Fleur'tje : Sara en Simon verhaal

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
Plaats reactie
Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 38

Bericht door Fleur'tje » 27-01-2011 23:17

Deel 38 Leon’s thuiskomst

Donderdagmiddag gaat Leon naar huis komen, hij evolueert erg snel en is al vrij goed te been. Gert is opnieuw zijn verpleger. Maar hij is veel actiever dan voor zijn operatie. Gert en Margot moeten zijn enthousiasme soms wat temperen. Simon en Sara gaan er vanavond eten.
Het is erg gezellig en er wordt gezellig gekeuveld. De tenten voor het feest staan al op. De traiteur is reeds met de voorbereidingen gestart. Vake is komen helpen bij het rechtzetten van de tenten en heeft ook wat in de tuin gewerkt. Leon kan eigenlijk vrij goed opschieten met Hans. Leon weet dat dit voor Hans erg belangrijk is. Sara is blij dat zowel Leon als Margot rekening houden met gevoelens van haar vader. Leon vindt dit de normaalste zaak van wereld en stelt Sara gerust.
Het is een gezellige avond geworden maar Simon en Sara gaan op tijd naar huis want de komende dagen wordt het nog druk. En ook Leon heeft zijn rust nodig.

Vrijdagmorgen komen Sara en SImon vroeg aan op Présence. Ze zijn eerst want ze willen graag wat vroeger stoppen om de voorbereidingen te gaan opvolgen van hun verlovingsfeest.
Ze kunnen nu goed doorwerken. Rond 9 uur komt iedereen binnenwaaien.
Marnix neemt Sara direct mee naar zijn werkruimte. Hij heeft een verrassing van formaat voor Sara.
“Sara wil dat ik altijd mee ga met haar. Ik mag haar niet alleen laten. “plaagt Simon. “Neen” zegt Marnix resoluut “Ik blijf bij haar en ik zal haar terugbrengen, maar jij kleine Van Wyck, jij moet hierblijven. Ik zal erg goed op haar passen”
Het kleed voor haar verlovingsfeest is klaar. Het is zo mooi. Sara slaat haar handen voor haar mond en weet niets uit te brengen. Na een tijdje zegt ze “Marnix … zo mooi … je hebt jezelf overtroffen…. Is dat voor mij? Dat kan niet… “
Marnix is in de wolken. Sara opnieuw zien glunderen was zijn opzet en dat is blijkbaar gelukt. Helèna komt ook eens kijken.
“Ha” zegt Marnix “Mijn tweede muze. “Jouw kleed is ook klaar. “
Hij haalt het kleed uit een kast. Het is een identiek kleed maar in een andere kleur. Daar het om 1 feest gaat zijn de twee vrouwen echt blij met de jurken. “Jullie moeten er enkel voor zorgen dat jullie mannen “ zegt Marnix en hij haalt twee overeenkomende stropdassen uit de kast “ … deze dragen.”
Bij een effen kostuum, donker of bleek zullen deze stropdassen zeker passen.

Ze blijven nog wat napraten bij Marnix. Marnix zorgt er voor dat de jurken zaterdag bij Leon en Margot afgeleverd worden. Beide dames blijven nog wat keuvelen. Helèna vraagt hoe het gaat met Sara.
Ze beseft dat het best niet makkelijk is voor Sara om de aanval van Jan te verwerken. Helèna drukt Sara op het hart dat ze altijd wanneer ook steeds bereid is om haar te helpen, met wat dan ook. Sara is blij met deze steun.
“Ik voel me echt met zo veel liefde en zorg omgeven” zegt Sara zacht “Dat doet deugd. En helpt me echt. Het doet goed te weten veel goede vrienden te hebben. “
Sara krijgt het even moeilijk. Helèna omhelst Sara
“Sara, ik weet dat ik je in het begin erg slecht behandeld heb, ik moet nog steeds denken aan je sollicitatie. Ik heb je toen rottig behandeld en ik heb daar nu erg veel spijt van. Ik heb een belangrijke les geleerd en dat is dat het binnenste van een persoon veel belangrijker is dan het uiterlijke. “
Het is nu aan Sara om Helèna gerust te stellen. “Das al lang vergeten. Eigenlijk heb ik je nadien ook niet zo correct behandeld.” Sara bloost.
“Laat ons maar het verleden begraven en denken aan de toekomst want die ziet er veel beter uit.” Besluit Sara.
“Das goed” zegt Helèna “Zand erover , en op naar een prachtige toekomst.”
Ze komen arm in arm boven. Ze zijn nog maar net aan de desk van Sara.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 39

Bericht door Fleur'tje » 27-01-2011 23:22

Deel 39 Onverwacht en ongepast bezoek

Simon staat te praten met Lieven aan diens bureau. De lift gaat open en Britt wordt bleek en roept “Brenda, wat doe jij hier ? Jij bent hier niet gewenst. “
Sara deinst achteruit. Helèna loopt naar haar toe en omarmt Sara. Ze neemt Sara mee naar de vergaderzaal. Ondertussen staat Simon samen met Arne, die op het geroep afgekomen is en Lieven aan die lift.
“Godverdomme, jij hebt lef. Je moet toch wel beseffen dat jij de laatste bent die wij hier willen zien. Maak dat je wegkomt. Serpent … “ Simon is ziedend.
Lieven kan nog juist vermijden dat SImon op haar af vliegt.
Brenda zegt stilletjes “Ik begrijp jullie volkomen maar ik moet Sara spreken. Ik moet haar mijn verontschuldigen kunnen aanbieden. Ik dacht … “
“Jij …. Jij moet niet denken, dat had je beter vrijdag gedaan… Sara was er bijna niet meer. Maak dat je wegkomt. Ik laat George weten dat jij hier persona non grata bent. Godverdomme maak je uit de voeten. “
“Simon, ik begrijp je maar ik moet Sara spreken, alstublief … vraag het haar …. Als ze echt niet wil dan verdwijn ik .. beloofd” vraagt Brenda.
“Ok, ik zal het haar vragen, maar ik geef je niet veel kans … Sara is nog altijd doodsbang … je zou verdomme voor minder” sneert Simon.

Hij gaat naar de vergaderzaal. Daar zit Sara de snikken, Helèna laat SImon en Sara alleen. “Ik wil haar niet meer zien. Nu niet … “ Ze valt rond zijn hals.
Hij probeert haar eerst wat te kalmeren.
“Sara, ze wil blijkbaar haar verontschuldigen aanbieden. Maar jij beslist … ik zie ook liever haar rug … ik moet ze niet meer …”
Sara zegt niets maar drukt zich nog korter tegen SImon aan. “Ik ben eigenlijk niet haatdragend … maar nu ben ik bang … echt bang … “
Simon voelt dat dit echt zo is … Sara trilt …
“Simon als jij bij mij blijft, wil ik even naar haar luisteren maar als ik het niet meer aankan moet ze weg. “
“Ok” zegt Simon “ik roep Lieven en Arne even want ik laat je nu niet alleen.”
Hij roept de beide mannen even bij zich. Hij vertelt dat Sara even met Brenda wil praten, maar als Sara het niet meer ziet zitten, moet ze direct ophoepelen.

Lieven en Arne halen Brenda. Als Brenda in de deur staat, kruipt Sara bijna in Simon. Brenda beseft nu nog meer wat Jan Sara aangedaan heeft.
Brenda barst in tranen uit “Sara, het spijt me zo … Jan … had gezegd dat hij je enkel wat schrik wou aan aanjagen omdat je je aandelen uiteindelijk niet wou verkopen. Daar ik ook wat kwaad was … door het nieuws van jullie verloving … heb ik toegestemd hem te helpen … maar na wat ik nu weet … had ik nooit toegestemd … Sara, echt waar, je moet me geloven … ik wist het niet… “
Sara draait zich naar Brenda. Ze ziet dat ze de waarheid spreekt. Brenda staat met haar hoofd voorovergebogen in de deur en blijft snikken. “Echt Sara en SImon jullie moeten me geloven … ik dacht … enkel wat schrik aanjagen had hij gezegd”
Simon blijft kwaad. Sara verwoordt haar gevoelens stilletjes “Brenda, ik heb de neiging je te geloven maar nu al zeggen dat ik je het vergeef kan ik niet … Sorry … misschien later maar voor het ogenblik zit alles nog te vers in mijn geheugen … ik heb nog niet alles kunnen plaatsten … ik slaap slecht … durf niet meer alleen op straat of weggaan … laat ons alstublieft een tijdje alleen … ik probeer mijn leven opnieuw op de rails te krijgen … ik was die vrijdag zo gelukkig .. “
Simon trekt Sara wat korter tegen zich aan, ze is blij dat hij bij haar is
“en ’s nachts zat ik volledig aan de grond … ik was niemand meer … Simon heeft me opgevangen … ik doe mijn best om zo snel mogelijk weer in orde te zijn … ik heb geluisterd … das meer dan ik ooit voor mogeljk had geacht … “
“Ik ben al blij dat je naar me wilde luisteren … ik zal jullie nu laten … en beloof dat ik wacht op een berichtje van jullie eer ik jullie nog lastig val … ik zal ook niets meer publiceren … wat jullie op een of andere manier schade zal toebrengen … ik laat jullie nu … ik hoop dat jullie verlovingsfeest goed verloopt. Tot de volgend keer … misschien ….” Ze draait zich om en verdwijnt.

