Spoilers algemeen

Plaats reactie
Linniej
Super Lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 16-02-2011 20:33

Bericht door Linniej » 08-05-2011 15:38

trieneke schreef:
Linniej schreef:Ik weet niet meer zo goed met wie Ella moet eindigen. Nicolas is mooi, maar ik ben eigenlijk ook wel naar nieuwschierig naar Jens.
Ik ook , maar Nicolas mag niet alleen achterblijven :wink:
zou ik veel te jammer vinden voor hem :(
Helemaal mee eens. Ik zit steeds meer te denken aan Cindy! Ik had laatst gelezen dat hij bij haar natuurlijk in de leer gaat om wat socialer te worden en ik denk dat ze uiteindelijk misschien wel wat kunnen krijgen.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Bericht door Fleur'tje » 09-05-2011 10:32

Nicolas en Cindy, dat zie ik nu niet zene ... Brrrr .... nee dat ze Jens maar laten vallen voor Clio ... en Nicolas met Ella.
En als het dan toch ella met jens moet zijn, mss Nicolas met de zus van Jens ?

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 09-05-2011 16:45

Fleur'tje schreef:Nicolas en Cindy, dat zie ik nu niet zene ... Brrrr .... nee dat ze Jens maar laten vallen voor Clio ... en Nicolas met Ella.
En als het dan toch ella met jens moet zijn, mss Nicolas met de zus van Jens ?
Die zus van Jens is wel sympathiek, maar nu niet overdrijven he. Na nog veel miserie: Nicolas en Ella. En Jens in de klauwen van Clio, kunnen we die jongen niet aandoen. Ik houd Ria voor hem klaar, die lieve verpleegster .En voor Clio: niemand. De bak in. Punt. Kan ze achteraf iets beginnen met de politieman... de vader van haar kindje. En waarom niet Walter opnieuw laten verschijnen?? Dat zag er nog de slechtste niet uit. :wink: :) :roll:
Soms komen dromen uit!

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 09-05-2011 18:09

heb laatste afleveringen in previeuw van woe do en vrij gezien.

Begrafenis, ni te doen: een echt emo-moment.
clio was bij jens toen die wakker werd maar ella was haar aan het afluisteren aan de deur. Daarom wil ze Clio nog een kans geven.
Het is raar om het koppel in het echt samen te zien acteren.
Op vrijdag heeft clio zelfs tegen jens gezegd dat Nicolas en ella samen zijn dat ze gaan trouwen en dat hij er niet mag tussenkomen.
En jens heeft gezegd dat hij dat hij ella graag ziet en hij zal proberen haar voor hem te winnen.

op voorstukje van volgende week staat er dan op dat jens ella kust en dat ella wegtrekt.

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 09-05-2011 18:22

ai dat belooft :roll: Maar Nicolas gaat winnen, dat moet en dat zal :lol: Eerst nog een beetje twijfel zaaien, wat problemen tussendoor, Jens die pogingen doet, maar als Ella niet met Nicolas eindigt, kijk ik nooit meer naar een telenovelle :shock:
Wat natuurlijk gemakkelijk gezegd is, er komt er toch geen meer :lol: :lol:
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

lala123
Fan Lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 27-11-2010 15:47

Bericht door lala123 » 09-05-2011 20:06

Ponkie schreef:ai dat belooft :roll: Maar Nicolas gaat winnen, dat moet en dat zal :lol: Eerst nog een beetje twijfel zaaien, wat problemen tussendoor, Jens die pogingen doet, maar als Ella niet met Nicolas eindigt, kijk ik nooit meer naar een telenovelle :shock:
Wat natuurlijk gemakkelijk gezegd is, er komt er toch geen meer :lol: :lol:
RESPECT :P
Afbeelding

lala123
Fan Lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 27-11-2010 15:47

Bericht door lala123 » 09-05-2011 20:27

Chrissie schreef:
Fleur'tje schreef:Nicolas en Cindy, dat zie ik nu niet zene ... Brrrr .... nee dat ze Jens maar laten vallen voor Clio ... en Nicolas met Ella.
En als het dan toch ella met jens moet zijn, mss Nicolas met de zus van Jens ?
Die zus van Jens is wel sympathiek, maar nu niet overdrijven he. Na nog veel miserie: Nicolas en Ella. En Jens in de klauwen van Clio, kunnen we die jongen niet aandoen. Ik houd Ria voor hem klaar, die lieve verpleegster .En voor Clio: niemand. De bak in. Punt. Kan ze achteraf iets beginnen met de politieman... de vader van haar kindje. En waarom niet Walter opnieuw laten verschijnen?? Dat zag er nog de slechtste niet uit. :wink: :) :roll:
Ben ik de enige dan die toch nog hoopt op een goed einde voor Clio.Het zou toch mooi zijn om te tonen dat mensen kunnen veranderen en een 2e kans krijgen?
Afbeelding

meiklokje
Super Lid
Berichten: 847
Lid geworden op: 13-06-2010 14:07

Bericht door meiklokje » 09-05-2011 21:31

Ponkie schreef:ai dat belooft :roll: Maar Nicolas gaat winnen, dat moet en dat zal :lol: Eerst nog een beetje twijfel zaaien, wat problemen tussendoor, Jens die pogingen doet, maar als Ella niet met Nicolas eindigt, kijk ik nooit meer naar een telenovelle :shock:
Wat natuurlijk gemakkelijk gezegd is, er komt er toch geen meer :lol: :lol:

helemaal mee eens!!! Ella moet en zal met Nicolas trouwen :)

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 09-05-2011 23:24

meiklokje schreef:
Ponkie schreef:ai dat belooft :roll: Maar Nicolas gaat winnen, dat moet en dat zal :lol: Eerst nog een beetje twijfel zaaien, wat problemen tussendoor, Jens die pogingen doet, maar als Ella niet met Nicolas eindigt, kijk ik nooit meer naar een telenovelle :shock:
Wat natuurlijk gemakkelijk gezegd is, er komt er toch geen meer :lol: :lol:

helemaal mee eens!!! Ella moet en zal met Nicolas trouwen :)
Zo moet het!!! :lol:
Soms komen dromen uit!

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 10-05-2011 11:02

lala123 schreef:
Chrissie schreef:
Fleur'tje schreef:Nicolas en Cindy, dat zie ik nu niet zene ... Brrrr .... nee dat ze Jens maar laten vallen voor Clio ... en Nicolas met Ella.
En als het dan toch ella met jens moet zijn, mss Nicolas met de zus van Jens ?
Die zus van Jens is wel sympathiek, maar nu niet overdrijven he. Na nog veel miserie: Nicolas en Ella. En Jens in de klauwen van Clio, kunnen we die jongen niet aandoen. Ik houd Ria voor hem klaar, die lieve verpleegster .En voor Clio: niemand. De bak in. Punt. Kan ze achteraf iets beginnen met de politieman... de vader van haar kindje. En waarom niet Walter opnieuw laten verschijnen?? Dat zag er nog de slechtste niet uit. :wink: :) :roll:
Ben ik de enige dan die toch nog hoopt op een goed einde voor Clio.Het zou toch mooi zijn om te tonen dat mensen kunnen veranderen en een 2e kans krijgen?
Je bent niet de enige, ik hoop ook op een tweede kans voor Clio want ik denk echt dat ze kan veranderen als ze het zelf echt wilt!

Plaats reactie