verhaal birteke

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

verhaal birteke

Bericht door birteke » 27-08-2010 14:22

mijn verhaal :
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 27-08-2010 14:23

DEEL 1 :
Daar stond louise dan recht tegenover jeroen zijn ogen leken door haar te kijken terwijl die van louise zich vulden met tranen .
ze had net afscheid genomen van thomas , Femke en Charlotte .
thomas was duidelijk geweest ze moest gaan voor haar trasformatie .
diep vanbinnen wou louise dit niet ze wou weg lopen naar thomas zich in zijn armen en daar de rest van HUN leven niet meer uitkomen . plots hoorde ze hoe jeroen de stilte verbrak dit was het moment . het moment waarop louise haar hart nooit meer zou gevuld worden met liefde voor thomas .
ze was zo in gedachten verzonken dat ze maar half besefte dat jeroen zijn lippen vol overtuiging op de hare drukte .
Na de kus durfde louise haar ogen niet te openen .
ze was bang , bang voor het beeld dat haar zou tegemoet komen als ze haar ogen opende . het beeld van haar lichaam .
zo beschouwde ze het nu haar lichaam dat eigenlijk nooit meer van haar of is het nu van hem zou worden .
Met lichte angst besloot louise dan toch maar haar ogen te openen .
ze kon haar ogen niet geloven ! was het nu echt ? of was het haar verlangen dat dit wou zien en niet de werkelijkheid ?
Ze knipperde een paar keer .
maar het beeld wat op haar netvlies gebrand stond bleef . ze zag nog steeds jeroen en niet inge ! louise keek jeroen verbaasd aan en jeroen die kon alleen maar verbaasd terug kijken ! ‘hoe kan dat nu ?
‘vroeg jeroen nog steeds een beetje van slag .
louise kan geen woord over haar lippen krijgen . haar droom werd werkelijkheid ze bleef louise voor altijd . thomas …..
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 27-08-2010 14:27

deel 2 :
Thomas riep louise plots heel luid de naam weergalmde over het gravensteen .
ik moet naar thomas zei ze gehaast tegen jeroen .
voor jeroen iets kon zeggen was ze weg .
op weg naar de man van haar leven waar ze voor altijd bij wou blijven .
Opeens leek het gravensteen onwerkelijk groot .
plots zag louise een klein meisje met lang bruin haar en een veel te grote heren jas .
‘femke ‘ zuchtte louise opgelucht en dan zag ze hem de man van haar leven .
‘thomas’ klonk het weer door het gravensteen .2 paar ogen keken haar vol verbazing aan .
louise hoopte dat thomas haar rond de nek zou vliegen en kussen tot ze erbij neer zouden vallen maar niets was minder waar ,
thomas bleef waar hij was en veroerde geen vin . ‘ thomas ik ben het louise ‘ klonk het met een zachte stem . thomas wist niet wat hem overkwam .
was het nu louise ? nee ,nee dat kon niet ! of toch ?
louise werd een beetje ongeduldig ‘ komaan lessafer zevert nu nie ‘ .
thomas wist nog altijd niet wat zeggen en Femke die stond er maar hulpeloos bij te kijken . waarom was haar papa nu niet blij ?
louise ging niet weg dat was toch goed nieuws!
! ‘ok gij gelooft mij nie, ik zal u laten zien dat ik louise ben ‘ zei louise overtuigd . Al was ze toch wel wat onzeker . thomas had haar immers afgewezen . hij wou dat ze terug man werd .
die gedacht probeerde louise weg te duwen .
ze zou voor thomas gaan .
Ze stapte op thomas af en drukte overtuigd maar toch liefdevol haar lippen op de zijnen .
thomas wist niet wat hem overkwam, maar toen hij louises zachte lippen op de zijnen voelde wist hij het zeker .
dit was louise , dit was de vrouw van zijn leven !!!

