Sara verhaal Cally

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
Plaats reactie
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 12-05-2012 12:43

Part ninety

Hij was nerveus en vroeg aan Sara hem te vergezellen bij de haard, ze legde haar hand in die van hem en hij wachtte tot ze naast hem stond om zijn arm rond haar middel te leggen .
“Hans, Lut willen jullie ook bij ons komen staan dat praat makkelijker! ” Hans keek verwonderd en een beetje achterdochtig, wat was die van Wijck van plan, met zijn Saraatje dan nog wel!
Simon schraapte nogmaals zijn keel, man dat was lastig om de juiste woorden te zoeken, het moest perfect zijn . . . . . . “Hans, ik weet dat wij niet altijd overeen kwamen en dat we wel eens gebotst hebben, maar dat was enkel en alleen omdat ik wou weten waar Sara was . . . . . . . en ik heb ze gelukkig gevonden, ik ga niet uitleggen wat er tussen ons allemaal is gebeurd ik hoop, nee ik weet zeker dat Sara . . . . . (hij keek haar liefdevol aan ) . . . . mij al mijn stommiteiten reeds vergeven heeft! Ze was ontroerd dat hij tegenover vake toegaf dat hij stom was geweest . “Ik heb haar gevonden op Fuerteventura, ik was ellendig zonder haar en heb haar ginder om vergiffenis gevraagd om mijn idiote gedrag, en lief en vergevingsgezind als ze is heeft ze mij ook vergiffenis geschonken . We hebben daar enkele mooie momenten beleefd en ik besefte dat ik haar nooit meer los wou laten dus ik weet haar antwoord al maar nu zou ik het ook aan u willen vragen Hans . . . . . . wil jij mij aanvaarden als schoonzoon en echtgenoot van uw prachtige dochter . . . Ik hou van haar en wil met haar trouwen en ik had graag om jouw toestemming gevraagd! ” Sara was helemaal overdonderd, dat was zo mooi dat hij aan vake op ouderwetse wijze om haar hand vroeg, ze liet zijn ogen niet meer los en streek met haar hand langs zijn wang, “Das zo lief van je Simon, ik weet niet wat zeggen . . . . ” “Jij moet nu niets zeggen lieverd, ik weet jouw antwoord immers al maar ik zou graag weten wat Hans ervan vindt. . . . hij keek hem vragend aan . . . . . . Lut stond met haar handen voor de mond en tranen in de ogen . . . . . Hans keek naar Sara . . . . naar Simon . . . . . en weer naar Sara . ”Saraatje ik zie dat je gelukkig bent, ik had het al gezien toen je van de reis terugkwam, maar ik had nooit kunnen denken dat mijnheer van Wijck de reden van je geluk was, je weet dat ik en je moeke alles gedaan hebben om je gelukkig en onbezorgd op te laten groeien en sinds moeke’s dood is het voor jouw niet makkelijk geweest met alleen mij als je steun en toeverlaat, maar ik ben trots op wat je bereikt hebt in je leven en ik kan alleen maar hopen dat je met Simon even gelukkig word als ik en je moeke waren!!! “Mijheer van Wijck, Simon, je hebt me af en toe doen twijfelen aan jouw als persoon maar Lutje heeft je altijd vertrouwd en je ook altijd verdedigd ook al was het soms niet mooi wat je deed, maar ik begrijp waarom, mijn Saraatje kan heel koppig zijn en dan word een man al eens wanhopig en doet ie al eens raar he . . . . ”Hans lachtte en nam Sara in zijn armen, “Liefje ik wens je het allerbeste toe, veel liefde en geluk! ”hij liet ze los en opende zijn armen, “Simon, ik wil met plezier je schoonvader worden, zolang jij maar goed voor mijn Saraatje zal zorgen!! ” Simon was ontroerd dat Hans hem direkt aanvaarde als schoonzoon en gaf hem een stevige vader/schoonzoon omhelzing!
“En dan nu Champagne!! ” zei Lut, “Dit moeten we vieren, een huwelijk, ik hou daar zo van, zo romantisch . . . . . he Hans . . . . ” “Hans trok bijna wit weg was dit een hint, Lut was al weg om de fles te nemen dus ze zag zijn reactie niet . . . .! Ze dronken allemaal een glaasje en Simon nam dat van Sara even uit haar hand en zette het op de schoorsteenmantel boven de brandende open haard. Hij nam haar hand vast en keek haar recht in de ogen “Sara, nu heb ik het al twee keer gevraagd én ik heb toestemming van je vake, ik denk dat we nu gerust kunnen stellen dat het officieel is dat wij verloofd zijn, maar ik zou nog graag iets veranderd zien zodat heel de wereld dat ook kan zien dat jij een mooie, lieve, knappe;’verloofde ‘vrouw bent . . . . . ” Hij stak zijn hand in zijn broekzak en haalde er het doosje uit met de ring, “Wil jij Sara, tot ik onze trouwring aan je vinger schuif deze verlovingsring dragen als teken dat je de mijne bent . .! ”
Dat was de druppel die de emotionele emmer deed overlopen, ze begon te huilen, hij opende het doosje en toonde haar het kostbare kleinnood, ze keek verbaasd naar de hartvormige diamant, zo mooi . . . hij was prachtig . Simon nam hem uit het doosje en stak zijn hand uit, ze legde haar hand in de zijne en hij schoof teder de ring rond haar vinger, hij nam haar hand met twee handen vast en druktte zijn lippen op haar vingers . “Nu is het officieel, jij bent van mij en ik ben van jouw! ” Ze vloog rond zijn hals en hij trok haar stevig tegen zich aan! “Dank je Simon voor zo’n mooie avond” “Nee Sara, jij bedankt dat je heel mijn leven mooi maakt!! ”
Sara was ontroerd en zei, “ We zijn nog maar net begonnen . . . . . . . ik beloof dat ik je heel gelukkig zal maken, maar je weet ik ben geen makkelijke, dus af en toe zal het misschien eens botsen tussen ons . . . . . ” Simon legde zijn vinger op haar lippen . . . “Ssssst, ik hou wel van botsen met jouw, op meer manieren dan je kan denken, maar het goedmaken is dan weer een leuk extraatje, denk je ook niet . . . . ?” Sara glimlachte en knikte instemmend, ze gingen zo in elkaar op en hadden niet in de mot dat Hans en Lut het verliefde koppel stiekum alleen hadden gelaten, ze hadden hun hulp niet nodig en waren er stilletjes vandoor gegaan . Simon keek op en zag dat ze alleen waren, hij knikte met zijn hoofd en Sara keek in de richting van de tafel, vake en Lut waren verdwenen . . . . . . . . “Denk je dat ze ons met de rekening hebben laten zitten lachtte Simon guitig . . . . . . . ” “Je hebt toch je portefuille bij he Simon anders wordt het denk ik de afwas . . . . . . ” Hij lachtte, ja maar als het de afwas wordt, fatsoenlijk dan he of ik deponeer je weer in de afwasbak. . . . . Ze gierden het uit, de zaalchef kwam verwonderd kijken wat er zo grappig was, Simon rekende af en gaf een flinke fooi, hij sloeg zijn vest rond haar schouders en samen wandelden ze de koele nacht in, ze stoptten en keken samen naar de sterren. . . . . . weer een geslaagde dag voor Simon en Sara!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-05-2012 15:56

