Sara verhaal Cally

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
Plaats reactie
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 30-09-2012 13:18

Part 119

De rit naar huis was rustig, even rustig als de dag begonnen was, maar alles tussen middag en nu was ontzettend druk en vermoeiend geweest, ze rustte haar hoofd op Simon’s schouder en haar vingers zaten verstrengeld in zijn ene hand die op haar schoot lag! Enkel als hij moest schakelen liet hij haar los . . . . . even maar . . . . . om haar hand direkt weer vast te nemen en zij vlocht steeds haar vingertjes behendig tussen de zijne zodat ze elkaar stevig vasthielden, zijn vingers beroerden haar pols en haar hartslag versnelde door zijn zachte liefkozing! Dat simpele gebaar maakte haar al helemaal week, als hij zo verder deed moest hij niet veel moeite meer doen om haar te verleiden, ze zou als een gewillig slaafje hem overal gevolgd hebben, en zeker als het richting slaapkamer was!! Ze bloosde, hoe was het toch mogelijk, elke moment dat ze alleen met hem was dacht ze aan niets anders dan zijn warme lijf dat zich tegen haar aan vleidde of zijn mond die over heel haar lichaam plagende kusjes plaatste, of zijn handen die intieme plekjes beroerden en haar deden naar adem snakken!!
Ze was nog zo groen geweest amper een volle week geleden en ze had al bijna alle dagen van hem kunnen genieten, en hij hopelijk ook van haar, maar daar twijfelde ze niet aan, ze had de passie in zijn ogen gezien bij hun laatste vrijpartij, die was zo intens en ze hadden elkaar tot de laatste golf van extase in de ogen gekeken! Ze was helemaal veranderd, de oude Sara had nooit zelf volledig het initiatief genomen, op het appartement van Lieven had ze wel de moed bijeen geraapt om op onhandige manier en al giechelend Simon te ontdoen van zijn hemd maar romantisch, sensueel of sexy kon je dat nauwelijks noemen, en toen in bed had Simon de leiding genomen hij wist duidelijk waar ie mee bezig was terwijl zij het allemaal over zich liet komen, toch was het mooi en ontwapenend lief geweest, maar wat ze nu al allemaal ervaren had op die week was toch wel van een ander niveau in het spel der liefde!

Simon was ook aan het mijmeren, terwijl Sara dicht bij hem zat in de wagen hield hij haar hand vast en streelde zachtjes de gevoelige huid aan haar pols, hij had ook gevoeld dat haar hartslag versnelde en moest stiekum glimlachen, ze kon moeilijk haar gevoelens verbergen voor hem, vooral niet als haar lichaam en ogen haar steeds verraden! Hij hoefde maar in haar ogen te kijken en daar zag hij alle emoties en gevoelens die hij kon bedenken, liefde, verdriet, pijn . . . . . maar ook begeerte en passie, sensualiteit! Zijn kleine verleidster had hem al meermaals verrast deze week, ze was zo verlegen en braafjes geweest in het begin maar nu was ze ondeugend, uitdagend, verleidelijk en voor hem onweerstaanbaar!! Lieven had gesuggereerd dat ze in bed niet zou voldoen voor Simon en had hem aangeraden om snel een minnares te zoeken, hij kon niet verder van de waarheid gezeten hebben, ze voldeed aan alles wat een man maar kon wensen, en daar bedoelde hij wel duidelijk zichzelf mee, ze was van hem en O wee als ooit iemand anders een vinger zou uitsteken naar zijn Sara, dat zou hem groen van jaloezie maken en de gevolgen voor die ‘iemand’ waren dan niet te onderschatten!!
Hij dacht aan Fuerteventura, de avond op het strand en vond het spijtig dat deze hele week al zo hectisch geweest was, daar hadden ze gewoon kunnen genieten van elkaars nabijheid de liefde, en . . . . . . . vrijen. . . . . op alle plaatsen waar ze maar even privacy hadden! Dat deed hem eraan denken, hij moest het met haar eens hebben over de huwelijksreis, ergens lekker warm en zwoel is natuurlijk het best! Hijj gaf een kneepje in haar hand en vroeg “Slaap je lieverd ??” “Nee Simon, ik geniet van je in stilte, ik was aan het denken aan alle mooie dingen die ik sinds Fuerteventura beleefd en gekregen heb en we zijn nog maar een week samen, gaat dit wel blijven duren, daar ben ik soms bang van dus geniet ik van jouw elke minuut dat je bij me bent! Je weet maar nooit of het blijft duren . . . . . . zoveel geluk verdient een mens dat wel! ”Het was een retorische vraag waar ze geen antwoord op verwachtte maar Simon was geraakt door het feit dat Sara vond dat ze het niet verdiende en zette prompt de auto aan de kant!!!
Sara schrok op bij deze onverwachte stop en stelde zich recht, ze keek hem verwonderd aan! “Wat is er ??” vroeg ze geschrokken. “Luister Sara, ik weet dat ik in het verleden niet al te standvastig over kwam en dat ge daarom misschien nog steeds twijfelt aan mij, maar je moet me geloven, ik hou van je met hart en ziel en wat mij betreft is dat voor eeuwig en altijd!! ” “En ik wil dat jij ook dat ook zo bekijkt en niet langer twijfelt aan mij, aan ons . . . . aan mijn liefde voor jouw!! ” Hij nam haar hand vast en trok die op zijn borstkas . “Je zit hier in mijn hart, onder mijn vel, in mijn hoofd overal zit je in mijn lichaam, ik denk de hele tijd aan jouw, ik kan geen dag meer zonder je, zelfs geen paar uur zoals je daarstraks zelf zei, ik wil dat je mijn vrouw wordt en mijn kindjes draagt en ik wil samen met je oud worden!!! ” “Wordt het gelijk we gedroomd hebben, dat weet ik niet en jij ook niet, maar ik beloof je dat ik mijn uiterste best zal doen om onze droom waar te maken, geloof je me ???” Sara huilde, de tranen stroomde over haar wangen bij deze emotionele uitbarsting van Simon . “Ja Simon, ik geloof je, het spijt me dat je dacht dat ik twijfelde aan jouw en onze liefde maar ik was zo overwelmd van dat gelukzalige gevoel dat ik me afvroeg of het wel kon blijven duren, je weet nooit wat de toekomst brengt! ” “Nee das waar, we weten niet wat de toekomst brengt, en gelukkig maar, maar ik weet wel dat ik die toekomst met jouw wil delen, hoe onzeker die ook mag zijn, samen met jouw kan ik alles aan! ” “En ik kan met jouw aan mijn zijde ook alles aan! ” zei Sara zacht . Hij nam haar gezicht tussen zijn handen en kustte haar tranen weg, dan drukte hij zijn mond op de hare en gaf haar een stevige kus, ze opende haar lippen en beantwoorde die met evenveel gretigheid, ze ging met haar handen naar zijn hemd en wou zijn knoopjes losmaken toen er op het raampje van de wagen getikt werd, het geamuseerde gezicht van een politieagent deed teken dat het raampje geopend moest worden! Sara schoof verlegen op haar plaats en Simon opende zonder blikken of blozen het raampje . “Dag Mijnheer de agent, kan ik u helpen ?” “Zou u niet beter thuis doen waar u net mee bezig was ?” zei hij met een ingehouden lachje . “Dat was ik van plan, maar mijn verloofde was verdrietig en ik heb haar eerst moeten troosten, ik kan haar namelijk niet zien huilen daar word ik week van, en ik wou net verder rijden toen u op het raampje tikte, waarvoor dank want we stonden hier nogal redelijk onveilig en thuis is er inderdaad een beetje meer privacy! ” knipoogde hij naar de agent . De agent boog zich voorover en zag Sara’s betraande ogen, hij voelde mee met haar verdriet al wist hij niet waarom ze huilde, “Gaat het juffrouw, kan ik u helpen met iets ?” “Nee hoor, das vriendelijk, mijn verloofde heeft gelijk, ik was aan het huilen maar van geluk nu omdat hij zo lief was voor me en daar schiet het gemoed al eens van vol he mijnheer! ” “Ok, dan laat ik het hierbij, maar in het vervolg ergens veiliger gaan staan en iets meer prive, goedenavond samen! ” Simon deed het raampje dicht, hij keek naar de agent die wegreed en nog even zijn hand opstak! “Vriendelijke man! ” mompelde Sara.
Hij keek naar haar en zij naar hem, ze proestten het samen uit, de tranen schoten weer in hun ogen . . . . . . van het lachen!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 30-09-2012 13:19

