Sara verhaal Cally

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-01-2012 16:31

Part twenty

Arne liep de vergaderzaal binnen en zette zich op de eerste de beste stoel, hij moest zich nog net bedwingen om zijn voeten niet op de grote vergadertafel te leggen, dat zou erover zijn, ze moesten hem wel serieus nemen . Margot kwam de zaal binnen met in haar kielzog Britt, die in opdracht van Simon alles moest in een verslag zetten . Arne zag haar en lachte, ”Dag mevrouw van Wijck, Britt, ik ben hopelijk niet te vroeg . . . . spannend hé zo’n vergadering . . . ”
“Ik zou het niet weten Mijnheer D’ Hauwe, voor ons is dat routine, luister je mag de vergaderingen bijwonen en je mening geven als je een gegronde reden hebt, voor de rest is dat hier een bedrijf en geen speeltuin of café (verwijzend naar de Chocolat)” “Wij zijn hier met serieuze zaken bezig en ik hoop dat u er hetzelfde over denkt . ” zei Margot vermanend alsof Arne een tienjarig jongetje was!
Op dat moment kwamen Helena en Alexander binnenlopen, Helena nam plaats op een stoel maar Alexander ging achter Arne staan. ”Ge zit op mijn stoel, wilt ge zo vriendelijk zijn om van plaats te veranderen. ?” Arne draaide rond met zijn stoel en keek omhoog naar Alexander, ”Omdat ge het zo vriendelijk vraagt, Mijnheer de Lannoy. ” “Hij stond op en ging aan de ander kant naast Helena zitten die hem met een scheve blik misprijzend aankeek .
“Ok, als jullie gedaan hebben met die flauwe stoelendans wil ik overgaan tot de orde, waar is Lieven ?”Hij moet er ook zijn!! ” Een klop op de deur kondigde zijn komst aan, ”Sorry, moest de grafieken en cijfers van de parfumlijn nog ophalen bij Ellen . ”verontschuldigde hij zich.
Alexander keek naar Lieven en vroeg, ”Heb je ondertussen al enig idee waar Simon uithangt, want hij laat de knoeiboel wel aan ons over maar een oplossing zoeken daar voelt hij zich te goed voor of wat. . . . ?”
Arne deed zijn mond open. . . . . . . . en direkt weer dicht, hij beet op zijn tong, verdomme dacht ie, bijna mijn mond voorbij geklapt .
“Nee, helaas weet ik niet waar hij zit, ik heb al een paar berichten ingesproken op zijn voicemail maar hij beantwoordt ze niet!! ”
Alexander mompelde :’Loser’ Margot bekeek hem een beetje boos en zei “Hou je mening voor je Alexander, je spreekt hier wel over mijn zoon en beledigingen aan zijn adres worden hier niet getolereerd, begrepen! ” “Mijn excuses, Margot, laten we nu vergaderen dan . ”

Esther was tevreden, al de modellen zagen er mooi uit en de fotograaf was in de wolken over de locatie en het fantastische zonlicht . Ze zat met Sara op een deken en keek naar de fotoshoot.
Jakob en Mariëlla waren druk bezig met de drie andere modellen klaar te stomen voor hun fotoshoot dus had Esther even tijd om met Sara te praten. “En, hoe was je ochtend, hebben Jakob en Mariëlla goed voor je gezorgd ?” “Hmmm, ja, je hebt ze goed laten babysitten op mij, ik heb me goed geamuseerd hoor maar ik weet wel dat jij ze op mij hebt laten letten! ”
“Ik vind het lief van je maar ik ga heus geen gekke dingen doen als ik even alleen moet blijven hoor . ”zei Sara “Da weet ik wel hoor, maar ik ken hen en ik wist dat ze jouw zouden opbeuren van het moment dat je wakker werd, zo is je dag toch al goed begonnen, he Sara. ”lachte Esther. ” Ja das waar . ”beaamde ze.
“ Ik ga even iets bespreken met de fotograaf, en dan gaan we zodadelijk even wandelen, hier is toch alles onder de controle. ” zei ze “Goed, Sara??” “Ja das goed, ik ga nog even kijken naar de modellen dan of ze alles hebben. ”
Vanuit een ooghoek zag Sara een jongen op een scooter stoppen en afstappen . Hij liep naar Esther en overhandigde een briefje, ze las het en trok een bedenkelijk gezicht, ze zei iets tegen de jongen die knikte en reed terug weg, nu herkende Sara hem van het hotel, wat kwam hij hier nu doen en was dat de boodschap waar hij aan het hotel over sprak toen hij haar bijna omver reed. Esther kwam naar haar en zei “Ik moet gaan, een dringende afspraak in het hotel, ik was dat helemaal vergeten, ik kom straks terug, hou jij hier de boel wat in de gaten en als er iets is bel je even op mijn gsm, ok Sara?””Maar. . . . . je had toch geen afspraken meer vandaag, je agenda is leeg buiten deze fotoshoot . ”zei Sara . Esther dacht vlug na, ”Tja het was een afspraak die nog niet echt bevestigd was, ze wisten niet zeker of hun vliegtuig hier op tijd zou geraken en ze moeten binnen enkele uren weer verder!! ”verzon ze ter plekke!
Ze liep naar de chauffeur en vroeg of hij haar terug naar het hotel kon voeren en daarna ook weer terug natuurlijk. Sara stond achter haar en vroeg of ze niet mee moest rijden, kwestie van te helpen bij de vergadering, notities maken of zo . ”Vergadering zou ik het nu niet noemen, gewoon een meeting met een potentiële klant, meer is dat niet, ga jij maar rustig die wandeling maken en ik zie je straks dan wel he . En weg was Esther.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-01-2012 16:32

Part twenty-one

Arne’s gsm ging af op een wel heel ongelukkig moment, midden in de vergadering, hij greep in zijn broekzak en keek op het display, het was Sara, ”Sorry, deze moet ik even opnemen, ik zal even . . . . . ”en hij deed teken naar de deur. Toen hij buiten stond nam hij pas op, ze moesten binnen niet weten dat hij Sara aan de lijn had. ”Hey Sara, alles goed ?Je belt op een . . . . . . hoe zal ik het zeggen . . . . een speciaal moment . . . . allé voor mij dan toch, ik zit op mijn eerste directievergadering bij Prescence . . . . . . tis wel maar een stijve bedoening, dien Alexander. . . . . . . . . . Aaauuwtch. En Margot . . . . ja watte . . . die is ook ni mals he, zelfs ni voor haar eigen zoon . ”Arne had het plan van Simon nog in het achterhoofd en deed alsof Simon in de vergadering zat . ”Sara moest op haar tanden bijten om niet achter Simon te informeren, in plaats daarvan vroeg ze hoe het met vake en Lut was? “Goed, goed ;maar . . . ze missen u wel en ik ook natuurlijk, tegen wie moet ik nu gek doen, hier kunnen ze alleszins niet lachen met mijn soort humor . ” zei hij . “Arne . . . . ge moet op die vergaderingen wel serieus blijven he, das belangrijk, ze mogen ons ni uitlachen he! ”vermaande Sara haar beste vriend. ”Nee nee ik luister braaf mee en ik mocht van Margot enkel praten met gegronde reden en tot nu toe zie ik geen reden om van mij te laten horen dus ik zwijg . . . . . . . . en luister!! ””Das goed Arne, ik ben hier op de fotoshoot, Esther moest even weg, een onvoorziene afspraak, dus nu ben ik alleen hier en ik was net van plan om een wandeling te maken, maar ik dacht eerst eens naar jouw te bellen. ” “Das goed . . naar mij bellen. . . . alleen is uw timing niet echt schitterend, ga jij die wandeling doen en dan ga ik hier weer mijn oor te luisteren leggen, ok Sara?”zei Arne .
“Ja, ok dan ik bel later nog wel eens terug. . . . . . . euh . . . . Arne. . . . ”vroeg ze twijfelend. ”Jaaa Sara. . ??? “ “Euh . . . . h. . . hoe. . . hoe is het met . . . . S. . . Simon. . . . ???” “Moet je dat echt weten, zal ik hem even aan de lijn geven, dan kan je het hem vragen . . ”blufte Arne, zeker wetend dat Sara zou weigeren. ” “Nee, nee nee Arne ik wou alleen weten hoe hij eruit ziet ?” Arne dacht aan de keer dat Simon in ‘de Koopvaardij’ zijn verdriet zat te verdrinken en aan de gesprekken die ze hadden gehad, en hij besloot Sara de waarheid te zeggen het zou Simon misschien helpen als ze in Fuerteventura oog in oog stonden en hij haar moest overtuigen van zijn liefde . “Eerlijk Sara, wilt ge het weten ?” “Ja . . . . toch wel . . ” “Ik vind dat hij er niet geweldig uitziet, hij lijkt moe en verdrietig, hij heeft nog geen woord gezegd op de vergadering(wat zelfs niet gelogen was) en hij is zeker niet bezig met Prescence redden. ” Dat was een beetje dubbel sinds Arne wist waar hij dan wél mee bezig was, maar dat kon hij niet aan haar vertellen natuurlijk . ”Nu dat ge het weet voelt ge u ni veel beter zekers ?” “Nee. . . . ni echt, ik ga wandelen, lang wandelen! ” tuuuuut”Sara?Sara. . . ???”ze had opgelegd!!

Hij liep de vergaderzaal terug binnen en wou net gaan zitten toen zijn gsm weerom afging, schaapachtig keek hij naar de tafel en bekeek opnieuw het display . Simon . . . . ja wadde ze wisten hun moment wel te kiezen. ”Euh dees is minstens even belangrijk als daarnet . . . . dus . . . . en hij wees weer naar de deur, ”Toch lastig als ze u niet kunnen missen “grapte hij alvorens de deur weer dicht te trekken.
Hij ving nog net Alexanders “Wat doet die clown hier eigenlijk!! ??”op en dacht dat zet ik hem nog wel betaald, clown pfffff, stijve hark .
“Ja Simon, gij belt ook al op zo’n geschikt moment, wat kan ik voor u doen ?”vroeg hij.
“Eigenlijk niks”zei Simon, hij klonk opgewekt, ”Ik wou je alleen op de hoogte brengen, tis gelukt, ik heb Sara al een paar keer gezien en moeten ontlopen maar Esther heb ik kunnen overtuigen om me te ontmoeten, ik had haar een memo gestuurd dat ik haar dringend wou spreken en ze is erop ingegaan, dus wens me succes ik ga erop af!! ” “Allé dan wens ik u veel succes, ge zult het kunnen gebruiken, zal ik uw moeder de groeten doen?Ben net met haar aan het vergaderen, straffe madam uw ma!! ”
“Ge zijt me weer voor de gek aan het houden, zwijg maar tegen iedereen, ze moeten ni weten waar ik mee bezig ben . ”zei Simon “Da dacht ik al, ik ga weer vergaderen als er nog iets te vergaderen valt natuurlijk, eerst belt Sara en nu gij, ik heb den helft gemist en ik moest van onze advocate mijn oor te luisteren leggen en observeren, awel ik moet zeggen ge hebt hier ne schone gang op Prescence . “lachtte Arne .
“Sara, heeft ze gebeld ?” “Wat zei ze dan, wat was ze nu aan het doen?”vroeg Simon “Wandelen, gij hebt Esther weggelokt dus nu ging ze alleen wandelen, lang wandelen zelfs, ik moet eerlijk bekennen Simon, ze vroeg achter je en ik heb gezegd dat je miserabel waart en dat ge er slecht uit zag, ik dacht dat het in je voordeel zou werken als je haar zou zien. ” “Arne. . . . ., wat als ze erachter komt dat ik niet ginder was maar hier, dan denkt ze dat ik weer lieg “ “Ja, das wel ni echt slim van mij, maar ik hoop dat ge haar eerst kunt overtuigen en dat ze dan achter mijn leugentje komt en eigenlijk heb ik niet echt gelogen, ik heb haar alleen ni verteld wanneer je zo miserabel erbij liep!! ””En eergisteren was toch wel een dieptepunt voor jouw, of niet soms?””Ja ok ok, en nu ga ik Esther zoeken, breng vanavond wel verslag uit Arne!! ” en weg was hij, Arne maakte aanstalten weer de vergaderzaal binnen te gaan, toen de deur openging en iedereen naar buiten kwam . Lieven kloptte op zijn schouder en zei “Volgende keer beter jongen!! ”al grijnzend. Margot zei alleen maar, ”Britt zal u een kopie van het verslag bezorgen. ” en Alexander trok enkel zijn neus op en liep met een minachtende blik naar zijn kantoor. “Interressant die directievergaderingen hier, da moeten we meer doen!! ”riep hij hen achterna en hij liep naar de lift .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 22-01-2012 01:16

Part twenty-two

Sara was na haar gesprek met Arne gaan wandelen en had zich op een naburig strandje op het zand gevleid, ze droomde weg. Simon . . . . hij was miserabel had Arne gezegd, ze wou geloven dat het door haar was omdat hij haar mistte misschien, ze dacht weer aan de mooie momenten en aan de kus voor de lift toen hij zei dat hij haar graag zag en gevraagd had om hem te geloven, het klonk allemaal gemeend en Britt en Helena hadden het met open mond aanschouwd, zijn kus en zijn smeekbede!
Ze twijfelde en nu Arne dit verteld had, nog eens zo hard, als we terug thuis zijn moet ik toch met hem gaan praten, als hij me dan nog wil zien tenminste . Ik zou er niks van verschieten moest hij al met een andere vrouw hebben aangepapt, ’uit het oog uit het hart’ zeggen ze toch!! Ze moest eens weten . . . . .!

Op dat moment stond Esther oog in oog met Simon, ze had hem gezocht maar hij had haar eerder gevonden en tiktte op haar schouder . ”Zoekt ge mij ?”vroeg hij, wetende dat er geen ander antwoord was op die vraag zei hij zelf “Waarschijnlijk wel he, kom we gaan een koffie drinken, wij moeten eens praten! ” en hij geleide met zachte maar dwingende hand Esther naar de bar van het hotel . Nadat ze beiden een koffie hadden besteld vroeg Esther :”Wat doet ge hier Simon, Sara wil u niet zien! ” “Zegt Sara dat of gij ?” ”Zij weet niet dat ik hier ben en gij wel dus ik weet niet zeker of zij daar ook zo over denkt”zei hij een beetje gepikeerd “Ik ben hier omdat ik met haar wil praten, en ik zou er de wereld voor afgereisd zijn, dat wil toch wat zeggen of niet . ”
“Denk je dat je daar indruk mee maakt op mij Simon, ik heb Sara’s verdriet gezien en ze begint net een beetje te bekomen en nu kom jij haar weer nieuw verdriet bezorgen! ”zei ze kwaad. “Ga gewoon terug naar huis en laat Sara met rust Simon! ”
Ze wou rechtstaan maar Simon hield haar tegen, ”Blijf nog even en luister naar me, das het minste wat je kan doen en misschien overtuig ik je wel, geef me een kans om je mijn ook mijn verhaal te vertellen . ” “Jouw versie bedoel je. ”zei ze misnoegd . ”Sara zal je wel de waarheid verteld hebben, maar dat is haar waarheid en ik beloof dat ik mijn kant van de zaak niet zal verbloemen ik heb haar gekwetst en dat besef ik maar al te goed, alstublieft. . ., ga zitten en luister naar wat ik te vertellen heb! ” Esther aarzelde, ze dacht aan de momenten dat Sara had geweend om Simon, en al de keren dat ze die zak met cadeautjes had uitgepakt en weer ingeladen, Sara voelde nog steeds iets voor hem en Esther was ook niet overtuigd door Sara’s harde uitlatingen over Simon, daarvoor was ze te expressief met haar gezicht en daar stond de tweestrijd tussen haat en liefde op te lezen, haat was zelfs niet aan de orde, ze haatte misschien wat hij haar had aangedaan maar Simon zelf was een ander verhaal!
“Ok, ik geef u de kans om uw kant te vertellen, één kans en als ik niet geloof wat ge verteld wil ik dat ge op het vliegtuig naar België stapt en Sara met rust laat tot ze zelf beslist heeft dat ze met u wil praten! ”
“Akkoord “, zei Simon, ”Bestel nog maar een koffie, ne goeie straffe, ge kunt het gebruiken! ”
“Daar beslis ik zelf wel over of ik ne koffie nodig heb, misschien is uw verhaal zo zwak dat ik eerder iets straffer kan gebruiken . ” zei Esther . ” “Allee, steek maar van wal, ik heb een heel team dat aan het werk is en dat zit te wachten op mij . ”
“Ok, hier gaan we . . . . . .!!! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 22-01-2012 01:17

Part twenty-three

Ondertussen was Sara terug naar de groep gewandeld, ze had liggen dagdromen, ze had alleen maar over Simon gedroomd, zo erg zelfs dat ze verlegen werd van haar eigen droombeelden, ze verlangde naar die momenten zoals in Rijsel en Lieven’s appartement .
Ze had een blos op de wangen en Mariëlla was het niet ontgaan dat ze er een beetje verhit bijliep, ze liep op haar af en zei “Maar Sara toch, je hebt te lang in de zon gewandeld, je ziet helemaal rood, kom gauw in de schaduw zitten en drink iets fris, straks heb je een zonneslag!! ” Ze moest eens weten vanwaar mijn rode wangen komen, dacht Sara .

Simon had het minstens even warm, hij moest zijn uiterste best doen om Esther te overtuigen en het klamme zweet stond in zijn schoenen en zijn handpalmen voelden ook al vochtig aan . ”Tja waar zal ik beginnen, er is zoveel gebeurt en ik weet niet wat Sara je allemaal verteld heeft. ” “Ik denk niet dat Sara leugens heeft verteld, of wel Simon???” “Nee nee, zeker niet, ik heb haar slecht behandeld dat geef ik toe, maar daar heb ik véél spijt van, ge kunt ni geloven hoeveel! ” “Vertel, ik luister. ” zei Esther met een al veel mildere toon in haar stem. Simon had dat gehoord en dacht gewoon ik ga ervoor, ik zeg haar gewoon hoe ik me voel en dan zie ik wel!! “Esther ik zie haar graag en dat is zelfs een understatement, ik hou van haar met hart en ziel, ik heb da nog nooit voor iemand gevoeld, geen enkel model heeft dat gevoel ooit bij me teweeg gebracht en zelfs Helena heeft nooit zulke gevoelens bij mij kunnen los maken, ik weet wat iedereen van haar denkt en dat is ook de reden waarom ik me heb laten misleiden door anderen, Lieven lacht me vierkant uit om nog niet te spreken van Helena, Britt, mijn moeder en alle anderen die niet verder keken als naar Sara’s buitenkant, maar ik heb haar vanbinnen leren kennen, ze is gevoelig en meelevend, lief en zacht en dat maakt haar mooi!! Ze begrijpt zelfs mij met al mijn gebreken, ze heeft me al meerdere keren uit de nood geholpen en als dank heb ik haar gekwetst, voor wat . . . . . om de schone schijn op te houden voor de familie, het bedrijf en de buitenwereld . Sara had gelijk, ik schaamde me voor haar en daar is geen excuus voor, maar dat heb ik ondertussen ingezien en ik hoop nu alleen dat het nog niet te laat is, ik wil haar Esther!! . ”Iedereen zegt dat ze lelijk is, zelfs zij vindt dat van zichzelf en dan doet mijn hart pijn, want ik zie alleen de mooiste vrouw die ik ooit heb ontmoet . ”Simon zweeg en er viel een stilte. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . “Dat was mooi, maar meen je het wel, en wat dan met Ecomoda en Prescence?Ze heeft nog wel een deel van jullie bedrijf op papier, zijn die mooie woorden niet om haar te overtuigen om jouw alles te overhandigen zodat je weer in de gratie komt bij je ouders? Je ligt niet in de bovenste schuif op het moment en met je vader zo ziek wil je misschien op een goed blaadje komen!! “ vroeg Esther achterdochtig . “Ja, ik hou van mijn ouders en mijn pa zijn gezondheid is heel slecht en ik hoop dat ik hen ooit kan bewijzen dat ik het waard ben om hun zoon te zijn, maar nu . . . op dit moment kan ik alleen maar aan Sara denken, ik heb Helena los gelaten en ook Lieven heb ik eens goed de waarheid verteld, ik heb bij Arne mijn hart uitgestort en als hij, de beste vriend van Sara, overtuigd is van mijn goede bedoelingen wil dat toch ook wat zeggen of niet soms, hij is heel beschermend over Sara en toch geloofde hij mij en heeft hij mij geholpen om hier te geraken, das heel onbaatzuchtig want wij zijn niet begonnen als de beste kameraden, hij wil Sara ook gelukkig zien en als hij zijn vooroordelen over mij kan opzij zetten, kan jij dat dan ook niet ?”vroeg hij . “Zeg eens eerlijk, denk jij dat Sara niets meer voor me voelt, jij kent haar nu toch ook al wat beter, wat zegt jouw gevoel . . ??”vroeg hij, met het risico om telleurgesteld te worden door haar antwoord. Esther dacht na . . . . . ”Ik denk . . . . . dat ze . . nog héél véél . . van je houdt anders had ze zoveel verdriet niet en sleeptte ze niet al jouw cadeautjes mee. . . . ”zei Esther . “Wat doet ze . . . ???” vroeg Simon verbaasd . “Ze heeft een zak gevuld met al je kaartjes en cadeautjes en die sleept ze al heel de reis mee. ” “Da meent ge niet. . . . ik . . . . ik . . . . weet ni wa zeggen! ” Simon leek ervan aangedaan, ”Ik heb haar zo gekwetst en ik had haar beloofd dat nooit te doen nadat ze me in vertrouwen had genomen over vroeger en toch. . . . . ik verdien haar nog geeneens, ze is te goed voor mij . ”
Esther greep zijn hand vast en kneep er bemoedigend in, “Ge moet uzelf niet zo neerhalen, ik zie dat je spijt hebt, en ik geloof dat alles niet verloren is, het komt goed, alles komt goed!! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 23-01-2012 22:03

Part twenty-four

Arne was druk bezig in de chocolat, hij dacht aan de vergadering op Prescence, dat was niet echt een succes te noemen, ze hadden eigenlijk niet eens gemerkt dat hij er was, allee hij was er ook meer ni dan wel geweest, dat had hij aan Sara en Simon te danken die hem wel heel ongelukkig getimed hadden opgebeld . ”Volgende keer beter! ”had Lieven gezegd .
“Volgende keer. . . . . pffff dan zou zijne gsm af staan, zeker weten!
Thomas kwam binnen en zette zich aan de toog, ”Hier se, Thomas, hoe is het ermee, alles goed?” “Nee ni echt, Ann is met Nils naar Parijs!! ” “ met Nils he, mijn Ann met die . . . die . . loopjongen!!! zei Thomas. ” “Dat ze in Parijs zaten hebt ge me al eens eerder verteld en ik dacht da ik u toen gezegd heb dat er nog meer vis in de zee zat, en trouwens wat is er mis met ‘loopjongen’ gij zijt da toch ook nog geweest als ik me goed herinner, is’t ni waar??”vroeg Arne. ”Jaa, ik weet da wel, ik heb gewoon goesting om wa te zagen en tegen mijn ma is da zooo. . . . ” “Lastig . . . . ?” vroeg Arne, ”Awel kom dan maar tegen mij klagen en als ge nu ook iets drinkt dan wordt ik er nog voor betaald ook om te luisteren, ”Klant is koning he”
“Allee geef me dan maar een pint! ”
Arne trok aan de tapkraan en mompelde tegen zichzelf, ”Ben tegenwoordig precies ne relatie therapeut. . . . ” “Watte . . . . ” vroeg Thomas . ”Niks bijzonders, hier is uw pint en laat het smaken, allé Ann dus. . . . . . . . . en . . . . . . Nils. . . . . in uw hoofd!! ”

Simon was een tevreden man, Esther was net vertrokken en had toegestemd om Simon te helpen da was al een overwinning op zich . Hij verliet de bar en ging naar zijn kamer, daar liet hij zich uitgestrekt vallen op zijn bed . ”Yes yes yes, Sara het gaat goed komen! ”zei hij heel tevreden met zichzelf . Hij had afgesproken met Esther dat zij hem zou bellen als ze een moment vrij had om iets te regelen, het moest romantisch zijn dat stond vast, héél romantisch!! Esther had hem wel gevraagd om nog een dagje of twee geduld te hebben tot dé ontmoeting, ze had hem eerlijk verteld dat ze aan Sara haar zelfvertrouwen aan het werken waren en dat ze al een enorme vooruitgang gemaakt hadden . Hij had al zo lang gewacht dus die twee dagen konden er ook nog wel bij . Plannen maken moest hij nu, correctie, romantische plannen!!

Sara had na haar wandeling de fotograaf en de modellen gadegeslagen en had geprobeerd om niet meer aan Simon te denken, toch niet zoals daarstraks, ze was beschaamd om zulke gedachten, Mariëlla had gelukkig gedacht dat ze te lang in de zon had gezeten.
De taxi stoptte en Esther zwaaide naar Sara toen ze uitstaptte, ze liep langs de fotograaf en besprak iets met hem, ze liep langs de modellen en Jakob en stak haar hand op naar Mariëlla die de make-up van het laatste model voor de fotoshoot aan het bijwerken. ”Dag Sara, hebt ge u wa geamuseerd terwijl ik weg was ?” vroeg ze . ”Ja hoor, ’k heb die wandeling dan toch maar gedaan en ik heb een mooi strandje gevonden hier een beetje verder vandaan en daar heb ik een tijdje op het zand gezeten. ” “’t was ontspannend”, ze werd een beetje rood als ze terug dacht aan haar dromen, en ze sloeg haar ogen neer om Esther niet te veel prijs te geven van haar gevoelens, ze was veel te intuitief als het op Sara aankwam, ze zou zeker merken dat er meer aan de hand was . “Alleen ontspannend??” vroeg ze . “Ja niks meer . . . hoe was de meeting. . . . . ?” “Meeting. . . ????” zei ze verwonderd “ Awel ja met die potentiële klant . . . . in het hotel. . . ????” “Ah ja sorry, ik was even de kluts kwijt, ge veranderd wel snel van onderwerp he Sara, ik dacht dat we het hadden over uw wandeling en da mooi strand . . ” “Maar die meeting was in orde, we zijn tot een overeenkomst gekomen, dus alles is prima! ”
“Esther, we zijn klaar met de fotoshoot, we kunnen weer naar het hotel, de modellen willen dringend een frisse duik in het zwembad . “ “Ok, dan gaan we maar, vanavond geef ik een drink in de bar voor het goede werk dat iedereen heeft verricht!! ”riep ze . Dat nieuwtje werd op algeheel gejuich onthaald, Sara keek bedenkelijk, zo’n feestje was niks voor haar .
Esther had haar blik gezien en zei uitdrukkelijk :”En jij komt ook en ge gaat u amuseren, ok!! ”
“Ok, als ge denkt dat ik daar nodig ben. . . . . ” ”Nodig niet, het is geen werk maar een feestje . . . dus ge gaat niet aan het werk denken, ge gaat plezier maken!! ” “Ok dan nemen we nu de taxi’s en zijn we weg, een duik in het zwembad klinkt goed “lachte Esther.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 23-01-2012 22:04

Part twenty-five

Simon was op zoek naar een bloemenwinkel, hij kende Fuerteventura niet en de eerste bloemen die hij Sara had gestuurd had hij via het hotel gedaan, maar dit was persoonlijk!
Na enkele lokale marktjes te hebben afgelopen zag hij eindelijk iets dat op een soort winkelcentrum leek, daar zou hij vast vinden wat hij nodig had . Hij liep door de grote inkom naar binnen en keek rond in de gezellige drukte. Er hing een plan met de plattegrond en hij zocht direkt naar een bloemenzaak, gevonden . . . . en nog beter vlak ernaast een juwelenwinkel! Daar zou hij vast ook iets vinden voor Sara, iets dat hij zelf uit zou kiezen in plaats van Lieven, denkend aan de zak die Sara volgens Esther met zich meezeulde vol met cadeaus die hij eigenlijk nog geeneens zelf had gekocht! Deze keer was het anders, ik zoek iets moois uit!!
“Het zit mee vandaag, snel kijken waar ik heen moet, rechtdoor en dan linksaf recht tegenover een fonteintje daar is het! ” enkele minuten later stond hij al voor de juwelenwinkel met daarnaast inderdaad een gezellig bloemenzaakje . Hij liep eerst de juwelenzaak binnen, na in enkele vitrines gekeken te hebben wist hij al exact wat hij wou, er lag een mooie gouden hanger met een hartje dat kon worden opengemaakt . Vooraan op het hart zat een diamantje en paste perfect bij zijn Sara, ze kon er misschien hun foto’s in laten zetten. Hij schudde met zijn hoofd, niet te snel op de zaken vooruit lopen Simon, ge moet ze eerst overtuigen dat zij de ware is en dat gaat niet van een leien dakje gaan!! ”Kom op, volhouden, je bent te dicht bij haar om nu op te geven! ” Hij sprak de winkeldame aan en vroeg of er iets op de achterkant gegraveerd kon worden . “Yes off course, that’s no problem, what do you wan’t on the back off the heart??” “Just our initials, S & S, but in nice swirly romantic letters please, it ‘s for the love of my life “ “Ooooh that is so sweet, we’ll make it really romantic, maybe some extra curls and swirls or something “ “That is not nescesarry, just a romantic lettertype is ok, can i pick it up tomorrow??” “ Yes, no problem, cash or credit card ??” vroeg de winkeldame.
“Cash please, and can you put it in a nice giftbox?” “We’ll do that! ” “Thanks, see you tomorrow then! ” Simon was blij met zijn cadeau, ze zou het vast mooi vinden .
“Nu de bloemen, veel bloemen, en het moest speciaal worden, héél speciaal!! ”

Aan het zwembad lagen Esther, Carla en Sophia op een ligstoel, Sara was er ook maar zat afwezig voor zich uit te staren aan de rand van het zwembad met haar voeten in het water. De andere modellen en Jakob lagen in het water op een luchtkussen te nippen aan een cocktail. Sara dacht dat niemand haar in het oog hield en zuchtte diep, terwijl de tranen weeral achter haar oogleden prikten, op de rustige momenten als ze aan het nadenken was gingen haar gedachten automatisch weer naar Simon met als gevolg, verdriet en tranen!! Jakob zag haar en dook onder water en kwam boven water vlak voor haar en splashte met water naar haar . ”Hey Sara je zit hier zo alleen, kom toch gezellig plezier maken, neem een duikje in het water, het is zalig warm! ” “Das lief, maar ik heb geen badpak bij en ik moet me zo dadelijk gaan klaarmaken voor het feestje straks, ik moet nog een deftig kleedje zoeken enzo en mijn haar wassen, zo een hele dag in de zon en het zand, dat droogt zo uit he! ”zei ze een beetje naar excuses zoekend om niet op de invitatie in te moeten gaan . “Ok, zwemmen niet, maar we gaan gezellig een cocktail drinken, wat denk je ?” vroeg hij. ”’k Ben niet zo’n drinker eigenlijk, een fruitsapje is goed . . . ” “Ok, een fruitsapje dan . ” Hij hees zich uit het water en liep naar de bar bij het zwembad, even later overhandigde hij Sara een versgeperst fruitsapje met een parapluutje in en suiker op de glasrand, ” Alstublieft! ” Hij ging naast haar zitten en liet zijn voeten ook in het water hangen, ”Toch aangenaam als je werk en plezier kan combineren he” “W. . wat, ah ja de fotoshoot “zei Sara. “Ja dat was werk en nu maken we plezier, alleen jij nog niet echt he, wat scheelt er, heb je heimwee of is er iets anders??”vroeg Jakob . ”Tis fijn hier, maar ik voel me zo’n buitenbeentje, al die mooie mensen, en al die mooie kleren . . . . en ik ben zo. . . . . zo gewoon en saai en . . . . . .! ” “Maar Sara, das toch alleen maar de buitenkant, das oppervlakkig, jij bent minstens even mooi als hen, alleen aan de buitenkant moet misschien een beetje gewerkt worden, ”lachtte Jakob”En laat ik en Mariëlla daar nu net experten in zijn wat denk je gaan we iedereen vanavond op het feestje verrassen met een nieuwe look, niets te drastisch he, een nieuw kapsel een beetje magie van Mariëlla en een mooi kleedje en klaar is kees!! ” “Zou ik da doen. . . ???” aarzelde ze, ”Ik heb eigenlijk nog nooit mijn haar laten kappen, alle knippen wel, de puntjes enzo maar meer niet . ” “Dan is het hoog tijd, kom we gaan ze allemaal verstomd laten staan, wat denk je ???” “Ok dan, we doen het!!! ” zei ze vrolijk. Jakob gebaarde naar Mariëlla en stak stiekum een duim op naar Esther, plan ‘eendje naar zwaan ‘ werd verdergezet. Esther knipoogde naar Jakob en deed of ze al die drukte ineens rond Sara niet zag. ” Ze nam haar gsm en belde Simon, ”Wij moesten nog verder praten, binnen een half uurtje aan het zwembad, ok?”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 23-01-2012 22:06

