Nathalie Meskens wordt tv presentatrice

Plaats reactie
Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Nathalie Meskens wordt tv presentatrice

Bericht door Toby » 07-05-2013 20:03

Reclame is overal en van alle tijden. Ideale materie dus om een televisieprogramma mee te maken. VTM pakt dit najaar uit met 'Reclame AUB', een nieuw spelprogramma dat alle bijzondere, leuke en ontroerende reclame bundelt. In 'Reclame AUB' vormen een bekende en een onbekende kandidaat samen een team, dat het opneemt tegen twee andere teams. Nathalie Meskens presenteert. Voor haar is het de eerste keer dat ze de rol van presentatrice van een spelprogramma aanneemt.

Nathalie Meskens: "Het wordt een vrolijk spelprogramma waarbij elke vraag reclamegericht is. Ook voor mij wordt het heel spannend, want ik heb nog nooit een programma gepresenteerd. Een klassieke presentatrice ben ik natuurlijk niet, maar misschien is dat net eens leuk.”

Nathalie Meskens is voor het programma nog op zoek naar vlotte en sympathieke kandidaten.

'Reclame AUB' wordt geproduceerd door TV Bastards en komt dit najaar bij VTM op het scherm.

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 07-05-2013 21:12

ja ik las het ook ergens deze middag :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie