examenbox december-januari 2010-2011

Laat je stress de vrije loop... Drop frustraties hier (en laat ze achter :) )
Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 08-02-2011 23:09

Jolene schreef:
Kaatje schreef:Toch proficiat! Eén herexamen is niet het einde eh :P
Nee, inderdaad nie.. Vorig jaar had ik er 9 van de 14 vakken.. :? Ik kwam uit een voor mij te makkelijke richting en had nooit iets moeten doen tot ik in het hoger kwam te zitten.. In het begin had ik ook niet echt de behoefte om veel te doen tot ik mijn punten zag.. :P En uiteindelijk heb ik met de herexamens nog 6 van de 9 vakken opgehaald, daar was ik echt blij mee ze! :P
Ik ken het! Dat is nu mijn probleem voor wiskunde ook! :P Je gaat in ieder geval meer vakantie hebben dan vorig jaar :D

Jolene
Super Ere Lid
Berichten: 1042
Lid geworden op: 13-06-2010 18:33

Bericht door Jolene » 08-02-2011 23:11

Kaatje schreef:
Jolene schreef:
Kaatje schreef:Toch proficiat! Eén herexamen is niet het einde eh :P
Nee, inderdaad nie.. Vorig jaar had ik er 9 van de 14 vakken.. :? Ik kwam uit een voor mij te makkelijke richting en had nooit iets moeten doen tot ik in het hoger kwam te zitten.. In het begin had ik ook niet echt de behoefte om veel te doen tot ik mijn punten zag.. :P En uiteindelijk heb ik met de herexamens nog 6 van de 9 vakken opgehaald, daar was ik echt blij mee ze! :P
Ik ken het! Dat is nu mijn probleem voor wiskunde ook! :P Je gaat in ieder geval meer vakantie hebben dan vorig jaar :D
Ja inderdaad! :P Maar ik heb dit jaar sowieso minder vakken doordat ik in een individueel traject zit met vakken int eerste en tweede, dus hopelijk ook meer kans om er van de eerste keer door te zijn.. :P
Karen;
Friendship is the comfort
that comes from knowing
that even when you feel all alone,
you aren't.. ♥

noom
Super Lid
Berichten: 893
Lid geworden op: 13-06-2010 15:06

Bericht door noom » 09-02-2011 16:25

proficiat bert !
Veerle Baetens Fan
Hilde de baerdemaeker fan

ze zijn gewoon de BESTE !! :)

Bert
Fan Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 22-01-2011 20:38

Bericht door Bert » 09-02-2011 18:56

danku allemaal!!

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 10-02-2011 17:24

Jolene schreef:
Kaatje schreef:
Jolene schreef: Nee, inderdaad nie.. Vorig jaar had ik er 9 van de 14 vakken.. :? Ik kwam uit een voor mij te makkelijke richting en had nooit iets moeten doen tot ik in het hoger kwam te zitten.. In het begin had ik ook niet echt de behoefte om veel te doen tot ik mijn punten zag.. :P En uiteindelijk heb ik met de herexamens nog 6 van de 9 vakken opgehaald, daar was ik echt blij mee ze! :P
Ik ken het! Dat is nu mijn probleem voor wiskunde ook! :P Je gaat in ieder geval meer vakantie hebben dan vorig jaar :D
Ja inderdaad! :P Maar ik heb dit jaar sowieso minder vakken doordat ik in een individueel traject zit met vakken int eerste en tweede, dus hopelijk ook meer kans om er van de eerste keer door te zijn.. :P
Ik volg ook een invidividueel traject (flexibel traject is da bij ons). Ik had vorig jaar 6 herexamens van de 10, en ik ben er toen op 3 doorgeraakt.. 'k Ben al blij dat ik die 3 van 't eerste heb opgehaald. 'k Ga van 't tweede volgend jaar dan nog 2 vakken moeten afleggen die ik nu nog niet gevolgd heb :)