Part ninety-one

Ze staptten richting huiswaarts, Hans en Lut, ze waren nog nooit zo blij geweest, Hans omdat zijn dochter zo gelukkig was en Lut omdat Simon, de jongen die ze sinds klein ventje in haar hart had gesloten Sara zo gelukkig maakte . ”Wie had dat gedacht he Lut, ons Sara en Simon van Wijck, trouwen!! ” “Jaaaa Hans da had ge niet zien aankomen he!! ” zei Lut “Nee echt ni he, ik wist totaal niet dat hij zoiets voor Sara voelde, ik dacht altijd dat hij haar nodig had voor Presence, meer niet, had gij dat dan wel door Lut?” “Ja misschien omdat gij een vrouw zijt, gij voelt da beter aan he, en Sara is nogal gesloten als het over gevoelens gaat zeker tegenover mij, sinds haar moeke gestorven is heeft ze eigenlijk mij nooit willen lastigvallen denk ik met haar zorgen, ze wou mij sparen en ik dacht altijd met zo’n goede vriend als Arne dat ze wel tegen hem alles kwijt kon wat ze tegen mij niet kon zeggen!! ” “Maar Hans, ge hebt da goed gedaan, Sara is een schat van een vrouw geworden, en Simon heeft da gezien wat een parelke da is, schoonheid zat bij Sara vanbinnen, en ik vermoed dat hij al langer van haar hield, want geef toe hij is haar toch achterna gereisd toen ze nog niet zo schoon was vanbuiten he, dus ik denk dat ze zijn hart al langer veroverd had en hij misschien er niet kon aan toegeven door Helena, Margot, Presence. . . . . . . hij heeft voor haar moeten vechten denk ik!! ” “Denkt ge da echt Lut, gij kent hem wel beter he! ” “Simon heeft het thuis nooit makkelijk gehad en als hij tegen Margot is ingegaan dan meent hij het echt met Sara, daar ben ik zeker van Hans! ” “Ja die Margot is geen simpele denk ik, maar ze zal moeten content zijn met mijn Saraatje als schoondochter, of ik zal mijn gedacht eens gaan zeggen bij die van Wijcks, ze mogen blij zijn met zo’n bloem van een vrouw voor Simon!! ” zei hij strijdvaardig . ”Hans rustig, Leon kennende zal hij Sara met open armen als zijn schoondochter ontvangen maar Margot is ook de kwaadste niet hoor, ze heeft het nu moeilijk gehad met Leon zijn ziekte maar volgens Simon is hij gelukkig ook aan de beterhand mede dankzij het goede nieuws van hun verloving!! ” “Verloving . . . . . ik kan het nog niet geloven . . . . . . verloofd, ons Saraatje verloofd, wie had da nu gedacht . . . . . . ”

Sara had voorgesteld om nog langs de chocolat te gaan, ze was té gelukkig en wou dat nog met één persoon delen ; Arne!!! Simon had daar geen bezwaar tegen, hij had nog geen kans gehad om met haar door Antwerpen te lopen en alle mannen die hun hoofden zouden draaien naar zijn Sara een triomfantelijke blik te werpen, en kijken zouden ze . Haar glimlach deed haar stralen en ze keek regelmatig naar haar hand waar de schitterende ring aan haar vinger zat! Waardoor ze nog breder glimlachtte . Overgelukkig wandelden ze hand in hand ‘de chocolat’ binnen, Arne zag hen en zei “Aaaaaauwtchhhhhh, uw stralende lach verblindt mij Sara de Roose, ik neem aan dat Simon de reden is, Simon ik moet zeggen ge doet u best!! ”
“Arne, tis al goed, mag ik een Max ???” zei Sara en ze leunde haar kin op haar hand, de hand waar heel opvallend Simon’s ring aanzat! Arne liep naar de rechterkant van de bar naar de ijkast . . . . . . plots hield hij halt en keerde achteruit op zijn passen terug, “Is da wat da kik denk dat da is. . . . . . . Saraaa. . . . . .!!! ” Hij stak zijn hand uit en greep de hare en trok haar bijna over den toog . . . . . “Waaaaaaaaaaaaaauw, wat een joekel van een diamant, is da nen echte, tuurlijk is da nen echte, gij zijt da absoluut waard!! ” Simon lachtte met Arne’s reactie, hij had niet anders verwacht als zo’n vertoning . “We zijn officieel verloofd Arne, Simon was zoooo romantisch, hij heeft vake om mijn hand gevraagd, heel ouderwets maar ooooh zo lief! ” Arne kwam vanachter zijn toog en sloot Sara in de armen, “Ik ben zo blij voor u Sara. ”hij zei iets stiller en als grapje “Da wil zeggen dat ik mijn kans heb laten voorbijgaan om de mooiste vrouw die ik ken aan de haak te slaan. . . . . . spijtig, het geluk is voor de dommen! ” “Arneeee!! ” hij lachtte! “ Simon, U ga ik niet omhelzen aangezien gij met mijn Sara zijt gaan lopen, maar een handdruk kan ik nog net opbrengen, allé proficiat zou ik zo zeggen, nu is ze officieel van u, maar ik mag ze af en toe toch eens lenen, voor Presence en Ecomoda enzo . . . . .! ”
“Daar moet ik nog eens serieus over nadenken hoor Arne, zeg nu zelf, zou jij haar ook maar één moment uit je zicht laten, half Antwerpen wil met haar aan de haal dan! ” “Je hebt gelijk Simon, hou haar maar stevig vast, ik zie dat ge gelukkig zijt, misschien mag ik dan uwe wagen eens lenen, als troost . . . . die reed zo goed ” “Arne ge zijt ne rare vogel . . . . . . maar van mijne wagen wil ik nog wel eens afstand doen . . . . . van Sara nimeer!! ” lachtte Simon . Ze hadden duidelijk een binnenpretje die twee en Sara dacht dat ze Simon daar nog maar eens moest naar vragen . . . . . . maar niet nu, nu wou ze weer alleen zijn met hem, ze hadden nog wat te vieren he . . . . . .! “Dag Arne, we zijn er mee weg! ” “ Jaaa, laat mij maar werken en jullie feesten, het geluk is voor de . . . . . . . da heb ik al gezegd zekers!! ” Simon lachtte weer, rare vogel . . . . . . die Arne .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-05-2012 15:57

Part ninety-two

Sara was doodmoe van de lange dag, ze zat naast Simon in de auto en liet de voorbije dag als een film door haar hoofd gaan, eerst de vergadering met de Delannoyes, dan het avontuurtje met Simon in het atelier van Marnix, daarna haasten om op tijd klaar te raken voor zijn verrassing, zijn mooie cadeau en het etentje dat emotioneel zeer vermoeiend was, en als toetje de immer vrolijke maar vermoeiende Arne! Niet verwonderlijk dat ze tijdens de rit naar huis in slaap was gevallen, Simon zag het, hij streelde langs haar wang en in een reflex draaide ze haar hoofd om zijn liefkozing te verwelkomen . Ze zuchtte zachtjes en Simon lachtte, ze was zo schattig als ze sliep, ze waren aan het appartement en hij wou haar niet wekken dus opende hij de deur al en liet de lift beneden halt houden, hij liet zijn armen onder haar glijden en schepte haar uit de auto, met zijn voet smeet hij het portier dicht en drukte op het automatische slot van de wagen op zijn sleutel! Hij liep recht de deur binnen en de lift in en drukte op zijn verdiep, Sara had al wel bewogen maar enkel om zich dichter in zijn armen te nestelen . Boven was wel een probleem, hij kon moeilijk en Sara vasthouden én de deur open doen, ”Sara, lieverd ik moet je even op je twee voetjes zetten, hou je vast aan mij dan kan ik de deur openen, ze klampte zich vast aan zijn hals en hij hield haar stevig vast met één arm rond haar middel terwijl hij in zijn broekzak viste naar de sleutel van het appartement . De deur waaide open, hij ging weer met zijn arm onder haar benen en hief haar met een voorzichtige zwaai op, hij liep recht naar de slaapkamer en vleidde haar neer op het bed, hij wandelde terug de gang op en sloot de deur ;Hij liep naar de bar, schonk hem een slokje whiskey in en dronk het in een teug leeg . Hij trok aan de knoop van zijn das en maakte hem los, op weg naar de slaapkamer ging zijn gsm, wie was dat nu zo laat, hij keek op de display ‘Helena’ waarom zou die nu nog bellen, “Hallo, met Simon, Helena waarom bel je me zo laat op ?” Een snikkende Helena hing aan de andere kant van de lijn, ”Ik mis u Simon, kom je alstublieft naar mij, ik wil praten, . . . . . . . . . over ons . . . . . . ., Sara is toch niets voor u, wij zijn voor elkaar bestemd . . . ze snikte onophoudelijk en deed er nog een schepje bovenop door hartverscheurend ‘Simooon’ te roepen /huilen!! “Tis goe, ik kom even tot ginder, dan praten we, maar niet te lang, Sara. . . . . . . . ” “Wa is er met Sara, krijste Helena bijna hysterisch, ik kan da mens hare naam niet meer horen, komt ge nu of ik kom tot daar!!! ” “Hij liep naar de slaapkamer en zag Sara in een diepe slaap, ze was zooo mooi gelijk ze daar lag, het kleedje met de roosjes waaierde om haar benen en haar bustier duwde haar borstjes omhoog zodat Simon een heel sensueel blik kon werpen op haar décolleté. Hij kreunde telleurgesteld, nu moest hij dat in de steek laten om met Helena te praten, maar hij had geen keus, ze was in staat om naar zijn appartement te komen! ”Ok, ok ik kom eraan . . . . binnen 10 minuutjes ben ik daar . . . . . . ” “Hij schreef een kort verontschuldigend briefje, eerst wou hij een leugentje opschrijven, vertellen dat Lieven hem nodig had, maar nee Sara zou dat niet leuk vinden, liever de waarheid dan een leugen om bestwil . ‘Ben even naar Helena, ze belde helemaal over haar toeren, niet lang weg, kusjes Simon!! ’ Hij legde het naast haar op zijn hoofdkussen en hoopte dat hij terug was voor ze wakker werd! Hij wou haar nog een zoentje geven maar dat zou haar wekken . . . . dus wierp hij een kushandje, normaal zou ze het vangen en over haar hartje wrijven, nu verdween het in de lucht in het niets! Dit voelde absoluut niet goed, hij wou haar helemaal niet alleen laten en al zeker niet voor Helena!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-05-2012 15:57

Part ninety-three

Simon had gereden als een gek, niet om snel bij Helena te zijn maar om zo vlug mogelijk weer thuis te zijn waar Sara in zijn bed lag te slapen . Hij vervloekte Helena nogmaals zoals hij bijna de gehele autorit had gedaan, nam de lift naar haar loft en wou aanbellen maar de deur stond tegen, hij duwde ze langzaam open en ging naar binnen, het was helemaal duister op enkele kaarsen na, “Helena, ik ben er, is alles ok ?” Hij vond haar niet direkt en liep de keuken in, niets . . . . raar ze had hem toch gebeld waar was ze dan?? Plots hoorde hij de voordeur in het slot vallen, hij liep uit de keuken en keek rond, “Verdomme kan hier nu geen licht aan! ” “Helenaa!! ” “ Simon ik ben hier . . . . . ” “Helena, ik heb geen tijd of zin in jouw spelletjes, je was overstuur en ik ben gekomen, maar geen spelletjes spelen!! ” “Ik dacht dat jij zo graag speelde!! ”, het klonk akelig dichtbij en hij draaide zich verschrikt om, daar stond Helena in een doorschijnend nachtkleedje met enkel een kanten broekje onder, “Wat heeft dit te betekenen, Helena, moet ik daarvoor hals over kop naar hier komen! ” “ Ik wou je enkel laten zien dat ik véél meer te bieden heb als Sara, ik denk dat ons Sara nog serieus groen ziet achter haar oortjes, en ik wou je het verschil even laten zien zodat je wist dat ik véél meer kwaliteiten heb, ik ben een sensuele vrouw en ik denk dat ge bij Sara serieus tekort komt . . .! ” “Ze zal wel niet zoveel ervaring hebben he, en ik denk dat het voor jouw triest moet zijn zo een frigide, verlegen vrouwke, veel passie zit daar toch ni in he, da kunt ge toch wel toegeven he Simon!! ”, ze kwam dichterbij en wreef haar borsten tegen hem aan, hij werd er niet warm nog koud van, er verscheen een lach om zijn lippen ‘zielig’ging er door zijn hoofd, Helena dacht dat hij overstag zou gaan, ze hief haar armen op en sloeg ze rond zijn nek. Ze wou hem net kussen toen ze voelde hoe Simon haar armen vastgreep in een ijzeren omklemming en haar losmaakte van zijn hals, “Denk je mij te kunnen overhalen door Sara te overklassen met deze zielige vertoning als de eerste de beste. . . . . . . . betaalde prostituee. . . . . . dan hebt ge duidelijk de bal misgeslagen!! ”, zijn toon werd dreigend toen hij verder ging . . . . ”Luister goed Helena en laat het doordringen he . . . . Sara is duizend keer passioneler als jij ooit geweest bent en ja zij is misschien nog onbezoedeld door andere mannen en onervaren maar dan is vrijen met haar nog veel mooier en veel liefdevoller als dat ik het ooit met jouw deed . . . . . . ze heeft trouwens meer gevoelens in haar kleine pink dan jij in je hele lijf, dus deze vertoning is een maat voor niets geweest, je hebt er alleen mijn avond mee verpest en jezelf hopeloos belachelijk gemaakt . . . . . dus als je er niets op tegen hebt laat ik je nu weer alleen en ga ik naar mijn verloofde die in MIJN bed op mij ligt te wachten en reken maar dat ze niet veel moeite moet doen om mij DIT beeld te doen vergeten!! Hij maakte een handbeweging die niets tot de verbeelding overliet, alsof hij een stuk vuil wegsmeet!! “Ik hoop dat je trouwens haar met rust laat want als ik erachter kom dat je het haar moeilijk maakt is je carriere bij Presence voorbij!!! Begrepen!! Dag Helena, o en als ik van jouw was trok ik snel wat kleding aan, tis geen zicht, zo goedkoop, bah . . . . ”

Hij liep naar zijn wagen en schudde zijn hoofd, daar had ie Sara voor alleen moeten laten niet te geloven . . . . dat ie haar ooit graag gezien had, ‘Simon geef nu toe, ge hebt haar NOOIT graag gezien, Sara heeft u geleerd wat liefde is’ dacht hij bij zichzelf!! “Sara!! ” er verscheen een glimlach op zijn gezicht, de klok vertelde dat hij amper een half uur had weggeweest, met wat geluk sliep ze nog en moest hij haar dit hele belachelijke verhaal niet vertellen, Sara moest op Presence werken met Helena en hoe kwaad hij ook was op haar toch wou hij haar de vernedering besparen dat ze Sara onder ogen moest komen wetende dat ze zichzelf belachelijk had gedragen, maar als puntje bij paaltje kwam en Sara de waarheid vroeg zou hij zonder blikken of blozen vertellen wat een scène Helena had opgevoerd! Hij kwam thuis aan en ja Sara lag nog rustig te slapen ze was op haar buik gerold en zijn briefje was naast het bed gevallen, hij raapte het op ‘Helena over haar toeren’ las hij zijn eigen tekstje na . . . . . . . ‘pfffffft gek geworden ja!! ’blies hij kwaad door zijn opeengeperste lippen! Sara bewoog lichtjes en ze voelde op de plek naast haar, Simon vergat Helena bijna onmiddelijk, Sara zocht naar hem zelfs als ze sliep, hij kleede zich uit en wou naast haar gaan liggen, hij hield halt . . . . . . . ze was nog helemaal gekleed op haar schoenen na die had hij daarstraks uitgedaan, die bustier kon toch niet comfortabel slapen, heel zacht begon hij het rode zijden lint los te maken eerst de strik en dan de nestels die het lijfje strak hadden gebonden, hij ritste de rok los en probeerde die zachtjes naar beneden te trekken, maar het was zo’n delicaat ding dat hij schrik had om hem te scheuren, hij had haar rok al over de billen maar hij zat vooraan strop, hij moest haar omrollen, voorzichtig probeerde hij haar te draaien, er begonnen al zweetpareltjes op zijn voorhoofd te komen, amai zuchtte hij stilletjes, “Ik wist niet dat vrouwen ontkleden zo’n zware job was!!! ” zei hij harder dan de bedoeling was . . . . Sara was wakker, al een tijdje zelfs, ze had moeite gehad om stilletjes te blijven bij zijn pogingen om haar uit het kleedje te krijgen, hij was zo geconcentreerd bezig dat hij niet gezien had dat ze door haar wimpers hem in de gaten had gehouden . Nu kon ze een giechelend lachje niet meer onderdrukken “Zal ik je helpen lieverd en wat bedoel je juist met ‘vrouwen’. . . . . heb je aan mij niet genoeg om uit te kleden ???” Simon keek beteuterd, hij had haar niet willen wakker maken maar dat was buiten dat mooie maar onhandige kleedje gerekend!! “Sara, o ik had je niet willen wakker maken, je lag zo mooi te slapen maar dat kleedje leek zo ongemakkelijk dus. . . . . “Dus jij wou mij een beetje comfort bieden en mij uit kleden. . . . ”lachtte ze “Ja zoiets, ben je boos nu ik je wakker gemaakt heb . . . . ” Ik boos, nee ik zou eerder boos zijn moest je op de avond van onze officiele verloving mij laten doorslapen zonder het privé met zijn tweetjes te vieren! ” grinnikte ze . Ze glipte uit het kleedje en legde het aan de kant . “Simon, je hebt er toch niks op tegen he om nog een privé feestje te bouwen he ?” “Iets op tegen hebben. . . . . . . ik . . . . ” ze liet hem niet uitspreken maar deed haar bh uit en liet zich bovenop hem vallen, “Bezwaar indienen helpt niet meer Simon, je moet verplicht mee feesten om onze verloving te vieren! ” “Ok wat moet dat moet dan maar . . . . . . ik ben zéér plichtsbewust als het op jouw aankomt mijn lieve kleine verleidster! ” Ze kuste zachtjes zijn buik en ging zo naar boven liet haar tong rond een tepel dwalen en Simon gromde zachtjes haar naam, hij hield haar even van zich af en ontdeed zich van zijn ondergoed, Sara volgde zijn voorbeeld hun lichamen vonden elkaar en langzaam bedreven ze de liefde, het feest van deze dag was compleet toen ze beiden hartstochtelijk het hoogtepunt bereikten en Simon van puur geluk en extase haar naam riep! Sara voelde dat hij alles gegeven had en ze verstrengelde haar lichaam met het zijne, ze zou hem nooit meer willen loslaten en op dit moment wou ze zelfs niet dat er nog een wereld buiten het appartement bestond, alleen zij waren van belang!! En hun liefde . . . . .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-05-2012 15:58

Part ninety-four

Simon staptte samen met Sara uit de lift op Presence, ze waren aan het lachen met George die zoals gewoonlijk een kruiswoord zat te maken, ze hadde met zijn twee stiekum meegekeken over zijn rug en samen hadden ze het gezochte woord in koor voorgezegd, waarop George eerst schrok en daarna in de lach schoot! “Sara, Mijnheer van Wijck ik . . . . ik . . . . euh, ik doe da alleen maar in de pauze hoor, en nooit als ik werk!!! ” “ Tis al goed George, we komen u niet controleren hoor, zolang ge Sara maar binnen laat is het goed! ” “Ik zou niet anders durven Mijnheer van Wijck! ” “Dan is het goe, alle we zijn bijna te laat, kom Sara, Margot wacht boven, we hebben nog het een en ander te bespreken! ”
Nu stonden ze aan de vergaderzaal en Alexander kwam op hen toe gelopen, weerom lichten zijn ogen een beetje toen hij Sara zag, ze had een fris cremekleurig ensemble aan met een zachtgroen bloesje onder, ‘verbazend’flitste door zijn hoofd! “Simon, Sara, zou ik U beiden even kunnen spreken, liefst even nu voor de vergadering, het is iets persoonlijks! ” Simon keek naar Sara en weer naar Alexander, “Euh, ja laten we misschien even jouw kantoor binnen gaan . . . . ”hij stak zijn hand uit en zei “Ga maar, wij volgen! ” Simon legde zijn hand op Sara’s rug, het was een subtiel maar liefdevol gebaar, ze keek hem met zachte ogen aan en dat gebaar was Alexander niet ontgaan, hij was jaloers, niet op Simon en Sara, maar eerder op wat hij niet had met Britt, ze was leuk . . . . . . voor eventjes . . . . . en voor de sex, maar een relatie was méér dan dat natuurlijk, en hij zag dat wat er tussen Sara en Simon was véél dieper ging dan wat hij en Britt deelde! “Vertel Alexander, waarom moest gij ons spreken ?” Normaal zou hij op de man af zeggen wat hij te zeggen had maar omdat hij het onderwerp ‘Britt’ wou aanhalen ging hij omzichtiger te werk, hij liet zich niet graag voor iemands kar spannen maar bij Britt voelde hij zich nog steeds schuldig om Daniël ook al wist zij van niets!
“Alexander, is er iets wat je wil zeggen of vragen ?”probeerde Sara nu, ze hoopte dat haar zachtere toon hem meer aanstond, ze wist wel dat het niet echt boterde tussen Alexander en Simon maar ze zou Simon toch eens lief vragen om zich tegenover Alexander wat milder op te stellen, ten slotte was hij verantwoordelijk voor de financiën en ze hadden hem nodig!
“Euh ja, juffrouw de Roose ik wilde graag weten of u nog héél boos bent op Juffrouw van Hove, ik weet dat ze niet altijd netjes haar gedachten voor zich houdt ze is nogal een . . . . flapuit . . zal ik zeggen, maar ze heeft bij mij komen pleiten om haar job en sinds Daniël is omgekomen heb ik zo een beetje haar in bescherming genomen zal ik zeggen, ze heeft spijt van haar uitlatingen en ze was nogal geschrokken zoals iedereen trouwens van uw nieuwe uiterlijk! ” “Wat wil je nu eigenlijk Alexander ?”vroeg Simon gepikeerd . “Juffrouw de Roose, als Britt haar excuses aanbiedt, mag zij dan weer komen werken?” vroeg hij. “Denkt gij echt da wij haar willen laten terugkomen, wetende dat ze toch niet veranderd, ze blijft wel Britt he!! ” “Simon . . .! ”Sara keek hem smekend aan . . “Alexander, mogen wij eventjes overleggen, ik wil Simon even alleen spreken! ” “U mag even overleggen, ik ga een tas koffie halen . ”
Alexander liet hen even alleen, “Sara ge zijt toch ni van plan om die weer aan te nemen, ze heeft u dus ook mij serieus beledigd!! ” “Simon, ge kent Britt, ze zegt wat ze denkt en dat is misschien niet altijd mooi maar ze zegt dikwijls wél de waarheid, ik wàs ook niet echt mooi he naar haar maatstaven dan, maar ik heb haar nooit haar job willen ontnemen, zie het als een daad van barmhartigheid . . . . . en zeg nu zelf Britt die haar excuses moet aanbieden onder dwang van Alexander, das toch een pluspuntje he, ik wil haar da wel eens zien en horen doen! ” “Ge hebt gelijk, Sara ge zijt te goed voor deze wereld, alleszinds voor Britt! ” Hij nam haar in zijn armen en kuste haar, “Ik begrijp nog altijd niet wat ge in mij ziet . . . ” “ge zijt naar complimentjes aan het vissen Simon!! ” zei ze giechelend . “Jaaaa, ik hoor je graag vertellen hoe graag je mij ziet en waarom. . . . . ! ” lachtte hij! Alexander kwam weer binnen met zijn tas koffie . . . . Hij keek naar de twee liefkozende mensen in zijn kantoor en voelde een steek van jaloezie, “En . . . . . ” “Britt mag haar excuses aanbieden, en dank Sara daar maar voor, van mij zou ze geen herkansing meer krijgen! ” “Bedankt Juffrouw de Roose, ik zal het haar zeggen. . . ”
“Graag gedaan Alexander, en nu vergadering, iedereen zal al zitten te wachten!! ”
Alexander opende de deur en zei “Na U” Simon wou vlak achter Sara buiten wandelen maar Alexander stak hem voor, Simon kon nog net een geirriteerd kuchje onderdrukken, ‘klein kind! ’dacht hij!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-05-2012 15:58

Part ninety-five

De vergadering was goed verlopen, Helena had zich verontschuldigd met een smoes van ziekte, Simon dacht ‘gisteren avond was ze zo ziek toch niet, het zal haar schaarse kleding geweest zijn waar ze een verkoudheid van gekregen had ‘ maar zweeg wijselijk! Alexander werkte goed mee en Margot was tevreden met de planning voor de eerste paar dagen, volgende maandag zou er een bestuursvergadering zijn en zou er een nieuwe directeur-generaal aangesteld worden, dan kon zij zich in alle rust terugtrekken en bij Leon blijven . Simon had Sara al naar voor geschoven als kandidaat en Alexander had zich ook kandidaat gesteld, Helena lag gewoon dwars en deed niets . De vergadering was voorbij en Simon vroeg of Sara met hem nog eens bij Leon op bezoek wou gaan ? “Ja graag, we kunnen hem van onze officiële verloving vertellen, hij zal blij zijn!! ””Ik denk dat hij héél blij zal zijn”zei Simon, hij stond aan de raam van zijn kantoor naar buiten te staren en Sara had haar armen om zijn middel geslagen en haar hoofd rustte op zijn rug, ze wiegden zachtjes heen en weer . Hij draaide zich in haar omarming om en kuste haar zachtjes op haar haren! “Denk je dat Margot ook zo blij zal zijn met onze verloving, ze heeft nog steeds niets gezegd over ons persoonlijk, ze wil nog altijd liever Helena als schoondochter denk ik!! ” “Wat zij wil trek ik mij niets van aan, het gaat om wie ik wil en dat ben jij Sara . . . . . en niemand anders! ” zei hij vol overgave. “Kom we gaan eerst iets eten in ‘de koopvaardij’ en dan rijden we naar mijn pa! ” “Ok, zal ik bloemen meenemen of is dat niets voor Leon . . . . ?” “Sara als dat van jouw komt zal ie daar heel blij mee zijn, het fleurt zijn kamer op, hij heeft altijd graag in de tuin gewerkt en nu hij aan het bed gebonden is zal hij dat zeker graag hebben een bloemeke! ” “Hij zal al opgefleurd worden met jouw aan zijn bed maar ik ben niet van plan jouw achter te laten, ik heb liever dat je mij opfleurt met je aanwezigheid! ” “O gij charmeur, ik denk dat gij al genoeg aandacht krijgt van mij. . . . ” lachte ze . “Ik . . . . . . genoeg aandacht, véél te weinig ja, ik moet je delen, met Ecomoda, Presence, je Vake, Lut, Arne . . . . . . . . ” “Ocharme lieverd, je bent werkelijk te beklagen, zo verwaarloosd door mij . . . . hoe kan ik het goed maken???”
“Je mag me een kusje geven . . . . ” grijnsde hij ondeugend .
“Alleen een kusje??”ze trok een beteuterd lipje “Voorlopig kom ik daar mee toe, als de nood hoog is vraag ik wel om méér!! ” “En wanneer is de nood hoog ?” “Saraaaa, je bent weer aan het kleine verleidster spelen he! ” “ Ik speel dat niet, ik meen da serieus hoor, . . . . . . da verleiden. . . .!! ” “Kom we gaan iets eten, als we nog langer blijven, eindigen we weer in Marnix zijn atelier!! ” “En dat is erg . . . . . waarom?????” lachte ze verleidelijk . Simon kreunde lichtjes wanhopig om Sara’s ondeugende verleidingspogingen, “Je bent een beetje stout vandaag . . . ” hij hield haar jas voor en ze deed hem aan, hij duwde haar voor zich uit recht de lift in en drukte op de benedenvedieping. “Spijtig . . . . . ” “Wat zeg je lieverd ?” “Spijtig!! ” Simon dacht, wil ik wel weten wat ze bedoelt maar zijn nieuwsgierigheid was te groot dus . . . . . . “En wat is er spijtig dan . . . ” Sara keek hem met twinkelende pretoogjes aan en zei zonder blikken of blozen “Spijtig dat er hier maar één lift is en er veel volk gebruik van maakt, anders hadden we ze nog eens kunnen blokkeren!! ” “Saraaaa, je doet het er echt voor he, als je zo verder gaat ben ik vanavond helemaal zot! ” “Maar ik vind het zalig om jouw een beetje gek te maken, gun me nou een pleziertje! ” Hij kwam dichterbij en drukte zijn voorhoofd tegen het hare en keek haar diep in de ogen “Lieverd ik gun jouw al elke dag meerdere pleziertjes voor zover ik me kan herinneren, of niet soms! ” “Ja je hebt gelijk, ik ben schandalig verwend geweest, da kan niet blijven duren he . . . . .! ”zei ze met gespeelde teleurstelling . “Sara, nu doe je of we al sleet hebben op onze relatie voor we getrouwd zijn, ik hou ontzettend van je plagerijen maar nu we weer op Presence zijn moeten we af en toe ons proberen te concentreren op het werk, hoe moeilijk dat ook is met zo’n aantrekkelijke sensuele vrouw als jij . ” “Maar s’avonds ben ik geheel en alleen tot jouw beschikking en dan ben ik meer dan bereidt om al je wensen in te willigen en alstublieft doe gewoon verder met wat je bezig bent, ik hou er zo van door jouw geprikkeld te worden, ik zou niet willen dat je niet meer vrolijk, pittig en verleidelijk uit de hoek komt! Het zou heel saai worden dan . . . . ”
“Ok meer wou ik niet horen, dus de lift is uitgesloten . . . . . . toch spijtig!! ” ze grijnsde, stapte uit en met opgeheven hoofd liep ze naar buiten, “Kom je ik heb enorme trek, ik kan wel een kreeftje op denk ik! ” Simon lachte, de dag was nog maar half, wat zou hij nog van haar te zien en te horen krijgen. . . . . .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-05-2012 15:58

Part ninety-six

Sara zat met een grote slab voorgebonden aan een lekker stukje kreeft te knibbelen, Simon keek geamuseerd toe en toen er saus aan haar mond bleef hangen veegde hij liefdevol met zijn duim langs haar onderlip om hem dan in zijn mond te stoppen en af te likken . “Hmmmm ik had ook een kreeft moeten nemen, ze smaakt héél lekker! ” Ze zaten dicht bij elkaar en Sara had nog steeds het ondeugende trekje in haar niet laten varen, ze boog voorover en bood hem een stukje kreeftenvlees aan met haar mond, Simon nam het aan met zijn lippen en ging langzaam over in een zoen, “Ja, ik had duidelijk de kreeft moeten nemen, véél beter dan mijn steak! ” “Hmmmhmmmm vind ik ook se! ” “Jij wou per se steak eten, je weet dat de kreeft hier overheerlijk is, maar ik weet wat je tegenhoudt, jij wil niet graag dat slabbetje aan he . . . ”lachtte ze plagerig . “Jaja plaaggeest tis al goe, eet maar wa voort dan kunnen we langs onze pa rijden, we moeten nog bloemen gaan halen ook nog! ” “Ja Simon, ik zal verder eten en braaf zijn . ” “Dan ist goe. . . . .! ” en hij knipoogde . Hij veroberde de rest van zijn steak en frietjes en wreef voldaan over zijn buik, “Amai da heeft gesmaakt se! ” Sara stak haar hand uit en wreef ook over zijn buikje, “Amai Simon da moet ge er terug aftrainen, ik heb liever een strak buikje bij mijn ventje! ” Simon boog zich naar haar toe en fluisterde in haar oor, “Wij werken er da wel af tussen de lakens, of in de douche, of in een lift. . . . . ” “Jaja, tis al goed, je bent ook een beetje stout vandaag he! ” ze antwoordde net hetzelfde als hij eerder op kantoor gezegd had . “Dan zijn we twee stouterikjes bijeen he” grinnikte hij ondeugend .
Hij wenkte de garcon en vroeg om de rekening, hij had lang genoeg met Sara in het openbaar gezeten, hij wou haar weer voor zich alleen, dan kon hij eens zoveel genieten van haar ondeugende uitlatingen zonder om te moeten kijken wie er allemaal meeluisterde naar hun geanimeerde of zelfs pikante conversaties . Hij trok galant haar stoel onderuit en hielp haar in haar jas, ze liepen arm in arm naar de wagen en reden richting bloemenwinkel! Sara mocht kiezen en zocht een mooie groene plant uit die direkt de kamer zou opfleuren, bloemen vond ze toch wa te vrouwelijk en die plant was meer iets voor Leon! Ze liepen naar buiten en Simon keek een beetje bedenkelijk van plant naar wagen, hoe moest ie dat nu weer klaar spelen . “Ooooops, ik had een beetje meer rekening moeten houden met de groote van de plant of het feit dat je sportwagentje zooooo klein is” het was hilarisch hoe Simon de plant erin probeerde te passen, ten einde raad belde Simon Nils op dat die even moest langs komen met de bestelwagen van Presence om de plant over te laden en af te zetten aan de villa van de van Wijcks! “Probleem opgelost!! ” zei hij triomfantelijk tegen Sara die zich de hele tijd had zitten lachen met Simon’s gevecht met de plant . “ De volgende keer is het een doos pralines, afgesproken ??”grijnsde hij tegen Sara, ze stapten in en reden Nils voor naar de villa en bedankten hem, Simon stak hem een beetje drinkgeld toe wa hij eerst weigerde maar Simon zei dat hij het moest aanpakken, het hoorde niet bij het werk en hij was zo vriendelijk geweest om het toch te doen, ”Trakteer Ann op een drankje of zo!! ”
Simon nam de plant en liep naar het paadje dat naar de tuin leidde, Sara je moet me een beetje begeleiden hoor, ik zie geen steek met die verdraaide plant! ” Sara greep zijn broeksband vast en trok hem verder over het pad, ”Volg mij maar. . . .! ” “Ik zal wel moeten zeker anders beland ik nog in ons zwembad! ”grapte Simon
Sara opende de schuifdeur van het terras en liep de kamer binnen, Leon glimlachtte toen hij haar zag, in haar kielzog volgde een enorme plant, Leon keek verwonderd . . . . hij keek Sara vragend aan en vroeg of Simon zich daarachter verschool! “Ja pa, ik ben hier Sara wou per sé een bloempje mee brengen maar tis wa groot uitgevallen!! ” Leon schoot in de lach maar kwam snel zonder adem, Sara was onmiddelijk bezorgd . . . “Tis nikske kindje, het doet eens goed om te lachen ook al heb ik last van mij adem. . . . . ”zei hij gerusstellend .
Simon gaf hem een knuffel en Sara een kus op de wang ?
“Vertel, jullie zien er zo . . . . . gelukkig uit, wat is daar de reden van, ”
Sara stak haar hand uit en toonde hem de blinkende diamant . . . . . . . “Ahaa, Simon ik ben fier op u, ge hebt een goei keus gemaakt en ge hebt ze niet laten ontsnappen . . . . . ” “Sara, kom hier da’k u eens goed vastpak, ik kan me geen lievere schoondochter wensen! ”
“Dank u Leon, ge maakt me heel blij, ik heb alleen schrik wat Margot gaat zeggen, ze had zo graag Helena als schoondochter . . . . ” “Sara, wij hebben graag een schoondochter die onze zoon intens gelukkig maakt en het is niet Helena maar jij . . . . . ” “. . . en dat vinden wij prima . . . ” klonk er van uit de deur, Margot was net binnengekomen “Sara liefje, ik zie dat jullie gelukkig zijn, wie ben ik om mijn zoon zijn keuze af te keuren als ik zie hoe gelukkig hij is!! ” Ze sloot Sara in haar armen en Simon pinkte een traan weg, Leon klopte hem op de schouder, “Tis goed zoon, je maakt ons héééél gelukkig!! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-05-2012 15:59

Part ninety-seven

Margot was verrast geweest om Simon en Sara bij Leon te zien, maar de glimlach op Leon’s gezicht was het waard om Sara met open armen in de familie te verwelkomen, als zij de oorzaak was van zowel Simon’s geluk als Leon’s verbeterde gezondheid dan kon ze alleen maar blij zijn! Ze hadden een hele tijd naast zijn bed gezeten en verteld over Fuerteventura, (niet alles) de boottrip, de vissersdorpjes, het hotel. . . .! Leon vroeg hoe het op Presence ging en zei tegen Sara dat ze er geen doekjes mocht omwinden, als het slecht ging moest ze ook de waarheid zeggen, maar ze kon hem geruststellen, het ging redelijk goed, als iedereen zou meewerken ging het de goeie kant uit, en de schulden aan Ecomoda waren niet meer zo dringend aangezien Arne weer ging zorgen dat het goed zou draaien en een eigen kantoor kreeg op Presence wat de samenwerking zou bevorderen! “Das een goed plan Sara, zie je wel dat ik gelijk had Margot, wat een slim meiske Sara is . . ” “Jaja Leon ge hebt gelijk, ge hebt da altijd gezegd, maar ge maakt ze verlegen. ” knikte Margot in haar richting . Sara had blosjes op de wangen van zoveel complimenten . “Allee genoeg over het werk pa, hoe gaat het nu me U, ge zijt precies een beetje beter, voelt ge u ook sterker, ik bedoel uw hart he ?” “Simon, u gelukkig zien heeft me veel deugd gedaan en dat Presence op zijn pootjes terechtkomt ook, maar ik voel me nog steeds zwak en ik heb zo weinig kracht om een inspanning te doen, ik hoop dat de dokter binnenkort beter nieuws heeft! ” zei hij . “De dokter, waar hebt ge het over ?” “Binnenkort moet je vader terug naar het ziekenhuis, er worden testen gedaan hoe het nu is met zijn toestand en ze gaan proberen om hem ondanks zijn leeftijd op de harttransplantatie lijst zetten, wie weet kan hij zo weer de oude worden! ” “ Das fantastisch nieuws, maar das toch een zware operatie he ma ?” “Ja er zijn risico’s, vooral omdat Leon nu zo zwak is, maar natuurlijk gaan de dokters dit niet voorstellen als ze geen goede vooruitzichten hebben en hoop doet leven he Simon! ” “Ik heb het willen opgeven Simon, maar nu wil er weer voor gaan, ik wil weer beter worden, als ik kan zou ik graag op jullie huwelijk aanwezig zijn in plaats van in mijn bed te liggen en misschien ooit wie weet . . . . . . . ravotten in de tuin met mijn kleinkinderen???” Simon zijn ogen spraken boekdelen, ze twinkelden bij het woord kleinkinderen, om twee redenen, zijn eigen dromen en het feit dat Leon weer zin had in de toekomst!! Hij keek veelbetekenend naar Sara, knipoogde en zij bloosde bij dezelfde gedachten van het huisje, tuintje, gezinnetje droombeeld waar ze beiden over gedroomd hadden. “Pa daar wordt aan gewerkt . . . . . . het huwelijk mag van mij zo snel mogelijk plaats vinden maar als jij erbij wil zijn dan wachten Sara en ik geduldig tot je voldoende hersteld bent natuurlijk, wij hebben ook graag dat je erbij kan zijn . ” “Ja maar da wil ni zeggen dat er niet voort gewerkt moet worden he, een huwelijk vraagt organisatie en planning, gaat ge Marnix vragen om een kleedje te ontwerpen ?”vroeg Margot . Sara had tot nu toe niet veel gezegd, ze genoot gewoon van Simon’s vreugde, hij was zo gelukkig met zijn ouders hun zege voor zijn verloofde, hij had een smile van oor tot oor . Maar nu het over haar kleed ging moest ze toch even haar gedacht kwijt “Euh, ik hou wel van Marnix zijn kledij maar ik zou graag niks te extravagant hebben, das mijn stijl niet, zou hij bereid zijn om iets mooi, eenvoudigs en elegant te maken ?” “Oei das veel gevraagd, Marnix en eenvoud . . . . . das moeilijk te combineren denk ik! ”zei Leon . “Moeilijk . . . . . . . . maar . . . . . . . . . . niet onmogelijk!!! ”zei Simon, “Hij moet jouw wensen vervullen he lieverd, jij moet schitteren op onze trouwdag niet zijn ‘creatie’ je moet hem direkt duidelijk maken wat je wil en geef hem niet teveel de vrije hand als het moet dreig ik wel met een andere jurk van de concurentie!! ” lachtte Simon, “Dan zal ie wel toegeven! ” “Of weer dreigen met ontslag! ”grijnsde Sara.
“Ja das zijn stokpaardje, als ie zijn zin niet krijgt dan komt ie weer met zijn ontslagbrief zwaaien!! ” zei Simon licht geïrriteerd, hoeveel keer Marnix da al geprobeerd had wist hij niet maar hij was ondertussen de tel kwijt! “Tis een Diva he, met streken! ”Sara sloeg de nagel op de kop met haar omschrijving. “Jaaa, das Marnix helemaal! ”lachten ze samen.
“Simon, zouden we Leon niet beter wa laten rusten, we zijn hier al een tijdje en we kunnen in het weekend nog eens terugkomen, misschien kunnen we tegen dan al een paar plannen maken voor het huwelijk! ” “ Ja dat zou fijn zijn, komen jullie zondag of zo nog maar eens langs dan eten we gezellig samen lunch op het terras! ” zei Margot, Leon knikte goedkeurend! “Ok dan tot zondag! ” Simon stond recht gaf Margot een kus op de wang en Leon een warme omhelzing, Sara volgde zijn voorbeeld en Margot liet ze buiten langs de voordeur. Eindelijk weer alleen!! Sara werd door Simon tegengehouden en ze draaide zich verbaasd om “Eerst iets belangrijk, ik heb twee uur braaf op een stoel gezeten, krijg ik nu geen knuffel en een kusje ???” “Ocharme, ja dat heb je nu dubbel en dik verdient se” ze sloeg haar armen om zijn hals en trok hem omlaag zodat ze haar lippen naar de zijne kon brengen, teder kuste Simon haar en ze gaf vol overgave toe aan zijn warme onderzoekende tong die tussen haar lippen glipte en de hare zocht! Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en hij trok haar in zijn armen en hief haar van de grond waar hij haar zachtjes heen en weer wiegde, terug op haar twee benen voelde ze zich licht in het hoofd, zijn kussen hadden haar weke knieën gegeven, ze wandelden naar de auto maar ze hield zich stevig vast aan zijn arm, ze nam plaats in de auto en Simon zette zich achter het stuur . “Naar huis ??”vroeg hij. “Ja Simon, liefst snel, ik wil dringend met je naar bed! ” haar ogen smeulden vol vuur en verlangen naar hem . “ Zo’n verzoek kan ik moeilijk weigeren!! ” hij boog zich naar haar toe en drukte nog snel een passionele vurige kus op haar lippen en startte de wagen, met gierende banden vertrok hij . . . . .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-05-2012 15:59

Part ninety-eight

Hans had de hele dag rondgereden voor Presence van winkel naar winkel, hij verlangde om gewoon thuis, in zijn eigen huis, relaxed onderuit in zijn eigen zetel te zakken, hij was dat avontuurlijk leven met Lut niet gewoon en wou af en toe rust, maar dan voelde hij zich schuldig tegenover haar, hij wou haar niet kwetsen en geeneen wou de andere verbieden wat ze altijd gewend waren te doen, Hans moest voor Lut niet veranderen en andersom ook niet, maar als twee personen zo verschillend zijn is er dan een toekomst voor ze weggelegd ???
Die vraag was simpel, blijkbaar wel, er verscheen een glimlach op Hans zijn gezicht, hij dacht aan Sara, een groter verschil als zijn dochter en Simon was er niet en toch kon je zien dat ze dolverliefd waren en Lut dacht dat Simon zelfs verliefd geworden was op de oude Sara, nù was het niet moeilijk om van haar te houden, iedereen draaide zijn hoofd als ze voorbij kwam, maar Simon had blijkbaar voorbij haar uiterlijk gekeken en de binnenkant had hem doen smelten . Misschien moet ik toch maar naar Lut’s appartement rijden, als ik naar huis rijd ontwijk ik haar gewoon en dan lossen we niets op, ik zal eens met haar praten . . . . .
Hij keerde de wagen en reed weer richting stad . .

Ondertussen was Lut net hetzelfde aan het denken, ze zag Hans doodgraag, hij was ongedwongen en een beetje naïef, maar dat was zo fijn aan hem, ongecompliceerd, alles was goed voor hem, maar ook al was ze van dezelfde mening op veel vlakken, af en toe had ze toch graag dat hij eens wat meer op zijn strepen zou staan of eens ni zo zou twijfelen of eens wat uit die huiselijke cocon zou komen en proeven van het stadsleven, maar hij deed niet liever dan thuis zitten en da was gezellig . . . . . voor eventjes, dan werd Lut rusteloos en wou ze een stapje in de wereld zetten, ze besloot net hetzelfde als Hans, er moest nog eens gebabbeld worden .

