Sara verhaal Cally

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 02-12-2012 16:53

Part 139

“Simon, niet zo gulzig lieverd, je gaat je nog verslikken!! ” “Ja maar dat zal dan niet van gulzigheid zijn, eerder van de shock! ” “Shock ???” “Sara, mijn hart kan dat niet aan, zulk ondergoed moest verboden worden bij wet, das dodelijk voor een man!! ” “ Simon je bent nog niet dood, en dat kan ik zelfs van hier al zien . . . . ” Ze keek in de richting van zijn kruis waar al een opvallende reactie was te bemerken!! “ Tja, je hebt gelijk, ik ben blijkbaar niet dood! ”
“Wat een geluk voor mij dan he, blijf je daar nu staan of krijg ik ook een glaasje bubbels! ”
“Ja tuurlijk, lieverd, er schiet gelukkig nog genoeg over voor een glaasje! ” Hij schonk de twee glaasjes vol en liep ermee naar Sara, ze nam er eentje aan en vroeg “Op wat gaan we toasten??” “Op jouw! ” zei Simon direkt, “Op je persoonlijkheid, je intelligentie en je durf, je doet me steeds weer versteld staan! ” Ze bloosde, maar zei toch “Bedankt voor het compliment en de toast! ” ze tikten zacht met de kristallen glazen tegen elkaar en nipten van hun glas! Hij nam het weer uit haar handen en bracht het naar de tafel. “En nu, laat me je eens van dichtbij bewonderen . . . . . want zoiets moois verdient een tweede en een derde keuring door mij persoonlijk! Ze kwam op hem af en wiegde zachtjes met haar heupen, toen ze vlak voor hem stond draaide ze een keer rond en bleef dan met haar rug naar hem toe staan . Hij liet zijn handen over haar schouders glijden en haar rug, verder naar beneden zodat hij haar billen kon strelen, “Prachtig, is dat broekje! ” “Het heeft niet echt veel om het lijf! ” giechelde ze nerveus, helemaal gespannen van het verlangen naar wat er weer stond te gebeuren, ze had nu al zoveel gevreëen met Simon, maar elke keer was het weer even intens, en onvoorspelbaar!
Hij gleed met een vinger onder de rand van de rode tanga en streelde haar onderrug en billen! In haar oor fluisterde hij hees, “Het heeft té veel om het lijf, ik denk dat ik dit al uit ga doen!! ” “Mag ik ??” Ze kon niets meer zeggen en knikte enkel . Hij stroopte heel omzichtig het niemendalletje van haar billen en liet het op de grond vallen, hij bukte zich, nam haar voet en deed het broekje van haar been en nam het andere been en zette dat op zijn knie, ze schaamde zich een beetje omdat ze zich zo bloot gaf aan hem, hij streelde zacht haar kuit en enkel en ging omhoog naar haar knieholte, daar schrok Sara van, zo’n gevoelig plekje, dat had ze nooit gedacht, hij drukte enkele kusjes op haar benen en liet zijn lippen omhoog dwalen, tot hij aan haar knie kwam, toen voelde hij haar bibberen op haar benen, hij wilde niet dat ze omver zou tuimelen dus stond ie weer recht en schepte haar omhoog in zijn armen, ze sloeg haar armen stevig rond zijn hals en zocht zijn lippen, een passionele kus volgde! Hij bracht haar naar het bed, ze werd zachtjes op de satijnen lakens gelegd, ze voelden lekker koel aan op haar verhitte lichaam! Simon begon zijn kleren ook uit te trekken en het kon niet snel genoeg gaan, Sara hield hem tegen en zette zich op haar knieën op bed voor hem, “Rustig, laat mij maar . . . . . ”ze begon een voor een de knoopjes los te doen en schoof het hemd van zijn schouders, daarna maakte ze de riem los en trok hem uit zijn broeksband, met vaardige vingers maakte ze de knoop en de rits los en . . . . . stopte! ” Simon keek haar vragend aan . . . . . ?? “Mag ik ??” aapte ze hem na . Hij kreunde . . . . . “Je moet!! ” Ze glimlachte liefjes en trok zachtjes alleen zijn lange broek omlaag, zijn boxer liet ze nog netjes aan, hij stapte uit de broek en zei “Ben je niets vergeten?” “Jij toch ook! ” ze wees naar het rode bh-tje dat ze nog aan had! “Dat zal ik eens snel verhelpen! ” Hij stak zijn handen onder haar armen en maakte de 2 haakjes los en legde het rode stukje kant op het bed! ” “Voila, opgelost! ” “Nu jij dan he! ”, heel traag stroopte ze de boxer van zijn billen en ontblote zo zijn opwinding! “Is dat allemaal door dat rode lingeriesetje ??” giechelde ze verlegen!
“Nee . . . . .! ” ze keek hem verrast aan . “Nee??” zei ze verwonderd . “Het komt door jouw ín dat setje, en door je zo helemaal bloot te geven aan mij en door zo verdomd sensueel en leergierig te zijn, alles wat je doet maakt dat mijn bloed kookt en mijn hartstocht aanwakkert ik ben constant in staat van opwinding als ik nog maar aan je denk!! ” “Je doet hetzelfde bij mij, ik kan niet meer helder denken als je bij me bent en als je even weg bent word ik nog gekker van verlangen naar jouw, ik denk constant aan je strelende handen en kussende lippen! ” “Gaat dat ooit over . . . ??” vroeg ze met een benepen stemmetje . “Wil je dan níet meer naar me verlangen ??” zei hij verwonderd . “O jawel, versta me niet verkeerd, maar het is soms zo overheersend dat ik er soms bang van heb je te fel te verstikken en ik zou niet willen dat ik je afschrik door bezitterigheid of jaloezie! ” “Ben je dan jaloers lieverd ??” “Groen. . . . . .!! ” beaamde ze, ik heb soms zin om iemand de ogen uit te krabben als ze teveel aandacht voor je hebben! ” “ Dan zijn we met twee, als die Philippe daarstraks nog wat lang met zijn mond open naar je gestaard had, had hij zijn boek niet meer moeten publiceren! ” zei hij fel! “Ok, we zijn het erover eens, we zijn alletwee jaloers, geobsedeerd door elkaar en we willen niet liever dan elkaar regelmatig de kleren van het lijf rukken en vrijen dat de stukken eraf vliegen, klopt dat zo een beetje ?! ” lachtte Sara . “Helemaal, zullen we dan nu stoppen met onze relatie te analyseren en de daad bij het woord voegen, want die ernstige praatjes helpen niet voor mijn libido hoor! ”grijnsde hij! Ze keek naar beneden en zag inderdaad dat hij wat bekoeld was .
“Dat is snel verholpen hoor, kom naast me liggen! ”zei ze verleidelijk. Hij ging naast haar met zijn gezicht naar haar toe liggen, ze keken elkaar diep in de ogen en hij voelde haar hand zachtjes over zijn buik naar beneden dwalen, haar vingers kriebelden zacht de krulletjes rond zijn mannelijkheid en zachtjes streelde ze hem, hun ogen waren gefixeerd op elkaar en hij concentreerde zich op het gevoel dat in zijn buik opwakkerde, heel langzaam kwamen hun lippen tegen elkaar en zacht plagend en likkend verkende ze elkaars mond, hij knabbelde en zoog op haar onderste lip en hij kreunde toen hij voelde hoe ze zijn libido weer op punt bracht! Hij hield haar hand tegen en bracht ze naar zijn mond en kuste de palm! Ze begon te blozen, het was net of hij bedankte haar voor hetgeen ze net voor hem gedaan had, hij boog zijn hoofd en zoende één voor één zacht haar borsten en likte rond haar tepels, ze sidderde van genot en graaide met haar vingers door zijn haar! “Sara, wil je je omdraaien met je rug naar me toe ?” “ Waarom . . . . . . . wil je nu stoppen ?” Een kreun ontsnapte Simon, “Lieverd, géén denken aan, ik ga je laten genieten, vertrouw me maar! ” Ze draaide zich om en Simon trok haar dicht tegen zich aan, zijn handen namen haar borsten vast en zachtjes kneedde hij die tot ze strak gezwollen waren, hij liet zijn handen naar beneden dwalen en streelde zacht de binnenkant van haar dijen . . . . . . . “Ik ga héél voorzichtig zijn, ontspan je maar en laat je gaan, je zult zien en voelen dat het lekker is! ” Hij drong heel voorzichtig bij haar binnen, en op een zacht tempo bracht hij haar zo in vervoering dat ze bij elke beweging lichte kreetjes van genot slaakte, ze ervaarde een heel nieuwe sensatie en kwam uiteindelijk samen met hem klaar! “Simon . . . . . . ze beefde terwijl ze sprak . . . . . . w. . wat was dat allemaal! ” “Das weer een ervaring rijker voor jouw, en ik vermoed zo. . . . . . . . . . dat je het wel lekker vond!!! ” “Simon dat was niet gewoon lekker maar onwaarschijnlijk lekker! ”zuchtte ze, compleet van de kaart .
“Dus. . . . . . . voor herhaling vatbaar ??” vroeg hij en kuste zacht haar rug! “Absoluut. . . . . . . . . . wanneer. . . . . . nu ???”ze plaagde, maar toch. . . . . “Eventjes wachten lieverd, geef me een paar minuutjes om te bekomen! ” “Ok een paar minuutjes kan ik wel wachten, denk ik!! ” “Grrrrr Saraaa, je maakt me compleet. . . . . . . . . “Wild ???” “Ja dat ook . . . . . en nog veel meer . . . . . . ” “En je hebt dat ooooo zo graag!!! ” Ze draaide zich om en keek recht in zijn ogen, er blonken pretlichtjes in die van haar, “Simon . . . . . . ?????” “Jaaaa. . . . . ?” “Zijn die paar minuutjes al voorbij??”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 02-12-2012 16:54

