Lotteke - 2012

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
Plaats reactie
Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Lotteke - 2012

Bericht door Lotteke » 02-01-2013 11:41

Ik heb al heel de tijd het gevoel dat ik een verhaal moet schrijven over het afgelopen jaar, gewoon omdat de proloog al weken in mijn hoofd zit :lol:
Of er daarna nog iets gaat komen weet ik wel niet :P
Maar dus niet over een telenovelle, maar gewoon :)
Hopelijk vinden jullie het even leuk :P

Als mijn wiskundewerkje af is en doorgemaild naar de docent, schrijf ik de proloog uit en post ik het
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 02-01-2013 19:03

Proloog

Doing, Doing, Doing...
De klok van de kerktoren slaat middernacht en onmiddellijk barst er een groot vuurwerk los. Een fles champagne knalt open en de glazen worden volgegoten. In alle huizen in de buurt wordt geklonken op 2012 - het jaar waarin zogezegd de wereld zal vergaan volgens de Maya's.
Maar terwijl alle sms'jes met nieuwjaarswensen op mijn gsm toestromen en ik nog vrolijk terugstuur. Kondigt dit vuurwerk ook een heel ander 2012 aan. Niet wetende welk onheil 2012 allemaal met zich mee zal brengen vier ik mee de ochtend tegemoet. Niet de hele wereld zou vergaan dit jaar, maar wel mijn wereld...
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie