Sara verhaal Cally

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
Plaats reactie
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 22-09-2013 12:05

Deel 159

De show liep op rolletjes en werd op luid applaus ontvangen door de pers, de showstopper, een mooi bruidskleed dat Marnix ontworpen had voor Helena was alsnog in de collectie opgenomen, het was te mooi om uit de collectie te laten maar Marnix had de kosten voor het kleed wel wat moeten beperken, maar het werd op gejuich onthaald en was dus een succes!! Het was een typische Marnix Standaert collectie stijlvol, elegant en een tikkeltje exentriek, voor de modern modebewuste vrouw!! Sara vond het schitterend heel de show was af, muziek, belichting, modellen, de collectie alles was tot in de puntjes afgewerkt ze hadden als team het klaargespeeld, zowel zij en Simon als Arne en Marnix zelfs Helena had fantastisch mee geholpen!! De laatste tonen van de muziek stierven weg het werd even donker en het model met de trouwjurk kwam vanachter in de spotlicht samen met Marnix het podium op en ze liepen tot aan het einde aan de catwalk waar hij een luid applaus in ontvangst nam! Simon gaf Sara een kus op de wang en liet haar achter, ze was verbaasd, wat ging hij nu weer doen!! Hij sprong lenig de catwalk op en ging tussen het model en Marnix staan en sprak de pers toe, die stonden allemaal ondertussen klaar met hun camera’s en enkele microfoons om te horen wat Simon te zeggen had, ze hadden allemaal wel gehoord van zijn mindere periode bij Presence en wilden er nu wel het fijne van weten!! “Mijnheer van Wijck, er wordt verteld dat u enkel grove fouten hebt gemaakt en daarmee de toekomst van Presence op het spel heeft gezet!! ” “Das waar. . . . . .!! ” zei Simon kordaat “Maar das al lang water onder de brug, Presence staat weer op het goede spoor en het beste bewijs ervan is de schitterend collectie van vanavond, door onze eigen Marnix Standaert. . . . . . . . geef hem nog maar eens een luid applaus, hij verdient het!! ” Er wou nog iemand iets vragen maar Simon was hem voor, hij stak snel zijn hand op en zei “Er moeten geen vragen gesteld worden nu, dat kan later nog, ik wou gewoon een mededeling doen, als ik jullie allemaal even om jullie aandacht mag vragen tenminste, dan kan ik u misschien nog blij maken met een primeur! ” Hij deed teken naar iemand en er begon zachte muziek te spelen er kwam een kleinere volgspot en die scheen op Sara die verbaasd haar hand voor haar mond sloeg! “Dames en heren van de pers, ik wil jullie allemaal voor stellen aan mijn geliefde, mijn verloofde Sara de Roose!!! ” Sara was verrast en begon te blozen, zo in het middelpunt staan van alle belangstelling was niets voor haar, maar lang stond ze niet alleen Simon was van de catwalk gestapt en sloot haar in zijn armen, “Ik ben de gelukkigste man op deze wereld, dat deze mooie vrouw mijn aanzoek heeft aanvaard en ik wil dat buiten de muren van Presence en onze families natuurlijk, de hele wereld weet hoe fier en trots ik ben met een vrouw als Sara aan mijn zijde! ” Hij kuste haar vol op de mond en de fotografen lieten hun camera’s en fototoestellen flitsen dat het een lieve lust was, hun liefde werd geregistreerd op de gevoelige plaat en morgen zou het nieuws zich verspreiden over alle vakbladen en de nationale pers! Sara de Roose trouwt met Simon van Wijck, erfgenaam van Presence en voormalig playboy en bon-vivant, gaat zich settelen met zijn voormalige assistente, nu directeur-generaal van Presence en mede oprichter van Ecomoda!! Het was een vette kluif voor de pers maar daar trok Simon zich niets van aan, ze mochten schrijven wat ze wilden, zolang ze maar niet vergaten over de nieuwe collectie te schrijven van Marnix! Na nog enkele vragen te hebben beantwoordt, liet hij Marnix verder de pers te woord staan en vroeg iedereen om in de cafetaria de receptie bij te wonen! Margot kwam afscheid nemen, ze had lovende woorden voor Simon en Sara, de modeshow was een schot in de roos maar nu wou ze direkt naar Leon, hij was alleen in het ziekenhuis en dat had ze niet graag! Simon vroeg of hij en Sara mee konden gaan, maar Margot