Sara verhaal Cally

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
Plaats reactie
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 27-01-2012 19:39

Part thirty-nine

Sara was héél tevreden ze had een fantastische dag gehad, het boottochtje was leuk en in het dorpje had ze op de plaatselijke markt een paar mooie cadeautjes gekocht, voor vake, Lut, Arne, en iets voor Esther, om haar te bedanken voor de reis, ze had aan de lekkere eetstandjes die van meters ver te ruiken waren lokale hapjes geproefd en was tenslotte een tijdje blijven kijken naar een groepje muzikanten die op het plein in het midden aan het spelen waren!!
Ze vond van zichzelf dat ze vandaag een grote stap had gemaakt om meer zelfvertrouwen te krijgen, ze had uitgelaten met mensen gebabbeld en er had niet één keer iemand raar gekeken naar haar, misschien had Jakob wel gelijk, ze moest zich niet verstoppen voor niemand, als ze zelf open en eerlijk was en een beetje meer uit haar schulp kroop stonden de mensen ook open voor haar en was het al veel leuker om Sara de Roose te zijn!!
Ze was blij dat ze bijna weer naar huis kon, ze wou iedereen verrassen met de nieuwe Sara!!

Die dag had Simon via Esther vernomen dat Sara op uitstap was, het was een geschenk uit de hemel, zo kon hij alles regelen zonder schrik te hebben dat zij hem tegen het lijf zou lopen, hij was de bloemen op gaan halen, had enkele personeelsleden mogen opvorderen om te helpen en had Esther uitgelegd wat hij juist van plan was en hoe ze hem kon helpen, hij was voor zichzelf nieuwe kleren gaan kopen en had ervoor gezorgd dat alles vlot zou verlopen, nu zat hij aan de bar op zijn gemak met zijn vriend de barman te praten . “Is everything ok ?”vroeg hij . ”Yes couldn’t be better, tonight is the big surprise for my Sara. ” hij sprak haar naam uit alsof het honing was, zo zoet . ”Sara, is that her name, I bet she’s a beautifull girl . . . ?” Simon lachtte “Yes, she’s georgeous, to me anyway!! ” “The rest of the world may not agree with me but in my eyes she’s the most beautifull woman I’ve ever met and you know why. . . . ?” “No, tell me, I’m curious again!! ” “Because she is even more beautifull on the inside!!! ” zei Simon trots . ”I’ve worked with models all my life and they were all beautifull. . . . . . on the outside . . . . . . but there were a lot of ‘ugly girls’ among them, with lousy characters and bad intentions. ” “And I have to admit, I had a different one every week, but at the end off the day they weren’t half the woman my Sara is even though they were pretty! ” “I see what you mean, this girl is not as pretty but she is so kind, sweet and loving, that all the others seem less attractive to you now, am I close??” “Yes right on, I couldn’t of said it better! ”
Simon zei, ”I have to go, prepare myself for my date, but I want to thank you for beeing supportive and giving advice to me! ” “You’re welcome, good luck . . . O and I want to meet this woman soon!! ” zei de barman . Simon stak zijn duim omhoog en knipoogde . ”Okay! ”

“Sara “ riep Esther toen ze haar door de lobby zag lopen, ”Je bent zo lang weggeweest, heb je een leuke dag gehad ?” “Fantastisch, ik heb me vandaag goed gevoeld, de mensen zijn hier vriendelijk en niet één persoon heeft me raar bekeken. . ” zei Sara blij. ”En waarom zouden ze dat doen, daar is geen enkele reden voor . ””Misschien had Jakob het wel bij het rechte eind, ik moet mezelf niet verstoppen en mijn plekje opeisen, ik verdien dat!! ” “Zo is dat Sara, jij verdient zo veel meer en je moet niemand je iets anders laten wijsmaken! ” ”Waar is Jakob eigenlijk?” “Waarom ?” “Ik wil hem uitnodigen om met me te gaan eten om hem te bedanken dat hij me uit mijn schulp heeft gehaald!! ” Esther moest snel iets verzinnen, Simon stond binnen een uurtje of twee te wachten en Sara wou gaan eten met Jakob!!! “Euh dat zal niet gaan vrees ik Sara, ik moet je telleurstellen maar Jakob is opgeroepen voor een andere fotoshoot in België, je zal hem volgende week moeten bedanken als we terug zijn . ” “O maar daar had hij niets van gezegd, ik dacht dat we samen naar huis vlogen! ”zei ze met telleurstelling in haar stem. “Ja normaal wel maar er kwam ineens de vraag uit België om Jakob in te schakelen voor een nieuwe opdracht, er zijn modellen die het liefst met hem samenwerken omdat hij hun smaak enzo kent en weet hoe hij ze het beste voor de shoot kan kleden en stylen! ” “Ok, dan bedank ik hem volgende week, ik zal morgen in het dorp hier nog een cadeautje kopen iets spiritueels of zo! ”” Doe dat Sara, ik moet nu even weg, zie ik je binnen een uurtje of zo voor een etentje?” “Ja das goed dan ga ik nu even mijn pakjes wegleggen en een badje nemen, een beetje ontspannen!! ” “Doe dat mooie witte kleedje aan dat staat je goed met je bruine velletje “lachtte Esther, “Tot straks! ”
Esther vistte haar gsm uit de zak en beldde Jakob “Jakob, geen vragen stellen maar wil je alstublieft op je kamer blijven voor een uurtje of twee, je zit zogezegd op het vliegtuig naar België, ik leg het je straks uit, ik kom wel tot bij jouw! ” “Voila, en nu gaan kijken of Simon al klaar is! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 27-01-2012 19:39

Part fourty

Simons zenuwen gierden door zijn keel, hij liep heen en weer te ijsberen, als het allemaal maar goed komt, als ze maar naar hem wil luisteren, als. . . . als. . als. . !! Hij ging voor de spiegel staan en bekeek zich nog eens goed, hij had een witte linnen broek aan en een wit hemd en zag er met zijn gebruinde huid knap uit! ”Kop op, alles komt goed . . . . heb ik alles?” “Hangertje, bloemen. . . . . . . . . . . . . ok!! ”
Er werd op de deur geklopt, het was Esther. “Sara is net aangekomen in het hotel van haar uitstap, ik heb haar even naar de kamer gestuurd om op te frissen en ze denkt dat ze gaat dineren met mij! ”informeerde ze Simon “Das prima dan ga ik zo dadelijk naar onze ontmoetingsplaats! ” knipoogde hij . ”Zie ik er goed uit Esther ?” Hij wist het zelf wel hoor maar een beetje bevestiging kon geen kwaad . ”Draai eens rond, da ‘k je eens bekijk! ” lachte ze . Hij draaide en paradeerde een keertje heen en weer en zette zijn kraagje van zijn hemd omhoog, ”wel wa denk je??”” Als Sara dat kan weerstaan dan weet ik het ook niet meer, nee Simon wees gerust, jullie gaan mooi samengaan, jij knap, zij mooi, en nu je hart op je tong en het gaat allemaal goed komen, je zult zien!! ” “Ik ga Sara ophalen en ik probeer haar op tijd bij jouw te krijgen, ze zal niet weten wat haar overkomt! ”” Ik hoop maar dat ze niet wegloopt als ze me ziet, is ze nog altijd kwaad op me ??’vroeg hij een beetje onzeker over heel zijn plan . ” Ik denk dat de laatste twee dagen veel van haar boosheid is verdwenen, ze gaat wel schrikken denk ik, ze weet nu eenmaal niet dat je hier bent, maar ik ga proberen haar een beetje onopvallend voor te bereiden. . . . . . al weet ik niet hoe maar ik zie wel naar waar ons gesprek leidt . ” “Ik moet gaan Simon, veel succes! ” en weg was Esther . Simon keek nog eens een laatste keer in de spiegel, fatsoeneerde zijn kraagje terug plat, macho Simon was niks voor Sara en hij vertrok!! “Op hoop van zege Sara!!! ”

“Sara je ziet er prachtig uit, dat kleedje staat je geweldig, laat me je eens bewonderen” . . . . . . . ze had het kleedje nog maar juist gekocht gisteren en vond dat het té mooi was om aan te doen maar ze wou Esther een plezier doen, het zat haar als gegoten, haar gebruinde huid stak mooi af en de rok waaierde zacht om haar heen . ”Je bent om te stelen Sara, echt een plaatje . . . . .! ” Sara werd verlegen van al die complimentjes, ze sloeg haar ogen neer en bloosde, wat haar dan nog meer flatteerde . . . . ”Zullen we gaan eten ??” vroeg ze Esther. “Ik heb nog niet zo’n trek, ik heb vandaag een late lunch gegeten, wat vind je van nog een wandelingetje voor het eten, een beetje de eetlust opwekken?”zei Esther
“Ja ok, ik heb ook nog niet echt honger, ik heb op de markt ook laat nog lekkere dingen gegeten, ik kan er nog wel even tegen “lachtte ze . Ze haaktte Sara’s arm in de hare, ok dan gaan we maar he! ” Ze liepen door het hotel en langs het zwembad, van daar vertrok een wandelpad dat hen naar het strand leidde, ze wandelden onder een heldere sterrenhemel en Esther verbrak eerst de stilte “Hoe vond je deze vakantie nu, want morgenavond gaan we weer naar huis, ben je er klaar voor ?” “Ja ik kijk er naar uit om vake en Lut weer te zien en ook Arne, ze gaan nogal schrikken van de nieuwe Sara, zo kennen ze me niet he!! ”
“Nee das waar maar wat vind je zelf van de nieuwe Sara ?, ” “Er is nog werk aan denk ik, maar ik vind dat ik al een grote stap gezet heb, en niet alleen uiterlijk maar vanbinnen ben ik sterker, zelfzekerder, ik moet me niet verstoppen achter anderen maar mag zelf ook in de belangstelling staan! ” “Zo is dat, je bent jong en mooi, je hebt fijne vrienden, een lieve familie en een leuke baan, ik wed dat er veel meisjes in jouw schoenen zouden willen staan!! ” “Niet overdrijven he Esther ik heb ook nog een lange weg af te leggen hoor, maar het lijkt nu allemaal zo moeilijk niet meer, vroeger dacht ik dat ik niet kon veranderen dat het niks voor mij was, nu wil ik veranderen en niet voor anderen maar voor mezelf!! ” “Dat hoor ik graag! ”
Ze wandelden rustig verder en bevonden zich aan het water, Sara keek naar de sterren, ze zuchtte, ’Simon ‘ het was bijna onhoorbaar maar Esther had het opgevangen, het was het teken waar ze op gewacht had, ze had niet gedacht dat Sara iets zou zeggen over hem maar dat hij nog niet uit haar gedachten was, was nu wel duidelijk!
“Denk je aan hem, . . . . . . Simon” vroeg ze voorzichtig. ”Hm, nee. . . . neenee. . . ni echt denken, eerder mijmeren, maar het is al weer over . . . . . ” “Mag ik je een lastige vraag stellen, je hoeft geen antwoord te geven als je niet wil . . . . .! ” zei ze snel . ”Ja doe maar . ” “Zie je hem nog graag . . . . . denk je nog steeds dat het allemaal gelogen was ?” “Nee, ja. . . . . . . . nee . . . allee. . . . ”
“Sara, daar begrijp ik niet veel van hoor, wat is het nu ja of nee??” “Nee ik denk niet dat alles een leugen was, er waren momenten denk ik dat hij oprecht was en wat ik voel weet ik nog niet, ik weet niet wat ik voel voor hem, maar ik hoop dat we in België het kunnen uitpraten, ik kan hem niet blijven ontlopen en die miserie met Ecomoda en Presence moet ook nog opgelost worden, maar ik voel dat het gaat lukken, de nieuwe Sara lost dat zo op!!! ”en ze kniptte met haar vingers. Esther lachtte, ”Zo is dat Sara, ik geloof je, je vastberadenheid doet me deugd, je bent zo veranderd . . . . . . . . ten goede!! ”
Op dat moment ging de telefoon van Esther, net op het afgesproken moment, het was Jakob die in het hotel vanaf het balkon hen in de gaten hield, zoals gepland! Ze nam op en deed alsof het belangrijk was, ”Ik moet deze even nemen, blijf je hier even wachten, ik kom zodra dit afgehandeld is terug!! ” “ Ja das goed, tot zo! ” Esther verdween en Simon die alles vanop een afstand had gadegeslagen wist dat dit de moment was, hij ademde diep in en liep langzaam het strand op . . . . . . . . . . tot hij achter Sara stond, ze keken samen naar de sterren en waren dicht bij elkaar, enkel Sara was zich er zich nog niet van bewust . . . . . . . ze zuchtte, en omdat ze alleen was (dacht ze) kwam er nu hoorbaar ‘Simon’ achter de diepe zucht . . . . . .
Er verscheen een gelukzalige glimlach op zijn gezicht, ze was hem niet vergeten . . . . . . !!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 27-01-2012 22:52

Part fourty-one

Simon ging nog één stapje dichterbij tot hij bijna met zijn lichaam tegen het hare stond, hij fluisterde “Sara . . . . . . ., zijn de sterren hier ook zo. . . . . . mooi ??” Sara dacht eerst dat ze droomde, maar ze voelde de warmte van zijn adem in haar nek en er ze werd helemaal overwelmd door emoties, ze dierf niet achterom te kijken, bang dat ze toch droomde en ze probeerde iets te zeggen maar meer dan wat gepiep kwam er niet uit, uiteindelijk kon ze “Simon” uitgesproken krijgen met een heel erg bibberend stemmetje. Er liep een rilling over haar rug en Simon legde zijn handen op haar armen, zacht draaide hij haar om, ze had haar hoofd naar beneden, hij nam haar gezicht vast en druktte zijn lippen op haar voorhoofd, hij voelde tranen langs zijn handen lopen en veegde met zijn duimen langs haar wangen. “ Niet huilen. . . . . . . . . . . of ik ga ook huilen, en dat wil ik niet, ik ben veel te gelukkig nu ik je hier bij me heb! ”Hij tilde haar hoofd op en keek in haar ogen, ze waren helemaal nat van de tranen, hij nam haar bril af en kustte zacht haar tranen weg één voor een . ” Zo dat is veel beter! ” ze keken elkaar lang aan en zeiden niets, er waren géén woorden nodig op dit moment, het leek uren te duren . . . . . . . . hij nam haar volledig in zich op, haar nieuwe kapsel, haar gebruinde gezichtje, het prachtige witte kleedje dat door het maanlicht een lichtgevend effect had, hij streek met een vinger langs haar voorhoofd om haar haar opzij te doen achter haar oor en zij hief haar hand op en streek langs zijn wang . . . . . . . . . . . . .! Ze bekeek hem even lang, hij was nog steeds onweerstaanbaar knap in zijn witte broek met een wit hemd waar de bovenste knoopjes van open stonden en zijn guitige glimlach en fonkelende ogen!! Voor het eerst sprak ze tegen hem, ”J. . je bent hier . . . . . . . . . . écht, hoe . . . . wanneer . . . . ww. . waarom, wie heeft. . . . ?” “Sssssssst, das nu niet belangrijk lieve Sara, het belangrijkste is dat ik er ben, en het hoe of wanneer en wie maakt niet uit, ik . . . . . . kon niet één dag meer zonder jouw . Hij nam haar handen vast kustte haar handpalmen, één hand bracht hij naar zijn borstkas, zijn hart bonsde luid en de warmte van zijn huid gloeide op haar hand . ”Voel je mijn hart kloppen?” Sara kon alleen maar knikken. ”Het klopt alleen nog maar voor jouw, ik zie je graag, je bent mijn Sara, ik kan niet meer zonder jou, ik wil alleen nog maar met jouw naar de sterren kijken, de rest van mijn leven . . . . . . alleen met jou!!! “ “ Sara liet haar tranen wéér de vrije loop, ze begon onbedaarlijk te snikken, de emoties werden haar te veel en haar benen werden slap, ze viel tegen Simon die haar opving en zich met haar in het zand liet zakken, hij hield haar in zijn sterke armen en wiegde haar zachtjes heen en weer terwijl ze al haar tranen liet lopen . ”Nu breng ik je nog harder aan het huilen en ik wil je alleen maar gelukkig maken, ik weet dat ik je veel verdriet heb gedaan en ik weet dat ik zelfs het recht niet meer heb om je te vragen of je mij ook graag ziet, maar ik moest het proberen, ik kon de onzekerheid niet meer aan, niet weten wat jij voor me voelt . . . . . . . . . . . das verschrikkelijk, das het ergste dat me ooit is overkomen! ” Het snikken was gestopt en ze lag nog steeds in zijn armen terwijl hij haar stevig vasthield . “Sara, gaat het weer een beetje?” fluisterde hij in haar oor . Ze duwde zich overeind en keek hem recht in de ogen, ze zocht naar een teken dat hij loog zodat ze hem niet kon geloven, maar het enige dat ze zag was een warme gloed en de twinkeling die ze had gezien nadat ze in Lieven’s appartement de liefde hadden bedreven . Toen had hij gezegd dat ze straalde en dat was door hem en hij had twinkelende oogjes gehad, en dat zag ze nu ook, hij zag er gelukkig uit met haar in zijn armen!! “Ik denk . . . . . . . . dat ik . . van je houd Simon . . . . . ” Er verscheen een brede glimlach op zijn gezicht, hij liet haar los, sprong recht en maakte een vreugdedansje, Sara schoot in de lach . . . . hij liet zich voor haar op zijn knieen vallen en nam haar gezicht tussen zijn handen, voorzichtig drukte hij zijn lippen op de hare, ze smaakte zoet en zijn hart ging tekeer, dit voelde zo goed, hij liet haar los en trok haar overeind . Zijn handen gingen rond haar middel en hij trok haar in zijn armen en luid roepend zwierde hij haar rond “IK HOU VAN JE SARA de ROOSE!!!! ” Sara lachte luidkeels mee, en riep dat hij moest stoppen want ze werd duizelig, hij zette haar neer en trok haar nog eens stevig tegen zich aan “Kom . . . . wandel je mee langs het strand, ik wil je graag iets tonen . . . . . . . . ” “Euh . . . . . Esther. . . . ze komt terug . . . . ., ” Simon schudde zijn hoofd, ”Esther wil ons niet storen, ze heeft een eigen afspraakje . . . . ” knipoogde hij . Hij stak zijn hand uit en ze legde haar hand in de zijne en samen wandelde ze langs de vloedlijn, ze zeiden niet veel, af en toe keek Sara met een steelse blik naar hem, hij liep met een grote glimlach rond, zo gelukkig was hij . ” Waar gaan we eigenlijk heen . . . . . ”vroeg ze benieuwd naar wat de verrassing was. ”Doe even je ogen dicht en dan zal je het zien!! ” Ze sloot haar ogen en wachtte geduldig af, Simon begeleidde haar een stukje en vroeg, ” Ben je er klaar voor????” ”Ja;ik denk het wel . . . . . ” “ open je ogen maar!! “Sara was sprakeloos, er brandden ineens een hoop kaarsen en er lagen rozenblaadjes in een pad naar een soort prieel waar witte gordijnen wapperden in de nachtelijke bries, er stond een man zachte muziek te spelen op een viool en er lagen stapels kussens, er stond een fles champagne koud en 2 glazen. ”Is dat . . . . . . . . . . . voor mij”, ze begon een beetje te giechelen, ”sorry das van de zenuwen . . . ” “Kom we gaan zitten en genieten van elkaar, we hebben veel te vertellen . . . .!! ” Hij leidde haar over de rozenblaadjes naar de kussens en hielp haar om te gaan zitten, schonk 2 glaasjes bubbeltjes in en zette zich naast haar . Hij klonk met zijn glas tegen het hare en zei “Op ons, op de liefde “Sara giechelde al weer . Ik heb nog iets voor je, hij haalde het doosje uit zijn broekzak en schonk het aan Sara, ze keek verwonderd . . . . ”Is dat voor mij, wat is het . . . . . ??” “Daar kom je achter als je het openmaakt liefste Sara” Ze deed met bevende handen het deksel open, ze tilde het mooie hangertje uit het doosje “Oh wat mooi, Simon . . . . . . ”
“Kijk eens achteraan, er staat iets op “ Ze draaiden het hart om en zag de sierlijke inscriptie S&S staan . Ze vloog rond zijn hals en samen vielen ze achterover op de kussens . Hun geluk kon niet op, de start van een nieuw leven . . . . . . . . . . . . samen, Simon en Sara!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 28-01-2012 20:58

Part fourty-two

Nadat ze een tijdje in elkaars armen lagen naar de sterren te kijken was Sara recht gaan zitten, ze nam haar hangertje en keek naar de inscriptie S&S, Simon en Sara, ze moest haar tranen bedwingen, hij zag haar graag, echt graag, ze had al die tijd hem niet willen geloven en daar zichzelf en hem pijn mee gedaan, maar nu . . . . . . nu werd het helemaal anders!! Ze zouden weerkeren naar huis en dan . . . . . dan . . . ja wat dan ??? Simon lag met zijn ogen dicht, zijn armen gevouwen onder zijn hoofd helemaal ontspannen, ze keek naar hem . . . . en hij gluurde door zijn wimpers naar haar! Ze dacht dat hij in slaap gevallen was, maar hij was klaarwakker, hij hield haar in het oog. ”Waar denkt ge aan, twijfelt ge nog aan mij ?”vroeg hij onverwachts. Sara schrok een beetje uit haar overpeinzingen en zei snel “Nee nee, niet twijfelen, ze liet zich naast hem achterover vallen in de kussens en keek naar de sterren, ze zuchtte . “Tis hier zo mooi, ik wou dat we nooit meer naar België moesten, dat we altijd hier konden blijven, onder de sterren, ik . . . wou. . . .! “Sara, het maakt niet uit waar we zijn zolang we maar samen zijn, en thuis zal ik zorgen dat er geen twijfel meer bestaat bij niemand aan onze liefde voor elkaar, zowel mijn familie als de jouwe en Presence zullen weten dat ik je graag zie!! ”Hij draaide zich om en lag half boven op haar, hij keek haar liefdevol aan en zei “Wat kan ik doen om je nog meer te overtuigen, ik doe het he, ik zie je graag en als je wilt dat ik dat op de een of andere manier moet bewijzen dan doe ik dat . . . . . ik beweeg hemel en aarde voor je!! ” “Nee Simon, dat vraag ik niet van je, gewoon eerlijk en oprecht zijn en niet meer met mijn gevoelens spelen, hemel heb ik al met jouw, en als je me graag ziet dan moet je daar durven vooruit komen tegenover iedereen!! “ “Je hebt gelijk Sara, ik had van begin af aan tegen al die betweters moeten zeggen dat ze hun mond moesten houden en Lieven had ik veel rapper op zijn plaats moeten zetten, die brief was een schande, ik had hem nooit mogen lezen, ik had hem trouwens weggesmeten zo gedégouteerd was ik door mijn eigen vriend, en ik heb er zo’n spijt van dat ik je gekwetst heb terwijl ik je zo beloofd had het nooit te doen!!! ” “Ssssst, ze legde haar vinger op zijn lippen, ik weet het Simon, ik begrijp het, in mijn hart wist ik dat jij nooit opzettelijk me zou pijn doen, maar het was moeilijk te geloven door die brief te vinden en je deed dan soms dingen die erin stonden en op die momenten kon ik mezelf niet wijsmaken dat er helemaal niets van waar was, maar nu begrijp ik dat het een stom toeval was dat die brief gelijk arriveerde toen jij al begon gevoelens te krijgen en dat Lieven je niet geloofde ligt aan hem, hij heeft mij nooit leren kennen zoals jij me kent!! ”
“Sara, ik heb vanaf Rijsel me altijd goed gevoeld als ik bij je was en slecht als ik je niet zag, Helena kon me zelfs niet meer schelen, het enige dat me interesseerde was jouw geluk, en ik vind het erg dat ik daar zolang over gedaan heb om dat zelf te ontdekken zonder druk van buitenaf, mijn ouders waren zo gefocust op het huwelijk van mij met Helena dat ze bijna chantage gebruikten om me zover te krijgen dat ik in paniek hen gehoorzaamde om vader zijn zwakke hart niet te belasten, maar uiteindelijk wil ik niet ongelukkig zijn voor de rest van mijn leven mét Helena maar gelukkig met jouw!!!! En mijn vader zal blij zijn als ie jouw beter leert kennen en moeder die . . . . die legt zich er maar bij neer!! ” Sara lachte .

Na nog een tijdje de sterren hebben bekeken vond Simon dat het frisjes werd Sara met haar luchtig kleedje bibberde af en toe en hij stelde voor om naar het hotel te wandelen . Ze liepen dicht bij elkaar over het strand en af en toe stopten ze om naar de sterren te kijken, ze waren eindelijk bij het hotel en Sara vroeg aan Simon waar hij logeerde . Hij lachtte, ”Hier in het hotel, al drie dagen, ik heb me dagenlang verstopt om je te kunnen verrassen, en ik heb rare toeren moeten uithalen soms, ik heb zelfs voor Arne . . . . . . ” “Arne, wat heeft die er mee te maken ?? “ vroeg ze. ”Ah Arne en ik zijn twee handen op een buik nu, maar dat vertel ik je nog allemaal wel of hij, en het zal in geuren en kleuren zijn hem kennende. . . . ” “Maar ik heb in opdracht van Arne moeten komen spioneren omdat hij per sé wou weten wat Esther allemaal met jouw van plan was, hij dacht ocharme dat ze zijn beste vriendin een behandeling à la “extreme make over “of zoiets gingen aandoen en dat hij je niet meer zou kennen . ”Simon schoot in de lach en sara kon ni anders dan mee te lachen, zo grappig, die Arne toch ze kon hem al horen aan den telefoon!! Ze liepen naar de lift en Simon zei “Mag ik je tot je kamer begeleiden, dan weet ik zeker dat je veilig ginder geraakt en dan kan ik rustig slapen vannacht! ” “ Ja dat mag je “, en ze bloosde, dat was zo lief van hem en hij verwachtte helemaal niets méér van haar, vroeger zou hij méér gewild hebben, nu was hij blij met haar liefde en niks anders!! Aan de kamer kwam het moment van afscheid al was het maar voor even, morgen was een nieuwe dag . . . . . samen. Hij nam haar in zijn armen en kuste haar zacht, ze sloeg haar armen om zijn hals en trok hem stevig tegen zich aan, de kus werd dwingender en heviger en Simon moest zich proberen te bedwingen, hij maakte haar armen los van zijn hals en duwde haar met tegenzin van zich af . ”We gaan het rustig aan doen Sara, ik wil eerst bewijzen dat ik je waard ben en dan . . . . . dan zullen we ‘samen ‘ zijn, ik wil niks liever dan met je vrijen maar ik wil niets overhaasten, begrijp je ?” Sara streelde zijn wang en knikte, ze gaf hem nog een zoen en opende de deur al naar haar kamer . Simon draaide zich om en met alle moeite van de wereld wandelde hij naar de lift . Hij was benieuwd hoe ze zou reageren op zijn laatste verrassing van de avond. . . . . . . .!!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 28-01-2012 20:59

Part fourty-three

Simon was zo blij dat zijn Sara hem geloofde, hij kon de glimlach niet van zijn gezicht krijgen, hij liep over de gang naar zijn kamer en maakte een klein vreugdesprongetje alvorens binnen te gaan, hij was benieuwd wat Sara zou vinden van zijn verrassing op haar kamer . Het was daarstraks een heel werkje geweest en hij was blij dat hij hulp had kunnen inroepen, nu wou hij enkel een vlieg op de muur zijn in haar kamer om haar gezicht te kunnen zien! Ze was al van de ene verbazing in de andere gevallen deze avond en dit was het hoogtepunt en Simon had spijt dat hij er niet bij was om de reactie van Sara mee te maken maar hij wou haar de kans geven om alles in zich op te nemen zonder afgeleid te zijn door zijn aanwezigheid!
En nu hopen dat ze het mooi vond!!

Sara was de kamer binnengegaan en had moeite moeten doen om Simon niet binnen te vragen en nog meer moeite om hem niet achterna te lopen, nu dat ze elkaar teruggevonden hadden wou ze hem niet laten gaan natuurlijk!! Maar hij had waarschijnlijk gelijk, langzaam aan is beter . . . . . hmmm. . . . . . niet beter . . . . . verstandiger . Maar haar hart en lichaam verlangde naar hem, zo erg dat het bijna fysiek pijn deed, weten dat hij hier was én haar graag zag was meer dan ze kon verdragen maar als hij het kon moest zij zich ook kunnen in de hand houden, het zou wat zijn dat zij hém zou bespringen, ze giechelde, hij zou nogal schrikken!! Ze schudde haar hoofd en maakte zich los van de deur waar ze steun had gezocht om niet door haar wankele benen te gaan na zo’n emotionele nacht en het afscheid aan de deur, een zoete geur drong haar neus binnen toen ze verder de kamer inwandelde, ze knipte het licht aan en viel bijna steil achterover, heel de kamer was gevuld met bloemen, alle soorten, kleuren en geuren die ze maar kon bedenken stonden er, het was net een bloemenwinkel, ze drukte haar neus in een bos dieprode rozen en snoof de lekkere geur op, toen viel het haar op aan elke bos hing een kaartje met een lieve tekst persoonlijk door hem geschreven, daar had hij een werkje aan gehad, ze begon met ze één voor één te lezen . Op sommige stond simpel “Ik hou van je Sara “ op andere waren hartjes getekend of kruisjes die allemaal kusjes voorstelden, ”Ik zie je graag” “ Sara & Simon voor altijd” “Mijn hart klopt alleen voor jouw “ “liefs Simon “, te veel om op te noemen maar ze kon zien dat aan elke bos een persoonlijk geschreven kaartje hing en dat hij er niet één had overgeslagen! Ze liet zich op het bed vallen uit verbazing, ongelooflijk, hoe had hij dit allemaal klaargespeeld!! Haar hangertje was onder haar kleedje gegleden en voelde koel aan op haar huid en ze nam het vast om nog eens te kijken naar de inscriptie, het stond eigenlijk zwart op wit of allee op goud, Sara & Simon, S&S, ze ging voor de spiegel staan en keek naar het hangertje, ze nestelde het weer tussen haar decolleté waar het dicht bij haar hart hing, ze lachte naar haar spiegelbeeld en zei “Je ziet er gelukkig uit Sara, nee je bent gelukkig, dank zij Simon!! ” In de spiegel zag ze opeens op haar hoofdkussen één grote prachtige witte roos liggen, ze draaide zich om en liep naar het bed, oooo wat was deze mooi, ze nam hem voorzichtig vast bang dat ze de delicate bloem zou kapot breken of de blaadjes eraf zouden vallen, er hing ook een kaartje aan, ze vouwde het open en las het . . . . . . . haar knieën begaven het en ze zakte neer op de grond voor het bed, tranen stroomden en ze snikte onophoudelijk!!!!! Ze herpakte zich na een poosje . . . . . . ze moest naar hem toe . . . . nu direct . . . . .!!!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 28-01-2012 21:00

Part fourty-four

Naar hem toe, . . . . . . . maar waar was hij? Hij logeerde in hetzelfde hotel maar welke kamer, ze was zo overdonderd dat ze niet goed wist wat te doen . . . . . . . . . . . . . de receptie natuurlijk!!! Dom he, natuurlijk wisten ze daar waar ze Simon kon vinden! Ze liep snel naar de lift, de witte roos vastgeklemd in haar hand, en drukte op de knop, komaan. . . . komaan allee riep ze ongeduldig, stomme lift . . . . . . . zo traag!!!! Eindelijk. . . . de deur ging open . . . . en . . . . Jakob stapte uit. . . . ”Hey Sara, alles goed ?Je ziet er zo. . . . . overstuur uit of is er iets gebeurt, kan ik je helpen ??” Zou ze het hem vragen, ”Weet jij waar S . . . ”nee het waren zijn zaken niet ze zou hem wel vinden! “Er is niets Jakob, bedankt maar het komt allemaal goed . . . ” ze stapte de lift in . Jakob bleef verbaasd staan kijken hoe de deuren dicht gleden terwijl Sara nerveus naar hem lachte . ’Alles komt goed zodra ik Simon vind’ dacht ze . Beneden haastte ze zich naar de balie, en daar stond volk, véél volk, hoe kan da nu, zoo laat op de avond, grrrr hoe is da nu mogelijk!!! Ze stond een beetje ambetant met haar voeten te stampen, draaide zich om om een andere oplossing te zoeken en viel pardoes over een koffer die daar stond van iemand, een beetje onelegant wist ze zich terug overeind te zetten en de tranen kwamen spontaan in de ogen gesprongen, ze had goesting om eens goed te vloeken . . . . . . . . . . . maar ze beet op haar lip! Er kwam snel iemand van achter de balie gelopen ;”Miss, did you hurt yourself, they should watch their luggage better, that is very careless to leave that suitcase in the midlle of the lobby!! ” “It ’s okay, I’m fine, I was in a hurry and didn’t see it either, I am ok, nothing broken or hurt!! ” “ But Miss you are crying, something must be wrong . . . ?” zei de jufrouw bezorgd, can I do something for you, I hate to see you sad!! ” “Well I was in a hurry because I am looking for a guest that is staying here but I saw how many people there were in line waiting and it’s getting late and I need to see him it is important that I talk to him, NOW, really important!! ” drong ze aan . ”And I don’t know his room number, can you help me, please. . . ” haar ogen spraken boekdelen, de jufrouw kon deze smeekbede niet weigeren . . ”Tel me his name, I’ll find out what room he’s in!! ” “Simon . . Simon van Wijck” “ Wait here, I’ll check the guestlist for you. ” “Ok I’ll be here . . . . . waiting! ” zei Sara tegen zichzelf want het meisje stond al aan haar computer, er probeerde een andere gast haar te onderbreken voor een vraag maar ze stak haar vinger kordaat op en zei “One minute, please I’m busy!! ” Ze kwam terug vanachter haar balie en zei “Mr van wijck is in room 455, it’s that way, take that elevator, fourth floor! ” Sara ging ervandoor als een pijl uit een boog, ze drukte op al de liftknoppen tegelijk, de deuren waren nog niet goed en wel open of ze wurmde zich de lift in waar ze direkt op de knop drukte om de deuren weer te sluiten, ze had geeneens gemerkt dat er iemand wou uitstappen!!!! ”Ooops sorry Sir, I didn’t see you there “, en met rode kaken duwde ze wéér op de knop om de deuren te openen. Na haar een rare blik te hebben toegeworpen stapte hij uit en kon ze weer verder, 455 zei ze hardop, 455. . . . . . kamer 455.
De lift stopte en ze haastte zich de gang door 400 . . 416. . . . 426;grrrr het stopte hier da kan toch niet, andere kant dan, verdorie, Sara blijf kalm, 400, 416, dat zijn de even getallen, andere gang misschien oneven, ze logeerde hier al zoveel dagen en had nog nooit deftig de nummering van de deuren bekeken, stom, stom, stom!!! Ze liep de deuren voorbij tot plots het nummer 455 op een deur stond, ze stopte bruusk en moest even op adem komen! Hier was het, achter deze deur was Simon, zou hij zitten te wachten ???Ze draaide zich om en leunde even tegen de deur alvorens te kloppen, ”adem in adem uit Sara” rustig . . . . . pffffffffffffffff, ze blies even al de lucht uit haar longen en ademde weer diep in!! Ok ze was kalm en had zich weer onder controle, ze draaide zich om en klopte, 1, 2, 3 keer, ze hield haar adem gespannen in, hoorde ze nu gestommel ? Ja hij was er, de deurklink bewoog. . . . . . en ze zwaaide open . . . . . . . . . . . . . . Ze vloog binnen rond Simon’s nek . ”Sara “lachte hij, terwijl hij haar opving . Ze keek in zijn ogen die fonkelden van plezier omdat ze zo rond zijn hals vloog. Een woord hoefde ze maar te zeggen en hij begreep het . Ze drukte haar lippen op de zijne en zei “Ja” ja ja ja ja . . . . . . . . . . .
In de gang raapte iemand de roos op die Sara had laten vallen, hij bekeek het kaartje, ’Sara, wil je met me trouwen ??’ Hij begreep het niet en legde de roos op een tafeltje in de gang! Ze zouden ze wel vinden als het echt nodig was . . . .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 28-01-2012 21:00

Part fourty-five

Simon had nog steeds een overgelukkige Sara rond zijn nek hangen, hij draaide zich om en duwde met een voet de deur dicht . Hij liep met haar in zijn armen naar zijn bed en samen vielen ze al lachend omver!! “Ja”, ”Sara, meent ge het, meent ge het echt????” “Als gij het ook écht meent Simon, dan ik ook!! ” Hij nam haar stevig vast en kuste haar op de lippen, zo lang tot ze beiden naar adem snakten, ”Sara je maakt me de gelukkigste man op heel Fuerteventura, wa zeg ik, heel de wereld!! ” “Simon, ge zijt weer aan het overdrijven, maar das niks, ik hoor het u graag zeggen dat IK u gelukkig maak, gij maakt mij ook heel gelukkig . ” “En wa nu ?”vroeg Sara, ”Wat gebeurt er nu ?” “Ha nu gaan we trouwen, en liefst zo snel mogelijk want ik kan niet meer zonder u! ”lachte hij . ”Ja maar en wat dan met Ecomoda en Presence??” “Sara als gij en ik trouwen . . . . . . ” Sara zat ineens recht, een vies gevoel overviel haar direct . . . . ”Is het u daarom te doen misschien Simon, om de problemen op te lossen tussen de twee bedrijven, wat denkt ge ik neem Sara op de koop toe en na een tijd laat ik haar weer vallen!!! ” ze was woedend op hem . “Neeeee, Sara “hij sprong recht en greep haar armen vast, ”Luister nu eens naar me voor ge kwaad wordt “ “Ik wou dus zeggen, als wij trouwen lost onze liefde voor elkaar automatisch de problemen op, gij zijt dan mijn steun en toeverlaat en andersom ook, ik wil je niet om de tuin leiden, ik wil van Presence terug een bloeiend bedrijf maken, voor mijn pa, voor mezelf en ook voor U omdat ik aan u wil bewijzen dat ik da kan, zonder gesjoemel, en als gij met Ecomoda hetzelfde wil doen repecteer ik da en zal ik u ook steunen, gelijk gij een zakenvrouw zijt, ik zou zo fier op u zijn en da mag iedereen weten, maar als gij niks meer te maken wil hebben met Presence of Ecomoda is da voor mij even goed, ik wil u als vrouw omdat ik U graag zie niet om de miserie in Belgie op te lossen, nu op deze moment kan het mij even allemaal gestolen worden, waarom, omdat gij JA hebt gezegd en dàt is nu voor mij het allerbelangrijkste!!! ” Simon liet zich op zijn knieën zakken en nam haar handen vast, Sara had weer vochtige ogen, hij legde haar handen op zijn schouders en sloeg zijn armen om haar middel en vleide zijn hoofd tegen haar buik, ”Geloof me Sara ik heb enorme moeite gedaan om je te vinden en ik ben niet van plan je ooit nog te laten gaan!! ”
Sara’ s handen aaiden door zijn haar, hij kalmeerde terug na zijn tirade en zei zachtjes, ”Doe me nooit meer zo schrikken, ik dacht dat ik u wéér kwijt was, ik wil nooit meer ruzie maken met u, ik zie je graag, ik zie je zoooooo graag! ” Ze nam zijn gezicht tussen haar handen en bukte zich om hem innig te zoenen, hij kuste haar zachtjes terug en plots voelde Sara tranen, hij huilde, Simon van Wijck liet zijn tranen vrij lopen, ze kon het nauwelijks geloven!!
“Simon, waarom huilt ge nu, ik geloof je toch . . . . . . ” “Niet op letten Sara, das van puur geluk! ”zei hij . Hij draaide zijn hoofd en begroef zijn nat gezicht in haar warme buik, haar kleedje helemaal nat makend, ”Oei, ik verknoei je mooie kleedje nog met mijn gehuil, het spijt me, je ziet er zo mooi uit en ik ga je helemaal ondersnotteren . ”hij lachte flauw, ”Das niks jij mag al mijn mooie kleedjes ondersnotteren als je elke keer dan als reden hebt dat je van puur geluk huilt is het voor mij geen probleem “ze lachtte luidop, zo grappig vond ze zichzelf, en bij Simon verscheen nu ook een brede glimlach, ”Nee toch maar niet, zal wel een zakdoek gebruiken want anders moeten al uw schone jurkjes te dikwijls naar de wasserij!! ” Nu gierden ze het alletwee uit . Simon kwam weer overeind en keek diep in haar ogen, ”Zal ik je maar terug naar je kamer brengen of wil je liever bij mij blijven ?” “Ik waarschuw je nu al, ik ga héél veel moeite moeten doen om mijn uitspraak van daarstraks vol te houden . . . . . . . ”
“Welke uitspraak . . . . ?”vroeg ze plagend, goed wetend dat hij doelde op het niet vrijen tot hij zich voldoende bewezen had tegenover haar en dat ze niets moesten overhaasten!
“Wie zegt dat ik dat wil Simon, ik ben een vrouw he, en wij hebben het recht om van gedacht te veranderen!! ” ze drukte haar onderlichaam tegen hem en Simon dacht dat hij stierf daar ter plekke!! “Sara . . . . . niet plagen, daar kan ik niet tegen “een schorre stem bewees dat hij niet veel tegen zou sputteren, ze begon tergend langzaam zijn knoopjes los te maken en er ontsnapte een kreun toen ze haar hand in zijn broeksband liet glijden, Simon liet zijn handen over haar rug glijden en zocht en vond haar rits, met een vlotte beweging stond Sara in haar ondergoed . Simon liet goedkeurend zijn blik over haar lichaam gaan, hij plaagde haar, ”Je ondergoed is er sinds Rijsel serieus op verbeterd . “ lachte hij hees . ”Dat van jouw ook ?”diende Sara hem snel van repliek, waarop hij antwoordde “Dat moet gij eens van naderbij onderzoeken . . . . . . . . .!! ” Simon liet zijn broek zakken en Sara giechelde . Hij greep haar middel vast en trok haar bovenop zich terwijl hij zich op het bed liet vallen . ”Zijt ge echt zeker dat je dit wil ?” “Simon, ge praat teveel en doet te weinig!! ” zei Sara nu serieus, ze maakte haar BH los en Simon zweeg nu gewillig, er was geen conversatie meer nodig . . . . . . . .
Het was héét op Fuerteventura en op Simons kamer steeg de temperatuur nog sneller!!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 31-01-2012 19:23

Part fourty-six

Simon was al even wakker, hij had een tijdje liggen kijken naar Sara die op haar buik lag te slapen, hij had zich proberen in te houden om haar niet direct wakker te maken en weer de liefde te bedrijven zoals ze gisterenavond hadden gedaan . . . . . meermaals . Simon lachte in zichzelf, ondanks de slechte ervaring die ze ooit had meegemaakt en die luttele 2 vorige keren dat ze samen de lakens gedeeld hadden, was Sara absoluut niet timide of verlegen, gelijk ze hem gisteren echt verleid had en zelfs dominant het zwijgen had opgelegd, pfffwieeeuw, getrouwd zijn met haar kon wel eens héél fijn worden op àlle vlakken, eerlijkheidshalve moest hij toegeven zelfs met Helena nooit zo voluit gevreeën te hebben, het voelde altijd zo stroef en niet echt vanuit het hart, waarschijnlijk omdat zij hem bijna min of meer dwong tot samenwonen én trouwen om Margot en Leon gerust te stellen en omdat een huwelijk tussen hen de belichaming was van een samengaan van twee jarenlange bevriende families en de verderzetting van Presence!! Het voelde aan als gevangenschap en zijn liefste Sara had hem bevrijd, hij nam de telefoon en belde stiekum roomservice, nog een laatste kleine verrassing om de dag in stijl te beginnen!!
Hij legde de telefoon neer en ging weer op bed zitten, hij trok plagerig aan het laken zodat Sara bloot kwam te liggen, ze bewoog lichtjes maar was nog niet van plan om wakker te worden blijkbaar, hij boog zich over haar en kuste haar onderrug en liet zijn lippen over haar rug naar boven glijden en daar beet hij zacht in haar nek en blies in haar oor, ”Wakker worden lieverd, ik heb een beetje honger . . . . ”zei hij . Sara kreunde en rok zich uit, ”Ik wil nu nog niet gaan ontbijten Simon, tis veel te vroeg, ”zuchtte ze . ”Wie zegt dat ik het ontbijt daarmee bedoel, hij liet zijn hand over haar rug dwalen en zei, ”Hier voor mij ligt iets véél en véél lekkerder . . .!! ” Sara lachte, ze draaide zich om, en Simon reageerde direct op haar naakte lichaam, ze probeerde het laken naar zich toe te trekken en haar een beetje te bedekken, maar daar stak Simon een stokje voor door op het laken te gaan zitten, ”Niet verlegen worden he, kleine verleidster, gisterenavond was je anders niet preuts, ” “Nee, ik ben niet preuts en ook geen verleidster, allee een beetje maar “giechelde ze . ”Welk beetje, da preuts of da andere!! ” “Awel da van die verleidster “knipoogde ze . Ze trok haar knieën op om zo een beetje haar naaktheid te bedekken, ”Wat gaan we doen vandaag ? vroeg ze. ”Ik weet niet, wat wil je graag doen, wat kan je hier allemaal doen op zo’n eiland?”” Wandelen, boottochtje, aan het zwembad luieren . . . . . te veel om op te noemen . ” We zien wel, eerst wil ik een lekkere douche, gaat ge mee Sara, dan zal ik uw rug wassen en mag jij de mijne doen. ””Je rug alleen ???”en ze trok een gemaakt sip gezicht . ”Zie je wel kleine verleidster dat je bent “, hij greep haar hand en wou haar recht trekken maar ze verraste hem en trok hem pardoes weer op het bed, ze ging bovenop hem zitten en zei plagerig ;”Als we samen gaan douchen moeten we dan ons niet eerst wa in het zweet werken, anders is dat zo nutteloos hé, douchen!! ” “Daar heb je een punt, ik heb toch geluk met zo’n slimme vrouw als jij en zo mooi en lief en verleidelijk en
. . . . . . . . . ” “Ja ja tis al goed charmeur, wel gaan we nu nog douchen ?” “Ja, maar eerst zweten!! ”, hij rolde in een beweging bovenop haar en bedreef weerom de liefde met haar, traag, teder en uiterst behoedzaam om de magie langzaam naar het hoogtepunt te leiden . . . . . .!!
De dag was prima begonnen. . . .!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 01-02-2012 16:24

Part fourty-seven

Nog hijgend lagen ze in elkaars armen, ”Amai Sara, en dat ’s morgens voor het ontbijt!! ” zuchtte Simon . ”Nu ben ik helemaal leeg, uitgeput en bezweet, douchke ???”voegde hij er plagerig aan toe . ”Nu hebben we dat toch verdiend he met zo aan onze ‘conditie’ te ‘werken’”lachte hij . ”Ja das waar “, ze sprong recht uit het bed en lokte Simon met een vingertje mee naar de badkamer “Kom, kom maar Simon ik zal u eens goed inzepen, ”zei ze uitdagend . ”Sara gij zijt onvermoeibaar zeker ?” “Nee ik heb alleen véél verloren tijd in te halen!!! ” Ze stapten samen onder de hete douchestraal en Sara nam de spons en kneep er de welruikende douchegel overvloedig op, ”Draai je even om Simon dan doe ik je rug en dan kan jij zo dadelijk de mijne doen . ” “Ze kneep een paar keer in de spons zodat er veel schuim gevormd werd en ze begon langzaam en sensueel over Simons rug te wrijven, langzaam ging ze dichterbij staan en wreef met haar naakte lichaam tegen zijn rug . ”Sara das vals, ik dacht da ge mijne rug ging wassen en ik dan de uwe! “ “Da gaat even goed zonder spons Simon, ik offer mij wel op! ” “Das heel mooi van u maar zo geraken we nooit uit onze hotelkamer . . . ”
“Ik ben al lang uit mijn kamer hoor “plaagde ze hem . Ze liet haar armen rond zijn middel glijden, ”Ik dacht dat je niet meer uit je kamer zou willen, nu we weer samen zijn!! ” flirtte ze . ”Kan ik je nu al niet meer boeien ??” en haar handen gleden naar beneden! “Oh god Sara wat doet ge me aan! ” kreunde hij, ”Ik hou dit echt niet vol hoor! ” “Ocharme lieve schat, dan hou ik er nu beter mee op voor ik je helemaal heb opgebrand, ik zoek nog lang na vandaag van jouw te genieten, dus is het misschien beter als we nu . . . . . . ” Simon draaide zich abrupt om en greep haar stevig vast, “Te laat lieverd, ik ben helemaal paraat!! ”, hij tilde haar op en nam haar rechtstaand en onder de hete douchestraal, ze hadden geluk dat het lawaai van de straal hun luide gekreun overstemde, het ging er wild aan toe, geen van beiden hadden zin om er de tijd voor te nemen dit was gewoon wilde passie na al het zachte liefdevolle gevrij kwamen nu de dierlijke lusten boven, even snel was het voorbij, Simon zakte onderuit in de badkuip en Sara liet zich uitgeput op hem zakken, samen lagen ze onder het warme water uit te hijgen, ”Sara, ik ben dood en in de hemel, ja???” “Gij ni alleen, wij samen!! ” hij lachte en kuste haar hoofd . Sara draaide de kraan toe en greep een handdoek, ”Kom dan droog ik je af, ze begon zacht met de handdoek over zijn borstkast te wrijven . . . . ”Sara . . . . . ” “Wa??????” zei ze héél onschuldig, ”Ik droog je toch maar gewoon af!! ” “Ik zal het zelf wel doen anders maak je me nog gek!! ” “Ik zou niet durven Simon, wat denk je wel van mij . “ “Dat gij een kleine verleidster zijt, en daar ben ik héél blij mee!! ”
Plots werd er geklopt op de kamer deur, Sara schrok, ”Wie kan dat nu zijn?” “Zou Esther mij zoeken ?” “Maar nee, die weet wel beter dan ons te storen, ze moest eens durven ik smeet haar van het balkon!! ” lachte hij “Doe gauw uw badjas aan, tis een verrassing!! ” “Ze sloeg de badjas rond haar naakte lichaam en Simon deed een handdoek rond zijn middel, hij opende de deur en daar stond roomservice met een ontbijt, stipt op het afgesproken uur . Sara was overgelukkig, ”Simon das zo lief, hmmmmm en het ruikt zo lekker “, ze tilde het deksel op en snoof aan het gebakken spek met een roerei, ”Hmmmmmm dat gaat smaken . . . ”, ze sloeg haar armen rond zijn nek en gaf hem een stevige zoen . ”Tja ;ik moet toch zorgen dat onze energie op peil blijft he Sara, gij zijt wa jaartjes jonger als ik, zo’n jong poppeke is afmattend”, grapte hij”Zeker na zo’n nachten, ik ben denk ik de tel kwijtgeraakt . . . . . ” “Vijf keer . . . . ” lachte ze en ze nam een grote hap spek met eieren, ”Hmmmmmmm ik voel me al véél beter, ook een hapje Simon????” Hij wou net antwoorden toen ze een aardbei mét slagroom in zijn mond stak, het overtollige slagroom likte ze af met haar tong . Simon rolde met zijn ogen en een lange kreun ontsnapte weer aan zijn lippen, Sara, ge gaat me nog helemaal gek maken . . . . . . . !!!!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 04-02-2012 09:45

Part fourty-eight

Het ontbijt had gesmaakt, ze hadden alles tot de laatste kruimel opgegeten en voldaan zaten ze te glimlachen achter hun tas koffie! “ Wa. . . . . . ge kijkt zo raar. . . .!! ” giechelde Sara. “Nikske, ik ben gewoon gelukkig en ik denk dat ik van nu af aan met een permanente glimlach op mijn gezicht ga rondlopen . . . . . . . door U!! ” ze giechelde alweer . ”Wel zullen we vandaag een boottochtje maken, ik heb zin om uit te waaien op zee . ”vroeg Simon ;”Ja en ik weet al waarheen, ik ben gisteren er ook geweest maar ik denk dat ik me met jouw veel beter ga amuseren als alleen!! ” “Ok, das goed, we hebben een plan blijkbaar! “Sara sprong recht en zocht naar haar kleren, haar broekje lag naast het bed en het kleedje lag rommelig achter het bed, ze keek rond, hmmm waar was haar bh. . . . . . ?”Zocht je dit ??” Aan Simons vinger hing haar bh, ze bloosde en wou hem vlug grijpen, maar hij was sneller en trok zijn hand weg waardoor ze voorover viel en recht op zijn schoot belandde! “SIMON . . . .!! ” riep ze . Hij ving haar op en zette ze op zijn schoot, hij gaf een kus op haar schouder en vroeg “Ben je even gelukkig als ik ??” Ze legde haar voorhoofd tegen het zijne en keek diep in zijn ogen . ”Overgelukkig!! ” zei ze . Ze griste de bh uit zijn hand en liep snel naar de badkamer voor hij kon reageren op haar snelle vlucht . Simon lachte luidop, hij zocht zijn kleren van de avond tevoren bijeen smeet ze in de kast, hij trok een t-shirt en short uit de kast en deed die aan . Simon keek op toen Sara weer uit de badkamer kwam, ze had haar kleedje van gisteren aangetrokken maar dat was helemaal verfrommeld . ”Zo kan ik toch niet mee, ik zie er niet uit!! ” “Voor mij zijt gij heel schoon alleen uw kleedje heeft wel een stoomkuur nodig “ grapte hij . “We zullen langs uw kamer gaan en daar kan je dan een ander aantrekken, goed ? “Ok, dan kan ik me toch wat fatsoeneren! ” ze trokken de deur achter zich dicht en liepen door de gang naar de lift, plots viel Sara’s oog op het bijzettafeltje in de gang waar een bloemstuk op stond, ”Simon, kijk”en ze wees naar de witte roos die voor het bloemstuk lag mét zijn kaartje eraan . ”Ik was gisteren helemaal overstuur omdat ik je niet direct vond en ben ze onderweg verloren “, ze liep ernaartoe en nam ze vast, ze drukte de bloem onder haar neus en rook aan de roos, ”Hmmmmmmmm die geur vergeet ik nooit meer, het was het gelukkigste moment van heel mijn leven . . . . . . . en alles wat erna kwam ook natuurlijk!!! ” lachte ze . Simon glunderde, hij gaf haar een innige zoen en ze liepen verder naar de lift, Sara klemde de roos stevig tegen zich aan . Ze namen de lift en wandelden door de lobby naar de liften voor het andere deel van het hotel waar Sara logeerde, ineens stond Esther voor hun neus “Sara, Simon, ik zie dat jullie elkaar gevonden hebben. ” en ze knipoogde naar Simon. Sara lachte “Daar zat jij vast ook voor iets tussen, is het niet ?” “ Een héél klein beetje maar, Simon heeft al die moeite zelf gedaan, ik moest alleen jouw op het strand krijgen en als hij mij had overtuigd van zijn eerlijkheid wist ik zeker dat hij dat bij jouw ook kon, ik zie dat je gelukkig bent, je straalt Sara!! ” Sara sloeg haar armen rond Simon zijn middel en vleide haar hoofd tegen zijn schouder . ”Ik ben héél gelukkig, heb je me vandaag nog nodig want ik wil samen met Simon een boottocht maken, als je het goed vind ?” “Ik denk dat je vandaag maar eens moet genieten Sara je hebt er lang genoeg op gewacht op het geluk, amuseer u maar! ” “En het werk dan ?”vroeg ze plichtsbewust als ze was . “Dat is voor als we terug in België zijn, hier is alles klaar, ga nu maar, vanavond laat is de vlucht terug dus jullie kunnen nog wat tijd doorbrengen met elkaar zonder pottenkijkers en die zijn er thuis genoeg me dunkt! ” zei Esther. ”Ja, ik moet er niet aan denken wat ze thuis allemaal voor commentaar gaan hebben op ons “zei Simon “Maar ze kunnen allemaal ontploffen, ik heb mijn Sara en daar komt niemand meer tussen!! ” “Hij knuffelde haar eens goed en gaf ze een klinkende zoen op haar mond, ”En nu gaan we ervandoor we moeten nog even een ander kleedje zoeken voor deze knappe dame want dit is een beetje verkreukt in het heetst van de strijd “Simon knipoogde veelbetekenend naar Sara en die schoot prompt in de lach . Esther lachte mee “Ik heb geen details nodig, ga maar en veel plezier vandaag, tot straks! ” Sara opende de deur naar de kamer, een bedwelmende geur van de enorme hoeveelheid bloemen in de kamer kwam hen tegemoet, ze begon meteen te glimlachen, ze draaide zich om en gaf hem plots een smakkende zoen op zijn wang, ”Das voor al die mooie bloemen ik heb je nog niet bedankt daarvoor!! ” “Oh maar ik weet wel een manier. . . . . ”en hij liet een vinger van haar gezicht naar haar schouder glijden en langs de rand van haar kleedje naar haar décolleté “. . . . . . om me te bedanken! ” grijnsde hij ondeugend! “Simon . . . . . . . ik dacht dat je uitgeput en leeg was ?”
“Ja maar ondertussen hebben we al lekker ontbeten en is er al een uurtje voorbij he . . . . . en ik voel mijn ‘krachten ‘ terug op peil komen! ” hintte hij ondeugend . ”Nee Simon, we gaan een boottocht maken, ik wil gewoon gezellig samen op stap om plezier te maken en van elkaar te genieten . . . . . . zonder onze kleren uit te doen!! “zei ze gemaakt streng. Simon trok een sip gezicht en pruilde met zijn lip waarop Sara in de lach schoot . Ze had ondertussen een kleedje uit de kast genomen en vroeg “Wat denk je, is dit goed ??” “Alles is mooi zolang jij er in zit “fleemde hij . “Simon . . . . . serieus, is het niet té ???” “Te wat ?” “Te mooi voor een boottocht . . . . ?” “Sara trek gewoon vakantie kledij aan, een rokje met een topje of zo, meer moet dat niet zijn, ik loop hier toch ook met een t-shirt en short, das ook mijn gewone stijl niet maar hier ziet niemand dat het is hier geen kantoor he!! ” “ Ja das waar, ze nam een eenvoudig jurkje uit haar kast, het was een luchtig doorknoopgevalletje dat ze op de markt gekocht had en ze was best tevreden over haar eerste aankoop zonder het advies van Esther, blauw met een fijn bloempje op en het stond haar beeldig. ”Voila ik ben klaar, we kunnen gaan! ” “Je ziet er prachtig uit “beaamde Simon, hij sloeg zijn arm rond haar schouder en ze gingen op pad. “
Beiden straalden van geluk en iedereen mocht het geweten hebben .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Plaats reactie