Simon draait Sara haar gezicht naar zich toe en zegt “Jij bent uniek … zo begripvol … Ik kan dit niet … “
Sara kust hem en fluistert “ik probeer altijd het goede te zien in de mensen … misschien is het echt wel zo dat ze niet alles wist en heeft … hij misbruikt van haar gemaakt … kan ik het dan maken niet naar haar te luisteren … ik geef haar liever het voordeel van de twijfel … en ik moet zeggen ik heb sterk de neiging haar te geloven …” Sara wordt rustiger zeker als SImon haar kust.

Ze komen samen uit de vergaderzaal. Ze zijn allemaal bezorgd maar ze zien dat Sara er stilletjes bovenop komt. Ze heeft opnieuw wat meer kleur.
Britt komt op haar toe “Dat serpent durft nogal … ik … ik weet niet hoe ze durft hier binnenkomen na wat ze gedaan heeft … dat mens heeft geen fatsoen … hoe kan het nu dat de politie haar vrijlaat … “
Britt lijkt maar niet te kalmeren.
Sara stapt op haar toe “Ik ben blij dat jullie me allemaal zo goed steunen en begrijpen … ik kan alles nog niet plaatsten maar probeer het … het lukt me stilletjes aan beter … en dat heb ik aan jullie te danken … wel vooral aan Simon … ik heb moeite gehad om naar Brenda te luisteren … maar ik ben eigenlijk blijf dat ik het gedaan heb … ik denk dat ze het inpakt van hetgeen vrijdag gebeurd is me mij niet juist ingeschat heeft … ik heb haar in alle eerlijkheid gezegd dat ik haar nu nog niet kan vergeten maar dat ik wel de neiging heb haar te geloven … “

Daar het bijna middag is, gaan Sara en SImon samen met Margot, Lieven, Arne, Michèle, Helèna en Steven lunchen. Een break zal Sara erover zetten en dan kunnen ze straks nog wat verder werken en kunnen ze nadien genieten van een top weekend.
Margot komt naast Sara lopen en legt haar arm rond haar …
“Meisje, jij bent echt uniek … zoals jij alles relativeert … das wonderbaarlijk … maar vergeet niet dat we er altijd zullen zijn voor jou als je ons nodig hebt.”
Sara geeft Margot een kus en zegt zachtjes “Dank u,ma”.
De middag verloopt gezellig en als ze rond 13 u 30 terug op Présence terugkomen kunnen ze nog bergen werken verzetten. Rond 16 uur stopt iedereen.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 40

Bericht door Fleur'tje » 27-01-2011 23:26

Deel 40 Voorbereidingen verlovingsfeest

Simon heeft nog een verrassing voor Sara. Ze blijven dit weekend niet thuis.
Als Simon dit zegt, stopt Sara. “Das lief … je spreekt niet van mijn appartement maar van onze thuis … “
Ze kust hem … “Maar ik heb je onderbroken” zegt ze “Waar gaan we naar toe?”
“Wel schat” gaat SImon verder “We gaan bij mijn ouders logeren … we gaan in mijn vroegere kamer slapen … “
“Ai” lacht Sara “Dan gaan we niet veel plaats hebben … een eenpersoonsbed … “
“Wacht maar af”zegt Simon geheimzinnig.
Ze praten nog wat verder over het voorstel van Leon en Margot. Sara is ondertussen al wat meer gewonnen voor het idee. Ze komen overeen straks hun beslissing mee te delen. “Ma gaat blij zijn … en pa ook …”

Aan de villa gonst het al van de bedrijvigheid. Vake staat orders te geven aan de mensen die de tenten versieren. Sara en SImon gaan naar hem toe en zeggen gedag. Hans is blij dat ze er zijn en vraagt of alles gaat want hij heeft van Margot gehoord wat gebeurd is op Présence.
“Sara is buitengewoon, je dochter is zo speciaal … en ik blij dat ik haar graag mag zien” zegt Simon.
Hans kijkt hem verbaasd aan. “Dank je, SImon, das vooral Myriam haar verdienste en ik heb haar werk enkel zo goed mogelijk proberen verder te zetten. Maar Simon, ik heb je ook mis ingeschat en weet nu wel dat ook jij erg goed voor mijn Saraatje gaat zorgen. En dat jij haar graag ziet … erg graag ziet … daar twijfel ik niet aan … dat staat als een paal boven water.” Simon is blij met deze woorden, Sara geeft Vake een kus. En omhelst dan Simon.
‘Kom” zegt ze “genoeg mooie woorden nu aan de slag.”

Maar Simon trekt haar eerst mee de villa in … ze gaan de trappen op. Simon laat haar alles zien… “je moet nu toch wel weten waar je terecht komt” De villa is zo mooi … alles is in orde en met veel stijl ingericht …
“Je kan alles wat je wil veranderen … dingen herinrichten … of veranderen “ zegt Simon. “Maar Simon, alles is zo mooi … en blijkbaar pas vernieuwd … “
Hij heeft haar alles laten zien maar zijn kamer is de laatste verrassing … hij opent de deur “Welkom in mijn kamer” De kamer is in mooie tinten van blauw. De meubels zijn erg modern … in het midden van de kamer staat een enorm groot waterbed.
Sara schiet in de lach “En ik die hoopte dat we kort bij elkaar moesten liggen vannacht” “Das geen probleem, we kunnen in dat bed ook dicht bij elkaar liggen”grapt SImon.
Hij trekt haar mee naar een deur in de hoek. “Kijk das mijn, neen onze dressing en daar … .kom mee “
Sara komt in een prachtige badkamer … met alles erop en aan ….
“Simon zo mooi … Jij leefde wel als een god in Frankrijk”
“Neen” zegt Simon geamuseerd “das de kamer van mijn ouders, maar als wij hier komen wonen wordt dit onze kamer … “
Sara valt rond zijn nek en kust hem innig. Ze kunnen zich nog inhouden, gelukkig want ineens staat Margot naast hen. “Ha, hier zijn jullie … “

“Ik heb Sara het huis laten zien, we moeten straks nog eens even samen praten … maar pas als we alleen zijn… “
“Ik heb deze kamer voor jullie klaargemaakt, is dat goed?” Ik slaap beneden bij Leon.” Simon geeft Sara speels een kusje in haar nek.

