examenbox december-januari 2010-2011

Laat je stress de vrije loop... Drop frustraties hier (en laat ze achter :) )
Plaats reactie
Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 13-01-2011 17:06

Lotteke schreef:
Kaatje schreef:
Lotteke schreef:Kaatje! Ik denk aan je hé!!!! Veel succes (je bent waarschijnlijk al bezig he?) Je gaat dat goed doen!!!
Ik zal ondertussen nog wat wiskunde leren :P Getallenleer dit keer :(
Lotteke het heeft niet geholpen :)
Schriftelijk ging nog maar bij mondeling wist ik helemaal niets meer, ik mag nog eens terug gaan in augustus of september
Volgende keer beter :D
oh zo stom! Hopelijk cava een beetje nu? Veel succes met pav! Morgen zeker?
Mja heb in 3 jaar nog nooit een herexamen gehad, voor alles een eerste keer zkr. Nu stoppen wil ik in ieder geval nog niet. (dat zou betekenen dat ik volgend semester niet meer naar school moet en enkel stage nog doen)

Ja, dat is gelukkig niet veel leren en mondeling verdediging van wat je gedaan hebt aan opdrachten doorheen het semester.

Jij weeral wiskunde leren :D hoeveel deelexamens heb je daarvan? 2?

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 13-01-2011 17:08

Kaatje schreef:
Lotteke schreef:
Kaatje schreef: Lotteke het heeft niet geholpen :)
Schriftelijk ging nog maar bij mondeling wist ik helemaal niets meer, ik mag nog eens terug gaan in augustus of september
Volgende keer beter :D
oh zo stom! Hopelijk cava een beetje nu? Veel succes met pav! Morgen zeker?
Mja heb in 3 jaar nog nooit een herexamen gehad, voor alles een eerste keer zkr. Nu stoppen wil ik in ieder geval nog niet. (dat zou betekenen dat ik volgend semester niet meer naar school moet en enkel stage nog doen)

Ja, dat is gelukkig niet veel leren en mondeling verdediging van wat je gedaan hebt aan opdrachten doorheen het semester.

Jij weeral wiskunde leren :D hoeveel deelexamens heb je daarvan? 2?
jep twee vakken: getallenleer en de logica dan he :)
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 13-01-2011 17:10

Lotteke schreef:
Kaatje schreef:
Lotteke schreef: oh zo stom! Hopelijk cava een beetje nu? Veel succes met pav! Morgen zeker?
Mja heb in 3 jaar nog nooit een herexamen gehad, voor alles een eerste keer zkr. Nu stoppen wil ik in ieder geval nog niet. (dat zou betekenen dat ik volgend semester niet meer naar school moet en enkel stage nog doen)

Ja, dat is gelukkig niet veel leren en mondeling verdediging van wat je gedaan hebt aan opdrachten doorheen het semester.

Jij weeral wiskunde leren :D hoeveel deelexamens heb je daarvan? 2?
jep twee vakken: getallenleer en de logica dan he :)
Wij hebben dat gewoon allemaal op 1 dag :D

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 13-01-2011 17:12

wij gelukkig niet :P Ik word hier gek van al die getallekes met driehoekskes en dan al die delingseigenschappen pff
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 13-01-2011 17:19

Lotteke schreef:wij gelukkig niet :P Ik word hier gek van al die getallekes met driehoekskes en dan al die delingseigenschappen pff
Wiskunde, toch een zalig vak eh :D

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 13-01-2011 17:19

Kaatje schreef:
Lotteke schreef:wij gelukkig niet :P Ik word hier gek van al die getallekes met driehoekskes en dan al die delingseigenschappen pff
Wiskunde, toch een zalig vak eh :D
ongelofelijk :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 14-01-2011 22:01

En van PAV zijn we ook al af :D

En nu het vriendje weg is, kwam ik hier eens kijken (Vergeten hoe verslavend een forum kan zijn)

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 14-01-2011 22:04

Kaatje schreef:En van PAV zijn we ook al af :D

En nu het vriendje weg is, kwam ik hier eens kijken (Vergeten hoe verslavend een forum kan zijn)
en hoe ging het?
(haha idd het kan verslavend zijn zo een forum he)

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 14-01-2011 22:05

sam schreef:
Kaatje schreef:En van PAV zijn we ook al af :D

En nu het vriendje weg is, kwam ik hier eens kijken (Vergeten hoe verslavend een forum kan zijn)
en hoe ging het?
(haha idd het kan verslavend zijn zo een forum he)
Super goed. Mondeling ging heel vlot en schriftelijk waren open vragen maar dat telt maar mee voor 20 %. En zeggen dat ik hier niets voor geleerd had :)

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 14-01-2011 22:08

Kaatje schreef:
sam schreef:
Kaatje schreef:En van PAV zijn we ook al af :D

En nu het vriendje weg is, kwam ik hier eens kijken (Vergeten hoe verslavend een forum kan zijn)
en hoe ging het?
(haha idd het kan verslavend zijn zo een forum he)
Super goed. Mondeling ging heel vlot en schriftelijk waren open vragen maar dat telt maar mee voor 20 %. En zeggen dat ik hier niets voor geleerd had :)
amai! Das goed he :D

Plaats reactie