Fleur'tje : Sara en Simon verhaal

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
Plaats reactie
Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Fleur'tje : Sara en Simon verhaal

Bericht door Fleur'tje » 21-10-2010 23:40

Ik zal mijn verhaaltje hier opnieuw posten en als ik aan nieuwe delen toe kom post ik die hier ook ... veel leesplezier

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Bericht door Fleur'tje » 21-10-2010 23:42

Mijn vervolg op Sara …

Ik probeer hier de gedachten op het mogelijk vervolg van Sara op papier te zetten. Daar het einde naar mijn mening iets te snel ging start ik na de bekentenis van Simon op de directieraad.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 1 : Bekentenis in de vergaderzaal. 5/4/2008

Bericht door Fleur'tje » 21-10-2010 23:44

Deel 1

Dus even een tijdschets : Alexander is woedend buiten gelopen, Britt kan het niet laten zich te moeien met Sara en Simon, maar zonder het te beseffen geeft ze Simon de moed om naar Sara te stappen.

Simon weet dat Britt slaat hier wel de nagel op de kop ... Hij moet de moed bij elkaar rapen ... Maar Sara wat gaat ze doen ... Misschien wacht hij beter af. Lieven dacht ook dat hij best even wacht. Maar zijn raad werkt meestal als een rode lap op een stier …

Simon staat recht en stapt op Sara af. Ziet hij angst in haar ogen. Ze bijt wel van zich af. De angst om zich opnieuw te laten kwetsten is te groot. Ze zou hem zo graag geloven. Maar kan het niet. Ze weet dat als ze hem iets te kort laat komen bij haar hart ze weer gekwetst zal achterblijven.
In het bijzijn van iedereen verklaart hij Sara zijn liefde. Hij verontschuldigt zich voor zijn gedrag en het briefje van Lieven.
Hij zegt dat het briefje van Lieven komt en dat dat op dat moment al lang niet meer zijn gevoelens volgt. Ook het gesprek tussen Lieven en hem vlak voor die bewuste directieraad. Hij begrijpt Sara’s reactie erna wel.
Hij beseft nu wel wat dat voor Sara teweeg gebracht heeft. Hij verwoordt zijn gevoelens en iedereen op de vergadering krijgt de krop in de keel.
Arne beseft dat Simon Sara bemint en krijgt spijt van zijn verkeerde interpretatie in het hotel. Ella had dan toch de waarheid vertelt aan Sara. Aauch, denkt hij.
Ook Margot krijgt het moeilijk … ze beseft dat ze het Simon niet makkelijk heeft gemaakt door aan te dringen op een verdere relatie met Helèna.
Sara is boos, ze verwijt Simon te spelen met haar gevoelens. Hij ontkent dit, hij weet dat het niet zo leek. Maar zijn gevoelens zijn echt.
Hij pakt Sara vast maar ze probeert zich los te wrikken. Hij weet haar bij zich te houden en neemt haar gezicht in zijn handen.
Sara staat er maar stilletjes bij … ze zou het liefst rond Simon zijn nek vliegen maar meent hij het wel. Ze ziet de tranen in zijn ogen, ook zij heeft het moeilijk. Maar ze houdt zich sterk. Hij wil verdwijnen uit haar leven maar ze moet wel rekening houden met zijn gevoelens. Hij kan haar niet vergeten.

Simon: "Wat je ook doet, waar je ook bent, m'n liefde voor jou zal nooit sterven! Ik heb u nodig Sara!
Sara: "Ik u ook maar, ik kan niet, ik kan niet.,,

Iedereen leeft mee
Simon kan het niet geloven, Sara, wat heb je gezegd ?
Simon heeft haar gezicht in zijn handen. Sara trilt en legt haar handen op de zijnen. Haar voorhoofd raakt het zijne. Ze trilt over haar ganse lichaam.
Vol overtuiging herhaalt ze nu : “ik u ook”.

Margot vindt het nu het juiste moment om in te grijpen en aan haar zoon de kans te geven om op een intiemere manier met Sara verder te praten.
Ze verwoordt de mening van iedereen aanwezig met de volgende woorden : “als dat dan zo is, dan stellen we jullie beiden aan het hoofd van Présence” Iedereen applaudisseert. De vergadering wordt verdaagd en iedereen laat Sara en Simon de kans om even op adem te komen.

Sara omhelst Simon. Simon kan zijn geluk niet op .. de vrouw van zijn dromen waar hij zo naar verlangde, beantwoordt zijn liefde. Hij voelt haar lichaam trillen. Hij fluistert zachtjes in haar oor ; “Laat ons even naar je bureau gaan! Ik wil je even voor mijn alleen.”
Iedereen staat er wat versuft bij. Sara en Simon gaan naar buiten. Helèna en Britt gaan naar de desk. Dit had Britt nog gedacht. Dat haar grote mond tot dit kon leiden … Helèna zegt dat ze er zeker van is dat Simon en Sara haar altijd dankbaar zullen zijn. Britt polst even naar de mening van Helèna. Gaat ze Alexander volgen of blijft ze bij haar woorden van daarstraks. Neen ze is er zeker van ... Alexander is dan wel haar broer maar hij is nu toch wel te ver gegaan. Als ze alles overloopt .. is Alexander wel goed bij zijn hoofd? Ook de bekentenis van Simon komt eigenlijk niet als een verrassing. Want geef nu toe die twee doen toch al een hele tijd raar, maar Helèna geeft toe dit had ze ook niet verwacht, maar ze is blij en beseft dat Simon door Sara veranderd is en dat hij zijn wilde haren wel verloren heeft de laatste tijd. “Ja” zegt Britt “zelf Ella kon hem niet op andere gedachten brengen”.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 2 : Sara en Simon Alleen in het bureau

Bericht door Fleur'tje » 25-10-2010 23:01

Simon en Sara zijn ondertussen in haar bureau. Sara zit versuft op een stoel en Simon staat in tranen aan de deur.

Simon “Sara, eigenlijk heb ik geen spijt dat ik je dagboek gelezen heb.”
Sara “Dat zou nochtans wel moeten.”
Simon “Sorry dat ik zo sentimenteel doe”
Sara krijgt de tranen in haar ogen en zegt “Doe maar sentimenteel”

Simon stapt op haar af en trekt haar uit de stoel :

Simon: gij houdt van mij.
Sara: en jij van mij.
Simon: Schrijf dat maar op in uwen dagboek.
Sara: Ik moet dat niet opschrijven. Ik zie u graag.
Simon: Ik zie u liever.
Sara: Ik zie u het liefst.
Simon: Ik zie u liever dan het liefst
Sara: Hebben we nu ruzie over wie wie het liefst ziet?
Simon: ja. ......

Sara zet zich neer in de bureaustoel en Simon knielt zich voor haar neer. Sara slaat haar handen voor haar mond. Haar aandacht heeft hij volledig. Ze heeft een vermoeden wat gaat volgen :

Simon : Sara De Roose, wil jij met me trouwen?

Sara knikt volmondig en zegt dan : “Graag, ja”

Simon neemt Sara’s gezichtje in zijn handen en hij kust haar passioneel. Sara voelt het overal en beantwoordt zijn kus direct. Ze slaat haar armen rond hem heen. Het lijkt uren te duren.

Simon bekijkt Sara met de tranen in zijn ogen en fluistert “ Ik wil, ondanks wat ik daarjuist gezegd heb, sorry zeggen voor het lezen van je dagboek”
Sara legt haar vinger op zijn mond. “Hoeft niet meer”, zegt ze stilletjes, “je mag nu alles van me weten”
Simon neemt haar handen vast en vertrouwt haar toe : “ Ik zal je een nieuw dagboek geven … “
“Nee”, antwoord Sara “Jij bent mijn klankbord nu, hoop ik toch ?” Vragend kijkt ze Simon aan. Hij komt dichter en raakt haar lippen met de zijn aan. Sara reageert direct.
Simon staat op en Sara glijdt in zijn armen mee. Daar staat hij dan met de liefde van zijn leven in zijn armen. Ze kussen elkaar hartstochtelijk. Het lijkt uren te duren en ze kunnen hun gevoelens haast niet onderdrukken.
Ze voelen beiden hetzelfde en voelen aan dat ze nu beter kunnen vertrekken. Want tegen de muurkast kussen is toch niet zo … Knuffelend schrijden ze naar de deur maar aan het bureau gaat de deur open. Ze gaan te fel in elkaar op.

“Aauch, dag bazen of moet ik zeggen directeurs generaals, klinkt wel raar” horen ze ineens. Das Arne natuurlijk. Hij kon zich niet meer langer bedwingen en staat naast het koppel.

Arne : “Dat was me wel een verrassing, maar ik wil jullie wel feliciteren. Jullie horen bij elkaar.”

Dat ziet Arne nu ook wel in. Sara neemt direct de koe bij de horens.

Sara : “We moeten je nog iets vertellen”
Arne : “Nog een verrassing dat kan er nu ook nog wel bij. Ze staan in solden de verrassingen. Het is vandaag het dagje wel : eerst Sara weg bij Présence, dan Simon weg en dan ook Arne weg. Nu zijn jullie samen baas … “

Ze lacht naar Arne en kruipt nog dichter bij Simon. “Wij gaan trouwen.”
Arne lijkt niet verbaasd. Sara wil weten waarom.

Arne : “Dat kan er ook bij. Als ik jullie daarstraks hoorde ruzie maken over wie wie nu het liefste ziet, dan is trouwen zo gek nog niet.
Sara : “Oja Arne, nog een vraag : Wil je mijn getuige zijn ? “

Tuurlijk wil Arne dat. Hij geeft Sara drie smakkers en duwt haar speels terug in Simon’s armen. Ook Simon krijgt een ferme handdruk. “ Ik zal jullie nu maar zeker alleen laten ik denk dat jullie me niet nodig hebben.”
Arne verdwijnt in zijn kantoor. Maar komt terug. Hij wil weten wat nu met Ecomoda. Sara is zeker van haar stuk “geen zaken vandaag!” Maar een ding moet Arne voor Sara doen, naar Jan bellen en zeggen dat ze haar aandelen niet verkoopt.

Arne ; “Zeg maar als jullie trouwen zouden we dan Présence en Ecomoda ook niet samen kunnen laten … komen ?

Dat vinden Sara en Simon een grandioos idee. “Tuurlijk” zegt Arne “want het komt ook van mij”. Arne verdwijnt in zijn bureau.

Simon zet zich neer in Sara’s stoel en trekt Sara mee. Ze overladen elkaar met passionele kussen.

Simon : Wanneer trouwen we?
Sara : Zo snel mogelijk
Simon : Maar mijn vader moet er wel bij zijn
Sara : over drie maanden
Simon : Zo lang; nog !
Sara : O Simon onze ouders weten nog van niets
Simon : Mijn moeder is naar het ziekenhuis misschien moeten we daar langs
Sara : Dan bel ik nu naar Vake en Lut en vraag hen ook naar het ziekenhuis te gaan
Simon : Goed idee

Simon hapt even naar lucht en zegt “Sara laten we even ontsnappen en verdwijnen want ik heb nog andere plannen met jou!”
Sara neemt Simon’s hand en ze stappen naar de deur. Er wordt echter zachtjes geklopt. Simon opent de deur en daar staat Helèna. “Ik wil jullie maar eventjes storen om jullie alle geluk toe te wensen. Ik wil jullie ook op het hart drukken dat ik blij ben voor jullie. Ik ben gelukkig met Steven en jullie verdienen dit ook.”

Sara en Simon vertellen Helèna natuurlijk het nieuws van hun verloving. Helèna is oprecht blij. Sara staat ondertussen naast Simon.

Helèna : Proficiat, jullie verdienen dit, … echt …

Helèna geeft Sara een hartelijke knuffel en drukt haar nog eens op het hart dat ze geen workgevoelens koestert. “Ik weet wel zeker” fluistert ze Sara toe “dat wij vriendinnen kunnen worden”. Sara is blij en laat dit merken.
Simon kijkt oogluikend toe van op de zijlijn. Helèna kijkt naar Simon. “Kom hier jij! Geniet van elkaar.” Ook Simon krijgt een knuffel en Helèna verdwijnt.

Simon en Sara kijken elkaar aan, schieten in een lach en zetten het op een lopen naar de lift. Alexander houdt Simon tegen en neemt hem, met tegenzin van Sara en Simon, mee naar zijn bureau. Hij verkoopt Simon zijn aandelen want Simon heeft volgens Alexander de weddenschap gewonnen. Simon merkt wel op dat Alexander geld nodig heeft voor zijn nieuwe firma.
“Das waar” maar Alexander zegt vol overtuiging “Geniet maar van dit moment want je hebt gewonnen van mij”
De zakelijke afronding is na een kwartiertje rond en Simon gaat opnieuw naar Sara. Sara heeft ondertussen met Vake gebeld. Ze spreken af rond 18 uur in het ziekenhuis. Hans stelt geen vragen maar begrijpt het niet. Simon belt met Lieven en ze spreken af rond een uur of tien. En deze keer niet om te klagen zegt Simon nog. Lieven heeft ook nog nieuws.
Nu zetten ze het beiden op een spurtje naar de lift. Aan de desk is geen ziel te zien. Britt is niet op haar plaats. Een geluk voor 1 keer. Gelukkig zit er ook niemand in de lift.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 3 : Naar Simon’s appartement

Bericht door Fleur'tje » 28-10-2010 23:44

Deel 3 : Naar Simon’s appartement

In de garage lopen ze naar de auto van Simon.

Simon : “Mag ik je verrassen? Maar vergeet niet, ik heb niets kunnen voorbereiden?”

Geen probleem voor Sara. Ze legt haar hoofd op zijn schouder. Simon rijdt weg. Sara krijgt kippenvel van dit moment. Ze kan Simon niet gerust laten. Hij geniet maar krijgt het moeilijk. “Lieve schat, kan je even wachten tot aan mijn appartement want anders komen er ongelukken van.” Sara schrikt even maar Simon lacht hartelijk. Ze begrijpt hem wel. Maar ze blijft toch kort bij “haar” Simon zitten.

Sara’s gedachten dwalen weg. Wie had dat vanmorgen kunnen denken. Ze was nog zo boos op Simon. Maar hij heeft ergens wel gelijk. Door het lezen van haar dagboek heeft hij het gewaagd om haar over te halen. Hadden ze maar eerder met elkaar gesproken dan had het allemaal niet zo lang geduurd. Maar ze is gelukkig. In de zevende hemel zeggen ze dat zo niet?

Simon parkeert zijn wagen en stapt snel uit de wagen. Hij opent het portier voor Sara. Sara vliegt rond zijn hals en begint hem opnieuw te zoenen. Hij heft haar op, slaat het portier dicht en sluit zijn wagen. Met Sara rond zijn hals loopt hij naar de lift. Wat duurt dat lang … en dan nog de lift. Sara is reeds gedeeltelijk uitgekleed als de lift stopt op de verdieping van Simon appartement. Hij zoekt al kussend zijn sleutel. Hij opent de deur en ze lopen samen naar zijn slaapkamer.
Ze kleedt zich uit voor hem. “Wow” denkt ze bij zichzelf “Kan dat wel”. Maar ze kijkt op en ziet Simon’s blije gezicht. Simon probeert zich sterk te houden. Want er zal meer komen. Ze kleedt zich traag uit en komt dan op hem afgestapt. Ze doet traag knopje per knopje open. Sara bloost en Simon … er komt bijna stoom uit zijn oren.
“Sara, liefst wat sneller, …, ik hou het niet lang meer uit” Zijn stem is hees. Ze gaat langzaam verder en maakt zijn riem los. Op Simon’s voorhoofd parellen zweetdruppels maar hij laat haar haar gang gaan. Sara prutst aan zijn rits en dit maakt hem wat wilder. Alle remmen gaan los. Ze rollen op het bed en gaan hun gang. Simon geeft Sara de leiding. Ze doet het fantastisch. Heel traag maar erg ophitsend, komen ze klaar … samen in harmonie. Keer op keer … een aantal keer na elkaar.

Simon en Sara vallen in elkaars amen in slaap. Simon wordt weer wakker.
Sara is verrassend en anders. Hij kijkt haar liefdevol aan. Ze lijkt eerder stil en rustig maar als ze bij hem is…. Hij krijgt het er alweer warm van. Hij kijkt haar aan en geeft haar een zoen op haar voorhoofd.
Hij had nu reeds zoveel veroveringen op zijn lijst staan maar dit gevoel had hij nog nooit meegemaakt. Sara is verfrissend en in haar onschuld ook erg verleidelijk.
Hij was dan wel verloofd geweest met Helèna maar dat was eerder een gevolg van de droom van zijn ouders.
Maar nu met Sara, hij kon haar veel bijbrengen maar het onschuldige in Sara was ook nieuw voor hem. Sara is onervaren maar ze laat zich volledig gaan voor hem. Zelfs nieuwe ervaringen schrikken haar niet af.
Hij neemt zich wel voor voorzichtig om te springen met haar. Met Sara is er niets stroef en er is geen dwang. De liefde voor Sara is bevrijdend voor hem.
Hij kijkt op zijn klok. Oei het is al vijf uur. Hij kust Sara zachtjes wakker. Ze reageert direct. Stilletjes zegt Simon; “Sara het is al 5 uur en we moeten straks in het ziekenhuis zijn.
“Oja, das waar” Simon ziet wat spijt in Sara’s ogen. “Das niets” zegt hij schalks. “We hebben ons hele leven nog.”
Sara schiet in een lach en vraagt of ze snel een douche kon nemen. Wel alleen want anders.
Ze maken zich klaar en vertrekken vrolijk richting ziekenhuis.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 4 : in het ziekenhuis bij Leon – hand vragen van Sara

Bericht door Fleur'tje » 28-10-2010 23:45

Deel 4 : in het ziekenhuis bij Leon – hand vragen van Sara

In het ziekenhuis is Leon blij verrast met het bezoek van Lut en Hans. Hans vertelt dat Sara had gebeld en dat ze naar het ziekenhuis moesten komen.
Wat nieuws zouden ze hebben? Margot en Leon wisten al iets maar Hans en Lut niet.
Ineens staan Sara en Simon in de kamer. Ze knuffelen zonder ophouden.

Simon : “We hebben nieuws voor jullie. Sara, vertel jij het?”
Sara : “Wij gaan trouwen.”

Het is stil in de kamer. Maar Leon en de andere kijken blij. Enkel Hans kijkt met een gefronst voorhoofd.

Simon : “Hans, als ik tenminste de hand van je dochter krijg van jou?”
Hans verbaast en sterk onder de indruk :”Mijnheer Van Wijck, jij trouwen met mijn kleine Saraatje?
Sara :”Vake, ik ben kei gelukkig.”
Hans : “Natuurlijk mag je trouwen met mijn Sara.”

Iedereen omhelst elkaar. Leon feliciteert Simon met zijn goede keuze. Sara gaat naar Leon’s bed. Hij geeft haar en dikke zoen en houdt haar hand vast.
Ook Margot lijkt blij te zijn. Als haar zoon trouwt, gaat ze een groot feest organiseren. Maar dat hoeft niet voor Sara en Simon. Ze willen een klein feest met familie en vrienden. Hans staat erop een deel van de kosten te dragen. Iedereen is blij. Simon trekt Sara opnieuw naar hem toe. En kust haar passioneel. Ze excuseren zich en laten hun ouders alleen.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 5 : Bij de italiaan

Bericht door Fleur'tje » 28-10-2010 23:52

Deel 5 : Bij de italiaan

Want Simon heeft nog een verrassing voor Sara. Terwijl zij in de douche stond heeft hij een tafeltje gereserveerd bij de Italiaan in de stad. Het was natuurlijk niet zo maar een tafeltje. Hij had het privé salon gereserveerd.
Sara valt van de ene verbazing in de andere vandaag. “Wat een dag” zucht ze. Simon knikt instemmend. Simon schenkt 2 glaasje is. Sara nipt aan het glas. Er rolt een traan over haar wang. “Sara” vraagt Simon ongerust “ ben je niet gelukkig?”
Sara vliegt rond zijn nek en fluistert in zijn oor “Simon ik ben in de zevende hemel. Het is allemaal veel intenser dan ik me ooit had kunnen voorstellen.”
Simon kust haar. Ze reageert direct. Simon wou wel eerst het eten bestellen en zegt schalks. “Schatje, bestellen we eerst iets want van de liefde alleen kan ik jammer genoeg niet leven”. Ze bestellen een lekker voorgerechtje met scampi’s. Sara kiest voor een lekkere lasagne met asperges en Simon, die wil krachten op doen en kiest voor een steak à l’italien.
Het eten smaakt wonderwel. Sara geniet van Simon en de aandacht die hij aan haar persoontje stelt. Ze plaagt hem en brengt hem verschillende keren na elkaar in extase. Maar ze blijft braaf.
“Wil je nog een dessertje” vraagt Simon.
Maar Sara zegt “Neen Simon jij bent straks mijn toetje.
Simon staat op en gaat naar de cd speler. Hij zet een romantisch liedje op en stapt op Sara af. “Wil je deze dans van mij, Sara?” Sara springt recht en laat zich in zijn armen vleien. Het wordt een intieme dans, zo eentje op 1 tegel. Ze dansen lang. Simon laat zich in de zetels vallen en Sara glijdt zachtjes mee op zijn schoot. Ze voelt de spanning bij Simon. Ze zitten daar zo een tijdje bij elkaar. Genietend van elk moment. Sara kijkt op de klok. “Simon, moeten we niet naar Pier 19?” Afbellen lijkt ongepast. Dus ze maken zich klaar om te vertrekken.
De avond vliegt voorbij. Het is al na negen uur dertig. Simon rekent af en ze vertrekken naar Pier 19.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 6 : Grote verrassing voor Lieven

Bericht door Fleur'tje » 29-10-2010 00:05

Deel 6 : Grote verrassing voor Lieven

Toen Lieven Sara en Simon samen ziet binnenkomen is blij. Hij slaat een zucht van verlichting. Sara en Simon beseffen dat. Ze gaan samen zitten in de zeteltjes achteraan. Michèle is bij Lieven. Sara en Simon vertellen alles en wanneer Simon vraagt of Lieven zijn getuige wil zijn, krijgt Lieven een krop in zijn keel.
Ze hadden zoveel beleefd samen en nu vinden ze bijna op het zelfde moment de liefde van hun leven. Hij bij Michèle en Simon bij Sara. Hij stemt natuurlijk toe. Simon fluisterde iets in Sara’s oor.

Sara : “Lieven, wil je opnieuw komen werken bij Présence? Als Personeelsdirecteur?”
Lieven : “Ben je dan niet meer boos?”
Sara kijkt even boos maar schiet in een lach : “Natuurlijk niet meer”

Dan komt Lieven graag terug. Ook het geluk in Michèle’s ogen geeft prijs dat het tussen haar en Lieven goed gaat, maar zij doen het rustig aan. Ze klinken op de liefde en blijven nog wat napraten over deze wonderlijk dag.

Ze vertrekken samen. Sara en Simon gaan naar Simon’s appartement. Ze willen nu enkel van elkaar genieten. Samen … bij elkaar en dat vanaf nu elke dag.
Morgen is er nog een belangrijke dag want ze moeten heel wat mensen inlichten. Maar vandaag staan er andere dingen op het programma.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 7 : Eerste nacht

Bericht door Fleur'tje » 29-10-2010 00:10

Deel 7 : Eerste nacht

Sara rijdt want Simon had genoten van de wijn en champagne. Reeds in de auto moet Sara Simon er attent op maken dat hij haar zich even moest laten concentreren op de weg. Simon trekt een pruillip maar luistert braaf. Ze parkeert de auto en ze gaan zo in elkaar op dat Sara Simon moet helpen met de sleutel van het appartement.
Ze vallen in de knusse zetel en Sara verkent Simon. Ze had hem al vaak bewonderd maar hem kledingstuk per kledingstuk ontkleden was haar nog niet gelukt. Ze vertelt zachtjes dat ze dat thuis in haar dromen wel vaak had gedaan. Haar ogen vullen zich met tranen. Simon merkte dit op en kuste haar zachtjes. Ook hij bewondert zijn Sara.
Maar eerst wil ze hem iets vragen. Dat wou ze eigenlijk al lang weten. “Wanneer was Simon nu eigenlijk gevallen voor haar ?”
Hij kijkt haar verliefd aan. “Eigenlijk op je bureau met die roos. Toen je me bekende dat je verliefd op me was. Ik wou je troosten maar eigenlijk begon ik je toen met andere ogen te bekijken.”
Wat er daarna misgegaan is, vindt Simon nog steeds erg jammer want had Lieven toen niet zo een belachelijk lijst samengesteld waren ze reeds langer samen geweest. Ook Simon krijgt het moeilijk. De tranen vallen neer op Sara.
Nu ze zo naakt naast elkaar zitten en elkaar troosten en vertellen over hun gevoelens, voelen ze aan dat het goed zit tussen hun twee en dat wat Simon deze voormiddag gezegd had ook waar is. Waar ze ook zijn, er zou steeds een enorm gevoel zijn tussen hun beiden.

Sara staat recht en nam simon’s handen vast. Ze knuffelt hem bijna fijn en kust hem intens. De passie laait hoog op en Simon pakt Sara op. Ze brengt haar benen rond zijn midden. “Oh Sara”, fluistert Simon en hij loopt recht op de slaapkamer af. Hij legt haar neer op het bed en springt erbij. Sara lacht en knijpt in zijn billen. Ze laat hem begaan.
Ze komen samen tot een hoogte punt. Sara hoort Simon tot zijn hoogtepunt komen. Ze geniet. Ze rollen verder op het bed en bleven stilletjes met elkaar verbonden op het bed liggen. Simon geniet en kijkt naar Sara die haar ogen sluit en glimlacht. Wat is hij blij dat nu eindelijk alles in orde is.

Sara valt gelukzalig in slaap. Simon dekt haar liefdevol toe. En kruipt opnieuw dicht tegen haar. Dit had hij nooit verwacht. Wel gehoopt natuurlijk. Dit voelt echt. Bij al zijn andere veroveringen had hij deze gevoelens nooit gehad. Met dit gevoel wil ik oud worden is nieuw. Maar hij is er erg fier op. Eindelijk rust en voldoening.

Simon valt in slaap met de liefde van zijn leven in zijn armen. Gelukzak …

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 8 : Eerste maal samen opstaan

Bericht door Fleur'tje » 02-11-2010 23:44

Deel 8 : Eerste maal samen opstaan

Rond 7 uur wordt Sara wakker. Ze kijkt in het rond. O ja, er komt een gelukzalige glimlach op haar gezicht. Ze voelt even naast haar en ja ze draait zich om en daar ligt Simon. “Weet je”; denkt Sara, “ik heb zo dikwijls gedroomd van dit moment. Maar het was toch nog veel mooier.”

Ze kijkt Simon liefdevol aan. Hij ligt nog diep in slaap. Plots wordt Sara somber, ze kent Simon’s reputatie. Als Simon met haar zou doen, wat hij met Helèna deed, dat zou haar hart breken …. Ze mocht hier niet aan denken.
Ze is gelukkig nu en ziet dat ook Simon geniet en veranderd is. Ze denkt aan gisteren. “Zo ruziemaken … oei zou ik vroeger nooit gedurfd hebben. Wat zullen alle mensen gedacht hebben. Niet aan denken, Sara maar genieten”.
Ze geeft Simon een kusje en glijdt uit bed. Ze gaat naar de keuken. Ze zet koffie en kijkt in de koelkast. “Oei, ja wat wil je een vrijgezellen flat. Straks maar even boodschappen doen.”
Ze neemt 2 tassen koffie en gaat ermee naar de badkamer. Simon ligt nog steeds te slapen. Ze zet 1 tas zachtjes neer op het nachtkastje en loopt zachtjes door.

Ze laat het bad vollopen. Ze dacht weer aan vroeger. Toen Simon haar vroeg om de ring van Michèle uit de badkamer weg te kapen zodat Helèna hem niet zou vinden. Toen zat ze hier ook. “Mmmm misschien kan die gedachte nu eens werkelijkheid worden.”
Ze laat het grote hoekbad vollopen. “Mmm die bus badschuim gebruik ik wel”, denkt ze. Ze laat zich in het bad glijden. En nipt aan haar tas koffie.
Ze geniet.
Ondertussen krijgt Simon een gezellige geur in de neus. Hij opent zijn ogen en ziet tot zijn ontzetting Sara niet. Hij zwaait zijn benen uit bed en ziet dan de dampende tas koffie staan. Zonder badjas loopt hij naar de keuken. Geen Sara. Waar is ze ?
Hij loopt verder en drinkt van de lekkere koffie.
Hij ziet de deur van de badkamer openstaan. Hij kijkt naar binnen en ziet Sara in het bad liggen. Mmm… ze zit hem niet. Hij trippelt zachtjes verder. En stapt snel het bad in. Sara kijkt verrukt op en maakt dadelijk plaats voor haar lieveling.
“Goedemorgen, Simon. Heb ik je wakker gemaakt ?” “Neen, maar je koffie ruikt lekker. En nu ik hier zit … jij ziet er ook lekker uit. “
Hij komt dichter en kust haar liefdevol. Ze beantwoordt zijn kus dadelijk. De kus wordt intenser. Sara voelt zijn extase komen en laat hem begaan. Ze genieten van elkaar en Simon heeft geen problemen om aan het warme water te weerstaan.
Ze liggen voldaan naast elkaar in het warme water. Wat kan de liefde toch mooi zijn.

Simon ziet Sara’s gezichtje veranderen. “Wat scheelt er ? Heb ik iets misdaan ? Heb je pijn?” Simon kijkt bezorgd. En legt zijn arm rond haar midden.
“Neen”, zegt ze geschrokken van zijn reactie. “Ik dacht juist aan vroeger”.
“Wat bedoel je ? zegt Simon met een gezicht van eigenlijk weet ik wat je bedoelt.
“Wel ja zei Sara voorzichtig. “Ik ken je reputatie, en ik moet wel toegeven dat ik schrik heb. Ik wil je niet meer verliezen.”
Simon kijkt haar aan. “Ik weet wel dat ik je ga moeten bewijzen dat ik veranderd ben, maar eerlijk waar schat, sinds Rijsel heb ik met niemand meer het bed gedeeld. Ik weet wel daarna was ik nog samen met Helèna maar het ging niet meer !”
Sara gaat over zijn benen zitten en zegt : “Ik heb vlak voor die brief van Lieven een gesprek opgevangen tussen Helèna en Britt. Ze vroegen zich toen af wie je nieuwe vlam was omdat je niet meer met Helèna wilde vrijen. “
Simon bloost : “Meen je dat?”
Sara : “Ja, maar vlak daarna vond ik die brief en dan dat gesprek in het bureau van Lieven. Ik raakte mijn pedalen kwijt en toen heb ik dom gehandeld.”
Simon ; “Neen, Sara, dat heb je niet. Lieven heeft toen een erge fout gemaakt en ik had meer haar op mijn tanden moeten hebben”.
Sara knuffelt Simon maar hij duwt haar zachtjes terug : “Sara, ik beloof dat jij de nummer 1 blijft voor mij. Wat ik nu voel heb ik nog nooit voor iemand gevoeld. Daar mag je zeker van zijn. Ik zie jou nu al als de moeder van mijn kinderen.”
Sara valt in zijn armen en kust hem. Weer laait de passie op. Vlak voor haar hoogtepunt schreeuwt ze “Simon, ik hou van je, … zoveel …”
Simon is verrukt. En hij kust haar en fluistert haar toe ; “ik hou nog veel meer van jou”.

