Sara verhaal Cally

Schrijf hier je eigen verhalen over de telenovelles
Plaats reactie
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 20-05-2012 16:00

Part one-hundred

Hij trok haar weer overeind en knoopte haar vestje los, ze deed hetzelfde met zijn hemd, tegelijk gleden de kledingstukken van hun lichamen, het was intiem om elkaar zo langzaam uit te kleden, hij gleed met zijn handen over haar heupen naar vanachter en vond de rits van haar rokje, behendig ritste hij dat los en de rok gleed van haar heupen op de grond, ze stapte eruit en met een beweging van haar voet schopte ze het aan de kant! Eén voor een ontknoopte hij tergend traag haar bloesje zijn vingers beroerden door de stof tegelijk de welving van haar borsten, ze zuchtte en voelde ze onmiddelijk lichtjes zwellen door zijn aanraking, hij schoof het bloesje open en ging met zijn handen onder haar borsten, zacht beroerde hij ze en liet dan zijn handen verder dwalen naar de sluiting van haar bh . Sara schokte met haar schouders zodat het bloesje van haar afviel en Simon trok de bandjes van haar bh naar beneden, ze was bijna naakt, hij nam haar handen vast en bracht die naar zijn borst, ze liet haar vingers dwalen over zijn buik en weer naar boven, beroerde zacht zijn tepels die ook onmiddelijk reageerden op de vederlichte aanraking van haar vingers! Hij sloeg zijn linkerhand over die van haar en hield haar tegen, tegelijk doopte hij een vinger in het glas porto dat naast hen stond op het nachtkastje, hij hield die voor haar mond en ze likte de druppel af die er verleidelijk aan hing te wachten op haar!! Weerom doopte hij zijn vinger in het zoete vocht en trok een spoor van haar hals tot aan haar borst, zijn ondeugende ogen twinkelden bij het zien hoe Sara huiverde bij deze sensuele schildering met porto over haar borst en hij volgde het zoete spoor van tepel naar hals met zijn tong, Sara maakte haar hand los en deed hetzelfde, haar vinger in het glaasje porto en ze liet de druppel vallen op zijn borstkast en die rolde langzaam naar beneden, op hoogte van haar lippen likte ze de druppel weer op en ze stak haar vinger in haar mond om sensueel de overschot te proeven, Simon kreunde bij dit erotische beeld en Sara gleed met haar handen naar zijn broek hem finaal bevrijdend van alle belemmeringen, dat hij héél erg opgewonden was, was nu wel duidelijk, hij zette een stap vooruit en de hitte straalde van hem af, zijn handen namen de hare vast en hij sloeg ze om zijn middel, hij nam haar gezicht vast en kuste haar zachtjes, ze smaakte nog steeds zoet als porto, haar lippen weken uit elkaar en de kus werd dwingender en heviger, haar handen gingen over zijn billen waar ze lichtjes in kneep en dan over zijn rug naar boven waar ze zich vastklampte aan zijn schouders, hij tilde haar op en van ongeduld moest het kanten broekje dat ze nog aan had er aan geloven, zijn handen gleden onder haar bips en ze omklemde hem met armen en benen en bereidde zich ademloos voor op het moment dat hij bezit nam van haar ze had haar gezicht begraven in zijn hals, een luide kreun ontsnapte hen beiden op hetzelfde moment en Sara beet hem in zijn schouder om een gilletje te onderdrukken, Simon liet zich op het bed zakken met Sara nog steeds rond hem geklemd, haar bewegingen, sensueel en passioneel deden het bloed naar zijn hoofd stromen en een explosie van gevoelens en emoties kondigden hun beider hoogtepunt aan, Sara was compleet van de wereld en haar hoofd bleef tollen in dat zalige gevoel dat Simon haar bezorgd had, ze had nooit gedacht dat dit allemaal kon en dat zij het allemaal meemaakte met Simon dan nog wel, haar eerste echte minnaar en de man van haar dromen, ze moest soms eens in haar arm knijpen want soms dacht ze wakker te worden uit deze zalige droom, maar ze voelde Simon onder zich bewegen en ze besefte maar al te goed hoe echt het allemaal was, ze droomde niet ze leefde haar droom ten volle samen met haar knappe Simon!
Hij sloeg zijn armen rond haar en rolde met haar om zodat hij bovenaan kwam te liggen, hij keek in haar nog smeulende donkere ogen, hij glimlachte en zei, “Sara, je bent een lief meisje hoor maar in bed verander je in een wilde tijgerin, je hebt me gebeten lieverd! ” Hij liet haar zijn schouder zien waar duidelijk haar tandafdrukken in stonden, ze sloeg haar hand voor haar mond “ooops “ klonk het “Jaja ooops, ik denk dat ik je daarvoor moet straffen . . . . . ” “En welke straf had je daarvoor in gedachten ?”vroeg ze ondeugend . “Ik weet nog niet maar de nacht is nog jong en ik verzin vast wel een geschikte manier om jou het bijten af te leren . . . . ” gromde hij . Zijn lippen daalden neer op de hare en een wilde zoen kondigde nog een lange nacht aan . . . .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 21-06-2012 08:18

Part 101

Sara werd wakker, verdwaasd keek ze rond, ze bewoog haar arm en voelde Simon naast haar liggen, ze richtte zich een beetje op zodat ze haar hoofd naar hem toe kon draaien, hij sliep nog, zijn gezicht straalde rust uit en. . . . . . tevredenheid, het kon ook niet anders, Sara’s lichaam protesteerde een beetje, ze voelde nog elk plekje dat Simon die nacht met zijn mond of handen had beroerd en bespeeld alsof ze een instrument was, ze had zich helemaal gegeven, hij had haar dingen laten voelen die ze nog nooit eerder had gevoeld, keer op keer waren tranen van genot, emotie en overgave over haar wangen gestroomd en ze had de controle over haar lichaam en geest verloren !! Haar lichaam was overgevoelig geworden na de zoveelste extase en ze had uitgeput gesmeekt om te stoppen, ze kon niet meer! Simon had haar in zijn armen genomen en haar zachtjes gewiegd tot ze in slaap viel . Ze streelde door zijn haar, op zijn schouder zag ze nog steeds haar tandafdruk als een soort brandmerk dat ze hem gegeven had, ze liet een vinger over de wonde gaan die haar begeerte hem bezorgd had, een glimlach verscheen op haar lippen, die beet had haar een fikse straf opgeleverd, maar goed dat zijn straffen niet pijnlijk waren, alhoewel haar lichaam nu aanvoelde alsof ze gemarteld was, een zoete marteling welliswaar!!! Ze drukte haar lippen zachtjes op zijn gemerkte schouder, hij kreunde, blijkbaar was het een pijnlijk gevoelige plek, ze realiseerde zich dat ze toch harder had gebeten dan ze gedacht had! Hij opende zijn ogen toen hij haar lippen op zijn schouder voelde, ze keek in zijn ogen “Sorry. . . . . . . . . . . voor dit “zei ze zachtjes, ze raakte met haar lippen weerom dezelfde pijnlijke plek. “Tis ok lieverd, ik voel liever enkele dagen de pijn die je mij fysiek bezorgt door passie dan pijn die ik emotioneel zou voelen moest ik je ooit kwijt raken, dus als het moet bijt je nog maar eens, maar niet te hard he!! ” “Nee ik zal het nooit meer doen . . . . . ik heb je pijn gedaan . . . . . . ” Hij kwam dichter bij haar liggen, bijna neus tegen neus! “Sara, je mag je niet inhouden, niet als we vrijen en als je de neiging voelt om te bijten of wat dan ook, dan doe je dat gewoon, zolang je maar geniet van mij en alles wat ik je geef, ik hoop dat je het lekker vond! ”zei hij hees “Hmmmm, lekker . . . . . das denk ik een understatement, was het niet ik die na meerdere keren smeekte om op te houden, ik denk dat lekker het niet helemaal beschrijft, euh sensueel, passioneel, vurig, heftig, wild alles van dat en ja ook . . . . . lekker, hééééél lekker!! ” Hij draaide zich op zijn rug en Sara kroop tegen hem aan, haar naakte lichaam warmend aan hetzijne, “Dank je voor vannacht, ik denk niet dat ik me ooit al zo heb gedragen, ik schaam me een beetje dat ik me zo heb laten gaan, was ik niet té . . . . . . . . ” Simon keek haar aan, ze had blosjes van verlegenheid op haar wangen en haar ogen vroegen om geruststelling dat ook hij het nog nooit zo had beleefd en dat het net hetzelfde was voor hem! “Té. . . . . te wat ??”zei hij verbaasd “Fantastisch, geweldig, overweldigend, passioneel. . . . .
Sara, wat jij vannacht gevoeld en gedaan hebt was allemaal uit liefde en daar is geen schaamte voor nodig, ik weet dat je niet zoveel ervaring hebt, maar wat je ook doet of hoe je ook reageert, het komt recht uit je hart en daar is niks mis mee!! ” “Beloof me dat je altijd zal liefhebben vanuit je hart en als we vrijen je nooit zal twijfelen aan mij of aan jezelf en je volledig overgeeft aan wat je voelt en aan mij! ” Simon voelde tranen over zijn borst lopen, hij duwde haar en beetje van zich af en met een vinger tilde hij haar kin op, haar ogen waren rood en vol tranen . “Lieverd niet huilen, ik zie je graag . . . . . maar ik wou je geen verdriet aandoen, als het allemaal teveel was dan zal ik het rustiger aan doen . . . . . alles om je gelukkig te maken! ” “Maar ik ben gelukkig, tis gewoon de gedachte aan wat jij allemaal met mij doet, hoe je mij doet voelen en liefhebben, zo hevig en overweldigend, ik had geen controle meer over mezelf, en je kent mij toch ‘Sara de Roose’ nuchter en zakelijk als het op cijfers en lettertjes aankomt, maar zodra jij me in je armen sluit vliegt al die logica en helder denken de deur uit en komen de wildste gedachten naar boven en daar heb ik schrik van, ik ben zo niet . . . niet echt . . . . bedoel ik!! ” “O jawel hoor, zo ben jij helemaal, je bent vurig, sexy, passioneel, en verleidelijk alleen is het er nog nooit uitgekomen, je moest alleen de juiste man vinden om dat allemaal uit je te halen, en daar ben ik!!! ” “En reken maar dat ik en ik alleen dat allemaal met je mag doen, ik ben namelijk héél jaloers!! ” grijnsde hij . Ze lachte een beetje, “Ik wil ook niets liever Simon, jij en jij alleen kan en mag mij zo laten genieten, niemand anders liefste . . . . ”
“Ik ga helemaal akkoord, zo voel ik me ook, . . . . . . jij . . . . bent . . . . van. . . . . mij!! ” Tijdens elke pauze had hij een kusje op haar ogen en mond gegeven. Hij trok haar tegen zich aan en ze nestelde zich terug in zijn veilige armen . Hier hoorde ze thuis!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 24-06-2012 11:28

Part 102

Ze hadden nog een tijdje in elkaars armen gelegen, Simon had een hele tijd liefdevol over haar arm en rug gestreeld en ze was bijna terug ingeslapen, af en toe had hij haar een lief zoentje gegeven en ze zuchte toen het tijd was om op te staan, ze had liever zo voor eeuwig in zijn armen gelegen! “Ik denk dat we vandaag misschien op Presence het overige personeel eens kunnen toespreken, zij weten nog niet veel van wat de plannen zijn nu we samen werken en het zou hun gerust stellen als we positief konden berichten over de toekomst van het bedrijf! ” zei Simon, “Wat denk je Sara. . . . ?” “He . . . . oh sorry, ik zat te dromen, wat zei je Simon. . . . ?” hij lachtte “Sara, Presence, personeel toespreken . . . . toekomstplannen uitleggen. . . . . . ze een beetje geruststellen na al de geruchten van financiële problemen zodat ze weer allemaal geloven dat er een toekomst is voor het bedrijf! ” “Ja maar der is toekomst voor het bedrijf, ze weten dat wel hoor! ” zei Sara . “Ik denk da onze pa da zou appreciëren moest ik een mooie speech houden voor het personeel, hij vond die altijd heel belangrijk en zonder hen ben je niks, druktte hij altijd op mijn hart! ” Sara voelde dat dit belangrijk was voor Simon en ze sloeg haar armen rond zijn middel, ”Als je dat wil doen sta ik helemaal achter je, ga je iets op papier zetten ?” “Nee, ik spreek ni graag voor mensen maar al zeker niet van een blaadje papier, das nog onpersoonlijker, ik zie wel, ik weet ongeveer wat ik wil zeggen, en zolang jij naast me staat, lukt da wel! ” “Ok dan, ik ga me snel douchen en dan kunnen we naar Presence! ” “ Ok ik ga snel een mailtje sturen naar Ellen en Britt, zij kunnen al iedereen verwittigen om rond een uur of elf te verzamelen, ik denk dat ik de vergaderzaal gebruik die gang is zo onpersoonlijk om zoiets mee te delen! ” “Waarom niet in de cafetaria, al het gewone personeel voelt zich daar beter op hun gemak, de vergaderzaal is door velen nog nooit vanbinnen gezien en ik denk dat je beter naar hen gaat in plaats van dat zij naar jouw toe moeten komen! ” stelde ze voor . “Sara, je hebt verdorie gelijk, zo’n slim ding dat jij bent, ik ga direkt mailen se! ” Hij gaf haar nog een stevige knuffel en verdween uit de slaapkamer met een brede glimlach! ” ‘Dat zal ik maar als een compliment beschouwen” dacht ze “Slim ding” zei ze tegen zichzelf, al lachend verdween ze in de badkamer .
Simon opende de laptop en zond een mail naar Britt en Ellen met het verzoek omm iedereen van het personeel op te trommelen om 11. 30 in de cafetaria, om een toespraak te houden voor het personeel door Simon!! Een rede gaf hij niet, ze moesten allemaal verplicht aanwezig zijn! ” dan belde hij Margot met zijn plan en Leon sprakook vol trots toen hij hem even aan de lijn had “Das een goed idee om het personeel te betrekken, niets is zo moeilijk als geruchten de kop in drukken, en het is beter eerlijk te zijn ook tegenover het personeel! ” zei hij aan de andere kant van de telefoon! “Pa, ik wil nog iets doen, maar ik wil da als verrassing houden voor Sara, ik zeg da maar zodat ge op de hoogte zijt, ik wil tegen u ook eerlijk zijn nu we weer met elkaar praten, wil ik ervoor zorgen dat ge nauw betrokken zijt bij mij en Sara, ik was gisteren echt ontroerd toen ge haar zo mooi aanvaarde en over ons huwelijk en eventuele kleinkinderen sprak, Sara was ook heel gelukkig door jullie warme verwelkoming in de familie! ” “Simon, als ge da mooi kind ooit laat gaan kom ik eigenhandig u een pak voor je broek geven, hartpatient of niet . . . . ge hebt u geluk gevonden, laat ze nooit meer los!!! ” “Da ben ik niet van plan pa, daar moogt ge gerust van zijn! ” hij hoorde Sara en nam snel afscheid van Leon . “Wie was dat aan de telefoon?” “Ik heb ma even gebeld zodat ze ook op de hoogte is he! ” “Das goed Simon, was ze tevreden over je plan ?” “Ja heel tevreden . . . . ” ‘en jij straks ook’ dacht hij stiekum! “Ben je klaar, dan kunnen we eerst ontbijten in de cafetaria, ik heb trek in lekkere koffiekoeken en broodjes van Lut, misschien een stukje taart toe met slagroom, hmmmmm! ” “Simon, das eten voor een heel week! ” lachtte ze . “Ik heb reuzehonger, want na vannacht moet ik mijn energiepeil toch wat aanvullen hoor! ”knipoogde hij ondeugend.
“Tis al goed, ik begrijp je volledig, taart met slagroom klinkt goed, ik deel een stukje met je ok ?” ”Ok, we zijn weg dan, ik wil geen stukje taart mislopen zeker nu ik met jouw mag delen! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 24-06-2012 11:29

Part 103

Op Presence gonsde het op een paar minuten tijd van de geruchten, Ellen had Lut, Hans en Ann verwittigd en Britt was met grote drama taferelen langs Helena en Alexander geweest!
“Die Simon durft nogal, hij heeft hier niets te zeggen en toch plant hij een speech, . . pff om wat te zeggen, dat het niet goed gaat met Presence, da ziet het kleinste kind, en hij zal waarschijnlijk weer ‘die leelijke’ . . . . . de Roose bij hebben, ook al is ze nu knap en gesofistikeerd, voor mij blijft ze die leelijke!! ”ze smeet de print met de mail op Alexanders bureau, hij bekeek hem en legde hem aan de kant, ”Britt, ik weet dat ge geen blad voor uw mond neemt, maar nu ge net uw job terug hebt zou ik tegen Sara toch een beetje vriendelijker zijn, ik ga geen derde keer smeken om uw job en ik denk da gij ook niet graag meer u vernederd door steeds uw excuses te moeten aanbieden, doe nu gewoon uw werk en dan zal Juffrouw de Roose u niet lastig vallen! ” “Ja maar, Alexander. . . . . .!! ” “Britt alstublieft, bedankt voor de mail te brengen maar ik moet verder werken en gij ook, ga Lieven ook nog maar verwittigen! ” “Da heeft Ellen al gedaan ik ga wel naar Helena. . . ” ze parradeerde heupwiegend zijn kantoor uit! Hij keek met een scheef oog de mail nog eens en dacht ‘Pffff het zal wa zijn een toespraak, nog een paar maanden en ik ben weg hier, dan kunnen ze allemaal ontploffen! ”

Simon had net drie broodjes verorberd en was aan zijn tweede tas koffie bezig toen hij rechtstond en naar de schotel met koffiekoeken liep die op Lut’s toog stonden, hij koos er een uit met pudding in, Lut lachtte ze had glimlachend toegekeken op het verliefde koppeltje dat zich tegoed deed aan het ontbijt in de cafetaria, Sara had er overgelukkig uitgezien vanmorgend toen ze binnen kwam en Simon was zo lief voor haar en attent dat het Lut’s hart helemaal verwarmde, dat was de Simon die zij graag zag en zij en Hans waren zo gelukkig met hun verloving, ze kon niet wachten op het huwelijk!!
“Simon, das mijn koffiekoek, Lut brengt die altijd speciaal mee voor mij, ze weet dat ik die graag lust . . . . . ”ze trok een pruillipje en Simon lachtte “Je mag eens bijten is het goed!! ” hij hield de koffiekoek voor en ze probeerde een hapje te doen maar hij trok zijn arm terug en beet snel zelf in de koek, omdat hij zo snel beet kwam er een deel pudding uit en viel op zijn bordje, het was zo grappig dat Sara spontaan in de lach schoot, “Zie je wel da komt ervan als je mij wil plagen! ” ze doopte haar vinger in de pudding en hield die voor zijn mond! Simon zag de twinkeling in haar ogen en ze was ondeugende gedachten aan het bekokstoven en uit veiligheid greep hij toch maar haar pols, ze was in staat om de pudding over zijn neus te wrijven of zoiets! Hij wreef zachtjes over de kloppende ader in haar pols en voelde die versnellen, haar ogen werden wazig en hij bracht haar vinger naar zijn mond, hij likte en zoog zachtjes de pudding eraf en met haar vinger in zijn mond dacht Sara aan de avond ervoor met de porto, Simon zag dat en kon een lachje niet onderdrukken, ze bloosde en nog geen beetje! “Warm hier he. . . . ” zei ze hees! “Zeg maar gerust heet, heel heet . . . ” antwoorde Simon met dezelfd hese stem . “Chance dat we zo vroeg hier zijn en er nog geen personeel is, ze zouden nogal staan kijken. . . . . ”grapte hij . Ze trok haar hand terug en keek verlegen naar Lut maar die was gelukkig te druk bezig met soep te maken voor de middag shift en stond met haar rug naar hen toe, Sara doopte weer haar vinger in de pudding en stak die nu in haar eigen mond heel langzaam likte ze eraan en Simon’s ogen werden groter van verbazing toen hij haar voet voelde die zachtjes langs zijn been omhoog kroop! Geschrokken sprong hij recht, hij genoot van haar ondeugende spelletjes maar als hij nu weer toegaf aan zijn instincten dan was hij in staat om haar zodadelijk op kantoor weer uit te kleden en met haar te vrijen . . . . . “Wat is er, heb ik je doen schrikken . . . . ??”zei ze onschuldig kijkend en knipperend met haar wimpers!
“Lieverd, ik heb nooit schrik van jouw maar ik moet zo dadelijk de mensen toespreken en ik had dat graag gedaan met mijn verstand in mijn hoofd in plaats van in mijn broek . . .!! ”
Sara schoot in de lach en hij keek beteuterd naar beneden, het was eigenlijk al te laat, zijn hersenen waren misschien wel bij het werk maar zijn lichaam was duidelijk iets anders van plan! ” “Oooops, probleempje . . . . . . ”Simon rolde met zijn ogen en gromde vervaarlijk naar haar, “Ok, maar dit mag jij oplossen!! ”hij trok haar aan haar arm mee naar zijn kantoor . . . Lut keek verbaasd en Sara riep nog snel “Daag Lut het was lekker . . . .! ” eer ze achter een gehaaste Simon in zijn kantoor verdween . Lut schudde al lachend haar hoofd, de liefde, zo schoon!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 24-06-2012 11:30

Part 104

Simon was niet te houden, hij stormde de gang door en trok een blozende Sara achter zich aan, er zat geen slot op zijn deur en da was lastig, dus hij trok haar binnen in zijn kantoor en duwde een stoel onder de klink! “Voila, en nu jij . . . . kleine verleidster, wil jij me echt gek krijgen, ik bied je een ontbijt aan en jij maakt me gek met je verleidelijke blikken en die handjes en voetjes van jou zijn allesbehalve onschuldig he!! ” “Euh, die pudding da was te lekker om zo te verspillen en euh . . . . . mijn voet schoot per ongeluk uit . . . . ???” alsof ze wou beweren dat het per ongeluk ging! “Nee nee, geen uitvluchten of excuses zoeken lieverd, je wil me gewoon . . . . . . zeg het dan! ” “Nee! ” zei ze uitdagend, ze stak haar kin in de lucht en probeerde serieus te blijven, hij was zo leuk als ze hem plaagde en ze probeerde hem nog wat zotter te maken! “Nee . . ?Zeg je nee tegen mij ??” Hij kwam als een panter dichterbij geslopen en drukte haar tegen het bureau aan, hij nam haar hand vast en plaatste die op zijn broek, “Zeg je NEE tegen dit . . . . . ??” hij keek in haar ogen en er smeulden twee vlammetjes in de diepte van haar pupillen, die enorm groot geworden waren! “Ik. . . . . . . ik . . . . . kan geen nee zeggen tegen jouw, ik zou niet willen nee zeggen, nooit. . . . . ik hou teveel van je, véél te veel!! ” “Hoe kan je nu té veel van me houden Sara, als ik je zeg dat ik je evenveel lief heb als jij mij dan zijn we met zijn tweeën, en dan kan jouw liefde nooit groter zijn als de mijne en mijn liefde nooit groter als de jouwe, dat maakt ons gelijken, in de liefde en . . . als partners, voor eeuwig en altijd!! ” Ze slikte haar krop in de keel door en Simon veegde een traan die over haar wang rolde met zijn duim liefdevol weg, hij kuste haar zachtjes op de lippen en proefde het zilte van haar tranen, ze sloeg haar armen om zijn hals en kuste hem terug, eerst vederlicht, haar tong ging langs zijn lip en heel voorzichtig beet ze op zijn onderlip, ze hief haar hand omhoog en opende enkele knoopjes van zijn hemd, ze trok een spoor plagende kusjes langs zijn hals en over zijn borst naar zijn buik ze trok het hemd uit zijn broek en liet haar handen eronder dwalen over zijn buik en naar zijn rug . Hij nam haar beide handen vast en bracht die naar zijn riem, “Hier zat geloof ik het probleem lieverd, was het niet de bedoeling dat we daar een oplossing voor vonden, en liefst voor de speech want ik ga zo niemand toespreken hoor, de dames aanwezig zouden dingen te zien krijgen die alleen voor jouw bestemd zijn . . . . .!!! ” Hij was hees van verlangen en Sara begon zijn riem los te maken, ze aarzelde . . . . . en keek een beetje gegeneerd rond . “Wat is er lieverd . . . de deur is dicht en niemand weet dat we hier zijn, we waren vroeg, en Lut weet wel beter denk ik dan iemand naar hier te sturen! ”. . . . . ze aarzelde nog steeds . . . . “Ik vind het hier nogal, onpersoonlijk en koud, er is zo weinig intimiteit in een kantoor he . . . . . ” “ Ik begrijp het . . . even geduld . . . . .! ” hij liet haar los en liep naar de ramen, hij sloot de blinden zodat het zonlicht fijne streepjes schemerde door de raam, hij stak de bureau lamp aan, opende de bureaukast en haalde uit een doos met stoffenstaaltjes een rozerode lap stof en drapeerde dat over de bureaulamp, de sfeer was van kantoor direkt overgegaan naar intieme plek waar een vrijpartij wel in het plaatje thuishoorde, “Zo madame, ons liefdesnestje is klaar of had u nog graag iets verbouwd gezien . ” grapte hij . “Dit is al véél beter mijnheer . . ”ze stak haar hand naar hem uit en trok hem mee naar de relax zetel die in een hoekje van het bureau stond, ze ontdeed hem van zijn riem en opende zijn broek die naar beneden gleed en rond zijn voeten bleef hangen zijn boxer volgde dezelfde weg en ze duwde hem op de zetel, verbaasd over zoveel initiatief wachtte hij af, wat zou ze nu dan wel doen . . . . “Ga jij niets uitdoen . . . ?” vroeg hij nieuwsgierig ? “Jawel . . . . maar alleen het noodzakelijke . . . . .! ”ze nam zijn handen en begeleide ze onder haar rok, hij gleed met zijn handen langzaam naar boven en vond de rand van het slipje, hij keek naar haar op, ze had weer die wazige blik in haar ogen en ze liet haar hoofd achteruit vallen en ze kreunde lichtjes toen het broekje werd uitgetrokken door Simon, hij ging met zijn handen langs haar benen en op haar heupen, daar greep hij haar vast en trok haar boven op hem, de rok waaierde uit en als er nu zelfs maar iemand zou binnen komen zou er van heel het sexy tafereel zo goed als niets te zien zijn, enkel de broek rond zijn enkels zouden hun ondeugend gedrag verraden!! Sara richtte zich een beetje op en met één welgeoefende beweging van haar onderlichaam nam Simon bezit van haar, het was zo intens en het had zo lang geduurd eer ze aan de vrijpartij toekwamen dat hij niet veel nodig had om tot de climax te komen, hij voelde zich schuldig, “Sorry lieverd, maar ik was reeds zo lang opgewonden dat het niet meer te stoppen was, ik . . . euh . . . tis niet van mijn gewoonte om alleen te genieten en jij niet!! ” “Kan niet alle dagen feest zijn! ” zei Sara ondeugend, ”Trouwens is dit niet wat ze noemen ‘een vluggertje’!! ” ze giechelde, “Ja zo zou je het kunnen noemen, en das ook ni slecht he ??” “Neen, allesbehalve . . . . . maar de volgende keer terug in Marnix’s atelier, daar hebben we een mooi geïmproviseerd bedje . . . .! ” lachtte ze, ze gaf een vurige kus op zijn lippen als toetje! “Is dat een uitnodiging, ik schrijf het alvast in mijn agenda . .! ” “Doe dat Simon, moet je vooral zeker doen . . . . . .! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 24-06-2012 11:31

