artikels

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 07-02-2013 15:05

da is ook wa ik dacht kelly. omda het een bv is zetten ze da wa meer in de kijker. ma het is niet het eerste geval van zinloos geweld onder de mensen en die andere riskeren dan geen cel..
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 07-02-2013 15:17

kellyvds schreef:Het is idd niet goed te praten maar denk dat de pers het wss ook wel wat opklopt omdat het om iemand bekend gaat
Akkoord, waarschijnlijk als het hier om een onbekend persoon gaat komt het waarschijnlijk niet in de media. Blijft wel het feit dat er iemand bijna blind is, wie dat ook maar gedaan heeft of wat Gert er ook maar mee te maken heeft, weet ik natuurlijk niet. Maar iemand een slag verkopen is altijd een fout.

kellyvds
Super Lid
Berichten: 772
Lid geworden op: 08-08-2010 16:39

Bericht door kellyvds » 07-02-2013 15:21

Kaatje schreef:
kellyvds schreef:Het is idd niet goed te praten maar denk dat de pers het wss ook wel wat opklopt omdat het om iemand bekend gaat
Akkoord, waarschijnlijk als het hier om een onbekend persoon gaat komt het waarschijnlijk niet in de media. Blijft wel het feit dat er iemand bijna blind is, wie dat ook maar gedaan heeft of wat Gert er ook maar mee te maken heeft, weet ik natuurlijk niet. Maar iemand een slag verkopen is altijd een fout.
Volledig mee akkoord

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 07-02-2013 15:29

kellyvds schreef:
Kaatje schreef:
kellyvds schreef:Het is idd niet goed te praten maar denk dat de pers het wss ook wel wat opklopt omdat het om iemand bekend gaat
Akkoord, waarschijnlijk als het hier om een onbekend persoon gaat komt het waarschijnlijk niet in de media. Blijft wel het feit dat er iemand bijna blind is, wie dat ook maar gedaan heeft of wat Gert er ook maar mee te maken heeft, weet ik natuurlijk niet. Maar iemand een slag verkopen is altijd een fout.
Volledig mee akkoord
Fijn zo! Ik had al even de indruk dat ik mij beter moest verwoorden, ik zou niet willen dat hier een rel ontstaat :D

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 07-02-2013 15:44

Ik vind ook da je gelijk hebt kaatje. Iemand slagen kan niet, maar ik vind ook wel da iedereen gelijk behandeld moet worden..
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

kellyvds
Super Lid
Berichten: 772
Lid geworden op: 08-08-2010 16:39

Bericht door kellyvds » 07-02-2013 16:32

Kaatje schreef:
kellyvds schreef:
Kaatje schreef: Akkoord, waarschijnlijk als het hier om een onbekend persoon gaat komt het waarschijnlijk niet in de media. Blijft wel het feit dat er iemand bijna blind is, wie dat ook maar gedaan heeft of wat Gert er ook maar mee te maken heeft, weet ik natuurlijk niet. Maar iemand een slag verkopen is altijd een fout.
Volledig mee akkoord
Fijn zo! Ik had al even de indruk dat ik mij beter moest verwoorden, ik zou niet willen dat hier een rel ontstaat :D
Zo vlug zal dat nog niet gebeuren :wink:
Vind het alleen laag van de pers dat ze dat zo in de media brengen terwijl het al van 2011 iets is
Maar ja ze moeten sensatie hebben he

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 08-02-2013 03:15

Wij weten niet wat er gebeurd is, en ik wil Gert niet heilig verklaren, maar ik ben bijna zeker dat de pers (of bepaalde journalisten althans) hier likkebaardend op kickt. Pure sensatiezucht. Dat soort berichten krijgt bij 'gewone' mensen een paar regels in de krant ( een uit de hand gelopen caféruzie) maar 'Simon van Sara' , da's pas een vette kluif. En ja, iemand slagen mag inderdaad niet, TENZIJ je ofwel zelf geslagen wordt (wettige zelfverdediging) , ofwel je het bij een ruzie tussen twee mensen opneemt voor de zwakkere, en zo'n uithaal kan al eens slecht aflopen, voor de aanvaller dan. Heeft die even pech gehad.
Zoiets zou volgens een van de versies gebeurd zijn. En rekening houdend met Gert's persoonlijkheid geloof ik dat.

En wat 'geweld' betreft, al dan niet zinloos. Ik ben een vredelievend mens, maar 2 zomers geleden werd ik op vakantie in Frankrijk door een jonge kerel aangevallen . 'Denken' of 'voorzichtig zijn' kwam er niet aan te pas, gewoon instinct : in een flits zag ik die gast mijn vriend aanpakken - met zijn slechte gezondheid een gemakkelijke prooi- en er met onze auto en ons hebben en houden van doorgaan. Hij sloeg mij, ik schopte, duwde, trok, en heb uiteindelijk gebeten. Toen heeft hij het opgegeven. Voor hetzelfde geld had ik in het hospitaal gelegen, of erger. Dat besefte ik pas achteraf. ( Ik hoop dat hij van die beet lang 'genoten' heeft :twisted: )
Soms komen dromen uit!

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 20-02-2013 12:03

Ik hoor net op het nieuws dat hij veroordeeld is tot 6 maanden cel met uitstel!
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 20-02-2013 12:05

En dan kreeg ik vrijwel onmiddelijk het artikel in mijn mailbox:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... lik-en-win
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 20-02-2013 20:01

Lotteke schreef:En dan kreeg ik vrijwel onmiddelijk het artikel in mijn mailbox:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... lik-en-win
Ik heb het ook gelezen, ze gaan blijkbaar in beroep.
De straf is ook niet niets, moest hij 'vrijwel' onschuldig zijn... (zullen we dat maar in het midden laten zeker)

Plaats reactie