MyTime17: Sara verhaal

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
Plaats reactie
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

MyTime17: Sara verhaal

Bericht door MyTime17 » 20-08-2010 14:27

dit is mijn verhaal over Sara en Simon
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-08-2010 14:28

deel 1
Het is 6 maanden geleden dat ik ben afgestudeerd en ik heb nog steeds geen werk gevonden. dacht Sara bij haarzelf. Maar nu heb ik eindelijk weer een sollicitatie gesprek bij "PRESENCE"
het grote modehuis van heel Antwerpen. " Oké , ik weet niet zoveel van mode af , maar ik leer snel bij. Er stond in de krant dat er doorgroeimethodes waren . Ik weet dat ik niet echt zo mooi ben , maar wie als ik het niet waag weet ik het nooit en heb ik nog steeds geen baan.
"Sara , meid gaat er voor" zei vake deze morgen nog. Ik geloof in je. Het doet zo'n deugd dat vake me bij alles steunt wat ik ook doe , en Arne ook natuurlijk. Arne en ik zijn al sinds onze studie jaren goede vrienden.
Het doet me goed om zo'n vriend te hebben, ik kan hem alles vertellen.
Terug naar " PRESENCE." In het artikel stond er dat ze een secretaresse zochten, en ik kan toch goed overweg met de computer.
Nu sta ik voor de grote deuren van " PRESENCE" en ik ben zenuwachtig. Misschien loop ik hier straks wel buiten als secretaresse van één van de directieleden.
Komaan Sara borst vooruit en gaan.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-08-2010 14:29

Deel 2
Toen ik net “PRESENCE” binnenwandelde zat ik al op de verkeerde verdieping. De conciërge het me met alle andere modellen naar een atelier gestuurd. Daar stond ik dan als de lelijke tussen al die mooie dames, ja het waren echt mooie dames. Die man die bezig was begon ineens tegen me te schreeuwen : “ Wat hebben ze nu weer binnen gegooid?”zei hij. Ik kon niks zeggen want stond met mijn mond vol tanden. Na een paar seconden kon ik eindelijk iets zeggen : Euhh kan u me zeggen waar de sollicitatie door gaat voor secretaresse? 4de verdieping en maak dat je nu weg bent was het enige wat hij nog tegen me zei. Toen ik dan eindelijk op de juiste verdieping aan het wachten was werd ik maar zenuwachtiger met de minuut. Alles kandidates zagen er dan ook mooier uit dan mij. Toen we nog met 5 waren stapte iemand uit de lift , en keek ons allemaal één voor één aan. Hij begon met iedereen een klapje te maken en toen hij uit eindelijk bij mij aan kwam draaide hij zich om en liep net dezelfde kant uit zoals alle andere kandidates deden toen ze op sollicitatie moesten. Simon stapte het bureau binnen toen er net een kandidate na buiten kwam. Lieven ik heb mijn secretaresse gevonden zei Simon. Ah en wie dat Simon? Vroeg Lieven. Ze is misschien lelijk maar ze is alles wat ik nodig heb. Lelijk? Vroeg Lieven. Ja , Lieven lelijk. Oké laat ze dan maar binnen en dan overlopen we haar cv om te zien of ze geschikt is. Zo gezegd, zo gedaan en Simon ging de lelijke halen.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-08-2010 14:30

Deel 3
Simon liep terug naar de hal waar alle overige kandidates aan het wachten waren. Hij liep op de lelijke af. Aangenaam mijn naam is Simon van Wijk zei hij. Aangenaam Sara de Roose. Juffrouw de Roose zou u even met me mee kunnen wandelen? Sara liep achter Simon aan en zag dat de andere kandidates met hun mond vol tanden stonden omdat net zei mocht mee wandelen me Simon van Wijk. Er werd op de deur geklopt. “Binnen” zei Lieven. Lieven dit is juffrouw de Roose , Juffrouw de Roose dit is Lieven Pauwels. Aangenaam zijde ze beide. We zullen je cv eens overlopen. Ja Simon zet u er maar bij hé het gaat per slot van rekening over u secretaresse hè. Simon en Sara zette zich beide neer terwijl Lieven achter de cv zocht. Oh ja het meisje met de briljante cv. Ja ik zou over mijn cv willen zeggen dat ik naast Nederlands, Frans en Engels nog vloeiend Spaans, Portugees en Duits spreek. Lieven keek naar Simon en vroeg wat denk jij ervan is dit je nieuwe secretaresse? Voor mij is ze goed. Ja oké juffrouw de Roose dan bent u vanaf vandaag de secretaresse van de heer Simon van Wijk. Sara stond met haar mond vol tanden na 6 maanden solliciteren kon ze eindelijk aan de slag. Dank u was het enigste wat Sara kon uitbrengen. Ze tekenende snel de contracten en net toen de contracten ondertekend waren vloog de deur open. Lieven heb jij al iemand gevonden voor die functie als secretaresse ? vroeg de vrouw. Ja Helena ik heb er eentje gevonden zei Simon. Sara de Roose mag ik je voorstellen aan Helena de Lannoy , Helena dit is Sara de Roose. Aangenaam kennis maken Mevrouw de Lannoy zei Sara. Heb je ervaring in de mode wereld? Was het enigste wat Helena kon zeggen . Ze kont niet geloven dat Simon en Lieven zo’n lelijke hadden aangenomen. Nee maar ik leer snel zei Sara. Juffrouw we zoeken iemand die iets afweet van de mode wereld. Helena je hebt net Sara gehoord ze leert snel bij en trouwens de contracten zijn al getekend , Sara blijft.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-08-2010 14:30

Deel 4
Ja maar Simon we hebben iemand nodig die niet zo … zei Helena. Ze maakte expres haar zin niet af omdat ze wist dat de lelijke erbij stond. Die niet zo lelijk is bedoeld u hé mevrouw de Lannoy. Helena stond met haar mond vol tanden ze had niet verwacht dat die lelijk tegen haar zou durven praten. Het was niet mijn bedoeling zei Helena. Sara wanneer zou je kunnen beginnen zei Simon want hij zag dat Helena een beetje begon kwaad te worden omdat ze zich moest excuseren. Als het goed is begin ik vandaag zei Sara. Oké dan ga ik jou bureau in orde laten maken zei Simon want Britt zat aan de bureau dat normaal de bedoeling was waar zijn secretaresse moest zitten maar het was Helena die er had voor gezorgd dat Britt toch een beter job had gekregen. Hij was al blij dat Helena haar al niet voorstelde om zijn secretaresse te worden. Sara zou jij even in de cafetaria willen wachten tot we klaar zijn met je bureau. Ja is goed meneer van Wijk maar waar is het cafetaria ergens? Ellen mijn secretaresse zal het je tonen zei Lieven. Oké dank u. Sara was nog niet de deur uit of Helena begon al tegen Simon te schreeuwen. Waarom heb jij zo’n lelijke aangenomen Simon van Wijk? Wij zijn een modebedrijf en wij moeten een precense uitstralen en je denkt toch niet dat zo’n lelijke een precense heeft? Lieven moest lachen en Simon keek hem boos aan waarbij Lieven stopte met lachen. Ik heb haar aangenomen omdat jij mij zeker niet zou vertrouwen en ze heeft de beste cv. En het is niet omdat ze lelijk is dat ze niet goed is in haar vak en als jij daar niet mee kunt leven Helena dan moet je eens gaan nadenken over ons , je moet ook eens gaan begrijpen dat ik mijn eigen beslissingen neem. En je moet mij vanavond niet bij jou thuis verwachten , ik ben het beu dat je me niet vertrouwd Helena. Simon liep boos het kantoor van Lieven uit Helena stond met haar mond vol tanden en liep ook het kantoor van Lieven uit. Lieven wist niet wat er gebeurde en belde Simon op zijn kantoor maar hij nam niet op. Simon liep ondertussen rond in Antwerpen, hij was zo kwaad op Helena omdat hij hem echt niet vertrouwde. Hij kon haar moeilijk ongelijk geven. Hij had een paar affaires maar daar moest Helena niet allemaal weten. Ze moest juist blij zijn dat hij een lelijke had aangenomen dan kon hij Helena echt laten geloven dat hij veranderd was. Hij kon Sara echt gebruiken om Helena echt te laten geloven dat hij veranderd was zodat hij zeker kon verder doen met zijn affaires zonder dat Helena er iets van af wist. Sara zat ondertussen al een uur te wachten op haar nieuwe bureau. Denkt u dat het nog lang gaat duren mevrouw voor ze met mijn nieuwe bureau klaar zijn? Vroeg Sara aan de mevrouw die bezig was om soep klaar te maken. Nee ik weet niet hoelang het nog gaat duren maar ik weet ook niet waar ze jou zouden zetten want we hebben niet echt veel plaats meer om hier nog een nieuwe bureau te zetten. Ah ik wist niet dat er nog weinig plaats was , maar zouden ze het erg vinden als ik even iets ga doen tot mijn bureau klaar is? Maar natuurlijk niet meisje en je mag Lut zeggen mevrouw is niet thuis hoor. Oké is goed mevrouw ik ben zeker binnen een uurtje terug. Oké is goed. Sara liep naar de lift en liep net tegen Simon. Oh sorry meneer van Wijk , geeft niks waar ga jij eigenlijk naar toe. Oh ik wou net een boodschap gaan doen omdat ik nog steeds moest wachten op mijn bureau. Oh ja u bureau daar ga ik natuurlijk ineens mensen voor aanspreken. Oké maar is het goed dat ik even die boodschap ga doen? Ja doe maar Sara en tegen dat jij terug bent is je bureau in orde zei Simon. Sara stapte met een gerust hart in de lift. Straks kreeg ze haar eigen bureau , ze was zo blij dat ze een nieuwe baan had en dat haar baas zo knap was.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-08-2010 14:31

Deel 5
Sara stapte net de “ Chocolat” binnen toen ze Arne al hoorde. Arne was net bezig met een bestelling en was een beetje tegen zijn eigen aan het praten. Dag arne, dag Sara. En wat breng je tot hier?vroeg hij. Ik kom net terug van mijn sollicitatiegesprek in “ PRECENSE”. En? Wel ik ben aangenomen als secretaresse. Wauw Sara, dat is pas fantastisch nieuws, kom hier dak u eens een dikke knuffel geef. Sara stond recht om Arne zijne knuffel. Arneee zei Sara , je moet me niet plat drukken hé ik moet nog terug gaan werken hoor. Wat moet jij nu nog gaan werken? Ja, ze vroegen me wanneer ik kon beginnen en ik zei dat ik vandaag al kon beginnen. En valt het werk je al mee? Weet ik nog niet, heb nog niks moeten doen, ik wacht nog steeds op mijn nieuwe bureau. Amai Sara een eigen kantoor . Geen kantoor hé arne , ik krijg gewoon een bureau, je moet je er niet te veel bij voorstellen ze. Maar nu ben ik terug door , ik wou gewoon het goede nieuws komen vertellen. Oké Sara ik hoor je nog wel. Zeker zei Sara , Arne wou nog iets zeggen maar Sara was al weg. Op dat zelfde moment liep Helena het kantoor van Simon binnen. Waarom heb je die lelijke aangenomen? Riep ze kwaad. Omdat ze een goede cv had. Ik durf te wedden dat je haar al helemaal om je vinger hebt gedraaid Simon van Wijk. Daarom heb ik ze ook aangenomen hé , dan zou jij wat meer vertrouwen in me krijgen. Je denkt toch niet dat ik ooit op zo’n lelijke zou vallen? Dus je hebt haar aangenomen om mij een plezier te doen? Zoiets Helena. Ah dan is het goed zei Helena en er volgde een passionele kus. Plots werd er op de deur geklopt. Binnen zei Simon. Meneer van Wijk ik kwam horen of ik al kon beginnen met werken? Ah ja je bureau , kom maar effen mee zei hij. Sara volgde hem en ook Helena was benieuwd en volgde daarom ook Simon. Toen Simon de deur opende naar een andere kamer begon Helena al te lachen. Simon had de oude archief plaats laten vrij maken om daar een bureau te plaatsen voor Sara. Zo hier is je nieuwe bureau zei Simon. Sara stapte binnen en was verbaasd van wat ze zag. Ze kreeg gewoon een klein kamertje aangeboden waar niet eens zoveel plaats was. Simon sloot de deur en liet haar verbaasd achter.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-08-2010 14:31

Deel 6
Sara begon maar met werken want ze zag al een doos staan, alleen wist ze niet wat ze er mee moest doen. Ze openende de deur naar het kantoor van Simon maar sloot ze ineens met een luide knal terug dicht. Ze zag Simon en Helena op zijn bureau zien liggen en wat ze zag zei haar in haar zelf dat die 2 niet gestoord wilde worden. Ze begon dan maar aan de doos en ze begon alles te sorteren. Ze ging zo op in haar werk dat ze niet zag dat Simon in de deur opening stond. Lukt het zo een beetje zei Simon op eens. Sara schrok zich een bult , ze had niet gedacht dat er iemand in de deuropening stond en naar haar zat te staren. Ze keek op naar Simon en zag dat zijn hemd nog open stond. Had hij zo een hele tijd naar staan kijken hoe zij bezig was met alles te sorteren. Euhh u hemd staat nog open zei Sara , het was het enigste dat ze kon uitbrengen omdat ze zo geschrokken was. Oh sorry ik zal het direct terug dichtknopen als het je stoort zei Simon Nee mij stoort het niet zei ze in haar zelf maar uit haar mond kwam : dat zal al een stuk beter zijn zei Sara. Simon knoopte snel zijn hemd dicht en vroeg terug : En lukt het je een beetje? Ja maar wat moet ik hier mee doen vroeg ze. Wel nadat je alles gesorteerd heb mag je alles nakijken op fouten enz. Oké zei Sara , en daarna wat kan ik daarna doen? Wel dan mag je effen naar hiernaast komen , ik wil effen met je praten zei Simon en hij sloot de deur en ging zelf terug aan het werk. Na een paar uur was ze klaar met haar werk en opende de deur naar Simon haar kantoor gaan toen ze hem hoorde praten met lieven. Dus je hebt haar in dat rommelkot gezet? Ja lieven waar kon ik anders met haar naartoe? Ik weet niet…. En trouwens daar zit ze goed daar kan niemand haar zien onderbrak Simon lieven. Wat bedoel je daarmee vroeg lieven? Wel je hebt haar toch ook gezien ze is lelijk , tot in het kwadraat vervolgde lieven Simon. Maar waarom heb je haar dan aangenomen buiten haar goede cv. Wel om Helena een pleziertje te doen. Je wilt haar gewoon gebruiken om Helena gerust te stellen? Ja zoiets Zei Simon. Wel Simon je bent nog geen haar veranderd , terwijl je Helena gerust stelt met ons lelijke ga jij gewoon rustig verder met je minnaressen? Ja zoiets hé lieven. Sara had genoeg gehoord en sloot stilletjes de deur. Ze werd dus gewoon aan genomen om Helena gerust te stellen. Er liepen tranen over Sara haar wangen terwijl ze na dacht. Ze had een paar weken geleden een zekere Esther Bosiers leren kennen en zou er zeker eens langst gaan. Ze zou Simon hiervoor laten boeten, ook al werkte ze hier nog maar een paar uur. Ze had al genoeg met haar laten sollen en dat was nu gedaan. Ze belde voor de zekerheid Esther met de vraag of ze mocht langst komen waarop het antwoord ja was. Ze belde ook met haar orthedont of ze mocht langst komen om haar beugel er te laten afhalen en ook dat antwoord was ja. Ze werkte nog een paar uur verder toen opeens haar deur terug open ging. Simon stond weer in de deur. En ben je klaar met je werk? Ja al een tijdje hoor. Waarom ben je dan niet naar mij gekomen, ik had toch gezegd dat ik eens met je wilde praten? Ja ik weet het maar ik heb de tijd nuttig besteed. Ah oké , heb je nu effen tijd? Vroeg Simon. Eigenlijk niet ik heb nog een afspraak. Ah oké dan zie ik je morgen zei Simon terwijl Sara voorbij hem wandelde en naar de lift liep. Tot morgen zei Sara nog tegen Simon want hij was haar achterna gelopen. In gedachte zei ze je zal verbaasd zijn als ik morgen kom werken.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-08-2010 14:34

Deel 7
Sara wandelde naar Esther , ze kwam net terug van haar tandarts en haar beugel was er af gehaald. Ze was haar tandarts er zo dankbaar voor. Eindelijk was ze van die stomme beugel af die haar jaren miserie had bezorgd. Ze was ondertussen aangekomen bij Esther en belde aan. De deur ging al snel open . ah Sara , je bent er , ik was al een tijdje op je aan het wachten. Ja ik weet het maar ik moest nog via de tandarts en terwijl ze dat zei kwam er een glimlach op haar gezicht te voorschijn. Oh Sara je beugel is eraf. Ja goed hé. Kom binnen de rest is ongeduldig aan het wachten om er aan te beginnen. De rest vroeg Sara? Ja ik heb een paar mensen van me opgebeld en ik vertelde hen wat jij aan mij vertelde en ze waren dol enthousiast dat ze je konden helpen, ben je er klaar voor? Voor wat vroeg Sara? Voor je metamorfose natuurlijk! Oh ja natuurlijk daarom kom ik ook naar hier. Ze wandelde samen naar de rest van de groep die haar eens goed onder armen ging nemen. Na een uurtje of 2 waren ze klaar en stond Sara klaar om in de spiegel te kunnen kijken naar het resultaat van haar metamorfose. Net voor ze het laken van de spiegel wilde halen hield Esther haar ploeg tegen. Wacht effen ik wil eerst even nog iets zeggen voor Sara mag kijken. Sara , meisje ik wilde gewoon even zeggen dat je er prachtig uitziet in je nieuwe look, ik weet dat je je in je oude look niet zo goed voelde en ben dan ook blij dat je iets nieuws wilden maar laat me duidelijk zijn jij bent wie je bent en daar zal niemand iets aan veranderen of je nu een bril en beugel draagt of niet of je nu oude kleren of nieuwe kleren aan hebt, jij bent jij en je mag daar best fier op zijn. Er liepen tranen over Sara haar wangen, ze was zo ontroerd door de woorden van Esther. Oh Sara je hoeft niet te huilen, ben je klaar voor de nieuwe Sara? Ja zei Sara en terwijl ze dat zei haalde ze het laken van de spiegel. Wat Sara toen zag was onvoorstelbaar , ze zag er helemaal anders uit, haar haar was geknipt haar bril was weg en waren vervangen door lenzen , zelfs haar kleren waren helemaal anders. Ze kreeg weer tranen in haar ogen. Ze bedankte de groep en Esther en praatte nog wat na. Na een uurtje stapte Sara op ,ze was moe en wou haar vake verassen met haar metamorfose. Toen ze thuis kwam waren alle lichten al uit. Spijtig zei Sara , dan ziet hij het morgenvroeg wel. Toen ze de volgende morgen op PRESENCE kwam zag ze Britt al zitten met haar mp3 in haar oren. Toen ze Sara zag haalde ze haar oortjes uit haar oren en vroeg waarmee ze haar kon helpen. Niks antwoorden Sara , ik werk hier. Hier werken ? dat ken niet ik zal je wel herkennen hoor. Ik werk hier dan ook nog maar sinds gisteren hé. Ben jij die lelijke secretaresse van Simon? Ja ik ben de secretaresse van Simon , maar lelijk ben ik niet hoor zoals je kan zien. Britt stond met haar mond vol tanden, hoe kon zo iemand lelijk veranderen in een mooi meisje? Het enigste wat Britt kon zeggen was : amai aan u zullen ze wel veel werk aan hebben gehad! Dat zal wel wat geld hebben gekost! Sara negeerde Britt en liep door naar het kantoor van Simon. Ze klopte en Simon riep binnen. Sara wandelde binnen, wat Simon toen zag kon hij echt niet geloven , was dat Sara?
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-08-2010 14:35

