reacties ledenverhalen

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 10-08-2014 20:38

Arme Chrissie, maar ik denk dat we hier allemaal met een writers block zitten :wink:
Ofwel komt de inspiratie niet meer bij niemand, omdat er toch bijna niemand is om het te lezen :wink:
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 12-08-2014 20:51

Lotteke schreef:Arme Chrissie, maar ik denk dat we hier allemaal met een writers block zitten :wink:
Ofwel komt de inspiratie niet meer bij niemand, omdat er toch bijna niemand is om het te lezen :wink:
bij mij is vooral laatste, als niemand leest waarom dan nog tijd steken in schrijven :-)

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 13-08-2014 00:08

Kaatje schreef:
Lotteke schreef:Arme Chrissie, maar ik denk dat we hier allemaal met een writers block zitten :wink:
Ofwel komt de inspiratie niet meer bij niemand, omdat er toch bijna niemand is om het te lezen :wink:
bij mij is vooral laatste, als niemand leest waarom dan nog tijd steken in schrijven :-)
Inderdaad bij mij ook :wink:
Maar Kaatje, ik wil gerust lezen hoor :wink: :lol:
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

naomike
Nieuweling
Berichten: 7
Lid geworden op: 04-02-2011 19:59

Bericht door naomike » 28-08-2014 21:47

ik lees al de verhalen, en vind ze 1 voor 1 geweldig. Ik kom elke dag kijken of iemand er iets nieuws op gepost heeft en vind het spijtig dat de ledenverhalen stil zijn gevallen. Zeker de verhalen van Cally en Chrissie, ik wil weten hoe het verder gaat :D

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 29-08-2014 16:29

naomike schreef:ik lees al de verhalen, en vind ze 1 voor 1 geweldig. Ik kom elke dag kijken of iemand er iets nieuws op gepost heeft en vind het spijtig dat de ledenverhalen stil zijn gevallen. Zeker de verhalen van Cally en Chrissie, ik wil weten hoe het verder gaat :D
Vind ik leuk (zo een knop zou hier ook moeten zijn :P )
Ik zal het mijn eens opsnorren, zo lang ik geen werk heb is dat misschien nog iets nuttig om me mee bezig te houden :wink:
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 03-09-2014 22:11

Lotteke schreef:
naomike schreef:ik lees al de verhalen, en vind ze 1 voor 1 geweldig. Ik kom elke dag kijken of iemand er iets nieuws op gepost heeft en vind het spijtig dat de ledenverhalen stil zijn gevallen. Zeker de verhalen van Cally en Chrissie, ik wil weten hoe het verder gaat :D
Vind ik leuk (zo een knop zou hier ook moeten zijn :P )
Ik zal het mijn eens opsnorren, zo lang ik geen werk heb is dat misschien nog iets nuttig om me mee bezig te houden :wink:
Vind ik ook leuk :D

Plaats reactie