novellefanaat: ella

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 14-07-2011 23:18

Voor Ella en Nicolas breken spannende tijden aan. het kindje in Ella's buik groeit, nog 2 maanden en het zal hun gezin vervoegen. Ze moesten nog een geboortelijst gaan leggen, de kinderkamer moest nog worden gekozen; Want de logeerkamer inde loft werd nu omgebouwd naar een kinderkamer, en Ella en Nicolas gingen nu ook boven slapen, om zo dicht mogelijk bij hun kindje te zijn.

Ella had al een paar dagen last van harde buiken, maar volgens Linda was dat omdat ze teveel wilde doen voor een vrouw in haar toestand. Ella moets erom lachen, zoveel deed ze niet meer. af en toe wilde ze nog eens als verpleegster werken en deed dan de medicatieronde of ging mee op doktersronde, ze wilde de feeling met de werkvloer niet kwijtgeraken. Toen Dit aan Nicolas zijn oren kwam, werd hij zeer bezorgt, er mocht niet mis gaan met zij kindje of met Ella.Hij ging Ella wat meer in het oog houden en haar wat meer verplichten om te rusten. Ella wilde er niet van weten maar Nicolas hield voet bij stuk. Op een middag toen Ella naar bed was gestuurd om te rusten, kwam Nicolas kijken hoe het met haar ging. Hij zette zich naast haar en dan zag hij plots at bloed op het laken naast Ella. Hij geraakte in paniek, liep naar buiten , riep op linda die op haar beurt Norbert belde en dan samen met Nicolas de kamer binnenging waar Ella nog steeds lag te slapen. Linda probeerde Ella stilletjes wakker te maken, daar was Nicolas niet meer toe in staat, hij was op van de zenuwen. Zachtjes werd Ella wakker, zich afvragend waarom Linda haar wakker maakte. "Wat is er?" Ik..... Ik wil je niet bang maken maar je verliest wat bloed. Wat!!!!! Ella wilde rechtspringen maar Linda hield haar tegen. Jij blijft liggen tot norbert u onderzocht heeft. ella zocht Nicolas en zag hem in een hoekje van de kamer staan. Norbert kwam binnen. ella stuurde Linda nu naar Nicolas. Linda, help hem, kalmeer hem. Ik ben nu in goede handen, Norbert zorgt wel voor mij. zorg jij dat Nicolas terug kalmeert, ik heb hem nodig naast mij, maar niet zo. Linda knikte meermaals en nam voorzichtig Nicolas mee naar de living, daar legde ze hem op de zetel en ging wat kamillethee zetten. het enige wat Nicolas prevelde was: ELLA...........ELLA. orbert onderzocht Ella zorgvuldig, zocht de hartslag van haar baby , en die had hij,al goed, snel gevonden. Ik denk dat ik je vanaf nu platte rust moet voorschrijven Ella. Tot die harde buiken stoppen en dan geen werk meer voor jouw, het kalm aan doen tot de baby er is. Ik kom over een half uurtje nog en s de hartslag van het kindje controleren en kijken of je nog bloeit. Ik ga nu is kijken hoe het met nicolas gaat, tot straks. Ella knikt. Ze is gerust dat zij en haar kindje het goed maken maar nu maakt ze zich toch er bezorgd om Nicolas;ze had niet verwacht na alle vooruitgang die hij had geboekt dat hij nag een angstaanval zou krijgen.LInda kwam de kame binnen, endat was dan ook het eerste wat ze vroeg: "hoe is het met Nicolas?" Ok, hij komt direct bij je, de kamillethee en een gesprek met Norbert heeft hem gekalmeerd hij moest zich van Norbert nu even gaan opfrissen alvorens hij bij jou mocht. Linda en ella glimlachen. " Ik had het gewoon ni meer verwacht, ik dacht dat alles nu goed ging dat die anstaanvallen volledig verleden tijd waren, in die 3 jaar in Zuid- Afrika heeft hij er nooit een gehad." Jamaar ik denk dat er daar niet echt iets is gebeurt waardoor hij zo overstuur was en bezorgt al nu. dan kwam Nicolas binnen hij zag er al wat beter uit als daarjuist. Pluis , alles ok? Sorry, maar ik dacht even dat ik jouw en de baby ging kwijtgeraken, en die gedachte............ dat kon ik niet aan. Hij zette zich naats Ella en deze nam hem vast. Mij geraak je niet zo snel kwijt hoor!!! en kuste Nicolas op zijn voorhoofd. Nicolas nam Ella's gezicht tussen zijn handen en zag recht in haar ogen. Het is je geraden want ik zie jouw en dat kindje van ons dood- maar ook doodgraag en ik kan niet zonder jullie. En hij kuste Ella en dat werd een mooie zachte liefdevolle kus. Linda verliet stilletjes de kamer en Nicolas ging naast Ella liggen. Hij maakte er niets van dat hij nu een beetje in het bloed lag van Ella. Hij wilde zo dicht mogelijk bij ella zijn. Hij legde zijn hoofd naast dat van Ella en keek haar aan, zijn hand legde hij op haar buik in de hoop dat zijn kindje hem liet weten dat alles in orde was met haar/hem. NIcolas keek afwisselend in ella's ogen en gaf haar dan een kusje. Dit patroon bleef hij aanhoude totdat Norbert terug binnenkwam. Sorry dat ik stoor maar ik kom og eens even alles checken. Nicolas stond snel recht om plaats te maken voor Norbert. Norbert controleerde of Ella nog bloedverlies had en zocht wer een hartslag. Nicolas keek met een gespannen gezicht naar Norbert tot hij de hartslag hoorde van het kindje en zijn ogen volschoten en zo tranen vormden die over zijn wangen liepen, hij was zo opgelucht!!! Norbert vertelde nog dat Ella nog een beetje bloedverlies had, maar dat moest tegen morgen ook gestopt zijn. hij zou vanavond nog even komen kijken. Maar Ella moets nu echt wel bedrust houden!!!!: zei hij streng tegen Nicolas en uw sexuele driften zal je even moeten bedwingen: zei hij nog gespeeld streng tegen Nicolas; Waar ze beide opgelucht mee moeten lachen. Als het dan maar is, alles van de baby he!: antwoordde hij Norbert. Nicoals liep terug naar Ella gaf haar een kus en zei: zo mijn prinses nu ga je mooi de raad van norbert opvolgen en rusten. ik kom sebiet nog wel eens kijken en bij etenstijd kom ik je wel halen. " dat zou ik ven laten: kwam Norbert tussen, voorlopig eten op bed vrees ik; maar als alles goed gaat mag je volgende week wel terug mee aan tafel. en naar buiten , ik ben zo graag buiten: vroeg Ella Norbert. Alles het eten aan tafel goed gaat en er komen geen complicaties mag je af en toe een uitstapje maken naar de tuin van de wingerd, maar verder niet!!: zei hij streng! ella was wel wat teleurgesteld wat zo waren haar uitstapjes naar cindy een paar keer op de week ook al uit haar agenda geschrapt. Het was net of Nicolas haar gedachte kon lezen want hij zei: Pluis , ik zal er wel voor zorgen dat Cindy regelmatig op bezoek kan komen!! en er verscheen een glimlachje op Ella's gezicht ze wenkte Nicolas en gaf hem een kus en een dikke knuffel.Nicolas kustte Ella terug in haar nek en wilde haar onderdekken toen Linda zei: wacht even ik leg even een ander laken, dat is zo ni proper he! En voor Nicolas of ella nog maar konden protesteren had Linda het bevuilde laken al afgetrokken en met haar jarenlange ervaring lag er op nog geen minuut een vers laken op bed. Nicolas en Ella lachtte en zeiden: bedankt! Nu dekte Nicolas zijn geliefde mooi toe gaf ze nog een kusje en verliet dan de kamer.

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 17-07-2011 18:54

Niet alleen Ella maar ook Nicolas moets nog even bekomen van de emoties van de dag, hij was plots erg moe. Linda zag de vermoeidheid op zijn gezicht en stelde voor dat ook Nicolas zich even neerlegde in de zetel tot het eten klaar was. Nicolas sprutterde niet tegen, maar Linda moest beloven als er iets met Ella was dat ze hem direct kwamen wekken. Maar het bleef kalm, het was rustig op de loft; Linda vond het zelfs erg om Nicolas wakker te maken. Maar maakte hem dan maar zachtjes wakker. Nicolas ontwaakte rustig maar schoot dan plots recht: Ella!!: riep hij. Linda kwam terug de living in gelopen. Nicolas, wat is er? "Ella, Is ella ok?!" Ja, tuurlijk Nicolas, maak je nu maar geen zorgen, alles is nog ok met ella. wat gerustgesteld komt Nicolas recht en neemt plaats aan tafel. Linda had voor 3 gedekt;" Linda, Ella mag toch niet aan tafel eten!" Nee, dat weet ik maar ik het Norbert uitgenodigd."Ah ok." Stilletjes at Nicolas zijn maaltijd op, zijn gedachte waren bij Ella. Hij was dan ook blij dat hij zijn dessertje op was en hij met een dienblad waarop Linda mooi al het eten had opgezet voor Ella naar de slaapkamer kon gaan. Naar zijn Ella. Ella was wakker als hij binnenkwam."Dag pluis, alles ok?" jaja, cava. Ik begon me wat eenzaam te voelen. Dit moet toch niet te lang duren, ik mis iedereen, ik mis mensen rondom mij. Ma pluis toch, nu ben ik er toch. ja glimlacht Ella en zet zich wat rechter en gebaart Nicolas waar hij het eten mag zetten.
Nicolas en Ella genieten van hun tijd samen en alleen. Zo kan er af en toe ook al is een kusje af. Wanneer Ella haar eten had opgegeten zette Nicolas het dienblad op de grond en ging naast Ella liggen en gaf haar kusjes. Ella wist dat ze moest oppassen maar dit wilde niet zeggen dat Nicolas niet mocht genieten. Daarom werd Ella stouter en stouter. Nicolas ademde wat zwaarder maar trok plots terug. "Dit mag niet!" De Baby!!" Ella glimlachte: schatje, ik moet mss dan wel braaf zijn maar daarvoor moet jij niet gestraft worden, er zijn toch nog andere manieren om elkaar te bevredigen. Nicolas vertoonde een stoute glimlach en zei: ah ja, dan geef ik me helemaal over aan jou. Maar je weet toch zeker dat het geen kwaad kan he!!! Ja ja Nicolas. En Ella begon Nicolas weer te kussen, ze zag deze man zo graag ze zou liefst van al met hem heel de weg gaan, maar dat ging nu niet, ze moest aan het welzijn van hun kindje denken. Cindy vertelde haar altijd alles over haar afspraakjes dus ze wist wel dat het ook anders kon. Ze wist niet welk effect het op Nicolas zou hebben maar daar zou ze dan snel achterkomen. Ella kuste Nicolas innig, hun tongen maakte verschillende sensuele bewegingen in elkanders mond, Ella moest toegeven dat het haar ook wel wat ophitste, ze moest haar proberen onder controle te houden, ella ging met haar tong langs Nicolas' wang en kwam bij zijn oorlelletje. Daar speelde ze mee en gaf kusjes achter zijn oor. Dit was al een schot in de roos. Nicolas werd er gek van , hij ademde snel en prevelde steeds haar naam. Dan maakte Ella knoopje voor knoopje zijn hemd los. Nicolas werd er gek van. Hij wilde zo graag Ella beminnen maar dit ging niet, mocht niet. Maar wat Ella allemaal met hem deed maakte hem helemaal gek. Ella kuste zijn hele borskas, geen plekje bleef onbetuigd, bij zijn tepels hield ze even halt en verwende ze. nicolas kon zich bijna niet meer inhouden en riep: Oh Ella, Oh ella, ik hou het bijna niet meer. Dan ging Ella verder naar beneden en bij de broek aan gekomen stopte ze even en deed zijn broeksriem los, trok zijn broek naar beneden, met wat hulp van Nicolas. Want voor hem kon dit niet snel genoeg gaan, hij werd echt zot van Ella's liefkozing. Ella wreef over Nicolas zijn lid over en weer, Nicolas ademhaling werd zwaarder en zwaarder. Ella deed zijn onderbroek uit. Zijn lid was opgelucht want stond direct recht toen Ella zijn broek naar beneden trok, Ook Nicolas ervaarde dit als bevrijdend want hij riep: OOOOOOOOOOOHHH. Ella nam zachtjes zijn lid vast en ging nu op en neer, Nicolas ademde sneller en sneller, Ella................Ella....................En dan kwam Nicolas klaar, als een projectiel schoot zijn sperma tegen de muur. Ella schoot in de lach. Nicolas opende zijn ogen en keek ella aan, zij wees naar de muur en ook Nicolas begon te lachen, Oei!! Daar neem een zakdoekje en neem het van de muur, ik zou niet vegen, je weet maar nooit. Nicolas stond zachtjes op, hij stond nog wankel op zijn benen van de emoties en probeerde de vlek op een zo proper mogelijke manier van de muur te halen; Ella giegelde op de achtergrond. Nadat Nicolas voor poestvrouw had gespeeld kwam hij weer naast Ella in bed liggen en gaf haar een kus, mijn stout, stout meisje toch. oe vond je het niet leuk dan, heb je er niet van genoten. Ik denk dat er bewijs genoeg was dat ik het fantastich vond en wees naar de muur. Ze schoten beide in de lach. en dan kustte ze elkaar, het werd een zachte, lange kus.

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 28-07-2011 17:27

ella werd 's nachts wakker van het de helse bewegingen in haar buik, hun kindje was precies een voetbalmatch aan het spelen in haar buik. De lachtte en wreef over haar buik. Meimerend moest ze ook terugdenken aan wat zich vroeger in de avond had afgespeeld. ze kreeg het er terug warm van, deze nieuwe ervaring was overweldigend geweest.
Na een tijdje was het precies rust in haar buik, want de kalmte was er teruggekeerd; Ella nam haar zwangerschapskussen terug tussen de benen en viel terug in slaap.

Devolgende morgen was Nicolas als eerste wakker en keek zijn grote liefde aan. Wat had zij hem gisteren verwend, welke nieuwe ervaringen had ze hem weer laten ondervinden, het was geweldig geweest, wat zag hij haar graag. Hij wilde Ella zijn liefde nog eens bewijzen, maar hoe? Ella mocht niet uit bed. Plots wist hij het, door hun reis naar Zuid-Afrika en de zwangerschap had hij Ella eigenlijk nog niet ten huwelijk gevraagd, dat was een geweldig idee. Dit kon hij doen terwijl ze in bed lag. Hij wilde nu al aan zijn grote plan beginnen, maar bedacht zich. Hij wilde Ella niet wakker maken met op te staan, ze had haar rust meer dan nodig. Hij zou wel even wachten tot na het ontbijt. Als Ella weer even rustte, dan kon hij zijn plannen uitvoeren, hij was in gedachte verzonken en had niet door dat Ella ondertussen was wakker geworden. Hij schrok even toen deze hem een zoen gaf. mag ik weten waar je zat aan te denken. Nicolas wilde Ella niets vertellen en zei dan maar snel: aan jou en dat wezentje in je buik en hij kuste Ella en haar buik. ella lachte. Jij bent zo'n mooie, bijzondere vrouw, ella. Ik ben nog steeds zo blij dat ik je achterna ben gekomen naar zaventem, en dat we het Zuid-Afrika avontuur samen hebben kunnen meemaken. Ik ook : zei Ella en kustte Nicolas. Deze werd beëindigd door Linda die riep of Nicolas nu wilde ontbijten aan tafel of ze voor beide ontbijt op bed maakte. Dat laatste vonden ze beide een schitterend idee en riepen samen, doe maar het laatste!!! ze lachtte en gingen verder met hun kus.

het werd een romantisch ontbijt dat veel langer duurde dan anders, maar Ella en Nicolas genoten van het ontbijt en elkaar.

Het was dan ook bijna middag als Nicolas met de plateau de kamer verliet en Ella had bevolen om nu wat te rusten, hij zou straks wel terugkomen . Ella had nog wat etgengesprutteld maar toen ze merkte dat dat geen zin had heeft ze zich overgegeven.
Nu had Nicolas de tijd om zijn plan uit te werken.

novellefanaat
Fan Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 25-06-2010 18:16

Bericht door novellefanaat » 25-08-2011 16:50

Ella sliep tot diep in de middag door; ze werd wakker en hoorde gerommel en gefluister in de livingen veranda. Wat waren ze nu weer allemaal aan het bekostoven?: vroeg ze zich af. Toen uiteindelijk Nicolas de slaapkamer stilletjes binnenkwam, maar toen hij zag dat zijn geliefde wakker was een grote smile op zijn gezicht toverde en naar haar toe liep om haar te overstelpen met kusjes. Ik heb je gemist. Maar ik heb iets leuk voor je, het staat in de veranda, kom. Nicolas stond terug recht en keek Ella aan. Schat, dat mag ik toch niet van Norbert, komplete bedrust heeft hij bevolen. Daar het ik aan gedacht, zei Nicolas amuzant. Hij knielde met 1 knie op het bed neer, schepte Ella op met zijn armen en stond recht. Voila, bedrust behouden: zei hij lachend. Ella moest er ook om lachen en kuste Nicolas op de mond. Deze bracht haar naar de veranda. Nicolas had deze versiert met kaarstjes en bloemen; en in een intiem hoekje had hij een bed van kussens gemaakt met daartussen een tafeltje. Linda kwam de living in gelopen met een glaasje champagne en wat kleine hapjes; ze zette alles op het kleine tafeltje neer en verdween weer. Ella kreeg tranen in haar ogen, Nicolas , hoe mooi, hoe romantisch, ik zie je zoo graag. en kuste Nicolas passioneel op de mond. Na hun kus liep Nicolas richting de kussens en liet Ella er zachtjes invallen. Dan kwam hij erbij liggen en nam de glazen van tafel, gaf er een van aan Ella en ze klinkte: "op ons". dan nam Nicolas een hapje en 'voeierde' het aan Ella, die sensueel Nicolas vingers aflikte. Pluis, zo stout: zei Nicolas lachend. Hij verzette zich even zodat hij onder het tafeltje het doosje kon nemen dat hij daar verstopt had. Ella wist niet wat ze zag. De tranen vulde haar ogen, maar vallen deden ze nog niet. Nicolas zette zich op zijn knie en zei: "mijn lieve, lieve pluis. Onze liefde is zo mooi, maar plots begonnen. Maar het is uitgegroeid tot iets verslavend maar duurzaam. Onze ervaringen hebben ons alleen maar sterker gemaakt, we hebben uit onze fouten geleerd. Ik zou het niet kunnen verdragen als ik je met iemand anders zou moeten delen, ik wil je voor mij alleen. het klinkt misschien egoïstisch dan is dat maar zo; Maar ik wil diegene zijn die een lach op je gezicht tovert, die je eindeloos kan beminnen en met wie je een gezinnetje sticht. We zijn in iedergeval al goed op weg en hij wijst naar haar buik, waar hij nog snel een kusje op geeft. dan richt hij zich weer tot ella, de tranen rolden nu over haar wangen, maar een glimlach stond op haar gezicht. "Dus daarom ella: Wil je met me trouwen?" JA, ja tuurlijk wil ik dat: zei Ella al huilend. Nicolas schoof de verlovingsring over haar vinger en ze kustte elkaar innig en passioneel. dan kustte Nicolas de tranen van Ella's wangen. Ella zag dat ook zijn ogen vochtig stonden, en gaf ook hem kleine kusjes op de wangen. De liet Ella een klein gilletje. Nicolas schrok en zette zich wat rechter. "wat is er? Is er iets mis? wat voel je?" Ella nam Nicolas zijn hand en legde deze op haar buik. dan voelde hij dat hun kindje ook reageerde, het schopte in het rond. Nicolas lachtte: zou hij of zij nu akkoord zijn of protesteerd het? Ella lachtte: "ik denk dat hij of zij volledig akkoord gaat. en kuste nicolas.

Ze genoten nog van al het lekkers dat Linda nog bracht in kleine hapjes, en natuurlijk van elkaar. Tot Ella begon te geeuwen. "Het wordt tijd dat ik mijn princes naar bed breng!!" Ella protesteerde even maar Nicolas had er geen oren naar. Hij stond op, nam Ella op en bracht haar terug naar de kamer. Linda had ondertussen de kamer wat opgeruimd en verse lakens gelegd. Nicolas legde Ella zachtjes neer, ik ben direct terug; hij verliet snel de kamer liep naar de badkamer, kleede zich om pikte nog een bloem uit de vele boeketten in de veranda en kwam terug de kamer binnen; Maar daar vond hij een slapende Ella terug. Hij glimlachte vertederend; ze was helemaal uitgeput dacht hij. Hij legde de bloem op haar nachtkastje en kroop dan stilletjes naast haar in bed, nam haar vast en viel niet veel later ook in slaap, dromend van de toekomst, met zijn Ella.

Plaats reactie