Part 140

Simon werd vroeg wakker, het was nog donker buiten, in zijn armen lag Sara, zijn verrukkelijk sensuele sexy Sara!! Ze had hem gisteren een aantal keren verrast en ’s avonds, wow, wat was dat allemaal geweest, ze had zich weer compleet gegeven elke keer had hij gedacht dat ze tijdens het vrijen helemaal loskwam en bij elke nieuwe vrijpartij was het precies of ze was nog heviger, nog leergieriger en verdomd sexy! Dat rode ondergoed was echt wel de kers op de taart gisteren maar hij had al zoveel kersen met haar gekregen dat hij zich soms afvroeg of dit wel werkelijkheid was!! Hij zou snel met haar willen trouwen want de angst dat ze door zijn vingers zou glippen stak soms de kop op!! Zij was jaloers had ze gezegd maar hij des te meer, ongelooflijk jaloers zelfs! Helena had nooit zoveel emoties bij hem kunnen opwekken, hij werd er niet koud of warm van, maar Sara, hij moest zich soms intomen of hij liep de hele dag achter haar aan!! Sara bewoog lichtjes en hij wou zachtjes uit het bed stappen, maar ze drukte zich tegen hem aan en nam zijn arm die ze rond haar buik sloeg, hij kon niet meer weg! Hij vleide zich dus weer neer en snoof de geur van haar haren op, hij dacht aan gisterenavond, nadat ze één keer de liefde bedreven hadden op een geheel andere manier als Sara gewend was, had ze hem uitgedaagd om nog een paar nieuwe dingen te leren, ze was in een ondeugende bui geweest gisteren, en hij had weinig bezwaar gemaakt tegen zoveel leergierigheid, nadat ze dan eindelijk uitgeput waren, waren ze in een diepe slaap verzonken in elkaars armen! Zo wou hij voor de rest van zijn leven inslapen en ontwaken met haar in zijn armen, liefst poedelnaakt! Sara loste haar greep op zijn arm en hij zag mooi de kans om uit het bed te stappen, hij voelde zich nog loom en dacht aan het ruime bad, goed idee om wakker te worden, het was zelfs nog donker buiten en hij kon zien door het dakraam dat de dageraad begon te schemeren . Hij liet het warme water stromen en hoopte dat hij Sara niet zou wekken, een goede kneep badschuim uit de fles en het water zag er heel aanlokkelijk uit, lekker warm! Hij voelde spieren die pijn deden waarvan hij nog geeneens wist dat hij ze had, waarschijnlijk van al die posities aan te nemen, dacht hij met een grijns!! Hij liet zich onderuitzakken in het hete water en sloot zijn ogen!! Zalig was dat, zijn lijf ontspande helemaal .

Sara strekte een arm en voelde . . niets, waar was dat warme lijf heen dat nog niet zo lang geleden haar alle vormen van genot had laten ondergaan ? Ze draaide haar hoofd en zag dat hij in bad lag . . . . . . te genieten. . . . . aan de smile op zijn gezicht te zien! Wat natuurlijk niet moeilijk was na de nacht die ze samen beleefd hadden, ze bloosde bij de gedachte aan de moment toen hij haar ingewijd had in enkele zéér interressante standjes, en ze glimlachte toen hij na hun vrijpartij gesmeekt had om hem een tijdje met rust te laten om te recupereren, zulke nachten eisten zijn tol en al lachend had hij gezegd dat hij eens langs de apotheek moest voor wat vitaminen om haar uithoudingsvermogen te kunnen evenaren! Ze hadden hartelijk gelachen met die gedachte dat hij met een voorraad pillen de apotheek uitliep en tegen de apotheek zou gezegd hebben dat het allemaal nodig was om zijn vriendin te kunnen verwennen en zijn libido op peil te houden!!
Ze keek weer richting badkuip en Simon had blijkbaar niet in de gaten dat zij hem wél in de gaten had, hij nam een handvol schuim en heel ontwapenend als een klein jongetje blies hij het van zijn hand!
Ze gleed langs de andere kant uit het bed zodat hij haar niet onmiddelijk zou zien en liep zo stil mogelijk op hem af, ze stond achter hem en hij had nog steeds niet door dat ze wakker was en schrok toen ze met twee handen over zijn schouders gleed en ze onder water verdwenen en zijn buik kriebelden, ze kuste zijn hals en knabbelde aan zijn oor . “Goedemorgend, lekker dier van me fluisterde ze in zijn oor! ” “Lekker geslapen ?”vroeg hij .
“Zaaaalig . . . . . en jij, je bent zo vroeg op! “Heb ik je wakker gemaakt met mijn gewroet, ik ben nogal een onrustige slaper, ” “Nee nee, ik was al een tijdje wakker en ik kon nu niet blijven staren naar jouw dus ben ik maar opgestaan en besloot een bad te nemen om mijn stramme spieren te laten ontspannen, ze waren nogal pijnlijk vanochtend!! ” grijnsde hij . ”Ik heb ook serieus pijnlijke spieren! ” Ze liet hem los en kwam naast het bad staan, recht voor hem en zette een voet op de rand van het bad, “Vooral deze en deze spier zijn uiterst pijnlijk! ” Ze wees op haar kuit en dijbeen. Simon kneep zijn ogen dicht maar het was al te laat, hij liet zijn blik over haar voet naar boven glijden langs haar kuit en dijbeen en als laatste haar intieme delen. Zijn lichaam reageerde ondanks zijn verzet weer op haar naakte lichaam en hij liet een kreun die van héél diep kwam! “Doen je spieren zo’n pijn of is het één bepaalde spier! ” zei Sara nogal ondeugend! “Sara je wordt nu wel heel brutaal, ik denk dat je een lesje verdient in nederigheid! ” Haar ogen twinkelden maar de zijne blonken vervaarlijk en snel als een roofdier rees hij uit het bad en greep haar bij haar middel, hij trok haar mee het water in en het water spoelde over de rand! Sara schoot in de lach “Ooops, dat wordt poetsen!! ” “Later lieve kleine verleidster, nu eerst dat lesje in nederigheid! ” “O ja en hoe ga jij dat doen ?” “Zo . . . .! ” Hij greep haar middel en trok haar tegen hem aan, ze voelde zijn opwinding tegen haar buik, zijn lippen namen bezit van haar mond en hij kuste haar lang en hard, haar lippen voelde als verdoofd toen hij haar eindelijk losliet! Zijn handen streelden over haar borsten en buik en verdwenen onder water waar hij in haar billen kneep en haar onderlichaam stevig tegen hem aandrukte! Hij ging zitten in het water en trok haar bovenop zich en in een beweging nam hij zonder aarzelen bezit van haar en bracht hen weerom naar een hoogtepunt, het zoveelste, hij was de tel kwijt! Ze bleven zo een tijd stil in het water zitten met hun armen stevig om elkaar heen geslagen! Sara was de eerste die de omhelzing verbrak, ze drukte zacht haar lippen op die van Simon “Bedankt voor dit fantastische weekeind, ik heb ervan genoten, van alles! ”
“Graag gedaan, lieve Sara, maar ik denk dat we nu terug naar de werkelijkheid moeten, gedaan met dromen, Presence en mjn ouders wachten op ons! ” “Ok das waar we moeten weer naar huis . . . . maar stoppen met dromen . . . . . nooit!!! ” Hij greep haar weer stevig vast en legde zijn oor tegen haar borst om haar hartslag te horen, het klopte hevig! “Nee je hebt gelijk, we gaan nooit stoppen met dromen, of dromen waarmaken, voor ons en onze toekomst!! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 05-01-2013 21:13

Part 141

Ze namen afscheid van de hotelmanager, de vrolijke dame die hen de eerste avond eten gebracht had, de memorabele chocomousse avond! Ze moesten beloven van nog eens terug te komen, zo’n verliefd koppeltje deed steeds haar hartje sneller slaan! zei de dame vriendelijk! Op de parking kwamen ze Philippe de schrijver tegen, hij schudde Simon’s hand en toen hij Sara de hand reikte, gaf hij haar galant een kus op de bovenkant!! Sara voelde Simon naast haar verkrampen, ze keek hem aan en zijn lippen waren een dun lijntje, hij kon nog net een lachje forceren en nam gehaast afscheid! Ze zaten in de auto en Sara kon het niet laten, “Je hebt terug een normale kleur!! ” grinnikte ze . “Huh, wat zeg je lieverd ?” Hij was op de baan aan het letten en had haar half gehoord . “Dat je terug normale kleur hebt, daarnet was je groen . . . . . .!! ” “Groen . . ? Wat wil je daarmee zeggen ?” “Toen we net afscheid namen van Philippe, je zag toen groen van jaloezie, en hij kuste dan nog wel galant mijn hand!! ”giechelde ze . “Sara, niet doen hoor, ik weet dat ik jaloers ben en op elke man die té dichtbij jou wil komen zal ik serieus vies gezind zijn, maar me niet uitlachen met die jaloezie, het is al erg genoeg zo, zonder dat jij van mijn jaloezie nog grapjes maakt, ik wil niet jaloers zijn maar ik kan het niet helpen, je bent nu eenmaal van mij!! ” Ze nam zijn hand vast en strengelde haar vingers door de zijne, ze bracht zijn hand naar haar wang en drukte er dan zacht een kus op! “Simon, je hoeft niet jaloers te zijn, ik weet het het is sterker dan jezelf, ik kan er van meepraten, ik heb er ook al wel eens over nagedacht hoe ik al die modellen van uw lijf zou slaan, maar ik heb maar oog voor één man en dat ben jij en dat zal altijd zo blijven!! ” “Ik weet het lieverd, bij mij is het net hetzelfde, ik voel dat jij de ware bent en als het aan mij lag dan trouwden we direkt, liever gisteren als vandaag! ” “Als we nu al eens een datum prikte en zorgden voor dat verlovingsfeest dat je beloofd had, dan kunnen we de zaken misschien een beetje bespoedigen, allee ik wil je niet dwingen, maar als we al wat afspraken kunnen maken dan hebben we al een planning he! ” “Ja das een goed idee, en wanneer had mijn mooie verloofde graag getrouwd. . . . . . zomer ? Of liever herfst –of winterbruidje ??” “Brrrr winter zoo koud, dan moeten we trouwen in skipak of wa?”grinnikte ze “ Herfst, is wel fijn denk ik alleen is het weer soms zo slecht maar ja een Belgische zomer kan hier ook dik tegenvallen! ”mijmerde ze meer in zichzelf dan tegen Simon . “Als we het verlovingsfeest nu eens thuis in onze villa doen, in de tuin, een mooi tuinfeest, wat denk je ??” “O ja, dat zou fijn zijn, zouden je ouders dat wel willen?” “We kunnen ze het straks vragen, maar ik denk dat pa het helemaal ziet zitten en ma volgt wel! ” “Das al een ding van de lijst, nu nog honderd andere dingen! ”
“Honderd ??? meen je dat nou” “Ja, ik wil een trouwfeest als een sprookjesprinses!! ” “Kunnen we niet gewoon weglopen als twee verliefde tieners, ik geloof in Ierland is er een plaatsje waar ze mensen huwen zonder vragen te stellen!! ” Sara lachte “Gretna Green noemt dat en nee we lopen niet weg!! ” “Lieve Simon, je moet geen schrik hebben, ik trouw met je al moet het in een voddenzak op een vuilnisbelt, op een schip door de kapitein, in een tuin door Arne, in een synagoge door een rabbi, het intreseert me niet als we dat briefje maar krijgen dat we officieel gehuwd zijn voor de rest van ons leven!! ” Hij lachte luidop en zag hen al staan op een vuilnisbelt, hoe komt ze er toch op! “Sara, jij krijgt een pracht van een trouwfeest, met alles erop en eraan, enkel het beste voor jou! ” “Dank je lieverd, ik zie je zo graag! ” “Ik jou ook, we zijn bijna thuis! ” Hij sloeg zijn arm rond haar en trok haar dicht tegen zich aan, ze vleide zich tegen hem aan en zo reden ze in stilte tot aan de villa van Simon’s ouders . Nu was hun droom weekend echt voorbij!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 05-01-2013 21:14

Part 142

Ze waren gestopt voor Simon’s ouderlijke huis en stapten uit, Simon had het schaalmodel van het motorjacht bij voor Leon en Sara hield een bos bloemen vast voor Margot! Simon belde aan en Gert de verpleger deed open . “Hey Gert, hoe is het met m’n pa, gaat het goed met zijn hart?” “Hij heeft een heel goed weekeind gehad, en nu zit hij zelfs in de veranda aan de tafel op jullie te wachten, hij ziet het helemaal zitten die harttransplantatie! ” Sara was blij met deze vooruitgang in Leon’s gezondheidstoestand, als hij zo verder deed zou hij misschien toch kunnen aanwezig zijn op hun huwelijk, en misschien ooit zelfs kunnen spelen met zijn kleinkinderen! ” ze glimlachte in zichzelf! “Waar denk je aan Sara, je bent aan het dromen. ”
Ze schudde verward met haar hoofd en gaf Simon een zoen “Ik was aan de toekomst aan het denken, aan ons huwelijk en de mogelijkheid dat Leon ook op het huwelijk zal kunnen zijn! ”
“Ja dat zou mooi zijn . . . . . . kom we gaan naar mijn ouders ze zullen wel ongeduldig zijn! ”
De begroeting was hartelijk, Margot was verrukt met haar bos bloemen en Leon glunderde met zijn schaalmodel van het jacht dat hij cadeau kreeg van Simon, Gert moest het direkt een mooi plaatsje geven in Leon’s ziekenkamer zodat hij er naar kon kijken!
“Ga zitten, en tast toe, we hebben even gewacht op jullie om te lunchen! ” “Ja sorry pa, we moesten van de zee komen en we zijn een beetje te laat, en Sara wou per se een bloemeke voor ma meenemen, algoed dat ze weer niet met een halve boom kwam aandraven!! ” grapte Simon . Er werd spontaan gelachen met Sara’s keuze voor Leon zijn groene kamerplant van vorige week . “Alle kom, eet, we hebben niet voor niets jullie uitgenodigd voor de lunch he, laat het smaken! ”zei Margot . Ze schonk voor iedereen koffie uit en nam plaats naast Leon, Sara zette zich tegenover hem en Simon ging naast haar zitten, hij bood haar het mandje met brood en pistoleetjes aan, ze schonk hem een brede glimlach en nam een sneetje uit de mand!
“Dank je . . . ”
Er werd tijdens het eten honderduit verteld over hun weekeindje aan zee, de opgekuiste versie natuurlijk, en Sara deed het verhaal van de geschiedenis van het hotel en zijn schrijvers en de mooie ouderwetse bibliotheek, waar Simon haar dat prachtige gedicht had voorgelezen!
Margot was verbaasd over die kant van haar zoon, maar Leon was zichtbaar ontroerd dat Sara hem inspireerde tot zulke dingen! “Simon ik vind het geweldig dat Sara het beste in jouw naar boven brengt! ” “Ja pa, het beste zeker . . . . . . en ik wil alleen maar beter doen voor haar! ” “We zouden even iets willen vragen, jullie weten dat ik Sara een mooi verlovingsfeest beloofd heb en nu willen wij vragen of het eventueel een tuinfeest hier mag worden, we zetten een paar mooie open tentjes met een walking dinner buffet en iedereen op Presence is uitgenodigd, maar enkel als jullie dat zien zitten en we wachten uiteraard tot na de harttransplantatie! “Niks ervan, dat feest kan veel sneller, ik sta op de wachtlijst, dat kan nog maanden duren eer ik een transplantatie krijg, ik wil jullie geluk niet in de weg staan! ” zei Leon een beetje streng. “Maar Lonneke, das toch te vermoeiend voor jouw zo’n feest, misschien toch beter ergens anders dan! ” zei Margot met sussende stem . “Margot, mijn zoon krijgt zijn verlovingsfeest . . . . . . . en wel hier in onze tuin, ik kan me terugtrekken op mijn kamer wanneer ik wil, maar de discussie is gesloten! ”
“Simon haal even een fles Champagne, dit moet gevierd worden!! ” zei Leon. “Lonneke zou je dat wel doen ?” “Margot, één glaasje, een halfke zelfs maar om te kunnen klinken op het geluk van onze zoon en toekomstige schoondochter, dat kan je me nu niet weigeren! ” “Tis goed, geniet er maar van, ik ga even Gert vragen of hij jouw medicatie kan brengen! ” Sara bleef alleen achter met Leon . “En Sara . . . . ?Ben je gelukkig met Simon?” Simon kwam terug en hoorde de vraag aan Sara en bleef even wachten, hij was benieuwd wat ze zou zeggen!
“Leon, ik ben nog nooit zooo gelukkig geweest, ik zie hem zo graag . . . . . het doet pijn als ik eraan denk hoe graag ik hem zie, maar als hij me dan aankijkt met die blinkende oogjes is de pijn direkt verdwenen en dan is er alleen nog maar liefde . . . . klinkt stom maar het is zo! ”
“Idem voor mij pa!! ” Simon stond in de deur en er blonken tranen in zijn ogen, hij zette de fles op tafel . . . . . stilletjes . . . . . . voor de kurk er weer voortijdig uit plofte!! Hij liep op Sara af en sloot haar in zijn armen, “Ik zie je ook verschrikkelijk graag en je bent zo fantastisch! ”
Leon zag dat ze even privacy behoefden en zei “ Simon laat Sara even onze tuin zien dan heeft ze al een idee voor het verlovingsfeest, dan drinken we zo dadelijk een glaasje champagne!! Dat liet hij zich geen twee keer zeggen, hij nam haar hand vast en leidde haar de tuin in . . . . . “Lonneke, waar zijn Simon en Sara nu heen . . ?” “Even in de tuin . . . . . ze hadden even nood aan wat privacy . . . . . . ! ”hij glimlachte minzaam, schoon de liefde!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 05-01-2013 21:15

Part 143

Simon had haar de tuin laten zien en was aan het zwembad gaan zitten op een houten tuinbank, Sara wou naast hem gaan zitten maar Simon manouvreerde zich snel op haar plaats en greep haar heupen en zette Sara op zijn schoot! “Kom maar bij mij zitten lieverd, lekker dicht bij elkaar! ” “Simon en je ouders dan ??Die wachten op ons, we zijn al een meer als een half uur weg, zo’n grote tuin . . . .! ” “En dan heb je het leukste nog niet gezien van onze tuin . . . . maar je hebt gelijk, we zullen eerst dat glaasje Champagne gaan drinken, dan kan pa weer in bed gaan rusten, hij zal nu wel heel moe zijn na zo’n lange lunch! ”
“En ga je me dan dat leuke laten zien, wat is het??” “Tis in ieder geval geen vijver met eendjes . . . . . je zal wel zien, kom eerst even naar binnen voor een glaasje bubbels!!
ze wandelden weer naar binnen en Margot had de glazen al klaar staan, drie volle en een halfke voor Leon, “Zullen we toasten op de liefde en op het huwelijk ?” Ze staken allemaal hun glazen bij elkaar en Leon zei luidop “Op Simon en Sara!! ” Ze dronken hun glazen leeg en het gesprek ging even over de tuin en de mogelijkheden voor het verlovingsfeest, Sara vondt wel dat het een bescheiden feestje moest worden, ze was het nog steeds niet gewend om in het middelpunt van de belangstelling te staan! “Turlijk lieverd en het zijn ook enkel familie en vrienden he, Presence is één grote familie!! ”
Ze lachtte, “Je hebt gelijk, iedereen kent iedereen en het is nu ook niet dat er 100 werknemers zijn he!! ” “Maar toch wil ik niet dat er té veel personen aanwezig zijn, tis dan misschien te druk voor Leon! ” Hij zei direkt dat dat geen probleem was, het zou hem deugd doen nog eens volk te zien van Presence, aangezien hij niet naar ginder kon gaan!! “We zullen deze week eens overleggen met de arts of ie geen bezwaar heeft voor mijn hart en dan spreken we ineens een datum af voor het feest als Margot op Presence komt deze week! ” “Goed idee pa, en nu ga ik Sara nog even iets tonen in de tuin en dan kan jij weer gaan rusten! ” “Ok . . . ga je Sara de b. . . . . . .! ” “Sssssst pa tis een verrassing, ja ik ga haar dát laten zien!! ”
Ze namen afscheid, Margot ging naar Alexander en Leon moest verplicht rusten van haar en Gert!
Hij trok Sara mee de tuin in en liep naar het zwembad. . . . . “Simon dat heb ik al gezien, waar gaan we heen???” “Das een geheim, je zal wel zien . . .! ” Ze was nieuwsgierig, hij leidde haar via een bospaadje achter de tuin in een aanpalend groot bos, “Voorzichtig lieverd dat je niet struikeld, tis hier nogal ruig terrein! ” Plots stond Simon stil, ze botste nogal abrupt tegen zijn rug aan en hij ving haar net op toen ze dreigde achterover te vallen, maar met haar hoofd omhoog zag ze zijn geheim!! Het was een enorme boomhut die in een enorme eik was gebouwd er liep een trap omhoog en er was zelfs een deurtje in en ramen met gordijnen! Alsof hij gedachten las zei hij “De gordijnen zijn de schuld van Helena, ze wou perse onze stoere boomhut inrichten! ” “Ze lachtte, jij en Alexander . . . . ??”vroeg ze. “Alexander. . . . ???Die wou niet in dat ding kruipen, het maakte zijn kleren vuil, nee nee pa en ik, hij heeft ze samen met mij gemaakt en we waren er zeer trots op, tot Alexander alles afkraakte en Helena er met haar poppen ging spelen, dan was Simon niet te genieten, hij had Helena haar zin gegeven met die gordijnen maar die poppen was erover geweest!
“Wil je eens binnen kijken?” “Is dat wel veilig genoeg, ik wil niet verongelukken vlak voor ons huwelijk hoor!! ” “Tis zeer stevig Sara, je zal er niet doorvallen, kom . . . .! ”
Als een klein kind zo blij trok hij haar enthousiast mee, hij liet haar voorgaan op het trapje, “Al chance dat ik een jeans aan heb! ” lachtte ze toen ze voetje voor voetje de ladder opklom! ”“Voor jouw wel, voor mij minder!! ’grijnsde hij! “Simon . . . je raakt weer afgeleid . . . .! ” “Nee hoor, jij geeft aanleiding om mij af te leiden met die strakke jeans en dat mooie achterste zo vlak voor me!! ” “Ga maar verder, ik blijf hier niet op de ladder staan, ga maar eens naar binnen, het is groot genoeg! ” Ze opende het deurtje en inderdaad het was een mooie ruime boomhut, dat had ze nog nooit gezien, er staken takken door de vloer en muren! Het bladerdek van de boom zorgde voor schaduw dus het was er lekker aangenaam vertoeven!! Ze ging op enkele kussens zitten die er op de grond lagen, ik vind het geweldig Simon, onze kinderen moeten hier later ook komen spelen!! ”Ze kloptte zachtjes op het kussen naast haar, kom even naast me zitten, het is hier zo rustig, de vogeltjes zijn zelfs stil!! ” Hij zette zich op het kussen en liet zijn hoofd rusten in haar schoot, ze streelde zachtjes door zijn haren, de stilte maakte dat je hun harten hoorde kloppen op hetzelfde ritme . . . . . dat van eeuwigdurende liefde!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 05-01-2013 21:16

Part 144

Simon liet het zich allemaal welgevallen . . . Sara’s liefkozingen, in gedachten ging hij weer naar zijn kindertijd, hij had de tijd van zijn leven gehad die ene zomer dat hij met zijn pa aan de boomhut had gewerkt, Alexander had het vanop een afstand gadegeslaan en was terug met zijn neus in de boeken gedoken, Helena had de hele tijd lopen plannen maken om de boomhut op te eisen voor haar en enkele vriendinnetjes om te spelen met hun collectie Barbie’s, maar Simon had gemeen een verhaal opgedist over de vele spinnen in de boom en de rare natuurgeluiden van wilde dieren, dat de domme grietjes een schrik hadden gepakt en niet meer in de boomhut wilden maar de nette omgeving van het tuinhuis aan het zwembad verkozen!! En toen was de boomhut zijn territorium geworden, hier had hij gedroomd van wilde avonturen en verre reizen, ook had hij hier gehuild, bittere tranen om het verlies van zijn eerste huisdier, een schildpad!! En toen hij gestraft was geweest voor slechte schoolresultaten had hij zich hier komen verstoppen. . . . . . . . allemaal herinneringen, goede en soms slechte! Zo had hij hier uren gespendeert uit pure eenzaamheid omdat Presence een beginnend modebedrijf véél van zijn ouders hun tijd vergde en hij aan Lut’s zorgen werd overgelaten, zij kwam hem dan zoeken of bracht hem zelfgebakken koekjes met appelsap of chocomelk om hem te troosten!
“Simon. . . ? Slaap je ?” vroeg Sara stilletjes . Hij zuchtte . . . . . “Nee lieverd ik was gewoon heel ver weg, ik was aan mijn kindertijd aan het denken, meer bepaald het jaar dat we deze boomhut bouwden, het was het laatste jaar dat ik zorgeloos kind was, daarna is alles hectisch geworden, Presence, de dood van de Delanoyes, en Helena en Alexander die een tijd bij ons kwamen wonen, ik was mijn normale leventje kwijt en heb hier toen uren versleten, dromen, plannen maken, wegvluchten van de realiteit . . . . . . . ” zuchtte hij.
Ze duwde hem zachtjes van haar schoot en keek hem diep in zijn ogen toen hij recht in de hare keek, “ Je hebt het niet makkelijk gehad he . . . . . . ?” “Nee, maar ik heb geen reden tot melancholie of verdriet, jij hebt je moeke verloren, ik heb beide ouders nog ook al waren ze er niet altijd, ze zagen me graag op hun manier en nu besef ik waarvoor ze zo hard gewerkt hebben en dan te denken dat ik bijna alles kapot had gemaakt!! ” Hij liet zijn hoofd hangen uit schaamte dat hij het bijna allemaal verknoeid had!! “Simon . . . je bent te hard voor jezelf, niemand doet alles goed van de eerste keer, nooit van vallen en opstaan gehoord, wij zijn samen gevallen en nu staan we er weer, naast elkaar en met een toekomst vol plannen!! ”zei ze vol overtuiging! “Ik ben diep gevallen Sara en jij hebt me weer opgeraapt, na al mijn blunders en mislukkingen ben jij degene die nog steeds in mij gelooft! ” “En dat zal altijd zo blijven, wij zijn één, hart en ziel!! ”Hij nam haar in zijn armen en kuste haar zachtjes, ze kroop dicht tegen hem aan en zuchte . . . . . “Heb je hier vroeger nooit gedroomd over dat lelijke eendje waar je hopeloos verliefd op zou worden ??”grinnikte ze .
“Nee, zoiets moois heb ik nooit gedroomd, maar ik ben wel blij dat me dat is overkomen, jij bent het beste dat ik ooit had kunnen dromen! ” “Vleier, je zal waarschijnlijk wel gedroomd hebben over al die modellen op Presence die je zag als je daar bij je ouders langs ging!! ”
“Ja, ik moet het toegeven dat ik ooit zo oppervlakkig was, en ik me toen in die tijd meer door mijn hormonen liet leiden als door mijn hersenen . . . . . . . . . maar nu werken mijn hersenen samen met mijn hormonen, ik dénk alleen nog maar aan jouw en mijn hormonen razen als gekken in mijn lijf en verlangen naar jouw! ”

