Artikels

Plaats reactie
Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Artikels

Bericht door Lotteke » 09-10-2012 11:49

Nathalie Meskens moet op de kilo’s letten

Nathalie Meskens en haar echtgenoot Jeroen Van Dyck trokken na vijf jaar terug naar hun geliefde Thailand waar ze elkaar hun jawoord gaven. Weekblad Story mocht mee en maakte van de gelegenheid gebruik om te peilen naar wat het koppel bezig houdt, kilo’s en kinderen bijvoorbeeld.

Zo leren we dat hij haar het liefst met een kilootje meer ziet, terwijl zij opnieuw aan de kilo’s wil werken. ‘Wij zijn twee jojo’s. Meestal ook tegelijkertijd’, vertelt Nathalie openhartig. ‘Ik denk altijd: als Jeroen een buik heeft, mag ik er ook een hebben’. Waarna ze plechtig meedeelt dat ze er opnieuw aan gaan werken.

En hoe zit het nu met kinderen, zo na vijf jaar huwelijk, vraagt Story zich af. Nog niet meteen aan de orde, zo blijkt. Voor hem is het nog een ver-van-mijn-bed-show en ook zijn staat er niet meteen voor te springen. ‘Ik heb in mijn leven al een paar dingen gedaan waar ik spijt van heb. Ik zou niet willen dat ik van zo’n belangrijke beslissing ook ooit spijt zou hebben’, licht ze toe. ‘En zolang ik nog geen veertig ben, hoef ik nog niet te stressen’.

Lees het volledige interview in Story

Afbeelding
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 10-10-2012 17:26

"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Linniej
Super Lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 16-02-2011 20:33

Bericht door Linniej » 19-11-2012 20:42

Ze krijgt haar eigen eenmalige blad. Had het vorige week al op de Nieuwsblad.be gelezen.

Volgens mij ligt het deze week woensdag in de winkel.

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 07-12-2012 17:29

Linniej schreef:Ze krijgt haar eigen eenmalige blad. Had het vorige week al op de Nieuwsblad.be gelezen.

Volgens mij ligt het deze week woensdag in de winkel.
http://vtm.be/voor-de-show/nathalie-mes ... ijdschrift
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 24-12-2012 10:13

Er stond dit weekend een artikeltje van haar in het Magazine van Het Nieuwsblad.
Als ik er aan denk, zal ik het strakjes inscannen.
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 26-12-2012 14:30

Lotteke schreef:Er stond dit weekend een artikeltje van haar in het Magazine van Het Nieuwsblad.
Als ik er aan denk, zal ik het strakjes inscannen.
zoals beloofd


Afbeelding

SOrry dat het zo scheef gescand is :?
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 26-02-2013 11:59

Afbeelding
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 28-08-2013 12:24

Afbeelding
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie