Sara verhaal Cally

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
Plaats reactie
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-02-2012 15:32

Part fifty-nine

“Hoi Mariëlla, sorry dat ik je stoor je zal het vast wel druk hebben zo net terug van Fuerteventura, maar je had toch gezegd dat als ik een probleem had ik je even mocht bellen ?”
zei Sara een beetje op verontschuldigende toon omdat ze haar nu al moest lastig vallen, ze waren nog maar net terug en nu al een schoonheidscrisis! Nee ni echt maar toch wou ze het allemaal perfect doen!! ”Ik zat met een probleem, de volgorde van al die cremes en da truukje voor die mascara en wa was da weer met dat lippenpotlood . . . . . . ???” “Ik hoor het, jij hebt effe hulp ter plaatse nodig, ik kom af, binnen een kwartierke ben ik er, geef je adres even!! ”lachte Mariëlla.
Exact een kwartier later stond ze voor de deur met haar koffer vol truukjes en cremekes, ze schrok, ”Lieve kind, je hebt mij niet nodig, je ziet er prachtig uit, je haar en je beugel is weg én een nieuwe bril, je ziet er fantastisch uit!! Je hebt er geen gras laten overgroeien vandaag, wij bekomen allemaal van de reis en jij gaat gewoon onvermoeibaar door, waar haal je de energie???” “De liefde, ik zweef voor de moment en ik wil dat vanavond onvergetelijk wordt voor mij en Simon!! ” “Aaaah L’Amour” zei ze met een grote smile! “Kom schoon kind, we zullen uwe prins op zijn wit paard eens van zijn paard laten vallen van het verschieten!! ”ze nam haar bij de hand en trok haar mee de trap op, ”De badkamer is boven ???” “ Jaja, boven . . . . . ”zei ze verbouwereerd door zo’n doortastendheid, die had ook maar een half woord nodig!
Simon ‘de prins ‘van zijn paard laten vallen! Waar haalde ze het, alle Sara gniffelde een beetje, ze had al met Arne bedacht dat ze hem van zijn stoel zou doen vallen maar da paard was wel grappig . . . . . en pijnlijk zou Arne zeggen, Aaaauuuwtch!
Mariëlla was net een toverfee met een stafje gelijk zij met al die borstelkes en penseeltjes over Sara’s gezicht ging en ze had er plezier in, ”Meiske ge straalt, die beugel en die bril weg, da haar, ik herken u bijna niet meer” Ze draaide Sara om en ze keek in de spiegel naar . . . . . . . ja naar wat eigenlijk, ze ging dichterbij met haar gezicht, ze was geschminkt, maar zacht en subtiel, géén schreeuwerige kleuren, maar warme bruine tinten en heel zachte oranjeroze lippen, een lichte blos om haar gezicht op de juiste plaats te accentueren en als finishing touch hing ze Simon’s hartje rond haar nek! Mariëlla sloeg haar handen voor de mond, ”Je bent een plaatje, ik wou dat ik een fototoestel bijhad en dit kon vereeuwigen!! ” Nee dit is voor Simon alleen bestemd, voor hem alleen!! ” Sara liep naar de kamer, daar stond een grote spiegel en kon ze het volledige resultaat bekijken, ze stond verstomd, de tranen kwamen boven en Mariëlla proffessioneel als ze was riep verschrikt “Niet huilen je ruïneert je make-up!! ”
Ze gaf haar snel een tissue en Sara depte snel haar ogen droog en herpakte zich, ”Ik . . . ik had nooit gedacht dat ik er ooit zo . . . zo . . . ” “Zo mooi, elegant, vrouwelijk en prachtig zou uitzien ????” vulde Mariëlla aan!! ” Kind toch, het heeft altijd in jouw gezeten en nu past de buitenkant perfect bij je schoonheid aan de binnenkant! ”
“Buitenkant bij de binnenkant passen” mijmerde ze, ”Ja das juist je zegt het goed, ik zie er nu uit gelijk ik me voel, mooi vanbinnen en mooi vanbuiten! ” lachtte ze, ze gaf de visagiste een stevige knuffel en bedankte haar om zo snel ter hulp te schieten, waarop ze haar naar de deur begeleide.
Ze keek op de klok 19. 23 al, oei ze moest voortmaken, ze zou nog te laat komen, voor het gemak belde ze een taxi, zo staptte ze alleszins niet op de bus, de chauffeur zou een appelflauwte krijgen als hij haar zo zag! Ze lachtte, ze had eens gedroomd van Simon als chauffeur, stel je voor als hij haar zo zou zien, hij reed met zijn bus tegen een boom van het verschieten, neenee Sara géén ongelukken, dan dacht ze aan Precense en die omhooggevallen Britt, ze zou haar wel eens op haar nummer willen zetten nu ze zo uitzag, ze kon het helemaal dromen, ze zou uit de lift geschreden komen terwijl Simon, Alexander, Thomas, Nils, Lieven en zelfs Marnix als een schoothondje achter haar aan liepen om haar op haar wenken te bedienen, ze zouden allemaal in een nederige gebogen houding achter haar aan schuifelen en ja knikken op al wat ze zei . . . . . . en Helena zou naast haar stoel gaan zitten en vooral Britt . . . . . die zou door haar eens minachtend worden bekeken en ze zou zeggen, ”Ik eis van een secretaresse veel méér klasse, Lieven zoek een andere deze voldoet niet!! ” Waarop Lieven een C4 tevoorschijn tovert en prompt onder haar neus duwt, en Britt roept . . . . . ”Waarom moet mij dat nu overkomen!! ” Sara werd uit haar enorm leuke droom gehaald door een klop op de deur, de taxichauffeur was er, ze opende en de man moest eens twee keer kijken, hij kon zich nog net ervan weerhouden om schaamteloos tussen zijn tanden te fluiten . Sara lachtte en zei een beetje frank, ”Doe uw mond toe meneer, straks vliegt er een vlieg in! ” Waarop de man in de lach schoot . Touché juffrouw, het spijt me maar naar zoiets mooi moet ge wel kijken, mijn excuses . ” “U moet zich niet excuseren, ik zal het als een compliment beschouwen, als u al zo reageert wat moet mijn verloofde dan wel niet doen zodadelijk?” glimlachtte ze fijntjes waarop de lieve man al direkt wist dat het nutteloos was om nog te vleien en haar naar de taxi te begeleiden . Ze nam plaats en zag dat de man nog steeds in de spiegel naar haar keek . ”Ogen op de baan, meneer!! ” “Zodra ik van u het adress krijg kijk ik enkel nog naar de baan!! ” diende hij haar van repliek, waarop ze beschaamd bloosde en hem verteld waar ze heen moest! Hij lachtte, ”Uw verloofde is “one lucky guy”!!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-02-2012 15:32

Part sixty

Sara was vol van vertrouwen, ze had al vele blikken gekregen die niet mis te verstaan waren, enkele mannen waren zelfs beginnen fluiten en er was een jonge gast die door het achteromkijken tegen een paaltje gelopen was, ”Auwtch “dacht Sara spontaan, ze schoot zelfs in de lach toen een knappe gast naar haar keek en zijn vriendin hem een vernietigende blik toewierp en hem meesleurde, vér uit haar buurt . Ze vond het wel opwindend dat andere vrouwen haar zelfs als een bedreiging zagen, zij Sara de Roose, bloedmooi en verleidelijk een gevaar voor alle vrouwen die voortaan hun mannen aan de leiband moesten houden, gekke dromen kwamen alweer voor haar ogen en met een grote glimlach stapte ze het restaurant binnen, waar de zaalchef haar ter hulp schoot, ze liet haar zwarte omslagdoek van haar schouders glijden, waardoor haar mooi gebruinde huid ontbloot werd, ze had geen diepe décollete maar die naakte schouder was al genoeg om een paar hoofden te doen draaien in haar richting, eerst de mannen en in een reactie op hen, de vrouwen die bij ze zaten!
Ze zag geen Simon, ze vroeg naar hun reservatie en de man lachte direct breeduit . “Volgt u mij, Mijnheer van Wijck zit in onze privé salon, te wachten op u. . . . . .! ” “ Privé, waarom privé?” Ze dacht direct aan de moment in de pier 19 waar hij niet met haar gezien wou worden . .! ” “Maar nee Sara, das niet de reden . . . . . . hij ziet u doodgraag, hij wil U gewoon voor zichzelf! ” “En ik wil hem ook voor mij alleen, ” Hij opende de deur voor haar en wou haar aankondigen maar ze legde snel haar vinger op haar lippen om hem te doen zwijgen, ze zou stilletjes binnengaan en hem verrassen!! Ze voelde zich al geruster toen ze de ruimte zag, ze was sprakeloos, het was helemaal met kaarsen verlicht, aan de zijkant brandde gezellig een open haard vuurtje, zachte muziek vulde de ruimte en er stond een tafel voor twee gedekt maar er was geen Simon of wel . . . ? “Er stonden twee lederen zetels bij het haardvuurtje en in een zat Simon met zijn rug naar haar gekeerd, ze liep stilletjes op hem toe en legde haar handen op zijn schouders, hij trilde onder haar aanraking! “Simon, ik heb je gemist vandaag, ik hoop dat je het wachten niet te erg vond ??” Hij nam haar hand vast en kuste de palm van haar hand en vleide zijn wang ertegen! Het was zo’n zacht liefdevol gebaar, God wat hield ze van hem!!! “Lieve Sara, ik heb je ook gemist en het wachten was verschrikkelijk maar als het moest wachtte ik tot het einde der tijden op jouw!! ” Ze bukte zich en sloeg haar armen rond zijn hals en fluisterde in zijn oor. “Ik wil je verrassen maar dan moet je je ogen even dicht doen en rechtstaan . . . . ” Simon stond recht en bleef ter plekke staan, ”Ok mijn ogen zijn dicht . . . . .!! ” Sara liep rond de zetel en ging vlak voor hem staan, ze ging met haar hand zachtjes over zijn wang en liet haar hand over zijn gesloten ogen dwalen, ”Dicht laten en niet piepen hé “ “Nee nee ik beloof het dat ik niet kijk” zei hij met een glimlach rond de lippen .
Sara zette een stapje dichterbij en rekte zich een beetje uit zodat ze haar lippen met de zijne in aanraking kon brengen, ze fluisterde, ”Kus me, met je ogen toe!! ” Simon stak zijn handen naar haar uit en nam haar bij haar middel vast, hij trok haar dichterbij en drukte zijn lippen op de hare, na even aftastend haar zacht gekust te hebben werd zijn kus dwingender, zijn tong gleed langs haar lippen, ze smaakte zelfs zoet, dacht hij . . . . . . hij liet zijn tong bij haar binnen glijden en tegelijkertijd voelde hij Sara’s tong zacht rond de zijne draaien, wat een sensatie!!!
Ze kreunde zachtjes en hij trok haar stevig tegen zich aan, hun kus duurde en duurde, zijn tong verkende haar warme zoete mond. . . . . . . . tot er bij hem plots een lichtje ging branden, hij liet haar los en duwde haar op armlengte van zich af . . . . . . nog steeds had hij zijn ogen stijf dichtgeknepen . . . . . . ”Sara????” . . . . . ”Doe nu maar open Simon!! ” “ Ik durf haast niet te kijken, ik weet wat ik gevoeld heb . . . . . je beugel is weg . . . . da is het hé . . . . .!!! ” “Simon, kijk dan . . . . ”ze lachte met zijn reactie . ”Nee, wacht even . . . . . ” Wat is het nu, kijken . . . . niet kijken!! ” “Momentje”, ze keek in de spiegel die boven de open haard hing, ze zag er mooi uit maar hun sensuele stevige gezoen had haar lippen doen zwellen en ze wou haar make-up snel wat bijwerken, als een pro haalde ze snel de stift uit haar handtas en met een snelle beweging over haar lippen zag ze er weer uit gelijk Mariëlla haar had op pad gestuurd! Ze lachte tegen haar eigen spiegelbeeld en draaide zich weer om, ” Nu mag je kijken . . . . . ”
Langzaam opende hij één oog, het was een beetje wazig, het schemerde in deze kamer door het kaarslicht en het tweede oog ging ook open . . . . . . . hij wreef met zijn vingertoppen eens door zijn ogen en keek . . . . . . . . en keek . . . . . . en keek . . . . . .!! Sara stond onbewogen onder zijn blik, ze wachtte op een reactie, maar voorlopig was het volledig stil van Simons kant . Hij opende zijn mond en wou iets te zeggen maar er kwam niets . . . . . . helemaal niets!!! Hij zag zelfs een beetje bleek vond ze, de shock was te groot voor hem! “Simon, gaat het wel ? Je ziet bleekjes . . . . . ” Hij knikte . . . . . . maar kon nog steeds geen lettergreep uit zijn mond krijgen . Ze stapte dichterbij en nam zijn hand vast, ze bracht die naar haar lippen en kuste zijn vingertoppen alvorens zijn hand over haar gezicht te laten glijden, ” Geen bril meer, geen beugel, make-up en ander haar, het is even een shock voor je, maar hier . . . . ” ze nam zijn hand en legde die over haar hangertje dat tussen haar borsten genesteld zat . . . . ” zit nog steeds hetzelfde hart, mijn hart dat jouw toebehoort!!! ” Ze keek diep in zijn ogen, hij boog zijn hoofd en raakte met zijn voorhoofd het hare aan, zo stonden ze een tijdje, hij met nog steeds zijn hand op haar kloppend hart en zij met haar hand op het zijne, hun hartslag liep als een wonder gelijk!!
Toen zei hij voor het eerst iets, ”Mooi . . . . je bent zo mooi. . . . . . er zijn geen woorden voor!!! ” Sara, slaakte een zucht van opluchting, ze sloeg haar armen om zijn middel en zei zacht “Dank je “
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 02-03-2012 17:34

Part sixty-one

Simon had zich eindelijk hersteld van de shock, hij had minutenlang naar de vrouw gestaard die voor hem stond, met zijn ogen dicht had hij helemaal geen moeite om Sara te zien omdat haar stem hem zo vertrouwd was, maar toen zijn ogen open gingen en er voor hem een goddelijk wezen stond kon hij nauwelijks geloven dat het ‘zijn’ Sara was! Tot ze hem aansprak dacht hij dat zijn ogen hem bedrogen maar zijn oren vertelden dat het wel degelijk Sara was die hem gekust had! Hij liet het beeld van deze mooie verschijning langzaam bij hem binnendringen, haar haar was mooi opgestoken met enkel speelse krullen rond haar gezicht, ze was mooi gekleed, prachtig zelfs, die blote schouder deed hem huiveren en zo zonder bril en subtiel geschminkt zag hij pas hoe mooi haar ogen waren . Uiteindelijk had hij zijn stem weer teruggevonden en had hij kunnen stamelen dat ze zo mooi was dat hij er geen woorden voor vond, waarop ze zich opgelucht in zijn armen nestelde .
Ondertussen waren ze bekomen van de emotie en Sara maakte zich los uit zijn armen, ze nam zijn gezicht tussen haar beide handen, drukte haar lippen op de zijne en kuste hem liefdevol en zacht . “Ik hoop dat je blij bent met je verrassing?”Simons uitdrukking ging van verbazing over ongeloof naar een enorme glimlach van oor tot oor! ”Blij, blij . . . . . . . . Sara ik ben helemaal van m’n stuk, je hebt me de shock van mijn leven bezorgd maar mijn hart heeft het niet begeven het is alleen versterkt in mijn gevoelens voor jouw, je bent ongelooflijk mooi, zo mooi dat het me angst aan jaagt! Ik ga je nooit uit mijn zicht willen laten gaan, bang om je te verliezen !! Haar hand ging verschrikt naar zijn mond, ze legde haar vingers tegen zijn lippen “Zeg zoiets niet Simon, je gaat mij nooit verliezen, ik hou al zo lang van je en nu je eindelijk van mij bent geraak je me niet zo makkelijk meer kwijt hoor!!! ” “Daar ben ik nu eens heel blij om se! ” lachte hij .
Plots werd er op de deur geklopt, het was de zaalchef die kwam vragen of ze al iets te eten wilden en of hij een glaasje champagne mocht inschenken uit de koeler die reeds klaarstond .
“Champagne ?”vroeg Simon, Sara knikte . Hij legde zijn hand op haar rug en begeleide haar naar het tafeltje, trok haar stoel achteruit en schoof hem onder haar terwijl ze ging zitten. Hij boog voorover en gaf haar nog een kus op haar wang en trok een spoor kleine plagende zoentjes over haar naakte schouder, ze beefde onder zijn aanraking . Hij liep rond het tafeltje en ging tegenover haar zitten, hij nam zijn glas vast en zei “Een toast . . . . op ons, de liefde en jouw schoonheid!!! ” Sara nam haar glas en klonk met zijn glas en zei “ Op onze liefde dat ze eeuwig mag duren! ” “Daar ben ik vast van overtuigd, voor eeuwig en altijd! ”
Hij zette zijn glas neer en vroeg of ze een hapje wou eten, de liefde maakte hongerig lachte Simon . “Ja das waar!! ” zei Sara, ze knipoogde vanachter haar champagneglas “. . . . en niet alleen voor eten. . . . . ” Simon schoot in de lach “Daar is ze weer, mijn kleine verleidster!!! ”
“Das voor later lieverd, nu eerst eten “ Simon nam de kaart vast en bestelde een lekkere schotel pasta Sara hield het bij een zeevruchtenlasagne . Sara vertelde tijdens het eten honderduit over Arne’s reactie op haar nieuwe look en ook hoe blij ze was geweest dat ze haar beugel had kunnen laten weghalen, ze had het ding al die tijd vervloekt maar was toch blij met het resultaat, waarop Simon goedkeurend knikte, hij vond het geweldig hoe ze helemaal loskwam en ze maakten plezier met verhalen te verzinnen wat de reacties zouden zijn op Presence . Sara gierde toen Simon veronderstelde dat Britt wel eens spontaan om haar C4 zou vragen omdat ze niet in haar schaduw zou willen staan!!! En Lieven zou haar niet direct herkennen en proberen haar te versieren, waar hij dan kon ingrijpen en met grote woorden kon stellen “Sorry deze mooie dame is reeds bezet!! ” waarop Lieven met groot dramatisch gehalte “Ik heb toch ook nooit geluk in de liefde “ uitroept en aan Sara vraagt of ze per toeval geen zus heeft voor hem, waarop Sara zich dan kenbaar maakt aan hem en hij een appelflauwte krijgt!! Ze lagen beiden in een deuk . . . . . . . de maaltijd zat er op en hij leunde voldaan achteruit, er klonk een bekend liedje door de kamer, ”My heart wil go on . . . . ” Hij stond recht en ging naast haar staan, ”Mag ik deze dans van u, schone dame “ Sara lachte, ze nam zijn hand en zei “U mag . . . . deze dans en alle andere voor de rest van ons leven!! ”
Hij liep met haar tot aan de open haard waar nog steeds een vuur brandde, hij draaide haar een keer rond onder zijn arm, haar rok zwierde elegant rond haar benen, toen trok hij haar tegen zich aan en op de tonen van Celine Dion wiegden ze zachtjes heen en weer hun hoofden tegen elkaar en hun harten dicht bij elkaar klopten op hetzelfde ritme, dit voelde ongelooflijk goed!!! “Sara. . . . ” zei hij zachtjes “Ja Simon?” “Ik weet dat je al ja gezegd hebt op Fuerteventura maar ik heb het toen niet echt gevraagd hé ; alle niet écht echt . . . . . bedoel ik, het was geschreven op da kaartje . . . ” hij liet haar los en ging langzaam op één knie zitten, hij nam haar hand vast en zei “Sara de Roose, mijn mooie lieve Sara, wilt gij met mij Simon van Wijck trouwen en de rest van uw leven bij mij blijven zodat ik u kan liefhebben voor de rest van mijn leven! ” “Ja Simon, ik wil! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 02-03-2012 17:35

Part sixty-two

Arne was al een tijdje bezig in de chocolat toen zijn gedachten naar Sara dwaalden, hij had haar nog nooit zo gelukkig gezien, zelfs niet toen ze ‘cum laude’ afstudeerde en haar vake zo trots stond te blinken, dus Simon moest vast en zeker iets goed doen . Het verhaal van hun liefde was niet goed begonnen en had al heel wat te verduren gehad maar het einde zou vast mooi worden!! Nu Sara terug was van Fuerteventura met Simon aan haar zijde begon Arne alweer te dromen over een toekomst voor Ecomoda, het bedrijf dat slapende gehouden werd tot de problemen met Presence opgelost werden! Het was misschien een beetje voorbarig maar hij droomde alweer van de mooie bedrijfswagen die hij met pijn in het hart had teruggebracht naar de garage en de creditcards waarmee hij in ‘de koopvaardij’ simpelweg een kreeft kon bestellen en met de glimlach betaalde, ja dat was pas leven!! “Helaba, staat gij te dromen, ik heb al drie keer een pintje gevraagd “ Arne schoot wakker uit zijn mooie dagdroom over zijn status als General Manager van Ecomoda! ” hij tapte drie pintjes en zette die op de toog “Alstublieft das dan 5 euro 40 “ “Watte, voor één pint zei de klant verschrikt ??” “Ah nee u zegt net dat u drie keer een pint hebt gevraagd dus u krijgt er drie . . . . . . . allee mits betaling natuurlijk, das dan 5 euro 40, zo werkt dat hier, u besteld ik tap en u betaalt!! ”
“Ja zeg . . . . . ” de man zwierde 6 euro op den toog en nam zijn drie pinten mee . “Arne ge zijt toch meer General Manager materiaal, cafebaas is niks voor u!! ”zei hij tegen zichzelf .

Op hetzelfde moment liep het stapelverliefd koppeltje weg van het restaurant waar ze heel romantisch gegeten hadden. Arm in arm liepen ze door de straten, af en toe stopten ze om naar iets moois in een etalage te kijken en na een tijdlang rond te hebben gewandeld bevonden ze zich op de brug aan het water . Simon hield halt en keek uit over het water, hij leek te peinzen . “ Waar denk je aan ?” vroeg Sara zacht . “Aan vanalles, aan ons op de eerste plaats, aan mijn vader, ik heb hem nu al een hele week niet meer gezien en weet niet of het goed of slecht met hem is, en ook aan Presence, ik wil er voor gaan, mijn vader moet weer trots worden op mij . . . . . ” “En dat zal hij ook worden Simon, samen zorgen wij daarvoor!! ”
“Samen, meen je dat ? Wil je terug op Presence komen werken?” “Ja, ik wil eerst de problemen uit klaren en zodra alles weer op zijn plaats valt kunnen wij ervoor zorgen dat we van Presence weer een bloeiend bedrijf maken, en je vader zal niet anders kunnen dan trots op je zijn! ”
Simon lachte breeduit en tilde Sara omhoog, “Je bent het beste dat me ooit is overkomen Sara!! ” “Simon, zet me neer, gekkerd!! ” Hij zette haar weer op de grond maar hield haar stevig in zijn armen, ze kusten, al het volk dat rond hen liep verdween in het niets, zij alleen stonden daar op die plek, het moment was zo intiem voor hen beiden dat ze zelfs niet merkten dat ze werden aangestaard door enkele mensen die voorbij kwamen, ”Helaba!! ”, lachte een jonge man, “Wij hebben ook gevoelens hoor! ” Waarop de betovering verbroken was . . . . en de magie van het moment verdween!! Sara lachte ook, ”We staan hier wel ‘en plein public’ he iedereen kan ons zien. . . . . ” “Van mij mag iedereen zien welke schoonheid er aan mijn zijde staat, ik ben zo trots op je, je bent helemaal opengebloeid van . . . . . . euh . . . ik weet zo direct niets . . . . ”zei hij schaapachtig . “Van lelijk eendje tot zwaan, van distel tot roos, van rups naar vlinder . . . . . . . . . bedoel je zoiets?” lachte ze liefjes! “Je neemt me de woorden uit de mond! ”
“Je bent letterlijk een roos, opengebloeid en geurend naar de liefde!! ”zei Simon fluisterend .
Hun lippen raakten vluchtig, een windvlaag blies Sara’s kleedje omhoog en ze beefde helemaal, ”Brrrr, het word hier frisjes aan het water, ze trok haar zwarte omslagsjaal dichter bijeen en probeerde zich dicht bij Simon te warmen . Hij deed zijn vest uit en hing die rond haar schouders en wreef haar armen een beetje warm . “Tis hier inderdaad Fuerteventura niet meer, ik ben da na die week al niet meer gewoon zo koud ‘s avonds. ” zei Simon .
“Kom, we zullen eens huiswaarts keren, ik heb daar nog een lekker flesje champagne koud staan om de avond af te sluiten, als je dat wil natuurlijk anders breng ik je naar huis als je dat liever wil . . . . . . . ?” “Jouw appartement klinkt veel aanlokkelijker dan mijn klein en eenzaam kamertje thuis! ” “Oké, zo hoor ik het graag, ik zal even een taxi bellen, mijn auto staat thuis, ik moest daarstraks even uitwaaien voor onze afspraak, Arne had me helemaal over mijn toeren gebracht. . . . . .!! ” “Had je ruzie met hem dan ???” “Nee nee, hij had een sms gestuurd om me te bedanken dat ik je deed stralen, en ik belde hem en hij was zo vriendelijk om me te waarschuwen voor onze afspraak . . . . . . . . ik ging niet weten wat me overkwam, dus je begrijpt dat ik frisse lucht nodig had . Ik zat een beetje op hete kolen!! ” hij lachte guitig, ”Arne wou een vlieg zijn om mijn reactie te kunnen zien . . . . . . hij zou zich zeker geamuseerd hebben aan de muur . ” Sara lachte, ”Stel dat ie dan in de soep gevallen was! ” ze staken tegelijk hun hand op, ”Oh Ober er zit een vlieg in de soep!!!! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 05-03-2012 16:18

Part sixty-three

Simon opende de deur naar zijn appartement, duwde die open en liet galant Sara voorgaan alvorens haar naar binnen te volgen . Sara bleef een beetje twijfelend staan in de hal, ze herinnerde zich de keer dat ze van Simon de ring die Michèle had achtergelaten in de badkamer met een smoes moest te pakken krijgen voor Helena hem vond. Dat was toen ze nog maar enkele dagen werkte voor hem als assistente! Ze dacht zelfs dat het haar plicht was om hem uit de penarie te helpen! “Sara, je bent zo ver weg, waar denk je aan ??” “Oh niets, niets belangrijk althans . . . ” “Lieverd, al wat door je mooie hoofdje gaat is van belang voor mij . . . . je had zo’n rare blik, ik zie je liever lachen! ” Hij tilde haar kin op en keek recht in haar ogen, “Sara, ik beloof je dat ik er nooit meer de oorzaak van zal zijn dat jij zulke trieste of bezorgde blik in je ogen hebt, en ik beloof je ook dat ik geen geheimen voor je zal hebben, vanaf nu ben ik een open boek! ” Hij kuste zachtjes haar voorhoofd en dan haar twee ogen,
“ Voila ik heb die trieste blik weg gekust en nu wil ik weer twinkelende oogjes zien, kom geef me je sjaal en dan gaan we gezellig nog een glaasje drinken! ” zei hij . Sara lachte om zijn poging haar weer op te beuren, ”Oké, maar mag ik die champagne inruilen voor een lekkere tas chocomelk, ik vind dat heerlijk ’s avonds gezellig op de bank met zo’n warme kop chocolade. ” “ Uw wens wordt vervuld, ik drink gezellig eentje mee! ”, ze volgde hem naar de keuken, ze keek rond en bewonderde het smaakvol ingericht appartement, “ Het is wel mooi uw appartement, erg . . . . . . . . . . . . hm hoe zeg ik da . . . . . mannelijk en mo. . . . . ” “Mooi??” zei Simon op zijn gekende toontje, Sara schoot in de lach, “Gebruiken wij da woord niet voor iets anders ??” “Zotteke, is het dat dan niet da ge wou zeggen ??” “Nee, ik wou modern zeggen allee tegenover ons oude huisje met klassieke versleten meubels . ” lachte ze . Simon goot twee kommen warme melk in en deed er chocopoeder in, ”Ja maar uw huisje is tien keer gezelliger als hier, ik woon hier eigenlijk niet zo graag, tis hier koud en kil, ik kom eigenlijk hier alleen om te slapen en om te kleden, voor de rest probeer ik hier zo weinig mogelijk te zijn! ” Hij gaf een tas aan Sara en zei “Voorzichtig lieverd, tis heet! ” “Gelijk gij dan” grijnsde Sara ondeugend, ze nestelde zich in de zetel en Simon zette een zacht muziekje op en vleide zich dicht naast haar, ze liet zich in zijn armen glijden en genoot van zijn warme lichaam, de muziek en de chocomelk! “Simon . . . . . . ” “Ja Sara. . . . . ” “Mag ik je iets vragen. . . . . . ??” vroeg ze zachtjes . “Jij mag alles vragen, ik zei toch geen geheimen meer, ik zal op al je vragen eerlijk antwoorden! ” Ze zette zich recht en nam een slokje chocomelk, plaatste de tas op de salontafel en keek verlegen en een beetje ambetant naar haar handen die zenuwachtig in elkaar wreven . Hij nam haar handen vast zodat ze hem aankeek, “Wat wil je vragen, je lijkt bang, heb je schrik voor het antwoord of wat?” zei hij bezorgd . “Het zijn eigenlijk twee vragen en je zou me er toch blij mee maken als ik hierop een eerlijk antwoord kreeg . . . . ” “Geen geheimen Sara. . . . . zeg nu maar . . .! ” “Euh . . . . wat voel je nog voor Helena “
“Ik zie haar graag, en dat meen ik . . . . . . . als zus, vriendin van de familie, we zijn opgegroeid als broer en zus, het was eigenlijk een droom van ma en pa die we vervulden maar in mijn hart zat niet de liefde die ik voor jouw voel, dus heb ik je daarmee gerust gesteld ?” “Ja, helemaal . . . . . ” ze lachte alweer . “En je volgende vraag nu . . . . ” Ze aarzelde, wat als hij iets zei dat ze niet echt wou horen . . . . floep het eruit Sara dacht ze! “Wanneer werd je verliefd op mij, na onze nacht in Rijsel ???” Simon dacht even na maar niet lang, ”Nee Sara, niet na die nacht, ervoor, toen je in de karaoke aan het zingen was, je hebt me toen geraakt, ”hij nam haar hand en bracht die naar zijn hart, “Hier raakte je me toen, ik heb een traan weggepinkt, mijn hart barste van trots toen je op dat podium stond en ik besefte het toen zelf niet meteen maar vanaf toen was ik verloren! ” Ze nestelde zich in zijn armen en met haar hoofd op zijn borst, ze hoorde zijn hartslag, het gaf haar rust en het leek als thuiskomen bij Simon .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 05-03-2012 16:19

Part sixty-four

Op hetzelfde moment dat Sara en Simon lagen te genieten in elkaars armen na de gezellige avond zat Thomas zenuwachtig te wachten in de chocolat, hij had tijdens zijn uitje enkele dagen geleden met zijn ouders een leuk meisje leren kennen en voor het eerst in dagen had hij eens terug gelachen . Hij had de hele tijd lopen treuren over Ann die een relatie begonnen was met Nils en ook het feit dat ie geen job meer had was niet echt een opbeurende gedachte!
Patrick en Ellen steunden hem wel en bij Marnix kon ie ook alttijd terecht voor een praatje, maar Ann was zijn maatje en met haar had hij een mooie tijd beleefd tot die Koen stokken in de wielen kwam steken . . . . . . . nu had ie niks meer, geen job geen lief, allee da was niet helemaal waar, hij had tot zijn grote verbazing wél een vader en het was nen toffe gast en sinds hij weer in hun leven was bleek ook Ellen in alles veel milder te zijn, het deed hen beiden deugd om in elkaars gezelschap te vertoeven! Op dat moment kwam Jana binnen in de chocolat, hij stak zijn hand op om haar aandacht te trekken en ze lachte lief toen ze hem zag!
“Hey Thomas, ik ben toch op tijd he, ik moest eerst weer mijn zus veilig thuis afzetten eer ik weg kon! ” “Jaja ge zijt er toch, das goed, ga zitten wa drinkt ge ?” “Euh . . . geef maar een fruitsapje, lekker! ”
“Arne! Nog een keer een cola voor mij en een fruitsapje! ” riep hij . “Ken jij hier zomaar de cafebaas?” vroeg Jana verwonderd . “Ja hoor Arne is meer een vriend zal ik zeggen, hij kent mij en ik ken hem he . . . ” “Vertel eens, nog gaan bowlen, voor een beginneling hebben we ze toch maar goed afgedroogd he, je zus en haar vriend . ” “ Ja he en ze was er niet gelukkig mee, ’ k heb het een hele week mogen horen thuis!! ” “Soms he . . . . grrrrr, heb jij een broer of zus?Ah nee je was alleen met je ouders, das waar! ”
“Ne cola en een fruitsapke, alles goed Thomas ? Stomme vraag van mij eigenlijk, ik zie dat het goed gaat met u, en wie is deze schone juffrouw, ik denk ni dat ik haar ooit al gzien heb!! ” “Hey Arne, dit is Jana ik heb haar een paar dagen geleden leren kennen toen ik met mijn ma en pa uitgeweest ben, en we hebben onze gsm uitgewisseld toen! ” “Toch handig die gsm ’s en vooral als ge er alle twee een hebt! ” lachte Arne, alle ik ga verder doen dien tap werkt ni vanzelf he!! “Hij is wel grappig he, dien Arne! ” “Ja dat vooral, allee hij vind dat toch van zijn eigen! ” zei Thomas . Ze babbelden over koetjes en kalfjes en het klikte wonderwel, Thomas had gedacht dat het moeilijker zou zijn om over Ann te raken . Na een tijdje moest Jana vertrekken en Thomas vroeg direct of ze elkaar de dag erna weer konden zien, een filmke of zo ? Waarop ze gelukkig geen nee zei! Met een grote glimlach vertrok hij ook huiswaarts .

Sara was in Simons armen in slaap gevallen, hij was haar liefdevol aan het bekijken en streelde rustig door haar haren . Hij was daarstraks serieus geschrokken in het restaurant toen deze elegante en mooie verschijning voor hem stond, nu kon hij haar rustig helemaal in zich opnemen, het waren subtiele veranderingen, zelfs dat niet, eerder een verfijning van wat er altijd was! De haren geknipt en een beetje gekleurd, de wenkbrauwen fijner gemaakt, vrouwelijker, de juiste make-up en die bril, dat was toch een grote verandering, haar ogen spraken boekdelen nu, daarvoor kon je nooit zien welke emoties er allemaal door haar gingen, die bril en haar verlegen houding sloten de mooie vrouw die zoveel gevoelens in zich had op in een cocon die nu pas haar geheimen prijs had gegeven, een prachtige vlinder was uitgevlogen en hij had het geluk haar te mogen bewonderen en liefhebben!!!
Ze lag een beetje ongemakkelijk op zijn rechterbeen en Simon probeerde zich heel stil een beetje te verleggen om haar niet te wekken . Ze schoof onderuit al slapende, waarop Simon zich realiseerde dat deze positie niet veel beter was, toch niet voor hem, haar arm lag nu op een wel heel opwindend plekje, “Sara, lieverd . . . . . . Sara, wakker worden schone slaapster! ”
Sara zette zich recht en wreef over haar ogen, ze wist niet direct waar ze was tot ze Simon onder zich voelde, ze keek op naar hem en er verscheen een glimlach op zijn gezicht. ”Ik ben in slaap gevallen, waarom heb je me niet wakker gemaakt, je nodigt me uit op je appartement en ik lig hier al na een half uur of zo te slapen! ” “Je lag zo lief te slapen ik kon het niet over mijn hart krijgen om je te wekken, trouwens we zijn deze morgen van de vlieghaven gekomen en je hebt waarschijnlijk nog geen moment rust gehad vandaag, daarom heb ik je maar laten slapen, lekker dicht bij mij! ” “Waarom heb je me dan toch gewekt ? Ik lag net zo leuk te dromen . ”giechelde ze. “Van mij mag ik hopen . . . . ”klonk het ondeugend .
“Nee. . . . allee. . . . . . . . . . . . . ja toch een beetje, ik liep over de catwalk en heel Presence stond me aan te moedigen en Britt zag groen van jaloezie!! ” “Das inderdaad een leuke droom, enne waar was ik in jouw droom dan??” “Hihihi, jij stond in de coulissen op mij te wachten, met een roos tussen je tanden . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . enne je was . . . . . . . . . . ” “Ja ik was. . . ”vroeg hij héél nieuwsgierig “Naakt!!!! ” Sara gierde het uit! “Sorry, ik zie je nog voor me staan, eigenlijk ni helemaal naakt, je had een strikje aan! ” nu lachten ze allebei luidop. “Je bent zo mooi als je lacht Sara, hij nam haar stevig vast en ging op zijn rug liggen en tegelijk trok hij haar bovenop zich. “Nu heb je me nog niet verteld waarom je me wakker maakte, terwijl ik zo mooi lag te dromen. . . . . van jouw dan nog wel! ” “Lieverd, waarom dromen als ik hier in levende lijve voor je sta . . . . . . . . . . . . ;allee lig eigenlijk! ” “Ik moest je trouwens wel wakker maken, je lag in een beetje een lastige houding en ik begon ook al wilde dromen te krijgen, en eventjes kan ik wel mezelf in bedwang houden maar met zo’n sensuele, sexy vrouw als jij in de buurt is dat wel heel moeilijk!! ” Ze giechelde, “Ik . . . . sexy. . . ?”. . . . . . . “Ongelooflijk sexy. . . . . . .!!! ”gromde hij!
“En . . . . . heb je je nu dan in bedwang ??” vroeg ze ondeugend terwijl haar vingers over zijn borst en buik naar beneden liet wandelen tot aan zijn rits van zijn broek die ze tergend langzaam opende . . . . . ze kuste hem en beet plagend in zijn lip terwijl hij probeerde langs achter de knoopjes van haar jurk probeerde los te krijgen . Simon kreunde onder Sara’s verleidelijke gekronkel en omdat de knoopjes niet echt meewerkten duwde hij haar recht en vroeg of ze zelf misschien haar kleedje wou losmaken hij was véél te ongeduldig en wou het zeker niet stukmaken, “Ga rustig zitten dan zal ik je dat eens voordoen se” ze liet de knoopjes ongemoeid en maakte de rits opzij open die netjes weggewerkt was in de stof, het kleedje gleed van haar af en ze stapte er simpel uit! “Zo makkelijk als je weet waar je moet zoeken he! ” lachte ze . Ze ging voor hem staan en Simon liet zijn ogen over haar lichaam dwalen, “Kan het je bekoren??” “Ja . . . héél zeker, . . . . . elk stukje van je lijf is prachtig, hij kuste haar buik en liet zijn handen over haar billen dwalen, vakkundig ontdeed hij haar van haar slipje, hij trok haar schrijlings op hem en kuste de welving van haar borsten, ze had een strapless bh aan en met een simpele beweging vloog die door de kamer, hij kreunde en Sara begon één voor één zijn knoopjes los te maken, bij elk knoopje plantte ze een kusje op het vrijgekomen stukje buik tot ze aan zijn broek was, Simon tilde zijn achterste omhoog en in een beweging had Sara hem verlost van zijn broek en onderbroek, ze liet zich weer op hem zakken en nam zijn handen en legde die op haar heupen, met een kleine beweging van haar heupen nam hij bezit van haar of andersom zij van hem en samen bewogen ze op een sensueel ritme tot ze beiden op ongekende hoogten kwamen, Simon kreunde en Sara riep helemaal in vervoering zijn naam alvorens uitgeput en bevend in elkaars armen te vallen! Hijgend lagen ze op de zetel en Sara begon stilletjes te huilen . “Hee waarom huil je . . . . . . . heb ik iets verkeerd gedaan ?”
“Nee Simon, het is van de emotie, ik kan niet geloven dat er iets mooier is dan vrijen met jouw, het was . . . . zo. . . zo . . . . overweldigend mooi” “Jij bent overweldigend mooi lieve Sara, zo mooi je vanbinnen reeds was zo mooi ben je ook vanbuiten, en ik hield al van je met bril en beugel en al wat bij je hoorde, zelfs die verschrikkelijke groene muts! Die ga je nu toch niet meer dragen ?” lachte hij . “En waarom niet, da was een lekkere warme muts hoor!! ” “Sara, dat was een verschrikking, alsjeblieft niet he!!! ” “Ok ok, alleen op verkleed partijtjes dan, dan speel jij de knappe directeur die op de slecht geklede knappe secretaresse valt! ” “Ok maar alleen dan he! ” Ze vleide zich in zijn armen, naakt bij elkaar lagen ze als een lichaam samengesmolten . Zo mocht het eeuwig blijven duren!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 05-03-2012 16:19

Part sixty-five

Ze hadden een lange tijd zo dicht bij elkaar gelegen, hun lichamen verwarmden elkaar, huid tegen huid voelde zo intiem, Sara was weer stilletjes in slaap gevallen en Simon dacht dat het toch comfortabeler slapen was in zijn bed, hij stond stilletjes recht en pakte een slapende Sara op, ze sloeg in een impuls haar armen rond zijn hals en legde haar hoofd op zijn schouder. Hij liep door de gang en duwde met een voet de slaapkamerdeur open . Hij liep naar het bed en vleide haar neer, hij gaf haar een kus op het voorhoofd en ging rond het bed en legde zich naast haar . Sara draaide zich om en nam zijn arm vast en sloeg hem rond haar middel . “Slaapwel lieverd! ” fluisterde hij in haar oor . “Hmmm, slaapwel Simon! ” mompelde ze tevreden, ze drukte haar lichaam tegen het zijne en viel in een diepe slaap terwijl Simon alle moeite van de wereld had om zijn gevoelens alweer onder controle te krijgen met Sara’s naakte lichaam onder zijn handen! Ze voelde zo zacht en warm, hij had nog nooit zulke dingen beleefd als toen ze net hadden gevreeën, de opwinding, de sensaties die hij door zijn lichaam voelde gaan, onbeschrijfelijk mooi was dat, wie had gedacht dat er onder die groene muts en dat seuterige uiterlijk zo’n knappe, sensuele verschijning zou zitten, hij alvast niet en hij kon het soms nog niet geloven maar hier lag ze, naakt, naast hem na een héél romantische avond en een geweldige vrijpartij als afsluiter . En dat was nu zijn toekomst grinnikte hij zacht, de liefde van zijn leven aan zijn zijde en de nachten vol sensualiteit en liefde! En als ze nu Presence nog terug op de rails kregen was zijn geluk compleet, vooral om zijn Sara te kunnen bewijzen dat hij meer in zijn mars had dan hij tot nu toe had laten zien, en hij moest het doen voor haar, zij had zoveel voor hem gedaan en vanaf maandag zou hij op Presence laten zien dat met hem of met Sara niet te sollen valt! Na deze strijdlustige gedachten op zijn ‘te doen lijst’ te hebben gecategoriseerd in zijn hoofd knuffelde hij Sara nog een keer en legde zich neer naast haar, hij lag niet denderend goed en trok zijn hoofdkussen dichterbij zodat hij zijn hoofd dichter bij het hare lag, hij snoof de geur van haar haren op, het rook naar jasmijn en met die geur in zijn neus dreef ook hij af naar dromenland!!

Zondagmorgen kondigde zich aan door zonnestralen die door de gordijnen kwamen piepen en over Simons gezicht vielen, nu was het Sara die hém bekeek, hij was zo schattig als hij zo lag te slapen, haar in de war, zijn bovenlijf bloot, zijn borstkast die rustig op en neer ging, een hand lag op zijn buik en de andere lag boven zijn hoofd . Ze blies zachtjes in zijn gezicht en hij wreef over zijn neus alsof hij last had van een vlieg! Ze lachte stilletjes, Sara liet zich uit het bed glijden om hem niet te wekken, ze zocht naar iets om aan te doen en trok zijn kast open, ze nam een lichtblauw hemd van een hanger en trok het aan, ok das voldoende grinnikte ze ondeugend! Ze liep naar de keuken, en trok de ijskast open, amai das ook ni vet dacht ze, daar kan ik geen ontbijt voor maken, hmmmm, ik bel Arne, hij moet helpen! “Hey Arne, ”zei ze ietwat gehaast, “Je moet even iets voor me doen en het is eigenlijk dringend! ”
“Dringend ?” zei Arne verbaasd en eigenlijk nog niet goed wakker het was zondagochtend en hij sliep gelijk iedere normale mens graag een beetje uit op zondag! “Ja, luister! ” “Ik luister, met volle aandacht zelfs, wat kan er zo dringend zijn op een zondagmorgen behalve uitslapen . . . . ? “Arneee, . . . . . . . . . Ontbijt is dringender, meer bepaald ontbijt op bed! Voor mij . . . . ” “Ah gij wilt da ik u een ontbijt op bed breng, en ter ere van wa?” “Nee Arne, ontbijt voor Simon en mij, maar ik kan niet weg hier, ik heb geen kledij op Simons appartement, ik ga niet da schoon kleed aandoen om bij de bakker binnen te stappen, ze zouden nogal kijken, kunt gij ni voor wa broodjes zorgen en een paar eitjes, wa fruitsap, allee ge weet wel ontbijtdingen he! ” “Ontbijtdingen. ”herhaalde Arne! “Jaaa Arne alsjeblieft, als je dat doet voor mij dan sta ik in schuld bij je en je mag eender wat vragen . . . . denk er maar eens over na, maar eerst ontbijt leveren . . . . . . en snel graag! ” “Amai Sara, ge hebt honger zekers . . . . . ?” “Ook . . . . maar Simon ligt nu nog te slapen en ik wil hem eigenlijk verrassen! ” “Dus, haast je een beetje” “Dank u Arne! ”klonk het van zijn kant . ”Jaja, DANK U Arne! ” “Zo goed ?” “ Het klinkt goed zoveel dankbaarheid van uwentwege, alle ik kom eraan, tot zo! ”lachte hij “Niet panikeren, Arne to the rescue! ” “Weet ge het adres ?” “Ja ik ben daar al wel eens langs geweest . . . . . . . .! ” “Huh, hoe . . . . wanneer?” “Sara wilt ge ontbijt of nog nen hele uitleg over wanneer en waarom ik daar eens geweest bent! ” “Laat maar, ik hoor dat later nog wel eens van je, eerst. . . . . . . ” “Ontbijt komt eraan! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 12-03-2012 12:48

Part sixty-six

Sara had nog eens in de slaapkamer gepiept om zich ervan te vergewissen dat Simon nog in dromenland was, daarna liep ze naar de keuken waar ze al koffie maakte en een ontbijtplateau klaarzette! Af en toe keek ze door de raam naar beneden wachtend op een teken van Arne, tot ze plots Arne zag aankomen rijden op zijn vespa, bepakt en bezakt, hij had blijkbaar zijn best gedaan . . . . ze liep naar de hal trok Simons zwarte jas over haar blauwe hemd aan, ze was niet van plan om Arne binnen te laten maar in da blauw hemd alleen kon ze ook niet de deur openen, Arne zou ter plekke iets krijgen . Ze opende de deur en keek in de gang of hij al uit de lift stapte . De deuren schoven open en daar was hij, ”Hey Arne, bedankt om me uit de nood te helpen, het is heel lief van je om dat voor mij te doen! ” “Nood . . . . tis wa da ge nood noemt he!! ”zei hij verwonderd, ze gaf hem snel een zoen op de wang en nam de zakken over! “Ik moet snel weer naar binnen, Simon kan elk moment wakker worden, maar je weet ik doe iets terug voor je, beloofd! ” “O maar dat zal ik je zeker niet laten vergeten, ik zal vast en zeker iets bedenken! ” lachte hij een beetje geheimzinnig, hij liep naar de lift en drukte op de knop, de deur opende en hij stapte in, hij keek naar Sara die overgelukkig leek, ze maakte aanstalten om weer binnen te gaan toen Arne riep:”Sara . .! ” hij hield de lift open met zijn hand “Ja . . . . is er nog iets ?” vroeg ze . “ Ja . . . . ik wou alleen maar zeggen . . . . . . je ziet er prachtig uit, je straalt, zelfs met die rare jas aan en op blote voeten, en als Simon daar de oorzaak van is, dan is hij de gelukkigste vent die er bestaat en kan ik hem alleen maar benijden!! ” “Ik ben gelukkig dat jij gelukkig bent, das wat ik wou zeggen en nu ga ik ervandoor, laat het smaken! ” “Dank je Arne!! ” riep ze achterna, maar de lift sloot al, ze liep weer naar binnen en zette de zakken tegen de grond, ze hing Simons jas terug, ze rook de lekkere geur van versgebakken broodjes . In de keuken maakte ze snel de plateau klaar, broodjes, croissants, kaas, hesp, fruitsap, koffie, confituur. . . . . . ok, ze nam de plateau en wou naar de kamer gaan toen ze hem weer neerzette, ze maakte eerst ondeugend weer de knoopjes van zijn hemd los en nam de plateau weer vast, ze liep door de gang en met haar bips duwde ze stilletjes de deur open, Simon had zich op zijn buik gedraaid en het laken was van zijn lichaam gegleden, Sara kreeg het alweer warm bij het aanzicht van zijn naakte lichaam ‘beheers u Sara’ dacht ze!
Ze zette het ontbijt op het nachtkastje en kroop naar Simon, ze fluisterde in zijn oor “Slaapkop, wakker worden, het ontbijt is klaar! ” Simon werd langzaam wakker en draaide zich om en rok zich uit, hij gluurde door halfopen ogen naar zijn bedgenote, weerom ging er een kleine shock door hem, ze zat op haar knieën naast hem met niets aan behalve een blauw hemd dat hij herkende uit zijn garderobe en het hing gewoon los dus had hij zicht op haar kleine maar perfect gevormde borsten, ze gaf hem spontaan een kusje op de mond en zei “Goedemorgen Simon, lekker geslapen ?” “Hmmmmhmmm . . . . . . . . . zalig zelfs! ” “Ik heb ontbijt gemaakt, heb je honger?” “Altijd! ”knipoogde hij, ze lachte, “Ook voor voedsel of alleen naar mij ?” “Alle twee, maar het is zondag en we hebben tijd dus eerst ontbijten en dan spelen! ”
“Spelen?” vroeg Sara nieuwsgierig . “Ja met elkaar he, maar eerst ontbijten! ” “Ok, Sara draaide zich om en rekte zich uit om de plateau te pakken naast het bed, waarbij ze haar blote bips onthulde, Simon schraapte zijn keel en zei met schorre stem “Lieverd wil je alsjeblieft je dat hemdje even dicht maken, of we slaan het ontbijt weer over en gaan direct over tot het spelen!! ” “Pretbederver . . . .! ” zei Sara lachend, ”Jij zit toch ook in je blootje, daar krijg ik het ook warm van hoor! ” “Simon trok een punt van het laken omhoog en bedekte zijn onderlichaam van haar ondeugende blik “Zo goed, juffrouw de Roose ?” “Prima Mijnheer van Wijck” Sara knoopte welgeteld één knoopje toe, het onderste! “Plaaggeest” Er verscheen een ondeugend lachje op haar gezicht, ze gaf hem een kopje koffie en een croissantje, Simon beet er in en het smaakte hem verrassend goed! Plots dacht hij aan iets “ Hoe kom jij aan dit ontbijt, ik weet zeker dat heel mijn koelkast zo goed als leeg was op die fles champagne na zat er zeker niet veel eetbaars in! ” zei hij ietwat verbaasd . Sara lachte, “Ja daar kan nog geen muis op overleven op wat hier in jouw kasten staat . . . . . ” Simon trok zijn wenkbrauwen op en vroeg “Hoe heb je dit dan klaargespeeld, ” “Arne!! ” verklaarde Sara . “Arne ??”herhaalde hij ongelovig . “Ja maar ik sta nu wel bij hem in het krijt ik heb hem hiervoor uit zijn bed gezet! ”Simon schoot in de lach, ”Geweldig, Sara je bent gek, die jongen ontbijt laten brengen! ” “Ik kon toch moeilijk zo naar de bakker en die jurk was een beetje overdressed, ik wou niet voor gek staan! ” “Heb jij zo de deur opengedaan, Arne kreeg het vast aan zijn hart met je zo te zien! ” “Zeg wat denk je wel van mij, ik had netjes jouw lange jas overaan gedaan, al wat hieronder zit (wijzend op zijn hemd) is alleen voor jouw ogen bestemd! ” “Zo moet dat lieverd, bedankt voor het ontbijt, het smaakt geweldig en het gezelschap is ook mooi om te zien wat wil men nog meer op een zondagmorgen! ” “Samen spelen. . . . . . . . ?”kaatste ze terug met een lachje . Simon kreunde . . . . . . ”Jij . . . . . jij . . . . grrrrr” “Plaaggeest?” “Ja dat ook, geef me nog maar een koffiekoek ik zal mijn energie al maar op peil brengen! ” “Ja spelen kan héél vermoeiend zijn” zei Sara en ze nam een koffie koek en stopte die in Simons mond, hij beet erin en er viel pudding tussenuit op zijn buik, ”Verdorie . . . . ”Maar Sara was hem voor, ze boog zich naar hem en likte sensueel de pudding van zijn buik. . . . “Hmmmmmmmm heerlijk is dat! ” ze likte langs haar bovenlip . Simon dacht dat zijn hart het bijna begaf van de opwinding, “Sara, mijn honger voor jouw is groter dan voor dit heerlijke ontbijt, het spijt me voor de moeite die Arne allemaal gedaan heeft maar ik kan geen hap meer door mijn keel krijgen”
Waarop Sara het dienblad van het bed nam en met twinkelende oogjes zei “ Speeltijd . . . . .! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 12-03-2012 12:52

Part sixty-seven

Simon greep Sara’s hand en trok haar op het bed, hij nam haar in zijn armen en trok haar tegen zich aan, ”Speeltijd dus . . . . . . ??” “En wat had gij zo allemaal in petto ? Scrabble, mens erger je niet, monopoly ?” “Zeg maar. . . . . wat je maar wilt! ” “Simon ik durf er voor te wedden dat je geen een van al die spelletjes in huis hebt, nee ik had meer iets anders in gedachten! ” “Vertel, je maakt me héél nieuwsgierig! ” “Hoe zal ik het zeggen, het is meer een fantasietje van mij, jij hebt je droomfantasie al gehad op Fuerteventura in de lift en ik heb eens gedroomd over wij tweeën in jouw luxueuze bad met véél bubbeltjes!! ” zei Sara schalks!
“En wanneer heb jij dat dan gedroomd, want jij hebt blijkbaar wel veel wilde fantasiën he, en allemaal over mij ?” “Euh toch veel, en da van dat bad heb ik eens gehad toen ik hier eens iets moest komen doen . . . . ”zei ze een beetje vaag! Ze wou niet beginnen over Helena of Michèlle en da hele geval met de ring op de badkamer . “Maar da was buiten Simons nieuwsgierigheid gerekend, “ Heb jij hier ooit iets moeten komen doen, papieren ofzo afgeven dan?” “Nee ni echt, ik heb eens een ring moeten komen ophalen voor Helena hem vond, van Michèlle! ?”
“Ah ja dat, euh ik wil me daar nog eens voor excuseren, ik had je nooit voor zulke dingen op pad mogen sturen, ik met mijn wilde gedrag soms, en jouw maar de kastanjes uit het vuur laten halen, eigenlijk ben jij te goed voor mij!! ” “Ik verdien het niet dat jij van mij houdt . . . .! ”
Hij keek oprecht schuldig en boog zijn hoofd een beetje beschaamd! “Zeg zoiets niet Simon, ik weet dat dat de oude Simon was en dat er nu een heel andere man voor me zit ! ” “Daar mag je zeker van zijn, door jouw ben ik van vrouwenzot naar zot van één vrouw gegaan en die ene ben jij en ik zal je nooit meer kwetsen, ik weet da ik da al beloofd had en mijn belofte verbroken heb, maar ik ben zo gelukkig met mijn tweede kans dat ik je nu nog eens plechtig beloof, “Ik Simon van Wijck beloof op mijn erewoord om jouw, mijn lieve Sara nooit meer te kwetsen en zal ook niemand anders toelaten dat te doen!! ” “Ok tis goed gekkie, ik geloof je helemaal, en kunnen we nu dan overgaan tot aangenamere dingen, zonder al die plichtplegingen ?” “Euh wat had je in gedachten, het is jouw fantasie he, je zult de leiding moeten nemen! ” “Oh maar ik heb graag de touwtjes in handen Simon, je mag al eerst een lekker bad vullen met véél bubbeltjes, ik kom zo terug! ”ze gaf hem een kus op de mond en liep de kamer uit . Simon schudde zijn hoofd en lachte, wat was ze nu weer van plan ?
Sara liep naar de keuken en nam de fles bubbels uit de ijskast en nam twee champagneglazen mee, ze kwam terug in de slaapkamer, Simon was al in de aanpalende badkamer, het water stroomde al hoorde ze! Ze liep de badkamer in het water was al halverwege en blijkbaar had Simon gul geweest met badschuim er lagen enorm veel witte schuimbelwolken op het water en als ze erin zouden zitten konden ze elkaar waarschijnlijk niet meer zien . “Hier zijn de bubbels! ”zei ze lachend zwaaiend met de fles champagne, ze zette de fles op de rand van het bad met de glazen . Simon had een handdoek omgeslagen en Sara ging voor hem staan, “We zijn toch niet verlegen aan het worden he Simon”, ze stak haar hand uit en trok in een beweging de knoop los waardoor hij weer naakt was . “Da was wel om jouw niet steeds in verleiding te brengen he lieve Sara, ik dacht dat we jouw fantasie gingen waar maken en als ik in mijn blootje loop dan geraken we misschien niet aan het bad!! ” grinnikte hij speels . “Ik stap er al in, kom je ook ?” Simon dompelde zich onder in het bad en zat naar haar te kijken terwijl ze traag op hem af kwam gelopen, ze liet een schouder van het hemd naar beneden glijden en ontblote zo haar borst, daarna gleed het volledige hemd uit en ze stak haar voet in het water, ze stak haar hand uit en Simon ondersteunde die en hielp haar mee in het bad, ze ging voor hem zitten in dezelfde richting met haar rug tegen zijn borstkas en liet zich onderuit glijden zodat ze zalig in zijn armen lag in het warme water tussen het heerlijk geurende schuim . Ze nam een handjevol schuim en blies het omhoog, het landde op Simons hoofd en Sara schoot in de lach, ze draaide zich om en Simon trok haar tot vlak bij hem en ze kromde haar benen rond zijn middel . Ze sloeg haar armen rond zijn nek en druktte haar lichaam tegen het zijne . ”Is dit wat je gedroomd hebt ?” “Nee, ik zat toen geloof ik helemaal gekleed in bad met zelfs denk ik een stapeltje papieren of zo en jij deed net een fles Champagne open of zo, ik herinner me het niet echt allemaal meer het was een gekke dagdroom van een lelijk eendje met een ongelooflijke crush op haar baas! “Heb jij dan chance dat die baas ook een ongelooflijke crush heeft op dat eendje, die ondertussen een mooie zwaan is geworden! ”
Hij kuste haar hals en schouders, liet zijn handen over haar rug glijden en schommelde haar zachtjes heen en weer, een vreemde gewaarwording in haar lenden vertelde haar dat Simon opgewonden was, ze trok zich op aan zijn nek en liet zich langzaam op hem zakken, langzaam wiegde ze in een traag en zacht ritme tot Simon het hoogtepunt voelde naderen, “Sara . . . . Sara . . . . Sara . ” riep hij hees, hij begroef zijn gezicht in haar hals en gromde zachtjes “Bedankt om deze mooie droom met mij te willen delen! ” “Alleen met jouw en niemand anders lieve Simon! ” Een ongelooflijke “KNAL” weerklonk, de champagne had de hitte in de badkamer niet goed verdragen, de stop was eruit geploft en de Champagne gutste eruit!
“Te laat!! ” zei Simon ondeugend “Wij waren eerst! ” verwijzend naar hun liefdesspel dat net voorbij was . Sara lachte, “Zonde van zo’n lekkere Champagne! ” “Ja zonde he, ik koop je wel een nieuwe, een die beter tegen de hitte kan die wij veroorzaken !!! ” grijnsde hij . Sara kuste hem “Merci om mee te ‘spelen’ in mijn fantasie” “Graag gedaan, heb je zo nog dromen ??” “Waarom?” “Wel we kunnen ze één voor één naspelen he! ” “Amai dan gaat ge werk hebben hoor Simon, ik en dromen, das niet simpel! ” “Sara gij zijt niet te doen!! ” “Ja, da weet ik, en gij hebt niet liever! ” “Das waar, . . . . . O. . . . . . zo waar! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 17-03-2012 18:52

Part sixty-eight

Simon en Sara hadden de zondagochtend heel relaxed doorgebracht, ze hadden Arne’s ontbijt verder binnengespeeld na hun heerlijke ‘bad fantasieën hadden met elkaar gelachen en gepraat, over Presence!!! Ze hadden wat grote lijnen besproken hoe ze het gingen aanpakken, Simon ging morgen eerst naar Presence en ook al had hij niets meer te zeggen ginder, hij zou al zijn invloed gebruiken om een stafvergadering te beleggen en dan zou hij Sara weer binnenhalen op Presence, Margot had haar de toegang verboden maar daar zou hij snel verandering in brengen! En hij zou ook zorgen dat er geen misverstanden ontstonden over hun relatie, bij niemand! Sara was zijn verloofde en dat zou hij hen heel goed laten verstaan!
“Simon, je bent zo ver weg met je gedachte, denk je aan je vader ?” “Nee, aan Presence en hoe we morgen onze rentree maken, en ik bedoel daarmee dat we met opgeheven hoofd door de grote deur binnenwandelen, en we zullen ze allemaal overdonderen, jij en ik, samen!!! ”
“Weet je, ik wil proberen vandaag om mijn vader te betrekken bij onze plannen, als jij en ik hem gaan bezoeken en hem kunnen overtuigen van onze toekomstplannen voor Presence wil hij ons misschien steunen en tegen pa gaat ons ma niet ingaan, ik heb voor morgen al iets gepland maar dan moeten we vandaag ons best doen! ” zei Simon gepassioneerd over zijn plan. “Vertellen we hem ook van ons ?”vroeg Sara . “Hij krijg de primeur Sara, ik wil dat hij ziet hoe gelukkig we zijn, het geeft hem misschien de moed om verder te herstellen voor onze trouw! ” Sara vloog rond zijn nek, ”Je weet niet hoe blij je me maakt, ok dan gaan we mijn toekomstige schoonvader een bezoekje brengen! ” Simon lachtte, ’schoonvader’ “ Da klinkt goed he! ” “Fantastisch!! ” “Ik hoop dat hij luistert naar mij! ”zei Sara “Ik denk dat hij dat wel doet, hij heeft altijd veel lof over je gehad en pa is een redelijk mens, alleen ik heb hem diep gekwetst dus hij heeft het even moeilijk om met mij te praten, maar daar gaat verandering in komen! ”zei Simon vastberaden!! Sara vroeg of ze eerst naar haar ouderlijk huisje konden gaan, ze wou iets anders aantrekken, iets dat haar gemoedstoestand uitstraalde, geluk en liefde dus!! Simon was blij dat ze zijn vader met hem wou bezoeken, met haar aan zijn zijde kon hij alles aan . Ze was naar boven gelopen naar haar kamertje en ze had Simon in de woonkamer achtergelaten, hij keek rond en dacht aan haar woorden van gisteren dat zijn appartement mooi en modern was, hij liet zich in de zetel vallen, klassiek versleten noemde Sara de stijl van hun woning, maar duizend keer gezelliger, mits wa renovatie en enkele nieuwe meubelen zou hier iets moois van gemaakt kunnen worden!! Plots ging de deur open en daar was ze weer, ze leek een plaatje uit de boekskes, ze had een wit elegant kleedje aan met daarop een kort vestje met een mooie bloemenprint, haar haar had ze opgestoken en een beetje make-up zorgde voor de finishing touch! “En . . . . ?” ze strekte haar armen uit en draaide een pirouette voor Simon! Hij sprong recht en nam haar in zijn armen, ”Je ziet er prachtig uit Sara, mooi en elegant! ” “Ik ben klaar, we kunnen vertrekken als je wil of moeten we nog iets bespreken voor we bij Leon op bezoek gaan ?” “Nee, we zien wel hoe het loopt het kan zijn dat we nog geeneens binnen raken, als ma ons ziet houdt ze ons toch tegen! ” “Is er geen andere manier om binnen te gaan als via de voordeur, dan kunt ge ze misschien even ontwijken tot we bij Leon geraakt zijn! ” “Ja daar zeg je iets, via den tuin, vader ligt in de oude studeerkamer, er is een ziekenkamer van gemaakt en langs de tuin kunt ge er recht in! ” “We zien wel, kom we gaan! ” Ze stapten in de wagen en reden naar de villa waar Simon opgegroeid was, Sara was héél nieuwsgierig waar hij zijn jeugd had doorgebracht en ze was ook blij dat ze Leon al konden blij maken (hopelijk was hij dat effectief ) met hun verloving .
Simon bracht de auto tot stilstand, en wees naar een mooie villa, ”Daar ben ik opgegroeid! ”
“Simon wat een mooie woning, daar is mijn huisje niks tegen! ” “Sara omdat iets mooi, groot en nieuwer is wil da niet zeggen dat het ook huiselijk en gezellig is, ik heb u nog niet veel over mijn jeugd verteld maar ik zat meer alleen in deze gouden kooi dan dat er naar mij werd omgekeken, het was niet moedwillig van mijn ouders er moest gewerkt worden maar toch. . . . . ”
Hij zweeg en Sara voelde zijn pijn . . . . . . . ze had zelf ondanks het vroege overlijden van haar moeke een fijne jeugd gehad en Vake had haar altijd gekoesterd als zijn prinsesje .
“Kom Simon, we gaan Leon opbeuren, en wat vroeger gebeurd is kan je niet meer ongedaan maken maar als wij misschien ooit aan een gezin beginnen weten we direkt welke fouten we niet moeten maken, en ik geloof dat Leon en Margot jouw graag zien alleen hebben ze hard gewerkt om jouw iets na te laten dat zij hebben verwezenlijkt . ” “Wij . . . . . een gezin?”Simon leek geëmotioneerd, ”Wil jij kindjes met mij?” Sara streek met haar hand over zijn wang, ”Ik zou niets liever willen dan kleine van Wijckjes met jouw te maken, nu misschien niet direkt maar de toekomst ligt voor ons en wie weet! ” “Wie weet . . . . . als ze allemaal zo mooi worden als hun moeder wil ik niet lang meer wachten . . . . . ” “Charmeur, kom we zullen eerst maar eens vertellen dat we gaan trouwen eer we ze overdonderen met mini Simon en Sara’tjes. ”
Simon schoot in de lach, hij startte de wagen en parkeerde op de oprit, ”We gaan ervoor Sara! ” ze gaven elkaar een liefdevolle zoen en staptte uit de wagen waar ze hand in hand naar het imposante huis liepen, Simon ademde eens diep en Sara kneep bemoedigend in zijn hand “Ik ben bij je, we doen dit samen! ” hij glimlachte, ”Samen! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Plaats reactie