Part 105

Sara was met nog blosjes op de wangen even naar het toilet verdwenen zodat ze even kon bekomen, wa fris water op de wangetjes, haren nog eens netjes in de plooi en ze kon weer onder de mensen komen, die Simon toch, haar zo’n ondeugend stoute dingen laten doen!!
Ze keek in de spiegel, ze zag er zelfs uit als een vrouw die net bemind was, ze straalde!
De deur van het toilet ging open en Helena en Britt kwamen binnen, Helena negeerde haar gewoon, daar trok ze zich niets van aan, Britt bekeek haar vies en ze keek vies terug, ze kon nog net zich bedwingen om haar tong uit te steken naar haar . ”Wa is er, heb ik iets aan van u misschien!! ” beet Britt haar toe! “Britt gij waait ook gelijk de wind hoor, eerst komen excuseren om uw job weer te krijgen en nu al weer aansturen op uw volgende C4, ge gaat er toch uw appartement ni mee behangen zeker ?”zei Sara een beetje brutaal . Britt wou iets terug te zeggen maar vond niet direkt iets om haar op te pakken, ze beet op haar lip, gromde gefrustreerd en zei dan maar “Ik moet dringend . . . . . . ” “Ik houd u niet tegen, zou ni willen dat ge een accidentje hebt omdat ge zonodig mij moet ambeteren! ” ze wachtte niet op een repliek en liep met opgeheven hoofd de toiletten buiten, ’Na, daar had ze niet van terug ‘ dacht ze, ze had al spijt dat ze Alexander hen had laten overhalen ze weer binnen te pakken!! Ze had zich dan ook verontschuldigd met zulk overdeven dramagehalte dat er eigenlijk geen woord echt gemeend was!! Maar Sara had gezien dat het voor Alexander toch iets betekende, ze had vermoedens dat hij smoor was op Britt, wat hij in haar zag, ‘God weet het!!! ’ dacht ze verbaasd! Ze liep terug naar Simon’s kantoor en hij had zich nuttig bezig gehouden, het kantoor was weer gelijk vanouds en niemand zou denken dat er hier ondeugende dingen hadden plaatsgevonden, alleen zij en Simon, een geheimpje, maar allee het atelier enzo was ook al geheim, hihi, stiekemerds zijn wij! Ze lachte in zichzelf en Simon keek haar vragend aan, hij trok een wenkbrauw op, “Waar denk je aan. . . . tis precies interressant . . . . . of nog beter . . . . . ondeugend interressant???” “Euh . . . ja . . . ., wij hier . . . . daarstraks en in het atelier van Marnix . . . . allemaal onze geheimpjes! ” “Ahaa, ik hou wel van geheimpjes tussen jouw en mij, zal ik je nog eentje vertellen ??” Ze stond voor hem en hij had haar handen vast terwijl hij naar haar opkeek! “Ja, vertel, ben héél benieuwd . . . ” “Euh nee toch maar niet, dan is de verrassing eraf . . . ” “Simon, als ge A zegt . . . . . . . ” “ B” zei hij vlug! “Ze lachtte, ja maar zo kom je er niet vanaf hoor!! ” ze vleide zich op zijn schoot en kuste zijn gezicht overal met kleine speelse zoentjes, “Please, please, vertel me nu wat je geheim is” “Nee nee, je gaat me deze keer niet kunnen verleiden, vergeet het maar . . . . . . . ik kan je weerstaan!! ” zei hij met overtuiging! “Ben je zeker ?” “Ze wiegelde met haar bips en Simon greep haar vast zodat ze stopte met kronkelen! ” Hij tilde haar op en zette haar op het bureau, ik ga een watertje halen, gij ook iets fris, je kunt het gebruiken denk ik!! ” “Hihihi, loop maar weg, straks thuis heb ik je weer helemaal in mijn macht . . . . . ”ze lachte en knipoogde naar de hoofdschuddende Simon, die in de lach schoot toen hij haar op de bureau zag zitten, hij had toch zijn geheimpje niet prijs gegeven, dat was voor zodadelijk in zijn speech!! Hij liep naar de cafetaria en nam twee flesjes water en ging bij Lut staan om een flesopener te zoeken, Lut zag wat hij zocht en gaf hem aan Simon, hij lachtte breeduit! “Gij zijt zo vrolijk, . . . Sara. . . ?” zei Lut, maar het antwoord wist ze eigenlijk al!
Simon liet een hoorbare zucht van contentement, “Is het er aan te zien ?” “Amai nog niet, ge straalt allebei, en ze is zo veranderd Sara, zo open en vrolijk, vroeger was ze zo verlegen en in zichzelf gekeerd, jullie zijn gewoon goed voor elkaar, jij brengt vreugde en avontuur in haar leven en zij brengt . . . . . . ja hoe zal ik het zeggen. . . . ?” “Ze geeft me liefde, en vriendschap, stabiliteit en steun . . . . in alles . . . . ik zie haar graag Lut, ik heb nog nooit van iemand zoveel gehouden, kan dat . . . . zoveel houden van iemand??” “Als die iemand Sara is geloof ik dat da kan, zo’n lief en aardig karakter, wat is er om niet van te houden ??” “Niets, ik houd van alles van Sara, zelfs al was ze nu niet zo ’n oogverblindende schoonheid, ik hield nog van haar!! ”
Simon schrok even op toen twee handen over zijn rug streelden en onder zijn armen door kwamen om hem stevig tegen zich te drukken, Sara was komen kijken waar hij zo lang bleef en had zijn liefdesverklaring gehoord aan haar tegen Lut, ze was heel ontroerd dat hij zo openlijk zijn gevoelens had verwoord tegenover iemand anders, het ultieme bewijs voor Sara, ze zou nooit maar dan ook nooit meer aan hem twijfelen!! Hij draaide zich om, “Stond jij te luisteren lieverd ?” “Ik kwam je zoeken, ik miste je al en ik aanhoorde de mooiste liefdesverklaring die je me ooit hebt gegeven, je hebt je hart blootgelegd tegenover iemand anders en ik was daar de reden van, wat kan ik nog meer wensen, ik zie je zooo graag Simon! ” Hij boog voorover en kustte haar vol overgave, het lokte veel kijkers want ondertussen was het bijna tijd voor de speech en toen hij eindelijk Sara losliet zwol er een applaus van het personeel! “Hij lachtte, ”We hebben blijkbaar een publiek. . . . . . ” “Ja zo lijkt het wel he!! ”
Dan gaan we maar direct aan de speech beginnen! Jij blijft dicht bij mij he” . . . . ”Ik wijk niet van je zijde!!! Samen staan we sterk! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 15-07-2012 00:27

Part 106

Simon stond wat te praten met Arne die ondertussen zijn kantoor van Ecomoda was ingetrokken, hij moest nog wat zijn draai vinden en vanaf de dag na de directie vergadering als alles officieel was kon er gewerkt worden!! Iedereen leek er te zijn, al het gewone personeel stond bij elkaar en Alexander, Lieven, Marnix, Helena en Britt stonden achteraan tegen de muur, ze keken allemaal om ter on-geinterresseerds!! Verveeld eigenlijk, maar daar trok Simon zich niks van aan! Het was eigenlijk niet voor hen die speech maar toch . . . . ze moesten horen wat hij te zeggen had, vooral Helena, ze had hem sinds haar wanhopige verleidingspoging op haar appartement ontlopen, maar nu kon ze niet anders dan horen wat hij te zeggen had en hij zou héél duidelijk zijn, ze zou geen tweede keer zo’n stunt uithalen!
Hij schraapte zijn keel en tikte met een mes tegen een glas, het geroezemoes werd stiller en iedereen draaide zich naar Simon toe, hij voelde met zijn hand achter zich en Sara kwam een stapje dichter en greep met beide handen de zijne vast, hij voelde zich direkt al zelfzekerder en kneep zachtjes in haar handen!
“Euh, waar zal ik beginnen, eh, bedankt allereerst om mij te plezieren en een momentje van jullie tijd te gunnen, ik zou graag iedereen om eventjes geduld willen vragen ik zou graag iemand opbellen zodat hij aanwezig kan zijn, niet in persoon, maar wel via de telefoon! ”
Hij trok Sara achter zich aan en liep naar de telefoon die in de cafetaria hing, hij draaide een nummer zette hem op speaker en kort erna nam Margot op, “Ma, ik ben het, ik ga mijn toespraak houden, is pa ook aanwezig ??” vroeg hij . ”Ja ik ben hier Simon, ik luister aandachtig mee, fijn dat je er aan gedacht hebt om ons te betrekken, hallo iedereen, alles goed??” “Hey Leon . ” riepen een aantal van hen! Simon schraapte weer even zijn keel, “Pa ik ga beginnen he . . . .! ”

