saraverhaal nellekeduf

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
nellekeduf
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 27-10-2010 22:07

Bericht door nellekeduf » 29-05-2011 14:37

Zou je het erg vinden als ik een tussenstop maakte vroeg arne.Nee niet echt naar waar wil je ?? naar sara en simon.Ok zet ik je daar af .Ja dat is in orde voor mij. Weet je dan nog de weg naar presence vandaar uit ?? kweet het niet zei arne .En voor iemand ook maar iets kon zeggen zei saar snel ,das geen probleem hoor ik wacht wel op arne bij het kerkhof en dan neem ik hem mee naar presence. Is da wel een goed idee vroeg steven ,nu al terug naar waar het gebeurde?? ik kan het aan pap. wat is er misschien gebeurd vroeg arne?? niks bijzonders zei saar ,he pap. .steven zag aan de blik van z'n dochter dat hij geen verdere details mocht geven. Nee zei hij niks bijzonders .Arne liet het ermaar bij . Steven zette hun alle 2 af en ging door naar presence .

Saar zei ik laat je alleen bij het graf he dan heb je wat privacy .Hoeft niet hoor zei arne ,ik heb niks te verbergen. Ok dan ga ik mee zei saar.Arne keek naar de foto op het graf en begon dan te praten. Sara ,hier ben ik terug .Ik ben hier 20 jaar niet meer geweest.Ik wist niet hoe het hier zou zijn zonder u. Ik ben gevlucht naar Amerika .Maaar ik ben u nooit vergeten.Je was mijn maatje , IK hoop dat jullie het daarboven nog altijd even goed met elkaar kunnen stellen.Anders is het zonde dat je je leven hebt opgeofferd voor Simon he .Maar ik ben er bijna zeker van dat jullie liefde voor eeuwig en eeuwig is .

Tussen mij en Julie was het geen eeuwige liefde.Vanaf het moment dat ze in Amerika een rijkere vond was ze weg. Simon sorry dat iknog niet veel tegen u gezegd heb maar ik mis u ook . Ge waard echt een goede vent .zorg daar boven goed voor ons sara he ,en voor jullie ongeboren kindjes. Arne werd stil en zei dan sara het is niet dat het echt moet he maar als ge tijd zou overk omen ,zou je dan geen goede vrouw voor mij kunnen vinden.Vlak nadat arne dit zei verscheen er een zonnestraal die op saar scheen. Arne zei tegen saar:ik ben hier klaar ,wil jij hen nog iets zeggen . Saar knikte ze ging dichter bij het graf staan en zei bedankt om mij te redden ,ik weet dat jullie ervoor gezorgd hebben dat britt langs hier kwam.

Arne legt een arm op saar haar schouder ,er is hier al meer gebeurd met jou dan gewoon bezoekjes brengen zeker. Ja zei ze maar ik kan het u nog niet vertellen. Heeft niet zegt arne ik heb tijd , ik blijf nog hier de rest van mijn leven en ik weet dat natuurlijk niet zeker maar ik denk dat da wel nog lang zal zijn. Maar statistieke gezien is de rest van u leven nog langer dus moet je het zeggen voor het statistieke eind van mijn leven . Arne ik begrijp wat je wil zeggen en ik vertel het u waarschijnlijk wel ooit maar ik ken u nog niet lang genoeg. En thomas kende ik zo lang en die heeft mij als beste vriendin laten vallen .Ma meiske toch zei arne. KOm zegt ze ze we gaan samen naar presence ,Toen ze op presence aankwamen was brit daar al .Saar stelde hen aan elkaar voor ,brit dit is arne ,arne dit is brit.Brit rook een kans en zei arne ,ben je alleen ?ben je weer vrijgezel ,je mag altijd eens langskomen.Bedankt voor het aanbod brit maar 20 jaar geleden is me da slecht bevallen.

Saar haar moed zakt tot in haar schoenen als arne vroeger op brit was gevallen ,welke kans maakte zij dan bij hem .Zelfs nu was brit mooier dan zij ,ze moest hem maar gewoon vergeten. Britt zei saar zo proffesioneel mogelijk ik kom direct voor je lessen exel . Ik breng eerst efkes naar ons pa en ma. Ze klopt op de deur van hun kantoor. Binnen riep helena.Ma ,pa ,ik heb arne mee jullie leiden hem wel verder rond. Helena gaf arne direct een had :dag arne ,was je tevreden van de ontvangst? Ja hoor ,jullie dochter is heel goed gezelschap.

nellekeduf
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 27-10-2010 22:07

Bericht door nellekeduf » 01-06-2011 20:33

Saar ging naar brit die ijverig haar nagels zat te lakken.Brit ik weet niet of je het vergeten bent ,maar je bent hier om te werken. Maar als secretaresse moet ik er toch schoon uitzien zei brit. Ja zei saar ,maar zorg eerst dat je u werk goed doet. Brit zuchte diep en startte haar computer op. Toen die opgestart was zei saar ,start nu exel maar op. Jamo ik kan da niet zei brit. Ewel zei saar ,zoek het ondertussen ga ik aan vragen aan arne of hij al taken had voor de secretaresse.

Waarschijnlijk had hij er nog geen,maar ze kon het maar vragen .Ze klopte op de deur van zijn bureau. Tok tok .binnen riep arne. Ze ging binnen maar zag hem niet. Arne waar ben je vroeg ze.Hier ,antwoordde hij .Hij zat vanboven op de kast. Heb je geen stoel gekregen van pa en ma?? jawel ,ma ik zit hier liever .Ma da kwam je waarschijnlijk niet vragen. Neeje ehm ehm. Weet je het niet meer vroeg arne?? jawel ,eh heb jij geen taakjes dat brit zou kunnen doen ?? eh ja ,het sorteren van de leveranciers in een exeldocument daar in die rode map zitten al de gegevens. .ok zei saar.Ze keek nog achterom en wou nog iets vragen maar ze zweeg. Arne riep en wa wou je nog weten?? heb je vroeger een relatie gehad met brit??

ja maar brit had veel uiterlijke schijn en verder niks ,ik hou meer van iemand met inhoud en hersenen. Zo iemand zoals jij bijvoorbeeld he :jij hebt uitstraling en hersens. Saar kwam helemaal rood en zei ik ga brit rap aan het werk zetten.

nellekeduf
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 27-10-2010 22:07

Bericht door nellekeduf » 01-06-2011 20:40

Britt was dolgelukkig dat ze ondertussen exel gevonden had en het had kunnen open doen. Maar toen Saar die map met werk bij haar legde, daalde het enthousiasme. Is da mijn werk voor heel de dag? Vroeg ze aan Saar.Nee zei Saar, das u werk tot aan de soep, hoogstens tot aan het middagmaal. MO ,mo zei Britt ik ben wel al niet meer van de jongste he. Je moet respect hebben voor oudere mensen. Britt zei Saar, na deze week zit ik weer op kot.Dus als je het wil leren is het nu. En als je het niet leert vlieg je hier buiten, da weet je. Nou goed dan maar zei Britt. Wat moet ik daarmee doen.Arne wil een lijst van allemaal dus je maakt een kolom voor hun naam, hun adres, hun telefoonnummer, hun email en de soort stoffen. Dat tik je allemaal onder elkaar en als je daarmee klaar bent dan sorteren we ze.Saar vond van zichzelf dat ze misschien wat te hard was met, Brit. Zij had het misschien ook niet zo makkelijk. Maar het werkte wel want Brit was ijverig aan het tikken.
In een recordtijd was het ingetikt. Daarna toonde Saar hoe ze het kon sorteren. Allee, zei Brit is da allemaal zo simpel oe dak ik da niet kon. Heb jij dat dan vroege allemaal niet gedaan ,vroeg Saar? Nee, zei Brit ik had dan belangrijker zaken te doen.Zoals ? Vroeg Saar. Horoscopen opzoeken, nagels lakken, make up aanbrengen, je weet wel belangrijke dingen. Saar begon te lachen ik denk dat ze de dingen, dat je nu doet hier meer gaan appreciëren. Britt printte het af en ze was zelfs nog klaar voor de soeppauze. Proficiat Britt zei Saar, ga maar op u gemak soep gaan drinken bij Lut.Ik breng dit wel naar Arne.

Ze klopte op de deur en Arne riep binnen. Toen ze binnen kwam zag ze dat Arne deze keer op zijn ladekast zat.Nog niet op de stoel gaan zitten vroeg Saar. Nee zei hij ik zit hier beter. Dit is de lijst die je vroeg. Heb jij dat in zo'n korte tijd kunnen doen doen door Brit. Man jij bent goed. De training moet wa vooruit gaan he,want na deze week ben ik hier niet meer. Arne trok bleek weg bij die woorden..Hoe je bent hier niet meer waar ga je naar toe ,heb je daar geen assistentie nodig van ecomoda,allee naar waar gade?

Arne als je minder zou ratelen had ik het u al gezegd.ok zei hij ik zal efkes zwijgen naar waar gade ?? ik ga terug naar mijn kot in leuven,Dus in het weekend zijt ge hier in Antwerpen. Ja zei saar ,waarom?? gewoon om te weten ,ge weet allee ja misschien wete gij dat nog niet maar ik ben nogal curieus geboren. En als ge curieus geboren zijt kunt ge daar niks aan doen ,aan nieuwsgierig zijn kunt ge dan weer wel iets doen .Maar ja ik ben curieus ,dus het enigste dat ik kan doen is veel vragen. Saar lachte een keer en verliet zijn kantoor.

HIj vond het blijkbaar wel erg dat ze weg ging op kot zou hij misschien ook. Nee saar niet aan denken sprak ze zichzelf toe ,je geeft zelf alleen valse hoop.wat zou zo'n man zien in zo'n jong dingske. Je mag enkel dromen van Arne meer niet sprak ze zichzelf streng doe ,zoiets kan toch nooit gebeuren.

nellekeduf
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 27-10-2010 22:07

Bericht door nellekeduf » 01-06-2011 20:43

Ondertussen was Arne ook aan het dromen in zijn kantoor. Maar de droom werd abrupt verstoord door de telefoon.dring dring. Hallo met arne d'hauwe ,hoofd van ecomodo. Ja meneer d'hauwe ,ik ben de stoffenleverancier Van Brussel die aan jullie Afrikaanse stoffen levert ,ons contract loopt eind deze maand af .Ik had u graag deze week gezien om een nieuw contract op te maken?Moet dit deze week vroeg Arne. Ja liefst wel ,anders leveren we aan een ander bedrijf.Nee,nee zei Arne doe dat maar niet past morgen voor u. Ja zei die mens perfect morgen om 15 uur bij ons. Toeme toch zei arne nu moet ik morgen naar Brussel ,weer zoveel tijd minder dat ik Saar zal zien.

Ondertussen zijn saar ,helana ,steven ,alex en xander ook al bij Lut om hun soeppauze te nemen.
Steven heeft een voorstel ,wat zouden jullie ervan denken als we vanavond eens met heel het gezin gaan bowlen ,terwijl we nu allemaal thuis zijn. Oh wauw zeggen alex en xander ,fantastisch. Pa zegt saar nemen we arne niet mee anders zit die helemaal alleen. Ja als niemand geen bezwaar heeft mag het .Saar werpt een vernietigde blik naar alex en xander :nee hoor zeggen ze snel wij hebben geen bezwaar. OK zegt steven dan vraag ik het sebiet aan Arne. Hoeft niet zegt ,saar ik vraag het hem wel .Mijn soep is toch op en in 1 slok drinkt ze de soep uit. En al lopend begeeft ze zich naar arne 's kantoor.

Net op het moment dat zij z'n deur wil opensteken doet arne hem open. Waardoor ze pardoes in z'n armen valt. Jawadde saar zegt arne ,ik ben ook blij van u te zien maar omdat nu zo expliciet te tonen dat zou ik nu niet direct doen .Maar begrijp me niet verkeerd he ik heb daar niks op tegen. Saar wordt bloedrood.'t was eigenlijk gewoon om iets te vragen. Vragen staan altijd vrij he zegt arne tenzij ik het antwoord niet weet dan mag je het wel vragen maar kan ik er niet veel opzeggen;Arne !!

,Ga je vanavond mee met ons gezin bowlen vraag ze heel snel. Stoor ik daar niet ,ik ben tenslotte niemand van jullie gezin.Nee hoor zegt saar ,ik kan trouwens niet zo goed bowlen en misschien kan jij het mij leren. Ja als het om iets te leren is sta ik altijd paraat he . Ik ben u ook geen superbowler maar mijn bal smijt toch meer kegels om dan dat hij in de goot land ,en das toch de bedoeling allee dat denk ik toch. Is goed Arne zien we u dan vanavond om 20 uur aan de bowlingbaan of komen we u oppikken. Om 20 uur aan de bowlingbaan is in orde , dan kan ik mijn bedrijfswagen alleens in rijden.

nellekeduf
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 27-10-2010 22:07

Bericht door nellekeduf » 01-06-2011 20:45

Ok zegt Saar tot vanavond dan. Saar heeft wijselijk verzwegen dat ze eigenlijk heel goed kan bowlen.ze smijt meestal strikes.Arne zal nog zo trots zijn op hoe vlot ik wel leer gniffelt ze . De rest van de voormiddag vliegt voorbij.
Tijdens de lunch zit saar aan het nadenken over wat ze vanavond aandoet om te bowlen. Een kleedje gaat moeilijk das nu eenmaal geen bowlingkledij .Eens nadenken wat heb ik nog in mijn kast .Oh ik weet het mijn strakke jeans en mjn wit topke .Na de lunch kan ze er moeilijk haar gedachten bijhouden.

Zelfs de lessen aan brit verliest ze uit het oog . Saar roept britt ga je nu eindelijk zeggen hoe die grafieken gemaakt moeten worden .Heb ik dat dan nog ni gedaan vraagt saar
.Nee zei brit maar je hebt het wel wel al beloofd .Ah ja zegt saar?awel eerst de kolommen aanduiden waarvan je een grafiek wilt en dan hier je soort grafiek :je weet wel staven en balken,cirkels.en dan dit nog dan heb je je grafiek. Wat is het verschil tussen stavenen balken? Vraagt brit staven staan recht en balken liggen neer zegt saar .Ben je zeker zegt brit volgens mij is het omgekeerd. Nu begint saar ook zwaar te twijfelen. Papa roept saar luid ,ja zegt steven verbaasd. Wat staat er recht een balk of een staaf. Een staaf zegt steven
.Zie je wel brit ik had gelijk een staaf staat recht en een balk ligt neer ,dus nooit meer twijfelen aan u lerares.

Brit en saar brengen de rest van de dag door met grafieken maken voor arne .Helena en steven vergaderen over presence .Alex en xander laten lut vertellen over Ella. En Arne bereid het bezoek aan de stoffenleverancier voor en dagdroomt over vanavond.

De dag is snel afgelopen ,tijdens het naar huis rijden schiet er saar nog iets te binnen Ze fluistert in Alex oor vanavond rond 23 uur moert je zeuren bij pa dat je absoluut pearl harbor om 23 u30 moet zien op de tv;ma ik heb die al 5 keer gezien ,1 keer missen kan toch niet zoveel kwaad;Alex ,allee .T'is goed wat krijg ik ervoor zusje?? mijn eeuwig zusterliefde. Alle ik ga het daar maar mee doen zeker ;En broertje daar vlak voor starten we een nieuw spel he .jaja zusje zegt hij.

nellekeduf
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 27-10-2010 22:07

Bericht door nellekeduf » 01-06-2011 20:48

Als ze thuis komen eten ze nog rap frietjes met stoofvlees en dan vertrekken ze met het gezinnetje naar de bowling .Als ze daar toekomen zien ze arne al staan. Hij heeft een lichtgroen hemd aan en een spannende jeansbroek. Niet de meest doordeweekse outfit maar arne staat het fantastisch. Ze verwisselen rap hun schoenen naar echte onsexy bowlingsschoenen. Van mijn schoenen ga ik het alvast niet moet hebben denkt saar.

Steven smijt eerst hij geeft er 6 om. Daarna helena zij heeft er 8 om. Als 3 de smijt saar haar 2 ballen belanden in de goot .Allé zus zegt xander .Saar werpt hem een vernietigende blik toe. Smijt jij nu nog altijd zo slecht vervolgt hij. Daarna zijn de broers elk om beurt aan de beurt. .Ze smijten er alle 2 in totaal 5 om. Arne sluit de rij af met een spare. De volgende toer smijt steven een 8.Helena een 4 .Arne schiet saar te hulp en toont haar hoe ze de bal juist moest vasthouden. ,zijn hulp lijkt te werken want deze keer geeft ze er toch 4 om. Zowel alex als xander smijten een 6 en gaan dus gelijk op.Arne smijt deze keer een strike en krijgt als beloning een kusje op zijn voorhoofd van saar.Arne wint dit spel ,gevolgd door steven ,helena, alex en xander een gedeelde 4 plaats en saar als laatste.Om zijn overwinning te vieren trakteert arne er aan iedereen eentje : ze houden het allemaal op frisdrank ,buiten saar die neemt een wit wijntje. Ze hoopt dat ze door de alcohol misschien wat meer moed krijgt .

Ondertussen zijn we al na 23 uur .Xander zaagt bij stevne om een nieuw spel testarten .Maar na de eerste ronde. Begint xander te zeuren :pa sebiet begint pearl harber ,ik kan dat neit missen .we moeten naar huis.Ja maar zegt steven en we zijn net een nieuw spel gestart Zelfs alex begint nu meer te zeuren alle pa pearl harbor kunnen we toch niet missen zo'n schone film. Stevne kijkt wanhopig naar Helena en hoopt op hulp van haar kant. Maar Helena zegt goh ja schat ,als ze die film willen zien dan gaan we maar naar huis.

Het is zonde van het spel. En jammer voor arne dat hij zo vroeg weer alleen zit. Maar anders zegt Steven laten we saar hier ,en houd zij arne gezelschap.Vind je het niet erg saar ,als je pearl harbor mist vraagt Helena .Nee hoor zegt saar ,ik heb die al 6 keer gezien.OK dan gaan we maar . Steven en Helena geven nog een afscheidskus aan Saar en een handdruk aan arne. Alex knipoogt naar zijn zus.Steven en Helena hebben dit niet gezien maar Arne is het wel opgevallen.

Plaats reactie