Examenbox zomer '13

Laat je stress de vrije loop... Drop frustraties hier (en laat ze achter :) )
Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 12-06-2013 14:22

Kaatje schreef:
Lotteke schreef:
Kaatje schreef: Ja het ging niet super goed, had ook niet zoveel geleerd ma die man die heeft gewoon niets van in de cursus op examen gevraagd. Dusja :D Hij zei: als ik jullie was zou ik met vraag 3 beginnen, dat had je kunnen leren.
Ah ja, da's sympathiek :P
Maar het zal nog wel goed zijn!
En anders houden we elkaar gezelschap hé in augustus :wink:
Wel ja, ik heb toch al 1 herexamen :D Een tweede of derde is dan ook geen drama meer :D
Da's waar :wink:
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Mimieke
Super Ere Lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 12-06-2010 20:20

Bericht door Mimieke » 12-06-2013 20:50

Aard was echt een ramp vandaag zoals gewoonlijk!!! Dat wordt een buis! De 1e vraag kon ik en al de rest heb ik gewoon gegokt!Gods was ook nog moeilijk, terwijl dat anders echt gemakkelijk is, maar het ging nog wel! Een paar dingen wist ik niet maar kheb overal gewoon wat opgeschreven!
Morgen Deutsch! ;)

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 12-06-2013 20:56

Mimieke schreef:Aard was echt een ramp vandaag zoals gewoonlijk!!! Dat wordt een buis! De 1e vraag kon ik en al de rest heb ik gewoon gegokt!Gods was ook nog moeilijk, terwijl dat anders echt gemakkelijk is, maar het ging nog wel! Een paar dingen wist ik niet maar kheb overal gewoon wat opgeschreven!
Morgen Deutsch! ;)
Oh Marie doet haar leerkrachten een plezier, lachen tijdens het verbeteren :D
Ik heb mij toch ook al geamuseerd tijdens het verbeteren van sommige testen, leerlingen die halve koeien gingen verkopen of die muntstukken hadden met een diameter van 17 cm.
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 12-06-2013 21:13

Lotteke schreef:
Mimieke schreef:Aard was echt een ramp vandaag zoals gewoonlijk!!! Dat wordt een buis! De 1e vraag kon ik en al de rest heb ik gewoon gegokt!Gods was ook nog moeilijk, terwijl dat anders echt gemakkelijk is, maar het ging nog wel! Een paar dingen wist ik niet maar kheb overal gewoon wat opgeschreven!
Morgen Deutsch! ;)
Oh Marie doet haar leerkrachten een plezier, lachen tijdens het verbeteren :D
Ik heb mij toch ook al geamuseerd tijdens het verbeteren van sommige testen, leerlingen die halve koeien gingen verkopen of die muntstukken hadden met een diameter van 17 cm.
Ik heb er ook al goei mogen lezen ;-)

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 15-06-2013 09:56

19 juni 2013: Verzorging
20 juni 2013: PAV
21 juni 2013: P&Ah
ωαяє νяιєη∂ѕcнαρ кєηт єєη вєgιη, мααя gєєη єιη∂є!

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 15-06-2013 09:58

Succes iedereen die al bezig is met de examens!
Papa zegt me: Als je de examens al beu begint te worden.. Dat moet je het positief bekijken! Je moet denken: Nog eventjes en ik heb 2 maanden vakantie! 2 maanden rust.. Geen huiswerk.. Geen toetsen.. :p
ωαяє νяιєη∂ѕcнαρ кєηт єєη вєgιη, мααя gєєη єιη∂є!

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 15-06-2013 11:35

evelineee schreef:Succes iedereen die al bezig is met de examens!
Papa zegt me: Als je de examens al beu begint te worden.. Dat moet je het positief bekijken! Je moet denken: Nog eventjes en ik heb 2 maanden vakantie! 2 maanden rust.. Geen huiswerk.. Geen toetsen.. :p
Voor degene zonder herexamens toch :( ;-)

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 15-06-2013 11:35

evelineee schreef:Succes iedereen die al bezig is met de examens!
Papa zegt me: Als je de examens al beu begint te worden.. Dat moet je het positief bekijken! Je moet denken: Nog eventjes en ik heb 2 maanden vakantie! 2 maanden rust.. Geen huiswerk.. Geen toetsen.. :p
Voor degene zonder herexamens toch :( ;-)

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 15-06-2013 12:52

Kaatje schreef:
evelineee schreef:Succes iedereen die al bezig is met de examens!
Papa zegt me: Als je de examens al beu begint te worden.. Dat moet je het positief bekijken! Je moet denken: Nog eventjes en ik heb 2 maanden vakantie! 2 maanden rust.. Geen huiswerk.. Geen toetsen.. :p
Voor degene zonder herexamens toch :( ;-)
ja inderdaad :?
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 15-06-2013 13:57

Lotteke schreef:
Kaatje schreef:
evelineee schreef:Succes iedereen die al bezig is met de examens!
Papa zegt me: Als je de examens al beu begint te worden.. Dat moet je het positief bekijken! Je moet denken: Nog eventjes en ik heb 2 maanden vakantie! 2 maanden rust.. Geen huiswerk.. Geen toetsen.. :p
Voor degene zonder herexamens toch :( ;-)
ja inderdaad :?
Ik denk dat wij met 2 gewoon de pineut zijn! :(

Plaats reactie