had liever dat ze op Presence bleven, Marnix kon al die pers niet alleen te woord staan en er zouden nog vragen volgen over de verloving! De afterparty leek eindeloos te duren, Marnix was in zijn nopjes, de meeste van de pers waren lovend en hij werd geïnterviewd en gefotografeerd, maar ook Simon en Sara konden er niet onderuit, ze hadden al aan verschillende journalisten hun verhaal gedaan, hetgene voor de pers natuurlijk belangrijk was toen plots Brenda voor hun neus stond . “Simon ik moet u feliciteren en u natuurlijk ook Sara, het is toch opmerkelijk hoe zo’n lelijk eendje snel in het bed van de baas beland nu ze eenmaal een mooie zwaan is, mijn lezers zullen graag weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt juffrouw de Roose of liever . . . . . . Simon wat zag jij eigenlijk in haar, ik begrijp niet goed wat een knappe playboy met een verloofde als Helena Delanoye in een eenvoudige en niet al te mooie zelfs lelijke assistente zag!!! ” Simon kon zich nog net inhouden om haar niet fysiek uit de cafetaria te verwijderen, hij wist dat het gewoon pure jaloezie en nijd was, ze was lang een scharrel geweest en nu nam ze wraak door Sara te beledigen en ze was niet beschaamd om het en plein public te doen, al goed dat er veel geroezemoes was en dat haar beledigingen alleen maar bij Simon en Sara terecht waren gekomen!! Sara stond perplex en moest zichzelf tegenhouden om die ‘bitch’ haar ogen er niet uit te krabben, ze ademde diep in en zei, “Jaloersheid staat je absoluut niet, je wordt er alleen maar meer als een zure pruim uitzien, en wat dat lelijke eendje betreft die nu mooie zwaan is. . . . . . das iets dat bij jou nooit zal gebeuren, echte schoonheid zit vanbinnen en aangezien erbij jou niks schoonheid vanbinnen zit zal het langs buiten er ook nooit ne vette worden!! ” ze liet haar staan en liep met opgeheven hoofd weg, Simon keek haar vernietigend aan en zei “Dit zet ik je ooit nog betaald en je mag van geluk spreken dat ik geen klacht van laster en eerroof neerleg tegen je! ” Hij liet haar achter en ging snel op zoek naar Sara, ze was uit de cafetaria gelopen en nu moest hij haar vinden, verdomme stomme Brenda, dat hij ooit met haar het bed gedeeld had kon hij zelf niet meer geloven, hij werd bijna fysiek misselijk van de gedachte alleen al! Hij deed de deur van het kantoor open, het was er donker en blijkbaar was ze er niet! Hij sloot de deur weer en liep naar het kantoor van Lieven, dat was ook leeg. . . . . . waar kon ze zijn ?? Hij sloeg lichtjes in paniek . . . . . en hij was ook woest . . . . . . op Brenda dat ze zijn Sara zo gekwetst had! Hij liep de vergaderzaal binnen en keek rond, er was enkel personeel aanwezig die de catwalk aan het afbreken was, hij vroeg of ze Sara gezien hadden en ze schudden allemaal van nee. Op weg naar de lift kwam hij Brenda tegen die zich uit de voeten maakte, “Ik kan haar niet vinden, als er haar iets overkomt weet ik jou te vinden, en nu uit mijn ogen en je zet hier nooit een voet meer binnen, en denk maar niet dat je een letter in de pers verkeerd kunt schrijven over Presence of mij en Sara of ik zorg er voor dat je geen letter meer op papier moet schrijven voor geen enkel modeblad!!! ” Hij liet haar sprakeloos achter en stapte weer richting cafetaria, hij hield halt aan de toiletten, zou ze daar zijn . . . . . . ? Daar vond hij enkel Thomas en Ann in een wilde omhelzing, hij excuseerde zich en wou net de deur terug sluiten toen hij zich bedacht, “Mag ik even storen, hebben jullie Sara niet gezien, ze was overstuur en is weggelopen . . . . . ” Ann was direkt bezorgd en zei “Heb jij Sara gekwetst ??” “Nee Ann, die stomme journaliste Brenda heeft haar beledigd en ze is weggelopen en nu vind ik haar nergens!! ” “Moeten we mee zoeken??” vroeg Thomas. “Nee nee ik vind haar wel, doen jullie maar gezellig verder! ” hij knipoogde en deed de deur weer dicht . Hij dacht dat hij hen beter zou laten helpen maar hij wou haar zelf vinden, nog maar eens in zijn kantoor kijken . . . . . . . . hij had haar in het donker misschien niet gezien!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 22-09-2013 12:05