Gelukkig is het zondag vandaag en veel meer als elkaar hadden ze niet nodig.
Ze stappen uit bad. Ze plagen elkaar wat en ja … ze belanden opnieuw in de slaapkamer.
Daar blijven ze de ganse dag. In de late namiddag gaan ze vlug iets eten. Het moet wel vlug gaan dus kiezen ze voor de pittabar op de hoek van de straat. Simon gaat vlug alleen en Sara wacht op hem.

Ze heeft nu even tijd om na te denken. Wat is er veel gebeurd. Ze vat het nog niet allemaal. Het lijkt een sprookje geen werkelijkheid.
Ze hoort Simon roepen. Hij is al terug.
Ze trekt zijn overhemd aan en gaat naar de keuken.
Simon zet alles op de tafel en ze eten gulzig alles op. Het speelse aspect is natuurlijk aanwezig. Sara geeft Simon te eten. Hij geniet. Zo eenvoudig en toch zo fantastisch. Hij weet nu al dat hij met deze vrouw zijn verder leven zou delen.

De rest van de avond en nacht verloopt zoals je kan verwachten van 2 tot over hun oren verliefde jonge mensen. Het appartement van Simon wordt ondersteboven gekeerd. De passie tussen hun tweetjes is niet te stillen maar rond middernacht vallen ze in slaap. Zachtjes in elkaars armen.
Rond 7 uur wordt Simon wakker en bijna tegelijkertijd doet ook Sara haar ogen open. “Goedemorgen lieve Simon” zegt ze lief.
Simon beantwoordt haar woorden met een kus.
“Je kan niet geloven hoe goed het doet” en ze wijst naar haar hart “om hier zo naast jou wakker te worden. “
Simon beaamt het. Ook hij kan het moeilijk vatten. Hij is ook blij. Zoveel mooie woorden zo vroeg op de morgen.

Het is maandag dus de eerste dag als koppel naar Présence. Hoe zou iedereen reageren. Simon doet Marnix na. De diva die wel overal een mening over heeft.
Ze proesten het uit. Simon kijkt naar de klok. Het is ondertussen al 8.30.
Ze maken zich klaar in de badkamer. Terwijl ze dat doen vertelt Sara over het avontuur met de ring van Michèle. “Oja”, nu herinnert Simon het ook “Wat heb ik jou toch allemaal laten doen voor mij?”
Sara vraagt of ze straks even langs de supermarkt gaan want buiten een fles champagne stond er niet veel in de koelkast van Simon. Hij lacht. “Ja das waar dat mogen we niet vergeten”.
Simon heeft een goed voorstel, ontbijten bij Lut in de cafetaria.
Maar Sara heeft nog een probleem. Ze heeft hier nog geen kleding. Dus trekt ze de kleren van gisteren aan maar in hun heftigheid is de rits stuk gegaan. Vandaar dus nog eerst een stop bij Vake.

Ze vertrekken vrolijk. Simon stopt bij Sara thuis. Vake is bij Lut gebleven. Ze trekken naar Sara’s kamer en maken samen een koffer klaar.
Ze zitten even op haar bed en Sara vraagt “Weet je nog Simon dat je mij eens kippensoep hebt gebracht toen ik ziek was.”
Simon draait zich om en knikt. “Ook toen zat je al diep in mijn hart”, zegt Simon. Sara krijgt een lieve zoen maar ze duwt Simon achteruit.
“Simon, je weet dat ik graag wil, maar nu moeten we eerst naar Présence.”
“Ok, als dat dan echt moet ….”
Ze stoppen de koffer en Sara’s knuffelbeer in de auto en stuiven weg.

Plaats reactie