Sara was heel blij toen Simon de auto eindelijk tot stilstand bracht, ze waren net thuis van Leon en Margot, het was een aangename zelfs vrolijke middag geweest, ze hadden over het huwelijk gepraat, meer bepaald de jurk die ze zou willen en of Marnix al dan niet deze zou ontwerpen!
En Simon had genoten, ze had hem zien glunderen, en hij had Leon aangemoedigd om weer gezond te raken voor ze trouwden, hij wou zelfs op het huwelijk aanwezig zijn!
Haar dag kon niet meer stuk, ze hadden nu de hele avond weer voor zich, en haar verzoek om snel thuis te willen zijn was door Simon héél goed ingewilligd, hij had als een gek gereden en af en toe in haar vurige ogen vol van verlangen gekeken, ze had haar hand in zijn hals genesteld en streelde langzaam door zijn haar dat boven de rand van zijn hemd krulde. Het werd een beetje langer en ze kon net met haar vingers één lokje telkens weer rond draaien . Het kriebelde. . . . . en Simon lachtte guitig naar haar, hij was soms zo onweerstaanbaar . . . . . . correctie . . . . . altijd onweerstaanbaar!! Ze liepen hand in hand naar de voordeur en Simon stak de sleutel in het slot en opende de deur . “Home sweet home, ik had nooit gedacht dat ik dat zou zeggen van mijn koude onpersoonlijk appartement, maar jij maakt er een warm nestje van alleen al door je aanwezigheid! ”zei hij vol liefde in zijn stem, hij gaf haar een licht zoentje in haar hals terwijl ze wachtten op de lift . In het appartement smeet hij zijn sleutels op het salontafeltje en liet zich in de zetel vallen, “Amai wat een bewogen dag weer he, ik ben blij dat we thuis zijn, kom eens bij mij zitten! ” Hij pakte haar beet bij haar heupen en trok haar op zijn schoot, ze schrok van zijn hevigheid, maar lachtte toen ze zijn getuite lippen zag die wachten op de hare . . . . “Simon gekkie, je doet me schrikken!! ”ze gaf hem een snel kusje op zijn mond en vleidde zich dicht tegen hem aan, “Je hebt gelijk, het was een bewogen dag, maar het fijne eraan is dat we ’s avonds in elkaars armen tot rust kunnen komen, en dat vind ik zalig, in jouw armen liggen! ” “Ja en dat gaat van nu af altijd zo zijn, denk je dat je dat ziet zitten zo alle avonden met mij hier . . . . . je gaat me misschien beu worden, of saai vinden of irritant of . . . . . . . . ” hij was aan het plagen maar Sara reageerde heftig “Nee nooit!! niks van dat alles, ik zie je zo graag, echt graag, ik kan niet meer zonder jouw!! ” “En trouwens, ik denk dat we wel iets zullen vinden om de saaie avonden te vullen, ik heb inspiratie genoeg hoor . . . . . en als jij ook je inspiratie laat werken zijn we al met twee . . . . . dus we zullen allesbehalve saaie avonden hebben en anders hebben we nog altijd mijn dromen he, gingen wij die niet allemaal naspelen, allee toch diegene waar jij en ik in voorkomen he . . . . .! ” Simon lachtte luidop “Zijn er nog andere rare dromen dan??” “De gekste. . . . . je moest eens weten. . .!! ”grijnsde ze!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-05-2012 16:00

Part ninety-nine
Ze zaten gezellig dicht bij elkaar op de zetel, Simon vroeg of ze iets wou drinken ?
“Euh, heb je nog pepsi max in de koelkast staan?” vroeg ze . “Ik bedoelde eigenlijk iets straffer, zoals een aperitiefje, een wijntje of zo! ” zei Simon . “Ik ben zo geen drinker, lust niet zo veel van die dingen . ” antwoorde ze . “Een glaasje voor de gezelligheid kan geen kwaad, iets lekker zoets, een portootje misschien . . . . ?” “Wat is dat, heb da nog nooit gedronken, is dat zoals wijn of zo . . . ?” “Ja, het is zoet en je drinkt er kleine glaasjes van, en nippen niet achterover kappen he . . . . .!! ”lachte hij “Wil je eentje proeven, dan neem ik er ook eentje, het verwarmt je vanbinnen! ” “Ik heb niet veel opwarming nodig in jouw buurt maar ok ik zal ééntje proeven! ” stemde ze toe . Hij schonk twee glaasjes rode porto in en overhandigde eentje aan haar, hij zette zich naast haar en klonk met zijn glas tegen het hare, “Op ons, onze liefde en de toekomst!! ” Ze zette het glas aan haar lippen en nipte zachtjes een paar druppeltjes naar binnen, ze liet de zoete smaak van de porto over haar tong lopen en het prikkelde haar keel, ze schraapte een beetje het prikkelend gevoel weg en ondanks het maar enkele druppels waren voelde ze de drank omhoog stijgen waardoor ze onmiddelijk licht in het hoofd werd! Ze kreeg blosjes op de wangen “Lekker ??” vroeg Simon . “Ja, tis lekker, zoet, bijna stroperig zelfs, maar wél straf, daar drink ik zeker geen twee glazen van of ik sta niet in voor de gevolgen, je weet, ik en een drankje dat is geen goede combinatie “ lachtte ze verlegen . “ Ja dàt kan ik me nog héél goed herinneren, maar spijt dat je toen een beetje tipsy was heb ik nog nooit gehad, anders hadden we ons verstand beter laten werken en waren we nooit bij elkaar in bed verzeild geraakt en ik vond je die nacht heel ontwapenend en lief, zo onschuldig, als ik toen geweten had welke slechte ervaring je had meegemaakt had ik veel zachter en tederder met je gevreeën!!! ” “Das lief van je, maar je hebt het al ruimschoots goed gemaakt, ik heb al veel van je tederheid kunnen genieten . . . . . . . en ik denk dat je mij nog veel tedere dingen kunt laten zien, voelen en ervaren!!! ” “O ja héél veel zelfs lieve Sara, trouwens had jij daarstraks geen verzoekje voor mij . . . .! ” “Ja eigenlijk wel he, ik dacht dat je het vergeten waart, maar ik wil het gerust nog eens herhalen als het niet meer herinnerd . .! ” “Das heel lief van je maar ik denk dat ik zoiets niet snel vergeet, ik hoor je anders graag smeken om met je naar bed te gaan dus herhaal de vraag toch maar eens” grijnsde hij . “Je bent slecht . . . . ” Ze nam zijn hoofd tussen haar kleine handen en keek recht in zijn ogen, “Ik herhaal . . . . . Simon van Wijck, wil jij nu dringend met mij naar bed ???” “Hoe kan ik zo’n lief verzoek nu weigeren, zeker als het dringend is!! ” Hij stond recht, nam haar hand vast en trok haar recht uit de zetel, ze volgde hem gedwee naar de slaapkamer, vol van verlangen keek ze naar hem op, hij liet haar voorgaan in de slaapkamer, plots liet hij haar hand los, “Wacht even, ik kom direkt terug . . . . . . . ”, hij liep snel naar de living en nam de twee glazen port mee . . . “Onze drankjes nog, zonde om zoiets lekker te laten staan! ” Hij zette haar glas op het nachttafeltje en nam een slok van hetzijne, drukte zijn lippen op de hare en liet een straaltje porto tussen zijn lippen stromen zodat Sara tegelijk zijn warme mond en de zoete porto proefde, als ze daarnet van die paar druppels porto al licht in het hoofd werd dan kreeg ze nu van de combinatie Simon en porto nog zwakke knieën bij, ze liet zich op het bed zakken en liet een hoorbare “wow” ontsnappen . . . . . “We beginnen nog maar net Sara, wacht maar even met die wow . . . . .! ” Ze keek met grote ogen naar hem op en ze likte langs haar lippen waar ze de zoete port nog smaakte en de warmte van Simon’s hevige zoen langzaam wegebde. . . . .
“Waarop wacht je dan nog . . . . . . . ik ben helemaal klaar voor je . . . . . ” “Geduld liefste . . . . . . wees geduldig en geniet . . . .! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Plaats reactie