Dolgelukkig liep het gezinnetje het gravensteen uit
nadat thomas louise nog eens goed had vastgepakt was Femke dolenthousiast rond louise nek gesprongen .
en nu gingen ze om even wat te bekomen gezellig een tasje koffie drinken .
maar toen ze aankwamen of het terrasje van een gezellig cafeetje kwam de geur van koffie louise tegemoet .
louise voelde de spijt dat ze deze morgen zoveel gegeten had .
haar hele maaginhoud kwam terecht in de dichtstbijzijnde vuilbak .
Thomas kwam bezorgt op louise af . ‘ alles ok schat ? ‘
vroeg hij terwijl hij liefdevol over louises rug vreef .
‘jaja hoor’ zei louise ‘ maar eigenlijk ga ik nu toch liever naar u thuis om te bekomen !
‘ thomas glimlachte en verbeterde louise ‘naar ons thuis !
‘ wat was hij gelukkig dat hij dat kon zeggen !!!
net op dat moment kwam iris voorbij en vroeg of Femke geen zin had om te komen slapen . dan hadden de tortelduifjes het rijk voor hun alleen had ze er met een vette knipoog aan toegevoegd .
niet alleen Femke en thomas waren gek van louise ook iris had voor haar altijd al een boon gehad . ze had samen met Femke gehoopt dat alles tussen thomas en louise zou goedkomen en dat moment was eindelijk aangebroken .
Femke vond het super idee , en nu liepen louise en thomas hand in hand op weg naar huis . nu Femke weg was had louise eindelijk tijd om thomas het hele verhaal te vertellen .
thomas hart stond even stil toen hij hoorde dat het trucje niet had gewerkt hij was bang dat louise dit helemaal niet wou .
die twijfel verdween al snel als sneeuw voor de zon toen louise vertelde dat ze opgelucht was en helemaal voor hun relatie wou gaan .
maar 1 vraag bleef door louises hoofd rondspoken hoe kon babs zich zo vergist hebben ?
of was er mss een andere reden waarom dat de transformatie niet is doorgegaan .
ook op die vraag kreeg louise een antwoord toen een vreemde stem haar gedachten doorbrak .
‘ kijk hierse een oude bekende ‘
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 27-08-2010 14:29

deel 3 :
Thomas bood babs een tas koffie aan terwijl louise haar uiterste best deed om haar maaginhoud binnen te houden .
‘ er is maar een reden waarom de transformatie niet is kunnen doorgaan zei babs mysterieus .
ze trok onmiddellijk thomas volle aandacht en louise vergat eventjes het misselijke gevoel .
‘ een zwangerschap valt niet om te keren , dat is dan ook het enige wat een transformatie kan tegenhouden !!
‘ louise die net de vieze smaak van overgeefsel in haar mond probeerde weg te spoelen met wat water spuugde het goedje uit over thomas vloer .
ze keek babs vol ongeloof aan
‘ ik ga jullie laten ‘ zei babs die voelde dat ze het koppel
beter eventjes alleen liet en verdween de avond in die onder tussen gevallen was .

Thomas zat nog steeds naar het oneindige te staren toen louise naast hem kwam zitten .
‘ louise ‘ vroeg hij onzeker ‘ wanneer ben je voor laatst ongesteld geweest ?
‘ ‘ ongeveer 2 maanden geleden ‘ zuchtte louise .
een tijdje bleef het stil .
‘ Sofie werd ook misselijk van de geur van koffie toen ze zwanger was van Femke ‘ zei thomas plots uit het niets . ‘
zullen we een test doen
ik heb er nog een liggen van toen we dachten dat ge ook zwanger waart ‘ louise knikte instemmend ,
dit moest ze nu immers doen .
Nadat ze de teste hadden gedaan zetten ze zich samen in de zetel . thomas sloeg zijn armen rond louise heen
en drukte een lief kusje in haar haren .
daarna fluisterde hij zachtjes in haar oor
‘ ik zie u graag ‘ . louise drukte een zacht kusje op thomas lippen
en kroop wat dichter tegen hem aan .
zo bleven ze eventjes gehuld in stil zwijgen
zitten tot dat test plots van kleur veranderende
. ze wisten allebei wat dat betekende !!
‘ louise je bent zwanger !!
‘ zei een sterk geëmotioneerde thomas .
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 27-08-2010 16:13

deel 4:
Thomas viel louise al huilend in de armen en drukte haar stevig tegen zich aan .
louise wist niet wat er met haar gebeurde thomas had het met haar uitgemaakt daardoor was ze bijna een paar uur geleden een man geworden , en nu was een vrouw met de liefde van haar leven en een baby in haar buik
. louise dacht terug aan het moment dat thomas het had uitgemaakt , tranen sprongen in haar .
hun toekomst samen zag er nu wel heel anders uit maar toch was ze wat bang dat thomas haar toch niet meer zo graag zag .
‘ thomas zie je me graag ?
‘ hééél graag ? ‘ vroeg een kwetsbare louise . ‘ maar tuurlijk schat waarom twijfelt ge daaraan ? ‘
‘ waarom heb je het dan uitgemaakt ? ‘ louise kon haar tranen niet meer bedwingen .
een beekje van zoute tranen liepen over haar wangen .
thomas nam louise sussent in zijn armen en wiegde haar zachtjes heen een weer
‘ ik heb jouw nooit willen kwetsen louise daarvoor zie ik jou te graag ik wou gewoon je keuze een eerlijke kans geven .’
zachtjes kuste hij de tranen van louises wangen .
de zilte smaak verspreide zich over zijn lippen en in zijn mond .
stilletjes dacht hij bij zichzelf : soms zit de liefde vol zoetig momenten met af en toe een vleugje zout voor de smaak .
En die zoetigheid leek zich nu over zijn hele lichaam te verspreiden de gedachte dat hij weer papa werd en dat
ZIJN kindje in louises buik en niet in die van nathalie groeide stemde hem gelukkig .
toen louise gestopt was met huilen keek thomas haar diep in de ogen. nog nooit had hij z’on intense liefde voor een vrouw gevoeld .
pasioneel drukte hij zijn lippen op de hare .
alle andere kussen waren zacht en teder geweest .
deze kus uitte passie en een brandend verlangen naar elkaar en naar elkaars naakte lichaam .
‘ ik ga je laten zien dat ik jou doodgraag zie
‘ fluisterde thomas zacht in louises oor . ‘en hoe ga je dat doen meneer lessafer ? ‘
zei louise met een stoute grijns op haar gezicht .
‘ ik wil jouw beminnen louise , ik wil 1 met jouw worden en niet enkel met jouw maar ook met ons kindje ‘ een zachte glimlach verscheen op haar gezicht .
nu wist ze het héél zeker thomas en zij dat was iets voor altijd . ze moest dit kindje dankbaar zijn .
de baby die zich onverwacht in haar buik had genesteld had haar leven gered !!
zachtjes nam ze thomas hand en legde die voorzichtig op haar buikje. Daarna nam thomas louise voorzichtig op
en droeg haar naar hun kamer die voor beide zeer vertrouwd was.
Hier gingen ze samen de nacht van hun leven tegemoet .
een nacht die ze nooit zouden vergeten .
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 27-08-2010 19:28

deel 5 :
De volgende morgen word thomas wakker .
bij het aanzicht van louise die nog steeds in zijn armen ligt kan hij een klein lachje niet onderdrukken .
haar hele gezicht is bedekt met haar prachtige blonde lokken verder is ze helemaal naakt .
thomas dacht aan de voorbije nacht het was er wilt aan toe gegaan ten huize lessafer.
Zachtjes drukte thomas kusjes over louise haar hele gezicht .
zachtjes kreunde louise daardoor wist thomas dat zijn droomprinses stilletjes aan het ontwaken was .
louise opende haar ogen en werd verblind door de eerste priemende zonnestralen die zich samen met louise en thomas in hun kamer vertoefde .
een koude rilling gleed door haar heen
. thomas zag het en stopte louise zachtjes onder .
‘ zo mijn lief vrouwtje blijf jij nog maar eventjes liggen ik ga voor ons een ontbijt op bed klaarmaken !
‘ thomas stapte uit bed en gaf louise nog gouw een zoen alvorens hij uit de kamer verdween .
‘ niet te lang wegblijven hé schat!’
riep louise thomas nog na alvorens ze zich gelukzalig in de dekens liet ploffen !
Toen thomas beneden aankwam begon hij aan een heerlijk ontbijtje . toen hij een schotel van de kast wou pakken kwam er iets mee .
de hele stapel heksen foto’s maar dat was niet alles .
Ook een fluwelen doosje dat thomas maar al te goed kende .
met het object dat daar in zat had hij louise een paar maanden gelden ten huwelijk gevraagd .
zou hij …
Nee wat als ze weer negatief zou reageren ?
‘niet aan denken thomas’ herpakte hij zich gouw . maar zijn aanzoek moest toch orgineel zijn !!
plots zag hij een bolletje garen liggen waar Femke gisteren nog flink mee geknutseld had .
en toen plots zomaar schoot het idee hem te binnen
hij wist hou hij louise moest vragen .
vlug werkte hij het met liefde bereide ontbijtje af en liep vrolijk met het ontbijt en de verassing de trap op
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 27-08-2010 19:31

deel 6 :
Toen thomas de kamer binnenkwam zag hij dat louise opnieuw in slaap was gevallen dat was niet moeilijk want deze nacht hadden ze niet bijzonder veel geslapen .
liefdevol drukte thomas een kus in louises glazende haar .
‘ schat, ik heb ons ontbijtje mee’ fluisterde hij zachtjes .
zachtjes ontwaakte louise en gaf thomas een zoen .
dat louise nog niet helemaal wakker was kwam thomas goed uit .
zo had hij de tijd om eventjes zijn aanzoekvoor te bereiden . hij deed de ring zo ver mogelijk rond zijn vinger
en maakte aan het topje van zijn vinger het touwtje was .
nu louise helemaal wakker werd wou ze een croissantje pakken van de reikelijk gevulde plateau maar plots pakte thomas met zijn andere hand haar hand vast en drukte er een lief kusje op .
toen probeerde hij zo goed mogelijk met zijn
ene hand het touwtje vast te maken want louise mocht de ring in zijn andere hand zeker niet zien ! louise wist niet goed
wat haar overkwam , eventjes had ze thomas voor gek verklaard tot hij begon met praten :
‘ louise mijn lieve louise , ons leven is eigenlijk een beetje zoals dit touwtje , al lang wist ik dat de uiteindes van dit touwtje aan onze vingers hoorden , vanaf het moment dat we hieraan toegaven
werd ons touwtje soms dunner en brak het maar telkens
knoopten we het weer aan elkaar en waren we weer verbonden .
maar nu weet ik dat dit touwtje nooit meer zal breken ,
wat er tussen ons is dat is iets voor altijd ! en nu met ons kindje op komst vind ik dat ik jouw dit moet vragen , ik weet het ik heb het al eens gevraagd en daar heb jij toen niet zo positief op gereageerd maar ik zie jouw zo graag dat ik vandaag opnieuw vraag ,
louiseke lieve schat zou jij alstublieft met mij willen trouwen , ‘ zachtjes ontspande thomas zijn hand en liet de ring via het koordje rond louises vinger glijden . louise kreeg tranen in haar ogen .
de emoties snoerde haar de mond , thomas was zo lief voor haar !! zachtjes knikte louise om thomas gerust te stellen .
pas toen er een luide ‘ja’ uit louises mond kwam werd
thomas eindelijk een beetje gerust . ze had het gezegd, ja,
het mooiste woord dat ooit uit haar mond was ontsnapt .
opgelucht viel thomas louise in de armen .
pasioneel drukte louise haar lippen op de zijnen en het
vervolg van een bloedhete nacht werd met veel passie verder gezet
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 29-08-2010 12:17

deel 7 :
Samen lagen ze nog wat na te knuffelen en genoten van hun ontbijtje tot ze plots de voordeur open hoorde slaan gevolgd door 2 opgewekte stemmen . vlug kleedde ze zich aan en gingen naar beneden. De glimlach op Femkes gezicht was goud waart . eindelijk waren haar papa en louise weer samen en niet voor eventjes maar voor altijd om de een of andere reden had ze dat gevoel . en dat gevoel werd al snel bevestigt toen ze de gouden ring om louises vinger zag . die ring kwam haar ,net zoals bij thomas ,heel bekend voor . opgewonden en met een stout ondertoontje vroeg ze ‘ gaan jullie trouwen ? ‘ bevestigend knikte louise en thomas . ‘ jes eindelijk !!!! ‘ flapte iris er uit . 4 lachende gezichte vertoefde de woonkamer. ‘ mag ik dan bruidmeisje zijn ? ‘ ‘ tuurlijk fem , wie anders ? ‘ antwoordde louise . Femkes enthousiasme deed louise warm worden van binnen , hier hoorde thuis dit was haar gezin. Zachtjes dwaalde haar hand af naar beneden, naar de plek waar het kindje van haar en thomas groeide . ze kun met haar geluk geen blijf en flapte er plots uit ‘ en fem , dat is niet de enige verassing je krijgt ook een broertje of een zusje ‘ . thomas hand dwaalde nu ook af naar louises buik eventjes vroeg hij zich af of hij het niet liever zelf had vertelt maar bij nader inzien gunde hij louise dit plezier hij was blij dat louise gelukkig was bij en bij Femke samen zouden ze het perfecte gezinnetje voren . ter extra bevesteging knikte thomas in femkes richting . ‘ ja scheetje je word grote zus !’ ‘ joepie , ik heb altijd al een broertje of een zusje gewild ! ‘ riep enthousiaste Femke uit . ‘ wanneer gaan we eens naar de baby kijken ? ‘ ‘ ja’ zei thomas en keek in louises richting ‘ wanneer gaan we eens naar de baby kijken ? ‘ ‘euhm’ reageerde louise hoewel ze anders hele artikels neerpende wist ze nu niet wat zeggen want de gedachte aan de gyneacoloog deden haar huiveren .’ maak maar een afspraak bij een gyneacoloog zei ze na eventjes te twijfelen . ‘ ok ‘ zei thomas ‘ naar welke gyneacologg ga je ? ‘ ‘ ik heb er eigenlijk geen ‘ bekende louise met enige schroom ‘ wacht ik heb heb hier nog de nummer de liggen van de gyneacoloog van Sofie die Femke indertijd op de wereld heeft geholpen ‘ ‘ ok maak maar een afspraak dan



3 dagen later was het dan zover . ze kregen eigenlijk de baby te zien . met toch wel lichte zenuwen stapte louise uit de auto het moderne huis waar ze voor stond deed haar een koude rilling krijgen . het was het idee dat er sewes iemand aan haar privé zou zitten die haar verontruste . thomas zag dit en stelde louise gerust ‘ rustig maar schat alles komt goed sewes krijgen we eindelijk onze liefdes baby te zien ‘ thomas warme stem stelde louise al wat geruster . ze stonde er teminste niet alleen voor . het geluid van de bel weergalmde door louises hoofd ze zachte piep die duidelijk maakte dat ze binnen mochten haalde haar uit haar gedachten . ze zaten nog maar net neer in de wachtkamer toen en stem riep ‘ louise de roover ‘ als bij donderslag stond het drietal op van hun stoel . het beeld dat louise van de gyneacoloog te zien kreeg ze had hem helemaal anders voor gesteld ; een oude man strenger mss met een nogal boos uitzicht . maar dat was hij absoluut niet ok oud wel maar het zag er eerder een rustige man uit met een lief uitzicht . ‘ ik ben dokter van der bergen ‘ ‘ louise ‘ zei ze kort . thomas moesyt zichzelf niet meer voorstellen die herkende de gyneacoloog meeteen ‘ thomas beste man , ben je der opnieuw aan begonnen ? ‘ nog voor thomas kon antwoorden begon de gyneco alweer ‘ ah een Femke kleine meid wat ben jij groot geworden ! ‘ Femke kon een kleine lach niet onderdrukken ook louise kon de lichte glimlach niet meer van haar gezicht vegen . na nog wat gebabbel begon de gyneco dan met de praktische vragen . toen die achter de rug waren mocht louise plaats nemen in de gyneco stoel . geen al te gemakkelijke houding vond louise . na eerst een kort onderzoekje uitwendig was het moment daar nu gingen ze eindelijk hun kindje te zien krijgen . de gyneco bracht een buisje bij louise naar binnen . ze voelde een pijnscheut door haar hele lijf gaan . thomas zag dat louise het moeilijk had en gaf haar een kus op haar voorhoofd en een liefdevol kneepje in de hand thomas warme hand in de hare deed Louise beseffen dat ze maar beter kon ontspannen ze moest er toch door . plots werd de stilte in de kamer verbroken door een ritmisch geluid . Louise zette haar volle aandacht erop en thomas kreeg tranen in zijn ogen . ‘ hetgene wat je nu hoort is de hartslag van jullie baby ‘ zei de dokter . Femke keek geconcentreerd naar de monitor toen de dokter het kleine mini lichaampje aanduidde op het scherm .
‘ ik schat dat je ongeveer 2 maanden en half zwanger bent ‘ zei de dokter ‘ en kan je al zien of het een broertje of een zusje word ? ‘ vroeg Femke nieuwsgierig ‘ nee daar is het een beetje te vroeg voor ‘ lachte de gyneco
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 30-08-2010 12:33

deel 8:Met een lichte glimlach lag louise in bed.
thomas arm om heen deed haar hele buik tintellen .
ze dacht terug aan het gyneacoloog bezoek .
eigenlijk had ze het veel erger verwacht .
het kleine lichaampje had op louise een zeer grote indruk nagelaten ze hield van dit kleine wezentje . zachtjes dwaalde haar hand
af naar beneden en legde de hare bovenop die van thomas .
thomas … haar grote schat. Wat zag ze hem toch graag. Hij vulde heel haar hart met liefde . vooral de manier waarop thomas voor
louise zorgde nu ze zwanger was deed louise nog meer van hem houden . hij was zo lief en teder . louises gedachten dwaalde al
snel af naar de transformatie wat als die nu wel was doorgegaan , wat is dit lieve boeleke haar buik niet bewoonde ? wie weet waar ze dan nu ?
op jacht een lekker blond ding met een korte minirok en een geschatte dubbele D . die gedachte deed louise walgen . zachtjes dr
aaide ze zich en keek naar thomas .
zijn ogen waren vredig gesloten .
bij elke ademhaling ging zijn borstkas zachtjes op en neer
. Louise volgde de ritmische beweging van thomas borstkas en legde haar hoofd daar zachtjes neer . met haar hand volgde ze thomas contouren . zachtjes speelde louise met thomas borsthaar . daar werden vrouwen wild van wist louise uit ervaring. Nu behoorde ze zelf bij die groep vrouwen . eigenlijk werd ze gewoon wild thomas is zijn geheel . zijn mooie ogen , lieve tedere handen die haar zachtjes aanraakten , zijn zachte lippen , …
Met deze gedachten viel ook louise in slaap in het huis waar ze zich thuis voelde ,in het huis waar ze thuis hoorde , in het huis met haar allergrootste schatten die ze nu zoveel kon lief hebben als ze maar wou .




