Ella - June Henrard als Lotte

Plaats reactie
MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Ella - June Henrard als Lotte

Bericht door MyTime17 » 27-01-2012 19:52

Ella - June speelde da laatste weken een kleine rol in ella
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 27-01-2012 19:52

Jobs
Artikels
Trefwoord
De vakantiejob van ...

Ella-June Henrard: “Ik wil eens leren wat echt werken is”

Ella-June Henrard (18) uit Antwerpen
Actrice en studente middelbaar
Privé: thuiswonend
De achttienjarige actrice Ella-June Henrard is hot. Na haar filmdebuut in Bo, legde ze net Ella het vuur aan de schenen in de gelijknamige telenovelle op vtm. Benieuwd of ze nog tijd heeft voor vakantiewerk.

Heb je vakantiewerk gedaan, of valt dat niet te combineren met je acteerwerk?

Mijn vrije tijd gaat vooral naar inhaallessen op school en acteren. Ik heb eigenlijk maar twee vakantiejobs gedaan, en beide niet echt lang. In een gigantisch grote Antwerpse broekenwinkel moest ik 7 meter hoge ladders opklimmen op zoek naar de juiste broek voor de klanten. Maar in het begin kende ik niks van broekenmaten en heb ik meer dan één klant ongelukkig gemaakt. “Zo dik ben ik ook weer niet”, zeiden ze als ik weer eens met een te grote broek naar beneden kwam. Met hondjes gaan wandelen, heb ik ook een paar keer gedaan.

Wat was de ergste vakantiejob die je ooit deed?

Geen enkele van die twee vakantiejobs was erg. In de Quick werken, lijkt me niet plezant. Ik heb van vrienden horen zeggen dat je daar als jobstudent niet al te goed wordt behandeld. In de horeca zou ik dan weer wel eens willen werken. Afwassen, opdienen … Ik wil eens leren wat echt werken is. Mijn vrienden zeggen regelmatig: ‘Wat weet jij van werken, jij moet gewoon wat op een filmset rondhangen.’ Ik krijg aan hen moeilijk uitgelegd dat acteren ook werken is. Je tekst leren, repetities, scènes opnieuw en opnieuw spelen … Mijn vrienden onderschatten acteren.

Hoeveel verdien je met je vakantiewerk?

Met de hondjes gaan wandelen, verdiende heel weinig. Ik was aan het klagen dat ik geen geld had, toen een kennis heeft voorgesteld om met zijn honden te gaan wandelen. Het probleem was dat ik op mijn vijftiende met Bo ben begonnen, en daarmee aan het maximale bedrag zat dat je als jobstudent mag verdienen. Ik kon er dus nooit veel vakantiewerk bij doen. Tot mijn achttiende werd het geld dat ik verdiende met acteren op een geblokkeerde rekening gezet. Om eens een extraatje te kunnen doen, was ik dus aangewezen op die twee vakantiejobs.

(mr) &nbsp
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Fleur'tje
Super Ere Lid
Berichten: 2161
Lid geworden op: 29-06-2010 23:37

Bericht door Fleur'tje » 17-04-2012 08:05

Rik Verheye en zijn vriendin Ella-June Henrard zijn niet alleen in het echte leven een koppel, maar ook op het scherm. Meer bepaald in de nieuwe fictiereeks Crème de la Crème.

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 26-08-2012 22:45

Ze zal te zien zijn in de vijfhoek op één
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 18-02-2013 21:38

Ze doet mee in Crème de la Crème als het lief van de zoon van Mira :wink:
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 21-02-2013 22:26

Ze is op dit moment te zien in Seinpost Den Haag
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie