Spoilers week 23

kellyvds
Super Lid
Berichten: 772
Lid geworden op: 08-08-2010 16:39

Bericht door kellyvds » 03-02-2011 22:52

MyTime17 schreef:en ik blijf wachten tot het einde :P
ik ook :P

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 04-02-2011 00:00

ik ben ook bijna zeker dat ze nu nog geen ja gaat zeggen, dat is veel te vroeg in de serie. Ze zal zeker wachten tot Jens uit de coma is en wat er dan gaat gebeuren :?: :?: Ofwel kiest ze voor Jens, maar dan vrees ik dat die tot aflevering 198 in coma gaat liggen :lol: :lol: ofwel raakt ze teleurgesteld in de 'levende' Jens (of hij in haar) en kiest ze toch nog voor Nicolas :D
Ik denk en ik hoop nog meer, het laatste :lol: :D
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 05-02-2011 12:36

Ponkie schreef:ik ben ook bijna zeker dat ze nu nog geen nee gaat zeggen, dat is veel te vroeg in de serie. Ze zal zeker wachten tot Jens uit de coma is en wat er dan gaat gebeuren :?: :?: Ofwel kiest ze voor Jens, maar dan vrees ik dat die tot aflevering 198 in coma gaat liggen :lol: :lol: ofwel raakt ze teleurgesteld in de 'levende' Jens (of hij in haar) en kiest ze toch nog voor Nicolas :D
Ik denk en ik hoop nog meer, het laatste :lol: :D
Voor mij wordt Jens wakker, maar is een deel geheugen kwijt - namelijk hoe het ongeval gebeurd is - en Ella... ja, dat is dat meisje van op de camping, lang geleden. Leuk haar weer te zien. Wordt goede vriendin. Niet meer en niet minder. Ontgoocheling voor Ella, verdriet voor Ella, maar Nicolas waar ze een goede band mee heeft ( en die op haar verliefd is maar haar verdriet om Jens respecteert) troost haar, en zo komt van het één het ander. :D :D :roll: :wink:
En nog iets: Clio vliegt voor al haar wandaden voor een paar jaar de bak in! :twisted: :twisted: :D :D
Soms komen dromen uit!

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 05-02-2011 14:26

Chrissie :D :D Ik wou dat jij het scenario geschreven had :wink: :D
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

lala123
Fan Lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 27-11-2010 15:47

Bericht door lala123 » 05-02-2011 17:40

Ponkie schreef:Chrissie :D :D Ik wou dat jij het scenario geschreven had :wink: :D
Akkoord !! :D
Afbeelding

smartieke
Nieuweling
Berichten: 6
Lid geworden op: 18-10-2010 23:08

Bericht door smartieke » 07-02-2011 02:12

Chrissie schreef:
Voor mij wordt Jens wakker, maar is een deel geheugen kwijt - namelijk hoe het ongeval gebeurd is - en Ella... ja, dat is dat meisje van op de camping, lang geleden. Leuk haar weer te zien. Wordt goede vriendin. Niet meer en niet minder. Ontgoocheling voor Ella, verdriet voor Ella, maar Nicolas waar ze een goede band mee heeft ( en die op haar verliefd is maar haar verdriet om Jens respecteert) troost haar, en zo komt van het één het ander. :D :D :roll: :wink:
En nog iets: Clio vliegt voor al haar wandaden voor een paar jaar de bak in! :twisted: :twisted: :D :D
Dan zou ella al veel te snel gedaan zijn en moeten we er al afscheid van nemen. :(

Laat er nog maar een paar spannende plot wendingen komen :)

kellyvds
Super Lid
Berichten: 772
Lid geworden op: 08-08-2010 16:39

Bericht door kellyvds » 07-02-2011 12:31

spannend mag het altijd worden
zolang ze het maar niet eindeloos trekken en alles weer in de laatste afl willen afronden :roll:

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Bericht door Fleur'tje » 07-02-2011 13:13

Chrissie schreef:
Ponkie schreef:ik ben ook bijna zeker dat ze nu nog geen nee gaat zeggen, dat is veel te vroeg in de serie. Ze zal zeker wachten tot Jens uit de coma is en wat er dan gaat gebeuren :?: :?: Ofwel kiest ze voor Jens, maar dan vrees ik dat die tot aflevering 198 in coma gaat liggen :lol: :lol: ofwel raakt ze teleurgesteld in de 'levende' Jens (of hij in haar) en kiest ze toch nog voor Nicolas :D
Ik denk en ik hoop nog meer, het laatste :lol: :D
Voor mij wordt Jens wakker, maar is een deel geheugen kwijt - namelijk hoe het ongeval gebeurd is - en Ella... ja, dat is dat meisje van op de camping, lang geleden. Leuk haar weer te zien. Wordt goede vriendin. Niet meer en niet minder. Ontgoocheling voor Ella, verdriet voor Ella, maar Nicolas waar ze een goede band mee heeft ( en die op haar verliefd is maar haar verdriet om Jens respecteert) troost haar, en zo komt van het één het ander. :D :D :roll: :wink:
En nog iets: Clio vliegt voor al haar wandaden voor een paar jaar de bak in! :twisted: :twisted: :D :D
Chrissie ja, zo moet het !!!!

stephanie01
Fan Lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 26-06-2010 18:02

Bericht door stephanie01 » 16-02-2011 13:45

ben wel benieuwd wat clio haar rol hier nog verder in gaat zijn!

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 16-02-2011 21:37

stephanie01 schreef:ben wel benieuwd wat clio haar rol hier nog verder in gaat zijn!
Niets goeds. Daar ben ik bijna zeker van. :twisted: :twisted: :twisted:
Soms komen dromen uit!

Plaats reactie