Sara verhaal Cally

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 08-11-2012 22:44

Deel 129

Simon was verrast geweest door Sara’s snelle aanval, maar toen ze hem begon te kussen was hij als was in haar handen. Hij had uitgedaagd en ze had de uitdaging aangenomen en gewonnen, maar de avond was nog steeds jong! Sara was bovenop hem gaan zitten en kuste hem vol overgave, de mouse was helemaal weg, ‘spijtig’ dacht ze, ze had nog wel trek! Ze stroopte zijn t-shirt naar boven en trok het over zijn hoofd, hij zag niets meer en vroeg zich af waar Sara ineens heen ging, toen hij voelde dat ze van het bed stapte! “Sara . . . . Sara . . . waar ben je ? “Ik ben hier Simon, ik ga nergens heen hoor! ” Hij voelde het bed weer bewegen, ze was er weer, gespannen wachtte hij af wat ze zou doen, haar hand gleed over zijn buik en zijn spieren trokken samen onder haar vederlichte aanraking, ze hoorde hem zuchten, met één vingertje trok ze sensuele kringetjes rond zijn navel en verder naar boven, daar dwarelden haar vingers rond zijn tepels, hij kreunde, Sara boog voorover en fluisterde in zijn oor “Zie je mij graag ?” “Ja . . . . . ., Sara mag die t-shirt niet weg, ik wil je voelen, kussen . . . . . beminnen! ”
“Ik dacht dat ìk je ging smeken en niet andersom! zei ze met omfloerste stem! “Oh maar ik smeek niet, ik bied aan om je te beminnen. . . . . . . ” hij verdraaide haar eerder gesproken woorden in zijn voordeel! “Later neem ik die aanbieding aan, maar nu nog niet, ik ga eerst nog wat . . . . . . zoets eten! ” haar woorden waren nog niet helemaal uitgesproken en Simon wist niet goed wat ze daarmee bedoelde tot hij schrok van de koude massa die pardoes op zijn buik viel! “Sara . . . . . . wat doe je nu ?” “Jij dacht toch zeker niet dat ik met dat ene schamele lepeltje chocomouse genoeg had, ik wou nog véél meer . . . . . chocolade. . . . . . . . . . ze likte aan zijn buik . . . . . . . . room . . . . . . en Simon, ze trok het t-shirt van zijn hoofd en smeet het weg, ze gaf hem een kus haalde haar vinger door de mouse en bood hem Simon aan “Proeven ??” Hij kreunde weer en opende zijn mond om de chocomouse af te likken, hij knabbelde sensueel aan haar vinger en kleine stroompjes van genot gingen langs haar arm omhoog . Hij liet haar vinger weer tussen zijn lippen uitglijden wat op zich al een uitdagend beeld was en vroeg “Nog chocomouse! ” Ze haalde haar vinger er weer door en stak die in haar eigen mond, daarna deed ze hetzelfde en bood hem weer haar vinger aan, “Eerlijk delen he, jij eentje en dan ik . . . .! ” Simon nam haar hand vast en nam de vinger in zijn mond, hij sabbelde de mouse eraf en en knabbelde verder in de palm van haar hand, hij likte haar pols en drukte zijn lippen op de hevig kloppende ader! Hij keek diep in haar ogen en kustte zacht haar lippen, ze smaakte nog steeds lekker naar de mouse, hij begon haar zachtjes uit te kleden eerst trok hij haar wollen vestje uit en knoopte dan het kleedje dat ze onderaan had los, zijn handen verdwenen in de opening van het kleedje en streelde zacht langs de kant van haar bh, hij beroerde door de stof heen haar tepels, Sara was ondertussen ook heel opgewonden en wou zich bevrijden uit haar kledij, ze stroopte het kleedje van haar schouders. Ze had enkel nog haar slipje en bh aan en dat was ook al om de adem te benemen, het was een zachtroze kanten setje met bloempjes opgeborduurd, mooi en toch sexy! Simon kon zich niet meer houden en trok Sara boven op hem!! Sara liet een kreet, de chocomouse werd uiteengeperst tussen hun blote buiken en maakten er een boeltje van . . . . . . Simon schoot in de lach, “Ik was ons dessert helemaal vergeten! ” het kleefde allemaal en Sara keek beduusd, het was plezant maar zo de liefde bedrijven zou maar een plakkerige boel worden! Simon ging rechtop zitten maar hield haar op zijn schoot vast, “Lieverd, het was een héél lekker dessert maar ik heb een idee! ” “Ah ja, wat dan ?” Hij keek naar het mooie antieke bad met zicht op de sterren, “Als we daar eens eerst gebruik van maakten dan kunnen we onze avond nog aangenaam verlengen en dan kunnen we straks minder kleverig de liefde bedrijven, hoe graag ik ook chocomouse eet, als het tussen ons in hangt vind ik het toch niet zo geslaagd! ” grijnsde hij . “Ik vind dat schitterend die ideeën van jouw! ” ze stond recht en ze schoten beiden weer in de lach, midden op hun buiken zat een grote bruine vlek chocomouse! Ze liep naar het bad, deed er schuim in en liet het warme water lopen, dit was genieten, ze keek naar de sterren die boven aan de hemel schenen, zalig gewoon! Simon bewonderde gewoon haar achterkant, ‘ja dat setje was absoluut sexy dacht hij!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 08-11-2012 22:45

Part 130

Simon lag nog steeds op het bed, zijn buik nog steeds onder de kleverige chocolademouse, het begon zelfs een beetje vies aan te voelen en hij kon niet wachten tot ze in het heerlijk warme water konden glijden! Hij zag het schuim al over de rand van het bad uitkomen, het was dus bijna klaar! Sara had enkele kaarsen uitgeblazen aan het tafeltje en had twee kandelaars dichter bij het bad gezet op een tafeltje waar badspulletjes lagen, ze nam een washandje en maakte dat alvast nat, ze zou eerst de chocoladesmurrie afwassen, ze wou niet in een bad zitten waar de mouse kwam bovendrijven dat was beslist niet haar idee van lekker genieten in een bubbelbad, bruine schuim! Ze giechelde in zichzelf, ze liep naar het bed en zei “Laat me eerst even de chocomouse afvegen das een beetje aangenamer om in bad te zitten zonder dit bruine goedje! ” Ze veegde met het washandje over zijn buik en verwijderde het kleverige goedje, daarna draaide ze het washandje om en veegde met de andere kant haar eigen buik proper . “Voila het is onozel, maar nu kunnen we tenminste proper het bad in! ” Ze legde het vuile washandje weg en kwam weer naar het bed, ze stak haar hand uit en Simon nam ze vast, ze trok hem van het bed en mee tot naast het bad, daar draaide ze zich om en deed haar haren opzij, “Help je even ?” Simon deed de haakjes van haar bh los en ging met zijn handen onder haar armen door, hij deed het kleinood in kant uit en zwierde het opzij, dan gingen zijn handen rond haar buik en hij trok haar rug tegen zich aan, zijn lippen beroerden haar naakte schouders, hij had een prachtig zicht op haar lichaam zo achter haar staand en naar beneden kijkend, zijn handen gleden naar boven en sloten zich om haar kleine perfecte borstjes die gespannen stonden van opwinding! Ze liet haar hoofd achterover vallen en stak haar armen in de lucht om ze rond zijn hals te slagen, ze voelde hem helemaal rond haar, zijn handen gingen over haar vlakke buik naar beneden en gleden vanvoor in haar slipje, haar adem stokte, ze draaide haar hoofd en bood hem haar lippen aan die hij gretig zoende! Ze voelde dat hij haar slipje uitdeed en het viel op de grond! Ze draaide zich om en deed hetzijne ook uit, klampte zich aan hem vast en kromde haar lichaam tegen hem aan, het bad leek door hun begeerte niet zo aantrekkelijk meer maar Simon had er zich toch op verheugd om met haar in het water te liggen en naar de sterren te kijken, dus duwde hij haar met tegenzin van zich af en zei, “ Het zou zonde zijn om het bad over te slaan, het ziet er zo aanlokkelijk uit, en je hebt al die moeite gedaan! ” “ Ok, uitstel is geen afstel, we gaan eerst sterren kijken vanuit ons bad . ” haar stem klonk heel hees, ze was een en al opwinding! Simon liet zich in het water glijden en hielp haar dan instappen, ze wou eerst tegenover hem gaan zitten maar hij hield haar tegen en draaide haar om met haar billen naar hem toe, “Ga nu maar zitten! ” Ze boog zich een beetje om de randen van het bad vast te houden terwijl ze ging zitten, de blik op haar rondingen die hem van héél dichtbij getoond werden was er bijna teveel aan, hij beet op zijn lip en nogal hard om de aandacht van het kloppend verlangen onder het wateroppervlak af te leiden . . . . . . het werkte . . . . . . . voor eventjes toch! Ze liet zich langzaam onderuit zakken en schoof haar billen tussen zijn benen en ging achterover liggen op zijn buik, het water kwam tot vlak over haar borsten, bij de minste beweging staken ze een beetje boven het wateroppervlak uit en dan kleefde er schuim aan dat er langzaam afgleed! Simon vond dit allemaal prachtig om te zien!
Hij plaatste zijn handen op haar schouders en liet ze langzaam naar voor dwalen streelde haar borsten en gleed over haar buik, ze duwde die vol verlangen tegen zijn handen aan waardoor het water hevig golfde en bijna over het bad ging! “Rustig maar, ik heb alle tijd, ontspan je maar en geef je over aan mij! ” fluisterde hij in haar oor . Hij stak zijn handen onder het water en trok haar dichter tegen zich aan, ze voelde zijn verlangen stevig tegen haar billen gedrukt en het wond haar nog méér op, als dat al kon tenminste! Plots voelde ze zijn handen tussen haar benen glijden, ze liet zich onderuit zakken en keek recht naar boven, de sterren schenen helder aan de hemel, terwijl Simon langzaam haar liefkoosde en haar zacht lieve woordjes in haar oor fluisterde, ze kwam helemaal in vervoering terwijl hij haar streelde en haar met zijn ervaren handen naar extase leidde, ze zag alles wazig en kromde haar onderlichaam tegen zijn strelende vingers, een kreetje ontsnapte haar en haar ogen werden groot toen ze begon te trillen en schokken, ze zag op dat moment een vallende ster, en kon niets anders wensen dan nog meer genot, haar geest was helemaal vertroebeld door hartstocht en passie! Ze kon niet meer helder denken maar op dat moment telde enkel zij en Simon, hij had haar laten genieten terwijl hij zelf op ontploffen stond! Ze draaide zich om in zijn armen en kuste hem passioneel op de mond “Je hebt magische handen Simon! ” fluisterde ze in zijn oor! “En jij een ongelooflijk goddelijk lichaam! ” “Niet overdrijven Simon, ik heb geen modellenmaatje hoor! ” “Je bent het juiste model voor mij, prachtige kleine ronde borstjes, een mooie vlakke buik, mooie slanke benen . . . . . . . je past mij perfect! ” grijnsde hij . “Dat zullen we straks eens testen hoe goed jij past . . . . . . . . . . . . . . . . . . . in mij! ” fluisterde ze! Simon kreunde en liet zich onder water zakken . Sara lachte met Simon die uit wanhoop onder water gleed om afkoeling zocht, maar in warm water was dat natuurlijk moeilijk! Hij kwam al proestend weer boven en hapte naar adem! Sara draaide zich weer om drukte haar billen weer tegen hem aan en ging tegen hem aan liggen, “Laten we samen even ontspannen en genieten van de mooie avond en de sterren, ik heb daarnet een vallende ster gezien! ” “O ja wanneer dan wel ?” vroeg hij . Ze bloosde, ze was al heel ver gevorderd op seksueel vlak maar het bijbehorende taalgebruik ging haar nog niet echt vlotjes af! “Euh. . . . . . toen ik. . . . . . . awel ja. . . ., daarnet he, toen jij me zo . . . . . . . zo. . . . ” Ze begon hevig te blozen en zweeg omdat ze niet wist hoe ze het moest zeggen! Hij trok haar dicht tegen zich aan, “Niet verlegen worden Sara, het zijn maar woorden! ” zei hij zacht! Hij fluisterde in haar oor, “Toen je klaar kwam??” ze bloosde nog harder maar knikte bevestigend! “Das wel een groot toeval dat je net op dat moment een vallende ster zag, en heb je eraan gedacht om een wens te doen??” Ze werd zo mogelijks nóg roder en Simon was nu wel héél nieuwsgierig . . . . . . . . “Saraa???” “Ik kan dat toch niet vertellen, dan komt het misschien niet uit! ” “Lieverd dat zijn fabeltjes voor de kleintjes, vertel me nu maar wat je wens was! ” “Ik ben beschaamd om het te zeggen en ik kan enkel pleiten dat ik op dat moment niet helder meer kon denken, maar ik wenste. . . . . . . . . ”ze zweeg even en keek in zijn ogen, diepe poelen van begeerte keken haar vol verlangen aan . . . . . . “Ja, je wenste. . . . ???” “Nog méér genot . . . . . . voor jouw en mij! ” Simon kreunde, ze was niet te schatten, “Sara jouw wens zal uitkomen, dat wéét ik gewoon! ” “ Zie je wel dat het geen fabeltjes zijn die vallende sterren! ” Hij sloeg zijn ogen op naar de hemel en bad snel een schietgebedje, hij kon alle steun gebruiken, en daar zag hij ook een ster vallen! Ze schoten in de lach, Sara had het ook gezien . . . “Mijn wens gaat al uitkomen dus nu mag jij er een doen! ” “ Ik wens gewoon om de kracht om jouw wens te doen uitkomen! ” “Das een heel verstandige wens Simon van Wijck! ” ze kuste hem vol passie, “Héél verstandig!! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 08-11-2012 22:45

Part 131

Ze hadden nog een tijdje onder het warme water gelegen, genieten van elkaar en de sterren aan de hemel. Simon voelde Sara rillen en besefte dat het niet meer van opwinding was maar eerder het badwater dat afkoelde en niet meer zo aangenaam was om in te vertoeven!
“Sara, ik denk dat het tijd word om uit het bad te stappen, het wordt stilletjes aan koud en ik voel me net een weekdier worden! ” grijnsde hij schaapachtig . “Ja je hebt gelijk, we worden rimpelig”giechelde ze! Ze trok zich recht aan de rand en greep een grote witte handdoek die naast het bad op het tafeltje lag . Simon keek naar Sara, ze was als een zeemeermin die uit het water rees, zo mooi, hij had haar op het hoogtepunt gebracht en zijn eigen verlangen onder controle gehouden, ze had letterlijk en figuurlijk sterretjes gezien, zelfs vallende sterren! Hij moest lachen in stilte, die vallende sterren hadden nog mooie wensen op geleverd, zij wou nog méér genieten . . . . . . . . . . . . . . van hem, en hij had ook zijn wens nuttig besteed, kracht om haar keer op keer genot te bieden! ze was uit het bad gestapt en stond zichzelf af te drogen, wat weeral een erotisch plaatje opleverde voor Simon, het koude badwater waar hij nog steeds inzat had wel een nadelige uitwerking op zijn mannelijkheid, eigenlijk een beetje genant zelfs maar hij dierf niet echt opstaan, en hoe erg hij ook aan het verleidelijke beeld van een sensuele en sexy Sara dacht er bewoog niets door de kou! “Simon, ik denk dat je nu wel uit het bad moet komen hoor, je speelt de rol van weekdier iets te overtuigend naar mijn mening! ” ze lachtte luidop om haar grapje en Simon grijnsde “Ja je hebt gelijk, ik was gebiologeerd naar jouw mooie verschijning aan het kijken en was me zelfs niet bewust dat ik nog steeds in het bad zat! Hij vroeg om een handdoek en Sara nam een nieuwe van het tafeltje en liep naar de rand van het bad, hij stond recht en wou onmiddellijk de handdoek nemen en rond zijn middel draaien, maar daar wou Sara niets van weten, ze stapte achteruit en zo moest hij wel uit het bad stappen een beetje lastig hield hij zijn handen voor zijn kruis, “Simon je gaat nu toch niet verlegen worden” zei een verbaasde Sara . “Nee . . . nee, euh tis alleen met de koude van het water een beetje . . . . . . . . euh . . .! ” “Sara liet haar ogen naar beneden glijden en zag de oorzaak van zijn terughoudendheid . . . . ” Simon had halvelings verwacht dat Sara dit grappig zou vinden en gewoon in de lach zou schieten, maar dat deed ze niet! Ze kwam op hem af en zei “Arme schat, ik heb je te lang in dat ijskoude water laten zitten, kom ik droog je snel af!! ”
Ze leek oprecht bezorgd dat hij zo verkleumd was en ze voelde zich zelfs een beetje schuldig, zo leek het althans! Ze wreef met de zachte handdoek langs zijn rug en schouders, ging voor hem staan en wreef over zijn borstkas, hij had het écht wel koud, hij rilde helemaal! “Simon toch, straks ben je ziek! ” zei ze een beetje moederlijk klinkend, hij vond dat schattig, zo bezorgd dat ze was . “Ik weet anders wel een manier om me snel op te warmen hoor lieverd! ”
“Ik ook, maar ik denk dat het toch beter is dat ik je eerst deftig afdroog, ik wil niet dat je zondag ziek bent als we op visite gaan bij je ouders, Leon mag niets overnemen van je, hij moet gezond blijven voor zijn transplantatie! ”
Op ieder ander moment zou deze zin bij elke man een afknapper zijn, maar het bewees voor Simon alleen maar hoe graag zij hem zag en ook zijn ouders, wat voor Sara heel belangrijk was, familie!! Hij werd er alleen maar verliefder door, zo bezorgd dat ze was om hem en ook Leon! Ze had overschot van gelijk, er moest zeker voorzichtig omgesprongen worden met Leon’s toestand zodat hij in optimale conditie de harttransplantatie kon ondergaan!
Hij was met zijn gedachten te ver afgedwaald tot hij voelde dat Sara met haar handdoek zijn benen van onder aan het afdrogen was, ze ging langzaam omhoog en daar kwam Simon onmiddelijk weer tot het hier en nu! Hij keek naar Sara die ondertussen op haar knieën was gaan zitten en zijn benen droogde, tot op zekere hoogte tenminste, hij was er vast van overtuigd dat ze de handdoek elk moment zou overhandigen om hem het laatste deeltje van zijn lichaam zelf te laten drogen, ze stond recht en hij stak zijn hand al uit om de handdoek over te nemen “Geef maar, ik doe wel even verder! ” Sara trok de handdoek weg, “Als jij me daar mag aanraken mag ik dat dan niet bij jouw ?” zei ze met een schorre stem ;Simon wist niet goed wat hij hoorde en in enkele seconden was zijn mond kurkdroog, ze had tijdens al hun vrijpartijen toch een beetje verlegen geweest als het om zijn intieme delen ging . . . . . . en nu . . . . . .! Ze keek in zijn ogen en zag daar weer vlammetjes opwakkeren, de koude leek plots uit zijn lijf verdwenen al was er beneden nog wat aanmoediging nodig! Ze ging met haar lichaam tot vlak bij hem, haar borsten drukten tegen zijn buik en ze kuste zachtjes zijn schouders en borstkas van de ene naar de andere kant! Ze wreef zachtjes met de handdoek het laatste deel van zijn lichaam droog en voelde onmiddellijk de reactie op haar zachte stimulans door de handdoek heen! “Ik denk dat je nu niet ziek meer zal worden, ik heb je grondig afgedroogd. ” “Inderdaad, zéér grondig” kreunde hij .
Ze liet de handdoek vallen en keek naar hem, nu kon ze een glimlachje niet onderdrukken, “Dàt ziet er al véél beter uit! ” Ze keek weer naar hem op, hij grijnsde alleen maar!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 08-11-2012 22:46

Part 132

Ze was aangenaam verrast dat Simon weer zo snel van het koudefront naar een hittegolf was overgegaan, maar dat vond ze allerminst erg!! Hij had haar namelijk nog veel genot beloofd dus hij kon maar beter paraat zijn, om het zo stout te zeggen, ze nam zijn hand vast en leidde hem naar het bed, ze duwde hem neer en ging vlak voor hem staan! Al die tijd liep ze al naakt rond en ze voelde zich geheel op haar gemak, ze hoefde zich niet meer te schamen, hij had al vele keren gezegd dat ze prachtig was en nu was ze er ook van overtuigd dat ze er best mocht wezen! Ze nam Simon’s handen vast en bracht ze naar haar borsten, hij streelde ze zachtjes en voelde dat ze lichtjes zwollen van de opwinding, de tepels staken parmantig naar voor, het was te verleidelijk om ze niet te kussen en te likken dus deed hij het wél en vol overgave, Sara’s handen gleden rond zijn hals en haar vingers strengelden zich door zijn nekharen, ze genoot van zijn likkende tong en zuigende mond die haar borsten helemaal beroerden tot ze knikkende knieën kreeg en zich tegen hem aan liet zakken! Hij ving haar op en vleide haar naast hem op het bed, zijn tong ging genadeloos verder met plagende kusjes en likjes over heel haar lichaam, ze voelde hem overal, handen, mond, tong, lippen, het was alsof ze niet door één Simon bemind werd maar meerdere, hij leek overal tegelijk haar te liefkozen!
Ze was een gewillige prooi in ervaren handen die meesterlijk alle gevoelige plekjes van haar lichaam bespeelde en ze genoot . . . . . . o ja ze genoot met volle teugen! Maar Simon deed al het werk terwijl ze hem daarstraks beloofd had dat ook hij zou genieten nu, niet alleen zij gelijk in het bad, zou ze durven hem aan te raken, zo verlegen als ze was had ze die stap nog nooit geavontuurd, alleen was ze daarnet ondernemend genoeg geweest om met een handoek zijn mannelijkheid af te drogen, en dat was al een hele stap voor de onervaren Sara die met Simon al veel had bijgeleerd, hij had ook nooit aangedrongen dat ze iets zou doen dat ze niet wilde dus . . . . . Ze kreunde toen hij naast haar kwam liggen na zijn erotische reis over haar lichaam en nog eens haar tepel in zijn mond nam en er gretig aan zoog, electrische schokjes gingen door haar onderbuik en zette alles in vuur en vlam!! Ze duwde hem van zich af en begon zacht hem te strelen, zijn borst, zijn tepels, zijn buik, die héél kietelig en gevoelig was, ze streelde zijn stevige dijen en liet haar kleine hand tussen zijn benen glijden aan zijn knieën en ze streelde langzaam de binnen kant van zijn dijen, naar boven toe. . . . .! Simon kreunde luid toen ze hem streelde en zijn mond werd zo droog als de woestijn toen hij voelde waar haar vingertjes heen gingen, hij keek haar aan met smeulende ogen . . . . . . . . “Sara????” Het was een vraag die haar nog een uitweg bood als ze het echt niet wou maar ze knikte enkel maar dat het goed was, zij had genoten, hij ook, onervaren als ze was, ze zou het proberen, op het gevoel zeg maar, het eerste gevoel was zacht en donzig en Simon wist niet goed wat er hem overkwam, ze raakte hém aan, hij voelde dat ze niet goed wist wat te doen en nam haar hand vast, hij toonde haar hoe en niet veel later deed ze het zelf zonder zijn hulp! Een blik op zijn gezicht vertelde haar dat hij helemaal van de kaart was, zweetpareltjes verschenen op zijn voorhoofd en ze voelde dat zijn lichaam verstrakte! Hij stond gespannen als een boog, ”Sara, ik moet je nù bezitten, ik kan niet meer wachten, hij rolde zich bovenop haar, dwong een knie tussen haar benen en nam haar niet onzacht, het verlangen was zo groot dat hij even de controle kwijt was, hij stopte onmiddelijk en keek haar aan, was hij te wild ? Ze keek hem recht in de ogen, en het enige dat hij zag was lust, ze legde haar handen tegen zijn verhitte gezicht en kuste hem lang en vol op de mond. . . . . . . . al die tijd was hij stil in haar gebleven . Ze sloeg haar armen rond zijn nek en haar benen rond zijn middel, “Nu verder gaan Simon, niet stoppen . . . . .! ” fluisterde ze in zijn oor, hij had niet meer nodig dan haar goedkeuring en begon weer te bewegen, zacht en tergend traag om te beginnen, harder en sneller om het genot te verhogen, de extase volgde, het was net een orkaan die door hun aderen raasde, het bloed stroomde door zijn hoofd en hij werd helemaal high van dat gevoel!! Met nog een laatste krachtinspanning duwde hij zich op zijn armen op en keek naar Sara die zijn heupen vast had om hem nog dichterbij te trekken zodat ze hem helemaal voelde! Het zweet parelde op haar lichaam en ze kreunde luidop zijn naam “ Simooooon!!! ” aan het schokken van haar lichaam voelde hij dat haar hoogtepunt nog lang niet gedaan was, hij bleef in haar en bewoog zachtjes, hij wist dat het zo gevoelig was allemaal, dat elke beweging die hij deed haar nog meer zou doen genieten, ze liet kleine kreetjes telkens hij weer in haar kwam en na een tijdje hield ze hem klem met haar benen, “Laat me nu maar even genieten, blijf in me en hou me stevig vast, ik kan je niet loslaten, niet nu!! ” Hij nam haar in zijn armen en trok een deken over hen! “Ik ga nergens heen, ik blijf bij je voor altijd! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 08-11-2012 22:46

Part 133

Zaterdag ochtend kondigde zich aan als een regenachtige druilerige dag, dikke druppels vielen neer op het dakraam van hun kamer, Simon opende zijn ogen en zocht Sara, ze was niet bij hem, toch niet naast hem in bed! Hij draaide zich om en zag haar naast de badkuip staan, naakt! Ze was zich aan het wassen, een plaatje. . . . zo mooi! Hij leunde zijn hoofd op zijn hand en keek naar haar, ze had niet gezien dat hij wakker was en ging door met zich te wassen, ze nam zeep en schuimde zichzelf in, het was niet zo bedoeld maar hij kreeg het weer warm van het beeld van een naakte Sara die zich wastte! Verdorie, ze zouden nooit uit hun kamer geraken als zij hem zo bleef opwinden, ze keek naar hem en lachtte verlegen omdat hij naar haar keek terwijl ze met zo iets intiems bezig was! Dat was natuurlijk het nadeel aan een kamer zonder badkamer maar met een bad centraal in de slaapkamer, dicht bij het bed! Hij draaide zich weer op zijn buik in een poging zijn opwinding voor haar te verbergen, ze zou denken dat hij aan niets anders dacht dan aan vrijen, en op het moment was het wel zo, sinds ze hier in het hotel waren aangekomen hadden ze nog niets anders gedaan als elkaar geprikkeld met sensueel geplaag, erotische aanrakingen, stiekeme passionele zoenen in alle hoekjes van het hotel en in de tuin, de duinen, de bibliotheek, de bar, allee overal dus waar ze dachten alleen te zijn!! “Simon, kom jij er ook niet uit ?”vroeg Sara “Het is bijna half negen en misschien zijn we anders te laat voor het ontbijt! ” “Ja ja ik kom, zodadelijk, hij bleef liever nog even liggen, tot zijn opwinding weer wat geminderd was! Sara liep naar de koffer met kledij die Simon had ingepakt en zocht ondergoed, ze zag dat Simon twee setjes in de koffer gestopt had, smaak had hij wel, het waren de mooiste die ze gekocht had! Ze draaide zich om, hij lag met zijn gezicht in het beddegoed, net of hij wou haar niet zien, ze lachte in zichzelf, ze liep dan ook al de hele tijd naakt te paraderen het werd hem misschien weer teveel . Het zou niet mogen maar haar duivelse trekje kwam boven “ Simon . . . . . . . . . . ze wachtte tot hij opkeek. . . . . . . . . . . . . . . . . blauw of bordeaux ???” ze hield in elke hand een setje kanten ondergoed en hij mocht kiezen!! Hij wist niet wat zeggen, droge mond en zweet op het voorhoofd was al reactie dat hem overkwam!!! “ Euh . . . . . kies jij maar! ”wist hij schor uit te stamelen!
“Ok, dan neem ik het bordeaux setje, ze trok het aan en Simon bedacht ineens dat een naakte vrouw héél mooi kon zijn, maar een vrouw in sexy lingerie nog véééél mooier! Verdorie hij was zwak, zijn lichaam leidde precies een eigen leven, zijn hoofd zei het ene en zijn lijf deed het andere!!! Sara keek welke kledij hij meehad, het waren twee mooie kleedjes maar niet echt geschikt, ze vroeg Simon of ze na het ontbijt misschien even konden winkelen om wat geschiktere kledij te zoeken voor het strand enzo! En een ander paar schoenen misschien voor als we nog eens gaan wandelen in de duinen!! ” “Goed idee, alle ik zal dan maar opstaan zeker, hij stond recht en nam in een trek het laken mee van het bed, ze wist dat hij niet verlegen was dus ze vermoedde dat hij wéér opgewonden was en het niet wou tonen aan haar! Hij liep ook naar de de koffer met zijn laken nog steeds rond zijn middel geknoopt hij passeerde Sara en ze ging met opzet op zijn laken staan!! Het laken viel, hij keek een beetje beduusd en tegelijk veronschuldigend dat hij weer zich had laten meeslepen door zijn verlangen en haar naaktheid! “Simon je bent onverbeterlijk!! ” lachte ze, “Maar nu wil ik toch liever eerst ontbijten, als je het niet erg vind ??” “Nee nee, we gaan ontbijten, ik zal even met koud water mij wat opfrissen en aankleden dan ben ik weer tiptop, en dan gaan we even op den dijk wandelen en naar de winkeltjes kijken, goed ??” “Klinkt als een heel goed plan! ”ze wou dichterbij komen en hem kussen maar Simon stak zijn hand uit en hield haar tegen . “Laat me eerst even . . . . . . en doe alstublieft een kleedje aan dat ondergoed helpt niet echt om me te beheersen! ” grijnsde hij! Ze lachte “Daar moet toch nog wat op gevonden worden he, aan jouw licht ontvlambare aard! ” “Zolang jij maar zorgt dat ik geen vuur vat en mijn hartstocht op tijd intoomt heb ik daar geen probleem mee dat ik licht ontvlambaar ben, in tegendeel, en geef toe lieverd, jij hebt dat toch ook zo graag!!! ” “Ja das waar, héél graag zelfs, maar ik denk op dit moment dat deze woordspelingen je niet veel helpen, ik ga al naar beneden, dan heb je even géén afleiding, zal ik al ontbijt bestellen voor jouw?” “Ja das ni slecht dan heb ik even tijd om me te herpakken, neem maar een lekker bord spek met eieren voor mij, ik moest toch zorgen voor voldoende krachten he, en alle beetjes helpen!! ” Sara moest weer goechelen om zijn toespeling over de vallende sterren en de wensen, ze trok snel een kleedje aan, trok een kam door haar haren en wierp hem een kushandje alvorens ze de kamer uitliep! Simon kreunde zwaar, en liep naar het bed waar hij zich achterover liet vallen, onwaarschijnlijk wat hem allemaal overkwam, hij had nooit gedacht dat Sara zo zou veranderen, wat een temperament zat er in zijn verloofde, en zoals ze gisteren bewezen had, het verlegen meisje was een zelfzekere vrouw geworden en ze liet het hem duidelijk merken!
Denken aan haar bracht geen soelaas voor zijn probleem, ze verwachtte hem voor het ontbijt en hij lag hier nu op het bed, het vuur raasde door zijn lendenen . . . . . . . . . . . . . . . en geen Sara!!!!
Vloeken was het enige dat hij nu wou doen . . . . . . . .! Er kwam een stevige verwensing diep uit zijn binnenste! En vlak erachter een ingehouden kreun en hij gromde dierlijk om Sara!
Maar ze kwam helaas niet terug, ze was met een tas koffie naar de bibliotheek gewandeld en had de deur laten openstaan zodat ze Simon zou zien voorbijwandelen, ondertussen verdiepte ze zich in het bundeltje gedichten van Lord Byron, ze las eerst het gedicht van Simon en kreeg het aangenaam warm!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 08-11-2012 22:46

Part 134

Sara werd een beetje ongerust, Simon bleef nogal lang weg en het ontbijt leek aan hun neus voorbij te gaan, ze begreep niet wat hij zolang aan het doen was op de kamer! Ze stond recht en maakte aanstalten om te gaan kijken waar hij bleef, ze wou net de deur uitlopen van de bibliotheek toen ze tegen hem opbotste, ze verloor haar evenwicht en Simon was net snel genoeg met haar op te vangen zodat ze niet met een klap tegen de grond ging! “Lieverd het spijt me, ik had je niet gezien, ik was zo gehaast om naar jouw te komen voor het ontbijt” Hij hoopte dat ze niet zou zien hoe rood hij nog was!! “Amai, da was schrikken, ik was ongerust en wou net komen kijken, en juist dan kom je aangelopen, tis alsof je voelde dat ik je miste! ” “Ja, dat is zo, het spijt me dat het zo lang duurde, gaat het weer een beetje??” hij nam haar in zijn armen en gaf haar een tedere knuffel, “Sorry hoor dat ik je zo lang liet wachten en dat je ongerust was! ” “Tis ni erg, ik heb het gedichten bundeltje van Lord Byron nog eens gelezen, en speciaal jouw gedicht twee keer, tis mooi he! ” “Ja, tis mooi, zullen we nu dan maar ontbijten ?” “Ja das goed want ik heb honger, het is bijna een brunch ondertussen! ”zei Sara een beetje lacherig . Ze haakte haar arm in Simon’s uitgestoken elleboog en samen liepen ze naar het restaurant, de geur van verse broodjes en koffie deed hen beiden watertanden en Simon’s maag begon luid hoorbaar te grommen! Sara schoot in de lach, “Al die oefeningen die wij doen zorgen wel voor een goede eetlust! ” “Simon grijnsde weer schaapachtig met Sara haar toespeling op hun voorbije nacht, da was inderdaad een zeer uitputtende en intensieve bezigheid geweest, ge zou voor minder honger krijgen . Ze namen plaats aan een tafeltje in de veranda van het restaurant, het was heel gezellig, midden tussen mooie planten en bloemen, zelfs redelijk prive, er kwam iemand hun bestelling opnemen, Simon bestelde zijn bord spek met eieren en Sara hield het bij koffie met croissantjes en een koffiekoek! “Amai dat gaat smaken, en dan gaan we subiet wandelen en misschien een terrasje doen op den dijk, wat denk je ??” “Ja leuk, ik hou van de zee, wij kwamen vroeger met moeke altijd naar zee op een camping, maar vake deed dat ni graag meer zonder moeke! ” “Das te begrijpen he Sara, uw moeke was waarschijnlijk de liefde van Hans zijn leven en als dat dan wegvalt denk ik dat ge niet wilt geconfronteerd worden met de momenen dat ge samen zoo gelukkig waart, ik zou dat weer anders verwerken, maar da is voor iedereen zo anders he! ” “Ja das waar, en das heel lief dat ge da zo zegt, ik ben wel blij voor Vake, hij heeft jaren alleen geweest en nu . . . . . nu heeft hij Lut, ze is zo goed voor hem, wat kan ik nog meer wensen . ”
“Niets, gewoon blij zijn voor hen, zoals zij ook blij zijn voor ons! ” Hij nam haar hand vast over de tafel en kuste haar vingers . Hij strengelde zijn vingers door de hare en zo bleven ze een tijdje in elkaars ogen kijken, ze werden gestoord door de ober die het eten bracht, met tegenzin lieten ze elkaar los en begonnen ze te eten . Simon genoot zichtbaar van zijn bord eieren met spek en liet geen kruimeltje over, met een korstje ging hij verwoed door zijn bord om het laatste restje ei op te vegen hij stak dat in zijn mond en zakte voldaan achterover in de stoel, hij wreef tevreden over zijn buik en glunderde, “Dat was lekkerrrr, ik wist niet dat ik zo’n honger had! ” “ Je had sneller uit de kamer moeten komen he, dat doet er mij aan denken, je hebt nog altijd niet verteld waarom je zo lang nodig had om naar beneden te komen! ” Hij werd een beetje ongemakkelijk en zelfs rood bij die vraag . . . . . “Euh . . . . tja. . . ” stamelde hij “Simon . . . . . . . ??” zei ze . . . nu wel heel nieuwsgierig ? “Euh mijn probleempje ging niet echt weg met wat koud water, en die laatste opmerkingen over dat ontvlambaar zijn en jouw zien rondparaderen in dat bordeaux lingeriesetje, da was er net teveel aan! Ik heb . . . . euh . . . . . tja alle, ik heb een handje moeten helpen als je begrijpt wat ik bedoel! ” Sara fronste haar wenkbrauwen en liet zijn bewoording even doordringen . . . ’een handje helpen’. . . . . . plots begreep ze waar hij het over had, ze werd rood tot achter haar oren dronk van haar fruitsap en verslok zich! Al hoestend en proestend probeerde ze zich terug te herpakken Simon klopte zacht op haar rug en vroeg of het wel ging ? “Ja, heum, ze schraapte haar keel en dronk van het glas water dat bij Simon stond . “Ja, wat kan ik zeggen, ik ben een man he” grijnsde hij ondeugend! “O maar dat had ik al lang ondervonden da jij een man was . . . . . . . ” ze had nog wel een opmerking achter de hand . . . . . . . “Maar Simon . . . . . . . . ze wachtte tot ze zijn volle aandacht had . . . . . . . . . . . in het vervolg als je nog zo iets plezierigs doet mag ik toch meespelen he, ik mis niet graag al de fun!!! ” “ Hij kreunde, “Sara je maakt me compleet tuureluut, ik geloof mijn oren soms niet! ” “Lieverd ik mag dan wel nog redelijk groen zijn op sexueel gebied, ik ben niet wereldvreemd en weet heus wel dat mannen zichzelf al eens behelpen zal ik maar zeggen! ” ze giechelde bij die uitspraak! Simon schoot in de lach, “Sara je bent niet te schatten, ok ik beloof dat je al de fun van zeer dichtbij mag meemaken in het vervolg!! ” ze lachtte “Zo hoor ik je spreken se, dat hoor ik al véél liever! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 08-11-2012 22:47

Part 135

Uitgelaten liep Sara door de winkelstraat, Simon had beloofd om weer met haar te shoppen en ze hadden al veel plezier gemaakt, gelukkig was het weer omgeslagen en er scheen een stralend zonnetje, ze hadden een soft ijsje gedeeld en Simon had haar een mooi paar wandelschoenen kado gedaan, ze had een mooie jeans gekocht, eerst vond ze hem te nauw zitten maar toen Simon haar strakke billen een compliment gaf, besloot ze toch maar die broek te nemen! Ze hadden hun aankopen naar de auto gedragen en zagen in een souvenirshop een mooi schaalmodel van een motorjacht, Simon besloot het te kopen voor Leon, hij was sinds Gert de verpleger hem onder zijn hoede had verzot op alles wat met varen te maken had! Ze besloten op den dijk nog een terraske te doen, Simon bestelde een rood wijntje en Sara besloot eens gek te doen en de pepsi max achterwege te laten! “Voor mij een sangria alstublieft!! ” Simon grinnikte “Daar zit alcohol in he lieverd, en je weet wat er gebeurd dan he! ” “Eentje maar he, voor de gezelligheid! ” Ze zaten met zijn tweeën dicht bij elkaar en bekeken de mensen die over den dijk wandelden, met sommige moesten ze lachen, Simon keek naar een paar kortgerokte jongedames en Sara had het gezien, ze was niet jaloers, straks lag Simon toch maar mooi in haar bed en zou met haar de liefde bedrijven! Maar als grapje hield ze haar hand voor zijn ogen, “Das niet voor jouw oogjes Simon van Wijck!! ”
Hij hoorde het lachje in haar stem en wist dat ze weer aan het plagen was . ” “Maar Sara lieverd, ik was me net aan het bedenken dat hun rokjes véél te kort waren, die jeugd van tegenwoordig is voor niets meer verlegen, moest ik hun papa zijn ze mochten niet buiten van mij!! ” “Ok, je hebt je goed eruit gepraat, tis je vergeven! ” Ze nam zijn kin tussen haar vingers en dwong hem naar haar te kijken, “Maar in het vervolg wil ik voor jouw wel zo’n rokje dragen, als dat betekend dat ik binnen moest blijven bij jouw, ik zou niet liever willen! ”
Hij kreunde, ze wist hem toch altijd van antwoorden te dienen waar een serieuze dubbele betekenis aan zat! “Ik zou ook niet liever willen . . . . . . . dan jouw in zo’n minuscuul rokje te zien, liefst met een van je mooie lingeriesetjes onderaan natuurlijk, en dan kom je mijn bureau binnen en dan . . . . . . . hij boog dichterbij en fluisterde ondeugende gedachten in haar oor . . . . . . Sara gierde het uit, “Jij bent een snoepertje he! ” giechelde ze! “Alleen als jij mijn snoepje bent, lekker zoet en kleverig! ” “Ben ik nie altijd zoet ??” zei ze met een zeemzoet stemmetje . “Zo zoet dat ik er tandpijn van krijg! ” weerom lachten ze hartelijk, het was echt leuk om elkaar zo uit te dagen zonder dat er verder iets achter gezocht werd, gewoon lichte plagende steekjes en ze konden er beiden goed om lachen!
Na nog een wafel met slagroom gegeten te hebben van een kraampje op den dijk wandelde ze richting auto en reden ze weer naar het hotel, Sara pakte op de kamer al haar nieuwe kledij uit, ze had stiekum in het warenhuis terwijl Simon beroepshalve wat kleding had gekeurd (beroepsmisvorming! ) een heel sexy lingerie setje gekocht, het slipje was een tanga, ze had het nog nooit gekocht, veel had dat niet om het lijf en ze had nog altijd liever wat comfort in plaats van iets schoon om te zien, trouwens van haar blote billen zag ze zelf toch niets, maar Simon zou het wél zien, grinnikte ze zachtjes, de bh was ook prachtig, en o ja het pikant detail, het was knalrood!! Simon kon zich vanavond wel eens verslikken in zijn eigen speeksel, hij zou als een hond met een bot kwijlen, daar was ze zeker van!!!
Ze frommelde het tussen de andere kledij toen Simon binnenkwam, hij had nog snel een telefoontje gedaan naar zijn ouders met de verzekering dat ze ‘s middags op tijd bij hen zouden zijn! “Hey lieverd, was alles goed met Leon ?” “Ja hoor, hij keek uit om morgen zijn toekomstige schoondochter weer te zien, hij is gek van je!! ” “Das fijn! ” grinnikte ze “ Maar ik ben al zéér tevreden met de zoon, aan hem heb ik mijn handen al vol!! ” Ze sloeg haar armen om zijn hals en kuste hem, “Bedankt voor dit weekeindje, ik heb alvast genoten van begin tot eind!! ” “We zijn er nog niet he Sara. . . . . . . aan het eind bedoel ik . . . . . . vanavond nog en vannacht!!! ” “Vanavond en vannacht, jazeker!!! ” Beaamde ze veelbetekenend, denkend aan het rode lingeriesetje in de koffer!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 02-12-2012 16:52

Part 136

“En . . . ???” . . . . “En wat ??” zei Sara . “Wat wil je vandaag nog doen, het is nog maar namiddag, nog veel te vroeg om ons in onze kamer op te sluiten, niet dat ik dat héél erg zou vinden maar ze moeten nu niet denken dat we asociaal zijn he!! ” ze lachtte met zijn grapje en Simon grijnsde, hij hoorde haar zo graag lachen!
Hij nam haar in zijn armen “Je bent zoo mooi als je lacht, als je nou eens die strakke sexy jeans aan trok en we wandelen nog eens tot aan het strand, pootje baden!! ” “Hij knabbelde aan haar oor en gromde in haar hals allerlei lieve woordjes! “Ok, maar jij gaat buiten wachten anders komen we niet meer buiten, zodra jij een blote borst ziet ben je verkocht!! ” grinnikte ze . “Ga jij dan je borsten laten zien, je moet enkel die jeans aantrekken hoor! ” “Simooon, vooruit, kssssjjjt, de kamer uit!! ” Ze greep hem bij de schouders, draaide hem om zijn as en duwde met al haar kracht de deur uit! Ze hoorde hem lachen tot in de kamer nadat ze de deur sloot!! ‘Wacht maar’. . . . . . . . ze nam het rode setje en trok snel haar kledij uit, in haar blootje liep ze naar de spiegel en trok het sexy niemendalletje aan, ze trok de jeans aan en moest lachen toen ze haar eigen bips aan het bewonderen was, er kwam een streepje rood boven de rand van haar jeans uit, zou ze het zo laten dat hij al een voorsmaakje kreeg of zou ze het onderstoppen ?? Dillemma was dat, en er was nog een probleem, ze had mooie schoenen een sexy jeans maar. . . . . ze had er niet aan gedacht om een t-shirt of topje te kopen!! Stom, stom, stom!!!
Ze trok het bh-tje aan en ging voor de spiegel staan, zou ze zo meegaan, grinnikte ze!
Simon zou ter plekke iets krijgen, en niet aan zijn hart, véél lager, nu lachtte ze breeduit!
Ze draaide eens rond voor de spiegel, die tanga was wel tof, zo zag je geen naden van een broekje zitten en haar rond poepje zou zeker Simon’s aandacht trekken, maar nu . . . . . . wat erover aantrekken??? Ze liep naar hun koffer en bekeek de twee kleedjes, nee da was geen optie, zou absoluut geen zicht zijn, ze had een idee ze nam een wit opgevouwen hemd van Simon uit de koffer en trok ermee naar de spiegel . Ze trok het overaan en rolde de mouwen op tot aan de ellebogen, ze liet het hemd loshangen maar pakte de twee uiteinden vast en legde er een knoop in, haar navel was bloot en de rode bh scheen er een beetje door, maar het was zéér geslaagd én sexy!! Ze was benieuwd naar zijn reactie, ze trok nog snel een kam door haar haren en zette haar zonnebril op haar hoofd zodat haar haren naar achter getrokken werden!
Ze ging nog snel met een lipgloss over haar lippen en knikte goedkeurend tegen de knappe verschijning in de spiegel! “Simon van Wijck, here I come!!! ” Ze trok de deur open en liep in de gang, ze vond hem niet direkt en liep naar de bibliotheek, daar was hij ook al niet! De bar ?? Ja, bingo, hij zat in een geanimeerd gesprek met een jongeman maar die zag haar eerst want Simon zat met zijn rug naar haar toe! De reactie van de jongeman was lachwekkend, hij was iets aan het eten en toen hij Sara zag liet hij zijn vork tussen bord en mond zweven en met open mond staarde hij haar aan! “Wow, amai, wat een stuk . . . . . . .! ” hoorde ze hem zeggen! Simon draaide zich om en keek naar de vrouw waar zijn tafelgenoot bijna van in katzwijm viel! “Sara . . . . . ??” Hij stond met zijn mond vol tanden, verbaasd keek hij hoe ze op hem afstaptte en hem vol op de mond kustte, hij proefde de zoete aardbeismaak van haar lipgloss .
“Simon, stel me eens voor aan uw gezelschap, hij ziet er een beetje van slag uit grapte ze! ”
“Hij niet alleen lieverd, als ik dat geweten had, ik had me nooit uit de kamer laten zetten! ” fluisterde hij in haar oor . Hij herpakte zich en draaide zich naar zijn tafelgenoot, “Sara, Philippe, Philippe, Sara, mijn verloofde!! ”voegde hij vol trots toe en ook een beetje uit bezitterigheid natuurlijk zodat de jongeman direkt wist dat hij niks moest proberen, ze was van hem!!! Ze schudden elkaar de hand en Sara ging naast Simon zitten, hij was nog steeds van slag, ze nam zijn glas witte wijn en nam een slokje, ze boog voorover om het terug te zetten en bood zo Simon een kijkje op wat er verborgen zat onder het mannenhemd!! Het lukte hem net om een kreun te onderdrukken, hij had een rood bandje gezien van haar bh en door de witte bloes scheen ook al die rode gloed!! “Waarover ging het gesprek ?” informeerde ze aan de twee mannen! ” We hebben net kennisgemaakt, ik heb verteld dat wij hier op weekeind zijn en hij is schrijver van thrillers en wou in alle rust werken en kwam naar dit hotel omwille zijn geschiedenis met al die schrijvers!! ” “O das leuk, en je bent nu en boek aan het schrijven ?” zei Sara oprecht belangstelling tonend! “Ja, maar ik zit nog maar in de beginfase hoor, het is mijn eerste boek! ” “Alle succes dan, ik zal ernaar uitkijken in de winkels als het gepubliceerd wordt! ” “Dank je wel Sara, das fijn, dan weet ik al dat ik minstens één exemplaar verkoop!! ” Simon lachtte, maar nu was al die aandacht van Philippe wel genoeg!! “Sara lieverd, gingen wij nu nog wandelen, je heb je speciaal omgekleed daarvoor! “Ja natuurlijk Simon, ik ben er helemaal klaar voor, jij ook ???” ze nam zijn hand vast en ze trok hem uit zijn stoel! ” “Excuseer ons Philippe, maar Simon had me nog een wandeling beloofd langs het strand” verontschuldigde Sara zich!! “Das niet erg ik moet toch weer aan het schrijven anders komt er geen letter op papier!! Zo zal het nooit een bestseller worden! ” grapte hij . Simon en Sara schoten luidop in de lach, ze namen afscheid en gingen naar buiten, hij stopte en stond stil te kijken naar de strakke jeans en het bewegen van haar billen, Sara voelde dat hij niet volgde, ze draaide zich vragend om . Hij kwam op haar af en nam haar in zijn armen, “Je bent een heel ondeugende, stoute, sexy . . . . . . vrouw, mij ei zo na iets doen krijgen, wat heb jij aan, das mijn hemd en nog een belangrijkere vraag wat heb je onderaan ???” “Das voor straks, dan mag jij dat allemaal bewonderen, en dat hemd was uit noodzaak, we zijn een t-shirt vergeten te kopen!! ” “Goddank dat we dát vergeten zijn dit is véééél beter!! ” Hij liet zijn handen over haar blote buik gaan en naar haar billen die in de strakke jeans zaten, hij nam de rondingen in zijn handen en kneep zachtjes, zijn mond nam bezit van de hare en een stomende kus volgde!! “Sara, je bent zo . . . . . . . . heet en sexy, heb je Philippe gezien, ik dacht dat ie ter plekke van zijn stoel zou tuimelen . . . .! ” “Chance dat ik al kennis gemaakt had en hem wel een toffe kerel vind, moest ie je bekeken hebben zoals daarstraks en ik mocht hem niet gekend hebben, ik had hem zijn boek laten opvreten, al was het nog maar enkele bladzijden dik!! ” “Simon niet zo jaloers, ik wist niet dat je er bij iemand zou zitten, dit is namelijk alleen voor jouw bedoelt!! ”ze wees naar zichzelf .
“Gelukkig maar, mag ik eens piepen onder mijn hemd, ik wil wel eens weten wat voor moois er alleen voor mij is bestemd! ” Hij nam met zijn vingers de twee helften van het hemd vast boven de knoop die ze gemaakt had en keek haar smekend aan! “Heel eventjes piepen dan, maar dan gaan we wandelen he, je bent in staat om weer naar binnen te gaan zonder wandeling!! ”Hij boog zijn hoofd en trok het hemd een beetje open, zijn adem stokte in zijn keel! “Oh God, Sara . . . . . . . . . .! ” “Straks mag je dat allemaal van dichtbij bekijken, nu gaan we pootje baden!! ” “Als het écht moet . . . . . . .! ” zei hij met tegenzin! “Het moet!! ” giechelde ze
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 02-12-2012 16:52

Part 137

Ze waren aan het strand en liepen op blote voeten door de branding, hun schoenen hadden ze aan elkaar gebonden en Simon had ze allevier aan de nestels vast, Sara vond enkele mooie schelpen en liet ze blij als een kind zien aan Simon . Hij kon niet anders dan glimlachen met haar kinderlijk enthousiasme over het schelpjes rapen, ze was aandoenlijk en lief toen ze hem vroeg of ze de mooie even in zijn broekzak mocht stoppen, die jeans van haar was veel te strak, het zou een pijnlijke bedoening worden!! Simon stemde toe onder voorwaarde dat zij ze straks één voor één weer uit zijn zakken zou halen! Ze giechelde “Beloofd en ik zal af en toe misschien wat moeten zoeken, zijn het héél diepe zakken??” Simon sloeg zijn ogen op naar de hemel, waar haalde ze het in Gods naam toch allemaal vandaan! “Ik denk dat jij een beetje verkoeling nodig hebt!! ” hij bukte zich en spatte met zijn hand een regen van druppels zeewater in haar richting . ” Sara gierde het uit en ging in de tegenaanval, zij had twee handen vrij en Simon maar een hij hield hun schoenen immers vast!! Ze schepte een handvol zeewater in een kommetje van haar handen en smeet het zijn richting uit! Hij kon niets anders doen dan hard weglopen, weg van het water in elk geval! Ze liep achter hem aan en in het zachte zand van de duinen haalde ze hem bijna in, hij stopte plots draaide zich om en ving haar in zijn uitgestrekte armen op! Ze vielen samen in het losse zand, Sara lachtte buiten adem “Ik heb u te pakken . . . . .!! ” “Ja en ik heb het ook zwaar te pakken . . . . van U!! ” grijnsde hij . Hij rolde haar om en ging boven op haar zitten, nu kon ze nergens meer heen! Hij greep haar handen vast en pinde ze vast in het zand, ze zat gevangen! “Ik wil excuses, omdat je mij nat gemaakt hebt!! ” zei Sara gemaakt boos en eigenlijk was ze niet in de positie om ook maar iets te eisen, zij was degene die onder hem gevangen lag! Hij moest moeite doen om streng te klinken en ze hoorde wel dat hij zijn lach moest inhouden! “Nee, geen excuses van mij je vroeg er zelf om met je scherpe tong! ” “Scherp zou ik nu niet stellen, eerder ondeugend of uitdagend, was ik niet lief dan om voor te stellen om de schelpjes zelf uit uw zakken te halen ?” “Ja eigenlijk wel, ok tis goed, géén excuses dan maar dan moet je nu zeggen dat je me graag ziet! ” “Daar heb ik geen probleem mee, ik zie je graag Simon, ongelooflijk graag zelfs!! ” “En . . . . . Simon van Wijck is de knapste van heel de wereld! ” “Zeg, nu overdijft ge he, België misschien maar Leonardo di Caprio of George Clooney mogen er ook best wezen! ” lachtte ze . “Ok ok, ik neem genoegen met België! ” “Ok, Simon is de knapste man in België en. . . . . . hij is van mij!! ” “Das waar, ik ben helemaal van u! ” Hij boog zich voorover en kuste haar oorlelletje, knabbelde aan haar hals en trok een spoor van natte zoentjes tussen de opening van het witte manshemd tot aan haar bh! “Helaba, niet meer piepen he, das voor straks! ” Hij kreunde “Verdomme mislukt! ” “Maar als ik niet mag kijken, mag ik dan eens voelen ?” “Heel eventjes, als opwarmertje! ” Hij liet haar handen los en ging langs haar blote buik onder haar hemd en beroerde de zachte kant van haar bh en voelde de geborduurde bloempjes op de bovenkant, en wat hij nog meer gewaar werd waren haar tepels die op zijn zachte aanraking reageerde! Haar ogen werden wazig en ze greep zijn handen vast, wou ze dat hij ophield ?
Ze gleed met haar handen omhoog langs zijn onderarmen en hield zich stevig aan hem vast “Niet stoppen met liefkozen . . . . . . doe nog maar wat verder, het is zo zalig! ” smeekte ze hem!
Hij streelde zachtjes verder, de onderkant van haar borsten en met twee vingers stimuleerde hij haar tepels, ze kreunde zachtjes en kromde haar lichaam naar hem op . Hij voelde bij zichzelf ook de opwinding toenemen en wenste dat ze nu in de beslotenheid van hun kamertje waren, hij zou haar het hemd van het lijf scheuren, haar uit die strakke jeans peuteren en hartstochtelijk beminnen! Verdomme, hij had haar daarnet voor ze gingen wandelen weer mee naar binnen moeten sleuren en wild met haar vrijen! Nu moest hij zichzelf intomen . . . . . en haar erbij!!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 02-12-2012 16:53

Part 138

“Sara, we moeten stoppen, zo dadelijk komt er hier een wandelaar voorbij of god verbied een gezin met kinderen en dan zou ik niet willen dat zij dat sexy ondergoed van jouw ook te zien krijgen, dat was voor mij alleen he!! ” “Spijtig . . . . . kreunde ze . . . . . . . maar je hebt gelijk, straks worden we nog gearresteerd voor openbare zedenschennis of zo!! ” “Dan mogen ze mij samen met jouw in de cel stoppen, ik zou mij prima amuseren met zo’n sexy medegevangene als jij! ” “Wie weet. . . . . . gniffelde Sara . . . . . . stoppen ze jouw bij een ongeschoren, getattoeëerde bullebak die rijkeluiszoontjes rauw opeet en weer uitspuwt, maar ik kom je redden, ik koop de bewaking om en laat ons in afzondering opsluiten! ” “Héél leuk Sara, dan liefst wel zo’n beklede cel, das lekker zacht!! ” “Tis goed, we zullen maar terug naar het hotel gaan, daar kan niemand ons arresteren en dat bed is véél aanlokkelijker als die cel! ”Hij ging van haar af en trok haar overeind, hij kletste het zand van haar billen met enkele zachte tikken op haar bips. “Dank je, maar je hebt er net iets teveel plezier in Simon! ” “Ik weet het, maar dat achterste van jouw ziet er verschrikkelijk sexy uit in die jeans en elk excuus is goed om dat aan te raken! ” hij knipoogde en raapte hun schoenen op die in het zand lagen, hij hield ze ondersteboven en er stroomde fijne straaltjes zand uit! Ze wandelden hand in hand weer naar het hotel, aan de inkom veegden ze het zand van hun voeten en deden hun schoenen snel aan . “Ik ga eerst een hapje eten vragen en een lekkere fles champagne, tis ten slotte onze laatste avond hier! ”
“Goed idee, maar geen chocomouse vandaag he! ” “Oooh spijtig!! ” zei Simon met overdreven telleurstelling in zijn stem! “Dan kijk ik of er iets anders is, ijs misschien . . . . . . ??”
Sara lachtte “Dat ga jij niet op mijn buik wrijven hoor, véééél te koud, brrrrr! ” “Ok ook géén ijs dan!! ” Ze kwam een stapje dichterbij “Als je nu mij eens als toetje beschouwt, ik was toch zo zoet dat je er tandpijn van kreeg en geloof me, straks zal je zien met eigen ogen dat ik om op te eten ben!! ” fluisterde ze in zijn oor . Hij kreunde “Zullen we het eten gewoon helemaal overslaan, die wafel van daarstraks geeft me voorlopig energie genoeg! ” “Goed idee, maar zorg wel voor die fles Champagne!! ” “Komt in orde, ga jij alvast naar boven, ik kom er zo aan! ” “Ik wacht vol ongeduld op je . . . . . mét de Champagne! ” ze gooide een kushandje en met overdreven heupgewieg verdween ze richting kamer! Simon kon zijn lach net inhouden, ze deed het er gewoon voor, hem zo prikkelen en uitdagen, dat beloofde weer voor vannacht!
Hij liep snel om de fles champagne, sexy dames mocht je niet te lang laten wachten!!
Vooral niet als ze Sara de Roose heette en zijn sexy vrouwtje was, dacht hij!
Hij haaste zich met de fles en twee glazen naar de kamer, plots hield hij halt, de deur stond op een kier, hij hoefde niet te kloppen en opende zacht de deur en staptte enkele stappen de kamer in, géén Sara te zien!! Plots hoorde hij de deur weer in het slot vallen, “Zet de fles maar op tafel en draai je dan maar om! ”hoorde hij haar zeggen! Het bloed begon door zijn aderen te razen en maakte hem al licht in het hoofd, zonder nog maar één druppel Champagne te hebben gedronken, hij staptte traag op de tafel af zette de fles en glazen neer en draaide zich naar haar om, ze was ondertussen vlak achter hem gaan staan! Hij schrok eerst dat ze hem zo stilletjes beslopen had en zo dichtbij stond, en dan van de aanblik die ze hem gaf, haar kledij had ze reeds uitgetrokken en ze stond voor hem in het rode lingeriesetje waar hij gedurende de wandeling af en toe een blik had op kunnen werpen! Hij hield hoorbaar zijn adem in en floot zachtjes die weer uit zijn longen, “Waaauw, hola pola! ” “Vind je het mooi??” “Mooi, mooi ???Sara das te weinig lof voor zoiets, heet, sexy, verleidelijks en natuurlijk ook mooi maar vooral. . . . . . aaaaauwtch!! ” “Ze lachte, das Arne’s zin, maar hij zal dit nooit te zien krijgen!! ” “Das maar goed ook, anders ben ik genoodzaakt hem te vermoorden! ” grijnsde hij! Ze lachtte vrolijk mee, “Schenk je de Champagne al uit, ik heb wel zin in een glaasje! ” Ze liep rond hem en ging naar het bed, Simon nam de fles vast en worstelde met de kurk, hij draaide zich om en kreeg ter plekke bijna een hartaanval, ze stond met haar achterste naar hem toe en dan zag hij pas dat ze een tanga droeg, haar billen bloot met een strikje boven aan het minuscule broekje! Ze keek over haar schouder naar zijn reactie en vroeg nonchalant “Staat het je aan wat je ziet ??” Hij kreeg géén letter over zijn lippen, zijn keel was kurkdroog, hij stond er nog steeds te prutsen tot plots de fles met een knal openging en de Champagne eruitgutste als een fontein!! “De champagne is duidelijk, nu alleen nog zien dat je dat straks kan nadoen!! ” knipoogde ze uitdagend! Hij zette de fles aan zijn mond en nam een flinke slok Champagne om te bekomen, het prikkelde in zijn neus . . . . . .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Plaats reactie