De volgende morgen werd louise wakker. Als een geprogrammeerde reflex voelde ze zich naast zich . tot haar grote spijt was die plaats leeg . ‘ thomas ? ‘ zei louise zachtjes terwijl ze de slaap uit haar ogen vreef . plots viel haar blik op een klein post-it briefje dat op het nachttafeltje lag . louise kende dit handschrift maar al te goed ‘ liefste schat van mij ik ben Femke naar school brengen ben rond half 10 weer thuis en dan zorg ik ‘ het feit dat de zin niet af was en er zich een pijltje bevond in de rechter benden hoek deed louise het papiertje omdraaien ‘ voor ons heerlijk ontbijtje blijf maar lekker liggen want we hebben een dagje verlof x thomas ‘ de thomas stond sierlijk geschreven . louise liet zich geluk zalig in de dekens vallen. Thomas voelde perfect aan wat ze nodig had. Eventjes een dagje rust samen met thomas deed louise glimlachen . wat keek ze er naar uit !! plots hoorde ze beneden de voordeur dichtslaan . louises blik viel op de wekker naast haar bed . het was inderdaad al 5 minuten na half 10 . ‘wat gaat de tijd snel als je gelukkig bent ‘ murmelde louise . de stevige bonken op de trappen lieten haar weten dat thomas eraan kwam . zachtjes opende thomas de deur en ging naast louise zitten ‘ goeiemorgen kleine prinses van mij goed geslapen ? ‘ ja hoor ‘ lachte louise lief . thomas smolt helemaal van deze lach en drukte pasioneel zijn lippen op de hare . ‘ ik kwam eens eventjes horen wat jij graag wou eten als ontbijtje : pannenkoeken of wentelteefjes ? ‘ ‘ hhmm , wentelteefjes ‘ zei louise vol overtuiging . die deden haar immers denken aan haar mislukte poging om thomas en Femke een lekker ontbijt voor te schotelen . ‘ ok ‘ zei thomas ‘ die komen der aan en ik ben ook naar de bakker geweest voor verse croissantjes en zeker geen koffie voor mevrouw ? ‘ ‘ nee ‘ zei louise terwijl ze thomas een liefde volle pets gaf ‘ anders hang ik de hele morgen weer over de wc-pot ‘ thomas vreef nog een liefdevol door louises haar en stond dan op . terwijl hij naar de deur liep schoot hem iets te binnen ‘ ah ja louise , ik heb vandaag eigenlijk niet zomaar verlof genomen ‘ ‘ ah nee ‘ zei een verbaasde louise ‘ nee ik dacht nu wij gaan trouwen en der een kindje komt , zou ge hier dan nie willen komen wonen ? dan konden we vandaag verhuizen ‘ ‘ tuurlijk wil ik dat thomas ‘ ‘ en nu naar u keuken ik krijg honger ‘ zei louise speels . na een lieve knipoog naar louise geworpen te hebben verliet thomas de kamer en liet een gelukkige louise alleen achter .
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 30-08-2010 17:12

met dank aan sam voor het de inspiratie :D sameke bij deze merci :wink: deel 9 :

Na een heerlijk ontbijtje gingen louise en thomas samen in de douche . na een lang spelletje raakten ze uiteindelijk aangekleed en reden met het bestel busje van hercules richting loft . toen ze aanbelden kwam Charlotte met een glimlach de deur open doen.’ Ah louise en thomas wat komen jullie hier doen ? ‘ vroeg Charlotte verbaasd . ‘ wij komen mijn spullen halen , want wij gaan samen wonen ! ‘ ‘ echt ? super !!! ‘ reageerde Charlotte enthousiast en gaf haar beste vriendin een dikke knuffel ‘ seg louisemies ‘ kwam jeroen tussen beiden ‘ ik ben heel blij voor jullie , maar nu moet je me toch een uitleggen hoe dat het komt dat onze wissel truc toch niet gewerkt heeft?’ ‘ tja ‘ zei louise met een mysterieuse glimlach op haar gezicht ‘ om het in de woorden van babs te zeggen , een zwangerschap valt niet om te keren zelf niet tijdens een transformatie !! ‘ jeroen en Charlotte en louise en thomas vreemd aan ‘ ja , lotje wij zijn zwanger ‘ zei een louise met een glimlach van oor tot oor ‘ en dat is trouwens niet het enige goede nieuws ‘ onderbrak thomas louise ‘ ik heb mijn liefste ten huwelijk gevraagd en ze heeft jawel … ja gezegt !!!! ‘ thomas lach was goud waart . als hun vrienden er niet bij waren was louise zeker gesmolten en was dit een heus liefdesspel geeindigt . Charlotte en jeroen reageerde enthousiast . na nog eventjes te babbelen zei louise ‘ komaan mannekes hier moet gewerkt worden he !! ‘ als bij donderslag stond haar gevolg op en laadde alles mooi in dozen en daarna in de bestelwagen. ‘ zo ‘ zei thomas ‘ nu kom je officieel bij mij wonen ‘ ‘ en deze keer niet voor 1 dag want ik laat je nooit meer los !! ‘ vulde hij snel en speels aan . na gouw nog iets gedronken te hebben vertrokken louise en thomas naar huis . eerst zetten ze alle dozen thuis af en bracht thomas de bestelwagen terug naar hercules daar kwam louise hem met haar auto halen . terug thuis kregen alle spulletjes van louise een plaats . thomas wou dat louise zich zeker thuis voelde .


na een uurtje ploft ze alle 2 moe maar voldaan in de zetel . ‘ als we nu eens gaan shoppen , een babywinkel !! ‘ zei louise plots uit het niets .dit zag thomas zeker zitten en reageerde enthousiast. een kwartiertje later zaten ze samen in auto op weg naar de babywinkel . daar aangekomen werd louise onmiddellijk week bij het zien van al die baby spulletjes . onmiddellijk viel haar oog op een mooi pyjamatje . llouise was direct ‘ kijk thomas ‘ zei louise vertedert ‘ kun je geloven dat hier binnen een paar maand ons kleintje in kan ? ‘ ‘ vind je hem mooi ‘ vroeg thomas ‘ ja’ zei louise opgewonden ‘ wel dan word het eerste pyjamatje van ons boeleke ‘ hand in hand doorkruiste louise en thomas de hele winkel. Ze hadden zelf al een babykamer uitgekozen eentje voor een jongen en eentje voor en meisje nu was het nog afwachten wat het zou worden . met een tevreden gevoel en het zakje waar de pyjama instak liep louise naast thomas in stilte naar de auto . plots doorbrak thomas de stilte ‘ wil je eigenlijk het geslacht weten ‘ ‘ eeuuhhm , ja ik denk het wel vooral voor de praktische zaken eigenlijk: naam ,kleur van de kamer, geboorte kaartjes en zo ‘ ‘ hhm das waar ‘ ‘jij niet dan ‘ vroeg louise nieuwsgierig ‘ jawel jawel ik wou gewoon weten wa jij dacht ‘ ‘ ah ok ‘ door het gesprek waren ze hun auto al voorbij gelopen . ‘ anders zin in een wandeling ‘ vroeg thomas .louise keek eventjes naar hem ‘ tja we zijn onze auto al voorbij gelopen ‘ samen schoten ze in de lag . ‘ok ‘ zei louise toen ze eindelijk bekomen was van het lachen
Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

Plaats reactie