“Zoals ik net al zei, iedereen bedankt om even tijd vrij te maken en ook bedankt, ma en pa om mee te luisteren!! “Zoals jullie allemaal al wel gehoord hebben, er gaan immers altijd geruchten rond op een groot bedrijf als dit, heb ik enkele cruciale fouten gemaakt waarvan ik volledig de verantwoordelijkheid op mij neem, niemand hier op Presence treft schuld voor de huidige situatie, ik heb enkele beslissingen genomen in het verleden die Presence meer kwaad dan goed hebben gedaan en wens me daar dan ook voor te verontschuldigen, tegenover iedereen, ook Alexander en Helena, zij hebben aandelen hier die door mij minder waarde hebben nu, en ook tegenover ma en pa omdat ik door zo onbezonnen te handelen de toekomst van Presence in gevaar heb gebracht! Gelukkig kon ik me herpakken en zijn we nu bezig met een herstelplan om Presence weer gezond te maken!! En ik ga dat niet alleen doen, U zal allemaal gezien hebben dat we een nieuw kantoor hebben ingericht, dat zal plaats bieden aan Ecomoda, waar Arne, u allen reeds bekend zich zal inzetten als General –Manager en ook hebt u Sara de Roose hier al terug gezien na haar korte afwezigheid en zij gaat ook een belangrijke rol spelen in ons bedrijf, dit alles gezegd zijnde vergeten we niet onze vaste waarden Alexander, Helena, Lieven, die hopelijk ons zullen steunen om Presence weer op de rails te helpen. Ik wil tenslotte mijn ma bedanken die ondanks pa zijn mindere gezondheid hier toch alle dagen geprobeerd heeft mijn geknoei weer in goede banen te krijgen, ik ga jullie niet vervelen met de technische details van het plan voor de toekomst, maar ik wil laten weten aan iedereen dat we het appreciëren dat ze zich allemaal zo inzetten voor Presence, van loopjongen tot secretaresse, van ontwerper Marnix tot Lut die zorgt voor lekker ontbijt en iedereen even vriendelijk bediend tot alle leden van de directie en al die ik vergeten ben! ” Het is nu de moment om naar de toekomst te kijken en ik maak niet graag beloften op voorhand maar we zullen er, als alles goed gaat, binnen een half jaar weer bovenop zijn, en hopelijk kunnen we op iedereen rekenen om deze toch lastige periode te overbruggen! ”
“Dat was het, bedankt voor uw aandacht! ” hij liet een zucht en wachtte af op enige reactie .
‘Amai’ dacht hij ‘het is me gelukt om alles eruit te krijgen’, zijn keel voelde droog aan en Sara tikte op zijn schouder, ze had een glaasje water in haar hand, hij verbaasde zich in hoe goed zij hem wel aanvoelde! Hij wachtte nog steeds de reactie af van van het personeel, ze stonden een beetje stil te kijken, tot plots Lut en Hans tegelijk in hun handen begonnen te klappen, Simon keek naar Lut en lachtte breeduit, ineens klonk er van overal handgeklap!
Hans was zelfs zo overdreven aan het klappen dat Sara er verlegen van werd, Simon zag dat en besloot hen te onderbreken, hij stak zijn hand op en maande iedereen tot stilte!
“En dan zou ik nog graag iets meedelen, mensen even terug stil alstublieft . . . . .! riep hij omdat het geroezemoes bleef aanhouden. “Ik zei dus dat ik nog graag iets zou meedelen, iets dat ik eigenlijk met iedereen wil delen omdat ze mij zo gelukkig maakt, hij greep Sara’s hand en trok haar naast zich, verbouwereerd keek ze naar hem op, “Ik zou graag iedereen laten weten dat deze lieve, mooie en intelligente juffrouw de Roose al haar verstand aan de kant heeft geschoven en de wijze beslissing heeft genomen om mijn huwelijsaanzoek te aanvaarden, ik weet dat ik haar niet verdien en ik heb haar dat al meermaals proberen wijs te maken maar ik kan alleen maar blij zijn dat ze stevig in haar schoenen staat en mij als man wil! ” Hij keek in haar ogen en zag weer traantjes blinken, hij gaf haar een zacht kusje op de lippen en keek dan naar al het personeel dat ademloos had gekeken naar zijn openbare ode aan Sara, “Wat ik dus wil zeggen is dat Sara en ik gaan trouwen en er komt een verlovingsfeest binnenkort voor heel Presence! ” nu was het hek van de dam en begon iedereen luid te juichen! Simon nam Sara in zijn armen hief haar van de grond en draaide een paar keer rond! Hij zette ze op de grond en liep naar de telefoon, iedereen kwam op Sara af en feliciteerde haar uitbundig . Simon vroeg of het goed was aan zijn ouders die nog steeds aan de lijn hingen! Leon zei dat het perfect was en dat hij heel blij was met zijn speech en ook dat hij Sara’s gezicht had willen zien!
Hij nam afscheid van Leon en Margot en liep met een grote smile weer naar zijn verloofde die overstelpt werd door iedereen met felicitaties, hij sloot haar in zijn armen en ze fluisterde in zijn oor, “Bedankt Simon! ” “Graag gedaan lieverd! ” fluisterde hij terug .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 15-07-2012 00:28

Part 107

Simon had Sara stiekem uit de cafetaria meegetrokken naar zijn bureau, “En wat vond je ervan ?? Was het een geslaagde speech??” vroeg hij nieuwsgierig! Hij leunde tegen het bureau aan en probeerde zijn evenwicht te bewaren toen Sara enthousiast hem rond de hals vloog!! “Wil dat zeggen dat het een goeie speech was??” “De speech was goed maar jouw liefdesverklaring nog veel schoner!! ” zei ze geëmotioneerd . “Da was mijn verrassing, ik weet het, ’t was ni veel bijzonders, maar ik hoop dat je het goed vond, nu weet iedereen het, ik zou het de hele wereld willen vertellen dat ik je graag zie!! ” “Het was prachtig, ik was heel ontroerd, nu kunnen we aan het huwelijk gaan denken he, allé concreet bedoel ik, gasten, plaats, kledij, menu . . . . enzv! ” “Allee ik wil je niet pushen he, maar tis zoveel werk en ik sta er alleen voor, ik heb tenslotte geen moeder meer. . . . . .! ” ze werd inneens verdrietig, er kwam een doffe blik in haar ogen, Simon zag dat ze aan haar moeder dacht, voor een meisje dat op het punt staat om een huwelijk aan te gaan is er waarschijnlijk niets erger dan het ontbreken van een moeder op deze heugelijke dag . Hoe kon hij haar troosten . . . . . hij had het geluk dat zijn beide ouders er nog waren . . . . . al had Leon’s leven ook al aan een zijden draadje gehangen . . . . Hij sloot Sara in zijn armen en wiegde haar troostend heen en weer, “Ik vind het erg voor je dat je moeke dit niet meer mag meemaken, maar ze zal op de dag zelf toch een plaats in je hart hebben, en ik zal haar eeuwig dankbaar zijn . . . . . . ” “O ja, waarom dan ?” snikte Sara terwijl ze naar hem opkeek met betraande ogen. . . “Omdat zij jouw op de wereld gezet heeft, en ik ben de moeder van zo een prachtige vrouw als jij eeuwig dank verschuldigd! ” “En ik ben haar ook dankbaar dat ze jouw met zulke eerlijke en rechtvaardige principes heeft opgevoed, en dat je zo lief en behulpzaam bent voor iedereen, en dat je mij graag ziet . . . . daar ben ik haar ook dankbaar voor! ” “Maar daar heeft zij toch niks mee te maken?” “O jawel, als ze je zo niet had opgevoed had je mij misschien nooit een tweede kans gegeven en natuurlijk mag ik Hans ook niet vergeten, hij heeft mij mijn flaters ook vergeven ondanks het verdriet dat ik je bezord heb! ” Sara legde een vinger tegen zijn lippen . “Sssssst, géén oude koeien uit de gracht halen, voor ons telt nu alleen de toekomst!! ” “Ja, je hebt gelijk enkel de toekomst is van belang, trouwen, een mooi huis voor ons tweetjes, en later voor onze kindjes . . . . . ik hoop zelfs niet veel later, ik zie da wel zitten zo kleine Sara’tjes, maar da heb ik je al eens verteld zeker . . . .! ” “Ja maar daar mag je altijd over vertellen, ik hoor je graag bezig over onze kindjes, kleine Simon of kleine Sara, lijkt me een heel goed idee! ” “Maar we gaan eerst een prachtig trouwfeest op touw zetten, en misschien kan je Lut vragen om je te helpen, ik weet zeker dat je moeke het zou appreciëren dat zo’n lieve vrouw haar dochter bijstond op de mooiste dag van haar leven, en ik beloof je nu al, het word de mooiste dag van ons leven daar zal ik persoonlijk op toe zien!!! ” “Simon, je bent zoo lief, je zegt de juiste dingen op de juiste moment, ik . . . . . ik . . . . weet niet wat ik moet zeggen na zoveel lieve woorden! ” “Je moet helemaal niets zeggen lieverd, ik weet wel wat je voelt en zelfs wat je denkt . . . . ” “O ja en wat denk ik dan wel Simon van Wijck?” “Dat je zooo gelukkig bent met een man als ik, en dat je me daar nog eens uitvoerig voor moet bedanken . . . . . . . . . . . . . . .!! ” hij grijnsde ondeugend “. . . . . . in natura . . . . . . ” Sara schoot in de lach . . . . . . “Misschien moet ik wachten met die natura bedankingen tot na de trouw, zodat jij extra hard je best doet . . . . . . ” “God Sara, doe me dat niet aan . . . . . . zoo lang wachten. . . . . ” hij keek echt beteuterd . . . . Ze kwam tegen hem aangekropen en zei heel zachtjes in zijn oor, “Ik heb alleen gezegd dat die bedankjes in natura voor nà het huwelijk zijn, ik heb niks gezegd over puur vrijen voor het plezier he Simon . . . . . . daar wil ik geen toegevingen in doen, de liefde bedrijven met jouw omdat ik naar je verlang is niet ter discussie, dat mag eender wanneer en op eender welke plaats!!!! ” Hij zuchtte, “Gelukkig maar . . . . ” Hij nam haar in zijn armen en drukte zijn lippen stevig op de hare . Ze beantwoorde zijn passionele kus met dezelfde gretigheid .
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 15-07-2012 00:28