Part 120

Simon had nog steeds een enorme grijns op zijn gezicht toen ze thuiskwamen, hij had de agent wel zien lachen toen hij op het raampje tikte dus een boete zou ie niet gekregen hebben . Sara daarentegen was toch wel een beetje verlegen toen ze betrapt was tijdens haar beginnende vrijage, om het zo maar te zeggen, ze was al lang blij dat er nog geen knoopje geopend was bij Simon en ook gelukkig niet bij haar!! “Simon, veeg die grijns nu eens van je gezicht, je bent al de hele tijd aan het lachen! ” “Sorry lieverd maar geef toe het was toch grappig he! ” “Ja ja, het was grappig, maar als je in je blootje gezeten had, denk je dan dat je er nog steeds mee gelachen had??”zei ze frank “Was je dan van plan om me helemaal in mijn blootje te zetten???”zei hij snel . Daar had ze niet van terug, ze was aan het nadenken wat ze nu kon zeggen! “Misschien . . . . . . misschien ook niet, maar daar kom je nu niet meer achter he! ”
“En waarom niet, ga je me nu niet meer uitkleden dan ??” “Nee, je hebt me heel de tijd uitgelachen! ” zei ze gespeeld gekwetst, ze vouwde haar armen over elkaar, trok een pruillipje en draaide zich van hem weg! Simon besloot haar spelletje mee te spelen, “Ok dan niet, maar ik heb je niet uitgelachen, ik lachtte alleen maar met de situatie, en die agent kon er ook wel mee lachen! ” “En ik niet! ” ze probeerde boos te klinken, maar Simon hoorde de plagerige ondertoon wel . Hij ging naar haar toe en legde zijn vinger onder haar kin en dwong haar hoofd omhoog zodat ze in zijn ogen moest kijken, “Het spijt me dat ik je in verlegenheid bracht en ook dat ik er plezier in had . . . . . . . vergeef je mij ??” “Toe. . . . . please, please, ik zal het nooit meer doen! ” Hij gaf haar een plagerig kusje op de mond en zei “Lach eens naar me in plaats van boos te kijken je meent er toch niets van, ik zie het in je ogen dat je me aan het plagen bent! ” Er verscheen een fijn glimlachske op haar gezicht en hij wist dat hij aan de winnende hand was, ze kon niet boos blijven en zeker al niet als ze het deed om hem te plagen! “Hoe weet jij dat ik je aan het plagen ben?” “Ik ken je, je bent een open boek, zeker als je stem en je ogen je verraden, ik denk dat je voor mij niet veel kan verbergen en me zeker al niet om de tuin leiden! ” Ze lachtte, ”Om jouw te foppen zal ik nog hard moeten oefenen dan! ” “Om me te foppen misschien wel, maar om me te verleiden heb je al meer dan genoeg ervaring en dat heb ik veel liever hoor!! ” “Ik dacht dat we overeengekomen waren dat jij je verleidingskunsten ging in de strijd gooien vandaag . . . . . . Ridder Simon!! ” “Ik heb daar nog niet veel van gezien van die kunsten van jouw! ” zei ze uitdagend .
“Nee das waar, maar ik dacht dat jij in de auto de leiding had overgenomen en ik mijn kunsten niet meer zou nodig hebben! ” “Zo makkelijk kom je er niet van af Simon van Wijck” grinnikte ze “Nee blijkbaar niet, ok zet je even dan kan ik me even voorbereiden! ” “Wat ga je doen dan ??”Hij liep naar het raam en verduisterde de kamer, stak enkele kaarsen aan en deed zijn das en vest uit . . . . “Simon . . . ??”
“Nee nee, je zal wel zien . . . . .! ” Hij liep naar de stereo en zocht een zacht nummertje uit . . . .

http://www.youtube.com/watch?v=MOlDVHMR ... re=related

De tonen van Bon Jovi’s Bed of roses klonk uit de stereo, hij kwam op haar af en trok haar uit de zetel, hij nam haar hand vast en draaide haar van zich weg en weer snel terug, ze lachte hij hield haar vast en boog met haar achterover en kuste haar, “En hoe doe ik het ??” “Geweldig, maar dansen is je sterkste troef niet . . . . . ” Hij trok haar terug overeind en wiegde haar heen en weer op de muziek, “Nee maar gelukkig heb ik nog andere troeven . . . . .! ” “Zoals ??”vroeg Sara zachtjes . “Ik ben knap en onweerstaanbaar en ik ben niet onbemiddeld, ik heb een mooie wagen . . . . . .! ” nu was hij haar aan het plagen “Simon, daar ben ik nu eventjes niet in geïnterresseerd, ik bedoelde eigenlijk iets anders met die troeven . . .! ” “O ja, euh dit misschien ??”Hij boog zich voorover en kuste haar hals, likte zachtjes aan het gevoelige plekje achter haar oor en blies een koud stroompje lucht op de plaats waar hij net gelikt had, ze huiverde! Met zijn hand ging hij onder haar bloese over haar rug zachtjes naar boven en hij liet een vinger over haar ruggegraat naar beneden glijden, ze giechelde . “Da kietelt, maar doe verder, het is goed wat je doet! ” Hij knoopte langzaam een knoopje los en nog een tot alles los was, ze had een mooi wit kanten beha aan en Simon hapte een beetje naar adem, “Ben heel blij dat die agent dit moois niet heeft gezien, en ik ben nog blijer dat da allemaal voor mij is! ”
Sara sloeg haar armen om zijn hals en drukte haar lippen op de zijne, hij was verrast door haar plotse reactie en hief haar van de grond, ze kusten alsof hun leven ervan af hing, helemaal buiten adem liet hij haar weer op de grond zakken, ze keek hem aan met wazige ogen en haar handen gingen naar zijn broek ze trok de riem los en smeet hem in de zetel, de knoop en rits volgde en zijn broek gleed op de grond, hij had zijn hemd ondertussen al zelf uitgedaan en hij stond in zijn boxershort, haar kledij volgde al gauw tot ze in ondergoed stond, “ Amai, ik heb het al eens gezegd zeker maar je bent enorm sexy in dat kanten niemendalletje, ik ben toch de gelukkigste man op de wereld met zo’n knappe, verleidelijke verloofde als jij!! ” “Tis goed Simon, je hoeft me niet meer te overtuigen of te verleiden, je hebt me al, waar wacht je nog op!! ” “Dat moet je nu geen twee keer vragen! ” Hij greep haar hand en liep met haar naar de slaapkamer waar ze al lachend op het bed vielen, snel ontdeden ze zich nog van hun ondergoed, hij bekeek haar, ze was ondeugend hem aan het uitdagen, ze duwde speels haar onderlichaam tegen hem aan en kreunde uitnodigend om haar te beminnen, hij kuste haar borsten en buik en draaide haar om zodat hij met zijn mond over haar rug ook plagende kusjes, beetjes en likjes kon geven, hij zakte naar beneden en beet een beetje harder in haar linker bips, “Auw” Hij kwam met zijn gezicht naast haar oor en fluisterde “Nu staan we quite! ” Ze lachte hees “ Ok dat had ik nog tegoed van je! ” Ze voelde zijn lichaam helemaal tegen haar rug aangedrukt en ter hoogte van haar billen voelde ze zijn opwinding, ze draaide zich om en hij rolde van haar af, in een vloeiende beweging zat ze bovenop hem “Je hebt me gebeten, en nu moet ik je straffen” aapte ze hem na “Graag”antwoordde hij uitdagend!
Ze strengelde haar vingers in zijn handen en pinde die naast hem op het kussen vast, niet dat Simon niet uit haar greep zou wegkunnen, maar dat wou hij toch niet hij zou zijn straf met plezier ondergaan en liet haar volledig het initiatief nemen . Ze kuste hem vol passie en liet haar mond en lippen over zijn schouders dwalen ze likte aan zijn borstkas en zette zacht haar tanden rond zijn tepel en likte met haar tong erlangs, hij reageerde heftig op deze liefkozingen ze dwaalde verder af en beet speels in zijn zachte buik, kreunend smeekte hij haar om haar te mogen beminnen ;hij hield het niet meer uit, ze kwam weer omhoog en gleed met haar borsten over zijn buik en zo naar boven, hij maakte zijn handen los duwde zich overeind en sloeg zijn armen rond haar heupen, “Genoeg gestraft, nu mag ik het weer goedmaken ! ” Hij bewoog haar heupen wat heen en weer, ze voelde waar hij naartoe wou en hielp een beetje door zich wat op te richten en zo kwam hij zachtjes in haar, ze klampte zich aan hem vast met al haar macht! Ze voelde hem zachtjes bewegen en ze ging mee in zijn ritme, heel langzaam en vol passie beminden ze elkaar, hij keek in haar ogen waarin lust en begeerte straalden! Het hoogtepunt naderde en ze voelde het, ze duwde hem weer neer op het bed en nam zelf het ritme over, Simon liet haar begaan en genoot, hij kreunde luid en bereikte de hoogste extase, Sara volgde luid roepend zijn voorbeeld, ze riep zijn naam telkens weer en hij trok haar bevend en trillend lichaam stevig tegen hem aan. “Ssssst lieverd, rustig maar! ” Hij kuste zachtjes haar haren en streelde met zijn handen over haar rug om haar te kalmeren, ze beefde nog steeds van de doorstane emoties en ze was bezweet van de inspanningen en bezorgd als hij was trok hij het dekbed over haar en nam haar stevig in zijn armen . Langzaam aan kwam ze tot rust . “Simon ?” “Ja Sara ?” “Ik hou van je” “Ik hou nog méér van jouw! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-10-2012 13:03

Part 121

Simon opende zijn ogen, hij voelde zich fantastisch, Sara lag nog steeds dicht tegen hem aan en dat voelde heerlijk!! Met zijn hand streelde hij het haar uit haar gezicht en keek naar zijn lieve kleine verleidster die er nu slapend héél engelachtig uitzag, maar God mag het geweten hebben, gisterenavond was ze een heel ondeugend en sensueel engeltje geweest, ze had hem zo goed als gek gemaakt met haar geplaag en uitdagend gestreel en gekronkel! Ze was ondernemend geweest en hij had met plezier alles ondergaan, met veel plezier zelfs!
Vandaag was het vrijdag, de week had lang genoeg geduurd voor hem er stonden niet echt veel dingen op de agenda dus als ze rond de middag op kantoor klaar konden zijn zouden ze misschien iets kunnen regelen voor het weekeinde, zondag moesten ze toch terug zijn om bij zijn ouders te kunnen lunchen! Hij ging nog even erover nadenken voor hij Sara iets zou zeggen! Als verassing, hij kon niet wachten om met haar helemaal alleen te zijn, gewoon genieten van elkaar, en dat hoefde niet alleen tussen de lakens, maar da was natuurlijk altijd leuk!
Hij voelde Sara bewegen en keek naar haar, zij was hem ook aan het bestuderen! “Vanwaar die glimlach op je gezicht Simon van Wijck ??” “Niets lieverd, ik dacht net dat het bijna weekeind was en dat betekend jij en ik helemaal alleen! ” “Ja fijn, geen werk, geen Alexander, Helena, Lieven, Britt, Arne . . . . . . . . oef!! ” “Dat zijn alleen maar pluspunten bovenop het feit dat wij samen zijn dit weekeind, en alle andere voor heel ons leven! ” Hij trok haar bovenop hem en kuste haar zachtjes, ”Bedankt voor gisterenavond, je was weer onweerstaanbaar sexy en ik heb genoten van je straf! ” “ Ja maar dat is de bedoeling niet he da je geniet van mijn straf, verdorie, daar moet ik ook nog op oefenen dan! ” lachte ze ondeugend! “Hoe laat is het ondertussen, we moeten naar Presence! ” zei Simon, maar de goesting was er niet echt, hij lag véél te goed met een naakte Sara bovenop hem, hij voelde haar heupen tegen de zijne, haar borsten drukten op zijn borstkas, er was niet veel nodig om nog meer opgewonden te raken! “Het is acht uur, we moeten ons niet echt haasten, of wel soms, is er iets dringend op kantoor ??” Nee om tien uur hebben we een afspraak met een stoffenfabrikant van Ecomoda voor de nieuwe collectie, dus we kunnen al eens later komen denk ik! ” “Goed zo, ze nam het dekbed vast en trok het over haar hoofd en verdween naar onder, “Saraaaa, wat ga je doen! ” Ze piepte weer onder het dekbed onder uit, “Ssst, Simon ik ga nog wat oefenen in lijfelijke straffen uitdelen! ” Ze verdween weer en hij voelde haar mond die zijn buik kuste en likte, zijn adem stokte even, was ze nu van plan wat hij dacht dat ze van plan was ?. . . . . . . . . . . . . . . . . Nee dus, ze kroop nog dieper en kriebelde aan zijn voeten! Hij schoot in de lach en zwierde het dekbed achteruit, jij kleine plaaggeest, kom hier! ”Hij greep haar bij haar middel en begon haar te kriebelen! Ze schaterde het uit, zelfs zo was ze sexy dacht Simon, hij stopte met kietelen en keek in haar ogen, de pretlichtjes stonden erin te blinken! “Ik kan er niet aan doen lieverd maar ik wil je weer! ” “Niet vechten tegen die drang Simon, ik wil je ook! ” Simon kustte haar zacht en bedreef zacht de liefde met haar! Het was weer anders als de keer ervoor, telkens leek het een nieuwe ervaring, ze lagen helemaal verstrengeld, armen en benen door elkaar op een zacht ritme te vrijen en Sara en Simon kwamen door dit hypnotiserend trage tempo helemaal in vervoering, in alle stilte bereikten ze samen het hoogtepunt alleen de verkramping van hun beider lichamen verraade het, Simon beet op zijn lip en Sara perste de hare op elkaar om te verhinderen dat ze een kreet zou slaken, niets mocht deze intieme vrijpartij verstoren enkel hun zware ademhaling gaf aan dat het een inspanning geweest was! Maar een gelukzalig makende inspanning! Simon begroef zijn hoofd tussen haar haren en kuste haar hals, ze huiverde lichtjes! “Hmmmmm, je smaakt zout al goed dat ik meer van hartige dingen houd in plaats van zoete, alhoewel, hmm die porto en was dan weer zoet, jij smaakt blijkbaar op alle verschillende manieren fluisterde hij!! ” “Simon, je doet precies of je gaat me opeten! ” giechelde ze . “Je bent ook om op te eten, van kop tot teen, alles aan je is lekker! ” Hij kuste het tipje van haar neus, “Het was weer zeer aangenaam wakker te worden naast je en nog aangenamer met je te vrijen, maar helaas moet ik spelbreker spelen en moeten we nu dringend naar Presence!! ” Ze trok een pruillipje, “Ok als het dan toch niet anders kan, maar morgen is het gelukkig weekeind!! ” “Ja gelukkig maar, . . . . . . ” Hij dacht nog steeds aan zijn verassing, dat zal ik straks eens regelen!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-10-2012 13:04

Part 122

Ze kwamen ruim laat aan op Presence, de blosjes op Sara’s wangen verraadde aan de attente toeschouwer dat ze nog niet zo lang geleden opwindende dingen had gedaan! Ze lachtte toen ze Lut zag en liep naar haar toe en omhelsde haar, “Dag Lut, alles goed met u en Vake, tis al een paar dagen geleden dat we nog gebabbeld hebben, vanmiddag misschien tijdens de lunch ??”Simon hoorde haar invitatie aan Lut en zag zijn kans om er even vandoor te gaan zonder dat Sara het zou door hebben, hij zou een smoesje verzinnen dat hij de lunch kon overslaan en dan kon hij gauw er even vantussen knijpen! De stoffenfabrikant was er kort nadat ze op hun bureau gearriveerd waren, het werd een geanimeerd gesprek met een goedlachse meneer die met liefde voor zijn vak uitvoerig over materialen, prints en stoffen kon praten . Sara was ook schitterend vond Simon, die bij de bespreking wijselijk zijn mond hield, af en toe knikte hij goedkeurend bij een voorstel van Sara . Ze had de man helemaal rond haar vingertje en toen hij uiteindelijk buiten ging had ze enkele mooie deals kunnen maken die zeker bij Marnix en Nils in de smaak zouden vallen voor hun nieuwe collecties!
Sara liet hem buiten en nam hartelijk afscheid, ze sloot de deur en voelde Simon’s handen rond haar middel glijden, hij trok haar tegen zich aan en fluisterde in haar oor “Dat heb je weer fantastisch gedaan Sara de Roose, hij was als pudding in je handen, ik moet al die mannen die hier over de vloer gaan komen zeer goed in het oog gaan houden gelijk ze aan uw lippen hangen, ik ben op dat vlak zéér jaloers hoor!! Hij kuste haar hals en ze giechelde!
Ze draaide zich om en vleide haar lichaam tegen het zijne, “Simon jij hoeft helemaal niet jaloers te zijn, er is geen enkele man die mij zou kunnen krijgen, degene die ik wil . . . . . . ze kuste hem zacht op de lippen. . . . . . . . heeft me al lang!! ” Er verscheen een klein lachje op zijn gezicht dat overging in een heel brede smile, “Ja ik heb je en jij . . . jij hebt mij, das net zo fijn! ” Hij kuste haar weer en ze knuffelden elkaar even tot ze gestoord werden door Lut die kwam kijken of ze mee kwam lunchen voor hun babbel! Snel lieten ze elkaar los, als twee verlegen tieners die betrapt waren tijdens stiekum geflikflooi sprongen ze uit elkaar, Sara giechelde en excuseerde zich . Lut moest lachen, “Maar Sara, da maakt toch niet uit, ik zie da graag zo’n jong koppeltje dat verliefd is, en ik vind da heel mooi dat je dat laat zien aan iedereen! ”
“Ga je mee lunchen Simon ??” “ Nee nee, gaan julli lieve dames maar gezellig bijkletsen, ik heb nog wat dingen te doen en ik ga misschien nog even praten met ma over pa’s harttransplantatie, hij staat reeds op de wachtlijst en ik wil eens horen hoe dat juist werkt! ”
“Ok das goed, kom Lut dan zijn we weg! ” ze draaiden zich om en Lut liep voor Sara de deur uit ze trok hem achter haar dicht maar net op het laatste stak ze haar hoofd nog achter het hoekje en zei tegen Simon “Niet te lang wegblijven Simon, ik mis je nu al!! ” “Ik ben terug voor je het merkt lieverd, ik mis je ook al!! ” hij gaf een kushandje dat Sara opving en over haar hartje uitstreek, hij hield zo van dat gebaar, ze deed dat altijd!

Hij vertrok snel richting appartement, hij nam een weekend tas en vulde die met kledij van hem, nu voor Sara, wat zou ze dragen, verdomme voor ne gast die in de modebussiness was opgegroeid was het toch lastig om kledij te zoeken voor Sara, hij nam tenslotte 2 jurkjes uit de kast, probeerde die netjes op te vouwen, dan ging hij door de lade die hij had vrijgemaakt voor haar ondergoed, hij koos ook 2 setjes en deed ze bij in de koffer, uit de badkamer haalde hij de toiletzak en nam zijn en haar tandenborstel mee! Na een kwartiertje had hij gepakt en als ze wat vergeten waren konden ze dat nog altijd kopen he! Hij reed nog snel even langs het reisbureau, het mocht niet te ver weg zijn en héél romantisch! De dame achter de desk liet hem wat goede adresjes zien van romantische plaatsjes aan de Belgische kust, een heel knus en pittoresk hotelletje temidden de duinen viel hem meteen op, de kamers waren allemaal heel knus en romantisch, hij koos de kamer met het hemelbed en het bad dat centraal in de kamer onder een dakraam stond vanwaar je recht naar de sterren kon kijken, prachtig was het, Sara zou verrast zijn! Hij belde naar Margot en zei dat hij Sara ging verrassen met een romantisch weekeindje aan de kust en dat ze zondag zeker op de lunch zouden komen, dat stelde haar tevreden en ze gaf hem haar zegen voor de rest van de dag als hij ervoor zorgde dat er op Presence iemand op de hoogte was en er geen dringende zaken moesten afgehandeld worden!
“Simon . . . . . . ” “Ja ma ??” “Amuseer u en leg Sara maar eens goed in de watten, mijn toekomstige schoondochter verdient dat! ” “Dat zal ik zeker doen ma, tot zondag!! ”
Hij reed naar Presence en ging snel langs Britt, die met tegenzin het in zijn agenda noteerde dat hij de ganse namiddag weg was en hij liep ook Arne tegen het lijf, “Hey Arne, weet jij waar Sara is ?” “Sara . . . . euh . . . . . Sara zeg je he . . . . . . euh nee maar ik ben dan ook al de hele ochtend uit huis geweest op bezoek bij enkele stoffenfabrikanten, wist gij dat . . . . . . ” “Arne dat zal allemaal zeker héél interressant zijn maar daar heb ik nu geen tijd voor, ik heb een verrassing voor Sara en dat kan niet wachten anders verspillen we kostbare tijd!! ” Net dan kwam Sara om de hoek gelopen en Arne deed theatraal een geste naar haar, “Als ge van den duivel spreekt . . . . . . alle duivel is niet het juiste woord . . . . . . . . engel dan . . . . . . hij begon opnieuw . . . . . Als ge van den Engel spreekt . . . . . . . . . . ziet ge haar vleugels!!! ” Simon moest toch lachen met zijn rare zinsspeling! “Zochten jullie mij ?” vroeg Sara . Simon nam haar hand vast en drukte een zoen op haar handpalm, “Lieverd, ik heb een verrassing voor je, kom je mee ??” “Een verrassing ??” “Ja geen vragen stellen, gewoon mij volgen en alles zal duidelijk worden als we er zijn!! ” Ze gaf haar map aan Arne en lachte naar hem “Ik zal maar luisteren zeker! ” “Dat moet je vooral doen . . . . luisteren en u amuseren!! ” Ze keek weer naar Simon die zijn hand uitstak, ze legde de hare erin “Ok we gaan, verras mij!! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-10-2012 13:05

Part 123

Simon opende het portier van de wagen voor Sara, “Neem plaats en laat u verrassen en verwennen door mij lieverd, het hele weekeind lang! ” Sara lachte, ”Een héél weekeind, wat een luxe Simon, allamaal voor mij ?” “Voor ons lieverd, ik ga mee natuurlijk en ik geniet van jouw en jij van mij, afgesproken?! ” “Afgesproken! ” ze stapte in en genoot van het feit dat Simon geen moeite teveel leek om haar in de watten te leggen, hij was zo lief en attent, ze was benieuwd wat hij allemaal in petto had maar besloot die vrouwelijke nieuwsgierigheid te onderdrukken en zich volledig te laten verrassen door Simon, hij nam de autostrade en ze begreep dat ze richting kust reden! Ze zag hen al op het strand lopen, blote voetjes in de branding, zalig gewoon!! Ze besloot om even haar ogen te sluiten, vorige nacht en vanmorgend waren al zeer inspannend en emotioneel geweest, nogal uitputtend zelfs met hun intense vrijpartijen, en dit weekeindje voorspelde nog meer van dat zaligs!
Ze vleide zich in Simon’s arm, toch handig zo’n klein sportwagentje, lekker dicht bij elkaar, het was rustig op de autostrade dus reden ze aan een goed tempo door, op een uurtje en half zouden ze ter plekke zijn! Sara luisterde naar Simon’s hartslag, het gaf haar rust en toen ze haar hand over zijn been liet gaan hoorde ze het een slag overslaan en versnellen, ze glimlachte bij de wetenschap dat zij zijn hart kon doen sneller slaan met een simpele aanraking!
Het landschap gleed gestaag aan haar voorbij, de vlakten en weilanden werden weidser en in de verte kon je al duinen zien, een half uurtje later na een slingerend paadje gevolgd te hebben dat recht de duinen in leidde stonden ze voor een allercharmantst hotelletje met blauw wit geschilderde raamluikjes, er hingen overal bloembakken met rode bloemen er stond een sloep in de voortuin ook vol bloemen en op het bootje stond, ‘Hotel Seabreeze’! Simon stapte uit liep rond de wagen en hielp Sara uitstappen, “Simon das prachtig hier, en midden in de duinen zo rustig en afgelegen!! ” “Wacht maar tot je het interieur ziet, de dame van het reisbureau zei dat het héél romantisch was ingericht, geknipt voor ons he! ” Hij haalde de reistas uit de koffer en stak zijn elleboog uit, “Mag ik u naar binnen begeleiden, schone dame ?” “U mag, knappe heer! ” ze haakte haar arm in de zijne en al lachend wandelden ze samen naar het hotel. Aan de balie stond een ietwat oudere dame, een moederlijk type, met blozende wangen! “Ha u bent vast en zeker mijnheer van Wijck met verloofde, u heeft daarstraks telefonisch gereserveerd! Hier is een brochuurtje van het hotel, alle uren voor de maaltijden staan er ook op, en natuurlijk kunt u ook roomservice vragen, er staan ook wat activiteiten in die hier in de buurt gedaan kunnen worden, en dan zal ik u nu even uw kamer begeleiden! ”
Sara en simon volgden haar een paar kleine treden op in een lange gang, de kamers hadden allemaal namen van romantische Engelse schrijvers en schrijfsters, die van hen was de Charlotte Brontë kamer . De mevrouw opende de deur met een grote antieke sleutel alles was zo authentiek, Sara werd helemaal vrolijk, als klein meisje had ze boeken verslonden maar haar favoriet was toch wel Jane Eyre geweest en nu logeerde ze samen met Simon in de kamer met de naam van de schrijfster en alles leek zo romantisch, het hemelbed was prachtig er stonden stoeltjes in Engelse stijl een mooi engels bureau met zelfs inktpot en een veer ernaast, de muren waren met een mooi bloemenbehang en als blikvanger in de kamer stond een groot wit bad op vergulde poten met een dakraam waar ge recht naar boven de sterren kon zien ! De raam in de kamer was ook al iets speciaal, er was een comfortabele zitbank met kussens en als je daar zat kon je de zee zien, het was een prachtig uitzicht, sara had alles bekeken en was zo blij met haar verrassing, ze keek naar Simon die haar al een hele tijd gade geslagen had, haar ogen hadden zo groot als schoteltjes geleken en hij had geamuseerd toegekeken hoe ze elk detail in zich had opgenomen, hij keek haar vragend aan en zei “En . . . . . . ???” Ze vloog letterlijk rond zijn hals en bedekte hem met wel honderd kusjes!! “Tis prachtig Simon, bedankt! ” “Das graag gedaan, kom we gaan een stevige wandeling maken, tot aan het strand en terug, en dan eten we straks hier op de kamer, wat denk je ?” “Klinkt als een goed doordacht plan! ” Ze wandelden arm in arm langs een verhard pad dat recht naar zee ging en na met blote voetjes het water getrotseerd te hebben dat nog niet al te warm was besloten ze een klein stukje in de duinen te gaan wandelen, niet te ver zodat ze de weg niet kwijt raakten, maar net beschut van eventuele wandelaars, ze gingen naast elkaar in het zand liggen, hand in hand, met hun hoofden tegen elkaar! Sara lachte, “Simon kijk daar die wolk das net een hondje, en daar das net een groot schip op zee! ” Hij volgde haar wijzende hand en lachte ze had gelijk er waren enkele wolken waar je mits wat verbeelding dingen in kon zien!
“En die daar lijkt op een groot hart, het mijne . . . . . . . . voor jouw! ” “Simon, je bent zo lief, je hebt gelijk het is net een hart, maar het vliegt weg met de wind! ” ze draaide zich op haar buik en lag dicht tegen hem aan, haar hand legde ze op zijn hart, “Ik ben al heel blij met dit hart, dat blijft bij mij en vliegt niet weg gelijk die wolk! ” “ Nee das waar, maar weet je, deze laatste weken met jouw zijn als een droom, wij zweven precies op een wolk, je maakt me zo gelukkig, ik zou zelfs in de lelijkste dingen iets moois kunnen zien, zolang jij maar bij me bent! ” “ Ik voel me net hetzelfde, ik moet af en toe mezelf knijpen om te zien of ik niet droom!! ”Simon liet zijn hand over haar rug naar beneden glijden en kneep zachtjes in haar bips, “Ik droom alvast niet, je voelt héél echt aan . ” grijnsde hij! Ze lachte terug, “Ik bedoelde wel jezelf knijpen om te zien of je niet droomt he, niet iemand anders! ” “O maar ik knijp veel liever in jouw zachte billen, dan in de mijne, daar heb ik niets aan he! ” “Stouterd!! ” grinnikte Sara! “Ik kan nog véél stouter zijn, maar das voor later eerst gaan we lekker eten!! ” Hij sprong recht en trok Sara overeind . “Kom we gaan weer naar het hotel, we kunnen daar in de bar gezellig een warme chocomelk gaan drinken! ”
“Hmmm, lekker . . . . . .! ” Hij wandelde voor haar uit en zij nam van de gelegenheid gebruik om snel in zijn stevige billen te knijpen! ” “Ok, ik droom ook niet! ” “ Jij bent ook stout, lieverd”hij greep haar vast en kuste haar stevig op de lippen, . . . . . . . hees zei hij, “héél stout zelfs!! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-10-2012 13:05

Part 124

Ze kwamen buiten adem van door het losse zand te ploeteren en tegelijk zoveel te lachen aan bij hun hotelletje! Ze liet zich diep zuchtend in zijn armen vallen, “Amai ik ben moe en voel mijn benen bijna nimeer!! ” “Ja dat komt omdat ge niet sport he lieverd, ga af en toe es mee naar de fitness met mij he, lekker zweten en dan hebt ge zo weer conditie genoeg!! ” “Euh ik denk dat ik conditie genoeg heb . . . . . . ik heb je nog niet weten klagen . . . . . . . . als we vrijen! ” giechelde ze! “Sara je bent weer aan het plagen he . . . kom we gaan naar binnen, ik had u ne lekkere warme chocomelk beloofd! ” “Met veel slagroom ?” vroeg ze speels . “Uiteraard, zonder kan niet! ” In de kleine maar knusse bar was niemand alleen een oudere man achter wat moest doorgaan voor een toog maar er kon amper twee man aan zitten, Simon liep naar hem toe en vroeg twee keer warme chocolade melk, ze keken rond en er stond zo een lekkere ouderwetse lederen sofa waar je net met z’n twee in kon zitten dicht bij elkaar, hij wees ernaar en Sara lachte, ze gingen tegelijk zitten en zonken helmaal in het knusse zitgedeelte weg hun dijen tegen elkaar! Simon kon maar een ding doen en dat was zijn arm rond haar slaan en laten rusten op de rug van de zetel, zo kon Sara lekker gezelig dichtbij kruipen! De oude man bracht hun chocolade melk en zette die op twee tafeltjes aan de zijkant van de sofa! “Dank je wel! ” zei Sara . “Mijnheer van Wijck, u had gevraagd om straks te dineren op de kamer, rond welk uur had u gedacht dan kunnen we al een tafeltje dekken enzo tegen dat u gaat eten! ” “ Tja . . . hij keek naar Sara . . . rond zeven of zo . . . . ze knikte . ” “Neem maar rond een uur of zeven en de gastvrouw mag haar beste eten brengen, we laten ons wel verrassen! ” “Ok ik geef het door, laat het smaken uw chocolademelk, ik moet er even vandoor voor uw kamer in orde te brengen, tot zo! ” En weg was hij!
“Het lijkt erop dat we de bar voor onszelf hebben! ” fluistert hij in Sara’s oor . Ze knikte instemmend, “Doen ze het ervoor denk je ?” “Ik denk dat zo’n verliefd stelletje graag wat privacy geven, de dame van het reisbureau zei dat ze al veel lof had gehoord van andere koppels en het dus een aanrader was! ” “ Ik ben blij dat je dit gevonden hebt, tis echt rustig en romantisch hier! ” “Net wat wij nodig hebben dus, rust én romantiek! ”
Hij nam zijn chocolademelk en nam een flinke slok, de slagroom vormde een witte snor op zijn bovenlip, Sara lachtte, “Zal ik je even helpen ?” ze bracht haar mond naar zijn lippen en kuste hem terwijl likte ze de room van zijn lip, met haar tong ging ze tussen zijn lippen en proefde de chocolade! “Hmmm, je bent lekker zoet en je smaakt zo lekker naar chocolade! ”
“Drink jij die van jouw maar op in plaats van te delen met mij . . . .! ” “Gierigaard . . ” giechelde ze zachtjes . Ze nam haar tas en dronk ook een slokje, bij haar hing de room op het tipje van haar neus, Simon hief haar hoofd op en veegde met een vinger de room eraf en Sara greep zijn hand en stak zijn vinger in haar mond, langzaam draaide ze met haar tong rond zijn vinger en liet hem dan terug los! ” “Helaba”, zei Simon hees en hij kreunde zacht, “Dat was wel mijn room he! ” “Er is nog hoor! ”, ze haalde haar vinger door de room van haar chocomelk en hield hem voor Simon die zijn mond rond haar vinger sloot en tergend traag ontdeed van de slagroom . Ze hapte naar adem, dit ondeugend spelletje was best aangenaam en opwindend! ”
Ze dronk nog een slokje en liet de chocolade rond gaan in haar mond en slikte hem door om dan direkt haar lippen op de zijne te planten en met haar tong een wilde zoen te geven waar Simon gretig op in ging, onderzoekend verdween zijn tong in haar mond, warm, zoet, chocolade, alles proefde hij en buiten adem maakte hij zich los van haar, “Rustig Sara, zodadelijk kan ik me niet meer houden, misschien dat we beter naar de kamer gaan ?”
“Nee! ” . . . . . . . . . . . Simon keek verbaasd toen ze nee riep . . . . . . . . . ., “Nu nog niet, ik wil zo lang mogelijk van deze avond genieten, en niet alleen tussen de lakens, we kunnen ons misschien een beetje proberen te beheersen! ” “Beheersen dus . . . . . . jij onderschat mijn wilskracht wat het jouw en beheersing betreft, ik ben zwak hoor, zodra jij nog maar lief naar me kijkt word ik al warm, laat staan als je me van die zoete sexy, sensuele zoenen geeft die naar chocolade smaken! ” ze kwam nog wat dichter en fluisterde in zijn oor “Wat dan ?” “Dan word ik gewoonweg héét! ” fluisterde hij hees terug . “Ok, bewaar die hete gedachten voor straks! ”
Ze nam haar tas dronk die in één teug leeg en sprong ineens recht, “Kom we gaan eens door de tuin wandelen ik heb ergens een vijvertje zien liggen, mischien zitten er eendjes of vissen! ” Simon zat perplex in de zetel, meende ze dat nu echt ??? “Euh Sara, das misschien niet zo’n goed idee, ik ben nogal . . . . . . . opgewarmd zal ik maar zeggen, ge zult even moeten wachten tot ik mezelf weer onder controle heb! ” “Ok dan ga ik in de keuken vragen of ze wa brood hebben om eventueel aan de vissen of vogeltjes te voeren, en dan heb jij even tijd om jezelf weer onder controle te krijgen! ” zei ze ondeugend, ze draaide zich om en liep richting keuken, ze riep over haar schouder “Drink je chocomelk op, dat helpt voor je probleempje!! ”
Simon schudde zijn hoofd, kleine verleidster, ze zou hem de hele avond gek maken, en hij . . . . . . kon weeral niet wachten!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-10-2012 13:06

Part 125

Niet veel later was ze er weer, ze lachte en er stonden blosjes van opwinding op haar wangen! Hij had braafjes zijn chocomelk gedronken en had geprobeerd aan heel andere dingen te denken dan aan Sara’s verleidingskunsten, en dat was het ook, een kunst gelijk zij hem aantrok en net op tijd weer afstootte om zijn verlangen naar haar alleen nog maar te vergroten! Als ie al niet gek was zou zij er wel voor zorgen dat ie het werd!! Ze had een broodzakje vast, “Ik veronderstel dat er eendjes zitten??” wees hij naar het zakje . “Ja en zelfs kuikentjes volgens de kok in de keuken, das zoooo lief!!! ” Simon kreunde en stond recht . “Gaat het wel?”vroeg ze . “Het moet wel he, jij wil eendjes voeren en mij laten lijden, dus . . . . . ” hij grijnsde! Als zij hem dan toch ging kwellen met haar spelletjes zou hij zorgen dat ze zich toch schuldig zou voelen omdat ze zo met hem speelde! Ze greep zijn hand en trok hem mee naar het terras en vandaar verder de tuin in, het was een mooi aangelegde tuin, wat wel raar was vermits ze midden in de duinen zaten, al snel stonden ze langs het water van een klein maar netjes onderhouden vijvertje, er zwommen kleurrijke vissen in en inderdaad liepen er een aantal eenden en een moedereend met een vijftal kuikentjes die probeerde haar constant bij te houden! Sara opende het zakje en nam een paar kruimels brood en smeet het in het water, ze bood Simon ook het zakje aan en hij stak zijn hand er in en smeet ook wat kruimels richting eendjes “ Zo goed ?” vroeg hij ? “Prima, je doet dat heel goed, eendjes voeren! ” knipoogde ze . Ze strooide het hele zakje leeg en nam zijn hand vast “Kom, ik heb nog iets gezien! ” Ze trok hem mee, dan zag hij wat ze bedoelde, er stond een prachtig prieel in de tuin bedekt met rozenstruiken, waaraan kleine roze roosjes in trossen hingen die een zoete geur verspreidden. Sara was blij als een kind toen ze er binnen staptte, er stond een rieten tuinschommel, echt zo een plaatsje waar je met een superromantisch boek zou kunnen verdwijnen van de wereld of natuurlijk met de man van je dromen in gaan zitten en genieten van elkaar in plaats van dat boek, chance dat ze tenminste één van de twee bij de hand had! Ze giechelde en ging zitten op de schommel, het was een plaatje om haar zo gelukkig en onbezorgd te zien, zonlicht viel door het bladerdek van de rozenstruik en gaf haar blondbruine haren een zachte gloed en lichte heel haar gezicht op! Ze keek naar hem op en klopte op het kussen naast haar als uitnodiging om te gaan zitten! “Kom je bij me zitten, het is hier lekker warm in de zon! ” ‘Warm, jaja . . . . . . . . . . . heet ja. . ’ dacht hij, maar hij zei niets en ging zitten .
Ze zaten zo een paar minuten stilletjes naast elkaar en Sara genoot van de rust en de stilte, je kon hier urenlang verdwijnen dacht ze en dromen, een van haar favoriete bezigheden, dagdromen!! Dat deed ze de laatste tijd minder, misschien omdat ze nu haar droomman had en leefde als in een droom dat ze er de behoefte niet meer toe had! Ze draaide zich naar hem toe, ‘Haar droomman, Simon’ Hij had zich achterover laten zakken tegen de zachte kussens en zijn ogen gesloten, blijkbaar hadden de eendjes voederen een kalmerend effect gehad op zijn verhitte toestand en was hij voldoende bekoeld, Sara kreeg weer een stoute gedachte, ze mocht hem nu ook weer niet té veel laten afkoelen dacht ze, en ze schoof een beetje dichterbij en legde zich naast hem, hij reageerde niet door zijn ogen te openen maar ze voelde wel zijn lichaam verstrakken alsof hij zich verwachtte aan iets, niet goed wetende wat maar met Sara wist je maar nooit! En ja hoor, ze was met haar vingertjes onder zijn t-shirt verdwenen en kriebelde zacht aan zijn buik, dat was bij hem een zéér gevoelig plekje! Sara keek naar zijn gezicht, hij had zijn ogen nog steeds dicht maar hij kon haar toch niet wijsmaken dat hij sliep daarvoor reageerde zijn lichaam te snel op haar aanraking, ze streelde zijn buik en gleed met haar hand over zijn borst waar ze plagend over zijn tepels ging! Een kreun ontsnapte aan zijn lippen, het teken voor Sara om weer voor afkoeling te zorgen . . . . . bijna!!! Ze deed er nog net een schepje bovenop, en kuste zijn nek en knabbelde zachtjes aan zijn oor terwijl ze haar hand weer vanonder zijn t-shirt haalde streelde ze nonchalant langs zijn broeksriem met één vinger over zijn buik! Nu huiverde hij en kreunde nog harder! Ze sprong recht en Simon sperde zijn ogen wijd open, wat was er nu weer waarom stoptte ze nu, het was zo heerlijk zalig haar aanrakingen, zo ondeugend en uitdagend! “Sara, wat is er, waarom stop je nu ?” “Om je tegen jezelf te beschermen Simon, ik zag dat je het weer véél te warm kreeg, dus hield ik er maar mee op! ” grinnikte ze . “Ik zal je één ding zeggen, ik hoef jouw bescherming voor mezelf niet zo erg maar ik garandeer je als ik je straks eindelijk in mijn armen krijg is er ook niemand om jouw te beschermen tegen mijn hartstocht die jij al de hele tijd ligt aan te wakkeren en een gewaarschuwde vrouw is er twee waard he lieverd! ” zei hij met een diep dreigende maar o zo sexy stem, helemaal schor was hij! Ze liet haar gezicht tot op zijn hoogte zakken en keek recht in zijn ogen, “Wie zegt dat ik bescherming wil tegen jouw hartstocht, trouwens veel beloven. . . . . . . . ” hier stoptte ze, ze zag Simon naar adem snakken met haar uitdagende uitspraak en wou niet dat hij helemaal gek werd! Ze fluisterde in zijn oor, “ Bewijs straks maar wat een man als jij allemaal kan als je eenmaal mag doen wat je wil . . . . . . met mij! ” Ze stond recht en liet hem achter in het prieeltje, hij zou haar wel komen zoeken maar moest waarschijnlijk toch weer eerst bekomen, ze zou op het terras een lekkere pepsi-max drinken, zo kon ze zien wanneer hij uit dat prieel zou komen!!! Ze was nog geen tien stappen verder toen ze een kreun hoorde en als wanhoopskreet hoorde ze haar naam erachter! Het kwam van diep blijkbaar, ocharme de schat, dat zou straks vonken geven!
Vuurwerk zelfs!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 08-11-2012 22:42

Part 126

Ze zat toch al een goed kwartier op het terras met haar pepsi-max toen ze hem uit het prieel zag komen. Hij zocht en vond haar en kwam op zijn duizendste gemakjes aangewandeld, hij zette zich neer naast haar en leunde dichterbij “Ok 2-0 voor jouw, maar wacht maar tot straks, dan is het gedaan met spelletjes spelen! ” zijn ogen stonden wazig en het beloofde een interressante avond te worden! Sara glimlachte liefjes en hield het flesje pepsi voor zijn mond met het roze rietje, “Ook eens zuigen ?”vroeg ze heel onschuldig, maar de dubbele bodem van die simpele vraag was hem niet ontgaan! Hij nam het rietje in zijn mond en zoog heel haar pepsi leeg, Sara keek verwonderd toe hoe de pepsi verdween, “Helaba, das mijn pepsi! ” zei ze lachend! Nog steeds met vuur in zijn ogen kwam hij dichter en zei, “Al wat je mij aanbiedt néém ik zonder pardon, dus hou je vast voor straks . . . . . .! ” “Wie zegt dat ik mezelf ga aanbieden. . . . . is dat weer zo’n dreigement van een verwittigde vrouw is er twee waard! ” vroeg ze weer liefjes, ze wist dat ze een gevaarlijk ondeugend spelletje aan het spelen was met Simon en dat zou haar straks misschien duur komen te staan! Zolang ze buiten de kamer waren was Simon een gewillig slachtoffer van Sara’s dubbelzinnige maar niet mis te verstane uitlatingen en ze genoot van zijn spitsvondige antwoorden . “Je gaat jezelf inderdaad niet vrijwillig aanbieden . . . . . . . . . . jij gaat mij smeken om je te beminnen! ”verkondigde hij, met de nadruk op wie wat zou gaan doen! Zij maakte hem nu radeloos van verlangen en straks zou zij hém smeken om met haar te vrijen! “En als het zover is dat je smeekt. . . . . . dan ga ik ook even een colaatje halen! ” Hij stond recht en liep naar binnen . Sara bloosde hevig, ze wist dat hij dat niet meende maar op verbaal vlak had hij toch een puntje gescoord!
Ze stond recht en liep naar binnen, hij was nergens te bespeuren, . . . . . . . . waar was hij nu heen ? Een lichte paniek maakte zich meester van haar en ze vroeg aan de oude man achter de bar of hij Simon gezien had ? Hij wees met zijn hoofd richting restaurantje, ze liep de hal in en zag Simon doodleuk aan een ijsje likken, “Ik dacht dat ik misschien wat hulp kon gebruiken om mijn hoofd en al de rest koel te houden nu jij constant mijn zelfbeheersing probeert te testen, ook eentje? Dat helpt misschien ook voor jouw, met een ijsje zwijg je misschien een half uurtje en heb ik even rust! ”knipoogde hij ondeugend! Nu was het minstens 2-2 in zijn scoreboekje, hij overhandigde haar een ijsje, ze was te erg van slag omdat ze dacht dat hij haar geplaag niet meer leuk had gevonden, maar blijkbaar ging hij in de tegenaanval! Hij zag dat er iets mis was, haar ogen twinkelden niet meer zoals toen hij haar had achtergelaten op het terras! “Sara, is er iets, je lijkt overstuur! “Nee Simon tis niets, ik overreageerde gewoon . . . . . stom van me! “En waarop reageerde je dan zo, als ik vragen mag! ” “Ik ben zo stom, ik vond je niet direkt. . . . . . . . ’k dacht dat ik je had weggejaagd met mijn geplaag, dat je er genoeg van had! ” “Lieverd, ik krijg nooit genoeg van je geplaag, al heb ik liever je fysieke geplaag dan het verbale maar weglopen bij jouw . . . . . nooit! ” “Eet nu je ijsje maar op, je staat te lekken op de mooie vloer hier! ” Ze lachte weer, ze likte aan haar ijsje maar tegelijkertijd boog Simon zich voorover en likte aan haar hand om het stroompje gesmolten ijs dat tussen haar vingers liep weg te likken, hij was snel terhulp geschoten eer ze de vloer moesten kuisen, daar had hij deze avond alvast géén zin in! “ Kom, voor ze gezien hebben wie de boosdoener is van al dit gemors! ”hij duwde haar in de richting van de toiletten, hij opende met een elleboog de deur en smeet daar de half opgegeten ijsjes weg, hij opende het kraantje en stak Sara’s kleverige handen onder het koude water, teder waste hij haar handen met een beetje vloeibare zeep uit het dispensertje dat aan de muur hing, ze liet hem begaan, het was zo’n lief gebaar van Simon! “Bedankt! ” fluisterde ze met onvaste stem, “Das lief van je! ” Hij nam de handdoek en droogde zacht haar handen af. “Ik ben ook lief, héél lief zelfs, maar alleen voor dames die met gesmolten ijsjes hulpeloos staan te wezen! ” grinnikte hij! “Alleen voor dames met ijsjes, en ik dan ?” ze trok een pruilipje . Simon boog zich voorover “Voor jouw maak ik graag een uitzondering, met of zonder ijsje! ” hij kuste haar en knabbelde zachtjes aan haar uitgestoken lipje, ze sloeg haar armen rond zijn hals en kuste hem terug, hun kussen werden intenser en passioneler en hij duwde haar tegen de gesloten deur van de toiletruimte en zette zijn twee handen naast haar hoofd, ze kon nergens heen, maar ze wou ook nergens heen, een hittegolf passeerde door haar aderen toen hij door haar kleedje heen haar borsten streelde en haar hals kuste, ze sloeg haar armen om zijn middel en trok hem tegen haar onderlichaam aan! Simon maakte zich los van haar en fluisterde in haar oor “Tijd om weer even af te koelen, maar nu moet ik niet alleen afkoelen, maar jij ook! 3-2 is het nu . . . . . . . . . voor mij!!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 08-11-2012 22:43

Part 127

Sara stond voor de spiegel van het toilet waar Simon haar net had binnengeleidt om haar handen te wassen, hijzelf was al buitengewandeld nadat hij de stand van hun geplaag in zijn voordeel had doen draaien 3-2 was het nu voor hem, niet lang geleden was het 2-0 voor haar geweest maar hij had haar al even meesterlijk bespeeld en was nu dus op voordeel om het zo te zeggen, ze lachte tegen zichzelf in de spiegel, tegen vanavond zouden ze alletwee zo gespannen staan als een boog door hun uitdagend geplaag! Ze liet een beetje ijskoud water lopen en maakte haar verhitte wangen nat ter afkoeling! Voila, ze kon Simon weer onder ogen komen . . . . . . . . wat zou hij nog in petto hebben ? Ze keek op haar klok, het was bijna 6 uur, ze waren hier nog maar een goei drie uurtjes maar ze hadden zich al kostelijk geamuseerd!
Ze liep weer naar buiten, Simon stond in de hal op haar te wachten, hij had door enkele folders gebladerd terwijl hij wachtte op Sara . Ze kwam uit het toilet met een grote glimlach op haar gezicht, dat voorspelde al dat ze de speelse strijd nog niet gewonnen gaf en hij dus op zijn hoede was voor onverwachte aanvallen op zijn eerbaarheid! Hij grinnikte, ze kon alleen maar proberen natuurlijk! “Weer alles onder controle ?” vroeg hij met een lachje . “Ik was nooit de controle kwijt! ”zei ze alsof ze het meende, maar dat was gelogen, Simon had daar op het toilet de leiding gehad en ze had zich lang niet meer zo sterk gevoeld om hem af te wijzen, zolang zij de touwtjes in handen had kon ze met een helder hoofd op tijd haarzelf intomen en hem ook, maar als hij haar bespeelde was ze zwak en tot alles bereid! Ze zou bezweken zijn als hij haar nog langer had gestreeld en gekust!
“Wat wil je nog doen tot aan het eten ?We hebben nog een uurtje voor we aan tafel gaan ” zei Simon “Ik weet niet . . . . . staat er iets in die foldertjes ?”vroeg Sara . “Tja als je van sport houd, minigolf, tennis, badminton . . . . . . ?” “Euh nee, ben niet zo sportief en mij kennende doe ik mezelf iets aan met die rackets of zelfs jouw, ik zie mijn racket al zo over het veld vliegen en tegen jouw hoofd belanden terwijl ik het balletje nog steeds vasthoud! ” giechelde ze! Simon lachte luidop “ Ok géén gevaarlijke sporten voor jouw dan! ” “Liefst iets rustig dan zeker Sara ?” vroeg hij . Ik weet iets, ik heb daarstraks van de oude man een beetje van de geschiedenis van het hotel gehoord, blijkbaar hebben hier eeuwen lang schrijvers en schrijfsters rust gezocht ter inspiratie voor hun verhalen, daarmee de namen van de kamers . . . . . . . . “Ja en. . ?” er is hier blijkbaar een kleine bibliotheek met de meeste boeken van de schrijvers en schrijfsters op de kamerdeuren er zitten zelfs authentieke stukken bij, die wil ik wel eens bekijken! ” ze nam zijn hand vast en ging op zoek naar de bibliotheek, er liep een gang door de benedenverdiep en de laatste deur bleek een koperen naamplaatje te hebben met bibliotheek, Simon zag het wel niet goed zitten, hij was nooit een groot lezer geweest maar om Sara te plezieren volgde hij haar naar binnen . Het was een mooie rustieke kamer, met enkele comfortabele zetels en in de raam was ook een soort knusse leesbank gemaakt met grote zachte kussens! Het ademde zelfs een sfeer uit die honderden jaren oud was, in enkele glazen kasten lagen inderdaad enkele kostbare boeken die veilig afgesloten zaten voor graaiende handen. Plots hoorde hij Sara een kreetje van vreugde slaan, ze had een boek uit de uitgebreide collectie genomen! “Kom Simon, ik lees je enkele stukken voor uit Jane Eyre! ” “Mij voorlezen?” “Ja das gezellig, ik lees en jij luistert, ze installeerde zich in de knusse leesbank met haar rug tegen enkele kussens, ze deed teken naar Simon dat hij naast haar moest komen zitten, hij zette zich naast haar en vleide zijn hoofd in haar schoot, ze opende het boek en sloot hem weer, ze kende het verhaal bijna van buiten! Het was een liefdes verhaal tussen Jane Eyre een simpele niet zoo mooie gouvernante die op Thonrnfield hall de zorg opneemt voor de onechte dochter van Edward Rochester een norse man die aanvankelijk niets van Jane moet hebben maar door haar jeugdig enthousiasme langzaam tot over zijn oren verliefd word op haar, als ze willen trouwen staat er plots een man voor de deur die beweerd dat Edward reeds getrouwd is met zijn waanzinnige zuster die wordt gevangen gehouden in en toren in het kasteel!! Janes dromen valle in duigen en overmand door verdriet loopt ze weg van haar grote liefde! Simon luisterde aandachtig, Sara vertelde het zo mooi, tegelijkertijd ging ze met haar fijne hand door zijn haren, hij werd helemaal loom en liet haar zachte stem in combinatie met het emotionele verhaal hem helemaal vervoeren! Nadat ze hem het verhaal verteld had las ze hem het stuk voor waar Jane weerkeert naar Thornfield hall en de inmiddels blinde en verminkte Edward terug vindt, een brand heeft zijn kasteel verwoest en zijn zicht ontnomen maar nog steeds houd ze van hem met hart en ziel en ze trouwen en worden zéér gelukkig!
“The end “ zei ze . Simon hief zijn hoofd op en keek haar aan, “Bedankt het was mooi, het verhaal zowel als jouw stem, je had me helemaal mee in het verhaal!! ” “Dat was de bedoeling he Simon, daar dienen verhalen voor om mensen in vervoering te brengen! ” “Nu is het mijn beurt om jouw in vervoering te brengen, Sara keek verbaasd, wat ging hij nu doen . Hij liep naar de muur vol boeken en haalde er na even zoeken een klein boekje uit, hij ging voor haar staan en zei: “Dit heb ik ooit op school nog moeten leren ik hoop dat er iets van blijven hangen is en dat ge mijn Engels een beetje acceptabel vindt, ’ tis van Byron! De titel is
She walks in beauty!


She walks in beauty, like the night
Of cloudless climes and starry skies;
And all that’s best of dark and bright
Meet in her aspect and her eyes;
Thus mellowed to that tender light
Which heaven to gaudy day denies .

One shade the more, one ray the less,
Had half impaired the nameless grace
Which waves in every raven tress,
Or softly lightens o’er her face;
Where thoughts serenely sweet express
How pure, how dear their dwelling place

And on that cheek, and o’er that brow
So soft, so calm, yet eloquent,
The smiles that win, the tints that glow,
But tell of days in goodness spent,
A mind at peace with all below,
A heart whose love is innocent!

Sara had tranen in de ogen, Simon had een prachtig liefdesgedicht voorgedragen, zo maar . . . . . voor haar, hij knielde voor haar neer “ Niet huilen lieverd, het is maar een gedichtje hoor! ”
“Het is niet zo maar een gedicht Simon, het is een prachtig gebaar van liefde van jouw voor mij, en ik zal dit moment altijd koesteren, dank je! ” “ Das graag gedaan, ik ben normaal niet zo melig maar jij lijkt dat op een of andere manier toch bij mij teweeg te brengen al dat romantische gedoe! ”lachte hij, “En ik geniet er van om jouw met van die grote puppy oogjes naar mij te zien staren vol adoratie! ” “Dat was weer een uitspraak die ze niet over zich heen kon laten gaan, “Liever een schattige puppy met grote oogjes dan een loebas van een hond die staat te kwijlen over een lekker stukje vlees dat hij niet krijgt! ” “Bedoel je daar nu mee dat ik die loebas ben en dat ik mijn stukje vlees niet krijg vandaag ??” Sara lachte, “Als je lang genoeg hebt gekwijld. . . . . . . misschien! ” ze liep de kamer uit en riep “Kom Simon, het is zeven uur bijna, zodadelijk wordt het eten gebracht, wie weet zijn het lekkere hondenbrokken! ” 3-3 de stand zat weer in evenwicht en deze had hij uitgelokt!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 08-11-2012 22:43

Part 128

Hij liep achter haar de bibliotheek uit en volgde haar de trap op naar hun kamer, ze deed de deur open en was zeer aangenaam verrast, dat had die oude man toch niet allemaal gedaan, het was heel sfeervol nu, het leek niet meer op een hotelkamer, er stond een klein tafeltje dat heel mooi gedekt was voor twee, er stonden verse bloemen op de kamer en er brandde enkel kaarsen in de mooie zilveren kandelaars de gordijnen waren dichtgetrokken en de kamer ademde intimiteit uit, dat was door een vrouwenhand gedaan, een man zou nooit zo op de details letten! “Ooh wat mooi, we zijn precies in een sprookje beland, kijk . . . . . . ”ze wees naar het tafeltje, er lag een roos op haar bord, ze nam ze vast en rook er aan, “Hmmmm, lekker . . . . ”
“Das van mij . . . . voor jouw! ” “Echt waar ?” “Ja ik heb duidelijke instructies bij de eigenares van het hotel achtergelaten hoor, er mag niets ons weekeindje samen verstoren en alles is geregeld tot in de puntjes! ” “Simon je laat me versteld staan van je ondernemingszin! ” lachte ze . “Wil dat zeggen dat je ook weet wat we zodadelijk gaan eten ?” “Nee, ik heb daarstraks toch gezegd dat de gastvrouw ons mocht verrassen, heb je dat niet gehoord misschien?” “Neen, ik had het te druk met dicht bij jouw te zitten en jij hebt steeds mijn volle aandacht, ik zou niet meer weten wat die man allemaal gezegd heeft, ik weet alleen nog dat de chocolademelk met slagroom uitstekend was en dat jij lekker smaakte met die slagroom en chocolade! ” “Hmmm en jij smaakte al even zoet! ”hij nam de roos uit haar handen en zette ze in de vaas temidden de andere bloemen, stilletjes kwam hij op haar af, hij had weer dat dierlijke over zich, ze zette een paar stappen achteruit en zat toen klem tegen het bed! “Nu zijn we op de kamer en wat had ik daarstraks gezegd ?” “Euh iets over aanbieden en nemen of zoiets! ” zei ze hees en met beverige stem “ Aaah juist ja, jij ging niets aanbieden van jezelf maar ik ging ervoor zorgen dat je mij zou smeken om je te beminnen, was het zo . . . ?” “Ja ik denk het, maar da was plagen he Simon! ” “Ik weet het, maar de speeltijd is nu officieel voorbij, plagen is om liefde vragen lieverd! ” Zijn handen gleden onder haar armen en hij trok haar tegen zich aan, zijn lippen namen bezit van de hare en een wervelende kus volgde! Sara werd duizelig, oh God wat voelde Simon toch altijd goed aan, zijn warmte, zijn geur, zijn sterke armen . . . . . . . .! Plots klopten ze op de deur, Simon liet haar abrupt los en ze belandde op het zachte bed! Hij liep naar de deur en opende die! Het was de gastvrouw /kokkin zelf die een een authentiek roltafeltje binnenrolde met hun maaltijd! Gered door de spreekwoordelijke bel om het zo te zeggen, maar wilde ze wel gered worden, ze was er van overtuigd dat ze geen hap zou kunnen eten haar keel zat dicht gewoon door Simon’s kussen!
Ze probeerde zichzelf weer een beetje deftig onder controle te krijgen en ging kijken wat ze gebracht hadden, er stond een salade op het karretje, die zag er alvast lekker uit, Sara’s maag liet toch van zich horen, ok een klein hapje zou ze misschien wel kunnen opeten! De vrouw zei tegen Simon als ze gedaan hadden met eten mochten ze het karretje op de gang zetten en ze nam het bordje ‘niet storen’ van de klink en hing het aan de buitenkant, ze knipoogde nog naar Simon en trok de deur dicht! “Was dat ook afgesproken ??” vroeg ze nieuwsgierig . “Nee. . . dat deed ze helemaal op eigen houtje! ” lachtte Simon “Verstandige vrouw lijkt me dat! ”giechelde Sara. Hij schoof een stoel achteruit en Sara ging zitten, hij nam de twee borden met hun zilveren warmhouders erop en onthulde met een zwier wat er op het bord lag, het zag er alleszins heel lekker uit, het was vis wat te verwachten was aan zee natuurlijk, tongrolletjes, gokte Sara, met kreeftensaus en grijze garnaaltjes en puree! “Hmmmm, dat ziet er niet slecht uit . ” “Nee helemaal niet, alle laat het niet koud worden lieverd, een wijntje ?”
“Ja graag! ”, ze lieten het zich allemaal smaken, blijkbaar had al dat geplaag niet enkel de hartstocht opgewekt maar ook de honger! Simon keek lachend toe hoe ze haar bord helemaal leeg at! “Ik zie dat het smaakt, is er nog plaats voor dessert ??” “Dat hangt ervan af wat het dessert is! ” Hij keek wat er op het karretje stond en lachtte, iets wat jij héél graag lust, chocolade mouse mét slagroom! ” grinnikte hij . “Daar zeg ik geen nee tegen! ” Hij nam het schaaltje met mouse en deed er een flinke hoeveelheid slagroom op! “Kom je mee ?” Hij wandelde met het schaaltje mouse naar het bed en ging vanachter aan het voeteinde zitten! ”
“Krijg ik geen schaaltje ?” “Nee . . . . . . . . maar je mag proeven van mijn toetje! ” Hij schepte met een lepeltje wat mouse en room op en hield het voor haar mond, Sara wou een hapje nemen maar voor ze het in haar mond kon steken had hij het al in zijn eigen mond gestopt! “Hela ik wil ook wat hoor! ” “Dan moet je sneller zijn! ” grijnsde hij ondeugend! Hij nam een tweede hapje en hield het haar weer voor, zou ze er weer in trappen? “Ik wil al geen meer! ” pruilde ze! “Allé toe kom, tis lekker, proef maar! ” Hij leunde naar haar toe met het lepeltje tussen hun twee gezichten en keek smekend om een toch hapje te proeven in haar ogen, er verscheen een twinkeling bij Sara en voor Simon door had dat ze op wraak zon had ze het lepeltje tegen zijn gezicht gedraaid en zijn kin en mond hing helemaal vol mouse, ze stal het bordje uit zijn hand en zette het snel op tafel! Simon zat verbauwereerd op het bed vol met chocomouse en room aan zijn gezicht! Sara schoot in de lach en liep naar hem toe, ze duwde hem achter over op het bed en zei! “Nu ga ik proeven! ” Ze kustte hem vol op de mond en likte daarna de room en de chocolade van zijn kin! “ Jij bent een heel lekker toetje, Simon van Wijck! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Plaats reactie