Deel 8
Sara? Dat was het enigste wat Simon kon uitbrengen. Ben jij dat? Ja Meneer van Wijk ik ben het. Je bent veranderd, je zag er gisteren nog anders uit. Ja ik weet het ma ik wou iets doen aan mijn uiterlijk. Ja dat is je goed gelukt , je ziet er anders uit zelfs mooi. Simon had het nog maar net gezegd en de deur ging al open. Daar stond Helena in de deuropening. Ze was verbaasd dat Sara er zo anders uitzag dat ze alleen maar kon zeggen : wat is er met jou gebeurd? Niks ik heb alleen iets aan mijn uiterlijk gedaan zei Sara en ze wandelde richting haar bureau en liet Simon en Helena verbaasd achter. Na een paar uur goed door gewerkt te hebben ging ze naar het cafetaria waar lut bezig was met soep klaar te maken voor de middag. Dag Lut zei Sara. Sara , amai wat is er met jou gebeurd? Ja ik weet het , ik ben veranderd maar het was nodig , ik wou er niet meer lelijk uitzien. Maar waarom e was mooi zoals jezelf waard. Sara vertelde tegen lut het gesprek dat ze had gehoord tussen Simon en lieven , niet wetende dat lieven stond mee te luisteren. Lieven liep naar het kantoor van Simon en klopte op de deur. Binnen riep Simon. Lieven wandelde binnen en zei ze heeft het gehoord. Wie heeft wat gehoord lieven? Sara , ze heeft ons gesprek van gisteren gehoord. Hoe kan dat nu? Vroeg Simon. Ja ze zal ons per ongeluk hebben gehoord en daarom heeft ze haar uiterlijk veranderd , ze was het beu dat iedereen haar lelijke noemden en jij was de druppel die de emmer deed overlopen. Dus daarom heeft ze haar uiterlijk veranderd ? en hoe weet jij dat allemaal? Ik heb haar horen babbelen met Lut. Dus je hebt die 2 staan afluisteren? Niet echt ik was onderweg naar de cafetaria en hoorden Sara en LUT babbelen. Op dat moment kwam Sara binnen en Simon en lieven keken haar aan. Heb ik iets verkeerd aan of zo vroeg ze? Nee ik was aan het babbelen met lieven. Sara liep door naar haar bureau toen Simon haar op eens halt liet houden. Sara heb jij straks even tijd ? ja waarom? Ik zou straks eens met je willen praten. Ja is goed tegen hoe laat? Vroeg ze . als je klaar bent met werken? Ja is goed maar ik weet wel niet wanneer ik klaar zal zijn met werken. Dat geeft niks ik heb zelf nog wel wat werk. Euh ik zal maar doorgaan zeker zei lieven opeens . Oh ja lieven ik hoor je nog wel eens hé. Ja is goed zei lieven en weg was hij. Ik ga ook maar verder doen zei Sara ik heb nog wel wat werk. Is goed , dan ga ik ook nog wat werken zei Simon terwijl Sara haar bureau binnen ging en de deur. Simon was nog steeds verbaasd hoe Sara veranderd. Hij kon zich niet meer concentreren en wandelde naar Sara haar bureau.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-08-2010 14:35