Part twenty-six

Simon was gelukkig, het shoppen voor een cadeautje was goed meegevallen en zijn plan begon stillaan vorm te krijgen, nog twee dagen en dan zouden hij en Sara oog in oog staan, als alles volgens plan verliep natuurlijk, en waarom niet, ik zorg ervoor dat er niks mis kan lopen!! dacht hij vastberaden. Plots ging zijn gsm, Arne waarschijnlijk. . . . . dacht hij;Maar neen het was Esther, . . . . of hij binnen het half uur aan het zwembad met haar kon komen praten!!
“Verdomme” dacht hij ze gaat toch niks tegen Sara gezegd hebben . . . . . . . nee da zal wel ni!! Hij nam zijn pet van de commode en zette zijn zonnebril op, hij wist niet waar Sara zich bevond en wou zeker zijn dat hij niet te herkenbaar was .
Beneden aan het zwembad keek hij eerst even vanachter een struik of Sara zich ergens in de buurt bevond, Esther zag hem en deed al lachend teken:”Sara is er niet, ze is bij onze stylist en visagiste, ik geef straks een klein feestje op het goede verloop van de fotoshoot en ze voelde zich een beetje. . . uit de toon vallen, dus heeft Jakob aangeboden om haar een beetje. . . . . . . . advies te geven . . . . zal ik zeggen. ” “Advies . . welk advies “vroeg Simon “Awel, kledij, haar, make-up. . . . . . zo’n advies “ zei Esther . ” Ja maar. . . . ., ik hou van haar gelijk ze is, ze hoeft voor mij niets te veranderen. . ., ”zei Simon snel. “Nee voor jouw niet maar voor zichzelf, ze is zo mooi vanbinnen, waarom dan niet zorgen dat de buitenkant wat meer aanleunt bij de binnenkant en ik vertrouw volledig op mijn mensen, ze gaan heus niet overdrijven . ” zei Esther . “Ja als Sara da zelf wou. . . dan zal het wel goed zijn zekers, en waarom moest ik nu zo snel naar hier komen ??”
Esther haar motief om Simon te bellen was eigenlijk een beetje dubbelzinnig, ze wou ten eerste horen wat zijn plannen allemaal waren om Sara’s hart weer te veroveren en ze wou ook eens zien hoe Simon zich gedroeg tussen hun modellen die zich nog steeds in bikini aan het zwembad bevonden, als hij echt van Sara hield zou hij ze geen blik waardig gunnen!!
“Wel, ik wou informeren hoe ver je plannen vorderden en wat ik voor jouw nog kon doen ?zei ze. “Voorlopig niets denk ik, ik heb alles onder controle, maar ik ga je morgen nog opbellen als ik de hotelmanager gesproken heb, ik moet met hem nog wat regelen en als ik alles in orde heb kan ik jouw ook op de hoogte brengen hoe, wat en waar en wanneer! ”zei hij .
Vanuit een ooghoek zag Simon een mooie vrouw in bikini tot bij hun ligstoelen komen.
“Esther, ik ga me klaarmaken voor het feest, tot straks . ” zei ze terwijl ze vlak voor Simon stond met het minuscuulste bikinietje dat je maar kon bedenken. “Ok Sophia, tot binnen een uurtje of zo, gaan de anderen niet mee ?” vroeg ze . ”Jawel, maar Camille en Nathalie zijn nog een baantje aan het trekken in het water en Carla komt zo, ze was haar zonnebril vergeten op haar stoel . ”zei Sophia al lachend “Ze vergeet haar hoofd nog eens!! ”giechelde ze een beetje om de knappe man die naast Esther zat naar haar te laten kijken, maar Simon gaf geen kik alhoewel hij wist dat ze bijna voor hem stond te paraderen. Ze verdween naar binnen met de drie anderen in haar kielzog en ze fluisterden druk onder elkaar, waarschijnlijk over de onbekende man naast Esther die hen nog geeneens had bekeken .
Esther was onder de indruk maar dacht nog een laatste testje te doen. . . . ., ”Zit er bij onze nieuwe modellen niets bij voor Prescence, voor de nieuwe collectie misschien??”vroeg ze een beetje uitdagend . ”Euh . . . . das meer iets voor Marnix, ik hou mij zo ni bezig met de modellen, en ik heb nu helaas niet aan het werk gedacht laat staan dat ik uw modellen allemaal gekeurd heb, ik ben hier alleen voor Sara, das alles wat ik wil . ”zei hij vastberaden!
“Ok goed dan, werk is voor als we terug thuis zijn, en nu moet ik helaas ook vertrekken of ik ben te laat op mijn eigen feestje . ” lachtte ze. Ze stond recht en liep naar binnen, Simon hield haar tegen, ”Alstublieft laat ze niet té veel veranderen aan mijn Sara, ze is mooi genoeg voor mij! ”
“Wees gerust, ge gaat blij zijn en Sara hopelijk ook . . . . . . ” en ze ging verder, Simon achterlatend aan het zwembad met allerlei vragen .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 23-01-2012 22:06

Part twenty-seven

Het feestje was spontaan begonnen toen ze allemaal in de bar waren aanbeland, de sfeer zat er goed in en er werd gelachen en zelfs gedanst op de muziek die door een klein orkestje werd gespeeld, Esther was in een druk gesprek verwikkeld met de fotograaf en had de modellen al verwelkomd, nu was het wachten op Jakob, Mariëlla én. . . . . Sara natuurlijk, ze was benieuwd of ze haar hadden kunnen overtuigen om voor verandering van look te kiezen . En lang moesten ze niet wachten, Jakob en Mariëlla zetten zich voor de deur en namen elk een hand vat, ze gebaarden naar Esther om dichter bij te komen, de andere feesters lieten ze een beetje op de achtergrond, Sara zou niet direkt in het middelpunt van de belangstelling willen staan . ”Esther, mogen wij u voorstellen, de nieuwe Sara de Roose!! ” en ze opende tegelijk de deuren! Esther knipperde met de ogen en keek vol bewondering . ”En ?” vroeg Sara met een klein stemmetje, ”Vindt ge het goed ??” “Draai eens rond, laat me je eens bekijken! ”
Sara draaide een paar rondjes en werd al licht in het hoofd, ”Oei, die hakken ben ik niet gewoon! ”lachtte Sara en ze moest zich overeind houden door Jakob en Mariëlla vast te pakken . “Sara, je ziet er prachtig uit “ zei Esther vol lof, ze keerde zich naar de feestende groep en zei, ”mag ik jullie aandacht even, ze staptte opzij en nam Sara bij de hand . Dames en heren, ”De nieuwe Sara!! ” iedereen keek verbaasd op en hier en daar klonk een ooh en spontaan begon Carla (de liefste van de modellen) in haar handen te klappen, ze liep op Sara af en omhelsde haar, ”Wat zie je er knap uit meid! ” Sara glunderde . De andere modellen kwamen ook af en overlaadden haar met complimentjes, ze werd er verlegen van maar ze lachtte luidop zelfs ;ze zag er gelukkig uit dus het was een succes!! Esther draaide zich om naar haar vrienden aan de deur en stak twee duimen omhoog . “En nu, nu gaan we eens goed feesten! ”riep ze “Champagne voor iedereen!! ”

Simon zat op zijn kamer, hij wist dat er gefeest werd en moest moeite doen om niet naar beneden te gaan . Hij zette de tv op en viel op het bed, hij zaptte wat heen en weer en stond weer recht om weer direkt te gaan zitten! Verdorie, hij wou haar zo graag zien, Esther met haar make over, wie weet herkende hij haar niet meer! Doe ni onozel Simon, vermaande hij zichzelf, ze gaan er nu ook geen Claudia Shiffer van maken op een uurke of twee. Pfff ik moet geen Claudia, ik wil mijn Sara.!! dacht hij . Ik bel nog eens naar Arne, da leidt wa af!! Hij nam zijn gsm en belde naar Arne, die verbaasd opnam . ”Hey Simon, zo laat op de avond, hoe gaat het daar in Fuerteventura, is het al in de sacosh???” lachtte hij. ”Ze gaan‘ons’ Sara helemaal veranderen, zei hij een beetje down! ” “Watte, veranderen, Simon wa bedoelt ge met veranderen ??” “Awel wa da’k zeg he Arne, haar haar knippen, andere kleren enzovoort . . . . veranderen dus!! ” “Aauwtch, dat zal raar zijn als ik ze dan zie wanneer ze terug is, ik hoop dat ik haar nog herken dan! ” “Arneee, ik wil haar zoals ze is, als ik een model wou dan had ik er wel al lang een gehad, keuze genoeg he op een modebedrijf.! ” “Ze hebben haar vanavond al bij de kapper gestuurd volgens Esther, wa nu ?” “Wa nu . . ., wa nu. . . . ., Simon ge moet gaan kijken, waar is ze nu dan ?” “Op een feestje in de bar van het hotel! ” “Alle waar wacht ge op, ga kijken . . . . nu . . . . en verslag uitbrengen he!! ”zij Arne .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-01-2012 15:17

Part twenty-eight
Arne vulde een pint en het schuim ging overvloedig over de rand van het glas, ”pfffff, ik kan al geen pint meer tappen, ” Hij was ambetant omdat hij wist dat ze zijn beste vriendin hadden omgetoverd volgens Simon tot . . . . ja tot wat eigenlijk, daarom had hij dan ook Simon op verkenning gestuurd om uit te zoeken wat ze allemaal hadden uitgehaald met ‘hun’ Sara!!
“Sorry voor de slechte pint, ben niet in de stemming . . . . . ze hebben Sara onder handen gepakt, kunt ge da geloven, omgetoverd, veranderd allee. . . . . hoe moet ik da nu zeggen, kent ge da program op tv, beautiful of the swan en die toestanden . . . . . da hebben ze me ons Sara uitgestoken . . . . straf he!! ”zei Arne verontwaardigd . De man die de pint voorgeschoteld kreeg keek bedenkelijk en schudde zijn hoofd, wat had hij nu met die. . . . Sara te maken, hij wou gewoon rustig een pintje pakken . Arne zette zich weer achter zijn toog en staarde naar zijn gsm, ”Bel . . . . . ”

Simon was ondertussen op pad, als een volleerde privé detective had hij zich verdoken opgesteld in de bar tussen een paar planten . Vandaar had hij zicht op de dansvloer, hij zag de modellen die het beste gaven van zichzelf maar géén Sara te zien! Hij keek rond of hij geen beter plekje vond om te ‘spioneren ‘. Aan de andere kant van de bar stond een groot aquarium met tropische vissen in, als hij daar ging staan achter de tank had hij een heel andere kijk op de bar . Maar om daar te raken zonder gezien te worden was een hele opgave. Hij liet zich op de knieen vallen en kroop achter enkele tafels door om vlak bij het aquarium terug op te ‘duiken’!! Van hieruit zag hij de zithoeken die gezellig verdoken lagen tussen verschillende planten en die ideaal waren voor verliefde koppeltjes, maar niet voor een spionerende man op zoek naar zijn liefje die een make-over had ondergaan en waarvan hij niet eens wist hoe ze er op dit moment uitzag!! Hij tuurde geconcentreerd, de bar was niet fel verlicht, het was redelijk donker op een paar spots na en op de dansvloer hing een soort discobol met kleurlampen. ”Sara, waar zit ge verdomme”, ik kan hier ni blijven rondsluipen, ze gaan me raar bekijken als ik hier nog wa lang blijf rondhangen tussen de planten! dacht Simon. Hij dacht aan die keer dat hij Arne en Sara had achtervolgd in Antwerpen, achter muurtjes en in portaaltjes tot in ‘De Koopvaardij’ en dat hij achteraf door Sara in zijn blootje werd gezet (ni letterlijk) maar zij had hem toen heel de tijd voor het zotteke gehouden . Onwillekeurig moest hij lachen met die herinnering, Sara en Arne die kreeft bestelden om hem jaloers te maken!! Plots zag hij beweging in een van de zithoeken, het was Esther die rechtstond en recht over de dansvloer staptte richting aquarium, verdomme wa nu, hij keek rond en zag dat achter het aquarium door een deur was die naar de toiletten leidde, hij keek weer naar Esther maar die was even gestopt door een van de modellen, vlug denken, waar moet ik heen!!! In paniek keek hij rond, de enige optie was om achter de bar te springen en snel!! Esther kwam verder en passeerde op een zucht Simon, die ondertussen op zijn hurken achter de bar zat, ze verdween in de toiletten . ”Oef da was nipt! ”, hij draaide zich een beetje om uit zijn ongemakkelijke positie te geraken en zag een stel benen, behaarde benen!! “Euh. . . ”, hij keek een beetje schaapachtig omhoog en zag de barman met zo’n hawai hemdje aan en in shorts . ”Can I help you, Sir ?” “I’m sorry, but I’m hiding from a lady, it is a surprise for her but I can’t reveal at this moment that I am here, please stay quiet I’ll leave soon from behind your bar, ok?”he whispered. De barman lachtte en zei “Ok you can stay behind my bar as long as you like but I have to warn you, if you are still here when we close down, you’ll have to clean the bar with me, deal!! ” hij stak zijn hand uit, Simon schudde zijn hand en fluisterde “Deal “. “Hey, can you bring me something to drink, hiding out makes me thirsty;” he smiled! ” “ Okay, choose something from under the bar, look in the fridge, I’ve got customers!! knipoogde hij . De barman liep naar het andere eind van de bar en Simon trok de frigo open en nam er een colaatje uit! ”Hij deed teken naar de barman om een flesopener en die gebaarde dat er op de toog achter de bar een lag, nog steeds hurkend voelde Simon van links naar rechts met één hand op de bar tot hij hem gevonden had, Arne moest hem zien zitten of Lieven, ze zouden zich kreupel lachen .
Ok hij had zich al belachelijk gemaakt en hij had nog steeds geen Sara gezien, verdomme zeg da kan nu zo moeilijk toch ni zijn!! Zijn cola was op en hij kon hier ni blijven zitten, hij stak zijn hoofd een beetje naar boven en zag een grote koffiemachine staan, daarachter stond hij nog steeds niet zichtbaar voor het gezelschap van Esther, nu keek hij recht in de zithoek, daar zat een donkere man met baardje die geanimeerd tegen iemand aan het praten was, hij zag alleen af en toe de zijkant, het was een vrouw want ze had een fris muntgroen kleedje aan en haar haar hing los over haar schouders Was dat Sara ?? Esther deed teken naar een andere dame en ze stapten samen op de dansvloer, waardoor de man en vrouw alleen kwamen te zitten, hij hoorde luidop lachen en daarna gegiechel, dat herkende hij overal, dat verlegen lachje was van Sara . Hij dook weer onder en schuifelde weer naar het aquarium, nu zag hij haar!!! Haar haar was geknipt, maar niet kort, in laagjes, ze had een mooi kleedje aan met zelfs voor Sara al een redelijk gewaagd décolleté, ze was anders, maar mooi anders. . . . .! Hij moest even bekomen, toen stond ze recht en ging met die man naar de dansvloer . . . . ze zetten een slow in!!!! Simon dacht dat hij iets kreeg, hij drukte zijn neus tegen het aquarium en keek toe hoe Sara zich amuseerde, groen . . . . . . groen van jaloezie zag hij . Zijn vuisten dicht geklemd en zijn kaken opeen ademde hij diep in langs zijn neus, hij wou erop af gaan en eens goed de waarheid zeggen, waarheid . . . ., welke waarheid. . . . ., die waar jij haar gekwetst hebt en daarom in de armen van iemand anders gedreven hebt . . .!! Doe ni flauw Simon ze amuseert zich gewoon op een feestje en jouw tijd komt wel, maak dat ge hier wegkomt en zorg dat je plan snel uitgevoerd wordt, hoe sneller hoe beter!! Hij dook weer achter de bar, sloop de hele bar achterdoor om er aan de inkom van de bar uit te sluipen naar de lobby, onderweg had hij de barman een grote fooi toegestopt en knipogend gezegd dat de opkuis voor een ander keer was!! Hij lachte terug en stak een duim omhoog, onder de toog! Simon liep de lobby door en naar buiten, hij trok zijn hemd en schoenen uit en sprong in het verkoelende water van het verlichtte zwembad, even afkoelen!! Het was nodig!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 25-01-2012 15:18

Part twenty-nine

Sara lag languit op het bed nog na te genieten van het feestje, ze had zich geamuseerd en had het zelfs voor elkaar gekregen om een uurtje of twee, drie niet eens aan Simon te denken, ze had gelachen en zelfs gedanst met Jakob, een slow nota bene, ze kon geeneens dansen maar ze had zich laten meeslepen door zijn enthousiasme en wa kon er nu moeilijk zijn aan heen en weer wiegen op één tegel!! Jakob was helemaal anders als Simon, hij aanvaarde Sara direct zoals ze was en was heel vriendelijk en meelevend! Terwijl Simon lange tijd de tiraniserende baas was die al zijn lastige karweitjes door haar liet opknappen, ze dacht aan alle excuses die ze voor hem had verzonnen om zijn vel te redden, bij Helena, bij zijn ouders, het travestie débacle, dronken zijn, de golfclub, Alexander afweren, de cijfers ‘aanpassen’, Ecomoda en ze kon nog wel dingen bedenken! Hoe kwam het dan dat als hij zo’n varken was ze hem nog zooo graag zag! Grrrr, niet aan denken Sara, vergeet hem nu gewoon . . . . gewoon, hoe kon ze dat, hij zat in haar hele lijf, denken aan hem alleen al deed haar beven, en tegelijk ook huilen van verdriet . Wat moest ze doen als ze hem zag in België, zou ze sterk blijven en hem keer op keer kunnen afwijzen? Ze bleef piekeren tot ze in slaap viel en als laatste heldere gedachte voor ze in dromenland was . . . . . . Simon die haar op het strand in Turkije vervoegde om naar de sterren te kijken!

Een druipend natte Simon was op zijn kamer toegekomen, da had deugd gedaan, die verkoelende duik in het zwembad had hem terug bij zijn positieven gebracht . Hij had bijna de controle verloren en was ei zo na op de dansvloer gesprongen vanachter da aquarium!!
Hij dacht aan Sara, ze was veranderd, ni veel, maar toch viel het op, haar haren waren geknipt, ze had een fris kleedje aan en liep op hakjes, de losse haren waren al een groot verschil op zich, hij had haar buiten in Rijsel zelfs nooit gezien met haar haar los dacht hij, . . . . . . . hmmmmmm Rijsel. Simon bibberde. . . . . . . maar da was ook van de kou blijkbaar want hij liep nog steeds rond in zijn natte broek na zijn zwempartij. . . . eerst die natte kledij uit of ik moet Sara veroveren met een verkoudheid en een snotterende neus!! Hij strooptte zijn natte broek uit en zijn hemd en begaf zich naar de badkamer, hij keek in de spiegel en liet zijn armspieren rollen, dien andere kerel was ni veel bijzonders, pfffff wacht maar wie laatst lacht best lacht!! Hij zette de kraan open, staptte uit zijn natte boxer en ging onder de warme douchestraal staan, even zalig genieten.
Verdomme, wie is da nu weer, hij staptte uit de douche en sloeg een handdoek rond zijn middel, zijn gsm ging af, Arne . . . . . . . och ja hij had moeten bellen, helemaal vergeten!!
“Hey Arne . . . ” “En, en vertel. . . . is het ons Sara nog of ziet ze eruit gelijk al die andere bimbo’s in de boekskes, zeg dat het niet zo is he Simon, ze had waarschijnlijk gewoon een ander kleedje aan ofzo . . . . . wel zegt dan iet, laat mij nu niet in spanning zitten allé, staan wachten!!! ”
“Arneee kalmeer eerst is, ge geeft me geen kans om iets te zeggen, ge ratelt, ademt eens in en uit en ga zitten als ge staat . ” “Ok, ok;ik zit vertel! ”
“Ik ben dus in ware detective stijl door die bar geslopen en zelfs de barman bijna moeten omkopen nadat ik betrapt werd he, dus ge ziet wat ik bereid ben te doen he! ” “Simon, HOE . . . ZIET . . . SARA. . . . ERUIT . . .!!! ”Arne kon hem bijna door de gsm sleuren zo was hij zijn geduld aan het verliezen met Simon . “Ze is prachtig Arne! ”lachtte Simon. “Haar haren zijn geknipt en ze had nieuwe kledij aan, hoge hakken. . . . . ! ” “Wa wablieft Sara op hakken, da meent ge niet, ze gaat haar benen breken!! ” zei Arne . ”Mor nee Arne, ze deed da goed op die hakken ze heeft zelfs gedanst . . . . . . ” zei Simon plots met een bedrukte stem. ”Waarom klinkt da niet zo goed als da wel zou moeten klinken, wa is er nog gebeurd da ge niet verteld Simon ??”
zei Arne nieuwsgierig. “ Ze danstte met nen andere kerel, ik weet ni wie maar hij hoort bij Esther, ne slow Arne, dicht bijeen op één tegelke!!! ” Aauwtch, zal ik es iet zeggen Simon, actie jongen of der gaat nen andere met onze Sara lopen!!! ” “ Ge moet nu ni te hard van stapel lopen he Arne, het was een feestje, ik veronderstel da die kerel wel met iedereen gedanst heeft zeker . ” “Ja maar toch, hoe staat het met uw plan??”. . . ”Goed, alles is geregeld, ni lang meer Arne en WIJ komen naar huis!!! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Plaats reactie