LouisLouise Quotes


MEN I FEEL LIKE A WOMAN !
Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 08-06-2013 23:59

L: Van alle vrouwenlijven op de hele wereld kom ik in het lichaam terecht van een of andere frigide trut. Hoe ironisch.
C: Voor het zelfde geld zat je nu te bridgen in een rusthuis met drie verrimpelde bomma's he. Allee zijt blij, ge zijt tenminste nog maagd, ge kunt nog van alles ontdekken.
L: Gij hebt daar echt plezier in hé, geef het maar toe. Lotje mijn relatie staat op springen omdat ik bang ben van seks, vinde gij dat grappig?
C: Wil je er over praten? Volgens mij maakt ge u zorgen om niks, ge wilt gewoon nog geen relatie omdat ge nog niet eens weet of dat ge een vrouw wilt blijven of niet
L: Oh en daar moet ik mij vooral geen zorgen om maken? Ik ben geen man, ik ben geen vrouw, ik ben noch vis, ik ben noch vlees. Ik ben dus eigenlijk een mossel.
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 09-06-2013 00:31

L: Wie is Louis?
G: Uwe neef
L: En hij zit in...
G: de miserie
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Mimieke
Super Ere Lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 12-06-2010 20:20

Bericht door Mimieke » 12-06-2013 20:52

Ze blijven hilarisch he! :P

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 12-06-2013 20:55

Mimieke schreef:Ze blijven hilarisch he! :P
Echt he :lol:
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 12-06-2013 22:51

C: "Wat maakt mannen en vrouwen tot wezens die elk van een andere planeet afkomstig lijken? Niet hun uiterlijk, niet hun hersenen, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan"
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 12-06-2013 23:08

N: "Thomas, die modellen heb het geheugen van een goudvis hé. Dus volgende week zijn die dat helemaal vergeten, hebben ze het gewoon weer op mekaar gemunt. Dus neem gewoon een beetje vakantie."
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 14-06-2013 00:36

V: " Ik weet wat da ge ga zeggen. Ja dat ligt toch voor de hand, weg van de drukte, weg van de stress. Wij met z'n twee op naar den boerenbuiten. Naar een kleikleiklein boerderijke. Oh dat is mijnen droom van jaren."
C: "Den boerenbuiten?"
V: "Ja stelt u is voor, kippetjes, varkentjes, geitjes, schaapjes, mhuh mhuh."
C: "Laat den boerenbuiten nu effkes voor wat het is. Wat denkt ge van het appartement van Nathalie?"
V: "Midden int stad?"
C: "Dat staat toch helemaal leeg?"
V: "Maar schatteke da's niks voor ons, echt waar. Die kippetjes en die varkentjes, mhuh mhuh, toktoktok."
C: "Ma hoh ik wil helemaal ni tussen de kiekes leven. Ik ben daar veel te jong voor. Buh al die vuiligheid, met al die stront aan die eieren."
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 14-06-2013 23:56

N: "Vandaag presenteer ik u een blad dat de wereld van de magazines helemaal gaat veranderen."
N: "Diva... een revolutionair blad"
A: "Ja, oké en waarin zit dan het revolutionaire?"
N: "In het concept."
K: "Ja en wat is het concept?"
N: "Een revolutionair blad misschien"
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 15-06-2013 00:01

C: "Ik wil helemaal niet dat gij ne jonge vent zijt. Ik wil ne krijger met ervaring die zijn wapen goed kan vastpakken en kan hanteren."
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 17-06-2013 18:10

T: zoude gij eens met femke willen praten?
l: ja, waarom?
T: ze is een eu vrouw
L: Een vrouw? Das raar want gisteren was ze nog een meisje
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie