Sara verhaal Cally

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-01-2012 15:19

Part thirty

Lut en Hans kwamen toe op Prescence en ze zagen Thomas wandelen, ”Hey Thomas, hoe is het ermee, das lang geleden, we zijn blij voor u dat ge weer beter bent, én da ge vrijgesproken zijt!! “Gaat ge weer hier komen werken?” vroeg Hans . ”Nee ik denk het niet, volgens Marnix is er al een nieuwe loopjongen en die doet da goed blijkbaar, dus zal er voor mij geen plaats meer zijn denk ik! ” “Ge vindt wel rap iets anders, ge zijt jong he “zei Lut . ”Ik ga effe langs ons ma, ze moet vanavond niet koken, we nodigen ze uit, ik en Patrick, alle mijn pa bedoel ik, we gaan vieren op de goede afloop van heel die affaire met die Koen en Alexander. ”zei Thomas blij. “Amai, da ga uw ma leuk vinden, en denkt ge dat er iets tussen die twee weer openbloeit, ” vroeg Lut. ”Da weet ik ni, maar het zou mooi zijn m’n ma en pa weer samen!
“We moeten verder Lut of we zijn te laat “ ”Ja ge hebt gelijk, dag Thomas amuseert u vanavond he! ”

Ochtend in Fuerteventura, Sara werd wakker en het was de eerste nacht dat ze goed geslapen had sinds ze hier was aangekomen. Ze rekte zich eens goed uit en stampte vrolijk het dekbed naar achteren, vandaag was er geen werk dus ze besloot om zich de hele dag te ontspannen en genieten, te beginnen met een lekker ontbijt . Ze zette zich op de rand van het bed en keek in de spiegel, haar nieuwe kapsel was warrig en zag er niet zo goed uit, pfff hoe moet ik da nu weer in de plooi krijgen, ik ken daar niks van . Ze nam een douche en borstelde gewoon alles naar achter en draaide er een haarrekje rond . Voila, het zit goed, ze deed haar groene kleedje aan en een paar platte schoentjes die ze uit de koffer opdiepte, ” ‘k Ben klaar!! ” ze trok de deur achter zich toe en liep naar de lift . Daar kwam ze per toeval Jakob tegen, ”Sara wat heb je met je mooie haar gedaan ?” vroeg hij. ” Euh . . . . . ja . . ik ben da niet gewoon zo’n kapsel en ik wist ni goed wat er mee aan te vangen dus heb ik het maar in een staartje gebonden;” zei ze een beetje verontschuldigend om al het werk dat ze teniet had gedaan door een simpel staartje te maken. “Ja maar dat geeft niet hoor Sara, een staartje staat ook mooi, en trouwens het is hier veel te warm om met losse haren te lopen! ” “ Kom, we gaan lekker ontbijten, ik heb grote honger! ” zei Jakob. “Euh . . . . gij en ik . . . samen ontbijten ??” klonk het verbaasd. ”Ja, of wil je niet met mij gezien worden??” lachtte hij. “Ikke ni met u, ha, gij ni met mij bedoelt ge ?”zei Sara een beetje gepikeerd ;”En waarom zou ik ni met u willen ontbijten, ge zijt een interressante vrouw om mee te praten en leuk gezelschap, dus wat kan ik meer willen! ” hij lachtte en zei “Kom nou maar mee ontbijten of ik sterf van de honger, en dat willen we niet he!! ” “Nee nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben, ok dan gaan we maar he! ”zei Sara en haar maag rommelde hoorbaar, ze begonnen beiden te lachen .

Het was al halverwege de ochtend wanneer Simon ook uit zijn bed rolde, ”Ai al zo laat, ik moet me haasten, ik moet Sara’s hangertje nog ophalen!! ” Hij trok snel zijn kleren aan en vertrok gehaast naar het winkelcentrum. Hij versnelde zijn pas toen hij de lift zag stoppen op zijn verdiep en was net op tijd om zijn hand ertussen te steken, de deur ging open en hij stond oog in oog met . . . . . Esther . ”Mijnheer van Wijck, u neemt wel risico’s moet ik zeggen, straks ziet Sara u al en dat willen we niet he, we gingen haar toch verrassen dacht ik, morgenavond ?” zei ze op een beschuldigend toontje alsof hij expres de zaak zou willen bespoedigen . ”Neenee, het is echt per ongeluk ik ben normaal héél voorzichtig, maar ik moet dringend Sara’s cadeau ophalen en ik ben al te laat!! ” “Maar wat doet gij hier, jullie logeren toch aan de andere kant van het hotel. ?” “Ik moest even langs een model, ze voeldde zich niet lekker, maar alle, ik wil u vandaag niet meer zien he Simon, denk maar dat ge incognito zijt hier ‘” en ze lachtte “Daag Simon” “Incognito, ok da kan ik wel denk ik . ” Dag Esther” en weg was hij . . .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-01-2012 15:20

Part thirty-one.

Sara had genoten van het lekkere ontbijt, Jakob was fijn gezelschap en had haar meerdere keren aan het lachen gebracht! Ze dacht niet meer over het waarom hij haar aandacht schonk maar genoot gewoon van hun gesprekken en lachtte luidop met zijn verhalen over zijn avonturen in de modewereld. Na het ontbijt stelde hij voor om een wandeling te maken langs het strand en Sara ging daar graag op in, ze liepen met blote voeten door de vloedlijn en Jakob had haar zover gekregen dat ze honderduit over haar leven vertelde, over haar moeke die ze al jong verloren had, haar jeugd, haar vake die een beetje overbeschermend was, haar schooltijd én haar beste vriend Arne waar ze kon op rekenen door dik en dun!! “Das mooi zulke vrienden, die kan je meestal op één hand tellen! ”zei Jakob . ”Ja, en das bij mij letterlijk het geval “zei Sara, ”Ik heb inderdaad één goede vriend en die kan ik makkelijk op die ene hand tellen . ” “Dat geloof ik niet, en op je werk dan, zijn daar geen vrienden?” vroeg hij verbaasd. Sara dacht na, ”Euh . . . . jawel, maar bij Esther werk ik nog niet zo lang dus ik ken niet iedereen en bij Prescence . . . . ja daar had ik eigenlijk alleen maar Lut . . . . en Ann. . . . . en Thomas, Nils, George was ook wel vriendelijk! ”zei ze . ”Wel . . . . ”zei Jakob “Als ik goed kan tellen dan kom ik al aan twee handen, ik hoop dat ik ook bij jouw vrienden hoor!! ”lachtte hij. ”Ja je hebt gelijk ik heb blijkbaar al meer vrienden dan ik zelf dacht . “ ”Zie je wel, je bent een fijne vrouw en je hebt een leuke persoonlijkheid, en als de mensen dat niet zien dan is dat hun verlies . . . . . . denk je dat ook niet! ”
“Ja je hebt weeral gelijk! ”glunderde ze, zo had ze het nooit bekeken. Ze wandelden stilzwijgend verder langs het strand elk met hun eigen gedachten . Sara dacht aan Simon, zou ze hem ooit kunnen rekenen tot haar kleine maar selecte vriendenkring of was al wat er tussen hen gebeurt was een reden om nooit échte vrienden te kunnen worden, maar wou ze hem wel als vriend . . . . nee . . . . daar waren haar gevoelens te veel voor van een andere aard, ze hield van hem en dàt ging véél dieper dan vriendschap. Maar het was niet wederzijds, dus de vraag was volgens haar of ze dan ooit sterk genoeg zou zijn om hem als vriend te beschouwen of zou hun verleden een mooie vriendschap in de weg staan ? Kende Simon dat wel vriendschap, en met een vrouw dan nog wel, hij zag vrouwen meer als gezelschap om de eenzame momenten mee te vullen, als speeltjes die hij te pas en te onpas kon bellen als hij even zich wou amuseren. . . . . . . . nee das niet waar Sara . . . . . . . dat was vroeger zo . . . . . . . maar ze vond zelf dat zij op hem een goede invloed had gehad en dat hij ondertussen toch al veel veranderd was op dat vlak . Dus een vriendschap met Simon was misschien niet onmogelijk. . . . .
Ze voelde plots water in haar gezicht en op haar armen spatten, het was Jakob die een handvol zeewater had opgespat tegen haar, ”Je bent aan het dromen, waar denk je aan ?”vroeg hij . ”Niets bijzonder, over ons gesprek en over vriendschap”zei ze . ”Wel, daar moet iets op gedronken worden, wandel je mee terug dan drinken we een lekkere cocktail aan de bar bij het zwembad!! ”vroeg Jakob. “Ok zei Sara, daarna ga ik Esther zoeken, ze ging shoppen met mij, ze vond dat ik bij mijn nieuwe look wat andere kleren kon gebruiken! ” “ Laat Esther je maar eens goed in de watten leggen, zij weet als geen ander wat de mode is en je gaat er geen spijt van krijgen, je zal er geweldig uitzien! ” “Ik zal jullie maar vertrouwen zeker, ik ken niets van mode . . . . “”Vertrouw ons . . . . . ” knipoogde hij.

Simon was ondertussen bij de juwelier geweest, Sara’s hangertje zat veilig in zijn binnenzak, dicht bij zijn hart, hij was nog even bij de bloemenwinkel binnengestapt om te checken of zijn bestelling in orde was en zeker op tijd zou geleverd worden de volgende dag! Hij was tevreden, het was ondertussen middag en hij wou wel naar het hotel maar hij wist niet waar Sara zich bevond en Esther had hem duidelijk gevraagd om geen risico’s te nemen op een toevallige ontmoeting, dus wat kon hij doen? “Hij besloot om een tijdje op de markt te spenderen en ergens een lunch te gebruiken, misschien kon hij ook nog cadeautjes op de kop tikken om mee naar België te nemen, als het al geaprecieërd zou worden dat hij hen iets zou geven, hij kon zich voorstellen dat zijn ouders op dit moment niet gelukkig waren met de gang van zaken laat staan met het feit dat hij ervandoor was gegaan zonder een woord uitleg!
Hij kon zich de situatie thuis levendig voorstellen, zijn ma aan het hoofd van Prescence, hij had medelijden op het moment met al die daar werkten, hij zag haar graag maar het was geen makkelijke vrouw zeker niet als het over zaken ging, en zijn pa, zo ziek en niet in staat om te werken, nooit meer, en dat was zijn schuld . . . . .
Margot had dat ontkend dat het zijn schuld was, hij kon er toch niks aan doen dat zijn vader een zwak hart had, maar toch het knaagde aan hem dat de situatie bij Prescence onrechtstreeks toch had bijgedragen tot zijn hartaanval. . . Hij wou het goedmaken, als hij Sara weer aan zijn zijde had zou het allemaal goed komen daar ging hij voor zorgen . . . . . samen mét haar zou Prescence terug groots worden! Mét haar kon hij alles aan!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-01-2012 15:21

Part thirty-two

Margot liep de vergaderzaal uit en gaf Britt een handvol papieren, ”Kan jij die even sorteren en 5 keer een kopietje van maken, dat is voor de stafvergadering van na de middag . ” “Ja, ik kan dat doen maar ik moet eerst even naar Helena, we gaan lunchen in de koopvaardij” zei Britt . ”Britt. . . ., Helena en de lunch kunnen wachten, werk gaat voor, trouwens lunch is van 12 uur tot één, en volgens mij is het nog maar tien na elf, het is hier een bedrijf en geen duivenhok waar ge te pas en te onpas kunt binnen en buitenvliegen . Hier wordt gewerkt door iedereen en dus ook door U!! ”zei Margot scherp . Britt bleef perplex achter nam boos en verontwaardigd de papieren in de hand en liep met de kin recht omhoog de gang door naar het economaat . Wat denkt da mens nu wel, ze begon Simon al te missen, hém maaktte het gewoonlijk niks uit wat ze daar de hele dag zat te doen, hij had Sara toch om zijn werk te doen en liet haar gewoonlijk met rust . Pas op Britt, straks gaat ge die lelijke nog missen . . . . . nee dat in géén geval! Ze druktte op de knop van het kopierapparaat en begon aan haar opdracht, ze zou dat eens snel oplossen en dan . . . . lunch met Helena, pffffff 12 tot één, wie zegt dat ze dan honger zou hebben, da kon om half twaalf toch ook al het geval zijn!

Helena zat ondertussen al in ‘de koopvaardij’ op Britt te wachten, ze bestelde een wit wijntje en nam ondertussen haar agenda door, ze zag dat ze weer een stafvergadering had . Er werd een hand op haar schouder gelegd, ze schrok een beetje door dat onverwachte gebaar. ”Dag zus, zo alleen ?” “Ja ik wacht op Brittje voor de lunch, ze is al laat maar ze zal nog werk hebben voor Margot, ze wordt tegenwoordig bedolven onder het werk. ” “Britt en werken, das een moeilijke combinatie . ”zei Alexander droog . ”Wenst u iets te drinken, mijnheer?” vroeg de ober. ”Ziet u niet dat ik in gesprek ben, kom terug als ik u teken geef! ” zei Alexander .
“Weet gij al over wat de stafvergadering gaat Alexander, ik hoop dat het niet te lang duurt want mijn hoofd staat er niet naar. ”zei Helena, ze klonk vermoeid . ”Nee maar als het aan mij ligt zal die niet lang duren, zolang er geen duidelijke oplossing is voor die Ecomoda affaire zal ik weinig moeite doen om actief mee te vergaderen, ik zit daar omdat het moet! ” zei hij.
“Ja das ook geen oplossing maar ik begrijp je, ik zit daar ook om Margot een plezier te doen, ze kan al niet op Simon rekenen en Leon al helemaal niet, dus vraagt ze steun aan mij. ”zei ze . “Weet er nu al iemand waar die ‘loser’ van een Simon zit??” “Wij moeten het vuile werk, opknappen terwijl hij. . . . . . . ja wat is hij aan het doen. . . . . . . waarschijnlijk een of andere vrouw aan het versieren!! ” “Ik denk ni da hij zich daar nu mee bezig houdt Alexander, het interresseert me trouwens niet wat hij al dan niet aan het doen is!! ” “Het feit is dat hij niet doet wat hij moet doen en dat is Presence uit de put halen die hij heeft achtergelaten!! ” zei hij boos!
Op dat moment kwam Britt naar hun tafeltje, ”Helenaa. . . . . . sorry da’k zo laat ben, Margot had nog zoveel werk voor mij en weet ge ik mocht van haar niet voor 12 uur gaan lunchen, kunt ge da geloven!!! ”zei ze verontwaardigd . Alexander lachtte zuur, hij stond recht en bood zijn stoel aan Britt, ”Amai zo galant Alexander, ge eet toch mee hoop ik, dan kunnen we gezellig bijpraten met zijn drieën. ”Nee dank je, ik zou niets kunnen bedenken waarover wij’gezellig’ zouden kunnen praten Britt, dat laat ik aan Helena over. ”hij draaide zich naar haar en gaf haar een vluchtige kus op de wang, ”tot straks op de vergadering . Aan een tafel ver genoeg van hen zette hij zich weer neer en kniptte met zijn vingers om de aandacht van de ober te trekken, die onmiddelijk aan de tafel verscheen. “U riep mij? Hebt u al gekozen?””Ik heb nog geen kaart gekregen, dus kan ik al moeilijk iets gekozen hebben he”zei hij . De ober draaide zich om beet op zijn tanden en liep snel om de kaart . ”Opgeblazen bureau pennenlikker!! ”sistte hij tussen zijn tanden.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-01-2012 15:21

Part thirty-three

Het liep al tegen de avond aan wanneer Simon het hotel terug bereikte, hij had een hele namiddag rondgekuierd, eerst in het winkelcentrum en daarna in de straatjes van Fuerteventura, hij had er van genoten om de sfeer en de geuren van de lokale marktstalletjes op te snuiven, en het rumoer van de onderhandelende mensen die in hun taal probeerde af te dingen op vanalles en nog wat klonk als muziek in de oren. Simon beseftte dat hij altijd een beschermd leventje had gehad, opgegroeid in een welstellende familie, van alles het beste gekregen, kledij, speelgoed, school, aan niets een gebrek, alleen misschien aan liefde, hij wist wel dat ze hem graag zagen zijn ma en pa, maar alles was soms zo koud geweest, toen Lut kwam babysitten, voelde hij meer warmte van haar als van Margot, ze hield wel van haar zoon, maar het werk primeerde vaak, zefs Leon had zich meer met zijn zoon bezig gehouden als Margot! Misschien ook daarom dat Leon nu zo telleurgesteld was in hem, Margot leed precies meer onder het slecht draaien van Presence dan het feit dat vader en zoon van elkaar vervreemd waren en dat het niet echt opgelost werd door te praten . Ze hield Simon op een afstand van Leon en dwong hem praktisch om dag in dag uit te negeren dat zijn vader doodziek was! Werken was volgens haar de oplossing voor Simon. Wat als zijn pa zou sterven en hij had de kans niet meer om het goed te maken, daar kon hij niet mee leven . Hij moest en zou bewijzen dat hij het bedrijf van zijn ouders kon leiden en zelfs beter dan ooit tevoren met Sara aan zijn zijde!
Hij liep nog steeds te peinzen aan thuis toen hij door de lobby naar lift liep, hij was van plan om op zijn kamer een lichte avondmaal te eten en misschien kon hij later op de avond als Sara waarschijnlijk al lang onder de wol lag in de bar van het hotel iets gaan drinken. Hij had zich al twee dagen op zijn kamer beziggehouden met tv kijken en nadenken, nu wou hij wat gezelschap om een praatje mee te slaan en de sympathieke barman die hem geholpen had op zijn geheime missie leek wel een man met een goed gevoel voor humor .

Sara was uitgeput!!! Ze had met Esther winkel in en uit gelopen, kleedjes gepast en weer uitgetrokken, schoenen aan - en uitgedaan, met grote tassen gezeuld en wou nu alleen nog maar een warm bad en in bed . Esther had gelachen, ”Ok ok, ik heb een beetje te hard van stapel gelopen en ik snap dat je nu graag wil rusten, maar als je nu eerst eens een douche neemt om je wat op te frissen, dan kunnen we met heel de ploeg in het restaurant gaan eten! ”zei Esther. ”Daarna laat ik je met rust zodat je weer naar de kamer kan voor dat warme bad, misschien kan je op de kamer de masseuse van het hotel langs laten komen, na het bad een goede massage en dat dagje shoppen is helemaal uit je lijf, je slaapt vannacht gegarandeerd als een roos dan . “ “Wat denk je Sara ?” “Euh, de masseuse, dat hoeft niet hoor, je hebt vandaag al zoveel voor mij gedaan! ” “Das allemaal graag gedaan, maar je moet jezelf eens leren verwennen, je doet zoveel voor anderen maar niets voor jezelf, kom we gaan even langs de spa een afspraak maken voor je! ”
Sara had geen fut meer om tegen Esther te protesteren, ze liet het allemaal over zich heen gaan en had dus om 8 uur ’s avonds een afspraak met de masseuse van het hotel. Het was de vriendelijke dame die twee dagen eerder ook Sara had gemasseerd toen ze die verwennamiddag hadden en dus was ze al een beetje gerust gesteld, ze hield niet zo van vreemden aan haar lijf! “En nu eerst douchen en dan gaan we lekker eten met z’n allen! ” zei Esther, om 6 uur verwacht ik je in het restaurant Sara, iedereen zal er zijn en trek iets leuk aan uit een van die winkelzakken, ok!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 27-01-2012 19:34

Part thirty-four

De vergadering op Presence was zonder al te veel incidenten verlopen en al bij al was Margot tevreden, ze was moe en wou graag naar huis maar ze moest nog eerst een beslissing nemen in verband met de winkel in Rijsel, Helena had na de versiertruc van die vorige architect een nieuwe onder de arm genomen en die kwam nog langs om de eerste plannen voor het interieur te laten zien. Helena had deze keer duidelijk hun doelstelling voor de winkel uitgelegd en Margot hoopte dat deze architect hun visie voor de winkel beter op papier kreeg dan de vorige met zijn krullen en bogen. Een klop op de deur kondigde de komst van de architect aan, Britt kwam met haar gewoonlijke flair de deur doorgewaaid en kondigde Mijnheer Maassens aan van Architectenbureau Maassens en Van Den Bosse. Ze overhandigde Margot zijn visitekaartje en zei Mijnheer Maassens, Mevrouw van Wijck waarop hij zijn hand uitstak en haar hartelijk de hand schudde. “Aangenaam, ik ben blij kennis te maken, wij, mijn partner en ik, zijn vereerd om voor uw firma een winkel te mogen ontwerpen in Rijsel . ”
Het enthousiasme was af te lezen van zijn breed lachende gezicht!
“We zullen eerst maar eens kijken of we overeenkomen qua ontwerp en financiële kant want anders zal u die opdracht vrees ik niet krijgen, het is nog maar een eerste kennismaking he Mijnheer Maassens, u zult merken dat ik nooit te ver vooruit kijk als het op zaken aankomt, alles met strakke hand en duidelijke afspraken, zo komt men het verste zonder al te grote verrassingen, zullen we uw plan al eens bekijken?” “Helena had u onze wensen duidelijk gemaakt, strak en modern, zonder al te veel prularia!! ”
Mijnheer Maassens zijn glimlach was al heel wat minder na de woorden van Margot en het enthousiasme begon al serieus weg te zakken . Het zweet brak uit toen hij de plannen open gerold had en Margot de ene na de andere vraag op hem afvuurde, welke materialen, de werkuren, de kosten, de stoffen, kleurenpallet enzv. . enzv. . . .! Toen hij na een uur nogal bleekjes afscheid nam was hij blij dat hij de deur achter hem kon dichttrekken, de volgende meeting was voor zijn partner!!

Alexander trok ook de deur achter zich dicht en liep door de gang naar de lift, die stafvergadering was een maat voor niks geweest, tijdverspilling met die belachelijke smurf van nen Arne, Margot die probeerde te voorkomen dat er een fusie komt tussen Ecomoda en Presence, terwijl die advocate aandrong op een fusie omdat ze met het geld voor de waarborgen een tijd moesten wachten tot er genoeg geld binnenkwam om die te betalen! Maar ze waren gewoon tijd aan het rekken met da afbetalingsplan, zodat ze binnenkort wel eens een deurwaarder konden verwachten op Presence indien er niet snel een oplossing uit de bus kwam. Alexander zag dat Britt er nog zat, zij was vandaag al door Lieven én Arne afgewezen voor een date en zat dus te mopperen op mannen in het algemeen . ”Britt, wat doet gij hier nog ?” zei hij zuur . ”Ja da komt ervan he met al die vergaderingen hier de laatste dagen, ik moet altijd die verslagen typen en ik heb thuis gene pc dus moet ik wel hier overuren kloppen om da allemaal gedaan te krijgen, ik heb nog geeneens gegeten en de winkels zijn ook al dicht!!! ”
“Ocharme Britt, ik krijg bijna . . . . . medelijden met u, maar omdat ge zooo hard werkt de laatste tijd moogt ge met mij iets gaan eten!! ” “O . . . . meent ge da nu echt Alexander, ik ben klaar nu dus kom we zijn weg, naar waar gaan we ?” “Hebt ge dan gedaan met uw werk, ik dacht dat ge zoveel te doen had. ” zei hij verwonderd . ”Oooo . . . . . maar da kan wachten . . . morgen is er ook nog een dag he, en werken met een lege maag gaat toch ook niet goed he, kom we gaan . “
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 27-01-2012 19:36

Part thirty –five

Sara lag languit op de massage tafel, ze had ongelooflijk lekkere pasta gegeten in het restaurant, had zich zelfs uitstekend geamuseerd tijdens het eten ondanks de vermoeidheid . Ze had naast Carla gezeten de vrolijke flapuit van de vier modellen en ze hadden de hele tijd gegiecheld gelijk twee ondeugende pubers. Ze had zich na het eten dan toch maar verontschuldigd want Esther had die masseuse niet voor niets geboekt, maar eerst had ze een half uurke in een heet bad gelegen, tot haar verbazing had ze dezelfde droom gehad als toen ze eens op Simons appartement had geweest, samen in bad met een fles champagne, maar nu had ze ineens gedroomd dat ze vanuit het bad naar het bed gingen en daar Rijsel weer helemaal werd overgedaan!! Het zal aan de wijn liggen die ze gedronken had bij de pasta, daar ging ze in Rijsel ook een beetje gek van doen he! Ondertussen lag ze op haar buik op die tafel en de masseuse greep en kneep elke vermoeide spier tot Sara volledig ontspannen was, van puur contentement zuchtte ze en’ ooops ‘hét ontsnapte uit haar mond *zucht ‘Simon’*.
“What ?” zei de masseuse, Sara was snel bij haar positieven en zei “Nothing, I’m sorry, I think I fell asleep and was dreaming out loud “ lachte ze verlegen . ”Are you finished with the massage, I’m tired and like to go to bed, It was wonderfull, I’m completely relaxed now! ”
“ Yes I’ve finished, I hope you sleep well tonight Miss! ” “Oh I will, you ‘ve made it possible, all my stress is gone and the pain in my muscles too so I’ll sleep like a rose!! ” “Thanks for everything . ” ze gaf haar een fooi en begeleide de dame naar de deur . Oef eindelijk alleen, ze liet zich achterwaarts op het bed vallen en lachtte, ”Sara, vandaag was een goeie dag!! ”

Simon had zijn maaltijd op de kamer laten brengen, het had hem ook gesmaakt na zijn dagje rondwandelen. Hij was nog steeds van plan om stiekum een pint te gaan pakken in de bar als het wat later op de avond werd . Hij had ook een ontpannend bad genomen en dacht erover om te bellen met Lut om te weten te komen hoe het met Leon was, maar hij moest wel ervoor zorgen dat hij de lastige vragen ontweek, ze mocht zeker niet aan zijn moeder vertellen waar hij zat, trouwens Lut wist ook nog niet van hem en Sara dus moest hij daarover ook al liegen, alle dat zou een heel web van leugens worden en daar had hij geen zin in, en wat als Hans opnam, die woondde nu ook bij Lut, en sinds hij gedreigd had om zijn job af te pakken lag hij bij hem ook al niet in de bovenste schuif. Verdomme, dan Lieven maar bellen, hij was nog altijd slechtgezind op hem maar als hij wou weten hoe het met zijn vader was zat er niks anders op. Hij nam zijn gsm en drukte op de telefoonboektoets, Lieven, Lieven . . . . . voila hier staat em. . . ’k zal em es bellen se!!
“Lieven, ik ben het he . . . . . Simon” “Ja da hoor ik ja, vanwaar belde gij jong, iedereen hier wil weten waar gij uithangt, uw moeder, Helena, IK. . . . . . . ” ge laat ons hier uwe knoeiboel opruimen terwijl gij met uwe zotte kop achter die Sara loopt gelijk een schoothondje . . . . . en hier uw werk én Helena zo maar . . . . . verwaarlozen!! Die is helemaal over haar toeren omdat ze ni weet waar ge zijt!!! ” zei Lieven redelijk kwaad. ” Simon ge moet terugkomen, laat die Sara zitten waar ze zit, die draait wel bij en kom hier orde op zaken stellen! ”
Simon had alleen nog maar geluisterd maar was ondertussen aan het koken, van woedde, ”Nu moet gij is goed naar mij luisteren he Lieven, VRIEND, wie heeft voor dien knoeiboel gezorgd, ni ik maar WIJ, zowel gij als ikke, met het enige verschil dat ik een geweten heb en gij niet, gij dacht alleen maar aan uw jobke, het maakt u niks uit dat ik gevoelens heb voor Sara hoewel ik u dat meerdere keren heb proberen te laten verstaan . Maar nee gij kunt da ni begrijpen watte gij WIL da ni begrijpen, IK HOU VAN SARA, ze kent mij beter dan wie ook en gij hebt me uw stom gekonkel en uwen idiote brief haar van mij weggejaagd, wette gij wa, als gij mijne vriend zijt he dan zoude mij steunen maar da gaat niet in da koppeke van u!! “ hij was laaiend . “Simon . . . . kalmeert nu toch es, wa wilt ge da ik zeg, sorry . . . ok dan. . . . SORRY. . . . ”zei Lieven.
“Weet ge Lieven, aan uwe sorry heb ik NIKS. . . . ” en hij drukte den telefoon af!!
“Lap, nu weet ik nog niks van m’n pa!! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 27-01-2012 19:37

Part thirty-six

Sara was ondertussen diep in dromenland, ze droomde van haar nieuwe look en de reacties van thuis, wa zou vake en Lut vinden van haar, en Arne, ze kon het al raden een dikke vette AAAUWTCHHHH zou hij zeker uitroepen, en Britt en Helena, nu kon ‘die leeeelijke’ hen is lik op stuk geven . . . . . . en Simon, zou hij haar mooi vinden, hij had haar eens ne keer verteld dat hij de ‘oude’ Sara het liefste zag, na het fiasco met haar nieuwe kleren en op Lieven’s appartement had hij da ook min of meer duidelijk willen maken dat hij haar ni lelijk vond, maar wat zou hij nu zeggen moest hij haar NU zien .
Nog steeds behoorlijk “pissed” op Lieven was Simon op weg naar de bar, hij hoopte dat er weinig volk zat zodat hij op zijn gemak ne straffe whiskey kon drinken, hij kon het gebruiken!! Hij loerde voorzichtig in de bar en zag niemand zitten, tenminste niemand die hem bekend voorkwam. Op zijn hoede liep hij een rondje door de bar en keek rond of er niemand van Esthers gevolg in de zithoeken zat of aan een of ander tafeltje . Een paar toeristen waren aan het kaarten maar voor de rest was de bar zo goed als leeg! ”Are you hiding again or did you come to clean up my bar after closin’ time “ lachtte de barman. ”Hey I hoped you to see you here, I wanted to thank you again for keeping me out off sight the other day, I’m still on that secret mission, but I hope to surprise my lady tomorrow evening! ”zei Simon.
Hij nam plaats aan de bar en bestelde een whiskey . ”What is the surprise, if I may ask? If you don’t want me to know about it just tell me, but I have to say you made me curious!! ”vroeg hij . ”I don’t mind telling you, but it’s a long story, I’ll give you the short version, I love this girl, I hurt her feelings and broke her heart, now I have to make everything right with her! ” zei Simon . ”Oooh, that sounds heavy, and do you know how you’re gonna make it right again?”vroeg hij nieuwsgierig . ”I plan to go all the way, sweep her off her feet, really romantic, I hope she’ll listen to me and let’s me explain how I feel, because she doesn’t believe that I could really love her!! ” “And why not, did you give her reason not to believe in you?! ” “Yes plenty reasons, first I used her for reasons that are not important right now, but I fell head over heels in love with her when I got to know her better and then I betrayed her trust in me, now she doesn’t believe me anymore, and I really can’t blame her, it was my fault, I shouldn’t have treated her that lousy!!! ” “You ‘ll make it right again, you seem a nice guy, if you really love her, tell her honestly, put your heart in it and everything will work out for the two of you, you’ll live happily ever after!! ” “You really think so?” “Yes I have faith in you, if you really want her you have to open up your heart to her, tell her your deepest feelings and don’t be afraid of love, embrace it, love is warm and generous, not cold and calculated!! ”
zei hij vurig . ”How come you’re such an expert in love matters??” “Hey I’m a bartender, I listen and learn from the customers, you wouldn’t believe the stories they tell at my bar, I’m almost like a priest, love stories, problems, secrets, you name it, I’ve heard them all behind my bar and I learned some life lessons, but the most important one is if you find the love of your life hold on to it because it comes around only once!! ” “Thanks for the advice you are too smart to work behind a bar!! ”zei Simon “Hey I love working here, I get to meet people like you and if my advice works out for you, you’ll come back and introduce me to that special lady, deal!! ” “ Deal!! ” lachte Simon. De barman gaf hem nog een whiskey ‘on the house’ en Simon was helemaal vergeten dat hij slecht gezind binnen gekomen was, hij dronk zijn glas leeg stak zijn hand op naar de barman en ging met een brede glimlach weer naar zijn kamer. Het komt allemaal goed!!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

VERTALING

Bericht door MyTime17 » 27-01-2012 19:37

Vertaling gesprek barman –Simon
Simon komt toe in de bar
B:Ben je je weer aan het verstoppen of kom je mee de bar kuisen als we sluiten!
S:Hey ik kwam je bedanken om mij niet te verraden eergisteren. ik ben nog steeds op geheime missie maar hoop morgenavond mijn dame te verrassen!

Simon aan de bar
B:Wat is de verrassing als ik het vragen mag, je hoeft het niet te vertellen, maar ik ben nieuwsgierig!
S:Het is een lang verhaal maar om het kort te maken, ik hou van dat meisje, maar ik heb haar gekwetst en nu moet ik het goed maken!
B:Dat klinkt erg en weet je al hoe je dat gaat doen ?
S:Ik ben van plan om tot het uiterste te gaan, heel romantisch, haar helemaal ondersteboven blazen, ik hoop dat ze naar me luistert én gelooft, want ze gelooft niet dat ik van haar zou kunnen houden!
B:En waarom zou ze je niet geloven, heb je haar dan reden gegeven om je niet te geloven ?
S:Ja, ik heb haar gebruikt voor eigen belangen die nu niet belangrijk zijn maar ik ben stapelverliefd op haar geworden toen ik haar echt leerde kennen en toen heb ik haar vertrouwen in mij geschonden en nu gelooft ze mij niet meer en ik kan haar dat niet kwalijk nemen het is allemaal mijn schuld!!
Ik had haar nooit zo rottig mogen behandelen!
B:Maar je gaat het allemaal weer goed maken, je lijkt een goeie gast, vertel haar eerlijk hoe je je voelt, leg je hart bloot en jullie leven nog lang en gelukkig!
S: Denk je dat echt?
B:Ja ik heb vertrouwen in je, open je hart voor haar als je dat meisje écht wil vertel haar dan je diepste gevoelens en wees niet bang van de liefde, omarm ze, liefde is warm en vrijgevig niet koud en berekend!!
S:Hoe komt het dat jij zoveel weet over de liefde ?
B:He ik ben barman, ik luister naar de klanten en leer van hun ervaringen, je kunt niet geloven welke verhalen ik hier allemaal hoor, ik ben als een priester achter de bar en ik heb hier al heel wat levenslessen geleerd. Maar de belangrijkste les is als je de ware liefde vindt je ze moet vasthouden want je komt ze maar een keer tegen!!
S:Je bent te slim om achter de bar te staan
B: Ik hou van mijn werk hier, ik ontmoet mensen zoals jij en als mijn advies je geholpen heeft kom je gewoon die speciale dame eens voorstellen .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 27-01-2012 19:38

Part thirty-seven

Alexander had geen zin om de avond wéér alleen door te brengen en had zijn principes opzij gezet en had Britt gevraagd om mee te gaan eten in ‘de Koopvaardij’, hij had er eigenlijk geen idee van over wat ze zouden praten maar ze was gezelschap en zij zou toch het meeste aan het woord zijn haar kennende dus af en toe een hmmhmm, ja of nee zou al voldoende zijn om de avond te vullen. Ze stonden in de vestiaire en Alexander hing zijn jas aan de kapstok! Hij draaide zich om en liep verder . . . . . ”Ela wacht es efkes!! ” zei Britt, hij draaide zich om en vroeg op zijn tanden bijtend “Wat is er nu?” “Zout ge mijne jas ook even willen aannemen, ”ze knipperde met haar ogen en liet een plagerig zuchtje, ”ik dacht da gij nen echte gentleman waart ?” “Maar da ben ik ook Britt, hij kwam dichter en fluisterde in haar oor, voor échte dames ben ik altijd de perfecte gentleman! ” Britt had niet door dat het eigenlijk sarcastisch bedoelt was, ze lachte en zei “Is dat een complimentje? “ Alexander rolde met zijn ogen terwijl Britt naar binnen paradeerde, ze zorgde ervoor dat iedereen haar zou zien mét Alexander, ’Financieel Directeur van Presence ‘ op date met Britt van Hove!!
Ze nam plaats aan een tafel goed zichtbaar voor iedereen en begon direct honderduit te babbelen over haar nieuwe verantwoordelijkheden voor Margot en dat ze zo blij was dat die lelijke eindelijk weg was, en dat ze zich nu eindelijk kon bewijzen en dat zowel hij als Helena op haar konden rekenen. . . . . . . . Alexander trok zijn mondhoeken omhoog terwijl hij met zijn tanden knarste, dit zou wel eens een lang etentje kunnen worden, véél te lang!!

De ochtend op Fuerteventura was vroeg voor Simon, hij had goed geslapen na zijn onderhoudend gesprek met de barman, een wijze kerel, maar vandaag moest er nog veel gebeuren, dus hij was van plan om niets aan het toeval over te laten. Sara moest compleet overdonderd worden . Hij keek naar zijn horloge en zag dat het ondertussen tijd was om te gaan, eerst de hotelmanager proberen te overtuigen om mee te helpen met zijn plan, allé helpen ni echt maar de organisatie van enkele verrassingen want voor sommige dingen had hij hulp nodig. Hij vroeg aan de balie een gesprek met de hotelmanager, het was een vriendelijke dame die hem de hand schudde en vroeg hem plaats te nemen in de stoel . ”What can I do for you Mister van Wijck, I heard you want to organise something and you need our help to make it happen! ” “Yes I do, and thank you for helping me, I hope I’m not to forward but how far would you go for the love of your life, that is my problem and I hope you can help me create some magic to tell that special person that she is all that for me, the love of my life!! ” The hotelmanager was impressed by this young man willing to go to such lenght to win the heart of a woman and with a voice filled with emotion she said :”Tell me what magical things you want and we will try to make it happen for you and that lady. ”
“Well I have some ideas but feel free to interrupt me and make them even better I’m open for suggestions, as long as they are really romantic, but this is what I allready had in mind. . . . . .
Simon begon te vertellen . . . .

Sara werd wakker en voelde dat er iets stond te gebeuren vandaag, maar wat ? Ze had geen idee of er plannen waren om iets te doen, er was gisteren eigenlijk weinig over werk gepraat, volgens Esther zat al het werk erop en aangezien ze binnen 2 dagen naar huis gingen kon ze maar beter profiteren van op reis te zijn. Ze droomde al jaren van verre reizen en dat was nu werkelijkheid en misschien dat ze vandaag eens iets echt toeristisch kon doen, een boottocht, of een excursie naar een lokaal dorpje met een markt of zo . Maar ze wou het vandaag helemaal alleen doen, dat zou haar zelfvertrouwen opkrikken, anders deed Esther toch meestal het woord en ze moest toch eens leren om uit zichzelf beslissingen te nemen en niet bang te zijn om nieuwe dingen te proberen, en daar kon ze nu vandaag mee beginnen, ze trok haar kast open en nam er een nieuw kleedje uit . Ok Sara vandaag gaan we op stap . . . . . . alleen, je kan dat!! Ze nam een frisse douche, trok haar mooie outfit aan en vertrok, aan de balie nam ze enkele folders en koos voor een boottocht naar een haventje een dorpje verderop en daar kon ze dan een markt bezoeken met lokale producten, zo stond erin de brochure. Ze liet een boodschap achter voor Esther bij de receptioniste en vertrok!! De zon scheen al hoog aan de hemel, het zou een mooie dag worden . . . . . . . maar de avond . . . . nog mooier, alleen wist ze het zelf nog niet!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 27-01-2012 19:38

Part thirty-eight

Het etentje had voor Alexander lang genoeg geduurd, hij had geduldig geluisterd naar Britt’s verhaaltjes over koetjes, kalfjes en nog vanalles dat hij zich nu al niet meer herinnerde . Hij had haar de hele tijd geobserveerd, ze was mooi maar hij had toch graag wat meer inhoud in een vrouw, hoe ging da spreekwoord nu ook weer, van een schoon bord kan je niet eten!! Maar misschien moest hij er niet van eten maar kon hij eerst eens proeven!
De situatie was nu helemaal anders, zij had niks specifieks nodig van hem en hij niet van haar, dus moest er iets gebeuren tussen hen zou het als vrijblijvende sex kunnen doorgaan zonder dat er beloftes werden gedaan . Zou hij moeite doen om haar te verleiden of beter ‘to the point’ en zeggen waar het op staat, hij knappe man en zij knappe vrouw met behoeftes, het moet voor haar toch ook al even geleden zijn . . . . . . . . . . . . sinds . . . . . . Daniël . Hij keek naar haar en zag dat zij naar hem keek . . . . . ”Wat. . . ?” vroeg hij . “Ge waart zo diep in gedachten verzonken, waar denkt ge aan ?? “Aan U “zei hij eerlijk. ”Aan mij, ge maakt mij verlegen, wat dacht je dan ?” “Ik vroeg me af of je nu niet eenzaam bent zo . . . . . . . na Daniël, of ge geen . . . . behoeftes hebt . . . .!! ”
“Behoeftes ?Wat bedoelt ge daarmee, natuurlijk heb ik behoeftes, maar daar moet gij U toch geen zorgen om maken over mijn behoeftes, of wel soms! ” “Nee maar ik. . . ik wou . . . euh . . ja vragen of we misschien. . . . . . . ”hij aarzelde. ”Misschien wat Alexander, probeert ge me nu te vragen of we met elkaar naar bed . . . . . ” “Ja “zei hij snel . ”En dan, weer zo’n stunt uithalen als die ene keer . . . . ” ”Nee ik ga eerlijk zijn, ik voel mij fysiek tot u aangetrokken en ik denk dat gij mij ook niet afstotend vind, we zijn allebei alleen en zoals ik al zei, we hebben behoeftes waarom elkaar dan niet ‘helpen ‘ met die behoeftes, we hebben er alletwee iets aan! ”
“Het klinkt allemaal gelijk een zakelijke transactie bij u! ”zei Britt. “Zo beschouw ik dat ook, ik heb geen tijd voor relaties, maar ik ben een man gij een niet onaantrekkelijke vrouw en als wij overeenkomen wat houdt er dan ons tegen ??” “Ja wat eigenlijk ?” antwoordde ze“Zal ik de rekening vr. . . . ” “De rekening alstublief!!! ”riep Britt naar de ober die net passeerde .
Ze reden naar Britt’s appartement, ze bood hem nog iets te drinken aan maar hij ging liever over tot de actie, ”Waar is de slaapkamer ?” vroeg hij . “Euh daar . . . . . waarom?” “Hij nam haar arm vast en trok haar mee, op de kamer trok hij haar tegen zich aan en keek in haar ogen, ”Weet ge het zeker, Britt ?” “En gij, wilt gij wel met mij. . . ” Hij kustte haar stevig op de mond en ze vielen achterover op het bed, Britt voeldde warm aan en gewillig en Alexander ontdooide. . . . . . . . voor even toch.
De warme zonnestralen vielen door de raam naar binnen, ze verwarmden Britt’s naakte rug.
Hmmmm, ze liet een tevreden zucht, het was heerlijk geweest, ze had nooit gedacht dat die koude zakelijke Alexander zo’n vuurwerk kon produceren, tussen slaap en ontwaken voeldde ze met haar arm naar het lichaam van Alexander, die na de vrijpartij in slaap was gevallen, ze had hem zelfs een tijdje bestudeerd terwijl hij sliep, zijn haren die normaal strak achterover lagen waren nu warrig en hij was ongelooflijk sexy . Ze was uiteindelijk ook in slaap gevallen, en nu was ze wakker en ze wou zich tegen hem vleien maar hij was weg!! Hij had als een dief in de nacht haar appartement verlaten!! Ze was telleurgesteld maar had van hem eigenlijk niks anders verwacht!! Ze keek rond en had halvelings bang dat hij ergens geld zou gelegd hebben, maar het enige dat er lag was een papiertje. 2 woordjes stonden erop, ” Dank je”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Plaats reactie