Artikels over Ella

Plaats reactie
sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Re: deel 3 en ook het laatst

Bericht door sam » 23-01-2011 13:27

merci!!! :D

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 23-01-2011 13:31

bedankt Sara :D
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 23-01-2011 13:48

merci!
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 23-01-2011 15:50

graag gedaan
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Mimieke
Super Ere Lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 12-06-2010 20:20

Bericht door Mimieke » 23-01-2011 17:18

Dankuuwel!!

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 23-01-2011 22:15

graag gedaan
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

stephanie01
Fan Lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 26-06-2010 18:02

Bericht door stephanie01 » 24-01-2011 13:38

cindy zou zeggen maar kijk ons ella ze is toch mooi eh en dan zou anthony daar nog zo ne andere zin bij plakken ;-)

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 26-01-2011 21:48

De acteur die al drie maanden in coma ligt
donderdag 09 december 2010

Auteur: JanCLAEYS

TV & Radio.De bizarste televisierol van het moment is die van Steven Boen (26), Jens in de VTM-telenovelle Ella. Sinds de tweede aflevering, nu al drie maanden geleden, ligt hij in coma. 'Die ene keer dat ik mijn hand mocht bewegen, deed ontzettend veel deugd.' JanCLAEYS

Even terug in de tijd voor wie niet naar Ella kijkt. In de tweede aflevering stapt Ella de nachtwinkel binnen waar Jens aan de slag is. Ze steelt een brood en Jens loopt haar achterna. Op straat wordt hij aangereden, waardoor hij in coma raakt. Nu - drie maanden later - is zijn toestand onveranderd. En dus hoefde Steven Boen, behalve tijdens de opnames van de allereerste dagen, nog niets anders te doen dan stil in een bed te liggen.

'Ik wist natuurlijk op voorhand wat het verhaal was', zegt de jonge acteur. 'Maar ik wist niet hoelang mijn personage in coma zou blijven. De makers van de reeks hebben dat heel voorzichtig aangepakt. Het was eerst voor een bepaalde periode. Maar die periode is gaandeweg langer en langer geworden.'

Hard concentreren

Niet dat Boen dat erg vindt. 'Als ik gebeld word voor een project, kijk ik niet hoe vaak ik op de set zal staan of hoe hard ik ga blinken. Wat me vooral interesseert, is de verhaallijn. En die vind ik mooi. Als ik daarvoor dagenlang in een bed moet liggen: heel graag. Ik heb geen salto's nodig om als acteur gelukkig te kunnen zijn.'

Of een figurant de rol niet zou aankunnen? 'Misschien wel. Maar er waren natuurlijk de scènes van Jens vóór het ongeval. En misschien wordt Jens nog wakker in de loop van de reeks. Je kunt moeilijk overschakelen naar een figurant, en als Jens wakker wordt, weer een acteur inschakelen. Heel makkelijk is stilliggen trouwens niet. Je bent je heel erg bewust van alles wat rond je gebeurt, en intussen moet je je heel hard concentreren: mijn ogen mogen niet bewegen, ik mag niet slikken...'

In totaal stond, of lag, Steven Boen intussen een dertigtal dagen op de set van Ella. Soms voor een uurtje, soms voor een hele dag. 'En dan kan het vermoeiend worden. Ik ben van nature nogal energiek en ik moet me urenlang rustig houden. Dat maakt het lastig. Er is al eens een moment geweest waarop ik tegen de scenaristen wou zeggen: Komaan, laat me wakker worden. Maar ik heb het niet gedaan. Omdat ik het verhaal zo mooi vind. Het is de moeite waard om daarvoor stil te blijven liggen.'

Liever een pyjama

Eén ding zou hij wel liever anders zien. 'Ik lig in mijn bloot bovenlijf, onder een lakentje. Toen de opnames in de zomer begonnen, was het nog lekker warm in de studio. Nu is het een stuk kouder. Soms zou ik liever hebben dat ze Jens een pyjama aantrokken.'

Deze week mocht Steven Boen voor het eerst iets doen. Toen Ella Jens bezocht aan zijn ziekbed, kneep hij eventjes in haar hand. 'Dat deed deugd. Eindelijk kon ik iets doen, eindelijk werd ik echt betrokken bij een scène.' Maar na die ene 'actie' blijft het weer stil.

Of Jens ooit helemaal wakker zal worden, daar mag hij van de producent niets over zeggen.
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 26-01-2011 21:52

merci voor artikel!!!

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Ini Massez in het laatste nieuws

Bericht door Ponkie » 18-02-2011 17:10

Kapster Cindy onthult familieweetjes in telenovelle

Café Lilliput duikt op in Ella

Wetteren

Aandachtige kijkers van de telenovelle Ella op vtm krijgen dagelijks Wetterse weetjes te horen. Onbewust, want actrice Ini Massez noemt de gemeente nooit bij naam. Ini -kapster Cindy in de serie- heeft het in haar salon regelmatig over café Lilliput. Deze zaak op de Grote Markt is van haar nonkel Jacques en neef Freek. Zij zijn hun beroemde nichtje dankbaar.

In de dagelijkse soap leert de kijker Ella kennen als een meisje dat voor het ongeluk lijkt geboren. Een opmerkelijke rol is weggelegd voor Ini Massez. De actrice woont in Weert bij Temse, maar heeft Wetterse roots. Zij zet kapster Cindy neer. De flapuit vertelt honderduit over haar privéleven, haar seksleven en haar jacht op mannen. Maar ze is ook een geslaagde zakenvrouw die erg nuchter is en fier op wat ze bereikte. In haar kapsalon vertelde ze in de laatste afleveringen over de bruine kroeg Lilliput op de Grote Markt, over haar neef Freek en nicht Fran en het huwelijk van Jacques van de Pink.

"Ini is de dochter van mijn zus Jacqueline en het nichtje van Fran en Freek", zegt Jacques De Roo, voormalig uitbater van de kledingzaak Pink Club en vader van Lilliput-uitbater Freek in Wetteren. "We waren zelf verrast dat ze over ons vertelde in de serie. Het is wel leuk dat ze ons vermeldt. Ik blijf tenslotte haar peter en we komen goed overeen."

Improvisatie

Ini Massez studeerde in 2000 af aan Studio Herman Teirlinck en speelde ondertussen rollen in Team Spirit, Code 37 en Flikken. Haar rol als Cindy in Ella zit haar als gegoten. "We krijgen heel veel vrijheid op de set. Er is een draaiboek met dialogen, maar ernaast is er veel ruimte voor improvisatie. Daarom probeer ik mijn hele familie in de serie te loodsen. Het huwelijk van Jacques, het café van Freek, de familiefeestjes zijn al de revue gepasseerd. Ook de familie van mijn man kwam al aan bod", vertelt Ini Massez.

"Ik gebruik die improvisatie om het grappig en luchtig te houden. In het café van Freek ben ik nog nooit geweest, maar ik heb er al veel goeie dingen over gehoord. Het wordt tijd dat ik er eens een pint ga drinken", lacht Ini.

De telenovelle Ella vertelt het verhaal van een meisje dat na de dood van haar moeder door haar stiefzus het huis uit gepest wordt en belandt bij haar pleegtante Ursula. Voor haar deugt ze alleen als slaafje in de frituur. Op haar 18de heeft Ella er genoeg van en besluit terug te vechten. Wat volgt, is een spannende strijd, waarin ze afrekent met haar verleden en onderweg verliefd wordt.
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Plaats reactie