen geloofd :lol:
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 05-06-2011 11:57

stephanie01 schreef:Mensen kan niet wachten om het jullie te vertellen! Clio is ons weer om het tuintje aant leiden ze heeft de test van de dokter en ze krijgt een brief met de resultaten! Ze zegt dat kan niet dat kan niet en ze verstopt de brief en daarna belt ze met haar dokter om te zeggen dat die beroepsgeheid heeft! Dus het kind in haar buik is niet van nicolas ze weet het maar toch gaat ze door! En ik denk dat jens met zijn jeugdliefde gaat gaan en ella terug met nicolas ;)
Heeft ze dan een vaderschapstest laten uitvoeren ofzo? Ik dacht dat ze dat zouden doen als het kind geboren zou zijn omdat dat zoveel risico's inhoudt tijdens de zwangerschap zelf?

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 05-06-2011 13:25

stephanie01 schreef:Mensen kan niet wachten om het jullie te vertellen! Clio is ons weer om het tuintje aant leiden ze heeft de test van de dokter en ze krijgt een brief met de resultaten! Ze zegt dat kan niet dat kan niet en ze verstopt de brief en daarna belt ze met haar dokter om te zeggen dat die beroepsgeheid heeft! Dus het kind in haar buik is niet van nicolas ze weet het maar toch gaat ze door! En ik denk dat jens met zijn jeugdliefde gaat gaan en ella terug met nicolas ;)
Voilà, ik heb mij laten vangen. Ik dacht echt ( na lang, lang wantrouwen) dat Clio veranderd was. Maar als ik dat hierboven lees... Komt uiteindelijk goed, waar ze ons onderweg ook nog gaan mee proberen zot te krijgen..... :wink: :roll:
Soms komen dromen uit!

trieneke
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 31-10-2010 00:25

Bericht door trieneke » 05-06-2011 13:55

Chrissie schreef:
stephanie01 schreef:Mensen kan niet wachten om het jullie te vertellen! Clio is ons weer om het tuintje aant leiden ze heeft de test van de dokter en ze krijgt een brief met de resultaten! Ze zegt dat kan niet dat kan niet en ze verstopt de brief en daarna belt ze met haar dokter om te zeggen dat die beroepsgeheid heeft! Dus het kind in haar buik is niet van nicolas ze weet het maar toch gaat ze door! En ik denk dat jens met zijn jeugdliefde gaat gaan en ella terug met nicolas ;)
Voilà, ik heb mij laten vangen. Ik dacht echt ( na lang, lang wantrouwen) dat Clio veranderd was. Maar als ik dat hierboven lees... Komt uiteindelijk goed, waar ze ons onderweg ook nog gaan mee proberen zot te krijgen..... :wink: :roll:
:? ik twijfelde , Clio die plots zo lief kan zijn, vreemd :? ik zie ze nog steeds als een sluwe vrouw maar ja, in een telenovelle kan alles,dus had ik er mij ook al een beetje bij neergelegd...dat ze echt vriendelijk was...
vraag zal nu zijn, van wie is die baby ? ...

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 05-06-2011 22:12

trieneke schreef:
Chrissie schreef:
stephanie01 schreef:Mensen kan niet wachten om het jullie te vertellen! Clio is ons weer om het tuintje aant leiden ze heeft de test van de dokter en ze krijgt een brief met de resultaten! Ze zegt dat kan niet dat kan niet en ze verstopt de brief en daarna belt ze met haar dokter om te zeggen dat die beroepsgeheid heeft! Dus het kind in haar buik is niet van nicolas ze weet het maar toch gaat ze door! En ik denk dat jens met zijn jeugdliefde gaat gaan en ella terug met nicolas ;)
Voilà, ik heb mij laten vangen. Ik dacht echt ( na lang, lang wantrouwen) dat Clio veranderd was. Maar als ik dat hierboven lees... Komt uiteindelijk goed, waar ze ons onderweg ook nog gaan mee proberen zot te krijgen..... :wink: :roll:
:? ik twijfelde , Clio die plots zo lief kan zijn, vreemd :? ik zie ze nog steeds als een sluwe vrouw maar ja, in een telenovelle kan alles,dus had ik er mij ook al een beetje bij neergelegd...dat ze echt vriendelijk was...
vraag zal nu zijn, van wie is die baby ? ...
In welke aflevering heb jij dat eigenlijk gezien, Stephanie?

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 06-06-2011 11:50

Ik hoop van die politieman. Dàt zou ik pas grappig vinden! :lol: :lol: :lol:
Soms komen dromen uit!

Plaats reactie