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 10-02-2011 17:49

Nele_ schreef:
Jolene schreef:
Kaatje schreef: Ik ken het! Dat is nu mijn probleem voor wiskunde ook! :P Je gaat in ieder geval meer vakantie hebben dan vorig jaar :D
Ja inderdaad! :P Maar ik heb dit jaar sowieso minder vakken doordat ik in een individueel traject zit met vakken int eerste en tweede, dus hopelijk ook meer kans om er van de eerste keer door te zijn.. :P
Ik volg ook een invidividueel traject (flexibel traject is da bij ons). Ik had vorig jaar 6 herexamens van de 10, en ik ben er toen op 3 doorgeraakt.. 'k Ben al blij dat ik die 3 van 't eerste heb opgehaald. 'k Ga van 't tweede volgend jaar dan nog 2 vakken moeten afleggen die ik nu nog niet gevolgd heb :)
Ik ook IT omdat ik gebuisd was op stage en omdat ik nu ook nog wiskunde jaar 1 erbij doe :D (wel nog nooit herexamen gehad, dit jaar het eerste :( )

Jolene
Super Ere Lid
Berichten: 1042
Lid geworden op: 13-06-2010 18:33

Bericht door Jolene » 11-02-2011 18:57

Kaatje schreef:
Nele_ schreef:
Jolene schreef: Ja inderdaad! :P Maar ik heb dit jaar sowieso minder vakken doordat ik in een individueel traject zit met vakken int eerste en tweede, dus hopelijk ook meer kans om er van de eerste keer door te zijn.. :P
Ik volg ook een invidividueel traject (flexibel traject is da bij ons). Ik had vorig jaar 6 herexamens van de 10, en ik ben er toen op 3 doorgeraakt.. 'k Ben al blij dat ik die 3 van 't eerste heb opgehaald. 'k Ga van 't tweede volgend jaar dan nog 2 vakken moeten afleggen die ik nu nog niet gevolgd heb :)
Ik ook IT omdat ik gebuisd was op stage en omdat ik nu ook nog wiskunde jaar 1 erbij doe :D (wel nog nooit herexamen gehad, dit jaar het eerste :( )
Ik ben echt wel blij dat er zoiets bestaat, anders zou ik er nooit door raken int hoger onderwijs. Stel u voor dat het net zoals in het middelbaar is, dat als je buizen hebt van een bepaald vak, dat je dan het hele jaar opnieuw moet doen. :o
Karen;
Friendship is the comfort
that comes from knowing
that even when you feel all alone,
you aren't.. ♥

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 11-02-2011 19:37

Jolene schreef:
Kaatje schreef:
Nele_ schreef: Ik volg ook een invidividueel traject (flexibel traject is da bij ons). Ik had vorig jaar 6 herexamens van de 10, en ik ben er toen op 3 doorgeraakt.. 'k Ben al blij dat ik die 3 van 't eerste heb opgehaald. 'k Ga van 't tweede volgend jaar dan nog 2 vakken moeten afleggen die ik nu nog niet gevolgd heb :)
Ik ook IT omdat ik gebuisd was op stage en omdat ik nu ook nog wiskunde jaar 1 erbij doe :D (wel nog nooit herexamen gehad, dit jaar het eerste :( )
Ik ben echt wel blij dat er zoiets bestaat, anders zou ik er nooit door raken int hoger onderwijs. Stel u voor dat het net zoals in het middelbaar is, dat als je buizen hebt van een bepaald vak, dat je dan het hele jaar opnieuw moet doen. :o
Ja inderdaad!
Da's toch nog maar sinds een paar jaar zo hé daje vakken kunt meepakken en opnieuw afleggen? Vroeger was het denk ik sowieso bissen als 'k me niet vergis..
Kunnen jullie uzelf zo ook 'deliberen'? Da is dat als je een 8 of 9 hebt, je een zogenaamde joker kan inzetten en dan moet je da vak ni meer opnieuw afleggen.. Dat kan wel maar voor 18 studiepunten verspreid over 3 jaren (allé da's bij ons toch zo :))

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 11-02-2011 19:38

Ja tolereren noemt men dat :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 11-02-2011 19:43

Lotteke schreef:Ja tolereren noemt men dat :D
Heel handig! Heb ik gehad voor een taalvak in mijn eerste jaar! Ik zou daar echt anders nooit op kunnen slagen :P

Plaats reactie