Veerle Baetens in Cordon




Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 12-03-2014 21:54

Inderdaad :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 25-04-2014 17:47

Veerle toont haar talent! The Circle vond ik een juweeltje en Cordon is indrukwekkend en griezelig. Ook een beetje omdat het zich in onze stad afspeelt en de locaties heel vertrouwd zijn misschien. Spijtig dat haar personage dood is. Ben curieus hoe het allemaal afloopt :?
Soms komen dromen uit!

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 25-04-2014 23:50

Chrissie schreef:Veerle toont haar talent! The Circle vond ik een juweeltje en Cordon is indrukwekkend en griezelig. Ook een beetje omdat het zich in onze stad afspeelt en de locaties heel vertrouwd zijn misschien. Spijtig dat haar personage dood is. Ben curieus hoe het allemaal afloopt :?
Ben ook curieus!
Mijn zus en ik beginnen zo te speculeren over wie zal overleven. Juf Katia zat er oorspronkelijk bij, maar ik begon er de maandag voor te vrezen en het was terecht :( Spijtig!
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 05-05-2014 23:42

Lotteke schreef:
Chrissie schreef:Veerle toont haar talent! The Circle vond ik een juweeltje en Cordon is indrukwekkend en griezelig. Ook een beetje omdat het zich in onze stad afspeelt en de locaties heel vertrouwd zijn misschien. Spijtig dat haar personage dood is. Ben curieus hoe het allemaal afloopt :?
Ben ook curieus!
Mijn zus en ik beginnen zo te speculeren over wie zal overleven. Juf Katia zat er oorspronkelijk bij, maar ik begon er de maandag voor te vrezen en het was terecht :( Spijtig!
Ik hoop dat Jokke het overleefd en Jana... ma op dit moment kan echt iedereen doodgaan ...

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 06-05-2014 16:33

Ik snap er echt niets meer van :P
Heeft die een madam nu samen met die dokter dat virus expres vrijgelaten ofwat? Maar waarom dan? Ben helemaal niet meer mee :P
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 06-05-2014 23:04

Lotteke schreef:Ik snap er echt niets meer van :P
Heeft die een madam nu samen met die dokter dat virus expres vrijgelaten ofwat? Maar waarom dan? Ben helemaal niet meer mee :P
De waarom zal Lex nog wel uitbrengen!

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 07-05-2014 10:30

Kaatje schreef:
Lotteke schreef:Ik snap er echt niets meer van :P
Heeft die een madam nu samen met die dokter dat virus expres vrijgelaten ofwat? Maar waarom dan? Ben helemaal niet meer mee :P
De waarom zal Lex nog wel uitbrengen!
Ik denk dat er met proeven in het lab iets is misgelopen en dat het kost wat kost niet mag uitkomen. Met hulp van hogerhand ( Lommers dus) is een plan uitgewerkt om een schuldige aan te wijzen ( de Afghaan). Vandaar hun schrik van mensen als Gryspeerts en al wie zich vragen stelt. :? Ik vrees wel dat het allemaal heel slecht afloopt.
Soms komen dromen uit!

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 08-05-2014 21:36

Chrissie schreef:
Kaatje schreef:
Lotteke schreef:Ik snap er echt niets meer van :P
Heeft die een madam nu samen met die dokter dat virus expres vrijgelaten ofwat? Maar waarom dan? Ben helemaal niet meer mee :P
De waarom zal Lex nog wel uitbrengen!
Ik denk dat er met proeven in het lab iets is misgelopen en dat het kost wat kost niet mag uitkomen. Met hulp van hogerhand ( Lommers dus) is een plan uitgewerkt om een schuldige aan te wijzen ( de Afghaan). Vandaar hun schrik van mensen als Gryspeerts en al wie zich vragen stelt. :? Ik vrees wel dat het allemaal heel slecht afloopt.
Maandag is het slot! Dus zal weer rap rap gaan :S

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 09-05-2014 15:07

Inderdaad ik vind het kei spannend!
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 12-05-2014 19:18

Lotteke schreef:Inderdaad ik vind het kei spannend!
Ben es benieuwd!

Plaats reactie