Deel 160

Hij liep snel naar zijn kantoor en keek nog eens of ze er was, deze keer knipte hij het licht aan en keek beter rond . . . . . . niets! Da kan toch niet, waar zit ze nu toch, hij nam zijn gsm en wou haar bellen . . . . . . . toen hij plots iets hoorde, hij zag dat de deur naar haar oude kantoor op een kier stond . . . . . . . daar zat ze dus! Snel liep hij naar de deur, hij hoorde haar zachtjes huilen, verdomme daar ging Brenda voor boeten, Sara’s geluk zo verpesten, wa dacht die wel! Hij opende stilletjes de deur, in de straal van het licht van zijn kantoor zag hij haar niet zitten, maar hij hoorde haar wel snikken, hij stak zijn hoofd om de deur en zag haar staan, ze stond voor haar raam naar buiten te staren naar de sterren! Hij sloot de deur en liep zachtjes naar haar toe, hij sloot zijn armen rond haar schouders en trok haar in zijn veilige omhelzing, niemand zou haar ooit nog zo kwetsen of beledigen!! Hij zei niets maar troostte haar stilzwijgend, het snikken werd even heviger en haar armen grepen die van hem stevig vast, hij voelde warm en sterk en in zijn armen zou ze steeds bescherming en liefde vinden, ze mochten haar nog zoveel kwetsen of beledigen, Simon zou haar opvangen, troosten en liefhebben! Ze wist wel dat Brenda dat uit jaloezie gezegd had maar de gedachte dat zij gesuggereerd had dat Sara zich in het bed van de baas had gewurmd enkel en alleen om zich op te werken, daar werd ze misselijk van, zo berekend was ze niet en ze hield zoveel van Simon dat zulke bewering als een messteek door haar hart ging!! Ze was zelf overdonderd geweest door Simon en hij had haar nagejaagd om haar te overtuigen van zijn liefde, dus Brenda wist er helemaal niets van en ze ging het haar ook niet verduidelijken, het waren haar zaken niet en al zeker geen verhaal voor de boekjes!!! Ze kon de pot op met haar artikelen, nooit zou ze hier nog een interview krijgen!! Ze veegde haar tranen vastbesloten weg en zuchtte diep het laatste verdriet uit, Simon voelde dat ze opgelucht was en dat ze gestopt was met huilen, “Ik heb Brenda buitengezwierd, ze zet hier nooit nog een voet binnen, niet zolang wij het hier voor het zeggen hebben en ze moet zich koest houden of ik zorg ervoor dat ze nergens nog aan de bak raakt met haar flutartikels!! ” Sara liet haar hoofd tegen zijn schouder rusten, “Dank je Simon, ik had net hetzelfde in gedachte!! ” “Zie je wel dat ze al ongelijk heeft, wij denken al helemaal hetzelfde!! ” Hij draaide haar naar zich toe, in het licht van de maan zag ze er onwaarschijnlijk mooi uit, een beetje mysterieus, de tranen waren weg maar haar ogen nog steeds gezwollen, hij kuste zacht elk ooglid en dan drukte hij zijn lippen op de hare, zacht, teder en vol liefde!! Ze klampte zich aan hem vast, en hij wiegde haar zachtjes heen en weer in zijn tedere troostende armen! “Ik haat het wanneer ze je pijn doen, waarom laten ze ons niet gewoon met rust!! ” “Omdat jij Simon van Wijck bent en eenmaal in de belangstelling staat . . . . . . . . . maar dat geeft ze niet het recht om je priveleven uit te smeren in de vakbladen, ten slotte gaat het hier over mode en de nieuwe collectie niet over wat jij doet en met wie je het doet!! ” “Wat ik doe en met wie, zijn inderdaad mijn zaken, zolang jij maar diegene bent waar ik dat allemaal mee mag doen is het voor mij ok en daar heeft niemand zaken mee!! ” zei hij vastberaden maar met een lichte grijns! “Ik denk net hetzelfde!! ” “Zie je wel, we denken weer gelijkgestemd, dat ze nu nog maar eens beweren dat we niet bij elkaar horen!! ” Sara lachtte, Simon kon haar steeds weer opvrolijken!! “Heb ik je doen schrikken, ik had je daarstraks al gehoord toen je eerder kwam zoeken, maar ik was eerst zo boos en ik wou het niet op jou uitwerken, jij kon er niets aan doen, en daarna werd ik verdrietig, maar jij hebt me gelukkig gevonden, getroost en weer opgevrolijkt!! ” “Ik was héél ongerust, ik had geen idee waar je heen was, ik wist niet waar ik moest zoeken, alle kantoren waren leeg!! ” “Behalve dit kantoor . . . . . . . ik wist wel dat je me zou vinden! ”zei ze zacht “Lieverd ik had gezocht tot ik erbij neerviel maar ik zou je gevonden hebben!! ” “En vanaf nu laat ik je nooit meer uit mijn zicht, zeker niet als je overstuur bent, in plaats van weg te lopen en verdrietig te zijn kom je maar in mijn armen schuilen, ik zal je beschermen van al die kwade, kwetsende en jaloerse opmerkingen van wie ook!! ” “Simon, je kan me niet afschermen van de kwade buitenwereld en normaal ben ik zo gauw niet van slag, ik was gewoon overgelukkig met de show en je persmededeling en iedereen kwam ons geluk wensen en dan staat inneens dat venijn voor ons met haar giftige tong, het werd me gewoon teveel dat ze net op een voor ons belangrijk moment, jou en mij kwam aanvallen gewoon uit jaloezie!! ” “Niets meer van aantrekken lieverd, ze is gewoon zielig!! ” “Ongelooflijk zielig, moest ik haar niet grondig haten op dit moment zou ik er medelijden mee hebben! ”zei Sara boos!! “Medelijden hoeft ze niet, in feite wil ik aan heel da mens geen woorden meer vuil maken, ze bederft de sfeer zelfs al is ze er niet!! ” “Ok we zwijgen over Br. . . . . . . .! ”Hij legde een vinger tegen haar lippen, “Ssssst ik wil haar naam niet meer horen, het enige wat telt is jij en ik! Jij en ik! ” herhaalde ze fluisterend “Dat hoor ik véél liever!! ” Er volgde een passionele zoen en Brenda verdween uit hun gedachten even snel als ze zich uit de voeten had gemaakt!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Plaats reactie