Ze gaan naar beneden en helpen goed mee. Tegen 20 uur is alles klaar. Lut heeft al de ganse dag meegewerkt met de traiteur. Ze gaat samen met Hans naar huis. Ook Helèna en Steven gaan naar huis. Helèna weet nog te vertellen dat Alexander blij is met de uitnodiging en dat hij komt. Alexander heeft ook gevraagd hoe het nu met Sara ging want hij heeft vernomen wat er gebeurd was en vindt dit erg voor haar.
Simon haalt zijn schouders op bij dit nieuws … hij snapt wel dat het voor Helèna belangrijk is … maar voor hem..
Sara weet meestal wel de juiste dingen te zeggen “Ik ben blij dat hij er bij zal zijn … hij is welkom. “

Iedereen gaat naar huis. Simon valt neer in de zetel in de kamer van Leon en trekt Sara mee. Ze vallen lachend neer in de zetel.
“Wij hebben nieuws voor jullie” zegt Simon lachend. “Sara, zeg jij maar.”
“Als jullie het nog steeds zien zitten, zouden we graag op jullie voorstal van huisruil ingaan. Dit huis is prachtig en het is een hele eer dat wij hier mogen komen wonen. “
“Das goed nieuws”zegt Margot “We laten alles bij de notaris regelen en dan kunnen jullie volgende week hier al intrekken hier en start ik de verbouwingen in Simon’s appartement vanaf jullie hier wonen.”
Sara omhelst eerst Margot “Dank u, u weet niet hoeveel … dit is zo onwezenlijk”
Leon is uit zijn bed gekomen en staat naast Sara. “Sara, we begrijpen wat je bedoelt, je hoeft ons niet te bedanken, we zijn blij dat we jullie kunnen helpen. Jij hebt ook al veel voor ons gedaan. Dit is voor ons geen probleem het is met heel veel plezier gedaan. Genieten jullie hier maar van en blijf samenwerken in Présence zoals jullie nu doen das meer dan voldoende. “
Sara kust Leon. Ze wensen goede nacht aan elkaar.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 41

Bericht door Fleur'tje » 27-01-2011 23:29

Deel 41 Eerste nacht van een nieuwe start

Ze gaan naar de slaapkamer boven. Ze lopen lachend de trap op. Simon vraagt Sara even te wachten. Hij neemt haar in zijn armen en draagt haar over de drempel van de slaapkamer deur.
“Dit moest ik doen … als we vanaf dit moment dit ons huis mogen noemen.”
Sara is overrompeld en neemt Simon’s gezicht in haar handen. Ze kust hem zo intens dat hij het over zijn ganse lichaam voelt.
Wat houdt hij toch zoveel van deze vrouw … hij prevelt bijna onverstaanbaar “waarom zijn we niet eerder eerlijk geweest tegen elkaar … die periode tussen de bekendmaking van de juiste cijfers en mijn liefdesverklaring is voor ons tweetjes zo zwaar geweest … ik mag hier nu niet aan denken”
Er rolt tranen over zijn wangen.
Sara schrikt “Simon, wat is er ? Heb ik iets …?”
Hij onderbreekt haar door zijn vinger op haar mond te leggen. “’k dacht juist een de periode tussen de stafvergadering en mijn liefdesverklaring … die had nooit zo lang mogen duren … die periode is voor ons twee zo zwaar geweest … ik omdat ik wist dat ik van je hield maar ik begreep je zo goed want ik wist .. dat ik zo een grote blunder had begaan … ik had je direct moeten vertellen van die brief en … dat er niets van waar was … ik zag je toen al zo graag … ik begreep je maar het deed zo’n pijn … “
Sara stopt zijn woordenvloed door hem te kussen … de tranen lopen van zijn wangen. “Mijn grote schat … we hebben beslist het verleden te laten voor wat het is … ik zie je liever dan liefst en ik weet dat jij voor mij minstens hetzelfde voelt … “
Simon legt haar zacht neer in bed. Hij opent knoopje per knoopje … Daar ligt zijn muze … in een rood BH’tje .
Ook Sara laat zich niet ongemoeid en opent zijn hemd. Heel traag … want tussen elk knoopje kust ze het plaatsje dat vrij kwam. SImon voelt zijn lichaam keer op keer samentrekken
Ook bij Sara wordt het wat te veel … ze versnelt haar tempo en binnen enkele ogenblikken rollen ze over het bed. De broek van SImon wordt in vlotte beweging in de lucht gekattapulteerd. Sara’s jeans … dat is iets moeilijker want … ze had er eentje aan met knopen en geen rits. SImon schiet in een lach …
“Jij hebt blijkbaar meer ervaring met uitkleden dan ik”
Sara lacht … maar SImon doet verder. Ze liggen nu naakt tegen elkaar. Simon kust elk plekje op Sara’s lichaam. Ze geniet me volle teugen van elke aanraking. Terwijl hij haar zo tot het hoogste genot brengt, streelt en kust ze Simon overal … elk plekje … hoe intiem ook laat ze niet ongemoeid… Simon geeft Sara ook een extra nieuwe dimensie. Na dit intense voorspel dringt Simon bij haar binnen. Sara geeft het ritme aan en dit geeft Simon een goed gevoel. Ze gaan verschillende keren van het ene hoogtepunt naar het andere. Tot ze uiteindelijke, voldaan, nog steeds 1 in elkaars armen in slaap vielen.

Sara werd wakker en ze ligt nog steeds kort bij Simon. Ze kust hem wakker … ze praten nog wat na … en genieten van elkaars gezelschap. Maar dan vallen ze in slaap want het wordt morgen een mooie dag waarvan ze met volle teugen willen van genieten.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 42

Bericht door Fleur'tje » 17-02-2011 20:31

Deel 42 verlovingsfeest

Simon wordt zaterdag wakker. Hij hoort veel rumoer buiten. Hij kijkt naar zijn polshorloge. Het is al 11 uur. Hij stapt uit bed. Ze hebben zich overslapen. Hij maakt Sara zachtjes wakker met een kusje en een overvloed aan lieve woordjes :
“Sara, lieveke, we moeten opstaan, we hebben een beetje lang geslapen … Sara …”
Sara opent haar ogen en lacht … “Hoe laat is het dan ?”
“11uur gepasseerd”
Sara is ineens wakker. “Oh nee, wat nu? Wat gaat je moeder zeggen?”
“Niets” antwoordt SImon “Moest ze ons nodig gehad hebben dan had ze ons wel gewekt. Ik denk dat ze blij zal zijn dat we hier zo goed geslapen hebben.”
Ze staan allebei op en gaan naar de badkamer.
“Oh nee”, dankt Sara “ik heb niets om aan te trekken.” Simon moet bijna haar gedachten kunnen lezen want hij komt binnen met een koffer.
“Hier wat kleding voor vandaag, de rest doen we morgen wel.” Hij heeft wat makkelijke kleren meegebracht voor hem en Sara. De kleding voor vanavond is in orde volgens zijn moeder.
Ze nemen een douche en gaan samen naar beneden. Daar staat op de toog van de een uitgebreid ontbijt klaar. Simon en Sara zijn wat van de kaart. Dit hadden ze niet verwacht. Margot had aan alles gedacht … gepocheerde eitjes, aardbeien, champagne.
Ineens zien ze een lachend gezicht om de deur verschijnen : “De tortelduifjes zijn wakker” zegt Margot “Geniet maar van dit ontbijt en kom dan maar helpen.”
“Dank u, ma” zegt Sara “Dit is een leuke verrassing. Dank u” Maar Margot is al weg.

Ze genieten van al het lekkers, maar haasten zich want ze willen helpen. Ineens staat Lut in de keuken.
“Zijn jullie bijna klaar … Ik heb de keuken nodig”
Ze ruimen samen met Lut op. Lut ziet het koppeltje zo graag bezig. Ze genieten samen van kleine dingen. Simon kan Sara van heel eenvoudige dingen laten genieten. Samen van 1 aardbei happen, slagroom van Sara’s mond likken… Lut ziet Sara genieten. En ze is blij dat het zo goed zit tussen die 2. Maar ze stuurt ze nu toch door naar de tuin dan kunnen ze daar nog wat meehelpen.

Ze zijn juist op tijd klaar. Marnix staat al druk te doen. Maar daar trekt zich niemand iets van aan. De jurken liggen klaar boven. Helèna en Sara gaan samen naar boven om zich klaar te maken. De stropdassen van de mannen worden aan Morgot gegeven met erg precieze aanwijzigingen want er mag niets mislopen. Sara en Helèna hebben erg veel plezier bij het aankleden. Marnix krijgt bijna grijs haar van die 2 verliefde dames. Gelukkig komt Esther binnen om de dames op te maken. Esther staat aan de grond genageld als ze Sara en Helana ziet … ‘Jullie zie er prachtig uit… dit is buitengewoon … maar zo mooi …”

Het feest is vrij beperkt gehouden. Alle gasten zijn er al. Margot vraagt eerst aandacht voor de 2 heren. SImon en Steven worden onthaald met een prachtig applaus. Ze vraagt de heren aan de tuindeur even te wachten op hun verloofdes. Eerst komt Marnix binnen. En dan komen beide dames binnen. SImon en Steven staan als aan de grond genageld. Zo mooi zien hun verloofdes eruit… Keer op keer weet Marnix iedereen weer te verbazen.