Part 108

Er werd die dag niet veel meer gewerkt op Presence, althans niet meer door Sara en Simon, ze waren nog euforisch van hun aankondiging eerder op de dag en hadden zich nog geprobeerd te concentreren op het werk maar tervergeefs! Hun blikken gingen steeds weer naar elkaar en de papieren voor hun neus hadden weinig invloed om daar verandering in te brengen, ze hadden enkel oog voor elkaar! Na een tijdje klapte Simon de laptop dicht en sprong recht uit zijn stoel, ”Kom, hier kunnen we vandaag toch niets meer doen, we gaan een beetje ontspannen, kom je mee?” Sara keek verwonderd maar stelde geen vragen, ze kon toch niet werken ze was nog steeds helemaal van de kaart van hun emotionele gesprek over haar moeke en hun toekomstige huwelijk. Ze liet maar al te graag Presence achter zich, ze zou Simon volgen naar het einde van de wereld, als hij dat vroeg dus ze nam zijn uitgestoken hand vast en liet zich door hem naar buiten begeleiden! “Britt, wij nemen een middagje vrijaf, er stond toch niet zoveel op de agenda, zorg dat Arne alles heeft wat hij nodig heeft om verder te kunnen werken, tot morgen! ” Britt wou iets te zeggen maar beet op haar tong, ze had nu net haar job terug en na de confrontatie in het toilet had ze geen zin om Simon haar ook nog te laten beledigen, Sara was al genoeg geweest voor één dag! Ze stapten in de lift, Sara vroeg wat ze gingen doen . Simon zei niets en lachtte alleen geheimzinnig! ”Toe Simon, hou me zo niet in spanning, waar gaan we heen ?” “Ok ok, we gaan shoppen, ik wil je even verwennen en jij mag mijn bankkaart gebruiken, al wat je oogje ziet vandaag dat je hebben wil mag je kopen!! ” “Ik kan niet kopen wat ik al heb. . . . . . . . jouw!! ” ze lachtte . “Gekkie, nee ik bedoel we gaan naar het winkelcentum en als je iets ziet dat je graag hebben wil, dan kopen we dat, misschien wil je iets om op het appartement of zo, dan kan je het wat gezelliger maken of kledij of andere spullen, wat je maar wil, en ik betaal! ” “Amai das de droom van elke vrouw denk ik, kopen wat ze wil en dan nog met de bankkaart van de man! ” ze schoot in de lach “Weet je zeker waar je aan begint Simon!! ??” “Ja ik weet het zeker, moest je nu Britt zijn. . . . . . . dan zou ik me echt zorgen maken maar jouw vertrouw ik 100 % met mijn bankkaart, ik vertrouw je mijn hart toch ook toe en daar kan je meer kwaad mee doen als met mijn bankkaart! ” Het klonk raar maar ze snapte wat hij bedoelde, liever dat ze hem failliet liet gaan dan dat ze zijn hart brak, dus hoe stom het ook had geklonken het was een compliment!!
Het werd een leuke namiddag, ze liepen winkel in en uit, Sara was uitgelaten, ze zag in een klein gallerijtje een mooi schilderij hangen, het was een mooi kunstwerkje van een onbekende schilder, het waren twee kindjes in klederdracht van rond de jaren 1900 die speelden in een wei vol wilde bloemen, het jongetje had een vlieger, het meisje een pop het was zo aandoenlijk mooi dat er tranen in Sara’s ogen kwamen, het was alsof ze een kleine Sara en Simon zag spelen in hun tuin, een droom die ze alletwee al gedroomd hadden . “Vind je het mooi ?” vroeg Simon zacht in haar oor! Door de krop in haar keel kon ze alleen maar knikken, ze keek naar hem op met blinkende oogjes, het was duidelijk dat ze ontroerd was! “Ik koop het voor jouw, goed! ” “Nee Simon!! ” Ze nam zijn hand vast en wees naar het prijskaartje dat ernaast hing! “Het is prachtig maar dat kan ik niet aannemen het is te veel geld . . . . we vinden vast wel iets anders om te kopen! ” Simon knikte alleen maar en wandelde met haar naar buiten, ze sloeg nog een laatste blik op het kunstwerkje en zuchtte . Simon had stiekum een kaartje van de gallerij in zijn zak gestopt, het zou een prachtig trouwcadeau zijn! Ze kochten in een winkel nog enkele huishoudelijke dingen die Sara graag had, en bij een cadeaushop zag ze een stel kussens die de zetel een beetje gezelliger zou maken en een mooie plaid zodat het niet meer zo grijs en saai was, ze kocht nog een stijlvolle lamp om de sfeer in huis wat zachter te maken! Dat lieten ze allemaal leveren, ze wandelden ten slotte nog een muziekwinkel binnen waar ze enkele cd tjes kocht, ze was nooit zo kwistig geweest met geld en cd’ s was iets waar ze thuis nauwelijks geld had aan uitgegeven, alleen vake had muziek gekocht en dat was er aan te horen thuis, Tom Jones en oude disco was al wat er uit de oude muziekinstallatie kwam! Als laatste gingen ze boodschappen doen voor het avondeten, ze lachten wat af, telkens Sara iets in de kar zette zag ze dat Simon er al vanalles stiekum had bijgelegd, sommige dingen werden netjes door haar teruggezet maar andere dingen liet ze netjes staan, ze wou wel eens weten wat hij allemaal ging uitzetten met die bus slagroom!!
Bij de drankenrayon zei hij zo nonchalant mogelijk, “Is er nog genoeg . . . . . porto . . . ?” hij grijnsde schaapachtig! “Ik dacht van wel, maar het kan geen kwaad om een fles reserve te hebben!! ” grinnikte ze, “en neem een lekker flesje witte wijn mee voor bij het avondeten! ”Aan de kassa betaalden ze alles, Simon zeulde netjes met de tassen, ze hielden even later toch maar een taxi aan en reden naar Presence waar hun auto geparkeerd stond. Alle zakken werden overgeladen, de taxi betaald en nu reden ze richting huiswaarts! Er stond een grote glimlach op Sara’s gezicht, “Bedankt Simon, ik heb een leuke dag gehad, nooit gedacht dat shoppen zo plezant was, ik hoop dat ik niet té veel geld heb verkwist! ” “Sara geloof me, je was nog zuinig, gelijk jij prijs kwaliteit vergelijkt, ze verkopen je niets dat je niet wil me dunkt! ” “Ah nee daar ben je niets mee, das iets wat ik van vake en moeke geleerd heb nooit geld uitgeven dat je niet hebt en als je geld uitgeeft moet het aan iets nuttig zijn, dus vandaag heb ik al eigenlijk veel regeltjes van moeke aan mijn laars gelapt! ” gaf ze toe! “En toch nog zuinig geweest! ” voegde Simon weer toe . “ Wees daar maar blij om, je mag er dus gerust in zijn dat ik je nooit in de armoede ga storten door koopzucht! ” lachtte ze! “Ok, tis goed, ik ben blij dat je een zuinig meisje bent maar één ding beloven he. . . . ” “Wat dan ?” “Dat je nooit zuinig gaat zijn met je liefde, dat mag je in overvloed aan mij besteden! ” “Ok beloofd, véél liefde, tis genoteerd! ” ze kuste hem op de lippen, “Kom we zijn thuis, ik zal eens iets lekker klaarmaken voor ons, de liefde gaat bij jullie mannen toch ook door de maag heb ik me al eens laten vertellen . ” “Ja, ik denk dat wel eens waar kan zijn, kan jij eigenlijk goed koken, we hebben alleen nog maar eens ontbijt gegeten door jouw klaargemaakt en een eitje is niet zoo moeilijk! ” grijnsde hij met uitdagende blik! “Helaba, braaf zijn he, vake heeft mij héél lekker leren koken, je zult zien dat ik niet overdrijf! ” “ Er naar kijken zal wel meevallen, maar ervan proeven is iets anders natuurlijk!! ” grapte hij . “Als je zo stout blijft krijg je niets, dan heb je maar honger voor de rest van de avond! ” “Ok tis goed, ik zal braaf zijn, maar alleen tot na het eten . . . . . . dan mag ik weer ondeugend zijn he ?” “Ja ok, das afgesproken! ”
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 15-07-2012 00:29

Part 109

Simon besloot om even een douche te nemen terwijl Sara aan het eten begon, hij nam één van haar nieuwe cd’s en legde die in de speler, het was een knuffelrock cd, dus allemaal romantische muziek, hij lachte, zo romantisch zijn liefste meisje! De klanken vulden de kamer en Sara kwam om de hoek van de keuken kijken, ze lachte goedkeurend naar hem en ging verder met roeren in de kookpotten! Ze dekte de tafel, opende de fles wijn en stak de kaarsen van de kandelaars aan, ze neuriede mee op de muziek en toen er een liedje dat zeer bekend in de oren klonk begon, zong ze zachtjes mee! Simon was net uit de douche en stond op het punt om weer de living binnen te wandelen, complete deja vu overviel hem plots en hij bleef staan . Hij zette zich tegen de muur en liet zijn hoofd rusten terwijl hij haar stem tot zich liet doordringen, dit was waar hij in eerst instantie voor gevallen was, zo lieflijk en mooi dat ze toen gezongen had . . . . nu klonk het nog mooier, zonder lawaai van de karaoke bar op de achtergrond, alleen de cd die zacht speelde en zij die zong!! Hij beelde zich in dat ze alleen voor hem zong, en was ontroerd door haar breekbare stem “Once more, you open the door . . . . . . . and you’re here in my heart and my heart will go on. . . . . ”hij herpakte zich en liep langzaam het hoekje om, hij wou haar niet doen schrikken, het was een prachtig tafereel, ze had een mooi kleedje aangetrokken, haar haren hingen los, de tafel was mooi gedekt ze was nog bezig met serviëtten te vouwen en het kaarslicht verlichtte haar gezicht in een zachte gloed, de laatste tonen van het liedje weerklonken en ze hield ze mee aan om samen met Celine Dion te eindigen . . . . . . “on and on. . . . . . . . ” Hij was ondertussen achter haar gaan staan en fluisterde zachtjes “ Je verbaast me steeds weer met al je talenten liefste Sara, dat was prachtig gezongen, ik kreeg er kippenvel van! ” “Simon” schrok ze, “Stond je al lang te luisteren, ik had je niet gezien! ” “Neen ik stond achter het hoekje te luisteren naar jouw en ik droomde dat je voor mij alleen stond te zingen, je hebt een mooie stem, dat had ik in de karaoke al door, maar nu klonk je veel mooier zonder al die joelende mensen!! ” “Dank je, nu moet ik blozen, ik heb altijd graag gezongen, maar er luisterde nooit iemand behalve vake natuurlijk en die zei wel dat ik een mooie stem had maar je moet bij een mooie stem tegenwoordig ook een mooi uiterlijk hebben he! ” “ Ik denk dat er nu wel mensen zouden komen luisteren en kijken naar jouw hoor, zo mooi, alles aan je! ” “Charmeur, jij bent bevooroordeeld omdat je me graag ziet! ” lachtte ze . “Das waar, je hebt gelijk, ik hou van je, maar moest je nu vals zingen zou ik het ook zeggen, ik lieg niet hoor, en omdat ik eerlijk vind dat je mooi zingt! ” “Maar ik heb liever dat je voor mij alleen zingt, het is zo mooi en intiem en je raakt er mijn hart mee! ” “Ok dan bewaar ik mijn stem net als mijn lichaam alleen voor jouw!! ” “Zo heb ik het graag, en wat schaft de pot nu, want mijn hart heb je nu al veroverd op meer dan één manier, nu mijn maag nog he . . . . ”grinnikte hij . Ze tilde het deksel op en zei “Tomatenroomsoep met balletjes en stokbrood op vake’s wijze! ” Simon snoof de lekkere geur op van de soep en begon bijna te watertanden, “Hmmmm dat ziet er niet alleen goed uit het ruikt alvast héél lekker, kom ik wil direkt proeven van je kookkunst! ” Hij schoof haar stoel achteruit, hij boog zich nog tot vlak naast haar oor en zei “Had ik je al gezegd hoe mooi je eruit ziet, je bent een plaatje!! ” Ze bloosde, “Jij bent ook niet mis! ” ze keek hem aan van top tot teen, hij was casual gekleed, ze had hem nog nooit in een jeans gezien, het stond hem wel en hij had een eenvoudig zwart t-shirt aan, die soms onder zijn pak gedragen werden maar met zijn jeans was het een heel ander zicht, losser, knapper, mannelijker! ‘Ok Sara, concentreer je op het eten en straks op Simon zijn lijf, ook al is dat zeer interressant! ’ dacht ze, het werd direkt warm in haar lijf en niet van de soep! Ze scheptte Simon’s bord vol en gaf hem het mandje met brood en nam dan zelf ook soep en een broodje . “Smakelijk! ”
“Dank je, zal direkt eens proeven se” “Pas op het is warm . . . . ”zei ze snel toen hij de lepel ineens wou binnen steken! Hij hield de lepel stil en blies even om de hitte eraf te blazen en stak hem dan in zijn mond . ” Ze hield hem in het oog en wachte gespannen op het verdict! Hij kreeg een brede smile rond zijn mond, “Heerlijk die soep van je Sara, je hebt duidelijk talent op meerdere vlakken, echt fantastisch lekker! ” Ze slaakte een zucht, oef, “Ben blij dat je het lekker vindt, dus nu heb ik je hart, je maag en je verstand vandaag al overtuigd, dus ik heb je helemaal nu he!!! ” lachtte ze . “Je bent mijn lichaam vergeten, dat heb je vandaag ook al veroverd op kantoor, of ben je dat al vergeten ??” “Neen maar ik heb een selectief geheugen, als ik dat zogezegd vergeten ben, kan ik na het eten nog eens je lichaam veroveren!! ” ze grijnsde weer ondeugend met twinkelingen in haar ogen die niets aan de verbeelding overlieten! Beelde ze het zich maar in of begon Simon sneller te eten!!!
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Plaats reactie