Spoilers week 38

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Bericht door Fleur'tje » 25-05-2011 10:40

Awel daar ben ik het niet mee eens. Veel te zelfzeker, die Jens. Je zou haast denken dat hij het warm water heeft uitgevonde... allé hij wil je dat toch doen denken, vind ik.

Geef mij maar Ella met de zo onzekere maar liefdevolle Nicolas.

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 25-05-2011 10:55

Fleur'tje schreef:Awel daar ben ik het niet mee eens. Veel te zelfzeker, die Jens. Je zou haast denken dat hij het warm water heeft uitgevonde... allé hij wil je dat toch doen denken, vind ik.

Geef mij maar Ella met de zo onzekere maar liefdevolle Nicolas.
Helemaal mee eens!

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 25-05-2011 22:51

Kaatje schreef:Ik vind de spoilers alles behalve verrassend. Ok ze zijn niet leuk en ook ik zal telleurgesteld zijn als Ella niet bij Nicolas eindigd MAAR nog niets is verloren :D

Is het niet typisch voor telenovelles om ons op het verkeerd been te zetten?
- Sara: Sara wordt verliefd op Jacob en Simon brengt Ella presence binnen
- LouisLouise: Louise wil toch terug Louis worden en pas in de laatste ogenblikken beseft ze dat ze Thomas graag ziet.
- David: Sofie en Pieter blijven tot bijna op het einde samen en David vindt een nieuwe Sophie.

Waarmee ik dus wil zeggen, zoals in iedere telenovelle zullen we moeten wachten tot het einde en zitten we nu in de vreselijkste periode.

(al moet ik bekennen dat ik nu niet meer zo graag naar Ella kijk als een maand geleden. De sfeer is helemaal veranderd precies :? )


Zo voel ik het ook aan. Natuurlijk blijf ik kijken, maar... ik moet die Jens niet en... en... en... nog van alles niet ...Bwaaaah. :cry: :cry: :cry:

Maar 't is waar wat je zegt, de laatste weken houden ze er de spanning in, maar ze gaan nog veel werk hebben ( of hebben tenminste veel werk gehad) om dat allemaal goed ( dwz naar ONZE zin - een echt sprookje) te krijgen. :? :cry: :roll:
Soms komen dromen uit!

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 25-05-2011 22:56

Chrissie schreef:
Kaatje schreef:Ik vind de spoilers alles behalve verrassend. Ok ze zijn niet leuk en ook ik zal telleurgesteld zijn als Ella niet bij Nicolas eindigd MAAR nog niets is verloren :D

Is het niet typisch voor telenovelles om ons op het verkeerd been te zetten?
- Sara: Sara wordt verliefd op Jacob en Simon brengt Ella presence binnen
- LouisLouise: Louise wil toch terug Louis worden en pas in de laatste ogenblikken beseft ze dat ze Thomas graag ziet.
- David: Sofie en Pieter blijven tot bijna op het einde samen en David vindt een nieuwe Sophie.

Waarmee ik dus wil zeggen, zoals in iedere telenovelle zullen we moeten wachten tot het einde en zitten we nu in de vreselijkste periode.

(al moet ik bekennen dat ik nu niet meer zo graag naar Ella kijk als een maand geleden. De sfeer is helemaal veranderd precies :? )


Zo voel ik het ook aan. Natuurlijk blijf ik kijken, maar... ik moet die Jens niet en... en... en... nog van alles niet ...Bwaaaah. :cry: :cry: :cry:

Maar 't is waar wat je zegt, de laatste weken houden ze er de spanning in, maar ze gaan nog veel werk hebben ( of hebben tenminste veel werk gehad) om dat allemaal goed ( dwz naar ONZE zin - een echt sprookje) te krijgen. :? :cry: :roll:
Ik blijf er het volste vertrouwen in hebben dat het verhaal gaat eindigen zoals het zou moeten eindigen en zoals elke telenovelle al geëindigd is (ik hoop hier allezins heel hard op!).

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 25-05-2011 22:59

maar ja, natuurlijk :lol: Ella hoort toch bij Nicolas :D Jens is alleen maar een stoorzender om het spannend te maken :wink:
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 25-05-2011 23:16

wiedje schreef:Deze emoticons zijn hier inderdaad op hun plaats! :cry: :cry: :cry: :cry: zo'n droevige wending in het verhaal! Clio die naar de loft verhuist en Ella die zegt aan Jens dat ze verliefd is op hem! IK WIL DIT NIET!!!!
Ik wil dat ook niet! :cry: :evil:
Soms komen dromen uit!

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 25-05-2011 23:19

Ponkie schreef:maar ja, natuurlijk :lol: Ella hoort toch bij Nicolas :D Jens is alleen maar een stoorzender om het spannend te maken :wink:
Ik hoop het. Ik begin aan alles te twijfelen. Snik. Snik. :cry: :cry: :cry: :roll:
Soms komen dromen uit!

trieneke
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 31-10-2010 00:25

Bericht door trieneke » 26-05-2011 21:57

Chrissie schreef:
Ponkie schreef:maar ja, natuurlijk :lol: Ella hoort toch bij Nicolas :D Jens is alleen maar een stoorzender om het spannend te maken :wink:
Ik hoop het. Ik begin aan alles te twijfelen. Snik. Snik. :cry: :cry: :cry: :roll:
misschien moet er eerst dikke miserie zijn :cry: en komt alles dan terug dik in orde :wink:
het lukt de schrijvers alleszins twijfel te zaaien :cry: :roll:

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 26-05-2011 23:10

Nicolas zou toch echt beter meer 'zichzelf' blijven. :) Hij was toch al goed 'veranderd'. De tijd zou de rest wel doen. Ocharme, zoals die vandaag bezig was. :roll: :roll: .Die sprong op de sofa was wel bijzonder grappig . :lol: :lol: :lol:
Soms komen dromen uit!

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 27-05-2011 00:03

ja het was er dik over, zoals hij zich vandaag aanstelde :lol: :lol:
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Plaats reactie