Het feest verloopt perfect. Iedereen geniet van de barbecue. Het is lekker. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Na het eten komt Lieven voor de koppels staan. Lieven vertelt dat het moeilijk is om voor koppels die alles hebben iets te kopen. Maar ze hebben daar bij Présence iets op gevonden. Iedereen heeft samen gelegd zodat de 2 koppels volgende week naar Centerparcs kunnen. Alles is geregeld … Ze zien het het alle vier zitten. Sara vliegt rond Simon’s hals en fluistert “Simon met jou op reis … ik verlang nu al.”

Na het dessert neemt Simon Sara even apart en haalt een klein pakje uit zijn jaszak.
“Ik heb nog iets voor mijn liefste schat. Ik ben zo blij dat ik met jou verloofd ben. Hij opent het doosje … Sara ziet een bedeltje … zo mooi … een uniek stukje … een S en S in elkaar verbonden met kleine diamantjes “
“Jij verwent me … veel te veel” stamelt ze “Dit is teveel …. Ik vind dit zo mooi … Maar ik … “ Hij snoert haar woorden met een zeer intieme kus. Ze worden uit hun droom gewekt door Hans.
“Hé Sara en Simon, ze hebben jullie hier nodig.”
Simon neemt haar pols en hangt het bedeltje zorgvuldig aan de armband. Sara geeft hem nog een kus op zijn wang en fluistert “Dank u”.

Ze lopen arm in arm naar de tent. Ze moeten samen met Helèna en Steven de dans inzetten.
Ze gaan met Hans mee. In de zaal aangekomen wordt de muziek van Dirty Dancing ingezet. “I had the time of my life” galmt door de tent. De twee koppels dansen zo mooi. Simon lijkt de gasten te vergeten. Als de laatste noten door de zaal klinken, kust hij zijn Sara erg passioneel. Ook Steven laat zich niet ongemoeid.
Om de sfeer er in te brengen, wordt een vermenigvuldigheidsdans ingezet. Binnen de kortste keren staat iedereen op de dansvloer. Sara danst met Hans.

Daarna glipt ze naar de kamer van Leon. Deze drukte is nog wat veel voor hem maar hij is blij als hij Sara ziet binnenkomen.
“Meisje toch … blijf toch bij de gasten.”
“Neen” zegt ze “Jullie zijn zo goed voor mij … het zou voor mij een hele eer zijn als ik deze dans van jou krijg. “
Je hoort de muziek goed in de kamer van Leon. Leon laat dit zich geen twee keer zeggen. Hij stapt uit bed en danst met Sara.
“Meisje” zegt hij “Jij bent hetgeen mijn zoon nodig heeft. Hij heeft het vroeger bont gemaakt.. .maar ik zie nu in al zijn handelingen dat jij hem getemd hebt. Zorg goed voor hem en zorg ervoor dat hij jou altijd met het nodige respect behandeld. Want dat verdien jij.”
Sara weent maar tussen haar tranen van geluk mompelt ze “Pa, Simon heeft me sinds zijn liefdesverklaring behandeld als een prinses. Ik wordt er soms zelfs verlegen van. “
Ze laat hem haar armband zien. Hij heeft zijn fouten meer dan goed gemaakt.

Ze dansen verder, maar hebben geen van beiden door dat zowel Simon als Margot hun gadegeslagen vanuit de deuropening.
Simon stapt naar Sara toe en vraagt of ze deze dans van hem wil. Margot danst verder met Leon. Als de muziek stopt, omhelzen ze elkaar en gaat Leon terug op bed liggen.
“Gaan jullie maar opnieuw genieten van jullie feest” zegt Margot “Ik blijf nog even bij Lonneke”

Sara en Simon gaan terug. Sara gaat met Simon naar Alexander en nodigt hem uit voor een dans. Alexander kijkt verbaasd naar Sara, maar stemt toch toe. Ze dansen samen maar Alexander is vrij onzeker.
“Hoe gaat het ondertussen met jou, Alexander? Er is zoveel gebeurd.” Vraagt Sara.
“Ik … weet … niet zo veel te vertellen … het is nog allemaal zo … bizar”mompelt Alexander. “Ik zou graag hebben dat we de banden terug iets meer kunnen aanhalen. Je bent als het ware een broer van Simon. Ik aanzie Helèna ook als mijn schoonzusje en … ik zou het leuk vinden moest dat met jou na verloop van tijd ook kunnen. Ik besef door al wat ik vorig weekend heb meegemaakt ten volle dat het leven aan een dun draadje hangt en dat het terug goedmaken na een meningsverschil belangrijk is.” Vertelt Sara zacht.
Ze voelt dat Alexander even naar adem moet happen.
Hij antwoordt “Dat kan je nu nog niet van mij vragen maar … eerst en vooral hoop ik dat je snel hersteld … want geloof me … ik vind dit echt erg voor jou … ik heb je nooit echt goed behandeld maar wat je hier nu probeert bewijst dat jij je hart op de juiste plaats hebt”Zijn stem tempert.
Sara stopt met dansen en omhelst Alexander. “Denk er alstublieft over na … het is belangrijk voor iedereen dat jij en SImon terug iets korter naar elkaar toekomen…. Jullie zullen nooit boezemvrienden worden … maar …”
Alexander knikt … “Dat zal ik zeker doen … beloofd” Ze dansen verder.

SImon heeft ondertussen Britt uitnodigd om te dansen. Ze praten over koetjes en kalfjes … SImon ziet dat Alexander en Sara opnieuw dansen en hij naar het einde van het liedje leidt Britt in Sara’s richting.
Als hij in haar buurt is, tikt hij op Sara’s schouder en zegt “Mag ik deze dans van jou?”
Hij duwt Britt in de richting van Alexander. Sara lacht en danst met Simon verder “Jij bent me er eentje … je hebt wel een risico genomen en ik had Alexander juist bewerkt om alles proberen uit te klaren. Maar jouw plan lijkt ook te lukken.”

Alexander en Britt dansen. “Ik weet dat ik dingen gezegd heb waar ik misschien beter iets langer over had nagedacht maar ik moet wel toegeven spijt heb ik er niet over … ik moest dit doen …. Ik kon niet anders …. maar … ik moet wel toegeven …. Jij bent belangrijk voor mij … en ik mis je …. “ Britt stopt …
“Alexander … toe … zeg nu ook iets “
“Ik weet dat jij … ik heb ook fouten gemaakt … ik weet dat jij niet anders kon … Daniel was zo belangrijk voor jou … dat begrijp ik nu en ik weet dat ik grove fouten heb gemaakt ..”stammelt Alexander.
“Maar … wat je daar juist zei … ik mis jou ook … je zit ondanks alles nog altijd daar” Alexander wijst naar zijn hart. Britt kust Alexander.
Helèna staat ondertussen naast Steven te kijken naar de dansvloer. “Die twee hebben veel te bespreken … maar SImon’s zet lijkt gelukt te zijn.
Alexander en Britt vertrekken samen.

Het feest duurt tot in de vroege uurtjes. Lut en Hans blijven als laatste en ruimen samen nog wat mee op. Dan gaan ook zij samen met Helèna en Steven naar huis. Sara neemt Hans nog even apart. Want Hans en Lut weten nog steeds niets van het huis. Hans weet niet wat zeggen. Hij is blij voor zijn dochter.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 43

Bericht door Fleur'tje » 17-02-2011 20:40

Deel 43 : de ochtend nadien

Sara en Simon gaan naar boven. Ze zijn enorm moe. SImon komt op Sara af. Hij maakt de kleine knoopjes van het bovenstukje van het kleedje los. Het kleedje valt op de grond. Sara heeft ondertussen de de stropas van Simon losgeknoopt. Sara grijpt de band van zijn broek en opent de bovenste knoop. Binnen de kortste keren neemt Simon haar in zijn armen en neemt haar mee naar de badkamer. Hij laat de bad vollopen en zet de bubbels aan. Hij legt Sara voorzichtig neer en laat zich naast haar glijden. Sara masseert Simon op zijn lievelingsplaatsje. Ook simon doet zich te goed aan haar borsten. Binnen doe kortste keren komen ze tot een explosief hoogtepunt. Ze genieten nog even na in het warme bubbelende water. Maar na een tijdje stappen ze voldaan uit het bad en kruipen ze gezellig samen in bed en vallen bijna direct in een diepe slaap.

Zondag blijft het lang stil ten huize Van Wijck. Het is al na de middag als er geklopt wordt op Simon’s en Sara’s deur. Margot komt binnen met een heerlijk ontbijt.
“Goedemorgen, oh nee Goedemiddag, ma, jullie verwennen ons te veel” Margot zet het dienblad op het nachtkastje. “Dat is jullie gegund.”
Margot gaat weg. Sara en Simon genieten van het eten. Het is erg lekker. Ze gaan speels met elkaar om maar proberen zich te haasten zodat ze ook nog wat tijd kunnen doorbrengen met Leon en Margot. Ze moeten vandaag nog heel wat verhuizen als ze hier direct willen intrekken. Ze gaan naar beneden en drinken nog een kop koffie samen.
In de leefruimte zit Leon geamuseerd toe te kijken, hoe SImon Sara steeds naar zich toe trekt en haar kust.

Ze spreken verder af. Sara belt met Hans en Arne en Simon belt met Lieven, Niels en Thomas. Die heren komen met veel plezier en Hans haalt de camionette van Présence. Ze halen al de spullen op die ze nodig hebben. Tegen de avond is alles verhuisd.
Sara en Simon blijven nog even alleen achter op het appartement.
“Ik heb hier een mooie tijd beleefd met jou, Simon”
“Das waar” zegt Simon “Maar het mooiste moet nu nog komen”
Hij kust haar. Er lijkt geen einde aan te komen. Maar ze beseffen dat ze nu beter eerst terug naar huis rijden. Hun nieuwe huis, de ouderlijke villa van Simon.

Ze zijn snel ter plaatse … Sara moet blijven zitten van SImon. Hij doet haar portier open en laat haar uitstappen…. Ze geniet van haar SImon … zo een gentle men. Hij begeleidt haar naar de voordeur.
“We zijn nog wel niet getrouwd maar ik draag je nu over de drempel van ons huis.”
Sara lacht “Jij bent toch een schatje”

Ze komen binnen, gaan nog even bij Leon langs. Margot en Leon zitten samen naar de televisie te kijken. Ze zijn blij met met de visite.
“Alles is verhuisd… je kan beginnen verbouwen, ma” zegt SImon.“En wij wonen dan officieel vanaf vanavond hier. “
“Das goed nieuws” zegt Leon, “Sara, je moet blij zijn en niet zo bang kijken … dit is goed nieuws … jullie horen hier en wij zijn blij dat we hier nog mogen blijven wonen van jullie.”
“Blijf alstublieft zo lang mogelijk, …” stammelt Sara.
Margot komt op haar toe “Meisje het is niet de bedoeling dat deze verhuis het je moeilijker maakt. Wij zijn blij dat we dit kunnen doen voor jullie … jullie verdienen dit … “
“Sara, ik moet je nog bedanken voor wat je gezegd heb tegen Alexander. Hij is vandaag hier geweest … je woorden hebben hem geraakt en Simon’s onhandige manier om hem met Britt te laten praten heeft ondanks alles toch zijn vruchten afgeworpen … alles is nog niet in orde maar … ze hebben de eerste stappen gezet.” vertelt Margot enthousiast.
“Das goed nieuws” zegt Sara.
Simon knikt enkel maar … hij voelt de bui al hangen…. “Dit is volledig de verdienste van Sara, ma, want ik moet eerlijk zijn … ik heb er moeite mee … maar als Sara zijn gedrag kan vergeven … dan doe ik het ook …” zegt Simon.
Margot knik’ “Dat weet ik … ik ben Sara voor haar gebaar eeuwig dankbaar … want je kent de situatie … Helèna en Alexander zijn sinds de dood van hun ouders erg belangrijk voor ons geworden. Het is niet hetzelfde als de band die we met jou hebben, SImon maar ze zijn belangrijk …”
Leon knikt instemmend. “Sara, ik heb je altijd gerespecteerd voor je zakelijkheid en kennis in de zakenwereld maar je laat me keer op keer opnieuw zien dat je een godsgeschenk bent voor onze Simon.”
Simon trekt Sara naar zich toe en kust haar … deze woorden doen hem ook deugd. Hij krijgt tranen zijn zijn ogen. Sara kust ze weg …
“Verdien ik al die mooie woorden wel … ik ben maar een gewoon meisje en probeer voor iedereen te doen wat ik hoop dat mensen ook voor mij zouden doen … “

Simon is moe. Het weekend was weer zo intens. Ze wensen een goede nacht aan Margot en Leon en gaan naar hun slaapkamer.
Sara kleedt zich uit en stapt de douche in … “Kom je ook?” maar SImon ligt al te slapen … de schat heeft zelfs zijn kleren niet uitgetrokken. Sara neemt eerst een douche en trekt haar pyjama aan. Ze gaat naar SImon en trekt een voor een zijn keren uit. Hij kreunt maar blijft slapen.
Ze stapt in bed, kruipt tegen hem aan, geeft hem nog een nachtzoen. Voor ze in slaap valt, denkt ze “Dit is pas leven …. Zo samen alles doen … liefde voor elkaar in kleine dingen …. Sex samen is fantastisch maar dit … ze zou het voor geen geld van de wereld kunnen missen. We doen alles samen … dat moet zo blijven …. En dat kan … kijk maar naar Margot en Leon.”
Ze valt met deze mooie gedachten in een diepe slaap.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 44

Bericht door Fleur'tje » 17-02-2011 21:00

Deel 44 : Nieuwe werkweek

’s Maandags op Présence wil Britt graag even spreken met Simon en Sara. De twee begrijpen waarom en gaan samen met Britt naar de cafetaria.
“Ik weet niet hoe te beginnen, ik ben zo gelukkig, Sara, want dankzij jou en ook Simon kunnen Alexander en ik misschien spreken van een toekomst samen” stammelt ze “En ik heb jou vroeger zo slecht behandeld … en nu … doe jij zoiets moois voor mij.”
“Britt toch … ik probeer het verleden achter me te laten … ik probeer altijd het goede te doen en dat leek me zaterdag het beste voor iedereen … voor mij en Simom, voor Helèna en Steven, voor Margot en Leon en door de invloed van Simon ook voor jou …”zegt Sara zacht.
Zowel SImon als Sara raden haar aan alles kalm aan te doen.
Britt mag niet vergeten dat veel van zijn manier van doen te maken met de dood van zijn ouders. Het is belangrijk dat Alexander dat inziet en daaraan werkt, dan komt de rest ook wel goed.

Ze gaan opnieuw aan het werk. De show is een geweldig succes geweest … de bestelling blijven binnenkomen… Sara en Simon werken dag na dag uren aan een stuk … de tijd vliegt maar om de paar uren moeten ze even alleen zijn … ze verlangen naar hun eigen bureau … een beetje intimiteit zou soms wel leuk zijn … de werken aan hun bureau gaan vooruit … misschien tegen het einde van de week. Ze kijken er beiden naar uit.

Er is zo veel om naar uit te kijken … volgend weekend naar Centerparcs en dan de trouw van Helèna, hun huwelijk … Het leven is op een ogenblik een aaneenschakeling van leuke dingen.

De stafvergaderingen verlopen ook veel vlotter … omdat iedereen aan het zelfde zeel trekt gaan de stafvergaderingen vlot. Margot komt naar elke vergadering en ziet dat alles zo vlot loopt … Présence groeit.

Michèle vraagt aan Sara om even samen te kunnen zitten met Simon. Ze heeft iets delicaat te bespreken. Ze is door de advocaat van Jan opgeroepen. Het gaat zo slecht met In Fine … de zaak is ei zo na failliet. Dit is iets dat Jan wil vermijden en hij verkoopt zijn aandelen aan haar voor symbolische euro want door nu in de gevangenis te zitten is hij tot een pijnlijke besef gekomen dat In Fine zonder Michèle niets is. Michèle voelt zich nu goed bij Présence en daarom heeft ze een voorstel. Ze laat Présence In Fine overnemen. Dit is voor Michèle een formaliteit. Zij neemt het technische van de zaak voor haar en al de rest laat ze met plezier aan Présence over. Dat was vroeger ook zo …

Iedereen van de directie raad gaat akkoord met het voorstel van Michèle. Présence groeit … eerst samenvloeien met Ecomoda en nu In Fine erbij… het is als een droom.

Het is ondertussen al donderdag. Simon en Sara vertrekken vrijdagmorgen samen met Helèna en Steven naar de Kempervennen. Ze ronden vandaag hun werkweek af en laten met veel plezier het werk over aan Arne, Lieven en de rest. Ze willen genieten van dit weekendje en starten al vanavond …
SImon heeft een tafel gereserveerd in een gezellig restaurantje. Ze pakken eerst hun koffers in en gaan dan naar het restaurant.
Voor ze vertrekken wil Sara eerst nog even praten met Simon. Ze ziet in dat de drukte op het werk geen invloed heeft op hen … ze blijven goed samenwerken en moeilijke zaken zijn goed bespreekbaar. Ze vindt wel dat ze elke avond een rust moment moeten voorzien voor hun tweetjes … niet alleen de zaak …
Simon legt haar het zwijgen op met een innige warme kus.
“Mijn schatje … je leest mijn gedachten en ik ben er vandaag mee bezig geweest … ik neem je nu mee … en ik probeer je te verrassen … nu en heel het weekend.”
Sara kust hem … ze neemt de leiding.
SImon kreunt “Sara, we worden verwacht in het restaurant … ik …. Mmmm Sara … laat ons eerst gaan eten … “
Sara lacht en vraagt speels “Gaat het nog Simon?”
“Laat ons dan maar vertrekken …” Simon kreunt … “Geef me even … even terug op aarde komen”
Sara loopt de trap af en wacht in de auto op SImon. Hij volgt … ietsje later … nog altijd wat ongemakkelijk …

In het restaurant laat Sara Simon geen minuutje met rust … Haar voet gaat dikwijls langs zijn been omhoog … Simon geniet van de plagerijtjes van Sara … Hij zit constant heen en weer te bewegen op zijn stoel. Maar geniet …
“Sara, ik blijf dit niet volhouden … straks … pak ik je hier” fluistert hij in haar oor.
Ze kust hem zonder veel aan de verbeelding over te laten.
Zelfs de ober heeft begrepen dat hier aan dit tafeltje een erg intieme sfeer heerst.
Na het hoofdgerecht komt hij met een voorstel voor de twee tortelduifjes.
“Mag ik jullie het liefdesdessert aanbieden?” vraagt hij met een serieus gezicht.
Sara lacht en knikt “Tuurlijk” zegt ze speels “Maar maak het niet te warm want anders houdt mijn tafelgenoot het niet uit.” Sara proest het uit. Simon blijft beteuterd voor zich uitkijken.
De ober stapt weg met een brede grijns op zijn gezicht.
Een tijdje later komt de ober terug met een ijscoupe in de vorm van een hartje met 2 lepels. Hij zet het gerecht breed lachend neer … “Smakelijk en veel plezier.”
Sara lacht en gaat op SImon schoot zitten, neemt het lepeltje en geeft Simon hapje per hapje … tussen elk hapje kust ze hem.
Maar SImon heeft ook plannen … hij ontfutselt haar het lepeltje en kan nu Sara lepeltje per lepeltje geven … Lachend en volop genietend kunnen ze hun dessertje opeten. Simon heeft nu wel andere plannen met zijn opwindend gezelschap. Hij roept de ober en vraagt of hij kan afrekenen …

Ze rekenen af. Ze lopen nog even langs het water. SImon stopt en zegt zachtjes … “Kijk Sara, de sterren … “
Sara stopt en slaat haar armen rond zijn lende :
“Simon” zegt ze zachtjes “Weet je nog mijn dagboek … “ ze kust hem en fluistert zachtjes “dat de passie tussen ons uniek is en zo diep in mijn hart gaat … “
“Ja, ik voel dat ook” fluistert hij hees “Ik kan je niet missen … ik moet je bij mij hebben … anders doet het zeer hier” Hij wijst naar zijn hart.
“Het is zo ongelooflijk” zegt Sara stilletjes “Een jaar geleden kenden we elkaar nog niet … wisten we niet wat het leven ons ging brengen en nu … nu kunnen we geeneens een dag zonder elkaar … “
Ze trekt Simon nog dichter naar zich toe en kust hem … Hij rilt.
“Sara, ik moet nu met jou naar huis … ik … “ zijn stem stokt even … ze lopen naar de auto die even verder op staat. Hij vertrekt en binnen het kwartier rijdt hij de oprit op.

Er brandt nog licht op de gang. Ze gaan naar boven en gaan de slaapkamer binnen. Sara gaat voor Simon staan en kleedt hem uit.
Ze legt zijn hand op haar borst en zegt “Simon, hier zit jij en je mag er zeker van zijn … das voor altijd …. Ik wil je nu … “
Dit laat Simon zich geen twee keer zeggen. Hij gaat voorzichtig te werk en kleedt Sara uit.
Hij wil haar nu misschien wat plagen en ook alles traag doen … maar hij houdt het nu niet meer uit … de kleren van Sara vliegen door de kamer.
Hij tilt haar op en draait haar rond voor hij haar op bed legt. Hij kust elk plekje .. haar lichaam reageert op elk kusje, elke streling.
Sara kreunt en roept zachtjes “Simon, ik zie je toch zo graag …”
Hij gaat lager en lager en kan haar tot een nooit in haar opgekomen hoogtepunt brengen … ze voelt hem overal … ze geniet … ze trekt hem zachtjes naar haar toe … haar hand gaat ondertussen naar beneden en ze kust hem op elk plaatsje … Zijn lichaam heeft geen geheimen meer voor haar … hij geniet … dit moment is onbeschrijflijk.
Sara weet hem te brengen tot ongekende hoogte … de liefde voor Simon laat haar groeien en ze weet Simon te verrassen met haar kunnen. Dit voorspel maakt hun liefde nog groter. Simon legt haar zachtjes neer … ze zet zich op haar knieën en Simon neemt haar terwijl hij naast het bed staat. Hij beweegt zachtjes heen en weer … Sara geeft het tempo aan … ze komen tot een explosie van passie en liefde.

Ze liggen naast elkaar in bed … SImon houdt haar in zijn armen … “Sara, dit was zo mooi, zo uniek … Jij bent zo fantastisch op alle gebieden.”
Ze kust hem. Al knuffelend vallen ze in slaap.

’s Morgens wordt Simon wakker. Sara ligt met haar hoofd op zijn borst haar handen liggen rond hem. Hij kust haar zachtjes wakker. Ze doet haar ogen open en kijkt hem lachend aan “Lieve Simon, ik heb fantastisch gedroomd … of was het echt ?”
“Goedemorgen, mijn lieveke, dan heb ik dezelfde droom gehad … neen schat het was echt”
Hij trekt haar dichter naar zich toe “Ik hou van jou …. Hoeveel das niet in woorden uit te drukken maar het gevoel waarmee ik gisteren in slaap gevallen ben kan er aan tippen”
Sara kust Simon “Wat je nu zegt, klinkt als muziek in mijn oren want ik heb hetzelfde ervaren…” Ze kust hem zo innig dat Simon direct reageert en enkele ogenblikken later rollen ze over het bed. Deze emoties zijn zo mooi … ze worden 1… ze blijven zo een tijdje liggen maar dan wordt het toch tijd om op te staan.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 45

Bericht door Fleur'tje » 17-02-2011 21:26

Deel 45 Op naar Centerparcs

Ze gaan naar beneden en maken een lekker ontbijt klaar. Het gaat er speels en lief aan toe. In hun spel hebben ze niet gezien dat Margot hen al een tijdje in de gaten houdt. Zelfs Leon komt kijken naar het plezier in de keuken. Hij staat naast Margot en neemt haar in zijn armen. “Das toch mooi om te zien” fluistert hij “Had jij dit ooit in Simon gezien ? “
“Neen” stamelt Margot, ze draait zich om naar hem “Maar dit maakt me gelukkig, Je ziet dat die twee bij elkaar horen en dat dit voor altijd is.”
Simon heeft ineens zijn ouders gezien … Hij ziet ze staan en tikt op Sara’s arm “Waar zijn die twee over bezig?” fluistert hij …
Iedereen schiet in een lach …
“Goedemorgen, ma en pa, jullie ontbijten toch mee? We hebben genoeg klaargemaakt?” lacht Sara.
“Ja” zegt Leon “Met veel plezier … jullie hier zo bezig zien doet zoveel deugd … het valt zo op dat jullie bij elkaar horen … en dat dit zo goed zit …”
Sara kijkt hem liefdevol aan. Simon is verbaasd van de eerlijkheid van zijn ouders.
Ze zetten zich in de veranda en eten gezellig samen. Margot zegt dat ze hen gaat missen dit weekend maar dat ze er moeten van genieten.
Het ontbijt verloopt enorm gezellig. Sara en Simon ruimen samen op. Nadien nemen ze afscheid en gaan ze Helèna en Steven oppikken.