Ze keek op in zijn ogen, “Hoe staat het nu met je hormonen ??” en zweem van lust en liefde verschenen in zijn ogen! “Mijn hormonen werken nu op volle toeren, maar dat is altijd als ik bij je ben, ik moet ze konstant intomen anders liep jij heel de dag in je blootje met mij achter je aan!! ” “ En denk jij dat ik dat erg zou vinden om jouw achter mij aan te hebben. . . . . in je blootje! ”grinnikte ze . “Je ziet het helemaal voor je he!! ” lachtte hij. “Volledig!! ” Hij lachtte mee en zette zich rechter, “ Ik denk dat het tijd word dat we naar huis rijden;denk je ook niet ?” “Ik denk dat ik een beter idee heb, wat als we hier nu eens een mooie herinnering bijmaken, wat vind je daarvan, je hebt toen wel niet gedroomd van mij, maar er is niets beter dan de werkelijkheid! ” Ze ging schrijlings op zijn schoot zitten en sloeg haar armen rond zijn nek en drukte haar borsten stevig tegen hem aan! ”
“Wat denk je Simon, kan die boomhut tegen een stootje! ” het klonk zelfs heet hoe ze dat zei en Simon grijnsde, “Die boomhut wél . . . . . .! ” “Helaba, ik mag er dan al frêle uizien, ik kan ook tegen een stootje hoor, of had je dat nog niet ondervonden de afgelopen 2 weken! ” “O jawel lieverd, ik ben je maar een beetje aan het plagen en je weet wat ze zeggen he, plagen is lief. . . . . . ” Ze drukte haar lippen op de zijne en snoerde hem zo de mond, haar tong glipte tussen zijn lippen en zochten zijn tong om in een hevige passionele zoen over te gaan, ze trok zijn hemd uit zijn broek en liet haar handen over zijn buik glijden, ze duwde hem in de kussens en trok snel haar truitje uit! Simon genoot van zijn mooie Sara, het zonlicht speelde door de bladeren van de eikeboom en gaven schitteringen binnen in de boomhut die met haar lichaam speelden als vlindertjes op een bloemenweide! Ze knoopte zijn hemd los en liet haar vingertjes plagerig over zijn buik wandelen naar boven en weer naar beneden, langs een tepel naar de andere tepel en ze streelde die plagerig, hij kreunde en sidderde bij haar verderlichte aanrakingen! “Is het tot hier toe een mooie droom ?” vroeg ze met hese stem vol emotie! “Ja, een prachtig mooie droom!!! ” “Goed zo, dan mag ik dus verder gaan . . . . ?” “Wat een vraag . . . . . . je moet!!! ” Ze nam zijn handen en brachten die naar haar kanten bh-tje, hij streelde haar borsten en de kant prikkelde haar tepels, ze reageerde onmiddelijk op zijn aanraking en liet een zucht van verlangen . Hij maakte de sluiting van het bh-tje los en bevrijde haar gespannen borsten uit hun kanten omhulling, zijn mond sloot zich om een tepel en hij likte zachtjes de roze knopjes die fier rechtop stonden, “Je bent zoo mooi, perfect die kleine stevige borstjes van je, ik ben er dol op! ” Ze hield haar adem in toen hij zijn handen onder haar borsten plaatste en ze bewonderde, hij kuste ze eerbiedig! Sara vond het zalig dat hij haar zo adoreerde, ze was de hemel voor hem en hij was haar alles!!
“Simon, je bent me aan het kwellen, ik wil je voelen. . . . . . . helemaal. . . . alles . . . . . . . kleed je uit!! ”
Hij duwde haar een beetje achteruit en knoopte snel zijn jeans los en stroopte ze naar onder, Sara duwde zich overeind en wist ook snel en behendig zich uit haar strakke jeans te wurmen, haar kanten broekje volgde! Ze stond daar in al haar schoonheid, zijn blik gleed langzaam en vol bewondering over haar, hij stak zijn hand uit en ze liet zich weer naar beneden trekken en ze zette zich weerom schrijlings over zijn benen, nu voelde ze zijn opwinding kloppend tegen haar onderbuik en zijn handen dwaalden koortsachtig over haar rug, achterste en billen! Zijn lippen sloten zich om haar mond en hij zoende haar of zijn leven ervan af hing! Ze duwde zich een beetje op en liet zich langzaam op hem zakken, hij keek naar haar terwijl ze zelf zachtjes het tempo aangaf, zijn dromen van vroeger waren niets vergeleken met wat deze kleine verleidster hem allemaal liet meemaken, de hemel op aarde in deze kleine boomhut!! Ze begon zachtjes te kreunen en hij voelde dat ze haar spieren samentrok rond hem, het zou niet lang meer duren eer ze haar hoogtepunt bereikte! Hij nam haar in zijn armen en hield haar vast zodat ze zelf niet meer kon bewegen, in een beweging en zonder haar warmte te verlaten draaide hij haar op haar rug in de kussens, hij nam met een hand haar been in de knieholte vast en trok haar been een beetje omhoog, wat hen nog dieper en dichter bijeen bracht! ” Sara’s ogen schoten open bij deze sensatie, het was of ze hem volledig kon verslinden en hij bleef haar zo zachtjes beminnen, keer op keer liet ze gilletjes en hij vond dat zo opwindend dat hij haar aanmoedigde om zich helemaal te laten gaan, de gilletjes werden kreetjes van genot en uiteindelijk schreeuwde ze een paar keer wild zijn naam, klampte haar lichaam vast tegen het zijne en hield met al haar kracht hem gevangen tot hij bevend het hoogtepunt bereikt had!! Hortend en stotend ademde hij in en uit helemaal van de kaart! Het duizelde in zijn hoofd en het was alsof hij dronken was, dronken van de liefde, dronken van haar lichaam, dronken van het leven mét haar!! Zijn leven met haar zou een constante roes worden, een waar je nooit vanaf wou! “Sara, bedankt om de slechte dromen en herinneringen uit mijn boomhut te verjagen en mij een heel mooie in de plaats te geven! ” “Das graag gedaan lieverd, ik ben blij voor jouw, maar ik ben ook een beetje egoïstisch geweest hoor, ik deed het niet alleen daarvoor . . . . .! ” “Oh nee, waarom dan wel ?” vroeg hij nieuwsgierig wetende dat haar ondeugende blik niet veel goeds voorspelde!!
“Simpel . . . . . . ik was opgewonden en moest en zou je bezitten! ” “Daar kan ik mee leven, en als je zo’n drang nog eens hebt moet je je zeker laten gaan, dit is gewoon fantastische seks, onverwacht, midden in de natuur en verdomd lekker! ” gromde hij!! Sara giechelde “Simon, zitten er hier wilde beesten ??” “Ja eentje. . . . . . .!! ” Hij gromde nog eens luid en beet spelend in haar hals en schouders . . . . . . . lachend probeerde ze hem af te weren en kietelde hem in zijn middenrif, ze waren gelukkig samen!! Toen ze tot rust kwamen kleedden ze zich aan en gingen buiten op het kleine platformpje zitten, Sara voor hem tussen zijn benen, hij hield haar stevig vast en ze keken samen naar de zonsondergang tussen de bladeren door, Simon wees af en toe naar een eekhoorntje dat van boom naar boom liep en de vogeltjes floten een liedje speciaal voor hen!! Sara was gelukkig, Simon hield van haar, dat had dit mooie weekend haar nu wel duidelijk gemaakt, een traan van geluk rolde van haar wang en viel op Simon’s hand, hij zei niets maar nam haar nog steviger vast en veegde zachtjes de tranen weg! Hij wist dat ze huilde omdat ze overgelukkig was! En hij voelde zich net zo . . . . . .!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 05-01-2013 21:16

Part 145

Ze reden naar huis na hun avontuur in de boomhut, weer een memorabele ervaring voor hen beiden, Sara glimlachte, Simon zag het en dat wekte zijn nieuwsgierigheid op. “Saraa, waarom speelt er dat lachje om die mooie lippen . . . . . . vertel!! ” “Ik bedacht me net dat die boomhut wel nuttig op regelmatige tijdstippen door ons gebruikt zou kunnen worden, als we er eens tussenuit willen om te spelen . . . . . . . .! ”knipoogde ze . “En wat wil jij daar dan spelen mijn kleine verleidster, Robin Hood, Cowboy en Indiaantje . . . . . . ??” “Ik dacht meer aan . . . . . euh, Vaderke en Moederke, Dokterke, Meester en Slavinneke. . . . . .!! ” Simon schoot in de lach, hij kon niet meer, “Saraa, hoe haal je het in je hoofd . . . . . de tranen liepen over zijn wangen. . . . . . . . . ongelooflijk wat jij allemaal verzint!! ” Hij kalmeerde een beetje en keek haar grijnzend aan, “Meester en Slavinneke zeg je . . . . . . . hmmm interressant!! ”
“Wie heeft er nu rare gedachten . . . . . . . . ??” “Das enkel omdat jij me op die ideëen brengt he, ik zou daar nooit opkomen! ” zei Simon, maar hij meende er geen woord van, “Misschien kunnen we er ook Romeo en Juliet spelen, jij boven en ik beneden, de balkonscene, lekker romantisch!! ” “Zie je wel, jij hebt ook leuke speelideetjes, trouwens Romeo en Julia eindigt niet zo goed, misschien beter nog iets anders dan! ” “Ik zal er nog eens over nadenken, tegen het volgende boomhutafspraakje heb ik wel iets verzonnen! ” “Ok das afgesproken, en anders spelen we gewoon Knabbel en Babbel, gaan we lekker nootjes kraken! ” Simon had het niet meer, de lachsalvo’s bleven komen en hij was blij dat hij eindelijk thuis voor de deur stond, hij nam zijn zakdoek en veegde de tranen uit zijn ogen, zijn buik deed zelfs pijn van het lachen! “Sara, je hebt toch een raar gevoel voor humor hoor, is dat overgebleven van Arne jaren als beste vriend te hebben of ben je gewoon zelf ook gek??” “Ik ben misschien een beetje gek, maar Arne is nog veel gekker!! ” lachtte ze . “Ja dat had ik ook al gemerkt dat er met die jongen iets scheelt, maar tis ne goeie van inborst, anders zou hij mij nooit geholpen hebben! ” “Ja das waar, hij is heel beschermend over mij, maar nu mag hij toekijken hoe jij me beschermd! ” zei ze. “Ja en ik ga die taak heel ernstig nemen, er wordt geen haar op je mooie hoofdje gekrenkt want dan krijgen ze het met mij aan de stok!! ” en hij meende het ook! Hij stapte uit de wagen en opende de deur voor haar, ze nam zijn hand en hij hielp haar uitstappen! In het appartement lieten ze zich lachend op de zetel vallen, “Home sweet home! ” zei Sara . “Awel ik vond zelfs de boomhut gezelliger, het blijft toch maar een koud en kil appartement! ” Hij trok haar tegen zich aan, ”Ik heb zo eens zitten denken . . . . . . ” “Deed dat pijn??” vroeg ze plagend! “Das flauw hoor! ” zei hij met een grijns . “Vertel, waar heb je dat knappe hoofd over gebroken ?” “Luister, ik heb dit appartement en jij hebt jullie huisje, maar nu staat dat leeg, er is geloof ik zelfs een nieuwe keuken geplaatst en dat word niet bewoond, je vake is bij Lut en jij zit meer hier! Wat zou je denken als we eens een architect onder de hand namen en mischien eens laten kijken of jouw huisje een beetje gemoderniseerd kan worden voor een jong getrouwd koppeltje met eventueel ruimte voor een paar kindjes ?” “Meen je dat Simon, zou jij willen wonen in dat kleine huisje van vake en mij! ” Hmmhm knikte hij. “Ik wil eventueel je vake vragen om het te kopen van hem . . . voor ons, tenslotte blijft het dan in de familie en ik denk dat een architect wel wat kan doen om het een beetje naar onze stijl te veranderen en misschien een beetje ruimte bij te maken of zo! ” “Ik vind het een goed idee, alleen moet ons vake dat willen, maar die wil alleen het beste voor mij dus ik denk dat hij dat graag zou hebben moesten wij er wonen en zijn kleinkinderen later daar opgroeien! ” “We zullen hem eens uitnodigen met Lut, hier bij ons, dan kan jij dat lekkere stukje kip met puree nog eens maken en dan maken we het gezellig en kunnen we het vragen, en als hij niet graag verkoopt dan zoeken we samen een mooie villa voor ons, jij verdient een mooi huis met een tuin om al onze kindertjes in te laten spelen! ” “Al onze kindertjes . . . . . . ????” “Allee twee, drie, vier, ni veel. . . . maar ook ni weinig! ”grijnsde hij!
Sara lachtte, “Dan mogen we niet te lang meer wachten om die te maken, ik wil voor mijn dertigste toch al minstens een vanWijckje zien rondhuppelen op van die mollige beentjes en even guitig als zijn papa! ” “Daar kan natuurlijk voor gezorgd worden, maar we doen het op de ouderwetse manier, eerst trouwen en dan kindjes maken! ”zei Simon “Spijtig, maar we gaan toch niet wachten met oefenen he, da vergt een hoop techniek en kunde om mooie kindjes te maken en al doende leert men, zeggen ze! ” “Oefenen is goed, heel goed zelfs, maar ik zou vandaag eens vroeg onder de wol willen, morgen moeten we er weer in vliegen en ik denk dat we vrijdag al een beetje tijd uitgetrokken hebben voor onszelf en dat moeten we natuurlijk inhalen! ” “Oei, de zakelijke Simon komt boven . . . . . maar je hebt gelijk, het was een heel leuk maar vermoeiend weekeind en ik kan ook wel even een adempauze gebruiken, wee je wat, ik schenk ons nog een warme chocomelk in en dan gaan we gezellig naar tv kijken in bed, zalig ontspannen met een filmpje of zo! ” “Dat vind ik nu eens een schitterend idee, jij maakt de melk ik kies de film, iets romantisch . . . . . . ?” “Simon das geen goed idee, dan kom ik weer in een bepaalde stemming en dan is je avondje rust niet meer zeker . . . .! ” “Ok ik begrijp het, iets met veel bloedvergieten dan. . . ?” “Simon. . . ., heb je geen komedie of zo, iets waar je goed mee kan lachen . . . . .! ” “Ok ik zie wat ik nog heb liggen, maakjij die chocolademelk maar . . . . . . O en Sara . . . . geen slagroom, dat doet rare dingen met je!! ” Niet veel later kwam Sara de kamer in met een dienblad met twee dampende mokken chocolademelk, Simon grijnsde, “Wat is er zo leuk??” vroeg Sara achterdochtig . . . . . . Hij zette de tv op en liet de kanalen verder springen naar een cartoon netwerk “Dit is misschien leuk!! ” Hij stopte en op het scherm verscheen ‘Knabbel & Babbel’ Nu was het Sara die in de lach schoot, ze kroop gezellig naast hem onder de wol, gaf hem zijn chocomelk en ze keken samen naar knabbel en babbel die nootjes kraakten!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 09-02-2013 18:56

Part 146

Simon ontwaakte weer eerst die morgen, het warme lijfje van Sara lag nog steeds dicht tegen hem aan en ze voelde zo goed, ze was gisteren nogal snel in slaap gevallen, de komedie opzetten was al niet meer nodig geweest, ze hadden na hun chocomelk gezellig nog even geknuffeld en wat gezoend, zacht en liefdevol, en toen hadden ze zich in elkaars armen gevleid en waren ze in slaap gedommeld! Hij keek op de klok en zag dat het reeds acht uur was, ‘Oei dat wordt weer haasten, het was druk op Presence vandaag’ dacht hij. “Sara, lieverd . . . . . wakker worden, tis al laat, we moeten snel zijn, ontbijten doen we maar op Presence vandaag, ik ga snel douchen . . . .! ” Hij wachtte niet op antwoord en verdween richting badkamer, Sara keek vanonder haar arm naar de wekker, ze liet een kreun en een diepe zucht, werken, pff als ze nu nog eens zin had, waar was Simon heen? Ze hoorde de douchestraal, ah de badkamer . . . . . ze sleepte zich uit het bed en liep hem achterna, ze poetste snel even haar tanden en trok haar nachtkleedje uit en liet het op de grond vallen . Ze liep naar de douche en opende de glazen deur, “Is er nog plaats voor mij??” Simon keek verbaasd op hij had zich net ingezeept en dacht dat Sara nog in bed lag, niet dus, ze stond naakt in de badkamer klaar om in de douche te stappen!! “Euh ja, plaats genoeg, kom er maar bij, ik dacht dat je nog sliep! ” “Ik miste iets, of nee, iemand naast me die me vasthield zodat ik fijn kon slapen en dromen en aangezien die persoon nu onder de douche staat ben ik hem maar gevolgd! ” knipoogde ze . Ze nam het washandje uit zijn hand en spoelde het uit, ze deed er nieuwe badcrème op en begon zichzelf ook in te zepen, gebiologeerd keek Simon naar Sara’s handen die over haar lichaam de zachte schuim verdeelde, hij draaide zich plots om, verdomme kon hij zich nu echt niet beheersen, ze moest dan ook maar zo sexy en mooi niet zijn, hij was nu eenmaal verloofd met een knappe vrouw, je moest als man behoorlijk gek of koele kikker zijn om zoiets te negeren, en ze was er zich ook niet van bewust dacht hij! Simon moest even slikken toen ze zijn rug aanraakte en hem om de shampoo vroeg, hij beefde, ondanks het hete water van de douche! Hij gaf haar de bus aan zonder om te kijken . “Bedankt . ” antwoordde ze gewoon! Blijkbaar had ze niets in de gaten van zijn overduidelijke opwinding, hij stond dan ook met zijn rug naar haar gekeerd! Hij kon hier zo toch moeilijk blijven staan. . . . “Simon, is er iets, ik zie alleen maar je achterste, ni dat da zo onaangenaam is maar liever je knappe koppie als je blote bips”giechelde ze . “Nee nee er is niets . . . . . .! ”
Hij zette zijn armen tegen de douchemuur en boog zijn hoofd onder de waterstraal en keek naar beneden “Niets. . . . . . bleek nog meer te worden dan daarjuist, plots voelde hij Sara tegen zijn rug staan en haar borsten drukten tegen zijn onderrug, “Ik vermoed dat het probleem hier zit!! ” ze gleed met haar handen naar beneden en kwam daar het bewijs van zijn probleem tegen! “Sorry Sara, ik . . . . het was mijn bedoeling niet . . . . . maar je ben zo verdomd onweerstaanbaar en als je dan naakt gaat rondlopen, das teveel voor een arme man als ik met weinig ruggegraat, ik geef toe ik ben zwak!! ” “Simon, je bent absoluut niet zwak, ik denk dat ik dit maar als een compliment moet aanvaarden, ik vind de gedachte onweerstaanbaar te zijn wel leuk!! ” Hij daaide zich om en nam haar in zijn armen . “Zolang ík het maar ben die je onweerstaanbaar vind is het goed, hij kuste haar zachtjes en liet zich weer verleiden door haar, het was kort, krachtig en héél intens vol passie maar even intiem als al hun andere vrijpartijen! Ze droogden elkaar af met een enorm badlaken dat ze rond hun beiden geslagen hadden! Even later waren ze met alleen een tas koffie aan de ontbijttafel ze keken elkaar diep in de ogen, er blonken sterretjes in die van Sara en die van Simon stonden nog wazig van de douche!! “We moeten vertrekken Sara. . . echt waar, tis al half tien, ze gaan niet weten waar we blijven! ” “Ok, subiet, nog even, ik wil je nog niet delen met Presence, ik wil nog even in je mooie ogen blijven kijken! ” “Sara, je mag heel je leven nog in mijn mooie ogen kijken maar nu moeten we echt gaan! ” “Ze zuchtte, “Ok dan, maar ik eis vandaag om het uur een pauze om even in je ogen te kijken, anders geraak ik de dag niet door!! ” “Je bent gek lieverd, wat moet ik dan doen, uit een vergadering weglopen om even in mijn ogen te laten kijken ??”
“Ja dat klinkt overdreven he, ok nieuwe overeenkomst dan he, kom gewoon af en toe eens binnen he, en als het lang geleden is dat ik je zag dan kijk ik gewoon wat langer in je ogen! ”
“Tis goed ik zal af en toe mijn hoofd eens binnensteken en dan mag jij in mijn ogen staren, eventjes want er moet ook nog gewerkt worden he!! ” “Je mag helemaal binnenkomen hoor, je hoofd niet alleen! ” Simon schoot weer in de lach, ze was blijkbaar niet van plan om hem uit het oog te verliezen! Hij parkeerde bij Presence, de werkweek was weer begonnen en hij was van plan deze week enkele belangrijke doorbraken te maken, het bedrijf moest zo snel mogelijk weer op volle toeren draaien, zo konden hij en Sara concreet hun huwelijksplannen beginnen vast te leggen en ook Hans en Lut moesten nog uitgenodigd worden voor het dineetje van deze week, dingen genoeg te doen dus, hij zou al eens bellen om te vragen hoe het met zijn huwelijkscadeau zat of het al kon afgehaald worden, druk dus en dan nog zijn lieve Sara die regelmatig hem in de ogen wou staren! Wat een man lijden kon!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 09-02-2013 18:57

Part 147

Simon wreef vermoeid in zijn ogen, hij had achtereenvolgens met Steven en Helena vergaderd, wat nog reuze meegevallen was, dan met Alexander, ging al veel stroever, en dan nog met Arne, Helena en Michele over de nieuwe winkels en de verkoopstactieken om de parfumlijnen in de winkels te integreren zonder de aandacht af te leiden van de exclusieve kledij!! Sara had aangeboden om hem te helpen maar zij moest onderhandelen met enkele mogelijke kandidaten om de modeshows op een mooie locatie te houden!! Ook moesten er regelingen voor de catering en de persmappen getroffen worden, de uitnodigingen voor de pers en belangrijke klanten, goodie bags met geschenkjes . . . . te veel om op te noemen . Dus ze hadden het beiden zo druk dat er van hun overeenkomst niks overbleef, geen oogkontakt tussendoor, geen stiekeme zoentjes of lieve gebaartjes, maar Simon liet zich niet kennen, hij belde een bloemenzaak in de buurt en liet een bos bloemen brengen, op het kaartje, “ik mis je lieverd” kusjes! Hij liet ze kort na de middag afleveren, Sara was aangenaam verrast, zo attent, zo lief, dat kon ze natuurlijk niet onbeantwoord laten, ze riep Ann bij zich en vroeg of ze in de buurt een kado winkeltje wist, ze vroeg of ze iets liefs wou gaan kopen, iets met hartjes, maar het wel even eerst langs haar brengen dan kon ze nog iets op een kaartje schrijven!! “Ok laat mij maar, ik shop graag en ik zie graag verliefde mensen, dat komt in orde! Ik vind da dus kei-lief, ook van Simon dat hij u die bloemen stuurt!! ” “Ja, hij is lief he” Sara bloosde, iedereen wist wel van hun verloving maar zo openlijk tegen iemand anders over haar gevoelens praten was niets voor Sara, alhoewel Ann was wel lief, ze kon misschien een beetje vertellen. . . . “Hij heeft me meegenomen op een romantisch weekendje aan de zee, het was gewoon zalig Ann, ik kan nog altijd niet geloven dat hij van me houdt, ik denk soms dat ik droom!! ” “Awel Sara, geloof het toch maar, Simon is kei-verliefd op u, ge ziet da gewoon, die straalt gewoon en gij ook, ik wou dat ik ook zo iemand had die dat ook voor mij deed, Nils heeft Jana gekust en ik heb het uitgemaakt . . . . . . . “Das spijtig . . . . . . . maar wil dat dan niet zeggen dat Thomas weer vrij is, en denk je niet dat hij de ware is voor jouw, jullie waren zo verliefd voor hij vertrok, zeg eens eerlijk Ann. . . . . . . . ?! ” Ann was verbaasd dat Sara dat allemaal gemerkt had, “Ja, je hebt gelijk, ik moet eens gaan praten met Thomas, wie weet voelt ie nog iets voor mij!! ” “Ik ben er zeker van, doen. . . . . maar nu niet he Ann, eerst even naar die kadoshop en daarna mag je vroeger weg naar Thomas, de liefde kan niet wachten!! ” “Sara bedankt, gij zijt echt cool . . . . .! ” “Tis al goed, ga nu maar! ” “Ok tot zo, ik ben niet te lang weg . . . ”
Sara liet zich achterover vallen in haar bureaustoel, Ann had gezegd dat Simon straalde!! En dat kwam door haar, zij deed hem stralen . . . . . . en hij haar! Ze droomde weg, ‘Simon zag er knap uit in kostuum, hij stond aan het altaar en de tranen sprongen in zijn ogen toen hij haar zag in haar exclusieve trouwkleed, Hans bracht ontroerd ‘zijn Sara’ naar hem toe en gaf haar hand in de zijne! “Zorg goed voor mijn Saraatje, ze is het liefste dat ik ooit bezat . . . . . . je moeke zou blij zijn met Simon als schoonzoon en ik ook!! ” zei hij nog tegen hen en ging naast Lut zitten die al een hele zakdoek had volgesnotterd! De pastoor begon met iedereen te verwelkomen maar Simon had alleen oog voor haar, zijn Sara, gehuld in een prachtig trouwkleed, ze was adembenemend mooi!!! De pastoor sprak alle plichtplegingen uit en toen kwam het moment “Simon van Wijck neemt u tot uw wettige echtgenote, Sara de Roose . . . . . . ”
“Sara, Sara. . . . . . Sara . . . ” Huh. . . wat. . is er iets. . . ?” “Waart ge aan het dromen van Simon ?” grinnikte Ann . “Was ik echt in slaap gevallen, ik denk dat ik wa meer moet slapen ’s nachts!! ” oops dat floepte eruit zonder dat ze er erg in had . . . . ze bloosde en keek naar Ann die spontaan in de lach schoot, “Ge moet u niet schamen Sara, das kei-romantisch en super-schattig, en ja ge zijt verloofd he, polleke vasthouden is niet meer aan jullie besteed geloof ik!! ” “Euh . . . . heb je dat pakje dat ik gevraagd had ??”probeerde Sara snel van onderwerp te veranderen. “Ja, ik heb een mooi beertje gevonden, allee het zijn er eigenlijk twee die elkaar omhelzen en er zit een hartje tussen, ze haalde het uit het kadozakje en gaf het aan Sara
, het was perfect zei ze, de twee beertjes in een innige omhelzing een grotere en een kleindere
en op het hartje stond ‘forever in love with you’. Ze stak het terug in het zakje en nam het kaartje dat ze nog in haar oude bureau had zitten, ze had toen Simon indertijd zoveel attenties gaf ook een kaartje of drie vier gekocht om hem te geven, maar die had ze toen niet meer nodig gehad na Lieven’s laffe brief. . . . . . . . maar genoeg slechte herinneringen, de toekomst is al wat telde!! Ze schreef op het kaartje ‘Ik mis je nog meer!! PS: vanavond mag ik extra lang in je mooie ogen kijken! Xxx kusjes Sara xxX .
Ze stak het bij het beertje en zond Ann als cupido op pad om het af te geven, hopelijk had hij het nu niet té druk!!
Ann was giechelend op pad naar Simon, ze deed dit met veel plezier, liefdesboodschapper spelen tussen twee geliefden!! Ze kloptte zachtjes op Simon’s deur en hoorde hem binnen roepen, hij keek vol verwachting op in de hoop dat het Sara was die hem kwam bedanken voor de bloemen, maar helaas was het Ann. Hij lachte vriendelijk en vroeg wat hij kon doen voor haar ? “Niets . . . . allee ik kom iets doen. . . . . .!! ” Simon keek héél verbaasd nu . . . “euh Ann ik weet niet wat je bedoeld maar ik denk dat je beter gaat. . . .! ” “Maar Simon toch, ik kom niets mét u doen maar iets voor u!! ” Ze haalde het zakje vanachter haar rug en zette het voor hem op het bureau, “Ik ben als boodschapper gezonden door uw verloofde, das zo lief van haar, en die bloemen van u ook, da was kei-schattig . . . . . . . allee ik ga nu maar! ” “Bedankt . . . . . . . . Ann! ” maar ze was al weg . Als een klein kind dat kerst en nieuwjaar tegelijk vierde keek hij in het zakje, een beertje, correctie twee beertjes zaten knus bij elkaar, hij haalde het uit het zakje en las ‘forever in love with you’ op het hartje, een brede glimlach verscheen, hij kreeg het warm vanbinnen! Dan het kaartje, hij opende de enveloppe het waren allemaal balonnen in de vorm van hartjes in alle kleuren, My heart for you stond erop gedrukt in rode letters, vanbinnen las hij Sara’s boodschap ‘Ik mis je nog meer!! ’ Als hij nog verliefder zou kunnen worden . . . . . . .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 09-02-2013 18:58

Part 148

Hij moest haar direct bedanken, met zijn kadootje liep hij snel door de gang naar Sara’s kantoor, Britt zag hem afstormen en vroeg waar de brand zich bevond?? “Nergens Britt, ik moet gewoon dringend Sara spreken, is ze daar ??” Ze zag het pakje en kaartje en trok snel de conclusie die ze al snel trok uit gewoonte, dat een man alleen maar met zijn onderlichaam dacht en zijn hersenen niet meer werkten als het op vrouwen aankwam! “De brand zit in uw broek zeker, en dat voor die lelijke. . . . . euh . . da lelijk karakter bedoel ik!! ”flapte ze eruit!! “Britt . . . . . . . hij kwam op haar af en leunde voorover en keek haar recht in de ogen . . . . . . Britt gij hebt chance dat ik geen zwangere vrouwen aanraak, maar ik kom heel kort in de buurt om da wel te doen, en maak jij je nu maar geen zorgen ‘die lelijke’ is fantastisch in brandjes blussen, vooral de mijne! ” Hij zou normaal nooit zoiets zeggen over hun liefdesleven maar nu had hij het ervoor over om Britt de mond te snoeren, hij zou het Sara later wel vertellen dat hij dat gezegd had, hopelijk kon ze er om lachen! Hij liet haar achter met een gezicht alsof ze door de bliksem geraakt was en liep glimlachend bij Sara binnen. Ze zat achter haar laptop en de bloemen stonden midden op haar bureau te blinken!! Toen hij binnenkwam klaarde haar gezicht helemaal op, ze was moe en wou niet liever dan te stoppen voor vandaag, maar er moest toch nog het een en ander gedaan worden!! Maar Simon zien binnen stormen deed haar al deugd, ze zag dat hij zijn kadootje gekregen had! Hij liep op haar af draaide met een zwier de bureaustoel rond en trok haar eruit, hij zette zichzelf in de stoel en trok haar dicht bij hem op schoot! Hij zei niets maar keek enkel in haar ogen, ze legde haar hand tegen zijn wang en bracht het tipje van haar neus tot zijn neus en keek hem heel intens in zijn ogen, minuten lang zeiden ze geen van beiden iets!! Simon kon het niet meer aan, hij schoot in de lach, ze keken bijna scheel van zo dichtbij in elkaars ogen te kijken!! Ze kuste hem zachtjes en fluisterde, bedankt voor de mooie bloemen met het kaartje eraan! “Graag gedaan, jij bedankt voor dit mooie duo, ik ben zeer ontroerd, dat geven we thuis een ereplaats!! Hij streek een losse lok haar achter haar oren en kuste het gevoelige plekje op haar hals, ze huiverde een beetje! “Heb jij nog veel werk Simon ??” “Ik heb nog zoveel te doen dat ik ni weet waar eerst te beginnen. . . . en ik zou zo graag bij jouw zijn maar dan blijft al da werk liggen!! ” “Ik denk dat ik rond ben voor vandaag maar ik kan bij jouw blijven hier op dit bureau, ik beloof je dat ik braaf zal zijn én me nuttig maak!! ” “Dat zou fijn zijn, Arne is bezig met de locaties te scouten en jij zou eventueel de opmaak van de persmap kunnen nakijken zodat hij naar de drukker kan en dan doe ik nog even een telefoontje met Esther in verband met de coaching voor de modellen voor Nils zijn collectie en ook nog horen wie Marnix uitverkoren heeft voor zijn show. . . . . . . . .! ” “Amai das nog een hele boel werk, allee kom we vliegen erin, geef me die persmap al maar, des te rapper is het gedaan! ” Hij duwde haar met tegenzin van zijn schoot en nam de map vast, hij liep naar de zeteltjes en zette er zich aan het werk terwijl Sara met spijt de telefoon vastnam en Esther opbelde, ze zuchtte, ze had zo lekker op zijn schoot gezeten en in zijn armen gelegen, maar er moest gewerkt worden, spijtig maar helaas! Na een uurtje concentratie en overleg met Arne, Esther en Nils stonden ze al veel verder de modeshow begon vorm aan te nemen en iedereen zag het zitten, de volgende dagen zouden nog druk worden maar het einde van deze dag was in zicht en Sara kon er alleen maar gelukkig om zijn!!
Simon nam haar papieren af en legde ze netjes op het bureau, “Kom, gedaan met werken voor vanavond, we gaan ons wat ontspannen, wat denk je van een etentje en daarna een filmpje, of een etentje en een drankje achteraf in een danscafe of nog leuker, wat als we nog eens naar de karaoke gingen, dan zing ik vandaag eens een liedje voor jouw!! ” “En wat ga jij dan zingen voor mij ??” “Dat weet ik nog niet, iets makkelijks. . . . . . . we zien wel! ” grijnsde hij.
“Maar eerst eten, waar heb je zin in ?” “In jouw, maar een bord pasta is voorlopig ook al goed!! ”knipoogde ze . “Ok, pasta dus, dan rijden we langs ‘la prima vera’ dan eten we daar iets lekkers en dan film, dansen of karaoke ????” “Laat me er nog even over nadenken, dansen kan ik niet, zingen wel, maar ik wil jouw wel eens horen zingen!! ” “Hahaa je wil mij kunnen uitlachen, is het niet ??” “Nee absoluut niet, alle ik geef toe, een heel klein beetje dan. . . . .! ” “Tis al goed gekkie, kom mijn maag gromt en op een lege maag zingen kan ik niet! ” “En op een volle ook niet! ” grinnikte ze . “ Ok voor die opmerking verdien je straf, jij zingt straks ook een liedje!! ” zei hij streng met een vrolijk ondertoontje . “Ai daar geraak ik niet meer onderuit zeker! ” “Nee begin al maar te oefenen! ” “Hihihi, jij hebt meer oefening nodig als ik . . . .! ” “Je bent véél te zeker van je zaak, das niet echt verstandig, je zou wel eens kunnen verschieten van mijn talenten! ” Ze lachte ; “Ik verschiet altijd van je talenten, je hebt er zovelen, vooral die van intieme aard! ”vleide ze! “Dat gaat je niet helpen, zingen moet je toch!! ” Ze stapten in de auto, tijd voor ontspanning na de lange dag!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Plaats reactie