Deel 9
Simon wilde net op de deur kloppen toen hij Sara hoorde telefoneren. Nee Arne , ik ben nog niet klaar met mijn werk, ah ons vake heeft het al verteld, ja nu is het geen verrassing meer hé. Maar jawel Sara, ik heb je toch nog steeds niet gezien zei arne aan de andere kant van de lijn. Maar arne dar weet ik ook maar ik wou je helemaal verassen zonder dat je van iets wist, ma nu ons vake het al heeft verteld kan ik je niet echt meer verassen hé arne. Maar jawel Sara, je vake heeft alleen verteld dat je er anders uitziet maar voor de rest heeft je vake niets verteld. Allee het is goed arne , ik zal je geloven en ik beloof dat ik na mijn werk nog eens binnen spring , je zal je ogen niet geloven wees daar maar gerust van. Oké Sara ik verwacht je en ik zal zeker mijn best doen om mijn ogen te geloven als ik jou zie. Oké dag arne en tot straks. Daag Sara en weg was arne , hij had opgehangen. Ze legde haar gsm weg en begon verder te werken. Opeens werd er op de deur geklopt. Binnen zei Sara. Het was Simon die in de deuropening stond. Wat kan ik voor u doen meneer van Wijk? Vroeg ze. Heb je nu eventjes tijd voor die babbel? En het is Simon , meneer van Wijk is niet thuis. Oké Simon , ja ik heb eventjes tijd , oké is goed we gaan in mijn bureau zitten daar is wat meer plaats zei Simon terwijl hij terug naar zijn bureau ging met Sara achter zich aan. Ga zitten Sara ,moet je iets te drinken hebben? Nee dank je zei Sara terwijl ze ging zitten en Simon naast haar kwam zitten. Oké waarover ik het eigenlijk met jou eens wou hebben is het gesprek tussen mij en lieven dat jij hebt gehoord. Hoe weet u dat ik dat heb gehoord? Van lieven , hij heeft je horen praten met lut over het gesprek. Ja en wat heeft daar hier mee te maken? Wel ik zou me graag excuseren tegenover jou , ik had niet mogen zeggen dat je lelijk waard, maar je hebt het toch maar gedaan zei Sara. Ja en daar heb ik spijt van omdat ik heb gehoord dat je daarom je uiterlijk hebt veranderd. Daarom niet alleen zei Sara maar het heeft er mee te maken. Hoe bedoel je? Vroeg Simon. Toen ik hoorde dat je me alleen maar had aangenomen om Helena gerust te stellen met mij terwijl je dan gewoon lekker kon verder doen met je romances was dat de druppel die de emmer deed overlopen. Maar ik snap het nog steeds niet Sara , waarom heb je het eigenlijk dan gedaan? Om van al die vernederingen af te zijn, ik ben al genoeg vernederd dat ik gewoon mijn uiterlijk wilde veranderen en voor de rest heb jij daar geen zaken mee, Sara stond recht liep naar haar bureau en pakt haar jas en tas( die ze van Esther cadeau heeft gekregen) en liep het kantoor van Simon uit en liet hem verbaasd achter. Simon was geschrokken , hij wist niet dat dit onderwerp heel gevoelig lag bij Sara. Het was fout van hem om zich te moeien , maar was toch al blij dat hij zich had geëxcuseerd bij Sara. Sara was kwaad weggelopen uit PRESENCE en waarom eigenlijk ? alleen maar omdat Simon had geïnformeerd waarom Sara haar uiterlijk had veranderd? Ze had er nu al spijt van dat ze was uitgevlogen tegen Simon en ze besloot dan maar om even terug te gaan en zich te excuseren bij hem , ze wou er niet mee in haar maag blijven zitten. Terwijl ze terug liep naar PRECENSE sms’te ze naar arne : Arne ik zal vandaag niet meer kunnen binnenspringen , ik weet dat ik het had beloofd , maar heb nog wat werk te doen. ze verzond de sms en wou haar gsm terug in haar tas steken toen ze een smske aankreeg van Arne : Sara het geeft niks , ik zie je morgen wel als je binnenspringt, ik begrijp het wel . Arne. Sara las het berichtje en was blij dat arne het begreep. Oké dat probleem is opgelost , nu Simon nog.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Plaats reactie