In de auto richting Nederland gaat het er gezellig aan toe. Ze ontvangen nog een SMS’je van Lut en Hans om goede reis te wensen.
Na een uurtje komen ze in Centerparcs Kempervennen aan. Aan de infobalie ligt alles klaar. De 4 persoons vip cottage is fantastisch. Alles is tot in de puntjes inorde … er staan zelfs rozen op de kamer en champagne in de koelkast.
Helèna en Steven willen wel een sauna nemen. Sara en SImon gaan het park verkennen. Het is nog wat bewolkt maar de zon breekt stilletjes door de wolken … Simon stelt voor om fietsen te huren. Sara knikt goedkeurend. Dat ziet ze wel zitten … samen erop uit met de fiets …
Ze gaan naar de info balie en de vriendelijke dame wijst hun de weg naar de fietsenverhuur. De dame moet lachen als ze het verliefde koppeltje bezig ziet. Simon neemt Sara om het ogenblik vast … om haar een kusje te geven.
Ze wandelen samen naar de fietsenverhuur … onderweg schiet Sara in een lach als ze een koe passeren. Deze is uit de kinderboerderij kunnen ontsnappen …
Ze huren 2 fietsen … en gaan er op uit … ze maken een grote toer en Sara geniet met volle teugen.
“Ik wist niet dat jij dit leuk vond” grapt ze naar Simon. Maar ze ziet aan zijn rode wangen en uitgelaten reactie dat hij geniet met volle teugen. Aan het meer stoppen ze even om te kijken naar de waterskiërs. Simon kijkt vol bewondering naar het schouwspel.
“Je kijkt er zo verlekkerd naar. Wil je dit ook eens proberen?” zegt Sara.
“Neen, ik kijk alleen verlekkerd naar jou. Maar ja … misschien morgen met Steven wil ik dit best een proberen”
Hij trekt Sara naar zich toe. “Nu heb ik toch wel een kusje verdiend … het is al lang geleden … ik heb je nodig!”
Sara gaat er gretig op in en beantwoordt zijn vraag direct. Ze nemen opnieuw de fiets en rijden naar hun cottage.

Helèna en Steven zitten in de zetel te wachten. “Gaan we eten?” vragen ze. Ze gaan naar het restaurant. Als Simon de vele gezinnen met kleine kinderen ziet, trekt hij Sara naar zich toe en fluistert zachtjes in haar oor“Zie je ons hier binnenkort of binnen enkele jaartjes ook zitten met onze kinderen?”
Sara knikt overtuigd en veegt een traantje weg. Wat is ze blij? Simon ziet de toekomst wel zitten.
Er wordt aan tafel veel gepraat. Ook Helèna en Steven denken aan kinderen. Ze verhuizen na hun huwelijk naar het huis van Steven. Zijn scheiding is rond en het huis werd door hem overgenomen. De loft van Helèna staat te koop.
Als ze het restaurant uit komen zien ze koppel met drie kinderen binnenkomen. De ouders lopen hand in hand en proberen de kinderen in wat te bedaren. Simon en Sara lachen als ze de enthousiaste kinderen horen kwetteren over het zwembad en alles wat hier kan.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 46

Bericht door Fleur'tje » 28-02-2011 22:40

Deel 46 Centerparcs

Helèna en Steven gaan een plonsje wagen. Sara en Simon gaan terug naar de cottage om de sauna te testen. Ze spreken rond 10 uur terug af.

In de cottage aangekomen, trekt Sara Simon mee naar de slaapkamer. Ze had zich in het restaurant koest gehouden maar nu … ze waren hier alleen … ze kleedt Simon uit … traag en bedeesd … Simon kust Sara en kleedt haar ook uit… ze vallen lachend op het bed. Het voorspel gaat traag maar heel intens … Simon voelt de opwinding bij Sara en helpt haar om tot een ander hoogtepunt te komen. Hij kust haar overal elk plekje … en blaast zachtjes over haar borsten. Sara weet ook hoe ze Simon kan verwennen ze masseert zijn onderrug. En draait hem langzaam om. Ze masseert zijn buik en gaat stilletjes verder.
Simon kreunt zachtjes en draait Sara op zijn buik, ze begeleidt hem in haar. Met haar knieën langs hem geeft ze het ritme aan … traag beweegt ze op een neer … Simon ligt onder haar … genietend … hij trekt haar naar zich toe en kust haar … in 1 beweging draaien ze om op zijn commando. Nu neemt hij het ritme over … Het komt verschillende keren tot een explosie … en ze vallen uiteindelijk voldaan naast elkaar neer.
Sara geeft hem nog een kus en staat dan op. Ze loopt naar de sauna en bereidt alles voor. Ze legt de handdoeken klaar en zet de douche op een juiste temperatuur. Simon ligt nog na te genieten in bed. Ze stapt op hem toe en kust hem innig.

“Ga je mee douchen, Simon?” Hij knikt en gaat met haar mee. Ze nemen samen een douche. Als Simon mee onder de straal staat, kan ze zich niet inhouden. Ze legt haar handen rond zijn nek en springt in 1 beweging rond zijn lende. Hij neemt haar vast onder haar billen en laat haar een beetje naar beneden zakken.
Sara had haar aandacht ondertussen gevestigd op Simon’s oorlelletjes … ze beweegt als een slang rond hem… ze voelt zijn extase groeien. Ze maakt de ene beweging na de andere rond zijn oren en oorlelletjes.
Hij kreunt van genot en hapt van tijd tot tijd naar adem… Zij kust hem zo geweldig en innemend. Dit is voor hem het teken om haar even van hem af te duwen en zich in 1 vlotte beweging in haar te laten glijden. Met zijn armen geeft hij het ritme aan … Hij beweegt haar zachtjes zodat het genot voor beiden groeit naar ongekende hoogte … het gaat er stomend aan toe en tot het hoogtepunt, dan laat Simon zich naar beneden glijden. Ze liggen nog een tijdje in elkaar armen. Ze hijgen na …
“Dit is weer zo mooi …” fluistert Sara “Maar nu wil ik uitrusten in de sauna.”
Ze krabbelen recht en zetten zich dan in de sauna. Sara nestelt zich tussen Simons benen in. Ze genieten van de warmte. Ze stappen van tijd uit de sauna om een ijskoude douche te nemen. Ze genieten met volle teugen. “Ik vind dit zalig” fluistert Sara.

Rond 10 uur zetten ze zich in de zetel en legt Simon een DVD klaar. Het is een romantische DVD die Sara had meegenomen… Helèna en Steven komen binnen en stemmen toe en ze kijken naar de romantische film.
Ze liggen elk in een zetel, kort bij elkaar. Ze genieten en moeten soms moeite doen om te blijven kijken naar de film. Helèna zet de film even op pauze en loopt naar de keuken. Ze haalt een fles champagne uit de koelkast en pakt 4 glazen uit de kast.
“Nu wil ik klinken” zegt ze “Er is zo veel gebeurd de laatste weken, maar alles gaat nu de goede richting uit en daar wil ik op klinken. Ik ben blij, Simon, als ik je zo gelukkig zie … je lijkt herboren … ik weet wel … wij … Dat was niet juist dat voel ik nu bij Steven … dit zit wel juist en bij jou en Sara … dat voel ik zo … dat zit 100% zeker juist… “
De woorden van Helèna raken Simon “ Zeg dat wel … wat ik nu voel bij Sara heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben blij dat jij ook kan zeggen dat je voelt dat het nu bij Steven beter zit dan bij ons … wij tweeën … dat ging niet …. Wij zijn meer broer en zus”
Ze nemen de glazen en klinken op de toekomst. Sara kijkt geamuseerd toe. Ze is gelukkig en geniet.
Plots kruipt ze dichter naar Simon toe … hij voelt haar rillen over haar ganse lichaam. Hij slaat zijn armen rond haar.
”Sara, lieveke, wat is er? “
“Niets” prevelt ze… ze wil dit mooie moment niet breken … ze zet de film terug op.
Simon fluistert in haar oor “Lieveke, ik zie dat je het moeilijk hebt, je moet me alles zeggen dus nu ook.”
Ze draait zich naar hem toe en snikt “Ik weet niet waarom maar ik moest weer denken aan Jan en dan krijg ik altijd zo een schrik.”
Helana stapt naar Sara toe “Denk je aan …?”
“Ja” zegt Sara stil en roept dan “Waarom moet ik daar nu altijd terug aan denken … ik wil dat niet … ik wil genieten … Waarom toch?”
Ze huilt … Helèna slaat haar armen rond Sara. “Sara, je mag die gevoelens niet ontkennen, je kan er met ons allemaal altijd over praten … en je mag ze zeker van zijn geleidelijk aan ga je er minder aan denken en ga je er geen last meer van hebben. Het is goed dat je je niet van Simon afsluit .. laat hem je troosten en helpen … het is niet niets dat je hebt meegemaakt. “
Helèna gaat opnieuw bij Steven zitten. Ook deze is aangedaan van Sara’s pijn. Simon trekt Sara dichter naar zich toe en draait haar hoofd naar hem toe.
Hij kust haar en zegt “Gaan we naar onze kamer … “
“Neen” zegt Sara “Het gaat alweer. Ik ben zo blij met jullie begrip.”
Ze legt zich neer in Simon’s vertrouwde armen en ze kijken verder. De film is spannend en romantisch. SImon blijft haar strelen en hij voelt dat ze geleidelijk aan rustiger wordt.

Na de film duiken Sara en Helèna nog de sauna in. Steven en SImon kijken nog naar een actie film. Ondertussen praten ze over Jan.
“Die Nyman heeft Sara enorm gekwetst” zegt Steven.
Simon kan niet anders dan dat beamen. Hij geeft toe dat moest hij die Jan tegenkomen hij moeite zou hebben om hem geen koekje van eigen deeg te geven.
Steven geeft hem gelijk.
“Maar ik kan dat niet … voor Sara … het enige dat ik kan is haar zoveel mogelijk steunen in die moeilijke momenten … troost en begrip zijn belangrijker dan hem doen boeten. Dat doet het gerecht wel … “
“Je hebt gelijk” zegt Steven “Maar ik kan je wel volgen… moest ik iemand weten die Helèna zo zou geraakt hebben.” Hij balt zijn vuisten.
Simon knikt en veegt zijn tranen weg. “Ik hoop dat ze er snel volledig over is, maar ik vrees ervoor het zit diep … “
Steven kijkt naar Simon. “Man je doet het goed … haar troosten en steunen … meer heeft ze niet nodig.”
Ze kijken verder naar de film.
Als de film gedaan is, komt Helèna binnen. Sara is al naar bed.
“Ze heeft het nog altijd moeilijk”, vertelt Helèna. “Simon, ze heeft het niet alleen moeilijk met wat er gebeurd is, maar ook met het feit dat jij haar altijd moet troosten. Ik heb haar gezegd dat ze zich daar geen zorgen moet over maken. Dat we haar allemaal willen steunen om hier zo snel mogelijk door te geraken. Maar ze heeft het moeilijk”
Simon haast zich naar de slaapkamer en kruipt naast Sara. Instinctief kruipt Sara tegen hem aan.

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Deel 47

Bericht door Fleur'tje » 28-02-2011 22:53

Deel 47 Centerparcs 3

’s Morgens zijn Sara en Simon al vroeg uit de veren. De muizenissen zijn uit haar hoofd. Ze verontschuldigt zich bij Simon.
“Dat is voor niets nodig.” Simon staat altijd klaar voor haar. Ze knikt een geeft hem een kus. Het ontbijt is ondertussen afgeleverd. Ze dekken samen de tafel. Simon zet de koekenpan op het fornuis en bakt het spek met de eitjes en vraagt aan Sara om eens te gaan kloppen op de deur van Helèna en Steven.
Ze hoort gerommel op de kamer en vraagt “Komen jullie gezellig mee eten?”
Helèna en Steven komen goed gemutst uit hun kamer. “Goedemorgen Sara en Simon” roepen ze uit en ze gaan allemaal aan tafel zitten. Het smaakt.
Na het eten ruimen ze op een gaan ze naar de Dome. Ze hebben hun zwemspullen mee. Ze stappen buiten en er komt een klein meisje van de heuvel gereden …
“Ik kan niet stoppen” roept ze paniekerig.
Simon loopt lachend op haar af en tilt haar van haar fiets. Ze lacht maar kijkt wat verbouwereerd naar de man die haar vast heeft. Ineens komt er een vrouw om de hoek. “Sofie, ik hoorde je roepen maar vond je niet direct.” Ze lacht naar de vier mensen rond haar dochter.
“Heb jij mijn dochter gered?” lacht ze naar SImon. “Goedemorgen, mijn naam is Fleur en das mijn dochter Sofie.”
Ze kijkt naar Simon en Sara. “Jullie komen me bekend voor … maar ik weet niet van wat?” zegt ze.
Ze denkt diep na. Simon helpt haar “Onze foto stond vorige week in de krant met onze modeshow.”
“Oja” knikt Fleur “Nu weet ik het weer Présence of zoiets ”
Ze praten nog wat verder.
“In welke cottage logeren jullie?”vraagt Sofie die ondertussen haar durf heeft overwonnen. “In 466” zegt Sara.
“Dan zijn wij buren … “ zegt het kleine meisje fier.
“Ik ben juist kaartjes gaan posten, wij komen straks ook naar het zwembad” zegt Fleur. “Misschien tot later en alleszins veel plezier.”

Ze lopen verder richting zwembad. Het zwembad is mooi … groot en luchtig. Ze zoeken zich een mooi plekje om rustig te zitten. De 2 mannen kijken vol interesse naar al het moois.
“Ik denk dat we best de mannen laten gaan spelen” gniffelt Helèna.
“Gaan jullie je maar amuseren” zegt Sara aan Simon en Steven. “Wij houden ons hier wel bezig en als jullie ons niet vinden dan zitten we bij de zonnebank.”
Dit laten de mannen zich geen 2 keer zeggen. Ze lopen goed gemutst naar de wildwaterbaan.
“Die zien we een ganse tijd niet meer terug” zegt Helèna.
De vrouwen hebben wel het een en ander te bespreken want het huwelijk van Helèna en Steven is voor volgende week. Helèna is blij met het luisterend oor van Sara. Daar Sara ook bezig is met de voorbereidingen vliegt de tijd voorbij.

“Zie eens wie ik vond in de wild waterrivier?” horen de meisjes.
Het is de stem van Simon met naast hem Sofie met nog een meisje van een jaar of tien en een guitige jongen iets jonger.
“Das mijn broer Mathias en mijn grote zus Leen” zegt Sofie.
Fleur stelt haar man Stef voor. Het wordt een gezellig babbel. Sara en Fleur zijn binnen de kortste keren in een leuk gesprek verwikkeld. Die twee voelen elkaar perfect aan. Simon kijkt toe en ziet dat Sara geniet. Hij neemt Sofie, Mathias en Leen mee naar de wildwater rivier. Samen met Stef en Steven hebben ze de tijd van hun leven. Sofie weet Simon rond haar vinger te draaien.
Voor ze het weten is het al ver in de namiddag. Ze spreken vanavond af voor een partijtje bowling in de Dome. Simon, Sara, Helèna en Steven gaan snel een hapje eten in de pizzeria. Vanavond eten ze lekkere fondue in de cottage. Sara neemt Simon even apart in de cottage.
“Ik vond het leuk je zo bezig te zien met die kinderen.”
Ze geeft hem een kus.
“Ja, dat was leuk. Heb je gezien hoe Fleur en Stef met elkaar omgaan. Ze zijn 13 jaar getrouwd maar lijken soms een pas verliefd stelletje. Dat is zo leuk. Dat koppel daar zit ook alles goed mee … das bij ons binnen zoveel jaar ook zo … daar ben ik zeker van.” Zegt Simon.
Sara is gelukkig met deze woorden. Ze voelt het ook zo aan.
“Ik kan het goed vinden met Fleur” zegt Sara “Ze is open en recht voor de raap. Maar met het hart op de juiste plaats.”
“Dat is zo”zegt Simon.
De rest van de namiddag gaat vlot voorbij. De sfeer zit er goed in. De fondue ’s avonds valt in de smaak. Het eten is lekker.

Plaats reactie