examenbox december-januari 2010-2011

Laat je stress de vrije loop... Drop frustraties hier (en laat ze achter :) )
Plaats reactie
Jolene
Super Ere Lid
Berichten: 1042
Lid geworden op: 13-06-2010 18:33

Bericht door Jolene » 03-02-2011 10:24

Ondertussen begin ik toch wel lichtjes te stressen voor filosofie, om kwart voor 2 is het zover! :o
Karen;
Friendship is the comfort
that comes from knowing
that even when you feel all alone,
you aren't.. ♥

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 03-02-2011 12:16

Jolene schreef:Ondertussen begin ik toch wel lichtjes te stressen voor filosofie, om kwart voor 2 is het zover! :o
Succes!

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 03-02-2011 14:25

Nele_ schreef:
Jolene schreef:Ondertussen begin ik toch wel lichtjes te stressen voor filosofie, om kwart voor 2 is het zover! :o
Succes!
En is het gelukt??

Jolene
Super Ere Lid
Berichten: 1042
Lid geworden op: 13-06-2010 18:33

Bericht door Jolene » 03-02-2011 16:21

WHOEHOOOEEEEEE, KBEN ER VANAF!!!! :)

Ik kreeg vier vragen een was een casus waarop ik Locke moest toepassen, die ging redelijk vlot. De volgende was een spanningsveld waarop ik 3 gegeven filosofen moest plaatsen. Ik kende de uitleg van de filosofen en de spanningsvelden maar had ze omgewisseld van plaats, de uitleg klopte dus maar de plaatsen niet. Dan waren er 2 ja-nee vragen waarvan ik er 1 juist had en het andere deels (aangezien het over 2 filosofen ging) en dan als laatste een taak die ik moest toelichten.

Over het algemeen ging het dus vrij goed maar toen ik vroeg of ik er door zou zijn zei hij dat hij nog ging zien.. Tis dus afwachten..
Karen;
Friendship is the comfort
that comes from knowing
that even when you feel all alone,
you aren't.. ♥

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 03-02-2011 16:26

OMG Ik ben er op alles door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wat een punten!!!! Niet te doen: 10 voor logica, 14 voor getallenleer en school en wereld, 15 voor RZL en natuurwetenschappen en (totaal niet te geloven) 17 voor chemie.
Ik viel bijna achterover toen ik die punten las
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 03-02-2011 16:33

Lotteke schreef:OMG Ik ben er op alles door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wat een punten!!!! Niet te doen: 10 voor logica, 14 voor getallenleer en school en wereld, 15 voor RZL en natuurwetenschappen en (totaal niet te geloven) 17 voor chemie.
Ik viel bijna achterover toen ik die punten las
Proficiat! Ik zou zeggen steverke :P maar je hebt deze goede punten helemaal verdient!

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 03-02-2011 16:34

Jolene schreef:WHOEHOOOEEEEEE, KBEN ER VANAF!!!! :)

Ik kreeg vier vragen een was een casus waarop ik Locke moest toepassen, die ging redelijk vlot. De volgende was een spanningsveld waarop ik 3 gegeven filosofen moest plaatsen. Ik kende de uitleg van de filosofen en de spanningsvelden maar had ze omgewisseld van plaats, de uitleg klopte dus maar de plaatsen niet. Dan waren er 2 ja-nee vragen waarvan ik er 1 juist had en het andere deels (aangezien het over 2 filosofen ging) en dan als laatste een taak die ik moest toelichten.

Over het algemeen ging het dus vrij goed maar toen ik vroeg of ik er door zou zijn zei hij dat hij nog ging zien.. Tis dus afwachten..
En nu genieten van het 'niet moeten leren' :P

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 03-02-2011 17:09

Wauw Lotteke, zijn inderdaad mooie punten seg! Proficiat! :)

bauweske
Super Ere Lid
Berichten: 1627
Lid geworden op: 13-06-2010 18:05

Bericht door bauweske » 03-02-2011 17:45

Lotteke schreef:OMG Ik ben er op alles door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wat een punten!!!! Niet te doen: 10 voor logica, 14 voor getallenleer en school en wereld, 15 voor RZL en natuurwetenschappen en (totaal niet te geloven) 17 voor chemie.
Ik viel bijna achterover toen ik die punten las
wow lotteke mooie resultaten
proficiat!!
The past will be forgotten and the future is lying right in front of us..

Don't worry about tomorrow, just feel free on the beat of today! (l)

Jolien!! <3

bauweske
Super Ere Lid
Berichten: 1627
Lid geworden op: 13-06-2010 18:05

Bericht door bauweske » 03-02-2011 17:46

Jolene schreef:WHOEHOOOEEEEEE, KBEN ER VANAF!!!! :)

Ik kreeg vier vragen een was een casus waarop ik Locke moest toepassen, die ging redelijk vlot. De volgende was een spanningsveld waarop ik 3 gegeven filosofen moest plaatsen. Ik kende de uitleg van de filosofen en de spanningsvelden maar had ze omgewisseld van plaats, de uitleg klopte dus maar de plaatsen niet. Dan waren er 2 ja-nee vragen waarvan ik er 1 juist had en het andere deels (aangezien het over 2 filosofen ging) en dan als laatste een taak die ik moest toelichten.

Over het algemeen ging het dus vrij goed maar toen ik vroeg of ik er door zou zijn zei hij dat hij nog ging zien.. Tis dus afwachten..
hiep hiep hoi
waar is da fiesje ? :p
eindelijk ben je er vanaf !!
The past will be forgotten and the future is lying right in front of us..

Don't worry about tomorrow, just feel free on the beat of today! (l)

Jolien!! <3

Plaats reactie